Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.065 views

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 20:17
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:55:
Je weet maar nooit met die VvF. Zo direct hebben er daar een paar het idee dat Feyenoord nu echt kampioen kan worden en hebben ze elk daar wel iets voor over.
Geen 12 miljoen voor 1 speler, daar geloof ik niks van. Laat het 10 zijn als je bijv. Bilal en wat clausules erbij doet. Dat is ongeveer de helft van wat er nu in de club zit. Bovendien hebben de Vrienden nog steeds geen vertrouwen in Van Geel. En Ajax ontvangt zulke bedragen voor wisselspelers, dus als ze Ziyech echt willen gaan ze er alsnog overheen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 20:35

Pubbert

random gestoord

http://www.vi.nl/nieuws/a...n-ramselaar-strikken-.htm

Niet de 1e keer dat Overmars dit probeert, 1,5 jaar terug ook al bij Guardado.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Heerlijke overwinning van Feyenoord. 1e helft niet goed. 2e was heerlijk.
Hopelijk winnen van ADO, en dan 15 uit 5.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:55:
[...]

Je weet maar nooit met die VvF. Zo direct hebben er daar een paar het idee dat Feyenoord nu echt kampioen kan worden en hebben ze elk daar wel iets voor over.
Ik weet niet, natuurlijk is iemand als Ziyech altijd zeer welkom maar écht nodig vind ik hem nu niet.
Toornstra/Kuyt/Gustafson en in het slechtste geval Vilhena kunnen op die positie terecht.
Ik vermoed dat ze het geld liever in de zak houden ;)

edit: puur hypothetisch, Ziyech gaat echt niet naar Feyenoord

[ Voor 7% gewijzigd door Afvalzak op 29-08-2016 14:39 ]

Last.fm | Code Talks

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:47:
Frappant is dan wel dat er een foto van Ziyech in een Feyenoord-shirt met nummer 10 op zijn rug op zijn twitter-account stond gisteren met een afscheidszin naar de supporters van Twente toe.
Kan best kloppen aangezien Ajax een andere speler heeft weten te strikken in plaats van Ziyech... Die maakte dat afgelopen weekend ook kenbaar door middel van een shirt; een shirt van Ajax onder zijn huidige shirt:

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/03/39/78/033978e213cac422d1834cc453e521c8.jpg

:z

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
dutchgio schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:00:
Ondertussen mengt Swansea zich ook in de race. Die kunnen makkelijk aan de vraag van Twente voldoen.
Zegt wie? Voor hetzelfde geld probeert Twente de prijs nog een beetje hoog te houden door druk bij Ajax te leggen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

http://www.nu.nl/voetbal/...voetbal-van-oostveen.html

En bevestigt. Opgerot staat netjes. Jammer dat ie nog in dienst blijft. Zal nog wel druk zijn met het een en ander in de versnipperaar te stoppen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 18:26
L1nt schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:47:
http://www.nu.nl/voetbal/...voetbal-van-oostveen.html

En bevestigt. Opgerot staat netjes. Jammer dat ie nog in dienst blijft. Zal nog wel druk zijn met het een en ander in de versnipperaar te stoppen.
1 klein detail. De idioten die Bertje in dienst genomen hebben zitten er nog steeds.
Dus de opvolger kan net zo slecht zijn.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Turkse media melden dat Fenerbahce kijkt naar Maher of Schöne nu Ziyech daar niet heen gaat. Advocaat is daar al net zo creatief als bij Oranje. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:28
Doorgepakt. De opvolger van v Oostveen is ook al bekend. Weer een glad managertje. Maar goed, laat m maar eens laten zien wat ie kan. Als zijn 1e actie nu Blind eruit gooien is, kan ie bij mij niet meer stuk

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Van Oostveen weg bij KNVB. :party:

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Nu online

Baseman77

We move

Een heel goede zaak dat Van Oostveen eindelijk vertrokken is! *O*
Zijn opvolger kan het nooit slechter doen, hopelijk wel een stuk beter.
Gonadan schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:42:
Hoeveel ruimte en vrijheid heeft de directie qua invulling van het beleid denk je? De Raad van Commissarissen heeft de teugels financieel gezien nogal strak staan. Ook al zou Overmars flink de knip willen trekken dan zou hij direct teruggefloten worden.
Goede vraag en de RvC houdt de financiën inderdaad strak in de gaten.
Maar aangezien Ajax 12 miljoen (met bonussen oplopend tot 14 miljoen) zou willen betalen voor Bailey en nu Ziyech wil halen (zal minimaal 10 miljoen moeten kosten) is er wel degelijk geld voor transfers. Dat lijkt heel erg op paniek en daar zal de RvC dan ongetwijfeld ook een oorzaak voor zijn, maar Overmars is hiervoor ook zeker verantwoordelijk.
Het is toch altijd weer bijzonder hoe dit soort stellige 'voor'spellingen achteraf naar boven komen. Toen hij gehaald werd en hij begon te presteren was er niemand die riep: "Wacht maar, gezien zijn karakter kom je nog wel in de problemen.". Maar achteraf is het ineens volledig logisch en zag 'iedereen' het al aan komen.
Nou ja, die verhalen over Bazoer zijn mentaliteit waren er al veel langer. Alleen werd het vaak afgedaan als leugens vanuit PSV kant vanwege jaloezie door de overstap naar Ajax en Bazoer gaf tot voor kort ook geen enkele aanleiding tot een 'zie je wel' verhaal. Daarbij was de kans op enige toekomstige problemen wel groter doordat Bazoer vooral vanwege de veel betere financiën vertrok bij PSV, dat geeft aan dat hij weinig loyaliteit heeft.
Ik denk dat het allemaal wel mee valt en mocht het echt een conflict geweest zijn dan ga je hem gewoon begeleiden, zoals je dat behoort te doen bij een jonge speler.
Dan moet hij daar wel voor open staan, wat bij PSV niet het geval was.
Maar wie weet ziet hij alsnog het licht en zet hij de stijgende lijn van de afgelopen jaren door, dat is natuurlijk mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 29-08-2016 16:22 ]

Verwijderd

Han schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:38:
[...]

Kan best kloppen aangezien Ajax een andere speler heeft weten te strikken in plaats van Ziyech... Die maakte dat afgelopen weekend ook kenbaar door middel van een shirt; een shirt van Ajax onder zijn huidige shirt:

[afbeelding]

:) :Y)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:00
JST94 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:31:
[...]

Waarom worden Nederlandse talenten zo snel afgeschreven? Bazoer is toch in potentie een geweldige speler? Nu heeft hij alleen even een dipje..
Ik vind Bazoer helemaal nl niet zo geweldig. Hij kan een bal goed bij zich houden en doorgeven aan de persoon naast hem. Typisch passend in het gebrei bij Ajax. Daarnaast kan hij hard schieten.

Maar dan houdt het wel op. Briljante steekpassen, mensen voorbij spelen, veel goals maken of assists geven of hard werken en dan met name verdedigend....ik zie hem dat niet doen. Daarom, niets bijzonders en mij verdedigend te lui (ogend), zou ik met een strik erom weg doen. Ik vind het eerlijk gezegd een slapzak en heb de hele hype rond hem nooit begrepen.

Echte talenten zoals Ziyech maar ook vroeger zoals Sneijder en Seedorf laten bijna wekelijks zien dat ze het verschil maken voor hun team.
Dát zijn echte talenten, daar komt een Bazoer mi totaal niet bij de in de buurt.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 29-08-2016 16:42 ]

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

Pubbert schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:31:

Hilarisch. Zoals ik al zei: wanbeleid.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Baseman77 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:20:
Goede vraag en de RvC houdt de financiën inderdaad strak in de gaten.
Maar aangezien Ajax 12 miljoen (met bonussen oplopend tot 14 miljoen) zou willen betalen voor Bailey en nu Ziyech wil halen (zal minimaal 10 miljoen moeten kosten) is er wel degelijk geld voor transfers. Dat lijkt heel erg op paniek en daar zal de RvC dan ongetwijfeld ook een oorzaak voor zijn, maar Overmars is hiervoor ook zeker verantwoordelijk.
Ik heb dan ook niet beweerd dat hij niet verantwoordelijk was, ik heb slechts gezegd dat hij altijd onder vuur ligt terwijl hij niet alles in zijn eentje verkloot. Nu is dat redelijk normaal bij constructie met raad van commissarissen en raad van bestuur, maar helemaal eerlijk is het niet.

Want het kan ook heel goed het geval zijn dat Overmars al tijden meer uit wilde geven en Ziyech echt wel wilde halen, maar dat het niet mocht. En dat de RvC nu overstag is gegaan omdat de huidige groep toch echt wel steken heeft laten vallen. Het is voor ons onbekend in welke laag de ommezwaai gemaakt is, dus hoe graag ik Overmars ook affakkel, ik kan het niet hard maken.
Nou ja, die verhalen over Bazoer zijn mentaliteit waren er al veel langer. Alleen werd het vaak afgedaan als leugens vanuit PSV kant vanwege jaloezie door de overstap naar Ajax en Bazoer gaf tot voor kort ook geen enkele aanleiding tot een 'zie je wel' verhaal. Daarbij was de kans op enige toekomstige problemen wel groter doordat Bazoer vooral vanwege de veel betere financiën vertrok bij PSV, dat geeft aan dat hij weinig loyaliteit heeft.
Ten tijde van zijn overgang is in ieder geval op dit forum helemaal niets gemeld van mogelijke gedragsproblemen, het ging voornamelijk om de houding van PSV. Zelfs geen opmerkingen uit jaloezie of frustratie. Daarom verbaasd het mij nu enorm dat meerderen het allang 'voor'speld hadden.
Dan moet hij daar wel voor open staan, wat bij PSV niet het geval was.
Maar wie weet ziet hij alsnog het licht en zet hij de stijgende lijn van de afgelopen jaren door, dat is natuurlijk mogelijk.
Pubers staan überhaupt nooit open voor begeleiding, ook daar moet je als begeleider mee om kunnen gaan. Zo ook in dit hypothetische geval. Het mag nooit zo zijn dat na één of enkele uitingen van onvrede je een jeugdige speler meteen afschrijft. Ik geloof dan ook totaal niet dat daar sprake van is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

De beurs sluit bijna dus als het rond is dan zal het zo meteen bekend gemaakt worden. Al zijn volgens de geruchten nu meerdere andere clubs in de race.

Als je ziet hoe mensen op social media roepen om duidelijkheid en nu al boos zijn voor het geval het mislukt. Toch wel erg sneu om te zien dat nu Ziyech al zo'n beetje als verlosser gezien wordt. Hoe diep is het gezonken. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Baseman77 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:20:
Een heel goede zaak dat Van Oostveen eindelijk vertrokken is! *O*
Zijn opvolger kan het nooit slechter doen, hopelijk wel een stuk beter.
Zeg dat nou niet. :X
:P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Han schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:38:
[...]

[afbeelding]

Pfft weer een speler die tegen de 30 loopt en al over zijn hoogtepunt heen is. :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Niku

Niku

Alagaesii

Gijs de Jong dus. 22 november 2014: "Het is goed als Ajax kampioen van Nederland wordt. De KNVB moet een faciliterende rol spelen om dat te laten gebeuren.''

Tja.

Verwijderd

Niku schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:55:
Gijs de Jong dus. 22 november 2014: "Het is goed als Ajax kampioen van Nederland wordt. De KNVB moet een faciliterende rol spelen om dat te laten gebeuren.''

Tja.
Handige uitspraak :F

Lijkt mij verstandiger wanneer de KNVB voor een meer neutralere directeur gaat.

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:39
*knip* probeer het nog eens een keer, dan nu zonder de zelfmoordwensen e.d.

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 29-08-2016 18:27 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:42

Tja.
Is dst niet nog in zijn rol bij de ArenA? Dan toch wel te verklaren.

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 18:39:
[...]

Is dst niet nog in zijn rol bij de ArenA? Dan toch wel te verklaren.
Nope: http://www.vi.nl/nieuws/g...j-knvb-.htm?channel=phone laatste alinea.

• Han
  • Niet online

Han

Heb je ook het gehele artikel ipv een enkele quote? In welke context riep hij dat?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11 16:13

Tja.
Wat een rare uitspraak. Heb je een bron?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-11 21:24
Niku schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:43:
[...]

Hilarisch. Zoals ik al zei: wanbeleid.
;( op basis van alleen Brands zijn verhaal? Overmars heeft inmiddels al gereageerd en het zou helemaal niet Luuk zijn geweest maar over Siem, en Ramselaar is ook onzin volgens hem.

Kortom lijkt allemaal beetje opgeblazen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• dutchgio
Pubbert schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:31:

Niet waar blijkt nu, aldus Overmars.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=287169

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

* Gonadan voorziet weer een heel lange wellesnietes

En wat de uitspraak van De Jong betreft, wat boeit het eigenlijk. Het halve land vindt toch wel argumenten waarom de KNVB er alleen maar voor Ajax zou zijn, dus gaan liever meteen. Heb je dat maar vast gehad. :z

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
Volgens mij is de quote nep, los daarvan is hij natuurlijk wel iemand met een duidelijke voorkeur voor Ajax gezien zijn afkomst en vorige functies. Zo lang de KNVB zorgt voor de juiste balans hoeft dat geen probleem te zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Niku

Niku

Alagaesii

Gonadan schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:04:
* Gonadan voorziet weer een heel lange wellesnietes
Nee hoor. We waren er niet bij dus zullen het nooit weten. Maar Brands heeft gelijk :+
En wat de uitspraak van De Jong betreft, wat boeit het eigenlijk. Het halve land vindt toch wel argumenten waarom de KNVB er alleen maar voor Ajax zou zijn, dus gaan liever meteen. Heb je dat maar vast gehad. :z
Heh? De operationeel directeur van de KNVB moet ten alle tijden neutraal zijn lijkt me. Of in ieder geval de schijn ophouden. Nu interesseert die uitspraak me vrij weinig, vind 'm slechts uitermate vermakelijk, maar het helpt niet echt bij zijn imago.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

@ph4ge: Wat ik al zei, de conclusie wordt toch wel getrokken. Dit is hetzelfde niveau als dat Kuipers voor Twente zou zijn.

Hij is al tijden werkzaam op een vergelijkbare positie bij de KNVB, zit al dertien jaar niet meer bij de Arena. Ik vind dat nu niet meer discussie waardig.

@niku: natuurlijk vind ik het ook een onhandige uitspraak, hij blijft je namelijk lang achtervolgen. Ook al heb je hem al tig keer uitgelegd en genuanceerd, men zal altijd alleen op het letterlijke citaat terug grijpen en de uitleg vergeten.
Nu heb ik even geen idee of hij dit gezegd heeft en zo ja waarom, maar dit is wel hoe het werkt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

Niku schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:18:
Heh? De operationeel directeur van de KNVB moet ten alle tijden neutraal zijn lijkt me. Of in ieder geval de schijn ophouden. Nu interesseert die uitspraak me vrij weinig, vind 'm slechts uitermate vermakelijk, maar het helpt niet echt bij zijn imago.
Nogmaals, heb je het hele stuk waar die selectieve quote uit vandaan kwam? Je post wel de quote, maar ben erg benieuwd naar de context.... :)

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Han schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

Zoals ik her en der uit artikelen kan op maken heeft het niet mijn zijn talent of potentie te maken maar zijn gedrag na de wissels bij Willem II thuis en Rostov uit. Dat iemand in slechte vorm verkeerd kan altijd gebeuren, helemaal bij talenten die vrij snel ontwikkelingen hebben ondergaan. Maar blijkbaar heeft Bazoer weinig zelfreflectie en vond hij de wissels onterecht en heeft hij dat niet onder banken of stoelen gestoken.
Betwijfel hoeveel hier nou echt van klopt. Laatst werd er bij Kuyt ook van alles gespeculeerd. Uiteindelijk zaten ze er dik langs. Wellicht vind Bazoer het gewoon k*t dat hij niet belangrijk kan zijn en baalt hij daar van.

• ph4ge
Gonadan schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:23:
@ph4ge: Wat ik al zei, de conclusie wordt toch wel getrokken. Dit is hetzelfde niveau als dat Kuipers voor Twente zou zijn.

Hij is al tijden werkzaam op een vergelijkbare positie bij de KNVB, zit al dertien jaar niet meer bij de Arena. Ik vind dat nu niet meer discussie waardig.
Misschien dat je van Ajax kan genezen als je een tijdje weg bent, maar meestal ben je supporter voor het leven ;-) We hebben met bijv. Van Gaal gezien dat je prima iemand met een clubvoorkeur op leidende posities bij de KNVB kan hebben, maar we hebben aan bijv. Blind en Van Basten gezien dat dat ook mis kan gaan als er geen balans is.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gijs had natuurlijk doodleuk een clausule in z'n contract dat hij kon doorschuiven. :P

Only fools are enslaved by time and space.

• Niku

Niku

Alagaesii

Han schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:30:
[...]

Nogmaals, heb je het hele stuk waar die selectieve quote uit vandaan kwam? Je post wel de quote, maar ben erg benieuwd naar de context.... :)
Ik heb alleen de quote, geen context.
https://twitter.com/DuBla...status/770270399934427136

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:09
Dat is natuurlijk geen betrouwbare bron. Hij zal het vast gezegd hebben, maar een plaatje met wat tekst erop kan iedereen maken natuurlijk.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

ph4ge schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:53:
Misschien dat je van Ajax kan genezen als je een tijdje weg bent, maar meestal ben je supporter voor het leven ;-) We hebben met bijv. Van Gaal gezien dat je prima iemand met een clubvoorkeur op leidende posities bij de KNVB kan hebben, maar we hebben aan bijv. Blind en Van Basten gezien dat dat ook mis kan gaan als er geen balans is.
Van Ajax kan je best genezen hoor. :+ Maar laten we een baan in het stadion niet verwarren met een levenslang fanatiek supporterschap. ;)

Los daarvan is het een kwestie van vertrouwen. Ik vind het bijzonder dat men, met name als het om Ajax gaat, direct de integriteit van de persoon in twijfel trekt. Alsof een voetbalfan per definitie niet objectief zijn werk zou kunnen doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:05
Niku schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:18:
[...]

Nee hoor. We waren er niet bij dus zullen het nooit weten. Maar Brands heeft gelijk :+
Klopt maar wat ik wel weet is dat ik het weinig stijlvol vind van Brands om het in de media te spuien. Als concullegas neem ik aan dat je elkaar makkelijk even kan bellen, met insteek is met mensen praten ipv over mensen.

XXXVI

• ph4ge
Gonadan schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:08:
[...]

Van Ajax kan je best genezen hoor. :+ Maar laten we een baan in het stadion niet verwarren met een levenslang fanatiek supporterschap. ;)

Los daarvan is het een kwestie van vertrouwen. Ik vind het bijzonder dat men, met name als het om Ajax gaat, direct de integriteit van de persoon in twijfel trekt. Alsof een voetbalfan per definitie niet objectief zijn werk zou kunnen doen.
Het is niet bij met name Ajax. Van Marwijk en Advocaat hebben ook weleens verwijten gekregen. Maar op zulke posities moet je beslissingen nemen die voor de ene club goed zijn en de andere niet, dan is zelfs de schijn tegen hebben dodelijk. Daarnaast hebben we nou eenmaal slechte ervaringen met Blind en Van Basten als het op objectiviteit aan komt.

Het is bovendien simpel te voorkomen. Van Marwijk nam Cocu en de Boer als assistenten, en dus waren alle topclubs vertegenwoordigd. Blind en Van Basten omringden zich juist veel met gelijkgestemden.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Maar wat schieten we op met Gijs de Jong als opvolger

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

ph4ge schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:17:
Het is niet bij met name Ajax. Van Marwijk en Advocaat hebben ook weleens verwijten gekregen. Maar op zulke posities moet je beslissingen nemen die voor de ene club goed zijn en de andere niet, dan is zelfs de schijn tegen hebben dodelijk. Daarnaast hebben we nou eenmaal slechte ervaringen met Blind en Van Basten als het op objectiviteit aan komt.

Het is bovendien simpel te voorkomen. Van Marwijk nam Cocu en de Boer als assistenten, en dus waren alle topclubs vertegenwoordigd. Blind en Van Basten omringden zich juist veel met gelijkgestemden.
Ofwel, het is belangrijker om politiek correct te gaan selecteren in plaats van daadwerkelijk de mensen waarmee je verwacht de beste resultaten te halen. Vind je dat niet ook wat apart? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

Het zou me niets verbazen als Brands de waarheid spreekt, hij heeft ook geen enkele reden om erover te liegen. Ajax heeft in ieder geval het verleden tegen, aangezien ze meerdere malen jeugdspelers van PSV benaderd hebben (Bazoer is gelukt, o.a. Hendrix, Koch, Sadilek en Obispo bleven bij PSV) en bij Guardado hetzelfde hebben geprobeerd (na zijn huurperiode ging PSV hem kopen, maar probeerde Ajax dit ineens ook).

Gertjan Verbeek beaamt de opmerkingen van Brands trouwens en geeft aan dat Overmars wel vaker "vieze spelletjes speelde": http://www.azfanpage.nl/o...k-overmars-flikte-ook-az/

PS: Dit kan inderdaad een wellus-nietus spelletje worden, maar ik moest het toch even kwijt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 29-08-2016 22:41 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:09
Valentijn Driessen meldt nu bij #dtvk dat Ajax en @fctwente akkoord naderen over #Ziyech voor 11 miljoen euro
Een speler waarvoor je naar het stadion wilt komen, ik ben een tevreden supporter :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ph4ge
Gonadan schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:30:
Ofwel, het is belangrijker om politiek correct te gaan selecteren in plaats van daadwerkelijk de mensen waarmee je verwacht de beste resultaten te halen. Vind je dat niet ook wat apart? :)
Nee, het is apart dat de KNVB er niet altijd in slaagt om de schijn van partijdigheid te vermijden. Je moet als leidinggevende moeilijke keuzes maken en er kan een hele goede reden zijn waarom alle kwartjes telkens dezelfde kant op vallen, maar van een onafhankelijk team wordt dat eerder geaccepteerd. Dat is gewoon menselijk.

En na de dramatische resultaten heeft de KNVB en Blind ook terecht gewoon geen krediet meer. Draagvlak moet je creëren en dan helpt het als er een beetje diversiteit is.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

ph4ge schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:51:
Nee, het is apart dat de KNVB er niet altijd in slaagt om de schijn van partijdigheid te vermijden. Je moet als leidinggevende moeilijke keuzes maken en er kan een hele goede reden zijn waarom alle kwartjes telkens dezelfde kant op vallen, maar van een onafhankelijk team wordt dat eerder geaccepteerd. Dat is gewoon menselijk.
Dat vind je niet apart? Vreemd, dan is vorm dus belangrijker dan inhoud. Terwijl we juist van de KNVB verwachten dat ze kwaliteit leveren.

In mijn optiek is het onmogelijk om de schijn van partijdigheid te vermijden. Kijk naar mijn eerder genoemde voorbeeld over Kuipers. Supporters zullen uit frustratie, afgunst of onvrede toch wel wat vinden, dat ga je niet voorkomen. In dit geval is het doorschuiven van een intern zeer logische opvolger niet meer dan normaal. Maar omdat hij met de Arena gewerkt heeft moeten ze dus iemand gaan zoeken die minder logisch is, puur omdat anders mensen kunnen denken dat het partijdig is. Ik vind het maar een zinloze discussie.
En na de dramatische resultaten heeft de KNVB en Blind ook terecht gewoon geen krediet meer. Draagvlak moet je creëren en dan helpt het als er een beetje diversiteit is.
Wil je nu beweren dat de klachten pas na de recente resultaten en het gedoe met Blind kwamen? Ik kan mij niet anders herinneren dan dat men de KNVB als partijdig heeft bestempeld, ook al toen Blind zelf de kicksen nog aan had.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

Geweldig :z

Serieus, wat een stemmingmakerij zeg, erg triest. Nog beneden het peil van bijvoorbeeld een telegraaf. We pakken een quote en gaan iemand een stempel geven. En dan vervolgens nog wat blinden die meteen gaan roepen dat het belachelijk is en de KNVB iemand moet nemen die onafhankelijker is. Op basis van wat? Een simpele ziel die een quote op Twitter post zonder bron. Hulde ;(
Hackus schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:26:
Maar wat schieten we op met Gijs de Jong als opvolger
Geen idee, misschien ken je beste man door en door, dus zeg het maar. Allemaal vooraf al lekker zagen, komt het allemaal vanzelf goed. Vrijdagavond allemaal naar Derksen luisteren en dan kunnen we allemaal weer lekker papagaaien en de beste man afbranden voordat hij überhaupt begonnen is. Nederland op z'n best...

Hier ook zo'n fijn staaltje 'journalistiek':
http://www.v-bal.nl/nieuw...textlink&utm_campaign=www

Hoe triest wil je het hebben?

[ Voor 39% gewijzigd door Han op 29-08-2016 23:21 ]

• Martinusz
Oei Gullit doet boekje open over KNVB :) Van Basten gaat dus ook pleite.......nou Blind ga erachter aan :+

Lol kwam deze tegen:
Hans van Breukelen bij de KNVB
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CrDpje7WEAAAqP3?format=jpg&name=large

[ Voor 40% gewijzigd door Martinusz op 29-08-2016 23:33 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:28
Heerlijk dit drama. Dat de KNVB maar diep mag zinken! Alleen Blind nog eruit en dan kunnen we weer serieus beginnen met bouwen!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:07:
[...]

Dat is natuurlijk geen betrouwbare bron. Hij zal het vast gezegd hebben, maar een plaatje met wat tekst erop kan iedereen maken natuurlijk.
voor zover ik weet is deze meneer werkzaam geweest voor de amsterdam arena en was zijn quote dat "de amsterdam arena ajax zo goed mogelijk moest facaliteren om kampioen te worden en dat een kampioenschap van ajax goed zou zijn voor de arena".... vul op sommige plekken NL in en een hoax is geboren... triest...

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:56
En nu formeel v. Basten op weg naar Fifa: http://www.vi.nl/nieuws/v...gt-vertrek-bij-oranje.htm

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 18:26
Van Basten zou dus een aanbieding hebben van de FIFA om daar een hoge technische functie te bekleden.
Op basis waarvan?

En alleen Blind zou niet genoeg zijn, iedereen zou eruit moeten. Teveel het gevoel dat het ongeschikte mensen en ja-knikkers zijn. Inclusief de RVC trouwens.

Dan haal je een bekend iemand met een leuke babbel voor de pers praatjes en goede veld trainer om de trainingen te geven. Dan zet je er misschien nog iemand bij voor het tactische plaatje.
Dan zet je er hoogstens 1 onervaren persoon als vorm van opleiding, en niet zoals nu een hele staf die onervaren is.
Je zet afspraken op papier, dus niemand van de staf gaat bijbeunen met een column waar hij kritiek gaat geven op de anderen etc.

• Niku

Niku

Alagaesii

Kak. Ik moet mijn excuses aanbieden voor de stemmingmakerij over De Jong. Uitspraak is inderdaad fake.

Het was ook te mooi om waar te zijn :+

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben benieuwd: http://www.vi.nl/nieuws/z...ig-contract-bij-ajax-.htm
Voor 5 jaar zou hij getekend hebben, dan verwacht ik dat Bazoer ook snel vertrokken is. Wel jammer dat een Nouri en een de Jong langer moeten wachten voor hun kans (of ze moeten Gudelj eruit spelen, wat niet heel erg is).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus van Basten is ook weg, Gullit komt niet en volgende week dus een wedstrijd tegen Zweden zonder assistent bondscoaches die Blind van belachelijk domme, i.p.v de gebruikelijke domme beslissingen moeten weerhouden. 8)7

Dus, wanneer zijn we eindelijk van Blind af? Wie dan komt om hem te vervangen kan mij even niks schelen. De enige grote naam die in ieder geval een optie lijkt is weer van Gaal. Als die het weer recht kan trekken dan vind ik dat helemaal best. Koeman hoeven we denk ik niet op te rekenen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Outerspace schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:21:
Voor 5 jaar zou hij getekend hebben, dan verwacht ik dat Bazoer ook snel vertrokken is. Wel jammer dat een Nouri en een de Jong langer moeten wachten voor hun kans (of ze moeten Gudelj eruit spelen, wat niet heel erg is).
5 jaar is best lang. Ben benieuwd of er misschien afspraken zijn gemaakt met wat betreft een afkoopsom. Misschien dat hij over 2 jaar voor 25 miljoen ofzo gewoon weg mag.

Voor de jeugd hoeft dit niet direct verkeerd te zijn. Een jaartje trainen met iemand als Zijech is niet verkeerd, zeker niet wanneer je nu gewoon nog niet klaar bent voor het grote werk.

Tomorrow is not today!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Wat een drama zeg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Martinusz
Hij tekent voor 5 jaar, maar gaat natuurlijk geen 5 jaar blijven ;) ik denk dat Ajax blij is als hij al 2 jaar blijft, daarna zal het cashen zijn.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 16:29
Nu graag ook nog Blind en HvB weg svp.

• D-e-n
  • Laatst online: 11:07
Wel jammer dat een Nouri en een de Jong langer moeten wachten voor hun kans (of ze moeten Gudelj eruit spelen, wat niet heel erg is).
Nouri moet weg daar. Die is al negentien. Nog een paar jaar Jupiler is het einde van zijn carrière.

• Niku

Niku

Alagaesii

outlandos schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:39:
Nu graag ook nog Blind en HvB weg svp.
Alle spelers ook maar meteen naar huis sturen?

• outlandos
Niku schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:03:
[...]

Alle spelers ook maar meteen naar huis sturen?
Die hebben we nodig. Blind en HvB niet.

• Han
  • Niet online

Han

Maar dan rest de grote vraag, wie moet dan bondscoach worden? Een buitenlander? Het vijvertje met Nederlandse trainers staat droog, alleen van Gaal is vrij, Koeman gaat nooit Everton verlaten nu.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een buitenlandse bondscoach lijkt mij een prima verfrissende optie. Al die ex voetballers die coach zijn geworden zijn lang niet zo succesvol als ze voetballer waren.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Deadsy schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:16:
Van Basten zou dus een aanbieding hebben van de FIFA om daar een hoge technische functie te bekleden.
Op basis waarvan?
Zijn naam. Niet meer, niet minder. Hij staat in het rijtje grootste ooit en dat ziet de FIFA graag.

• Niku

Niku

Alagaesii

Han schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:13:
Maar dan rest de grote vraag, wie moet dan bondscoach worden? Een buitenlander? Het vijvertje met Nederlandse trainers staat droog, alleen van Gaal is vrij, Koeman gaat nooit Everton verlaten nu.
Ik vind dat de bondscoach van een land altijd uit dat land moet komen. Daarnaast gaat Blind toch niet weg.

• Martinusz
Niku schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Ik vind dat de bondscoach van een land altijd uit dat land moet komen. Daarnaast gaat Blind toch niet weg.
Beetje achterhaald idee niet? Dan blijven we in dezelfde vijver van coaches vissen, straks is iedereen al eens bondscoach geweest :+

Overigens denk ik dat er maar weinig buitenlandse trainers trek hebben in Oranje op dit moment, dat Belgie dat lukt lijkt mij niet zo gek, wie wil er geen coach zijn van zo'n selectie :o

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Niku schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

2x verliezen nu en hij kan echt niet aanblijven. Zelfs hij niet.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Deadsy schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:16:
Op basis waarvan?
Wat moet je kunnen om bij de FIFA te mogen werken? Het zwaartepunt lijkt vooralsnog te liggen bij mooie verhalen houden en aan zelfverrijjking doen. Hmm, waarom dan Van Basten inderdaad.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Niku

Niku

Alagaesii

PWM schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:33:
[...]

2x verliezen nu en hij kan echt niet aanblijven. Zelfs hij niet.
True. Maar op dit moment vertrekt hij niet. En hij gaat ook geen twee keer verliezen tegen Griekenland en Zweden.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:52
Han schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:13:
Adriaanse heeft niets nu. Foppe de Haan krijg je misschien wel zo gek. En binnenkort is Bosz weer beschikbaar :+ . Maar even serieus: er tal van trainers die best toe zijn aan een stap. De trainer hoeft niet per se baanloos te zijn. Ron Jans lijkt me wel wat, bijvoorbeeld.

Regeren is vooruitschuiven

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Nog een verliespartijtje bij Inter en Frank de Boer is ook beschikbaar. :P

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-11 14:53
Gonadan schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:41:
[...]

Wat moet je kunnen om bij de FIFA te mogen werken? Het zwaartepunt lijkt vooralsnog te liggen bij mooie verhalen houden en aan zelfverrijjking doen. Hmm, waarom dan Van Basten inderdaad.
en dan hebben we het over de man die hartkloppingen kreeg van zijn functie als hoofdtrainer bij AZ. Lijkt me dat het politieke wespennest van de FIFA ook niet echt een omgeving is waar je heel erg rustig kan werken.

Het is wel bijzonder dat dit met Gullit, v Basten, v Oostveen én Jorritsma allemaal speelt in de week naar aanloop van die interlands. Ze hebben de hele zomer gehad om dit soort zaken te regelen. Wat een ongelooflijk amateuristische organisatie 8)7

• Niku

Niku

Alagaesii

martinusz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:33:
[...]

Beetje achterhaald idee niet? Dan blijven we in dezelfde vijver van coaches vissen, straks is iedereen al eens bondscoach geweest :+
Ik vind dat geen achterhaald idee. Er komen steeds nieuwe coaches bij, groeien coaches door, dus die vijver verandert ook wel.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:22
Spacey23 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 04:16:
[...]

5 jaar is best lang. Ben benieuwd of er misschien afspraken zijn gemaakt met wat betreft een afkoopsom. Misschien dat hij over 2 jaar voor 25 miljoen ofzo gewoon weg mag.
Volgens mij zijn dat wel normale contractduren voor dit soort transfersommen. Uiteindelijk wordt de transfersom over de looptijd van het contract uitgesmeerd in de administratie. 11 miljoen voor 5 jaar contract betekent 2,2 miljoen (+ salaris) aan jaarkosten. Bij een contract van 3 jaar zou dat bijna 3,7 miljoen zijn en dus een stuk duurder. Zelfde sommetje gaat op voor een transfersom mocht Ajax over 2 jaar verkopen, hij is dan meer waard als er 3 jaar ipv 1 jaar contract moet worden afgekocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Sempy op 30-08-2016 09:15 ]

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

Ik snap Van Basten ook niet goed eerlijk gezegd...ik vond het juist geweldig dat iemand met zijn verleden als wereldtopper zich uit durfde te spreken tegen de zelfverrijking, corruptheid, logheid en conservatisme bij de FIFA. Maar hij verbindt zich nu toch aan die organisatie, ondanks dat Infantino al heeft bewezen niets beter te zijn dan Blatter en het dus een grote corrupte bende blijft.

Hij is op deze wijze monddood gemaakt, maar het valt mij tegen van Van Basten.
Voor maar liefst 11 miljoen.
En Ajax een paar jaar terug maar roepen dat ze niet meer dan 5 à 6 miljoen gaan betalen voor een speler, om een 2e Sulejmani te voorkomen.

Ik ben heel benieuwd! Ik verwacht dat het Ajax tegen gaat vallen, aangezien Ziyech als de verlosser gehaald wordt en zijn ego al te groot was.

[ Voor 35% gewijzigd door Baseman77 op 30-08-2016 09:17 ]

• Jorizzz
  • Laatst online: 11:00
Baseman77 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:14:

Ik ben heel benieuwd! Ik verwacht dat het Ajax tegen gaat vallen, aangezien Ziyech als de verlosser gehaald wordt en zijn ego al te groot was.
Het is niet de nieuwe Verlosser, maar ik denk dat hij wel snelheid, creativiteit en scorend vermogen gaat toevoegen. Alleen al wat dat betreft heeft hij bij mij nu al een streepje voor op de concurrentie, die vaak uitblinkt in vertragende en voorspelbare acties. Ben alleen wel benieuwd hoe hij gebruikt gaat worden. Het liefst zou ik hem als een échte 10 zien, met twee controleurs achter hem (Riedewald en Bazoer/Gudelj), maar ik denk dat Ajax met de punt naar achter blijft spelen, dus met Klaassen en Ziyech als aanvallende middenvelders.

Verwijderd

Dit is helaas wel het einde van Schone. Want Hakim is op alle posities waar hij uit de voeten kan inzetbaar.

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
11 miljoen voor Ziyech is natuurlijk een schijntje. Als hij één seizoen goed speelt bij Ajax is hij al snel het drievoudige waard :)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

• FDMK
  • Laatst online: 11:26
MarvinG schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:31:
11 miljoen voor Ziyech is natuurlijk een schijntje. Als hij één seizoen goed speelt bij Ajax is hij al snel het drievoudige waard :)
In deze markt. Dat is ook de reden waarom hij nu 11M kost.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

MarvinG schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:31:
Dat dacht Ajax bij Sulejmani ook...

• MarvinG
Faddermakker schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:31:
[...]

In deze markt. Dat is ook de reden waarom hij nu 11M kost.
Ja, de prijzen rijzen de pan uit tegenwoordig. Maar zolang men dit soort bedragen op tafel legt (kijk naar de 34 miljoen voor Milik) is het geen gekke gedachte dat Ziyech ook voor zo'n bedrag verkocht kan worden.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Baseman77 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:33:
[...]

Maar Ziyech speelt al een paar jaar op een goed niveau, dat was bij Sulejmani anders (net zoals bij Sinkgraven btw)...

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• MarvinG
[...]

Daarom ook 'als hij goed speelt'.

• outlandos
Ik vind 11 mil ook erg meevallen voor deze markt.

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 30-08-2016 09:34 ]

• Han
  • Niet online

Han

Ik vind het nog wel meevallen. Nu speelt hij bij Ajax en kan hij over enkele jaren voor het veelvoudige worden verkocht.
En Ajax een paar jaar terug maar roepen dat ze niet meer dan 5 à 6 miljoen gaan betalen voor een speler, om een 2e Sulejmani te voorkomen.
Je vergeet een belangrijk gedeelte uit die passage (wellicht voor het gemak?). Dit was de uitspraak:
“We zullen niet snel meer uitgeven dan vijf of zes miljoen euro. Zestien of achttien miljoen euro betalen voor een speler is er niet meer bij”, aldus de oefenmeester.
De passage 'niet meer snel' is al vaker aangehaald. Daarmee wordt bedoeld dat het alleen wordt gedaan voor een speler uit de zogenaamde 'buitencategorie'. En waar ook geen rekening mee wordt gehouden is dat de transfer van Sulejmani uit 2008 is, toen de bedragen nog niet zo exorbitant waren als nu. De 16 miljoen van toen staat gelijk aan een 40 miljoen van nu.
Waar baseer je dat op? Ik vond ondanks de malaise bij Twente de afgelopen jaren dat Ziyech zich netjes gedragen heeft. Dus juist geen grote ego maar een dragende speler die Twente veel eerder had kunnen verlaten als hij dat had gewild. Dat hij zich heeft uitgesproken over bepaalde transferwensen en niet voor de eerste de beste club is gegaan die een hoger salaris bood pleit alleen maar in zijn voordeel.

En het niet kiezen voor Oranje ligt meer aan de knulligheid vanuit de KNVB dan aan Ziyech. Als je ziet hoe Oranje er nu voor staat dan mag je gerust stellen dat hij een vooruitziende blik heeft gehad. Daarnaast heeft hij bij Marokko een grotere garantie op een basisplaats en speelt hij op het zelfde niveau als Oranje, als het al niet hoger is nu.

• dutchgio
Hij had geen vooruitziende blik, hij had een wrok door het niet geselcteerd worden en koos daardoor voor Marokko, als tegenactie. Hij was destijds ook niet op de hoogte van dat wanneer hij zou spelen voor Marokko er daarna geen weg terug meer was.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:37

Quad

Doof

11 miljoen is een prima bedrag, Ziyech presteert al tijden op een goed niveau. Hij hield FC Twente sportief gezien nog op de been.
Maar Ziyech alleen is niet voldoende, de verdediging is en blijft het achilleshiel van dit elftal.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Han
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:38:
Hij had geen vooruitziende blik, hij had een wrok door het niet geselcteerd worden en koos daardoor voor Marokko, als tegenactie. Hij was destijds ook niet op de hoogte van dat wanneer hij zou spelen voor Marokko er daarna geen weg terug meer was.
Hij was wel geselecteerd maar raakte geblesseerd in de voorbereiding. Maar Marokkaanse bond heeft hem weten over te halen om voor Marokko te spelen. Zoals van Basten toenmaals reageerde op de keuze van Ziyech spreekt al boekdelen. De KNVB heeft gewoon slecht gehandeld en Ziyech naar Marokko verdreven. Je maakt mij niet wijs dat wanneer de KNVB Ziyech duidelijkheid had gegeven hij niet voor Oranje had gekozen.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik denk niet dat er iemand de functie van Blind wil overnemen in deze situatie. een stabiele situatie is een pre nu. als (goede)bondscoach met de rest van de KNVB schiet je weinig op.

• Han
  • Niet online

Han

Aan de andere kant, prima moment om in te stappen, slechter kun je het bijna niet doen. De enige bottleneck is de pittige kwalificatiepoule voor het WK :)

• mannowlahn
  • Laatst online: 13-11 07:52
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:28:
Dit is helaas wel het einde van Schone. Want Hakim is op alle posities waar hij uit de voeten kan inzetbaar.
Ik zie liever schone op de as van het middenveld staan, die kan teminste nog een goede pass afleveren,soort van theo janssen rol. Laat dan klaasen/Gudelj/Bazoer maar uitvechten wie de ander plek inneemt, mits bazoer blijft natuurlijk. Ziyech mag lekker als CAM aan de gang.

Maar los daarvan, is dit wel een faal beleid geweest. Ziyech had 4 weken geleden aangetrokken moetn worden.

• mannowlahn
dutchgio schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:38:
Hij was niet op de hoogte? _/-\o_ geen zakenwaarnemer oid die hem er op attendeerd?

• dutchgio
Volgens mij stuurde Bosz al aan op een wijziging aan de opstelling, niet zozeer meer met een '10 en 2 meer verdedigend ingestelde spelers daar achter, maar weer naar 1 verdedigende middenvelder, Riedewald, die onlangs nog aangaf liever op het middenveld te spelen, met daarvoor 2 aanvallende spelers, Ziyech en Klaassen dus.

Gudelj kind van de rekening, maar krijgt toch nog wel genoeg speeltijd.
Bazoer wordt dan misschien nog wel verkocht, wat je eigenlijk niet moet doen. Één mindere periode en meteen weg doen dan maar? Blijft een groot talent.
muffstuff schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:02:
[...]

Hij was niet op de hoogte? _/-\o_ geen zakenwaarnemer oid die hem er op attendeerd?
Het werd toen na de wedstrijd door de pers aan hem vertelt, en je kon ook gewoon in beeld zien dat hij daar niet van op de hoogte was. Reageerde toen met zoiets als ''Als ik ga spelen dan is dat maar zo.." maar het was voor het eerst dat hij het hoorde. Opmerkelijk inderdaad, lijkt me dat je daar wel over geinformeerd wilt worden. Zij het niet door de bondscoach dan wel door je eigen zaakwaarnemer.

[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 30-08-2016 10:11 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:42:
11 miljoen is een prima bedrag, Ziyech presteert al tijden op een goed niveau. Hij hield FC Twente sportief gezien nog op de been.
Maar Ziyech alleen is niet voldoende, de verdediging is en blijft het achilleshiel van dit elftal.
"Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."

• mannowlahn
PolarBear schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:16:
[...]

"Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
tenzij je dus een cilissen hebt :X

Ik ben het er mee eens, ajax heeft echt een ouder maar fitte beulnodig achterin die de boel op scherp zet. Veltman zit af en toe met zijn hoofd in zijn aars en niemand die de boel daar eens aanstuurt. Alle doelpunten bij rstov waren vanuit stilstaande situatie |:(

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:00
[...]

Inderdaad en Maher bij PSV en ga zo maar door
Eerst zien

Trouwens het is inderdaad zo dat die verdediging beter moet
Alleen Ziyech gaat niet Ajax redden

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:37

St@m

@ Your Service

Goede aankoop! Gefeliciteerd Ajacieden. Had hem heel heel graag bij PSV gezien maarja.. Siem de Jong huren en Ramselaar kopen is ook leuk.. :/
Echt een speler die al jaar in jaar uit het verschil maakt. Gaat jullie heel veel punten opleveren.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder