Zo volwassen als ze vorig seizoen waren geven ze het deze editie gewoon wegmartinusz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:59:
Oh wat amateuristisch dit....man man man in zo'n wedstrijd...
XXXVI
alles kan off-topic
Je bedoelt de realistische voetbalfans die wel een objectief beeld van de krachtsverhoudingen hebben?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maarja, als je zoveel aanvalt als Bayern dwing je dat natuurlijk wel af. Dus echt pech?...
Benieuwd of Bayern een grote afstraffing uit gaat delen
Vervolgens zie ik een counter, Willems komt aan de bal, weigert hem door te spelen naar de linksbuiten en kaatst hem terug waardoor de hele counter om zeep wordt geholpen. En iedereen weer terug van Bayern.
En bedankt weer Willems!
Wat is dat toch een drama die vent!
Oh 2-0 ... kijken of er nog wat anders op is.
Tis nu wel gebeurt, zeker met Willems en topper S de Jong 😜
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 19-10-2016 21:10 ]
Haha die verhouding was wel duidelijk. Maar hopen kan altijdGonadan schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:05:
[...]
Je bedoelt de realistische voetbalfans die wel een objectief beeld van de krachtsverhoudingen hebben?
Een trainingswedstrijd voor Bayern. 6-0? Als ze er zin in hebben kan dat zomaar.Deadsy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:07:
Nog voorspellingen over hoe erg het gaat worden?
[ Voor 10% gewijzigd door Qu3st op 19-10-2016 21:08 ]
Hoop is uitgestelde teleurstellingTeknix1982 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:08:
[...]
Haha die verhouding was wel duidelijk. Maar hopen kan altijd
alles kan off-topic
Ik ga Netflix maar eens starten. Ben eigenlijk geneigd te zeggen dat "ik ga netflixen" maar hoorde vandaag op het werk over de eigenlijke betekenis daarvanHarribo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:07:
Ik zet mijn tv aan, zie dat het 1-0 is.
Vervolgens zie ik een counter, Willems komt aan de bal, weigert hem door te spelen naar de linksbuiten en kaatst hem terug waardoor de hele counter om zeep wordt geholpen.
En bedankt weer Willems!
Wat is dat toch een drama die vent.
Leuk dat grote geld in het voetbal
XXXVI
Hopen deed ik ook, maar dat is wat anders dan voorspellen.Teknix1982 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:08:
Haha die verhouding was wel duidelijk. Maar hopen kan altijd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Had ooit hoge verwachtingen betreffende Willems maar de afgelopen 2 jaar is het wel duidelijk dat hij zijn zwakke punten niet zal verbeteren en sinds hij terug is van zijn blessure is het gewoon drama.Harribo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:07:
Ik zet mijn tv aan, zie dat het 1-0 is.
Vervolgens zie ik een counter, Willems komt aan de bal, weigert hem door te spelen naar de linksbuiten en kaatst hem terug waardoor de hele counter om zeep wordt geholpen. En iedereen weer terug van Bayern.
En bedankt weer Willems!
Wat is dat toch een drama die vent!
Leuk dat grote geld in het voetbal
Hier gaan ze nooit de jackpot voor vangen, komende zomer gewoon kwijt raken en iemand zoeken die kan verdedigen.
Raar dat ze dit niet al gedaan hebben.
Jammer dat ze nu niet kunnen overschakelen naar Barca - Man City. Of in ieder geval iets beters als dit.
[ Voor 41% gewijzigd door dutchgio op 19-10-2016 21:13 ]
Als de dame er ook zin in heeft kan het ook nog wel wat chillen worden voor jeephymerous schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:09:
[...]
Ik ga Netflix maar eens starten. Ben eigenlijk geneigd te zeggen dat "ik ga netflixen" maar hoorde vandaag op het werk over de eigenlijke betekenis daarvan
Zijn contract loopt af of nog maar 1 jaar?dutchgio schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:12:
Komende winter al, wil je er nog iets aan oveehouden. Al zal dat niet veel zijn.
Niet iedereen zal het met me eens zijn maar ik heb nog liever Dijks dan Willems op het moment.
Ja, in de zomer is hij transfervrij.Deadsy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:13:
[...]
Zijn contract loopt af of nog maar 1 jaar?
Niet iedereen zal het met me eens zijn maar ik heb nog liever Dijks dan Willems op het moment.
Klopt, maar ik zie bij vrij veel spelers ook niet echt inzet.PWM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:15:
PSV staat wel bagger te spelen. Maar laten we wel zijn: Bayern Munchen is normaal gesproken tegen elke Nederlandse ploeg gewoon schade beperken.
@dutchgio
Die gaat gratis naar Milan.
edit:
PSV heeft mazzel dat Robben vaak maar aan 1 persoon denkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 19-10-2016 21:16 ]
Eens elke NL club is kanonnenvoer voor Bayern.PWM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:15:
PSV staat wel bagger te spelen. Maar laten we wel zijn: Bayern Munchen is normaal gesproken tegen elke Nederlandse ploeg gewoon schade beperken.
Ik ben het met je eens :-)Deadsy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:13:
[...]
Zijn contract loopt af of nog maar 1 jaar?
Nu vind ik Dijks ook maar de middelmaat
Daarom is het eigenlijk onbegrijpelijk dat ze gewoon 4-3-3 spelen, vooral PSV die juist vorig seizoen zo sterk was verdedigend..PWM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:15:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Brenet vind ik al een hele vooruitgangDeadsy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:11:
[...]
Had ooit hoge verwachtingen betreffende Willems maar de afgelopen 2 jaar is het wel duidelijk dat hij zijn zwakke punten niet zal verbeteren en sinds hij terug is van zijn blessure is het gewoon drama.
Hier gaan ze nooit de jackpot voor vangen, komende zomer gewoon kwijt raken en iemand zoeken die kan verdedigen.
Raar dat ze dit niet al gedaan hebben.
Klopt, maar dat geeft al aan hoe slecht Willems is.Harribo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:17:
[...]
Ik ben het met je eens :-)
Nu vind ik Dijks ook maar de middelmaat
Maar 5-3-2 heeft weer zijn eigen problemen. Zoals de backs van de tegenstander die ontzettend vrij zijn.Gynnad schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:17:
[...]
Daarom is het eigenlijk onbegrijpelijk dat ze gewoon 4-3-3 spelen, vooral PSV die juist vorig seizoen zo sterk was verdedigend..
Zijn ze nu toch ook min of meer.Fleximex schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:19:
[...]
Maar 5-3-2 heeft weer zijn eigen problemen. Zoals de backs van de tegenstander die ontzettend vrij zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zou de lange bal proberen en hopen dat ie aankomt.
Leg dat die optimisten even uit die dachten dat minimaal een gelijkspel het doel was.PWM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:15:
Ook een bayern wat niet in vorm is. Als je simpelweg de twee rijtjes spelers zag in het begin dan is het al duidelijk. Als je niet afgeschoten wordt heb je het goed gedaan.ph4ge schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:20:
PSV moet zich vooral niet teveel aantrekken van deze wedstrijd. Een Bayern wat redelijk in vorm is is gewoon een ander niveau. Jammer maar helaas, thuis maak je meer kans op een stunt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bewijsstuk A
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nu gaat Bayern de 2e helft weer gas geven.
Helaas van die onterecht buitenspel.....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hij kan voetballen maar is veel te wisselvallig. Nu zal hij de komende 3 wedstrijden geen bal meer raken.Fleximex schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:29:
Nu moeten we trouwens niet doen alsof Narsingh niet kan voetballen. Zijn laatste seizoen bij Heerenveen en eerste bij PSV waren erg goed. Alleen net als Willems is het na een lange blessure een niveau minder geworden. Maar als het goed is verleer je voetbal niet.
Dat klopt inderdaadDeadsy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:30:
[...]
Hij kan voetballen maar is veel te wisselvallig. Nu zal hij de komende 3 wedstrijden geen bal meer raken.
Jammer maar waar. Een soort batterij die 3-5 wedstrijd nodig heeft om op te laden en dan maar voor een half wedstrijdje mee kan
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Misschien straks een penalty ofzo, ook leuk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bilal heeft 2 geweldige seizoenen gehad bij Heerenveen (net als Sinkgraven). Maarja. Een beetje verleer je het wel wellichtFleximex schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:29:
Nu moeten we trouwens niet doen alsof Narsingh niet kan voetballen. Zijn laatste seizoen bij Heerenveen en eerste bij PSV waren erg goed. Alleen net als Willems is het na een lange blessure een niveau minder geworden. Maar als het goed is verleer je voetbal niet.
Een beetje de vloek van Heerenveen de laatste jaren.PWM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:34:
[...]
Bilal heeft 2 geweldige seizoenen gehad bij Heerenveen (net als Sinkgraven). Maarja. Een beetje verleer je het wel wellicht
Moet wel zeggen dat zijn goals meestal wel belangrijk zijn. Dus hij kan wel goed omgaan met de druk.Fleximex schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:31:
[...]
Dat klopt inderdaad
Jammer maar waar. Een soort batterij die 3-5 wedstrijd nodig heeft om op te laden en dan maar voor een half wedstrijdje mee kan
Misschien alleen nog opstellen tegen de sterke tegenstanders.
Die goal tegen Manchester United thuis bijvoorbeeld. Erg goed gekopt en super koel gebleven. Narsingh zijn probleem is dat hij geen mannetje kan passeren en een mannetje er niet meer kan uit lopen. Iets waar hij voor zijn blessure juist goed in was. Geen idee waarom, maar het is net alsof hij zich in houdt als hij rent.Deadsy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:36:
[...]
Moet wel zeggen dat zijn goals meestal wel belangrijk zijn. Dus hij kan wel goed omgaan met de druk.
Misschien alleen nog opstellen tegen de sterke tegenstanders.
Ik zit het schakelkanaal te kijken, maar als kapitein roodbaard alle ruimte krijgt kan ik beter naar Bayern switchenTweaking Art schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:12:
Die Xabi Alonso kan doen wat hij wil, hij wordt totaal niet aangepakt, niet echt verstandig.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben het pertinent niet eens met je. Ik heb er geen concreet bewijs voor uiteraard, maar de meeste scheidsen staan er niet voor het voetbal, ze staan er om iets voor te stellen in een wereld waar ze als jongetje van droomden en niet goed genoeg voor waren. Het zijn echt van die compensatie-mannetjes, vergelijkbaar met middenkadermanagers in het bedrijfsleven. Niet goed genoeg voor een echt inhoudelijk beroep, net dominant genoeg om mensen met kennis er onder te kunnen lullen met bluf.Gonadan schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:44:
Lees ik hier eerst het optimisme, raak er zelfs wat door besmet. Kijk ik nu even het rijtje van bayern langs, geen schijn van kans.
[...]
Nu ga je wel wat stappen te ver in je rant hoor, dit kan ik niet meer serieus nemen. Die mensen staan niet om de boel te verstieren, ze staan er voor het voetbal. Uiteraard gaat niet alles naar wens, maar om je als een kleuter te gaan gedragen is echt helemaal je eigen keuze.
Dat er consequent gefloten moet worden ben ik helemaal met je eens. Maar niet dat alles identiek beoordeeld moet worden. Een waarschuwing in het begin van de wedstrijd is logisch, maar dan wel aan beide kanten evenveel.
Ja, klinkt weer als een rant. maar als je ziet waar ze het felste op reageren, protesteren, terwijl ze gewoon keihard fout zitten dan weet je gewoon dat het van die "mannetjes" zijn. Totaal geen zelfkritiek, alleen maar gemaakte autoriteit omdat iemand ze die macht gegeven heeft. Zelf niets kunnen maar wel de baas willen zijn, zo typisch. Moet mensen op tweakers in de IT toch enorm bekend voorkomen
Het is een noodzakelijk kwaad, maar het zou een zegen zijn om zonder te kunnen.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Jij bent wel erg positief, Narsingh speelt 95% van z'n wedstrijden als een natte krant.Deadsy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:30:
[...]
Hij kan voetballen maar is veel te wisselvallig. Nu zal hij de komende 3 wedstrijden geen bal meer raken.
Grappig genoeg scoort hij dan wel weer belangrijke goals als hij scoort, Manchester en Ajax vorig seizoen en nu Bayern.
Snap trouwens niet waarom hij op links speelt, dat kan hij niet heeft hij al vaker bewezen en daar mag hij voornamelijk achter Lahm aanrennen.
Volgens mij was Cocu ook van plan om Isimat te brengen voor Narsing en dan de backs iets verder naar voren.
Only fools are enslaved by time and space.
[ Voor 3% gewijzigd door Tweaking Art op 19-10-2016 21:38 ]
Beetje jammer overigens, straks zie je hem ook opeens weer in OranjeTweaking Art schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:38:
Ok het was een aardig doelpunt maar ik denk nog steeds dat Narsingh zelf net zo verrast was dat hij er in ging als wij.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat zijn teksten die amateursporters gekscherend uiten over hun teammaat die thuis niets te vertellen heeft en als scheidsrechter nul tegenspraak duldt.HeatWave schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:38:
Ik ben het pertinent niet eens met je. Ik heb er geen concreet bewijs voor uiteraard, maar de meeste scheidsen staan er niet voor het voetbal, ze staan er om iets voor te stellen in een wereld waar ze als jongetje van droomden en niet goed genoeg voor waren. Het zijn echt van die compensatie-mannetjes, vergelijkbaar met middenkadermanagers in het bedrijfsleven. Niet goed genoeg voor een echt inhoudelijk beroep, net dominant genoeg om mensen met kennis er onder te kunnen lullen met bluf.
Ja, klinkt weer als een rant. maar als je ziet waar ze het felste op reageren, protesteren, terwijl ze gewoon keihard fout zitten dan weet je gewoon dat het van die "mannetjes" zijn. Totaal geen zelfkritiek, alleen maar gemaakte autoriteit omdat iemand ze die macht gegeven heeft. Zelf niets kunnen maar wel de baas willen zijn, zo typisch. Moet mensen op tweakers in de IT toch enorm bekend voorkomen.
Het is een noodzakelijk kwaad, maar het zou een zegen zijn om zonder te kunnen.
Dit zijn professionals, totaal niet vergelijkbaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, de komende 3 wedstrijden zijn 2x Sparta en Vitesse.LoneRanger schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:38:
[...]
Jij bent wel erg positief, Narsingh speelt 95% van z'n wedstrijden als een natte krant.
Grappig genoeg scoort hij dan wel weer belangrijke goals als hij scoort, Manchester en Ajax vorig seizoen en nu Bayern.
Snap trouwens niet waarom hij op links speelt, dat kan hij niet heeft hij al vaker bewezen en daar mag hij voornamelijk achter Lahm aanrennen.
Volgens mij was Cocu ook van plan om Isimat te brengen voor Narsing en dan de backs iets verder naar voren.
Daarna moeten ze thuis tegen Bayern.
Dus hij raakt 3x geen knikker en thuis tegen Bayern maakt hij er weer een.
Zou hij tegen Vitesse goed spelen dan kun je hem tegen Bayern op de bank laten.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 19-10-2016 21:41 ]
Dat was een beste kans Jongu!
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 19-10-2016 21:49 ]
Weet ik, maar zo'n Nijhuis die uit het niets, zonder aankondiging van de KNVB, opeens besluit vandaag is zero torerance day verzint, als enige, geeft toch dat idee. Scheidsen zijn teveel een persoonlijkheid voor hun eigen gevoel, ze horen vrijwel onzichtbaar te zijn, en dat bevalt sommigen niet. Ze willen opvallen, iemand zijn, en dat zijn ze niet. Het zijn uitvoerende organen die geen recht hebben op een mening.Gonadan schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:40:
[...]
Dat zijn teksten die amateursporters gekscherend uiten over hun teammaat die thuis niets te vertellen heeft en als scheidsrechter nul tegenspraak duldt.
Dit zijn professionals, totaal niet vergelijkbaar.
En nu hebben ze opeens "macht" en daar geilen ze op, dat zie je gewoon bij te veel scheidsen.
Je valt steeds in herhaling, ga aub gewoon voetbal kijkenHeatWave schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:56:
[...]
Weet ik, maar zo'n Nijhuis die uit het niets, zonder aankondiging van de KNVB, opeens besluit vandaag is zero torerance day verzint, als enige, geeft toch dat idee. Scheidsen zijn teveel een persoonlijkheid voor hun eigen gevoel, ze horen vrijwel onzichtbaar te zijn, en dat bevalt sommigen niet. Ze willen opvallen, iemand zijn, en dat zijn ze niet. Het zijn uitvoerende organen die geen recht hebben op een mening.
En nu hebben ze opeens "macht" en daar geilen ze op, dat zie je gewoon bij te veel scheidsen.
[ Voor 14% gewijzigd door Goron op 19-10-2016 21:58 ]
Fair enough, ik lijk wel een scheidsrechtermartinusz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:58:
[...]
Je valt steeds in herhaling, ga aub gewoon voetbal kijken
PSV lekker laten razen, dan komen de kansen voor bayern vanzelf.Leon Zwiers schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:55:
Bayern denkt dat t al klaar is ofzo? Wat zijn die ineens aan het doen. Gebruik van maken PSV
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder