Sowieso schrijf je zo!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
RIC ipv VES vooraan laten starten.
Olav was traag van begrip maar niet zó traagJoster schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:09:
Olav heeft het ook echt gewoon nogsteeds niet door dat RIC vooraan stond...
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Het "ik zit in een nieuw team" smoesje is nu wel opgebruikt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Perez gaat 5 plaatsen terug op de grid i.v.m. versnellingsbak, dus start RIC van 2
Haha... Heb je wel gekeken? Bottas zit hem twee keer dwars.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:11:
Max zakt wat mij betreft steeds meer door het ijs. Als ie in kwalificatie niet snel verbeterd wordt het niks volgend jaar.
Max reed toch gewoon goed? Hij werd gewoon genaaid door omstandighedenPhusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:11:
Max zakt wat mij betreft steeds meer door het ijs. Als ie in kwalificatie niet snel verbeterd wordt het niks volgend jaar.
Ryzen 3600 - GTX1060
Sja, iedereen wilt vooraan staan, maar ook niet te langen koude bandjes hebben.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:08:
Wat een dikke mongolen daar bij RB.... Echt hoe DOM kun je zijn.
Ja, ok. Maar dat konden ze wellicht niet. Toen HAM uitviel moest Max nog een rondje. Denk dat ze het niet hebben kunnen redden om hem vooraan te krijgen. Wel eerst RIC er naartoe gestuurd in een poging enigszins 'in control' te zijn, maar helaas niet gelukt.
Maar Bottas gaat geen kerstkaart krijgen.... En Olav heeft dat zelfs nu nog niet door.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Heb je de kwalificatie niet gezien? Dit ligt toch echt aan het team hoor. Hij had helemaal vooraan moeten staan, maar ze hebben hem te laat weggestuurd.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:11:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Een kwalificatie in verkeer door brakke timing kun je hem echt niet aanrekenen...Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:11:
Kom op zeg, deze plek heeft niks met zijn kunsten als coureur te maken maar meer met strategie en omstandigheden. Nu je bekertje azijn opdrinken en weer vrolijk zijn. Lukt dat niet dan pluk je maar een roos.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:11:
"When you grow up your heart dies"
Niet mee eens in dit geval.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:11:
Zonder die actie van Bottas en de rode vlag had hij een degelijke tijd op P4/P5/P6 neer gezet. Ric is beter in kwalificeren en in de race is Max altijd beter.
Sowieso schrijf je zo!
Tijdens de rode vlag voor HAM was verstappen z'n S1-tijd bijna 2 sec sneller dan in zijn laatste ronde. Daar werd hij wederom genaaid door BOT. Dat moet je zelf ook wel zien toch?Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:11:
Teveel azijn weer gehad?Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:12:
Bottas verdient op zijn minet een reprimande... maar ja. Pff wat een crap circuit en crap kwalificatie.
Je bent ALTIJD zo negatief!
Sorry, maar ik begin er eens genoeg van te krijgen!
Ik vond het best spannend, en dus leuk en morgen wordt vast ook leuk!Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:12:
Bottas verdient op zijn minet een reprimande... maar ja. Pff wat een crap circuit en crap kwalificatie.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij is sneller aan het eind vh rechte stuk...Woudloper schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:12:
Wat heeft BOT tegen VES dat hij deze actie nu voor de tweede keer uitvoert? Tot twee maal toe verknalt hij een ronde van VES om een goede tijd neer te zetten.
Da's waar.
Huh?!? Twee flying laps worden verneukt door een maatennaaienactie van Bottas, het derde rondje kan hij niet afmaken omdat Lewis hem in de muur hangt.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:11:
Wat had hij dan moeten doen?
Hahaha Phuse toch. Come on..Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:11:
Volgens mij worden de punten op zondag uitgedeeld en eindigde Max vorige race ook netjes voor RIC.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Troll much?Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:13:
Verstappen heeft nog niet 1 ronde in de buurt van RIC gezeten. Steevast minimaal een halve sec erachter.
Wut? RIC hebben ze als eerste naar buiten gestuurd, omdat hij de meeste kans maakte op de beste positie. Ze hadden VES nooit vooraan gezet door RIC te naaien.Grrrrrene schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:12:
[...]
Heb je de kwalificatie niet gezien? Dit ligt toch echt aan het team hoor. Hij had helemaal vooraan moeten staan, maar ze hebben hem te laat weggestuurd.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Nu pas?Ryur schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:12:
[...]
Teveel azijn weer gehad?
Je bent ALTIJD zo negatief!
Sorry, maar ik begin er eens genoeg van te krijgen!
39
haha, zit te lezen zonder de username te zien, dacht nog jees een echte phusebox opmerking...Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:11:
zegt al genoeg dat ik bij de meest vage negatieve ongefundeerde opmerkingen meteen aan jou moet denken...
En daar had Bottas maar aan moeten denken voor het beginnen van de ronde! Nu heeft hij voor beiden de ronde verpest...
Hij zat op 0,2...Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:13:
Verstappen heeft nog niet 1 ronde in de buurt van RIC gezeten. Steevast minimaal een halve sec erachter.
Daarnaast had ie een s1 tijd staan die sneller was dan Ric z'n snelste tijd in s1.
Iets teveel naar 10 moeten tellen
Maar ja, nu barst de bom eens
Jongens en meisjes reageer nou niet op die negativiteit!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:13:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Misschien heb ik overtrokken gereageerd uit pure frustratie en ergernis... Maar er zit een kern van waarheid in die de meesten misschien niet willen zien.
Deze post heeft zoveel interne tegenstrijdigheid dat het ultieme hilarisch is
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Volgens mij wordt je wereldkampioen op basis van punten en niet op kwalificatie.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:17:
Sorry maar Max is gewoon niet goed in de kwalificatie... en als dat niet verbeterd heb je toch echt serieus een probleem als je wens ooit wereldkampioen te worden.
Misschien heb ik overtrokken gereageerd uit pure frustratie en ergernis... Maar er zit een kern van waarheid in die de meesten misschien niet willen zien.
Verder staat Max vaak gewoon netjes in Top 5 .. dat Bottas en Hamilton 'm nu naaien kan hij toch niks aan doen?
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 18-06-2016 16:18 ]
Hoeveel wereldkampioenen waren over het algemeen ruim langzamer dan hun teamgenoot?Rivanov schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:17:
[...]
Volgens mij wordt je wereldkampioen op basis van punten en niet op kwalificatie.
Misschien? Ik weet het wel zeker. En de kern van waarheid is ver te zoeken als je beweert dat hij er nog geen moment minder dan een halve seconde bij heeft gezeten. In Q2 was het verschil veel kleiner.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:17:
[ Voor 9% gewijzigd door nadroJ op 18-06-2016 16:19 ]
Sowieso schrijf je zo!
Max is 2 van de 3 races vóór RIC geëindigd in de race......Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:18:
[...]
Hoeveel wereldkampioenen waren over het algemeen ruim langzamer dan hun teamgenoot?
Hoezo? Iedereen ziet toch al anderhalf jaar dat Max op zondag veel beter is dan in kwalificatie. Saintz hield hem op zaterdag vaak achter zich. In de race is Max veel beter. Nu met de overstap en een nog betere kwalificatie rijder naast hem, ziet iedereen dat RIC hem al vier races voorblijft.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:17:
Sorry maar Max is gewoon niet goed in de kwalificatie... en als dat niet verbeterd heb je toch echt serieus een probleem als je wens ooit wereldkampioen te worden.
Maar jij trekt na vier races ook een extreme conclusie. En ook ongefundeerd. Ik kan ook zeggen "Max is duidelijk de betere, want hij heeft een race gewonnen, RIC niet", maar dan zou je zeggen "Dat is ook een beetje toeval geweest", dan zou ik zeggen houdt die gedachte vast en geef die man wat slack.
Je hoeft niet in je 4e race in een auto in alle momenten de allersnelste te zijn om niet door het ijs te zakken. Dat is echt onzin (zoals je wel vaker uitkraamt).
Ik mis een negeerfunctie op dit forum....Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:20:
Ach ja excuses aan de mensen die zich storen aan mijn posts. Waar de meesten een roze bril hebben hier heb ik wellicht een donkerbruine maar helemaal ongefundeerd is het niet. Maar goed. Ignorance is bliss.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
39
In de eerste vier races bij een nieuw team waar een zeer goede potentiele kampioen al drie seizoenen rijdt? Genoeg denk ik.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:18:
[...]
Hoeveel wereldkampioenen waren over het algemeen ruim langzamer dan hun teamgenoot?
Ik mis de functie om posts van bepaalde personen te negeren...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het internet is nu eenmaal zwart wit. Want 100% van mijn posts zijn ongefundeerde bullshit en overdreven etc etc... whatever.Fietsbel schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:21:
Waarom zo zwart wit, je bent of negatief of je hebt een roze bril op... Okay... Dat is rascisme, want groene brillen hebben even veel rechten!
Heeft weinig met ignorance te maken. Natuurlijk moet hij zijn kwalificatiekunsten verbeteren, maar het verschil is nu wel erg overdreven. In Q2 zat hij er 0.2s achter en dat is natuurlijk vrij weinig. Had hij die ronde weer gereden,dan had hij 5e gestaan ipv 9e. Maar die kans werd hem ontnomen door Bottas.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:20:
Ach ja excuses aan de mensen die zich storen aan mijn posts. Waar de meesten een roze bril hebben hier heb ik wellicht een donkerbruine maar helemaal ongefundeerd is het niet. Maar goed. Ignorance is bliss.
[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 18-06-2016 16:23 ]
Even ter verdediging van hem....
Het zou mooi zijn als Max beter kwalificeerd en beter start. Ik ben er zeker van dat dat goed komt. Was bij STR ook.
En voordat HAM rood veroorzaakte was Max sneller in S1 dan RIC ooit is geweest.Grrrrrene schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:22:
[...]
Heeft weinig met ignorance te maken. Natuurlijk moet hij zijn kwalificatiekunsten verbeteren, maar het verschil is nu wel erg overdreven. In Q2 zat hij er 0.2s achter en dat is natuurlijk vrij weinig. Had hij die ronde weer gereden,dan had hij 5e gestaan ipv 9e. Maar die kans werd hem ontnomen door Bottas.
Ongetwijfeld... Maar als je Max op basis van deze Q3 een slechte qualifier noemt heb je niet gekeken wat er gebeurt op de baan...albino71 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:24:
Phusebox is behoorlijk negatief, dat zijn sommigen nu eenmaal.
Even ter verdediging van hem....
Het zou mooi zijn als Max beter kwalificeerd en beter start. Ik ben er zeker van dat dat goed komt. Was bij STR ook.
Precies, Ric is beter in sector 2, maar Max was sterk in sector 1 en 3Joster schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:25:
[...]
En voordat HAM rood veroorzaakte was Max sneller in S1 dan RIC ooit is geweest.
Sowieso schrijf je zo!
Ik snapte de ophef eerlijk gezegd al niet, want Ric is gewoon de 1e rijder...JvS schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:24:
Nu bij mij de emotie wat gezakt is snap ik wel dat RIC voorop in de rij gezet werd en niet MAX. Maar toch vind ik dat ze 1 en 2 hadden moeten staan. Ik hoop die beelden van Bottas en VES nog wel te zien.
Sowieso schrijf je zo!
Was ook niet op basis van alleen deze kwalificatie maar meer over afgelopen anderhalf jaar. Maar goed. Ik hou erover op.alexbl69 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:26:
[...]
Ongetwijfeld... Maar als je Max op basis van deze Q3 een slechte qualifier noemt heb je niet gekeken wat er gebeurt op de baan...
Teleurstellend gewoon want ja RIC gaat ook geen 2e worden maar paar plaatsen verliezen door gebrek aan topsnelheid maar plaatsen winnen gaat voor Max alleen lukken als er mensen uitvallen. Snel vergeten en door naar de volgende race.
Ik denk niet dat Bottas hiervoor gestraft gaat worden. Maar het is gewoon dom. Max zegt dat net ook op Ziggo. Je wint er helemaal niets mee. Hij had beter wat extra seconden ruimte kunnen laten...Dennism schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:25:
Ben eigenlijk nog wel benieuwd in hoeverre Bottas Max nu naait regel technisch gezien, Ik kon het niet heel duidelijk zien, maar als ze beide in een snelle ronde zitten en Max neemt niet genoeg snelheid mee op het rechte stuk (wat natuurlijk niet het sterkste punt is van de RB) waardoor Bottas iets moet proberen om zijn eigen snelle ronde te redden (daar zij het wel vooral van de power moeten hebben) kan ik me opzich wel in denken dat Bottas daar iets moet proberen om zijn eigen rondje te proberen goed te houden.
Bij mijn weten heeft Red Bull niet echt een 1ste en 2e rijder. RIC heeft misschien de oudste rechten maar daar blijft het bij.nadroJ schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:27:
[...]
Ik snapte de ophef eerlijk gezegd al niet, want Ric is gewoon de 1e rijder...
39
En Hamilton moet starten vanaf P10 met zijn gare banden....
Hopen op een massale crash vooraan en Max die er langs rijdt
[ Voor 12% gewijzigd door Bigfoot op 18-06-2016 16:31 ]
In de replay zie je wel duidelijk dat de eerste keer VES breed gaat. De tweede keer maakt VES een foutje in de eerste bocht en blokkeert BOT.JvS schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:28:
[...]
Ik denk niet dat Bottas hiervoor gestraft gaat worden. Maar het is gewoon dom. Max zegt dat net ook op Ziggo. Je wint er helemaal niets mee. Hij had beter wat extra seconden ruimte kunnen laten...
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Wat dat betreft maak de Q volgens mij ook niet eens zo heel veel uit. Denk dat RIC en VES aan het eind van de race direct na elkaar finishen. Schat 6 of 7. De Merc's blazen morgen iedereen aan de kant. Uiteindelijke positie zal afhangen van de prestatie van Ferrari. Heb het gevoel dat die problemen gaan krijgen.Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:28:
[...]
Teleurstellend gewoon want ja RIC gaat ook geen 2e worden maar paar plaatsen verliezen door gebrek aan topsnelheid maar plaatsen winnen gaat voor Max alleen lukken als er mensen uitvallen. Snel vergeten en door naar de volgende race.
Dat rechte stuk is veeeeeeel te lang.
Niet in de zin van zoals je "vroeger" veel meer zag inderdaad.sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:29:
[...]
Bij mijn weten heeft Red Bull niet echt een 1ste en 2e rijder. RIC heeft misschien de oudste rechten maar daar blijft het bij.
Eens! Maar vind ik ook bij Monza, Canada & Mexico.
Maar ROS mag zich ook meteen verremmen en dan rijdt Max op P1 rondt.
Max heeft vaker in de problemen van bocht 1 laten zien dat hij op zo'n moment uit de problemen kan blijven, een goede lijn kan rijden en een paar plekken kan pakken. Ik heb het gevoel dat hij wat kalmer begint te worden en wat verstandiger en minder "puberaal / heethoofd" is dan voorheen. Hij lijkt te hebben geleerd van Monaco, dus ik verwacht niet dat hij morgen in de eerste ronde gigantische risico's gaat nemen om een of twee plekjes te winnen. Dat kan de hele race nog en daarvoor heb je een onbeschadigde auto nodigFietsbel schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:30:
Ik weet niet of het lekker is om in de middenmoot te zitten, verwacht wel dat het in de eerste ronde al flink misgaat. Micheal Bay Grand Prix! Explosions everywhere!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Olav was de laatste 2 minuten van Q3 de weg een beetje kwijt.spartacusNLD schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:32:
ff slowpoke mode hier.. maar stond max NIET vooraan? dan had olav mol het helemaal verkeerd.. die zij dat max vooraan stond bij het begin van Q3
Je moet ook zelf kijken en teksten van Mol altijd controleren.spartacusNLD schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:32:
ff slowpoke mode hier.. maar stond max NIET vooraan? dan had olav mol het helemaal verkeerd.. die zij dat max vooraan stond bij het begin van Q3
There I fixed it.frankpaul1 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:33:
[...]
Olav was de laatste 2 decennia de weg een beetje kwijt.
Klopt helemaal mbt Max, ik maak me meer zorgen om de restGrrrrrene schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:32:
[...]
Max heeft vaker in de problemen van bocht 1 laten zien dat hij op zo'n moment uit de problemen kan blijven, een goede lijn kan rijden en een paar plekken kan pakken. Ik heb het gevoel dat hij wat kalmer begint te worden en wat verstandiger en minder "puberaal / heethoofd" is dan voorheen. Hij lijkt te hebben geleerd van Monaco, dus ik verwacht niet dat hij morgen in de eerste ronde gigantische risico's gaat nemen om een of twee plekjes te winnen. Dat kan de hele race nog en daarvoor heb je een onbeschadigde auto nodig
39
Ik ga ervan uit dat de Mercedessen voor de Red Bull's eindigen dus hou het maar op een P6 tot P8 ofzo. Jammer genoeg, maar het is niet anders. Alles hoger dan dat is meegenomen.Dennism schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:36:
Toch ben ik benieuwd hoeveel er te winnen zal zijn voor verstappen als er geen rare zaken bij de start gebeuren. Ik heb nog niet het idee dat er echt veel auto's zijn die ze op basis van top snelheid + DRS zo even kan pakken, maar hopelijk heb ik het mis.
HAM is duidelijk de weg kwijt op dit moment ... bijna sneu
Maar erg benieuwd naar de race .. superspannend is de vraag hoe ze uit de muren zullen blijven. Ik vrees vollop safety cars en misschien wel een herstart!!! Erg nagelbijten tot de vlag morgen..... niet normaal!!

[ Voor 81% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-06-2016 16:40 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Weinig plek om uit te wijken. Dus als er iemand voor je spint den ben je best wel de lul.Dennism schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:36:
Toch ben ik benieuwd hoeveel er te winnen zal zijn voor verstappen als er geen rare zaken bij de start gebeuren. Ik heb nog niet het idee dat er echt veel auto's zijn die ze op basis van top snelheid + DRS zo even kunnen pakken, maar hopelijk heb ik het mis.
Wat dat betreft kun je beter zo ver mogelijk naar voren starten.
Al helpt het ook dat ROS en HAM dit keer niet naast elkaar starten.
Mijn grootste ergernis van de gehele kwalificatie eigenlijk, hij had nochtans tijd genoeg om de kleur bovenop de Red Bull te kunnen zien toen ze in de pitlane stonden opgesteld voor de laatste run. Waarschijnlijk is ie nog steeds af en toe een beetje in de war met de Toro Rosso waar Verstappen zonder geel bovenop reed.frankpaul1 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:33:
[...]
Olav was de laatste 2 minuten van Q3 de weg een beetje kwijt.
Voor morgen, billen knijpen die eerste ronde, en dan eigenlijk de rest van de race ook wel. Er zijn er tot nu toe al zoveel met foutjes en fouten. Laat Kvyat morgen even voorin huishouden bij de start en Verstappen zorgen dat ie hem niet bovenop een andere parkeert die eerste paar bochten
Testing, one, two ...
Er gaan er nog heel wat uit de bocht vliegen, dus als Max dat nou eens niet doet kan hij nog best een eind komen. Niet te gek doen, heel blijven en op de baan blijven...sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:38:
[...]
Ik ga ervan uit dat de Mercedessen voor de Red Bull's eindigen dus hou het maar op een P6 tot P8 ofzo. Jammer genoeg, maar het is niet anders. Alles hoger dan dat is meegenomen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dude, leg je laptop ff weg en ga even een rondje wandelen....
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Die kans zit er inderdaad natuurlijk wel goed in.Fiber schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:39:
[...]
Er gaan er nog heel wat uit de bocht vliegen, dus als Max dat nou eens niet doet kan hij nog best een eind komen. Niet te gek doen, heel blijven en op de baan blijven...
Ik denk dat hij die boodschap ook wel meekrijgt van het team. Gewoon geduld hebben en pakken wat je pakken kan zolang je maar in de punten eindigd.Fiber schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:39:
[...]
Er gaan er nog heel wat uit de bocht vliegen, dus als Max dat nou eens niet doet kan hij nog best een eind komen. Niet te gek doen, heel blijven en op de baan blijven...
Maar stiekem hoop ik toch op een paar mooie uitrem- en inhaalacties.
Ja idd, rondje Rusland 》China ofzoJackBol schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:40:
[...]
Banden-spaar-Max en netjes-verdedigen-Max waren goed voor de punten, maar is toch minder om naar te kijken. Hoewel het denk ik erg lastig zal worden tegen de Mercedes motoren.
knip, kap eens met zuur doenJackBol schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:40:
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-06-2016 19:05 ]
Op zich mee eens, maar niet op dit circuit. Liever in Hongarije of zo...Roamor schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:43:
Ik ben wel weer toe aan een Max-attack-Max, zeker omdat het dit seizoen toch nog niet om het WK gaat.
Banden-spaar-Max en netjes-verdedigen-Max waren goed voor de punten, maar is toch minder om naar te kijken. Hoewel het denk ik erg lastig zal worden tegen de Mercedes motoren.
Wat een wilde katten daar rond het circuit zeg. Ik hoop dat die tijdens race wel ergen in een hoekje opgekruld liggen te slapen. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n beestje onder een F1 wagen terecht komt.

Vraag ik me dus ook af...aangezien er ook al een unsafe release was.Martinspire schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:45:
Is Max + Bottas eigenlijk wel under investigation? Of gaat die idioot ermee wegkomen?
https://f1manager.info/ranking/4605
Heb je de replay wel gezien? De eerste keer laat VES echt te veel ruimte over, hij gaat zelfs met zijn 4 banden over de witte lijn in de 1ste ronde.Martinspire schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:45:
Is Max + Bottas eigenlijk wel under investigation? Of gaat die idioot ermee wegkomen?
Bij de herstart maakt hij een remfoutje waarna hij BOT blokkeert.
Ik geef toe dat het vanuit de andere hoek lijkt alsof BOT heel agressief aanvalt maar van achteren gezien ziet het er andersom uit.
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 21 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1