Spacey23 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:41:
Ik vind Feyenoord verre van indrukwekkend. Hun tactiek breekt ze straks op. Het is allemaal op kracht en aan het eind van het seizoen heb je nog flink wat nodig. Denk dan ook dat ze rond het nieuwjaar al ingehaald zijn en daarna alleen maar verder achter de feiten aan gaan lopen. Ze hebben niks extra's te brengen op dit moment, dus ze zullen goed moeten inkopen in de winter. Maar of ze dat kunnen/willen is de vraag.
Ajax is nog niet ingespeeld en die zullen alleen maar sterker worden. Tenzij blessures roet in het eten gaan gooien.
PSV heeft nu een dip gehad en denk dat ze daar wel snel uitkomen. Die paar punten voorsprong van Feyenoord zie ik dus zo ingehaald worden door de top 2 van NL.
Met Bilal, Berghuis en Elia heeft Feyenoord op zn minst net zoveel creativiteit en techniek op de zijkanten als Ajax en PSV. Als je denkt dat er geen techniek achter zit dan doe je Feyenoord echt te kort, die goal van Kuyt bijv. dat is gewoon technisch heel knap, die bal toch nog richting geven. Ook voetballend was Feyenoord gewoon het grootste deel vandaag de baas.
Ziyech is natuurlijk een echte technicus, maar de basistechniek van El Ahmadi en Vilhena is ook gewoon prima. Karsdorp is niet voor niets 10 geweest zn hele jeugd, Vd Heijden is ook enorm technisch voor een verdediger. Botteghin is natuurlijk een houthakker, Toornstra geen technische buitenspeler, maar ook op de functionele techniek van die spelers is niets af te dingen.
Wellicht hebben Ajax en PSV meer talent, maar op dit moment zijn de spelers gewoon niet beter.
Het is gewoon een hele zure reactie. Van een top 2 spreken terwijl Feyenoord stijf bovenaan staat en net de ene club heeft verslagen en de andere had moeten verslaan. En niet te vergeten dat de ongeslagen reeks al in februari (!) is ingezet. Het is je mening, en iemand anders mag daar ook een mening over hebben.
[
Voor 18% gewijzigd door
ph4ge op 23-10-2016 16:56
]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"