Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk ik zeg het maar even.
Only fools are enslaved by time and space.
...
BC maken, opgelost.LoneRanger schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:48:
Wisten jullie dat Frank Snoeks pas 60 is en we daar nog minimaal 7 jaar aan vast zitten?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Zit hij niet in de groep die met 65 al met pensioen mag?LoneRanger schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:48:
Wisten jullie dat Frank Snoeks pas 60 is en we daar nog minimaal 7 jaar aan vast zitten?
Inderdaad goed gekeept van de doelman.
Hij past wel bij het NL elftal, ook ver ondermaats. Dus dit keer best een logische keuze van de nos.LoneRanger schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:48:
alles kan off-topic
Waarom speelt Clasie eigenlijk niet...? Ook geblesseerd...?ronaldo vivaldi schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:45:
Strootman eruit en propper erin.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Clasie..? Hij zit volgens mij iedere wedstrijd op de bank en we hebben wel betere spelers op het middenveld beschikbaar vind ik. Maarja, als wissel vind ik het welkom en kan denk ik wel voor mooie passes zorgen.Fiber schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:51:
[...]
Waarom speelt Clasie eigenlijk niet...? Ook geblesseerd...?
...
Omdat ie bij z'n club ook niet speeltFiber schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:51:
[...]
Waarom speelt Clasie eigenlijk niet...? Ook geblesseerd...?
Viel vorige week in en veroorzaakte direct een pingel tegen
Float like a butterfly, sting like a bee.
LoneRanger schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:48:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgens Snoeks niet.Deadsy schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:54:
Zit Willems warm te lopen?
Toch jammer. Toen hij nog wel in het Nederlands Elftal speelde wonnen 'we' meestal wel...martinusz schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:52:
[...]
Omdat ie bij z'n club ook niet speelt![]()
Viel vorige week in en veroorzaakte direct een pingel tegendie zit weer op de bank dus.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik houd het bijna niet meerNiku schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:58:
[...]
True. Maar op dit moment vertrekt hij niet. En hij gaat ook geen twee keer verliezen tegen Griekenland en Zweden.
Word graag overschat door veel mensen. Maar laten we eerlijk zijn, is gedegradeerd en het duurde wel even voor er een club voor hem kwam.Goron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:59:
Janmaat loopt wel heel hard te falen zeg
7 jaar lang Milow in de studio over de Belgenloewie1984 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:02:
Over dat we nog 7 jaar van Snoeks kunnen genieten, dat is toch gewoon 2 keer geen wk en een keer geen ek?moet best lukken denk ik zo.
Als je nu niet wisselt dan gaat er waarschijnlijk niks meer gebeuren.Harribo schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:02:
Keb het gezien nu wel.
De jong of dost erin graag
What else is new, verschrikkelijke speler vind ik het.Goron schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:59:
Janmaat loopt wel heel hard te falen zeg
XXXVI
Ziyech moest ook lang wachten, kan die er ook niks van?Deadsy schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:03:
Word graag overschat door veel mensen. Maar laten we eerlijk zijn, is gedegradeerd en het duurde wel even voor er een club voor hem kwam.
Janmaat doet het heel wat beter Tete en Veltman de laatste wedstrijden. Geen super pot, maar dat geldt wel weer voor het hele team.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Doet Wijnaldum nog mee dan? Ik dacht dat ie inmiddels ergens langs het veld was gaan zitten.Fleximex schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:06:
Pröpper voor Wijnaldum of Klaassen graag.
En waarom is Klaassen onze spits
[ Voor 35% gewijzigd door Goron op 06-09-2016 22:08 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja ik zie hem! Ow hij gaat naar de kantLeon Zwiers schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:07:
[...]
Doet Wijnaldum nog mee dan? Ik dacht dat ie inmiddels ergens langs het veld was gaan zitten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
alles kan off-topic
...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Edit: ow, Frank Snoeks gaf toen het commentaar helemaal niet. Maar toch
[ Voor 22% gewijzigd door Fleximex op 06-09-2016 22:11 ]
Dat deed Janmaat zeer goed
Nu zou ik zeggen, hou het achterin dicht
Blind is niet het probleem, de KNVB is het probleem.alwaysleft schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:10:
Dan nog. Blind weg graag.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Stoppen op zijn hoogtepunt?alwaysleft schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:10:
Dan nog. Blind weg graag.
Bulgarije - Luxemburg 2-2, gaat ook lekker!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De enige kans van Zweden was "sparsam", de schoten op doel van Nederland waren "flärdfull" en hoogstwaarschijnlijk loopt bondscoach Danny Blind morgen rond met een "smörboll", voelt hij zich "groggy" en zal hij toch wel gezien worden als de "faggot" die niet opstapte. Het is wachten op de supporter die in navolging van Marco van Basten's 'pannekoek' het woord "kokosnöt" naar het hoofd van de coach zal slingeren bij het betreden van de coulissen.
Voor de rest van het verslag verwijzen we u naar de catalogus van de ikea jaargang 2016, 2015, 2012 en 2008
En Frankrijk is gewoon aan het prijsschieten, ze hebben alleen nog geen prijsgambieter schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:13:
Nou, twee spelers die een wissel verdienen maken de goal
Bulgarije - Luxemburg 2-2, gaat ook lekker!
Verwijderd
Nog één tegendoelpunt en we staan laatste in de pouleFiber schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:15:
Nog één keer scoren en we zijn koploper in Groep A...
Portugal is altijd slecht in kwalificaties en gaat met de hakjes over de sloot...gambieter schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:15:
EK Portugal staat 2-0 achter in Zwitserland, die starten ook niet best
Zo klopt het helemaal...Vlassie1980 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:17:
[...]
Portugal is altijd slecht in kwalificaties en gaat met de hakjes over de sloot...
Alleen winnen ze meestal wel van Nederland...
Precies... Dat is een vast gegevenFiber schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:21:
[...]
Het een sluit het andere niet uit helaas...Fiber schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:21:
[...]
En onder Luxemburg...Fleximex schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:20:
Als het zo blijft (ook bij Wit Rusland - Frankrijk 0 - 0) dan staat Nederland boven Frankrijk
Bulgarije op 3-2 dus dat klopt niet meer...
[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 06-09-2016 22:24 ]
Hoef eigenlijk geen andere uitslagen te horen.TheBrut3 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:24:
Luxemburg staat achter.
Straks bij de nos de overige potten
Je zou toch verwachten dat die een stapje opzij doetFleximex schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:24:
Recht. Op. De. Keeper.
Harribo schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:24:
Commentator:
Berg is vader geworden in Griekenland
Daarvoor ging hij op en neer
Ja duh :-P
[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 06-09-2016 22:27 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Laat ik wel positief blijven: Veldspel is prima, en het ontbreekt ons gewoon ook aan geluk
[ Voor 72% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-09-2016 22:28 ]
Is het straks weer net niks. Niet verloren, dus Blind blijft zitten. Niet gewonnen, dus een slecht begin van de kwalificatie...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder