En dan gaat iedereen weer roepen dat het zo saai is omdat ze niet mogen racenANdrode schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:39:
[...]
Jawel...
Ik zou ze niet meer onderling laten racen en eventueel een coureur wippen als hij zich niet aan het contract houdt.
"De coureur die voor staat in het kampioenschap blijft bij een gevecht voor."
Nog een flinke penalty voor Ham en Max toch P1?NielsNL schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:40:
ROS -HAM under investigation...
Zal wel niets worden. Ze staan nu al op het podium. Zou anders een pijnlijke exercitie worden.NielsNL schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:40:
Of ze dachten Rai nog aan te kunnen vallen met die set US.RoD schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:40:
[...]
Hij zal de stop wel nodig hebben gehad? VES maakte hem niet.
Pijnlijk dit voor RIC. VES heeft de betere race pace en een stop minder
Zou niet voor het eerst zijn, was het niet 1998 dat de uitslag in Maleisië pas weken later officieel was?RoD schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Zal wel niets worden. Ze staan nu al op het podium. Zou anders een pijnlijke exercitie worden.
[ Voor 34% gewijzigd door Dennism op 03-07-2016 15:42 ]
Bij een straf voor HAM: Tweede winst voor verstappenNielsNL schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:40:
Allemaal Dutchies die koetjes nadoen daar denk ik.
"When you grow up your heart dies"
Wordt toch nooit een straf voor HAM ? ROS is duidelijk in de fout.
Verwijderd
Sja publiek kan wel boe doen maar zo is Senna ook weleens wereldkampioen geworden en Schumi kon er ook wat van, hoort bij racen imho
Is wel vaker gebeurd hoor?RoD schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Zal wel niets worden. Ze staan nu al op het podium. Zou anders een pijnlijke exercitie worden.
Dat een race later voor de race de bokalen aan iemand anders worden gegeven (Fishi volgens mij?)
gebeurt vaker .. gewoon 10 sec penalty en Max is 1ste en RAI 2eRoD schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:41:
[...]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Schumacher Barrichello was ook jaren geleden in Oostenrijk
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Vind ik ook, maar de FIA vind van niet als je 99% van alle inhaal acties ooit terug kijkt. Het is gewoon toegestaan om de auto aan de buitenkant van de baan te duwen, auto aan de binnenkant mag de volledige ruimte op de exit gebruiken en de ander moet maar kijken dat hij ruimte maakt. Slaat nergens op, klopt, maar zo is het nou eenmaal. Dus als je naar het verleden kijkt zou dit de schuld van Ham moeten zijn.jmignolet schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:41:
België 1994 ookRyur schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:42:
[...]
Is wel vaker gebeurd hoor?
Dat een race later voor de race de bokalen aan iemand anders worden gegeven (Fishi volgens mij?)
Wijd gaan mag. Hij had de binnenkant. Doet hamilton zovaak in de eerste bocht. Hamilton moet niet insturen, maar of dat strafbaar is. Meh. Denk het ook niet.jmignolet schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:41:
Ziet er gezond uit die dame.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt, volgens mij in Brazilië, maar ook uit mijn hoofd Maleisië '99 die pas weken later officieel was vanwege een protest of ik dacht bargeboards.Ryur schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:42:
[...]
Is wel vaker gebeurd hoor?
Hamilton is niet populair bij het publiek.
HAM MAAKT ZICH POPULAIR !!!
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hamilton owned het kansloze publiek..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
P2 in een circuit dat niet 'suited' was voor RBR..
Mooie strijd tussen Merc rijders...
Hoor dat HAM uitgefloten wordt.. Not Nice!
Mooie strijd tussen Merc rijders...
Hoor dat HAM uitgefloten wordt.. Not Nice!
Of reprimand voor Hamilton, volgende race 10 plaatsen gridstraf?Alfa90_Buttje schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:42:
[...]
gebeurt vaker .. gewoon 10 sec penalty en Max is 1ste en RAI 2e
Hamilton wordt uitgefloten. Publiek is het er volgens mij niet mee eens dat Hamilton gewonnen heeft
Dennism schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:43:
[...]
Klopt, volgens mij in Brazilië, maar ook uit mijn hoofd Maleisië '98 99 die pas weken later officieel was vanwege een protest of ik dacht bargeboards.
Akkoord, maar waar moet HAM dan rijden? Lol sorry maar ik ben inderdaad akkoord dat je een beetje mag uitwijken, maar uitwijken wanneer er letterlijk een auto naast jou zit .. Nahaicaramba schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:43:
[...]
Wijd gaan mag. Hij had de binnenkant. Doet hamilton zovaak in de eerste bocht. Hamilton moet niet insturen, maar of dat strafbaar is. Meh. Denk het ook niet.
Dat is dan ook het enige pluspunt van het interview...Rivanov schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:43:
Ziet er gezond uit die dame.
Leuk dat ze er eentje vragen die ook een beetje Engels praat

Zo, wat een reactie op Hamilton zeg.
En regel toch een goede interviewer, dit is niks
En regel toch een goede interviewer, dit is niks
Flickr PSN ID= cheironnl
O M G
Of Hamilton fout is of niet, hij komt er toch wel mee weg.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
ROS... omg, kneuzenaktie...
HAM doet dit ook, maar dit pakt meestal goed uit. Als ROS het doet, prakt 'ie zijn auto...
Prutser, als je iets doet, doe het dan goed
HAM doet dit ook, maar dit pakt meestal goed uit. Als ROS het doet, prakt 'ie zijn auto...
Page intentionally left blank.
Tja, er zijn nou eenmaal enorm veel Duitse fans.albino71 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:45:
Pfoeh, weinig love voor HAM
En die reacties in dit topic over die dame willen doen is echt enorm cringe mensen..
[ Voor 18% gewijzigd door Bron op 03-07-2016 15:47 ]
Deze Race was een goed excuus om iets teveel te drinken..
Proost Max fans!
Proost Max fans!
Verschil tussen ros en ham. Ros laat zichzelf aan de kant drukken. Hamilton niet.
Rosberg stuurt niet op zijn teamgenoot inStarWing schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:46:

Ik denk dar Hamilton nog dit raceseizoen op zijn nummer wordt gezet. Verstappen is een hele goede kandidaat om het vonnis over Hamilton te vellen.
Vette discussie daar bij Mercedes
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De volgende keer doet ie t echt goed en liggen ze er allebei uit. Mercedes zou eens duidelijk moeten zijn want anders gaan we de komende twee jaar nog leuke momenten tussen deze twee zien.StarWing schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:46:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Inderdaad, hij stuurt niet, rijdt er recht naartoe
Verwijderd
Hoeft niet, ik kan er zelf wel voor zorgen dat ze niet kan praten, maar toch bedankt voor het aanbod, ik spreek trouwens vloeiend duits dus komt wel goed
Wehrlein ook gewoon 1 punt! Fantastisch voor dat team
Toto is not amused
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Laten het net weer mooi zien. Rosberg stuurt gewoon niet in met de intentie Hamilton eraf te Douwen.
En een straf voor Rosberg is terecht.
En een straf voor Rosberg is terecht.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Volgens mij had Verstappen Hamilton gewezen op het rem-geneuzel van Rosberg, vlak voordat ze naar het podium gingen.
Trouwens.. Ik heb ook een redelijke HAM bril, maar wat ROS nu doet is duidelijk een do or die actie a la Prost. Hij stuurt niet en blokkeerd zijn wielen niet, en rijdt recht naar HAM.
Rosberg had dus wel een remprobleem wat hij niet wist, waardoor hij rechtdoor schoot.
Brake by wire problem...
Brake by wire problem...
https://wren.co/join/Devian
Zenden ze nu wel opeens de persconferentie uit?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
3-2 voor Max tegen Ricciardo raceduel. Deze race op alle punten Ricciardo verslagen. Lekker bezig Max.
2 podiums Max, 1 Ricciardo.
2 podiums Max, 1 Ricciardo.
Dan win je en sta je nog met een lang gezicht. Dat is toch geen houdbare situatie eigenlijk.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
En het allermooiste: maar een dagen tot de volgende race!
39
Overigens is het voor de battle VES-RIC niet leuk als Rosberg gediskwalificeerd wordt of een tijdstraf krijgt.
Sky vraagt gewoon serieus aan Toto waarom ze Nico direct na Lewis binnenhaalden waardoor de "undercut" van Lewis niet werkte
Ze zijn daar echt de weg kwijt

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Betwijfel het, helaas..Rivanov schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:49:
Zijn rem problemen niet safety gerelateerd en mogen dus wel over de boordradio?
Mooie finish, volledig onterecht dat Hamilton uitgejoeld wordt. Klote van Vettel zeg...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Eigen schuld en dat gaat nog veel vaker gebeuren de komende twee jaar als er geen duidelijke afspraken gemaakt worden. Die twee rijden op het randje en gunnen elkaar weinig tot niets en dan krijg je dit.nadroJ schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:49:
Heb Toto idd zelden met z'n chagrijnige kop gezien
Verwijderd
Denk je puntje 1 en 2 te hebben, verkloten ze het net in de laatste ronde, kan daar wel inkomen, Toto is voor het team, die coureurs zijn individueel...nadroJ schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:49:
Heb Toto idd zelden met z'n chagrijnige kop gezien
Mwah, blijft toch 3-2 in raceduel.Bart-Willem schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:50:
Overigens is het voor de battle VES-RIC niet leuk als Rosberg gediskwalificeerd wordt of een tijdstraf krijgt.
Vind het trouwens wel raar, las net ergens dat Mercedes wist van de rem problemen, maar dat ze dit niet mochten melden. Ik dacht juist dat je alles wel mag melden dat met veiligheid te maken heeft, en een rem issue lijkt me toch redelijk met veiligheid te maken hebben.
Ze zeggen het net toch zelf op Ziggo. Even snel naar de commercials en dan zijn we op tijd terug voor de persconferentie.
Gezien de omstandigheden snap ik dat wel.Wom schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:50:
Dan win je en sta je nog met een lang gezicht. Dat is toch geen houdbare situatie eigenlijk.
Mag toch hopen dat er geen straf komt voor Nico. Helemaal al niet omdat hij doorreed met een beschadigde auto.
Verwijderd
En Toto was al zo vrolijk....Grrrrrene schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:50:
Sky vraagt gewoon serieus aan Toto waarom ze Nico direct na Lewis binnenhaalden waardoor de "undercut" van Lewis niet werkteZe zijn daar echt de weg kwijt
Die remproblemen geloof ik geen drol van!
Ideaal om nu zogezegd de actie goed te praten...
Ideaal om nu zogezegd de actie goed te praten...
Zou RIC nog commentaar hebben op het team, omdat hij wel, maar Max niet naar binnen moest en Max daardoor wel op het podium stond
alwaysleft schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:15:
Max moet pitten. Je gaat dit niet winnen van snellere Mercedessen
alwaysleft schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:17:
Race is 10 minuten te lang haha.
alwaysleft schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:19:
Max vergooid zijn podium.
Viel uiteindelijk nog wel mee toch.alwaysleft schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:22:
Max gaat dit niet redden.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Persco nu op Ziggo.
Verwijderd
Ondanks geen regen toch een historische race weer
En lekker voor VES, en mocht ROS nog gepiepelt worden voor z'n losse onderdelen helemaal leuk voor BUT
had hij maar beter op de banden moeten lettenKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:52:
Zou RIC nog commentaar hebben op het team, omdat hij wel, maar Max niet naar binnen moest en Max daardoor wel op het podium stond
Dit was echt schandelijk. Remproblemen zijn een ding maar daarna raakte ze elkaar alsnog. Dit is ook niet de eerste keer. Beide coureurs moeten eens een flinke realitycheck krijgen voordat er echt gewonden vallen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeker weten, ligt altijd aan het team als ie achter Max eindigt.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:52:
Sky F1 heeft de uitzendrechten niet. Het is wachten tot deze op Youtube of andere kanalen komt te staan.Rivanov schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:49:
Sky niet. Ziggo wel.sjaool schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:53:
[...]
Sky F1 heeft de uitzendrechten niet. Het is wachten tot deze op Youtube of andere kanalen komt te staan.
Ja, Toto reageert daar goed op. "You got that wrong", maar ik vrees dat ze by Sky niet snappen dat hij bedoelt "we gaan niet een rijder expres extra veel voordeel geven". Ik denk dat ze bedoelen "we hebben dat wel gedaan" ofzo...Grrrrrene schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:50:
Sky vraagt gewoon serieus aan Toto waarom ze Nico direct na Lewis binnenhaalden waardoor de "undercut" van Lewis niet werkteZe zijn daar echt de weg kwijt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit woensdag 6 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1