Echt, ongelooflijk slecht dit. 1 snel rondje op inters en daarna ook maar 1 op us, wtf.Phusebox schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:16:
Wat een slechte timing van RBR... als eerste zo'n beetje de tijd zetten op droge baan. Prutsers.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
"When you grow up your heart dies"
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Cogitationis poenam nemo patitur
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gaat pas om 3 uur regenen morgen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:19:
Met dit weer zegt de startopstelling echt helemaal niks, gelukkig voor VES
Eens, maar waarom doet RBR/Max dat dan niet. Slechts 1 rondje op intern en 1 op ultra'ssjaool schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:18:
Opdrogende baan is sowieso een tombola. Dan kun je rekenen wat je wilt maar het enige dat je kunt doen is proberen een zo snel mogelijk rondje te rijden.
Max heeft maar 2 rondjes gepushed en de 2e meteen in sector 1 verklootBart-Willem schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:18:
Wie het laatst de laatste ronde kon inzetten die is het meest spekkoper.Je kan RIC of VES dus niets verwijten, en RBR kon het ook niet weten. Dit was gewoon een loterij dus.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
True.Phusebox schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:19:
Verstappen heeft gewoon ook echt lopen prutsen. Gewoon 3 rondjes 4 sec te langzaam en dan ook nog niet op tijd binnen komen voor slicks... dan ben je gewoon dom.
Oneens... je weet dat de laatst gereden ronde het snelst is. Dan moet je dus niet met 40 seconde op de klok over de streep. Pure fout van RB.Bart-Willem schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:18:
Wie het laatst de laatste ronde kon inzetten die is het meest spekkoper.Je kan RIC of VES dus niets verwijten, en RBR kon het ook niet weten. Dit was gewoon een loterij dus.
Natuurlijk welVerwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:19:
39
Het zegt iets hoe een coureur om gaat met weersveranderingenVerwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:19:
Samsung Flip 7
Ga eens effe normaal doen jij?!?
[ Voor 90% gewijzigd door Ramzzz op 02-07-2016 17:41 ]
Verwijderd
Knap dat ze dat al een dag van tevoren kunnen voorspellen
Ik hoop op korte heftige buien over de hele race dan heb je pas vuurwerk!
LOL inderdaad.Fietsbel schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:20:
Als RB nog f1 experts zoekt zijn ze op dit forum aan het goede adres
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Das pure onzin.. Hij zag die tombola al aan komen. Dan blijf je zo lang mogelijk buiten om te voelen wat de baan doet, de tijd die je hebt is toch niks waard. En dus neem je geen risico. Je rijdt op laatste moment naar binnen, en zorgt dat je de laatste bent die nog een rondje mag starten. En dat laatste is niet gelukt door timing.Phusebox schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:19:
Verstappen heeft gewoon ook echt lopen prutsen. Gewoon 3 rondjes 4 sec te langzaam en dan ook nog niet op tijd binnen komen voor slicks... dan ben je gewoon dom.
Maar vertel, waar jij zo van overtuigd bent, wat had je dan gehad aan risico lopen en vol gas een tijd proberen te zetten die toch aan gort gereden gaat worden?
Red Bull kan dat perfect weten, want je kan het gewoon zo timen dat je een stuk gunstiger dan nu doorkomt voor je laatste ronde.Bart-Willem schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:18:
Vet en Rai in P2 dus inderdaad eerder een tijd op super soft gezet dan Red Bull, Olav moet wat beter gaan opletten ipv teveel op Red bull te focussen.
Ik zeg niet dat ik het beter kan,maar wel dat er iemand anders is die het beter kan dan degene die er nu zit.Fietsbel schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:20:
Coureur in de auto en het team met de tactiek. Het ligt nooit alleen aan de een of de ander.dave1972 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Het zegt iets hoe een coureur om gaat met weersveranderingen
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Jammer van de P9 in de kwalificatie. Nu gokken op een steady race pace van Max morgen. Ik verwacht geen wonderen in ieder geval!
Niet teveel op reageren. Het is Phusebox en die is nu eenmaal zo negatief.Barfman schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Wat een zeikwijf ben jij, heb je werkelijk nog nooit iets positiefs horen zeggen, waarschijnlijk zit je zwaar onder de plak en moeten je frustraties er dan maar hier uit.
oh okay, gelukkig heb je die wijsheid in pacht.albino71 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Ik zeg niet dat ik het beter kan,maar wel dat er iemand anders is die het beter kan dan degene die er nu zit.
39
Dan nog kon RBR dit niet weten, er werd immers weer nieuwe regen voorspeld (en dat zou zwaardere regen zijn). Als dat het geval was, dan zouden ze op tijd een goede tijd neergezet hebben. De regen viel alleen niet.MikeyMan schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:20:
[...]
Oneens... je weet dat de laatst gereden ronde het snelst is. Dan moet je dus niet met 40 seconde op de klok over de streep. Pure fout van RB.
Was de regen wel gevallen, dan zaten we allemaal met een hard plassertje achter het toetsenbord dat RBR zo geniaal kon zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Bart-Willem op 02-07-2016 15:23 ]
Dan hebben ze het in dit geval beide verklootGé Brander schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Coureur in de auto en het team met de tactiek. Het ligt nooit alleen aan de een of de ander.
Samsung Flip 7
Ja, vind ik ook...Fietsbel schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:22:
[...]
oh okay, gelukkig heb je die wijsheid in pacht.

Soms denk ik dat ze teveel simuleren en niet gewoon op instinct afgaan. Je weet en ziet gewoon dat het erom gaat als laatste een tijd te kunnen zetten, want geen regen op komst, veel auto's in track en zon dus: opdrogende baan.Fietsbel schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:20:
Dan moet je aan het begin wat opofferen om te zorgen dat je in ieder geval maximaal profiteert van de laatste 2 rondjes. Nu ging Max ongeveer als eerste van de 10 zijn laatste getimede ronde in. Dat kun je ook gewoon zien aankomen.
Ga eens effe normaal doen jij?!?
[ Voor 80% gewijzigd door Ramzzz op 02-07-2016 17:42 ]
Hij zit hier iedere race te bitchen op Max. Niet omdat Max het zo slecht doet, maar omdat iedereen zo hapt. Negeer hem gewoon, komt toch weinig positiefs uitBarfman schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Wat een zeikwijf ben jij, heb je werkelijk nog nooit iets positiefs horen zeggen, waarschijnlijk zit je zwaar onder de plak en moeten je frustraties er dan maar hier uit.
Het is eigenlijk gewoon een fout van het team dat Max en Daniel zo laag staan op de grid. Als je op een opdrogende baan rijdt weet iedereen dat de laatsten over de streep de beste tijd gaan zetten. Met nog 35s te gaan kwam Max over de streep en dan weet je dat je kansloos bent. Je zag het aan het eind ook: iedereen die over de streep kwam (en geen grote fout gemaakt heeft) verbetert zich fors. Als je kijkt dat Max een 2e tijd reed, deed hij het echt wel goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 02-07-2016 15:25 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat denk ik soms ook inderdaad.Phusebox schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:23:
[...]
Soms denk ik dat ze teveel simuleren en niet gewoon op instinct afgaan.
Tja, blijkbaar mag je geen tegengas geven en alleen ja en amen roepen op allerlei sterke kroegpraat. Mijn excusesalbino71 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:24:
[...]
Wat is je probleem?
Ga ff ergens anders gezellig doen zeg.
39
Ik zou niet teveel waarde hechten aan de uitslag van Q3. Door de veranderende omstandigheden kun je die tijden echt niet vergelijken. Kijk je naar Q2 dan is het verschil zeer minimaal (paar duizendsten). Komt in de race wel goedalwaysleft schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:25:
Ondertussen is Max weer verslagen in de quali door Ricciardo en te ver achter hem. Nee, Max moet snel een tandje bij gaan schakelen, dit is niet de Max die ik ken.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Inderdaad, het leek er ook op dat Max echt wel een seconde of 40 later naar buiten kon. Dan was ie voor de vlag geweest en had hij nog een 2e ronde op US kunnen pushen.UltraSub schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:25:
Ik snap inderdaad niet hoe je als team het kunt verkloten met die timing. Ze weten exact hoe laat je naar buiten moet om het laatste rondje te zetten. Helemaal als je klaar staat om weg te rijden.
Dat zal ze nog wel tegenvallen, maar zelfs voor de leek is wel te zien dat RBR op het tactische vlak wel eea laat liggen tov andere teams.Fietsbel schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:20:
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Max: zwaar vertieft .. lol
[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-07-2016 15:40 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
En deze conclusie trek jij op basis van één kwalificatie?Ferra schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:34:
Mijn inziens heeft Max niet de waterskills die z'n pa heeft... Max heeft te laat geschakeld naar slicks, getuige Hulkenberg
LOLFerra schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:34:
Mijn inziens heeft Max niet de waterskills die z'n pa heeft... Max heeft te laat geschakeld naar slicks, getuige Hulkenberg
Ja dit was een mislukking, maar hij is even goed, en misschien wel beter in regen dan zijn Pa!
[ Voor 14% gewijzigd door Ryur op 02-07-2016 15:36 ]
Het was jammer van de timing, maar dan heeft hij tenminste wat te doen morgen.
Ik spam hem nog maar eens voor degene die Max' kwaliteiten in de regen betwijfelen:
[ Voor 27% gewijzigd door Roamor op 02-07-2016 15:38 ]
En tot lekker laat sleutelen voor de monteurs van TR.
[ Voor 24% gewijzigd door MegaTronics op 02-07-2016 15:44 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Hij had geen andere vliegende ronde op droog weer banden gedaan. Je kan niets zeggen over Verstappen op een opdrogende baan.Ferra schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:34:
Slechte timing gehad. Volgende keer beter.
Misschien ook nog een penalty idd, was toch voor het negeren van de gele vlag toen Sainz plofte?Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:42:
HUL under investigation, ben benieuwd wat dat gaat worden
Als er achter hem iets was gebeurd waardoor iemand van de baan vliegt door teveel te pushen op slicks op een opdrogende baan (niet ondenkbaar) dan was het een geniale zet geweest en stond hij in de top 3.Phusebox schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:23:
[...]
Dan moet je aan het begin wat opofferen om te zorgen dat je in ieder geval maximaal profiteert van de laatste 2 rondjes. Nu ging Max ongeveer als eerste van de 10 zijn laatste getimede ronde in. Dat kun je ook gewoon zien aankomen.
Soms moet je gokken en dan kan je ook verliezen.
[ Voor 4% gewijzigd door Dibbuz op 02-07-2016 15:46 ]
Waar vui zit, zit geen glans!
Je zal inderdaad moeten gokken, echter het verleden laat zien dat je in een situatie als deze beter kan gokken om zo kort mogelijk voor de vlag je laatste ronde in te gaan, dan te gokken op het feit dat er mogelijk iemand van de baan klapt.Dibbuz schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:46:
[...]
Als er achter hem iets was gebeurd waardoor iemand van de baan vliegt door teveel te pushen op slicks op een opdrogende baan (niet ondenkbaar) dan was het een geniale zet geweest en stond hij in de top 3.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ach, Race is het volgens mij: 1 - 3alwaysleft schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:55:
Kwalificatiebattle Ricciardo met Max : 5-0. Ai.
Een snellere auto op een power circuit met zachtere banden??? Lijkt me niet.Fiber schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:52:
Zou Max nou morgen gewoon bij Nico Rosberg kunnen aanhaken en zo mee naar voren sluipen...?
2-2
Barcelona voor Ricciardo, Monaco gecrasht, Canada voor Ricciardo, Baku achter Ricciardo. Dus 2-2
[ Voor 25% gewijzigd door alwaysleft op 02-07-2016 16:01 ]
Welnee. Het is volgens mij net andersom. Barcelona was de uitzondering waar alles mee zat en plaatsen ronde de zesde plek zijn op dit moment gewoon zijn normale niveau van waaruit hij heus wel op gaat klimmen binnen een paar jaar (jaar dus, niet races...) richting het uiteindelijke doel: Wereldkampioen F1 worden. Liefst meerdere keren op rij.Cubic X schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:58:
Gewoon heel slecht van Max. Eigenlijk was Barcelona zijn hoogtepunt en vanaf daar gaat het tot nu toe alleen nog maar bergafwaarts, hopen dat hij het tij weer kan keren dit seizoen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Al vind ik Baku wat twijfelachtig.. Max had buiten zijn schuld geen tijd in Q3 en RIC had remproblemen op het einde.. Lastig om daar conclusies uit te trekken.. Feitelijk wel RIC voor Max, ja.alwaysleft schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:00:
[...]
2-2
Barcelona voor Ricciardo, Monaco gecrasht, Canada voor Ricciardo, Baku achter Ricciardo. Dus 2-2
Edit: andere kant is Spanje twijfelachtig ivm tactiek.. Mja.
[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 02-07-2016 16:04 ]
Denk ook dat de verwachtingen gewoon te hoog zijn. Barcelona was super, Monaco verkloot door de crashes. Canada was gewoon goed. Baku geen circuit voor de Red Bull en dit circuit is eigenlijk ook geen Red Bull Circuit. Dat je na een redelijk onverwachte zege bij een nieuw team de races erna slechtere resultaten krijgt dan die eerste race is gewoon logisch, je kan moeilijk ineens iedere race gaan winnenCubic X schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:58:
Gewoon heel slecht van Max. Eigenlijk was Barcelona zijn hoogtepunt en vanaf daar gaat het tot nu toe alleen nog maar bergafwaarts, hopen dat hij het tij weer kan keren dit seizoen.
Hamilton: Kerbs need changing before "someone gets hurt"
Leuk voor de statistieken maar in de race worden de echte punten verdeeld.alwaysleft schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:55:
Kwalificatiebattle Ricciardo met Max : 5-0. Ai.
Wat een lullo is het ook.ANdrode schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:13:
En Hamilton is aan het terug aan het krabbelen:
Hamilton: Kerbs need changing before "someone gets hurt"
[ Voor 42% gewijzigd door sjaool op 02-07-2016 16:16 ]
De kwalificaties moeten echt beter worden. In de races is hij zelfs beter dan Ric imho. De hype raakt wel een beetje voorbij. En dan moet je gewoon vechten voor je plaatsje bij een goed team, met velen die in je nek hijgen.Cubic X schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:58:
Dat is het. Max brengt niks meer speciaals sinds Spanje. Het is gewoon steady rijden en dat is het. Jammer. Morgen maar weer eens wat laten zien.KopjeThee schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:16:
[...]
De kwalificaties moeten echt beter worden. In de races is hij zelfs beter dan Ric imho. De hype raakt wel een beetje voorbij. En dan moet je gewoon vechten voor je plaatsje bij een goed team, met velen die in je nek hijgen.
Nou, als je zag hoe Mercedes de US banden oprookte in FP3, dan moet ik nog zien hoe snel ze daarmee zijn.aicaramba schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:57:
[...]
Een snellere auto op een power circuit met zachtere banden??? Lijkt me niet.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GNqUIKdJPnc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cZX6MSHkDJs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fQQK58GDo68]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=veNgJkVPgS0]
Toto + Pitstop van Rosberg waar ie toch Slicks pakte
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ps5Dt_tYW8A]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7Lu8o2148hQ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oAPECTTmCCQ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ouKqp6Jjvow]
Button
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 02-07-2016 16:38 ]
Verwijderd
Het wordt natuurlijk ook steeds lastiger om steeds maar wat speciaals te brengen. In een Toro Rosso is het makkelijker stunten dan in een Red Bull (of een Ferrari of Mercedes) omdat de basis verwachtingen al een stuk hoger liggen. Al moet ik zeggen dat bijv. het dwingen van Rosberg in een foutje in Canada (en zelf de fout niet maken) toch niet enkel steady rijden is. Maar juist het steady rijden op een circuit waar je weet dat er weinig te halen valt kan ook gewoon een goede prestatie zijn.alwaysleft schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:17:
[...]
Dat is het. Max brengt niks meer speciaals sinds Spanje. Het is gewoon steady rijden en dat is het. Jammer. Morgen maar weer eens wat laten zien.
Hij moet vooral zijn kansen gaan pakken op de circuits die de Red Bull goed liggen, een 6de plek of hoger in het WK veilig stellen en dan heeft hij gewoon straks weer een goed seizoen gedraaid en weer een boel ervaring op gedaan voor de jaren die gaan komen. Enkel de kwalificaties moeten echt wat beter naar mijn mening, al is dat lang niet altijd de schuld van Max zelf dat het niet lekker loopt in de kwali's.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 02-07-2016 16:31 ]
Ach het is Gasly maar, ik snap niet dat hij nog RB-rijder is.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:28:
En de leider die in de grindbak vast komt te staan...
Zoveel domme fouten al gemaakt!
(En 2013 was zijn laatste overwinning!)
Ik vraag me dus echt af wat in Torro Rosso gaat komen volgend jaar. Sainz sowieso, maar Gasly zeker niet!
[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 02-07-2016 16:29 ]
Verwijderd
Was daar ook echt supernat, die nr2 hield hem ook maar net op de baan en vervolgens bijna getorpedeerd door een ander, link plekje daar in de grindbak...Ryur schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:29:
[...]
Ach het is Gasly maar, ik snap niet dat hij nog RB-rijder is.
Zoveel domme fouten al gemaakt!
(En 2013 was zijn laatste overwinning!)
Als je zo denkt dan kun je beter roulette gaan spelen.Dibbuz schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:46:
[...]
Als er achter hem iets was gebeurd waardoor iemand van de baan vliegt door teveel te pushen op slicks op een opdrogende baan (niet ondenkbaar) dan was het een geniale zet geweest en stond hij in de top 3.
Kwestie van simpele kansberekening vs gokken.
Dat geldt in de andere situatie dus net zo. Met de omstandigheden tijdens Q1 had er van alles kunnen gebeuren. Dat is dan ook net het mooie omdat niks zeker is.Phusebox schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:44:
[...]
Als je zo denkt dan kun je beter roulette gaan spelen.
Kwestie van simpele kansberekening vs gokken.
Onzin, als alle overige rijders/teams er naar streven om zo dicht mogelijk bij de eindtijd van de kwalificatie over de finish te komen dan is dat de logische keuze. Dan ga je niet gokken op een crash. Dertig seconden later naar buiten en Verstappen was 10 seconden voor het einde van Q3 over de streep gekomen, niet te moeilijk te bepalen. Overigens ga ik er van uit dat Verstappen zelf ook wel weet hoe lang een outlap duurt, dus daar had hij zelf ook wel een beetje over kunnen nadenken.sjaool schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:46:
[...]
Dat geldt in de andere situatie dus net zo. Met de omstandigheden tijdens Q1 had er van alles kunnen gebeuren. Dat is dan ook net het mooie omdat niks zeker is.
[ Voor 10% gewijzigd door frankpaul1 op 02-07-2016 16:50 ]
Ik verwachte eigenlijk dat Max het slechter zou doen in zijn leerjaar bij RedBull.
Volgend jaar zet ik mijn geld pas op Max, maar ik heb graag ongelijk.
Het is te hopen dat de GP2 niet weer leuker is dan de F1.
Verwijderd
Bergopwaarts na een overwinning gaat ook best lastig, helemaal als je niet in de beste auto van t veld rijdtCubic X schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:58:
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Als zn racepace goed is (waar hij vaak gewoon beter presteert dan in Q), dan zie ik hem wel top 5 finishen, wellicht zelfs beter
Dat wordt nog onderzocht volgens mij. Gaat om niet op de rem trappen bij gele vlag toen Sainz aan de kant stond.Kiwi schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 18:03:
Volgens Hamilton heeft Hulkenberg ook een penalty gekregen? Of zat ie niet op te letten?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 6 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1