[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste
Acties:
  • 171.947 views

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:05
Terranova schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:33:
Ik ben benieuwd, gezien zijn optredens in de CL is het niet eens zo onverdiend.
Ik hoop dat ie het goed doet :) zijn we eindelijk van Willems af op die plek. :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:09
KingKoning schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:05:
Tja, zo werkt het voetbal, je krijgt gewoon geel daar. het is inderdaad zwaar, maar dan moeten de regels aangepast worden. Scheids past ze op zich goed toe hier.

Maar, die arm hoeft helemaal niet de lucht in daar, hij moet hem gewoon langs zijn lichaam houden. Beetje dom van hem.
Je hoeft niet altijd geel te geven bij hands en ook niet altijd bij een strafschop. De regels zijn arbitrair genoeg om als je vlak daarvoor al een makkelijke gele kaart aan hem hebt gegeven, iet zeker bent of het wel echt hands is en het geen opzet was (want dichtbij, schot op hem) om geen geel te geven.

Een schwalbe is strikt volgens het boekje ook geel, maar daar constateerde hij op zn minst tot 3 keer toe een schwalbe maar gaf die gele kaart niet. Die rechtsback van Zorya heeft ook 3 keer een laatste waarschuwing gehad. Dat mag een scheidsrechter doen, maar dat werkt dan beide kanten op.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:09
dutchgio schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:55:
[...]

Dat hadden ze achter de schermen ook door, nadat Ziyech scoorde vervolgens meteen Blind in beeld. Beetje pijnlijk... :o
Ik durf ook zeker te wedden dat Ziyech die pijn voelt. Marokko heeft best een leuk team, maar bij Nederland speel je toch effe vaker om de knikkers. Tuurlijk hebben die jongens hun trots, zoals je toch wel vaak ziet bij jongeren met buitenlandse roots. Maar wat had ik hem graag in het NL shirt gezien zeg :(

Dat moment van Blind heb ik overigens niet gezien. Iedereen weet dat het een stomme keuze is geweest, maar hijzelf? I really don't know.. :N

Trouwens even terug naar Zlatan. Ik wil hem niet afschrijven, en waarom niet? Gisteren zat ik te kijken en veel team genoten lijken hem totaal niet te begrijpen en loopt er als een normale speler rond. Ik denk dat hij zich vreselijk vergist heeft in het team en de club.
Die overtreding op Kjear vond ik echt ongelofelijk kinderachtig van Kjear, want er was niks aan de hand. Het was een simpele schouder duw waar meneertje Kjear een beetje lullig om ging doen. Dat Zlatan hem bij de keel grijpt snap ik vanuit hem wel, maar slim is anders natuurlijk. Scheids was ook niet behoorlijk aan het fluiten.

[ Voor 41% gewijzigd door Mosin op 04-11-2016 13:12 ]

Verwijderd

Bizar hoe één foute beoordeling van de scheidsrechter Feyenoord zoveel heeft gekost:https://twitter.com/snuvienk?ref_src=twsrc%5Etfw

Botteghin blijkt dus toch gelijk te hebben gehad, het was geen hands. Dus had er geen pingel gegeven mogen worden, geen tweede gele kaart etc.

• Martinusz
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:22:
Bizar hoe één foute beoordeling van de scheidsrechter Feyenoord zoveel heeft gekost:https://twitter.com/snuvienk?ref_src=twsrc%5Etfw

Botteghin blijkt dus toch gelijk te hebben gehad, het was geen hands. Dus had er geen pingel gegeven mogen worden, geen tweede gele kaart etc.
Hij komt wel degelijk tegen zijn hand, MAAR als eerst tegen zijn hoofd, dat is uiteindelijk hetgeen dat het schot echt blokt. Maar zoals al eerder gezegd, zelf met herhaling was het niet te zien, behalve uit deze hoek en dat heeft de scheidsrechter niet. Dus ja ik kan begrijpen dat hij hem geeft.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-10 11:25

Baseman77

We move

Zeegelaar wel in Oranje, maar Van Aanholt en Pieters niet?
Onwaarschijnlijk, Blind is echt van het padje af 8)7

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:33
martinusz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:26:
[...]

Hij komt wel degelijk tegen zijn hand, MAAR als eerst tegen zijn hoofd, dat is uiteindelijk hetgeen dat het schot echt blokt. Maar zoals al eerder gezegd, zelf met herhaling was het niet te zien, behalve uit deze hoek en dat heeft de scheidsrechter niet. Dus ja ik kan begrijpen dat hij hem geeft.
Tja, het is niet dat die vent verder onberispelijk floot. Dit was gewoon de druppel. Natuurlijk moet je je armen niet in de lucht stoppen daar. Maar je hebt door arbitrale blunder gewoon de wedstrijd niet gewonnen.

Verder NL elftal. Ineens is daar een Zeegelaar. Leuk voor die jongen denk ik. Ik ken m niet zo. Maaruhh... Pieters en v Aanholt?
Bruma zit er weer bij ( Zou nog eerder Wesley Hoedt of Jan Scharie v/d Heijden erbij willen hebben dan hem ) Veltman is al genoeg over gezegd, maar ik weet daar nu even geen vervanger voor op Tete na die niet speelt, neem aan dat ie de bank warm mag houden.

Clasie snap ik niet, Vilhena al helemaal niet, die jongen heeft wel andere dingen aan zijn hoofd nu, en het is niet alsof ie zo goed speelt.

Luuk de Jong zal ook voor de bank zijn gehaald, want om zijn voetballende kwaliteiten en zijn doelpunten kan ie niet geselecteerd zijn.

Depay..... Tja..

Om de een of andere reden weer geen Toornstra?

Och. Hopen maar weer dat ze op hun bek gaan. Raken we ooit nog van die Blind af.

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 04-11-2016 13:44 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:30
Blind: "Zeegelaar ken ik goed, ik was hoofd opleidingen bij Ajax toen hij daar in de jeugd speelde."

Je verwacht het niet.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Baseman77 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:39:
Zeegelaar wel in Oranje, maar Van Aanholt en Pieters niet?
Onwaarschijnlijk, Blind is echt van het padje af 8)7
|:(

Die vent doet hoe langer hoe meer zijn naam eer aan. }:|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:21
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:49:
Blind: "Zeegelaar ken ik goed, ik was hoofd opleidingen bij Ajax toen hij daar in de jeugd speelde."
Het laat zijn grootste manco zien: hij kan niet met een open blik spelers beoordelen

• ph4ge

Je verwacht het niet.
Is dat echt een quote? Zoiets zei Van Basten destijds ook over Maduro en Babel, daar hebben we ook lekker veel aan gehad. Lekker dan voor Van Aanholt en Pieters, als zelfs al prestaties van 10+ jaar geleden erbij gehaald worden dan maak je echt geen eerlijke kans.

Ken verder Zeegelaar ook niet, maar Sporting is ook geen slechte club.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Lekkerboeie86
ph4ge schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:58:
[...]

Is dat echt een quote? Zoiets zei Van Basten destijds ook over Maduro en Babel, daar hebben we ook lekker veel aan gehad. Lekker dan voor Van Aanholt en Pieters, als zelfs al prestaties van 10+ jaar geleden erbij gehaald worden dan maak je echt geen eerlijke kans.

Ken verder Zeegelaar ook niet, maar Sporting is ook geen slechte club.
http://www.nu.nl/voetbal/...ieve-selectie-oranje.html

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:36
Toch wel weer grappig. Blind roept een basis speler van een Portugese topclub op(Overigens dezelfde club als 1 van de spitsen van Oranje) die al weken goed speelt op een positie waar Nederland de afgelopen tijd eigenlijk geen goede spelers voor heeft, waaronder een wedstrijd waar hij Gareth Bale in z'n broekzak had. En dan is er weer gezeik omdat het een speler is die Blind uit de jeugd van Ajax kent, waar diezelfde speler op een andere positie speelde.

Natuurlijk is het een domme uitspraak van Blind omdat het ontzettend makkelijk uit z'n verband getrokken kan worden. Maar dit ging wel weer heel snel.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-10 11:25

Baseman77

We move

Toen stond Zeegelaar linksbuiten, dus hij zal hem ongtetwijfeld heel goed kennen als linksback :F

Andere mooie quote van Blind over Zeegelaar:
De laatste zes weken speelt hij alles op een goed niveau als linksback.
Jezus...Pieters speelt al 3 seizoenen alles op een goed niveau en Van Aanholt 2 seizoenen.
Blijkbaar wordt een paar weken leuk presteren in de Primeira Liga hoger aangeslagen dan meerdere seizoenen sterk presteren in de PL :X
Terranova schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:08:
Blind roept een basis speler van een Portugese topclub op(Overigens dezelfde club als 1 van de spitsen van Oranje) die al weken goed speelt op een positie waar Nederland de afgelopen tijd eigenlijk geen goede spelers voor heeft, waaronder een wedstrijd waar hij Gareth Bale in z'n broekzak had.
Op basis van jouw woorden zou Brenet sinds vorig seizoen de vaste linksback van Oranje moeten zijn.
Hij had zowel vorig seizoen als dit seizoen als linksback sowieso iedere CL wedstrijd zijn tegenstander in de broekzak...en in de Eredivisie presteerde (en presteert) hij ook prima.

[ Voor 38% gewijzigd door Baseman77 op 04-11-2016 14:13 ]

• ph4ge
Terranova schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:08:
Toch wel weer grappig. Blind roept een basis speler van een Portugese topclub op(Overigens dezelfde club als 1 van de spitsen van Oranje) die al weken goed speelt op een positie waar Nederland de afgelopen tijd eigenlijk geen goede spelers voor heeft, waaronder een wedstrijd waar hij Gareth Bale in z'n broekzak had. En dan is er weer gezeik omdat het een speler is die Blind uit de jeugd van Ajax kent, waar diezelfde speler op een andere positie speelde.

Natuurlijk is het een domme uitspraak van Blind omdat het ontzettend makkelijk uit z'n verband getrokken kan worden. Maar dit ging wel weer heel snel.
Dat is natuurlijk ook logisch gezien zijn track record. Iemand het voordeel van de twijfel geven is er na zo'n lange en dramatische periode niet meer bij.

Overigens is er voor Dost weinig concurrentie, maar voor de linksback positie zijn er wel andere jongens die ook goed presteren waarvan je je kan afvragen wat die moeten doen om ooit een kans te krijgen. Dan is 10 potjes bij Sporting wel snel.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 04-11-2016 14:24 ]

• Terranova
ph4ge schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:23:
[...]
Dat is natuurlijk ook logisch gezien zijn track record. Iemand het voordeel van de twijfel geven is er na zo'n lange en dramatische periode niet meer bij.

Overigens is er voor Dost weinig concurrentie, maar voor de linksback positie zijn er wel andere jongens die ook goed presteren waarvan je je kan afvragen wat die moeten doen om ooit een kans te krijgen. Dan is 10 potjes bij Sporting wel snel.
Oh ik ben het met je eens over Blind, echt een verschrikkelijke bondscoach, maar hier en ook op andere plekken wordt het wel heel snel op z'n Ajax verleden gegooid en dat is compleet onnodig.

Overigens hij wil blijkbaar een vervangen voor Willems(aanvallende back, snel etc.), dan valt een Pieters dus meteen af. Maar het is ook niet dat Van Aanholt zo geweldig speelt de laatste tijd bij de nummer laatst van de Premier League. Dus het heeft niet zoveel zin om te kijken naar de prestaties van de afgelopen 2 jaar. Want de wedstrijd gaat volgende week gespeeld worden, dus dan is vorm belangrijk als er 2 spelers zijn die vergelijkbaar zijn in kwaliteiten.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:46

Shabbaman

Got love?

Lens bij Oranje: vind ik leuk, ik vind het altijd een leuke speler. Jammer dat hij zo lang uit beeld (en uit vorm) is geweest
Zeegelaar bij Oranje: ik ken hem niet. Maar net als het oproepen van Schaars vind ik het een goed teken dat Blind spelers in vorm oproept.

Jongens, ik heb iets positiefs over Blind geschreven!!1!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Verwijderd

martinusz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:26:
[...]

Kwam echt niet tegen zijn hand hoor. Kijk nog maar een paar keer.

• Martinusz
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:23:
[...]

Kwam echt niet tegen zijn hand hoor. Kijk nog maar een paar keer.
Dan zou ik toch maar eens een afspraak gaan maken bij de opticien B)
Hij gaat tegen zijn hoofd, daarna wordt de bal van richting veranderd door zijn arm/hand.
Als hij niet zijn arm/hand had geraakt had de bal precies de andere richting opgegaan.

Verwijderd

martinusz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:34:
[...]

Dan zou ik toch maar eens een afspraak gaan maken bij de opticien B)
Hij gaat tegen zijn hoofd, daarna wordt de bal van richting veranderd door zijn arm/hand.
Als hij niet zijn arm/hand had geraakt had de bal precies de andere richting opgegaan.
Heb een bril (van Silhouette) dus de opticien heb ik al gehad.

Ieder zijn menig hoor maar die kwam echt niet tegen zijn hand.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:07
Los van het feit of de bal eerst tegen z'n hoofd of eerst tegen z'n arm kwam, die arm heeft daar überhaupt niets te zoeken. Dat is geen natuurlijke beweging. Ik snap wel dat ie z'n gezicht wil beschermen, als iemand van zo dichtbij keihard schiet, maar dan moet je of omdraaien of daar helemaal niet gaan staan. En over de kleur kaart valt te discussiëren.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

chim0 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:44:
Los van het feit of de bal eerst tegen z'n hoofd of eerst tegen z'n arm kwam, die arm heeft daar überhaupt niets te zoeken. Dat is geen natuurlijke beweging. Ik snap wel dat ie z'n gezicht wil beschermen, als iemand van zo dichtbij keihard schiet, maar dan moet je of omdraaien of daar helemaal niet gaan staan. En over de kleur kaart valt te discussiëren.
Nee dat valt er niet, het was sowieso geel - aangezien 'groen' in het voetbal niet bestaat - en zijn tweede - dus geel +geel = rood.

Tenzij je kleurloos (geen kaart) mee zou tellen. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 04-11-2016 17:26 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:25:
[...]

Nee dat valt er niet, het was sowieso geel - aangezien 'groen' in het voetbal niet bestaat - en zijn tweede - dus geel +geel = rood.

Tenzij je kleurloos (geen kaart) mee zou tellen. :+
Misschien vond ie het direct rood? 8)

• LZ86
Harry Kane weer fit bij Tottenham. kijken of meneer Blind Janssen blijft selecteren zodra ie op de bank is beland ( volgende week dus )

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:19
Die staat nu al niet continu basis, ook zonder Kane.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

knvb vraagt supporters om een online enquête in te vullen aangaande de eredivisie en jupiler league.

zie de link:
http://www.knvb.nl/nieuws...e-over-nieuwe-competities

:)

It’s the economy, stupid!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:21
Leon Zwiers schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:38:
Harry Kane weer fit bij Tottenham. kijken of meneer Blind Janssen blijft selecteren zodra ie op de bank is beland ( volgende week dus )
Als Blind dan toch één beslissing goed heeft genomen dan is het deze wel. Janssen is met afstand de best functionerende spits in Oranje geweest na het WK. Hij heeft een balvastheid waar iemand als Huntelaar alleen maar van kan dromen. Godzijdank zit die nu ook op de bank bij Schalke dus zijn we ook van dat gezeik af. Die bracht het al jaren niet meer namelijk.

Hopen dat Janssen toch wat speeltijd blijft houden bij Tottenham en dat die trainer zijn oren niet teveel laat hangen naar wat brullende Ierse oud-voetballers die zelf niet verder kwamen dan het betere domme hakwerk.
dawg schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:46:
knvb vraagt supporters om een online enquête in te vullen aangaande de eredivisie en jupiler league.

zie de link:
http://www.knvb.nl/nieuws...e-over-nieuwe-competities

:)
Kan ik daar die tweede elftallen ook afzeiken? :)

[ Voor 19% gewijzigd door D-e-n op 04-11-2016 18:49 ]

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

D-e-n schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:48:

[...]

Kan ik daar die tweede elftallen ook afzeiken? :)
je kunt aan het einde opmerkingen toevoegen inderdaad.

ik heb aangegeven dat kunstgras z.s.m. uit de eredivisie moet, en verder bij de vragen conform plan chris woerts ingevuld. :P

[ Voor 45% gewijzigd door dawg op 04-11-2016 18:53 ]

It’s the economy, stupid!

• dutchgio
Leuk ook dat je elke vraag voor zowel de ED als de JL moet invullen. Het zou mij benieuwen wanneer de winterstop in de JL begint. Op dat kunstgras kun je gewoon door voetballen :+

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Terranova schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:29:
[...]

Oh ik ben het met je eens over Blind, echt een verschrikkelijke bondscoach, maar hier en ook op andere plekken wordt het wel heel snel op z'n Ajax verleden gegooid en dat is compleet onnodig.

Overigens hij wil blijkbaar een vervangen voor Willems(aanvallende back, snel etc.), dan valt een Pieters dus meteen af. Maar het is ook niet dat Van Aanholt zo geweldig speelt de laatste tijd bij de nummer laatst van de Premier League. Dus het heeft niet zoveel zin om te kijken naar de prestaties van de afgelopen 2 jaar. Want de wedstrijd gaat volgende week gespeeld worden, dus dan is vorm belangrijk als er 2 spelers zijn die vergelijkbaar zijn in kwaliteiten.
Laten we eerst maar eens gaan verdedigen met onze linksback lijkt me.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Waarom speelt Jong Ajax in de Arena? Komen er inmiddels zoveel supporters op af dat je ze niet meer kwijt kan op de toekomst?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• LZ86
Sparta is Heerenveen aan het inmaken... Nu is mijn vertrouwen in Feyenoord wel een beetje ingedeukt :P

Ik heb ook even die survey ingevuld. Kunstgras afgekraakt!

Edit: hahahahaha, Mulder. Zo ken ik m weer.

[ Voor 35% gewijzigd door LZ86 op 04-11-2016 21:26 ]

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Nou, Mulder van Heerenveen is niks bij de keeper van Fortuna Sittard haha.
Man wat maakt die een flater zeg hahahaha.

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Haha, kunstgras bij Sparta, dan kunnen we spreken over competitievervalsing? Of is dat koekoekpraat?
Alhoewel, Hveen ingemaakt, dat valt ook wel mee. Heerenveen speelde na rust tot de 3-1 erg goed voetbal, maar scoren lukte niet. Dan maakt Mulder een blunder en dan zit het geloof er niet meer in. Wel balen, volgende keer weer beter.
Of Heerenveen mist van Aken en van Amersfoort.

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

http://www.vi.nl/web/nieu...electie.htm?channel=phone

Nou dit zat er wel aan te komen. Weg ermee.

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:21

Moofnor

King of my castle

Daar gaat de breedte van de selectie :P

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

• Terranova
Moofnor schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:37:
mwah gelukkig was het een middenvelder, daar heeft Ajax er nog 3492849832 van :P

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
He wat vervelend nou toch. Aankoop in de breedte lijkt eindelijk ook op weg naar de uitgang. Kan er niet rouwig om zijn.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Nou de haters krijgen hun zin blijkbaar, het is maar waar je zin in hebt. :)

Maar het gaat nu wel snel, El-Ghazi de selectie uit, Gudelj de selectie uit, nog even en het is een complete chaos, Bosz moet oppassen dat de selectie niet in opstand komt.

Bazoer zit denk ik ook op het randje.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-11 17:32
Moofnor schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:37:
Is niet alsof deze 2 zo veel laten zien op het veld.
Ik denk dat de opties uit de jeugd meer zullen toevoegen.

• dutchgio
Je moet inderdaad wel wat meer gaan rouleren om iedereen tevreden te houden.
Bij Gudelj is het niet zo erg maar als een Tete straks hetzelfde gaat doen, dat is zonde en onnodig...

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Tweaking Art schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:40:
Nou de haters krijgen hun zin blijkbaar, het is maar waar je zin in hebt. :)

Maar het gaat nu wel snel, El-Ghazi de selectie uit, Gudelj de selectie uit, nog even en het is een complete chaos, Bosz moet oppassen dat de selectie niet in opstand komt.

Bazoer zit denk ik ook op het randje.
Je zou bijna denken dat de spelers moeten presteren om een plek in de basis te verdienen i.p.v. dat ze er in staan om prestaties uit een ver verleden.

• Deadsy
JanW schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:50:
[...]

Je zou bijna denken dat de spelers moeten presteren om een plek in de basis te verdienen i.p.v. dat ze er in staan om prestaties uit een ver verleden.
Inderdaad, dit is niet Oranje.

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:49:
Je moet inderdaad wel wat meer gaan rouleren om iedereen tevreden te houden.
Bij Gudelj is het niet zo erg maar als een Tete straks hetzelfde gaat doen, dat is zonde en onnodig...
De rest moet op de training maar bewijzen dat ze het verdienen om te spelen. Juist Gudelj mag niet zeiken, die kreeg donderdag nog minuten en liet het alweer niet zien.
Tot januari lekker bij jong ajax ballen en dan opbokken maar :w

• LZ86
Ajax wordt kampioen. Gudelj uit de selectie :+ . Helmplicht 2e ring opgeheven.

Maar zonder gekheid. Gaat lekker daar in Amsterdam. Komt de rust in de selectie natuurlijk niet ten goede. Kan ze sportief nog wel eens gaan opbreken

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:28:

Maar zonder gekheid. Gaat lekker daar in Amsterdam. Komt de rust in de selectie natuurlijk niet ten goede. Kan ze sportief nog wel eens gaan opbreken
Eerder Ajax wordt kampioen, meer kansen voor Nouri :+

• Deadsy

Ik vind het wel goed, teveel spelers op de velden die denken dat het wel ok is om elke week matig te spelen en dan toch nog speeltijd krijgen.

• Martinusz

Ach welnee, ze speelden al niet en kunnen de boel alleen maar negatief beïnvloeden met hun gedrag. Lost gelijk het middenveld overschot op ;)

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:35

snmght

imho dan he

Ik vind die Bergwijn nu niet zo denderend spelen, is dit zijn normale niveau?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:51
Wat een traagheid, speel toch eens wat sneller rond.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• snmght

snmght

imho dan he

Ik vind die Ramselaar het wel goed doen bij PSV overigens, misschien nog niet zo beslissend als Van Ginkel vorig seizoen maar wel een prima alternatief met potentie. Goed gehandeld.

• LZ86
1-0 Twente. Mijn god PSV xD

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als PSV deze wint, worden ze kampioen. Die staan WEER zo bedroevend te ballen, maar onder de streep staan ze er nog niet slecht voor.

• snmght

snmght

imho dan he

PWM schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:20:
Als PSV deze wint, worden ze kampioen. Die staan WEER zo bedroevend te ballen, maar onder de streep staan ze er nog niet slecht voor.
Ik dacht ongeveer hetzelfde: door dit soort wedstrijden tegen het einde toch te winnen wist PSV kampioen te worden.

• snmght

snmght

imho dan he

Die Pereiro is echt helemaal gek geworden.

• LZ86
PWM schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:20:
Geen kampioen dus 8)

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
snamgaah schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:29:
[...]

Ik dacht ongeveer hetzelfde: door dit soort wedstrijden tegen het einde toch te winnen wist PSV kampioen te worden.
Volgens mij werd PSV kampioen omdat Ajax het gewoon gigantisch weggaf in de laatste wedstrijd.

• snmght

snmght

imho dan he

Aghanim schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:57:
[...]

Volgens mij werd PSV kampioen omdat Ajax het gewoon gigantisch weggaf in de laatste wedstrijd.
Dat speelde ook wel mee ja. Ik doel ook meer op het seizoen daarvoor. ;)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gisteren 60 auto's van Twente supporters vernield bij het stadion is Eindhoven. Eigen vervoer heeft blijkbaar zijn nadelen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:40
Op deze manier gaat Krul z'n kans echt krijgen. Weer een waardeloze uittrap :/

/edit
En weer, zorgt voor lekker veel onrust achterin.

[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 06-11-2016 14:41 ]

XXXVI

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wel een goede redding bij die AZ counter, dat had een goal moeten zijn zo 1 op 1.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Jemig gaat weer lekker zo te zien. Wel erg gelukkig die 1-0.

En man man man man! Verdomme Veltman, ren dan door naar de doellijn. Doe nog iets inplaats van dom lopen te sjokken over het veld.

[ Voor 52% gewijzigd door Hupske op 06-11-2016 14:44 ]

• dutchgio
Nou begint al goed, gatenkaas achterin...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schakel ik even terug naar ARS-TOT, mis ik de goal :X

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Kan leuk weekend worden zo voor Feyenoord.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:58
één van de weinige foutjes van Sanchez, gelukkig komt er verder niets van..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
sanchez heeft zijn dag niet.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:58
Rust er een vloek op Veltman? Het lijkt wel alsof de ballen die zijn voet verlaten altijd automatisch richting het eigen doel gaan :S

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Benieuwd hoelang AZ dit druk zetten vol gaat houden.

• dutchgio
Hij is het nog niet kwijt, die fouten in zijn spel a la het Veltmannetje zijn weer terug lijkt het. :+
Met Tete heb je daar geen last van...

• toolkist
  • Niet online
Ben benieuwd hoe lang t nog duurt voor Haps een kaart krijgt. Hier speelde ie de bal totaal niet

• ph4ge
Na Twente gisteren vind ik AZ ook niet minder voetballen. Hopelijk maakt Feyenoord er een mooi weekend van.

• ephymerous
Graag Klaassen, Younes en Traore wisselen. Man wat een drama :/

(Alleen geen idee voor wie)

/edit
Wat zegt het over het Nederlands elftal dat Veltman en Klaassen in de selectie zitten 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door ephymerous op 06-11-2016 15:16 ]

XXXVI

• Terranova
Jezus wat een schoppartij en dan laat van Boekel nog veel door gaan :P

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

ephymerous schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:09:
Graag Klaassen, Younes en Traore wisselen. Man wat een drama :/

(Alleen geen idee voor wie)
Nouri, Cerny en ..... ja normaal zal je zeggen El Ghazi :9

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
tering veldman, je staat aan de verkeerde kant te dekken als een f pupil

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De scheids zou Ajax een plezier doen door Veltman daar rood te geven :+

• Gynnad
hupske schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:15:
[...]

Nouri, Cerny en ..... ja normaal zal je zeggen El Ghazi :9
Cerny zit niet bij de selectie want is geblesseerd.

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

groggy schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:17:
tering veldman, je staat aan de verkeerde kant te dekken als een f pupil
Nah Weghorst is spits. dus hij was gewoon nog voor Sanchez. Sanchez had ook nog tijd genoeg, dus die hele overtreding was niet nodig.
Gynnad schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:18:
[...]

Cerny zit niet bij de selectie want is geblesseerd.
Scherp :9 Dan Cassiera en breng dan Dijks in. Zet je Sinkgraven links buiten :9

[ Voor 28% gewijzigd door Hupske op 06-11-2016 15:19 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:36

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hihihih.. AZ 1 - Ajax 0 :$

• ephymerous
Eerste bal van Klaasen is een meter naast Dolberg. Hoelang mag hij nog blijven staan?

XXXVI

• Terranova
Zoo gelukkig

• carpebios
AZ begint met fouten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Gynnad
En daar is de 1-1 al, Traore rondt het toch wel goed af..

• dutchgio
Gelukkig niet gewisseld. :+

• Terranova
Kan iemand Ziyech trouwens uitleggen dat dat blonde haar niet handig is. Als Vd Beek ipv Schone er had gestaan dan kan je op tv helemaal moeilijk zien welke middenvelder de bal heeft :p

• Grudgie

Grudgie

Terranova schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:36:
Kan iemand Ziyech trouwens uitleggen dat dat blonde haar niet handig is. Als Vd Beek ipv Schone er had gestaan dan kan je op tv helemaal moeilijk zien welke middenvelder de bal heeft :p
Dat blonde staat hem ook helemaal niet.

• FDMK
  • Laatst online: 18:15
Wat een misselijke zeikerd is die Weghorst zeg.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• dutchgio
Terranova schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:36:
Als Dolberg dan ook nog eens naar de kapper gaat wordt het nog lastiger. ;)
Het was inderdaad vooral Klaassen die met z'n witte haar altijd opviel, nu blijkt dat ook ineens Ziyech te kunnen zijn. :o

• carpebios
Dat blond haar :') hahahaha, was mij nog niet opgevallen. Ziet er heel mannelijk uit...
Wat bezielt die mensen toch.

• FDMK
  • Laatst online: 18:15
Zou verstandig zijn om Tete te brengen voor Veltman anders gaat hij nog rood pakken vandaag.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• carpebios
Ajax speelt een stuk beter dan in de 1ste helft. AZ oogt vooral slordig de eerste minuten van de 2e helft.

• Grudgie

Grudgie

Faddermakker schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:39:
Zou verstandig zijn om Tete te brengen voor Veltman anders gaat hij nog rood pakken vandaag.
Of een eigen goal scoren.

• carpebios
AZ heeft het al opgegeven in de rust. Bijzonder.

• Terranova
moooooi

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

En de mensen die geen pepernoot raken maken de goals / assists :+

• Lekkerboeie86
Lucky..

• dutchgio
En 1-2 na wat moeite. Netjes hoor.
Scoort Klaassen ook weer eens. >:)

[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 06-11-2016 15:51 ]

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:58
Eens kijken hoe Ajax dit nu weer gaat weggeven.

• carpebios
Nee, gewoon dik verdiend. AZ biedt totaal geen tegenstand meer.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder