Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
"When you grow up your heart dies"
Toch niet!Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:49:
ALO eraf...
Het was meer een grapje op het woord 'jezus'.Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:48:
[...]
Want? Je mag geen "momentjes" hebben in de regen? Gebeurt de besten hoor (VET / ALO / RAI).
Vandaar niet 'heilig' verklaren.
[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 10-07-2016 14:50 ]
Zou Mercedes de strategei gesplitst hebben? Rosberg op twee stop, Hamilton op 1-stop?RoD schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:49:
ROS is aan het knallen. Dit gaat VES niet houden zo. Maargoed, dat is geen schande.
Of is Hamilton gewoon 1,5s langzamer dan Rosberg?
Wel waar, hij ging door het grind.
Tijd voor goede derde plek te gaan
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 10-07-2016 15:18 ]
The ramblings of an idiot
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Zeker, dan is ie best of the restArwintju schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:50:
Ach jongens, als Max het podium pakt heeft ie het wederom weer goed gedaan zeker als je het gat naar nr 4 ziet
Maar eerst maar eens kijken of hij hem op de baan houdt. Een foutje ligt op de loer, aangezien zo'n beetje iedereen er al eens min of meer af is gegaan.
[ Voor 18% gewijzigd door nadroJ op 10-07-2016 14:52 ]
Sowieso schrijf je zo!
Nou Iejoor, gaat het allemaal nog een beetje?Jackson6 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:51:
Jammer dat het droog wordt. Max maar p3 vandaag dus.
Ben er ook bang voor, maar ROS heeft VES al eens eerder geprobeerd in te halen en dat op een droge baanJackson6 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:51:
Jammer dat het droog wordt. Max maar p3 vandaag dus.
HAM valt me wel tegen dan. ROS is absoluut de snelste. Max loopt ook in op HAM.SkylerNL schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:53:
Was natuurlijk wel te verwachten dat de mercedeses wakker zouden worden als de baan droog wordt.
En wie er het eerste door zijn banden heen isRoD schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:52:
[...]
Maar eerst maar eens kijken of hij hem op de baan houdt. Een foutje ligt op de loer, aangezien zo'n beetje iedereen er al eens min of meer af is gegaan.
Als ze stoppen: met softs 15 ronden + 3 (koud)?
Of uitrijden op 'best wel' oude banden...
Zeker. En het snelheidsverschil is op dit moment te klein om er soepeltjes omheen te rijden.Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:54:
[...]
Ben er ook bang voor, maar ROS heeft VES al eens eerder geprobeerd in te halen en dat op een droge baan
Ben benieuwd.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waarshijnlijk is Ham zijn banden aan het sparenArwintju schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:54:
[...]
HAM valt me wel tegen dan. ROS is absoluut de snelste. Max loopt ook in op HAM.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En erg breed is de droge lijn niet. Als Max daar gewoon op blijft zie ik niet hoe ROS daar makkelijk langs komtRoD schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:54:
[...]
Zeker. En het snelheidsverschil is op dit moment te klein om er soepeltjes omheen te rijden.
Ben benieuwd.
Langzamer dan VESJackson6 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:54:
RIC is erg snel nu.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
was volgens mij een herhaling van 6 ronden geledenRivanov schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:56:
Max er weer af..
Nope. Was opnieuw eraf gegaan.JeroenTheStig schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:56:
[...]
was volgens mij een herhaling van 6 ronden geleden
Nee was 2e keer.JeroenTheStig schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:56:
[...]
ja die is al vrijgegevenUltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:55:
Is drs al vrijgegeven trouwens, volgens mij niet he?
Ah ja, dat zou kunnen natuurlijk. Wil m natuurlijk uitrijden op de mediums.Odessa schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:55:
[...]
Waarshijnlijk is Ham zijn banden aan het sparen
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij was die ronde iig nog steeds twee seconden sneller in sector 1 dan Hamilton.JeroenTheStig schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:56:
[...]
rondetijd zegt nope, geen herhalingJeroenTheStig schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:56:
[...]
Pakte het vorige rondje veel tijd, maar VES is nu weer ietsje sneller.nadroJ schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:57:
Ric gaat inderdaad snel nu
Zolang hij sneller gaat dan RIC presteert hij gewoon top.
Maar die 0.1s sneller dan VES gaat hem niet helpennadroJ schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:57:
Ric gaat inderdaad snel nu
Helemaal waarGrrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:58:
[...]
Maar die 0.1s sneller dan VES gaat hem niet helpen
Sowieso schrijf je zo!
16 sec verschil VES RIC..Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:58:
[...]
Maar die 0.1s sneller dan VES gaat hem niet helpen
160 rondjes dus met 0.1s verschil
En ROS had er minder last van iig..RoD schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:00:
Ai, foutje van VES en last van het verkeer. Dat is niet lekker.
Geen wonder in de regenVerwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:00:
Toch wel veel kleine foutjes vandaag van Max.
Da's beter dan één grote fout! En het is lastig rijden nu hè, vergeet dat niet.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:00:
Plus iedereen maakt die kleine foutjes.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 10-07-2016 15:01 ]
Volgens mij is er nog niemand die er niet in bocht 1 afgegaan is of andere foutjes heeft gemaakt..Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:00:
Ja, maar iedereen maakt ze. Het is natuurlijk ook gewoon nat.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:00:
Verwijderd
Ik zie een Rosberg toch de laatste 10 rondjes foutloos rijden...
Zelfs Ric komt langzaam weer dichterbij .
Ze zitten in verkeer, dus dat is vrij logisch.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:02:
[...]
Verwijderd
En daarvoor? Als een handvol wereldkampioenen de fout in gaan ben je in goed gezelschap.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:02:
ROS maakte in het begin een fout waardoor Max nu op P2 ligt. Max maakte een foutje waarbij ROS hem niet voorbij kon...Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:02:
[...]
En VES 2x groen in sector 1 en 2.
[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 10-07-2016 15:04 ]
Dat is waar het Ch4 commentaar net wel op hoopte bijna - just to add ..Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:03:
Dan maar hopen op een klein regenbuitje...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat wel, maar dit is wel wat de race de moeite waard maakt!Odessa schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:04:
Hmm, maar dit gevecht tussen MAX en ROS vreet natuurlijk wel aan de bandjes
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 13 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1