sjaool schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:53:
[...]
Sky F1 heeft de uitzendrechten niet. Het is wachten tot deze op Youtube of andere kanalen komt te staan.
Verwijderd
Wie is de alwaysleft hierboven? Die hebt er verstand van

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2016 15:55 ]
Ze = Ziggo Sport (de enige legale manier om F1 in NL te kijken)sjaool schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:53:
[...]
Sky F1 heeft de uitzendrechten niet. Het is wachten tot deze op Youtube of andere kanalen komt te staan.
HAM in de perso.. Ik geloof geen woord van wat hij over de crash en bocht zegt..
Lichaamstaal en woorden lijken rechtstreeks uit de duim gezogen te worden..
Lichaamstaal en woorden lijken rechtstreeks uit de duim gezogen te worden..
[ Voor 34% gewijzigd door nachtnet op 03-07-2016 15:55 ]
Ik geloof het ook niet, zeker niet dat ze dat niet mogen vertellen vanwege de radio ban. Dit is voor zover ik weet JUIST 1 van de dingen die ze wel mogen zeggen omdat het veiligheidsrisico's oplevert.Dirkxke schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:52:
Die remproblemen geloof ik geen drol van!
Ideaal om nu zogezegd de actie goed te praten...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Exact, ook een soort van overwinning voor hun.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Hamilton flikt dit zelf vaak genoeg, maar is dan net iets slimmer door er zelf niet uit te liggen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik vond de race aan t einde pas spannend, maar hier meelezen was nog spannender of max t ging redden haha. Ik zag niet in waarom niet overigens voor er reacties kwamen met dat dat al vaker gedaan is.
Expect the unexpected
Expect the unexpected
Was zenuwachtig haha.Sandyman538 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:52:
[...]
[...]
[...]
[...]
Viel uiteindelijk nog wel mee toch.
Max wel gelukt gehad met het geel door de Mercs, anders het RAI hem wel ingehaald denk ik.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Pff, Lauda gaat ook redelijk los op Rtl+. Lijkt de schuld toch wel bij Nico te leggen, maar volgens mij krijgen beide heren nog wel even een uitbrander als ik hem zo hoor..
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Wat Rosberg daar deed is wel een typische Hamilton actie: gewoon stoïcijns doorrijden, laat de ander het maar buiten de track goedmaken.DaniëlWW2 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:53:
Dit was echt schandelijk. Remproblemen zijn een ding maar daarna raakte ze elkaar alsnog. Dit is ook niet de eerste keer. Beide coureurs moeten eens een flinke realitycheck krijgen voordat er echt gewonden vallen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Vind dat het hier wel erg anti-hamilton is, dit was toch gewoon puur de fout van Rosberg?
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Rofl Lewis P2 op het plakaat voor de rondetrijden te laten zien op het circuit
Dat zegt iedereen hier ook?Tosemime schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:56:
Vind dat het hier wel erg anti-hamilton is, dit was toch gewoon puur de fout van Rosberg?
Bedankt voor het spannende verslag heren.
Groeten vanuit Rock Werchter
Groeten vanuit Rock Werchter

I have no special talent. I am only passionately curious.
HAM liet ROS genoeg ruimte aan de binnenkant dus het lijkt me niet dat HAM hier debet aan is.
Smiling as the shit comes down...
Al-met-al geweldige Race! (Verrassend)
Afgezien van onsch Max-Fans (sorry Phuse) bizar goede race!
Afgezien van onsch Max-Fans (sorry Phuse) bizar goede race!
Ehh? Wat?Dirkxke schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:56:
Rofl Lewis P2 op het plakaat voor de rondetrijden te laten zien op het circuit
Verwijderd
Senna en Prost op Suzuka in Japan, elkaar van de baan rijden volledig expres en Senna z'n auto laten aanduwen door de marshalls en dan alsnog dikke win
Die mepten mekaar ook serieus van de baan af, altijd leuk beetje rivaliteit in een team, 2 wereldkampioenen gegarandeerd succes
Die mepten mekaar ook serieus van de baan af, altijd leuk beetje rivaliteit in een team, 2 wereldkampioenen gegarandeerd succes
Op RTL lieten ze juist zo een teambord zien waar ze de rondetijden mee laten zien.
Iemand had hier:
LEWIS
P2
op geplaatst
Alle Hamilton haters goed gekeken naar ziggo nu ?? Overduidelijk stuurt Rosberg niet in. Hoe duidelijker wil je het hebben. Hij mikt op Hamilton.
Als je dat niet ziet...
Als je dat niet ziet...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Rosberg interview nu op Sky.
geeft aan dat hij een remprobleem had, maar had toch vertrouwen dat hij nog winnen kon. gaf ook aan dat hij de bocht express later instuurde, hij vond dat hij dat mocht doen omdat hij de binnenkant had en vooraan reed.
geeft aan dat hij een remprobleem had, maar had toch vertrouwen dat hij nog winnen kon. gaf ook aan dat hij de bocht express later instuurde, hij vond dat hij dat mocht doen omdat hij de binnenkant had en vooraan reed.
https://wren.co/join/Devian
Rosberg is knettergek. Deze race althans.
Silverstone en Hongarije to come!
Mijn leven heeft weer zin...
Mijn leven heeft weer zin...
Wat een geweldige race, zoveel inhaalacties voor zoveel posities!
Echt genoten.
Maar wtf die mercs...
Die kunnen volgend jaar toch nooit doorgaan met die 2 samen...
Echt genoten.
Maar wtf die mercs...
Dit zal ooit wel moeten ophouden inderdaad.JBplap schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:00:
Wat een geweldige race, zoveel inhaalacties voor zoveel posities!
Echt genoten.
Maar wtf die mercs...
Je ziet gewoon dat er tussen Ros en Ham veel haat en nijd zit. Ik denk vooral veroorzaakt door Hamilton. Maar Rosberg is daar niet goed mee omgegaan vandaag.
Volgens Helmut Marko heeft Hamilton ingehaald onder geel. Klopt dat?
Op de herhaling lastig te zien...
Op Sky bij de uitgebreide analyse van de clash werd net gezegd dat het net voor geel wasschumacher schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:02:
Sowieso schrijf je zo!
Als ik hun was zou ik dat ook zeggen. Anders gaat hun wonderboy nat...nadroJ schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:03:
[...]
Op Sky bij de uitgebreide analyse van de clash werd net gezegd dat het net voor geel was
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Volgens Sky niet. Net ervoor.schumacher schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:02:
Het klopt wel, maar auto's met mankementen of die extreem langzaam rijden mag je dan wel inhalen. Al is het wel een grijs gebied.schumacher schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:02:
In principe haalt iedereen ook perez in daar.
[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 03-07-2016 16:04 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Das waar, zij mag me dan wel troosten, dan ben ik liever Toto dan meneer Horner, mij mogen ze dan Hornyer Wolff noemen
Wat ik zag leek het me er juist voor te zijn dat actie werd ingezet. Vind wel niet onmiddellijk een herhaling voor het te verifiëren.schumacher schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:02:
Max gewoon 50 ronden op 1 bandenset. Zo knap.
Dit soort races is niet goed voor "the old rikkietikker" heerlijk weer om te zien...had ook mijn twijfel over de banden maar wow..top ook voor Pascal en manor
56 dacht ikalwaysleft schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:04:
Max gewoon 50 ronden op 1 bandenset. Zo knap.
Verwijderd
Ben benieuwd naar het radioverkeer vlak na die crash, of je nog wat anders hoort dan piepjes in 2 talen....

Eigenlijk hebben alleen BUT en BOT plaatsen verloren t.o.v. startgrid. Zijn HAM en RIC op dezelfde plaats gebleven. de rest pakt winst in de race..
Wat zou ik nu graag de wagentelemetrie van Rosberg willen hebben...
Meneer Horner doet het toch met voormalig Spicegirl Geri? Dat is ook geen straf hoor.Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:04:
[...]
Das waar, zij mag me dan wel troosten, dan ben ik liever Toto dan meneer Horner, mij mogen ze dan Hornyer Wolff noemen
Verwijderd
Die heeft in die bocht de hele race nog nooit zo laat ingestuurd als toen....Dirkxke schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:06:
Wat zou ik nu graag de wagen telemetrie van Rosberg willen hebben...
En tegelijkertijd kan je claimen dat Rosberg daar niet op volle snelheid reed in verband met de veiligheid.YakuzA schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:04:
[...]
Het klopt wel, maar auto's met mankementen of die extreem langzaam rijden mag je dan wel inhalen. Al is het wel een grijs gebied.
In principe haalt iedereen ook perez in daar.
Todo Wolf wijst niet naar Rosberg en impliceert dat het niet in het belang van het team is dat ze racen.
Idd! Als ze die waarden vergelijken met de 2 rondes ervoor zien ze voldoende.Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:07:
[...]
Die heeft in die bocht de hele race nog nooit zo laat ingestuurd als toen....
Op de nog uitgebreidere analyse bij Sky zeggen ze toch dat het net wel onder geel was.nadroJ schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:03:
[...]
Op Sky bij de uitgebreide analyse van de clash werd net gezegd dat het net voor geel was
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
Gingermilf Spice iddKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:07:
[...]
Meneer Horner doet het toch met voormalig Spicegirl Geri? Dat is ook geen straf hoor.
Nieuwe analyse op Sky, er was een gele vlag te zien voordat Hamilton inhaalde
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Zelfs volgens Sky ja. En je ziet zo'n vlag ook op de lampen en het stuur?Paulus07 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:09:
skysports. dus toch in geel vlag gedeelte?
Dus: plek teruggeven?
Dus Max 1, er van uitgaande dat Hamilton gestraft wordt (theoretisch gesproken natuurlijk).nadroJ schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:08:
[...]
Op de nog uitgebreidere analyse bij Sky zeggen ze toch dat het net wel onder geel was.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Was duidelijk te zien idd. Benieuwd hoe ze daar mee omgaan omdat Rosberg natuurlijk schade had.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Misschien ROS naar Ferrari naast Vettel en Lewis een nieuwe teamgenoot? Aan de andere kant heeft RAI gewoon een prima race gereden, maar hij is echt consequent trager dan Vettel en is niet constant.
[ Voor 21% gewijzigd door Grrrrrene op 03-07-2016 16:12 ]
Iemand van Ferrari zegt net op RTL dat Vettel niets door had ivm zijn springende band en dat ze verwachten dat er iets op de curb lag.
In de herhaling is er ook weinig te merken van trillingen op het stuur of de rest van de wagen tot de band de geest gaf.
In de herhaling is er ook weinig te merken van trillingen op het stuur of de rest van de wagen tot de band de geest gaf.
Want? Ga er vanuit dat rb nog wel een protestje doet.Exocet schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:11:
Hamilton = geen straf
Wat te denken van HUL en VET?nachtnet schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:06:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk hebben alleen BUT en BOT plaatsen verloren t.o.v. startgrid. Zijn HAM en RIC op dezelfde plaats gebleven. de rest pakt winst in de race..
Een protest indienen is niet hetzelfde als een protest toegewezen krijgen.MikeyMan schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:11:
[...]
Want? Ga er vanuit dat rb nog wel een protestje doet.
Overigens denk ik niet dat een andere rijder in plaats van Rosberg echt zal helpen, tenzij het een veel mindere rijder is. Anders krijg je hetzelfde als nu.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kan iemand de heer Coronel het verschil tussen de letters F en V uitleggen ?
Leuke race! Maar wat een flauw publiek zeg. Dat uitfluiten is echt F1 onwaardig (ok, behalve die team order waarbij Schumi nog even vlak voor de streep mocht inhalen na). Het lijkt wel voetbal

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Vind niet dat als een auto dusdanig langzamer rijd door schade dat er dan verwacht kan worden dat ze er tijdens een gele vlag achter blijven rijden.MikeyMan schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:11:
[...]
Zou ik althans niet terecht vinden.
Smiling as the shit comes down...
Je kan toch alleen protesteren als één van jouw auto's er direct mee te maken had?MikeyMan schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:11:
[...]
Stewards zijn geen onderzoek gestart uit zichzelf. Want achteraf de winnaar veranderen is slechte PR.
Mercedes zou protest aan kunnen tekenen – maar kan er niets mee winnen.
Dan weten we nu toch niet of er straf komt?Lekker Ventje schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:13:
[...]
Een protest indienen is niet hetzelfde als een protest toegewezen krijgen.
Overigens denk ik niet dat een andere rijder in plaats van Rosberg echt zal helpen, tenzij het een veel mindere rijder is. Anders krijg je hetzelfde als nu.
Omdat het Hamilton is. Op de een of andere manier mag hij wel zijn teamgenoot (or Ricciardo in Monaco) van de baan rijden cq. afsnijden en anderen niet. Ik heb echt het gevoel dat hij een andere behandeling krijgt dan andere coureurs.MikeyMan schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:11:
[...]
En ook omdat het toegestaan is om onder geel een zwaarbeschadigde auto in te halen. Vergeet niet dat Rosberg under investigation is omdat hij een beschadigde auto niet langs de kant parkeert. Die auto was dus ook echt beschadigt en miste iets meer dan een wing end plate
bron: twitter Chris MedlandHamilton says he's on his motorbike here. After Q about boos, Max says: "Better be careful you don't get knocked off your bike on way out!"
Wel gevat als VES dat idd ergens zo gezegd heeft.. (iemand gezien waar dat dan gezegd is?
Wtf moet Hamilton dan doen achter Rosberg blijven die bijna stilstaat door de schade ?? Haters gonna hate blijkbaar. Zoeken alles om maar te bashen...
Dat is het issue ook niet, het lijkt erop dat Hamilton de initiële actie inzette onder geel en dat mag mogelijk niet. Iemand met een probleem mag je onder geel wel inhalen, maar Rosberg had dat probleem niet gehad als Hamilton die actie niet gezet zou hebben.ScrooLoose schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:14:
[...]
Vind niet dat als een auto dusdanig langzamer rijd door schade dat er dan verwacht kan worden dat ze er tijdens een gele vlag achter blijven rijden.
Zou ik althans niet terecht vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door Dennism op 03-07-2016 16:17 ]
Verwijderd
Dat kreeg VET ook nogaleens over zich heen, niet in duitssprekende gebieden overigens...ATS schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:13:
Leuke race! Maar wat een flauw ubliek zeg. Dat uitfluiten is echt F1 onwaardig (ok, behalve die team order waarbij Schumi nog even vlak voor de streep mocht inhalen na). Het lijkt wel voetbal
Tijdens de persconferentie waarschijnlijk. Die is pas straks in zijn totaliteit online te vinden. Ziggo had alleen Max in het Nederlands.nachtnet schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:15:
[...]
bron: twitter Chris Medland
Wel gevat als VES dat idd ergens zo gezegd heeft.. (iemand gezien waar dat dan gezegd is?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gewoon volgens de regels niet inhalen onder geel.v8power67 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:16:
Wtf moet Hamilton dan doen achter Rosberg blijven die bijna stilstaat door de schade ?? Haters gonna hate blijkbaar. Zoeken alles om maar te bashen...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Iedereen haalde Rosberg in onder geel.... allemaal straf dan maar ?Gé Brander schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:16:
[...]
Gewoon volgens de regels niet inhalen onder geel.
Net zo slecht. Een goede race, ook van een coureur waar je geen fan van bent, is een goede race.Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:16:
[...]
Dat kreeg VET ook nogaleens over zich heen, niet in duitssprekende gebieden overigens...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Net gezien dat het voor geel was. Geen discussie dus. Als er geldt niet inhalen onder geel dan geldt dat voor iedereen gewoon. Maar het is in mijn ogen geen discussie nu want Hamilton was er al voorbij.v8power67 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:17:
[...]
Iedereen haalde Rosberg in onder geel.... allemaal straf dan maar ?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ves heeft dan toch ook ros onder geel ingehaald.?Lekker Ventje schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:10:
[...]
Dus Max 1, er van uitgaande dat Hamilton gestraft wordt (theoretisch gesproken natuurlijk).
Daarom krijgt Hamilton ook geen strafv8power67 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:17:
[...]
[ Voor 34% gewijzigd door Grrrrrene op 03-07-2016 16:19 ]
Op de Belgische radio zeggen ze dat Rosberg de schuld voor de aanrijding krijgt en dat hij in onderzoek is gezet voor het uitrijden van de race met zijn beschadigde wagen.
Dat klopt sowieso niet, want er was al weer groen. Maar een auto met zoveel schade mag je toch gewoon inhalen...v8power67 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:17:
[...]
Dat is het issue niet. Iemand met problemen mag je inhalen, maar het lijkt erop (niet zeker nog) dat Hamilton de eerste actie plaatste terwijl er geel hing (voordat Rosberg een issue had) en dat mag mogelijk niet. Had Hamilton die actie niet gemaakt, had Rosberg ook geen beschadigde auto gehad.v8power67 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:17:
[...]
Verwijderd
Klopt, dat was destijds in Canada volgens mij, ook ergens waar je dat niet verwachtATS schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:18:
[...]
Net zo slecht. Een goede race, ook van een coureur waar je geen fan van bent, is een goede race.
Het geel hing toch niet voor de bocht?Dennism schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:19:
[...]
Dat is het issue niet. Iemand met problemen mag je inhalen, maar het lijkt erop (niet zeker nog) dat Hamilton de eerste actie plaatste terwijl er geel hing (voordat Rosberg een issue had) en dat mag mogelijk niet. Had Hamilton die actie niet gemaakt, had Rosberg ook geen beschadigde auto gehad.
Inderdaad, en zoals ik het zag in de herhaling hing er al geel vóór HAM z'n auto naast die van ROS had staan..Dennism schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:19:
[...]
Dat is het issue niet. Iemand met problemen mag je inhalen, maar het lijkt erop (niet zeker nog) dat Hamilton de eerste actie plaatste terwijl er geel hing (voordat Rosberg een issue had) en dat mag mogelijk niet. Had Hamilton die actie niet gemaakt, had Rosberg ook geen beschadigde auto gehad.
Bepaalde bronnen lijken te zeggen van wel, anderen weer niet. Ik weet het zelf niet.
In de herhaling worden de vlaggen van de huidige baan getoond. Zegt niet zoveel over de vlaggen op het moment zelf.Joster schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:20:
[...]
Inderdaad, en zoals ik het zag in de herhaling hing er al geel vóór HAM z'n auto naast die van ROS had staan..
@ geen penalty voor ham, herinneren we het seizoen nog waarin hij bijna elke race wel een penalty had en het feit dat het inmiddels al 2 reprimandes heeft? Dus is niet alsof hij nooit penalties krijgt...
[ Voor 22% gewijzigd door Osxy op 03-07-2016 16:22 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
James Allen, bekend F1 journalist op Twitter:
"Whilst having huge admiration for Ricciardo, I have to say Verstappen was better today, from the start to the long 2nd stint"
#F1 #AustrianGP
"Whilst having huge admiration for Ricciardo, I have to say Verstappen was better today, from the start to the long 2nd stint"
#F1 #AustrianGP
Je moet het hier even mee doen.Saturnus schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:21:
Is er een legale video van het incident?
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Moet je als kijker echt bij gaan houden waar de commercie bepaalt wat legaal of illegaal is?Saturnus schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:21:
Ik kon Sky iig prima ontvangen op mijn internetschotel
En voor die reprimands had hij ook een tijd-, gridstraf en/of penalty points kunnen krijgen.Osxy schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:21:
[...]
@ geen penalty voor ham, herinneren we het seizoen nog waarin hij bijna elke race wel een penalty had en het feit dat het inmiddels al 2 reprimandes heeft? Dus is niet alsof hij nooit penalties krijgt...
Maar goed, ik heb mijn mening over Sky en Hamilton voor nu goed genoeg laten zien
[ Voor 9% gewijzigd door ANdrode op 03-07-2016 16:25 ]
http://www.ziggosporttota...ijk-max-in-spielberg.htmlSaturnus schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:21:
in de liveblog ergens
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit woensdag 6 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1