[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
lauranvh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:28:
Dan moet ik hem naar de SD-kaart verplaatsen en die heb ik er geen in zitten.
Wat moet ik dan uberhaupt verplaatsen? Op dat scherm kan ik echt drukken waar ik wil er gebeurt niets.

http://imgur.com/IQSMqLq

En hij is nog "bezig" met downloaden. Hij zegt niet iets van klaar met downloaden ofzo.
Je kunt de patch hier downloaden, en dan installeren/updaten via de recovery. Hier kun je de patch downloaden (moet via je smartphone voor onderstaande uitleg): Chris.nl in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

De recovery kom je in door de volume down en powerknop tegelijkertijd in te drukken als je telefoon uit staat. Als je een trilling voelt, mag je de knoppen loslaten. Dan moet je even zoeken in de recovery naar iets in de trant van het updaten. Vervolgens moet je in je mappen zoeken naar de update waar je hem hebt gedownload (waarschijnlijk in "downloads").

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:43:
[...]

Je kunt de patch hier downloaden, en dan installeren/updaten via de recovery. Hier kun je de patch downloaden (moet via je smartphone voor onderstaande uitleg): Chris.nl in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

De recovery kom je in door de volume down en powerknop tegelijkertijd in te drukken als je telefoon uit staat. Als je een trilling voelt, mag je de knoppen loslaten. Dan moet je even zoeken in de recovery naar iets in de trant van het updaten. Vervolgens moet je in je mappen zoeken naar de update waar je hem hebt gedownload (waarschijnlijk in "downloads").
Hoeft niet meer in de recovery, kunt ook gewoon voor lokale upgrade kiezen, dan gaat de rest vanzelf :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
cypher21 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:45:
Hoeft niet meer in de recovery, kunt ook gewoon voor lokale upgrade kiezen, dan gaat de rest vanzelf :)
Dat werkt dus niet bij hem (ik zelf kan dat bevestigen). Er staat inderdaad wat over de SD-kaart, maar daar zullen ze wel gewoon een directory mee bedoelen (alhoewel ik die nu niet zo snel kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:47:
[...]

Dat werkt dus niet bij hem (ik zelf kan dat bevestigen). Er staat inderdaad wat over de SD-kaart, maar daar zullen ze wel gewoon een directory mee bedoelen (alhoewel ik die nu niet zo snel kan vinden).
Er staat dat je het paklket moet verplaatsen naar de hoofdmap van de SD-Kaart (het geheugen dus)

Bij hem download de update niet, als je die zelf handmatig download (via de link die ik eerder postte) en in de hoofdmap van je geheugen plaatst kun je prima via dat menu upgraden`

Ik heb op die manier alle upgrades gedaan, had geen zin in geklooi met VPN en zo

[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 26-01-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
cypher21 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:56:
Er staat dat je het paklket moet verplaatsen naar de hoofdmap van de SD-Kaart (het geheugen dus)

Bij hem download de update niet, als je die zelf handmatig download (via de link die ik eerder postte) en in de hoofdmap van je geheugen plaatst kun je prima via dat menu upgraden
Overigens heel raar dat ze het "SD-card" noemen en niet gewoon "local memory" ofzo.. Dat is verwarrend omdat geen enkel OnePlus-toestel een SD-kaart heeft. Je bedoelt dus gewoon de main directory waar alle mappen in staan zoals "Android", "DCIM" etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:58:
[...]

Overigens heel raar dat ze het "SD-card" noemen en niet gewoon "local memory" ofzo.. Dat is verwarrend omdat geen enkel OnePlus-toestel een SD-kaart heeft. Je bedoelt dus gewoon de main directory waar alle mappen in staan zoals "Android", "DCIM" etc?
correct!

Is een android dingetje dat dat SD kaart heet, wordt namelijk ook gemount als /sdcard
Hadden ze idd in Oxygen wel mogen hernoemen maar dat terzijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 08:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

cypher21 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:56:
[...]

Bij hem download de update niet, als je die zelf handmatig download (via de link die ik eerder postte) en in de hoofdmap van je geheugen plaatst kun je prima via dat menu upgraden`

Ik heb op die manier alle upgrades gedaan, had geen zin in geklooi met VPN en zo
Klopt; werkt het allerbeste. Dat gedoe met die OTA's gaat, zeker als je gesleuteld hebt, heel vaak mis. File downloaden, op de sdcard zetten en via twrp, stock recovery of local upgrade flashen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:43:
[...]

'Install from internal storage' heet het tegenwoordig. Dat blijven ze maar hernoemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
cypher21 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:40:
[...]

je interne geheugen wordt gezien als SD kaart, de OP3 heeft geen SD slot he ;)

Je kunt de update file ook handmatig downloaden, dan naar de root van je geheugen verplaatsen en dan via dat upgrade scherm een lokale upgrade uitvoeren
Bedankt voor je hulp.
Helaas wil het nog niet. Heb het bestand gedownload en in de root map van de telefoon gezet. Kan het nog steeds niet vinden bij het radartje en dan lokale upgrade. Heb het bestand ook al eens uitgepakt en geprobeerd maar dat lukte ook niet.

Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
lauranvh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:12:
[...]

Bedankt voor je hulp.
Helaas wil het nog niet. Heb het bestand gedownload en in de root map van de telefoon gezet. Kan het nog steeds niet vinden bij het radartje en dan lokale upgrade. Heb het bestand ook al eens uitgepakt en geprobeerd maar dat lukte ook niet.

Nog tips?
Dan toch maar gewoon de VPN truc gebruiken? Minuutje werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikr
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11-08-2024
gemertp schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:22:
[...]

Bij mij hetzelfde probleem, hoewel ik het niet direct merkte na de update, maar inmiddels wel. Af ten toe wordt de telefoon goed warm, en hij lijkt duidelijk sneller in de loop van de dag door de batterij heen te gaan. Traceren waar het probleem zit is lastig, omdat als grootste batterijverbruiker "Android-systeem" wordt aangegeven.
Hier ook! Bij mij vooral als ik de telefoon in m'n broekzak had. Blijkt dat de proximity sensor niet werkte. De update naar Nougat heeft die blijkbaar uitgezet? heel vreemd.
Bij Instellingen > Geavanceerd (helemaal onderaan) 'zakmodus' aanzetten heeft voor mij het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
lauranvh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:12:
[...]

Bedankt voor je hulp.

Nog tips?
Probeer de telefoon eens handmatig in recovery gooien en de file selecteren zoals Anonymous eerder aangaf
Morbid2002 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:28:
[...]

Dan toch maar gewoon de VPN truc gebruiken? Minuutje werk...
dat is toch zinloos :) hij krijgt de update al gepusht, dus een VPN heeft geen zin meer

[ Voor 24% gewijzigd door cypher21 op 26-01-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:29

Laguna

Connaisseur

Ik dacht dat ik wel kon leven met de aanpassingen mbt de alertslider, niet dus :( 's nachts zet ik 'm op prioriteitsmodus waarna ik 'm 's morgens op stilmodus zet (aangezien dat nu de enige stand is waar trillen nog mogelijk is). Echter bij het inschakelen van de stilmodus wordt telkens het mediavolume op 0 gezet met als gevolg dat ik Flitsmeister niet hoor, oftewel gruwelijk irritante, niet doordachte aanpassing van OnePlus |:(

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Laguna schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:56:
Ik dacht dat ik wel kon leven met de aanpassingen mbt de alertslider, niet dus :( 's nachts zet ik 'm op prioriteitsmodus waarna ik 'm 's morgens op stilmodus zet (aangezien dat nu de enige stand is waar trillen nog mogelijk is). Echter bij het inschakelen van de stilmodus wordt telkens het mediavolume op 0 gezet met als gevolg dat ik Flitsmeister niet hoor, oftewel gruwelijk irritante, niet doordachte aanpassing van OnePlus |:(
Ik snap sowieso niet dat dat veranderd is, volgen mij waren er 0 klachten over hoe het voorheen werkte dus was er totaal geen noodzaak om dit te veranderen.
Beste methode zou zijn:
- Silent (geen geluid bij bellen en geen trillen, in te stellen wat te doen bij alarmen)
- Priority (volledig in te stellen wat priority is en wat dan te doen)
- Ring (in te stellen of ook te trillen, geluidsniveau kan ook naar 0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:35
Weer iemand hoe ik frp kan bypass kan doen op de oneplus3. Sukkel van een zoon weet Gmail en wachtwoord niet meer en dacht met hard reset op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29
saharoen schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:51:
Weer iemand hoe ik frp kan bypass kan doen op de oneplus3. Sukkel van een zoon weet Gmail en wachtwoord niet meer en dacht met hard reset op te lossen.
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoeld. Je zoon heeft een factory reset gedaan en nu wil je alsnog dit omzeilen? Als de reset eenmaal is uitgevoerd heb je pech. Misschien dat je nog wat foto's of bestanden terug kan halen met een data herstel app. Google slaat op zijn servers vaak wel de apps op die je geïnstalleerd had en kan deze automatisch voor je herinstalleren. Instellen van de meeste apps moet je echter wel zelf doen.

Ik weet alleen niet of dit is wat je bedoeld.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Nee activeren lukt niet als je laatste gmail gevens niet weet. Is als diefstal bescherming bedoeld.
Gegevens boeien niet.

[ Voor 10% gewijzigd door saharoen op 27-01-2017 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Enige wat je kan doen (en waar we je ook mee mogen helpen hier) is aangeven op de computer bij Gmail of andere dienst van Google dat je je wachtwoord kwijt bent. Via die procedure kan je dan een nieuwe wachtwoord aanmaken. Andere manier weet ik niet en andere wegen die misschien wat minder legaal zijn om dit misschien toch voor elkaar te krijgen mogen niet besproken worden hier.

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 27-01-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

De logica van de volgorde van notificaties ontgaat mij ook, voorheen stonden de nieuwste notificaties altijd bovenaan maar dat is nu niet altijd het geval, waardoor je soms de nieuwste notificaties (bijv. WhatsApp) niet meer ziet zodra je een aantal notificaties hebt staan. Al weet ik niet of dit standaard gedrag van Nougat is of dat het zo is aangepast door OnePlus.
Wekko306 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:47:
[...]

Beste methode zou zijn:
- Silent (geen geluid bij bellen en geen trillen, in te stellen wat te doen bij alarmen)
- Priority (volledig in te stellen wat priority is en wat dan te doen)
- Ring (in te stellen of ook te trillen, geluidsniveau kan ook naar 0)
Oftewel hoe het voorheen was ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Laguna op 27-01-2017 12:09 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
ik weet dat ligt hier op got maar misschien een hint waar oplossing te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25
saharoen schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:19:
ik weet dat ligt hier op got maar misschien een hint waar oplossing te vinden is.
Ik volg het niet helemaal. Probeer je nu in het Google Account te komen of wil je gewoon je OnePlus 3 weer kunnen gebruiken?

In het eerste geval biedt Google manieren aan om weer toegang te verlenen en in het tweede gevallen zou een factory reset + inloggen met een ander Google Account ook al volstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
saharoen schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:19:
Wellicht dat het unlocken van de bootloader, en het flashen van een rom dan nog kan werken. Ik weet alleen niet zeker of het unlocken van de bootloader lukt zonder in het toestel te komen... Maar misschien dat je hiermee al wat meer informatie kan vinden. Meer vragen daarover horen dan weer thuis in het root topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

l3art schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:32:
[...]

Wellicht dat het unlocken van de bootloader, en het flashen van een rom dan nog kan werken. Ik weet alleen niet zeker of het unlocken van de bootloader lukt zonder in het toestel te komen... Maar misschien dat je hiermee al wat meer informatie kan vinden. Meer vragen daarover horen dan weer thuis in het root topic.
Moet wel heel stug zijn als je niet meer in fastboot kunt komen.. en dan is de bootloader binnen 2 seconden unlocked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
GurbY{nl} schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:58:
[...]

Moet wel heel stug zijn als je niet meer in fastboot kunt komen.. en dan is de bootloader binnen 2 seconden unlocked...
Zou goed kunnen, weet dat de optie zit bij developer options. Maar het fastboot commando weet ik niet zo op te noemen.

Plus als je niet in je telefoon kan kan je usb debugging niet aan zetten. Kan dus nog wel lastig worden.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 27-01-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:07
Net de update gedaan naar 4.0.2 maar ik heb last van gekraak in mn oortjes bij gebruik. Er komt alleen gekraak uit als ik Spotify of iets anders start. Alles werkte nog vanmorgen en andere oortjes hebben hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

l3art schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:42:
[...]

Zou goed kunnen, weet dat de optie zit bij developer options. Maar het fastboot commando weet ik niet zo op te noemen.

Plus als je niet in je telefoon kan kan je usb debugging niet aan zetten. Kan dus nog wel lastig worden.
Optie bij developers?? Als je boot met vol.up en power kom je gewoon in fastboot.... Kom je nergens in je telefoon, daar is het juist voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
GurbY{nl} schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:35:
[...]

Optie bij developers?? Als je boot met vol.up en power kom je gewoon in fastboot.... Kom je nergens in je telefoon, daar is het juist voor...
Klopt, maar als je de handleidingen leest om de bootloader te unlocken moet je eerst die opties voor ontwikkelaars de oem-ontgrendeling aanzetten en daarna rebooten naar fastboot en daar dan 'fastboot oem unlock' uitvoeren.

Als het direct via fastboot zou kunnen zonder de optie oem-ontgrendeling eerst aan te zetten bij opties voor ontwikkelaars waarom dan de handleiding zo maken?

Probleem is niet om in fastboot te komen, maar wel om te zorgen dat je bepaalde handelingen kan uitvoeren.

Maar er zijn nog meer opties hoor bedenk ik me net. De unbrick recovery tool zal ook altijd moeten werken. Ongeacht of je bootloader unlocked is of niet.

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 27-01-2017 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Laguna schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:56:
Dan stel je dus Flitsmeister in, zodat ie het alarm-audiokanaal gebruikt...

Voila, and Bob's your uncle

Dat had ik al als workaround, omdat mijn helm Bluetooth geen a2dp ondersteunt

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10
Of je schakelt media dempen uit bij het stil profiel... Mij bevalt het wel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Prulleman schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:23:
Of je schakelt media dempen uit bij het stil profiel... Mij bevalt het wel
Pfff stom 8)7 helemaal overheen gekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik kan toch niet anders dan een beetje teleurgesteld zijn in de android 7 update, wat ik ook doe, ik blijf maar een mindere SoT houden dan op MM..
Ik heb inmiddels eigelijk alles al gedaan wat ik kon doen (incl. factory reset), maar het blijft minder..
Vooral android systeem en en android-besturingssysteem blijven maar elke keer hoog in de lijst eindigen (momenteel ook weer 11 om 7 %).
Speel vrij veel PoGo, daar zal het ongetwijfeld mee te maken hebben, maar op MM draaide het als een zonnetje met veel betere SoT bij precies hetzelfde gebruik..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:37
Only schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 12:50:
Ik kan toch niet anders dan een beetje teleurgesteld zijn in de android 7 update, wat ik ook doe, ik blijf maar een mindere SoT houden dan op MM..
Ik heb inmiddels eigelijk alles al gedaan wat ik kon doen (incl. factory reset), maar het blijft minder..
Vooral android systeem en en android-besturingssysteem blijven maar elke keer hoog in de lijst eindigen (momenteel ook weer 11 om 7 %).
Speel vrij veel PoGo, daar zal het ongetwijfeld mee te maken hebben, maar op MM draaide het als een zonnetje met veel betere SoT bij precies hetzelfde gebruik..
GPS locatiegeschiedenis al uitgezet? Dat maakte bij mij nogal veel verschil. Stond (volgens mij) opeens weer aan na de Android 7 installatie.
Sindsdien is bij mij de sot ongeveer hetzelfde als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik weet niet of je het volgende al geprobeerd had, maar je kunt de volgende dingen proberen:
  • Back-up uitzetten in instellingen (anders even aan en uit doen)
  • System cache legen
  • App-cache legen
  • Google Play Services data verwijderen (hiermee verlies je geen belangrijke data. Er kan dus niets gebeuren. Ik heb het ook gedaan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsmeallright
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Nog 2 aanvullende tips;
- Wi-Fi & Bluetooth scanning uitzetten in locatie settings (!)
- file manager van OnePlus deleten. Ik vertrouw die voor geen meter, probeer maar eens met de privacy audit van Malwarebytes, die geeft aan dat file manager toegang heeft tot alles. Je kan permissies in de app zelf niet wijzigen maar gelukkig de app wel deleten. Ik gebruik xplore, werkt prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:06
Kan goed zijn dat PoGo nog niet geoptimaliseerd is voor Nougat. Dat geeft 3 opties, afwachten tot een update, of teruggaan naar 3.2.8 en voorlopig niet updaten, of een andere variant van spelletje spelen van iemand die hem wel Nougat proof gemaakt heeft (als die bestaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
itsmeallright schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 14:25:
- file manager van OnePlus deleten. Ik vertrouw die voor geen meter, probeer maar eens met de privacy audit van Malwarebytes, die geeft aan dat file manager toegang heeft tot alles. Je kan permissies in de app zelf niet wijzigen maar gelukkig de app wel deleten. Ik gebruik xplore, werkt prima...
Dat is raar. Ik heb ook file manager (bestandsbeheer), en bij mij heeft hij geen enkel recht nodig (zie instellingen). Maar ja, dat zal wel weggewerkt zijn, of uitgesloten zijn :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmeallright
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:59:
[...]

Dat is raar. Ik heb ook file manager (bestandsbeheer), en bij mij heeft hij geen enkel recht nodig (zie instellingen). Maar ja, dat zal wel weggewerkt zijn, of uitgesloten zijn :(.
Dat klopt in de app zelf zegt hij dat wel, maar hij is grijs dus je kan hem niet aanpassen... Maar Malwarebytes zegt iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
itsmeallright schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:07:
Dat klopt in de app zelf zegt hij dat wel, maar hij is grijs dus je kan hem niet aanpassen... Maar Malwarebytes zegt iets anders...
Hoe bedoel je "in de app zelf"? Als ik naar instellingen ga, en dan naar apps, en ik zoek voor "bestandsbeheer" en ga dan naar "machtigingen", dan heeft hij geen enkele machtiging nodig. Dat is wat ik bedoelde. Zal wel niet kloppen, want hoe kan je dan door je telefoon navigeren zonder rechten voor opslag? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmeallright
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:10:
[...]

Hoe bedoel je "in de app zelf"? Als ik naar instellingen ga, en dan naar apps, en ik zoek voor "bestandsbeheer" en ga dan naar "machtigingen", dan heeft hij geen enkele machtiging nodig. Dat is wat ik bedoelde. Zal wel niet kloppen, want hoe kan je dan door je telefoon navigeren zonder rechten voor opslag? 8)7
Die bedoel ik inderdaad. Ik heb de OP op Engels staan dus bij mij was dat "file manager" En inderdaad heeft de app wel degelijk toestemming nodig om te kunnen navigeren, dus ik deel je vermoeden dat er iets niet fris is...! Maar wat hij met m'n vingerafdruk moet of met m'n locatie of met al die andere toestemmingen is me een compleet raadsel... dus; even een .apk backup gemaakt en weg met dat ding... ;w

[ Voor 10% gewijzigd door itsmeallright op 28-01-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:36
Ik heb de OP3 nu enkele maanden in gebruik, maar de veiligheid van de vindersafdrukscanner vind ik ronduit belabberd. Vrienden/collega's kunnen vaak binnen 3 keer (!) proberen mijn telefoon ontgrendelen met hun vingers. |:( :X De scanner van de OP3 is één van de snelste op de markt, maar dat is natuurlijk totaal niet relevant als jan en alleman de scanner voor de gek kan houden.

Hoe is jullie ervaring hier mee? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. :(

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

JunkO schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:54:
Ik heb de OP3 nu enkele maanden in gebruik, maar de veiligheid van de vindersafdrukscanner vind ik ronduit belabberd. Vrienden/collega's kunnen vaak binnen 3 keer (!) proberen mijn telefoon ontgrendelen met hun vingers. |:( :X De scanner van de OP3 is één van de snelste op de markt, maar dat is natuurlijk totaal niet relevant als jan en alleman de scanner voor de gek kan houden.

Hoe is jullie ervaring hier mee? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. :(
Ik heb juist dat ie mijn eigen vingers al niet meer accepteert als ik er maar een beetje naast zit 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
JunkO schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:54:

Misschien eens je vingers opnieuw laten inscannen? Oftewel: je vingerafdruk opnieuw instellen in de instellingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Voor mij ook onbekend, niemand heeft tot nu toe nog m'n toestel kunnen ontgrendelen dmv andere vingers dan de mijne. Ik zou inderdaad eens je vingerafdruk er opnieuw goed inzetten en kijken of het beter werkt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim1986
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-08 18:19
Zijn er meer mensen die de app van Stack (van TransIP) gebruiken op de OP3? Heb sinds een aantal dagen last van het feit dat ik de map met 'instant uploads', waar gemaakte foto's automatisch naar worden weggeschreven niet meer kan openen in de app.

Contact gehad met TransIP support en zij vermoeden dat het een probleem met Nougat te maken heeft. Ze denken dat het in de Nightmode zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
MeltedForest schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:23:
[...]

Ik heb juist dat ie mijn eigen vingers al niet meer accepteert als ik er maar een beetje naast zit 8)7
Ook voor jou geldt dan dat je 'em beter moet inlezen. Meer schuiven/rollen tijdens het programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Pim1986 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:33:
Zijn er meer mensen die de app van Stack (van TransIP) gebruiken op de OP3? Heb sinds een aantal dagen last van het feit dat ik de map met 'instant uploads', waar gemaakte foto's automatisch naar worden weggeschreven niet meer kan openen in de app.

Contact gehad met TransIP support en zij vermoeden dat het een probleem met Nougat te maken heeft. Ze denken dat het in de Nightmode zit.
Ik had dit met elke map in Stack, ik gebruik twilight en na uren zoeken bleek dus dat Twilight het probleem was. Ik kon op geen enkele map drukken of zelfs naar de instellingen te gaan, niets werkte.

Ik heb dan de app in Twilight uitgesloten en nu werkt het weer wel, dus het zal bij jou misschien ook aan de nachtmode liggen. Zet anders nachtmode eens af en open dan Stack opnieuw.

Een ander probleem dat ik ook heb met Stack is dat mijn gemaakte foto's niet altijd automatisch wordt geupload naar Stack, daar moet ik ook eens een oplossing voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
[...]

Same here. Heb t idee dat t sinds 4.0.1 achteruit is gegaan. Zal ze binnenkort eens opnieuw invoeren en kijken of dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Gines schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 00:50:
[...]
Ik had dit met elke map in Stack, ik gebruik twilight en na uren zoeken bleek dus dat Twilight het probleem was. Ik kon op geen enkele map drukken of zelfs naar de instellingen te gaan, niets werkte.

Ik heb dan de app in Twilight uitgesloten en nu werkt het weer wel, dus het zal bij jou misschien ook aan de nachtmode liggen. Zet anders nachtmode eens af en open dan Stack opnieuw.
Ik heb dit inderdaad ook gehad. Bij veel apps gaat er wat mis op het moment dat Twilight aan staan, dus ik was er zo achter. Gelukkig kan je daar nu per app aangeven of het aan of uit moet, wellicht kan dit met nightmode ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:05
Mmhh... Opeens laad mijn op3 niet meer in dash mode maar langzaam normaal als de USB c kabel connectormet een bepaalde kant boven zit. Draai ik de connector om dan doet ie t weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Laatst online: 17-09 11:56
Soullancer schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:23:
Mmhh... Opeens laad mijn op3 niet meer in dash mode maar langzaam normaal als de USB c kabel connectormet een bepaalde kant boven zit. Draai ik de connector om dan doet ie t weer wel.
Soms duurt het bij mij even voor hij door heeft dat ik dash charge. Zeker in deze koude temperaturen van de voorbije week. Als ik de kabel opnieuw uittrek en inplug start dash wel meteen. Misschien is dit je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:53
Soullancer schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:23:
Als het toestel heel koud is kan dit normaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Dames en heren. Het bespreken van accessoires hoort in [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic en de berichten met betrekking tot dit onderwerp zijn ook die kant op verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
[...]

Ik heb juist sinds het begin al (zoals ik vaker heb gemeld) dat die na instellen altijd perfect werkt, maar een dag later heeel slecht. Wordt altijd geblokkeerd. Enige oplossing dat ik heb kunnen vinden, is om het elke dag opnieuw in te stellen (wat ik niet doe). Gelukkig maak ik wel gebruik van smartlock icm een Bluetooth armband, dus unlocked hoeft niet met mijn vingers. Maar wel vervelend dat mijn vingerafdrukken bijna nooit werken in de ING app bv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 22:53
Je kan 1 vinger ook meerdere keren registreren. Zo heb ik bv beide duimen 1 keer normaal en 1 keer vanuit allemaal rare hoeken en extreem gedraaid (zijkant etc) op deze manier lijk die hem beter te registreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:50

DSK

boeiend...

Hebben jullie iets speciaal gedaan om fingerprints werkend te krijgen in de ING app?
Ik heb de optie gewoon helemaal niet staan in de opties.

Mijn vrouw heeft een Huawei Nova en heeft de optie wel. Ik ging er van uit dat de OP3 niet werd ondersteund maar ik zie hierboven (en na een search) dat er toch mensen zijn die de ING app kunnen gebruiken met vingerafdruk.

Gisteren trouwens verschillende keren gehad dat de telefoon helemaal vastzat en af een toe ook een spontane reboot waarbij ik niet gevraagd werd om mijn pin terug in te geven :(
Ook (te voet) navigeren was weer helemaal dramatisch... Constant verkeerde richting of gewoon vastblijven op één plaats.

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
DSK schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:47:
Hebben jullie iets speciaal gedaan om fingerprints werkend te krijgen in de ING app?

Mijn vrouw heeft een Huawei Nova en heeft de optie wel. Ik ging er van uit dat de OP3 niet werd ondersteund maar ik zie hierboven (en na een search) dat er toch mensen zijn die de ING app kunnen gebruiken met vingerafdruk.

Gisteren trouwens verschillende keren gehad dat de telefoon helemaal vastzat en af een toe ook een spontane reboot waarbij ik niet gevraagd werd om mijn pin terug in te geven :(
Ook (te voet) navigeren was weer helemaal dramatisch... Constant verkeerde richting of gewoon vastblijven op één plaats.
Een soft reboot heet zoiets (processen herstarten & niet om pin vragen). Wel balen dat je dit overkomt zonder dat dit de bedoeling is. Ik neem aan dat dan je het kompas goed gekalibreerd hebt. Heb je hier iets aan qua vingerprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK

DSK

boeiend...

Chris.nl schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:04:
[...]

Een soft reboot heet zoiets (processen herstarten & niet om pin vragen). Wel balen dat je dit overkomt zonder dat dit de bedoeling is. Ik neem aan dat dan je het kompas goed gekalibreerd hebt. Heb je hier iets aan qua vingerprobleem?
Bedankt voor je reply in ieder geval :)

Is er eigenlijk een manier om (zonder root) te zien wat de oorzaak is van die soft reboots?
Het kan evengoed één domme applicatie zijn die de telefoon steeds doet vastlopen maar ik heb geen idee hoe te vinden wie de schuldige zou kunnen zijn.

Voor de ING app, had ik die thread al gevonden maar het vreemd bij mij is dat ik de optie om een vingerafdruk te gebruiken helemaal niet zie bij instellingen. Ik probeer deze avond twee (analoge) screenshots te nemen hiervan.

Kompas calibreren had ik al eens geprobeerd maar ik zal het nog eens overdoen.

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
DSK schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:50:
[...]

Bedankt voor je reply in ieder geval :)

Is er eigenlijk een manier om (zonder root) te zien wat de oorzaak is van die soft reboots? Het kan evengoed één domme applicatie zijn die de telefoon steeds doet vastlopen maar ik heb geen idee hoe te vinden wie de schuldige zou kunnen zijn.
Ik denk dat je er best wat moeite voor zal moeten doen. Suc7 joh, niet prettig als de OP3 niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:13

Ik kreeg van de Belgische helpdesk te horen dat dit is omdat OP3 niet met Google certificaat werkt... Geen idee als dit in NL ook zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK

DSK

boeiend...

superiscch schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:43:
[...]

Ik kreeg van de Belgische helpdesk te horen dat dit is omdat OP3 niet met Google certificaat werkt... Geen idee als dit in NL ook zo is?
Ik ben Belg dus dit zal bij mij dus ook het geval zijn. Enig idee of hier iets aan te doen is?

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
DSK schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:27:
[...]

Ik ben Belg dus dit zal bij mij dus ook het geval zijn. Enig idee of hier iets aan te doen is?
Ik heb nog geen oplossing gevonden, maar ik vind het wel erg dat het in NL wel zou werken maar in BE niet om die reden...:-\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK

DSK

boeiend...

Zo ziet het eruit op de OP3:
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/ing2.jpg

Zo ziet het eruit bij de Huawei Nova:
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/ing1.jpg

Kan iemand van NL bevestigen dat deze optie wel beschikbaar is op de OP3 voor de ING NL app?

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Vingerafdruk voor inloggen zit er gewoon in. Uiterlijk van het instellingenmenu is alleen anders omdat het een andere app is

Heb even geen camera hier om een voorbeeld te geven.

Ziet er min of meer zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.onemorething.nl/uploads//2015/03/ing-touch-id-screens2.png

[ Voor 43% gewijzigd door S_Chief op 02-02-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Erg dat het voor NL wel werkt en voor BE niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-07 10:56
DSK schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:38:

Kan iemand van NL bevestigen dat deze optie wel beschikbaar is op de OP3 voor de ING NL app?
In mijn ING app (NL) werkt het vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
jagdeleur schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 00:21:
[...]

In mijn ING app (NL) werkt het vlekkeloos.
Bij mij (NL) idem. Ik hoefde er niets speciaals voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000

DarkSide

theres no place like ::1

CasperNL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 06:40:
Je kan 1 vinger ook meerdere keren registreren. Zo heb ik bv beide duimen 1 keer normaal en 1 keer vanuit allemaal rare hoeken en extreem gedraaid (zijkant etc) op deze manier lijk die hem beter te registreren
Ik heb gewoon mijn wijsvingers en duimen gescand. En bij het scannen zelf al verschillende houdingen gedaan. Nu unlock ik hem zowel links als rechts. Of ieopop de tafel ligt of in mijn hand. Maakt niet uit. 99% accuraat. Dus ook in de ING app.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:48
ABN App hetzelfde. werkt hier ook probleemloos (zowel op de OnePlus 2 als 3). daarnaast werkt betalen met NFC (ABN wallet) ook probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 08:44
SolarOrbiter schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:19:
ABN App hetzelfde. werkt hier ook probleemloos (zowel op de OnePlus 2 als 3). daarnaast werkt betalen met NFC (ABN wallet) ook probleemloos.
Ook hier werkt de ABN app en Wallet zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Het moet dus weer anders in België :-\

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kkiNpnw8k5D1iE79lr6OwI4c/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door superiscch op 03-02-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Laatst online: 20:40
superiscch schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:38:
Het moet dus weer anders in België :-\

[afbeelding]
kwestie van geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Denk niet dat er iets zal veranderen... Tenzij Oneplus plots Google Certification gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Laatst online: 20:40
superiscch schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:49:
[...]

Denk niet dat er iets zal veranderen... Tenzij Oneplus plots Google Certification gaat gebruiken.
Nou ja, de nederlandse app kan het wel blijkbaar, en er wordt steeds meer tech gedeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:53
[afbeelding]

[afbeelding]

Werkt prima hier maar dan met SNS App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N97
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-06 14:06

N97

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoi DSK, ING België is een andere toko dan ING NL. Hoewel ING hoofdkantoor in NL het wereldwijde beleid bepaald, hebben ING landen waaronder ING België veel diensten in eigen beheer.

Jouw app is gebouwd door ING Belgium (zie ook leverancier) en is niet dezelfde app als ING NL. Als je naar je app logo kijkt staat er ook BE en niet NL, PL, TR etc.

Als genoeg mensen een melding maken zal dit vast met de volgende update weer goed komen. Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door N97 op 04-02-2017 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ylmn
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Aangezien je 2 posts later vermeld dat jij Belg bent, durf ik er haast mijn geld op te wedden dat jij een Proximus gebruiker bent. Meer nog, volgens mij heb je zelf de myProximus app staan.

Verwijder deze eff en je soft reboots zullen verdwenen zijn.

Duurde mij & nog een hele hoop gebruikers spijtig genoeg veel te lang om dit te achterhalen.
Gelukkig zijn de reboots hiermee eindelijk verholpen (had er +- 4 weken last van..)

Geen dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK

DSK

boeiend...

Ylmn schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:53:
[...]

Aangezien je 2 posts later vermeld dat jij Belg bent, durf ik er haast mijn geld op te wedden dat jij een Proximus gebruiker bent. Meer nog, volgens mij heb je zelf de myProximus app staan.

Duurde mij & nog een hele hoop gebruikers spijtig genoeg veel te lang om dit te achterhalen.
Gelukkig zijn de reboots hiermee eindelijk verholpen (had er +- 4 weken last van..)

Geen dank
Haha, die is goed :) Ik heb gisterenavond besloten om mijn telefoon volledig te wipen, opnieuw te flashen en alles terug in te stellen omdat ik zowat alle andere opties had nagelopen zonder resultaat.

Sinds gisteren geen enkele soft restart meer gezien.

Hoogstwaarschijnlijk heb je gelijk want eind vorige maand heb ik sinds lange tijd de MyProximus app nog eens gebruikt omdat ik dicht tegen mijn datalimiet aankwam. Waarschijnlijk heeft dit iets geactiveerd waardoor die soft reboots voorkwamen.

Bedankt in ieder geval voor de info.

[ Voor 3% gewijzigd door DSK op 06-02-2017 15:20 ]

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Oorzaak -> gevolg?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/799eSlN.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7x0mJ2p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Note to self: "No hulk smash wallpaper"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
Ylmn schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:53:
[...]

Geen dank
Waar heb je die info van gehaald of spreek je uit eigen ervaring? Ik heb ook soft reboots (bij wegvallen wifi) en heb ook de Proximus App staan.

Ik gebruik deze wel regelmatig helaas. Ik zal hem ook even verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:33
Stfnlln schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:50:
[...]

Je bent de 3e die het heeft. Bij mij was er ook geen aanleiding.

[...]
Nou mijn camera in ondertussen onder garantie vervangen waarbij ze ook een nieuw accu cover geplaatst hebben. Heeft in totaal 1,5 week geduurd. Weer helemaal happy :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kleissen88 op 06-02-2017 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ylmn
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
whistleblazer schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:02:
[...]

Waar heb je die info van gehaald of spreek je uit eigen ervaring? Ik heb ook soft reboots (bij wegvallen wifi) en heb ook de Proximus App staan.

Ik gebruik deze wel regelmatig helaas. Ik zal hem ook even verwijderen.
Ik spreek helaas uit eigen ervaring.

Kleine kanttekening, die app werkt toch voor geen meter. Dataverbruik is enorm onnauwkeurig en niet echt up to date. Plus, proximus is zo vriendelijk om je berichtjes te sturen eens je je limiet nadert.
Dat in combinatie met Android verbruik, lijkt me even goed.

Wel nog geen ticket aangemaakt bij proximus, da's misschien het proberen waard als je de app echt niet kan missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
Ylmn schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:32:
[...]

Ik spreek helaas uit eigen ervaring.

Kleine kanttekening, die app werkt toch voor geen meter. Dataverbruik is enorm onnauwkeurig en niet echt up to date. Plus, proximus is zo vriendelijk om je berichtjes te sturen eens je je limiet nadert.
Dat in combinatie met Android verbruik, lijkt me even goed.

Wel nog geen ticket aangemaakt bij proximus, da's misschien het proberen waard als je de app echt niet kan missen ;)
Ik heb de App ook gewist en kijk even aan wat het effect is. In principe heb ik ruim genoeg data. Vreemd dat zo een eenvoudige voor zo een probleem zou kunnen zorgen.

1 dag na het verwijderen tot nu toe geen crashes meer gehad. Ik hoop op het beste.

[ Voor 5% gewijzigd door whistleblazer op 07-02-2017 21:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Er is zojuist een nieuwe update verschenen voor de OnePlus 3.

OxygenOS 4.0.3 (N) OTA for OnePlus 3

Changelog:
  • Added Wi-Fi IPv6 Support toggle
  • Optimized Smart Wi-Fi Switcher, if turned on, device will switch to data connection if Wi-Fi signal is consistently poor
  • Fixed crashes for Line
  • Increased stability of the Camera app
  • Optimized exposure when taking night time photos
  • Updated Audio Parameters and improved the quality of audio recordings
  • Updated APN settings for select carriers
  • Amazon Prime App will be pre-installed for India Users
***Known Issues and Fixes:

Wi-Fi disconnections;
  • If you experience frequent WiFi disconnections, please go to Settings > Wi-Fi > Configure WiFi (Top right hand corner) > Scroll to bottom of the page and check the IP address format (IPv4 = Single line, IPv6 = Multiple lines)> If the IP address is IPv6 based, then turn off the IPv6 Support toggle and see if the disconnections stop.
  • If you experience frequent WiFi disconnections due to switches between WiFi and data, please try turning off the Smart Wi-Fi Switcher at Settings > Wi-Fi > Configure WiFi and see if the disconnections stop.
De update is op te halen door een VPN applicatie te installeren, en deze in te stellen op Canada.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-02-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 15:49
Wat ik jammer vind van 4.0.3 is dat ze nog steeds op de decemberpatches zitten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ascent schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:58:
Wat ik jammer vind van 4.0.3 is dat ze nog steeds op de decemberpatches zitten..
Dat weet ik niet. Daar zal vast wel een reden voor zijn. Ik ga nu m'n post even bewerken, want het schijnt zo te zijn dat je via Canada (door middel van een VPN) de update op kan halen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-02-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ik kan 'r zo niet direct 1 bedenken. Als 't instabiel of incompatible wordt is 't misschien zaak om daar wat aan te doen. Wat zou een andere reden kunnen zijn, die belangrijker is dan bijv. integratie van Amazon Prime (voor de India-users)? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Yep, via VPN zou 't moeten kunnen. Ik zie overigens zelf niets met Opera VPN, welke regio ik ook pak. Ik hoor wel van mensen dat 't met Pia VPN zou moeten werken (Regio Canada bijv) maar zelf niet getest

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Meerdere posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 09-02-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ascent schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:10:
Ik kan 'r zo niet direct 1 bedenken. Als 't instabiel of incompatible wordt is 't misschien zaak om daar wat aan te doen. Wat zou een andere reden kunnen zijn, die belangrijker is dan bijv. integratie van Amazon Prime (voor de India-users)? :-)
Ik weet ook de reden niet. Zodra dat bekend is, zal ik jullie op de hoogte houden.
Yep, via VPN zou 't moeten kunnen. Ik zie overigens zelf niets met Opera VPN, welke regio ik ook pak. Ik hoor wel van mensen dat 't met Pia VPN zou moeten werken (Regio Canada bijv) maar zelf niet getest
Dat kan even duren. Met Pia VPN zou het inderdaad moeten werken, maar dat werkt alleen als hij ingesteld staat op Canada.

[ Voor 28% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-02-2017 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
ascent schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:58:
Ben ik inderdaad met je eens. Dat ze niet meteen naar februari springen kan ik nog inkomen, aangezien die pas 4 dagen geleden is vrijgegeven. Maar die van januari hadden ze nu toch wel mogelijk implementeren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Trouwens, OnePlus 3-gebruikers. Willen jullie weer de settings van de alert slider terug zoals het was? Hier kan je een petitie tekenen, die - als ze de 2.500 stemmen hebben bereikt - wordt verstuurd naar OnePlus: https://www.change.org/p/...2-and-op3-3t-letusvibrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Zojuist geprobeerd met Opera VPN (Canada). Werkt (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Anonymoussaurus schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:10:
Trouwens, OnePlus 3-gebruikers. Willen jullie weer de settings van de alert slider terug zoals het was? Hier kan je een petitie tekenen, die - als ze de 2.500 stemmen hebben bereikt - wordt verstuurd naar OnePlus: https://www.change.org/p/...2-and-op3-3t-letusvibrate
Kan ik ook tegen stemmen? :+ Vind het wel handig zo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Radiant schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:55:
[...]

Kan ik ook tegen stemmen? :+ Vind het wel handig zo :>
Jazeker :). Door niet te stemmen. Ik dacht: ik plaats het, aangezien er erg veel kritiek was in het OnePlus 3 en OnePlus 3T -topic over deze functie. De keus is aan jou om er op te stemmen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Can't we have both? @ hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:10:
Paar miljoen gebruikers, ik vrees dat ze naar 2500 daarvan gaan luisteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:28
S_Chief schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:34:
Zojuist geprobeerd met Opera VPN (Canada). Werkt (nog) niet.
Ik heb zojuist de OTA binnen gehad via Canada VPN stad Toronto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Nog eventjes wachten en ik heb m'n telefoontje weer terug!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vgWegpC.jpg

Maar even een hoesje bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Heb nu 4.0.3 draaien. Nog geen verschillen met 4.0.2 gezien of bemerkt. Iemand wél?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Omer schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 01:51:
Heb nu 4.0.3 draaien. Nog geen verschillen met 4.0.2 gezien of bemerkt. Iemand wél?
Hier staan de 'verschillen' vermeld:
Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Pagina: 1 ... 71 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.