[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.435 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 20:30
Beetje domme vraag.
Maar om de update binnen te halen moet ik toch de volgende handelingen uitvoeren?

- Snap VPN installeren. Connecten met Duitsland
- Settings - System Updates - Check for Update

Bovenstaande werkt niet bij mij. Doe ik iets verkeerd? Moet ik op een andere manier naar de update zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

DarkSide schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:09:
RAW vind ik nog steeds voor DSLRs.
Met mijn telefoon wil ik gewoon snel resultaat en niet nog gaan "ontwikkelen".
Als ik iets"echt" wil fotograferen neen ik mijn DSLR wel mee.
Dat snap ik. Met snapseed is het wel makkelijk bewerken, en als je écht een keer een moeilijke situatie wil fotograferen, dan is RAW wel the way to go.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 08:19
Ik heb een prive sim en een zakelijke sim in de OP3. Ik heb de OP3 aangesloten op een Parrot carkit voor prive doeleinden. Privé sim zit in slot 1, maar als ik de OP3 sync met de carkit dan krijg ik alleen maar de contacten voor de zakelijke sim te zien.

Weet iemand of dit ergens in te stellen is?

Overigens.... hier ook een slachtoffer van de notification bug. Ik maak echter wel gebruik van een additionele app om notifications te regelen omdat ik automatisch 's nachts geen geluiden wil ontvangen. Ik gebruik de 'Niet storen Premium' app aangezien ik deze al had en voorheen werkte dit altijd goed (weliswaar op telefoons zonder notification slider).
Het lijkt erop dat het uitschakelen van de notifications goed gaat, maar het aanschakelen gaat niet goed. Na het manueel heen en weer schuiven van de slider is het probleem opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:16
omela schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:38:
Mooie foto's hoor..! Mag ik vragen waar dat was?

[...]

Vind het verschil in dit plaatje trouwens wel aardig groot. De auto-stand regelt het volgens mij wel perfect, camera valt me echt 100% mee. Ik kom van de OPX (inmiddels doorverkocht aan een vriend), maar dit is echt wel een hele verbetering zeg.

Kan alleen de update nog niet te pakken krijgen, ook niet via VPN - locatie Deutschland. Ik gebruik VyprVPN. Misschien ligt het daar aan.
Dat mag je vragen, dat was op Ameland afgelopen weekend. Was zelf ook wel tevreden over het shot. Ook nog wat macro's gemaakt van wat rupsen want die waren daar in overvloed. Kan ik ook nog wel uploaden als je die wil zien.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omela
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07 08:24
l3art schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:43:
[...]

Dat mag je vragen, dat was op Ameland afgelopen weekend. Was zelf ook wel tevreden over het shot. Ook nog wat macro's gemaakt van wat rupsen want die waren daar in overvloed. Kan ik ook nog wel uploaden als je die wil zien.
Should be nice! Heb zelf nog niet echt tijd gehad om uitgebreid met de camera te spelen, ben ook wel benieuwd naar de macro-resultaten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:16
omela schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:48:
[...]

Should be nice! Heb zelf nog niet echt tijd gehad om uitgebreid met de camera te spelen, ben ook wel benieuwd naar de macro-resultaten!
Tweemaal om te laten zien dat het nog best lastig is om het focus punt goed te krijgen. Al met al best tevreden.

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/gbh5t6B9yH0H65LOzTBxizhb/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/2OOKyrLwCobvZ53CTouzrLuS/medium.jpg

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Russel88 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:40:
Beetje domme vraag.
Maar om de update binnen te halen moet ik toch de volgende handelingen uitvoeren?

- Snap VPN installeren. Connecten met Duitsland
- Settings - System Updates - Check for Update

Bovenstaande werkt niet bij mij. Doe ik iets verkeerd? Moet ik op een andere manier naar de update zoeken?
Één of twee daagjes geduld hebben en dan komt ie vanzelf. Vanwaar de haast?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Nyarlathotep schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:53:
[...]

Één of twee daagjes geduld hebben en dan komt ie vanzelf. Vanwaar de haast?
Ik las iets van GPS fix en heb vanmiddag gps nodig :)
Anders zou het me ook weinig boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Russel88 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:55:
[...]

Ik las iets van GPS fix en heb vanmiddag gps nodig :)
Anders zou het me ook weinig boeien.
Begrijpelijk... GPS was bij mij ook een beetje dodgy, vooral de richting die werd aangegeven klopte niet helemaal. Hoewel ik nog niet uitgebreid heb getest lijkt dit na de update wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omela
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07 08:24
Mensen,

Ik heb het probleem dat, zodra ik Maps of een andere navi-app gebruik, en ik laat het scherm aan staan, de telefoon na 5 min. spontaan reboot! Erg irritant. Verder 'vergeet' de OP3 mij ook wel eens te vragen met welk nummer ik bellen wil (dual-sim-bug).

Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Hm. Net dirty flash gedaan van de full 3.2.1 en heb de stock recovery weer terug. Moet dus opnieuw TWRP erop krijgen en rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Laatst online: 18:11
InflatableMouse schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:30:
Hm. Net dirty flash gedaan van de full 3.2.1 en heb de stock recovery weer terug. Moet dus opnieuw TWRP erop krijgen en rooten.
Ik denk dat dit goede informatie geeft.

https://forums.oneplus.ne...without-data-loss.451853/

Heb zelf de full zip (1,2Gb) geflashed op een TWRP/geroot systeem. Na het downloaden (neem de duitse download locatie) 10 minuten werk en alles is geupdate, met behoud van alle data en apps. Draai nu geroot 3.2.1.

Ik vind sRGB een hele verbetering, veel natuur getrouwere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Iemand enig idee of het mogelijk is om met de slow motion functie het geluid erop te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Weet iemand toevallig of de Dash Charger bruikbaar is in Australië? Er is uiteraard een omvormer nodig van de socket maar hoe zit het met voltage en ampère? :/

Zij gebruiken daar 230V, 50Hz en max. 10 amp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 20:21
Martin740 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:01:
Weet iemand toevallig of de Dash Charger bruikbaar is in Australië? Er is uiteraard een omvormer nodig van de socket maar hoe zit het met voltage en ampère? :/

Is gewoon te gebruiken. Input moet tussen 100-240 volt zitten. En deze werkt op zowel 50 als 60Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Martin740 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:01:

Das toch precies hetzelfde als in nederland? Dat is dan toch gewoon een converter voor de stekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin740
  • Laatst online: 22-03-2024
GerbrandR schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:03:
[...]

Is gewoon te gebruiken. Input moet tussen 100-240 volt zitten. En deze werkt op zowel 50 als 60Hz.
Oke, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Laatst online: 17-03 20:21
Inderdaad wel een verloopje nodig. Je moet even kijken of die van de action geschikt is. Die verkopen zo'n 3 in 1 pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Laatst online: 08:41
offtopic:
Ik kan de powercube aanraden. Is net wat duurder, maar heeft wel meerdere stopcontacten en USB voor je extra devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Mijn OP3 wordt snel warm na de laatste update en snachts loopt de accu ook sneller leeg, alle apps sluit ik meestal en wifi ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Laatst online: 17-09 20:24
Sinds vanmorgen mijn op3 aangekregen, ik kom van een nexus 5 en dit zijn enkele bedenkingen tot nu toe:

- 5,5" voelt me toch iets te groot aan (wend dit nog?)
- het scherm van de Nexus 5 en dan vooral de kleuren zijn echt veel beter. ik lees hier veel rond sRGB met update 3.2.0 (die ik overigens niet binnen krijg tot nu toe :) ) zal dit dat kunnen oplossen? Vooral felle kleuren fuchia, roze, fluo ontploffen echt op de op3 terwijl die op de nexus5 natuurlijk uitzien.

Nog mensen die deze dingen ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 25-09 20:54
braat87 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:51:
Sinds vanmorgen mijn op3 aangekregen, ik kom van een nexus 5 en dit zijn enkele bedenkingen tot nu toe:

- het scherm van de Nexus 5 en dan vooral de kleuren zijn echt veel beter. ik lees hier veel rond sRGB met update 3.2.0 (die ik overigens niet binnen krijg tot nu toe :) ) zal dit dat kunnen oplossen? Vooral felle kleuren fuchia, roze, fluo ontploffen echt op de op3 terwijl die op de nexus5 natuurlijk uitzien.

- Binnen 2 dagen wil je niet meer terug naar die 'mini N5' ;)
- Dit is precies waar sRGB verandering in brengt. De OP3 heeft daarmee één van de meest accurate schermen.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Allemaal bekende dingen.

De update is stopgezet vanwege problemen. 3.2.1 komt er aan, zal niet heel lang meer duren.

Of je gaat wennen aan 5.5", dat is persoonlijk. Ik heb er geen moeite mee.

sRGB gaat er veel beter/natuurlijker uitzien dan het oververzadigde van de huidige setting. Ik vind het tot nu verreweg het beste scherm in sRGB mode dan elk ander toestel dat ik het mee vergelijk. Maar ook dit is persoonlijk. sRGB wordt goed getest in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Laatst online: 17-09 20:24
ok klinkt goed. Ik was zelfs eerst geschrokken van het verschil in foto's want als ik op de schermen zelf keek leek het op de nexus 5 beter uitzien. Maar toen even op mijn pc open gedaan en echt een enorm verschil. ik kijk alvast uit naar de update dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportsshooter
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:17
Zojuist na de One en Two de Three binnengekregen. Tot nu toe bevalt het prima. Echter 1 ding krijg ik niet aan de gang. De sluiter van de camera app werkt niet. Ik kan dus geen foto's maken. Het ligt aan de app want in WhatsApp kan ik zonder problemen de sluiter gebruiken. In de OxygenOS camera app (default app) werkt de sluiter niet, bij het filmen werkt de sluiter wel. Iemand enig idee (behalve gebruik maken van een alternatieve camera app) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 11:04
Heb je toevallig al een keer (terwijl je de camera app open hebt) geprobeerd een van de volume toetsen te gebruiken als sluiter knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik merkte net op dat de auto rotate functie niet meer werkte. Deze aan- en uitzetten hielp niet. Ik moest het toestel echt rebooten om het weer te laten werken...

Er zijn nog wel wat kleine bugjes te pletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Laatst online: 08:41
carnage6 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:53:
Heb je toevallig al een keer (terwijl je de camera app open hebt) geprobeerd een van de volume toetsen te gebruiken als sluiter knop?
Ik heb dit zelfde probleem, maar alleen op de selfie-cam. Google Camera werkt wel gewoon. De volumeknoppen als sluiterknop werkt ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Hier een paar foto's genomen met de OP3. Overall best tevreden met de camera. Ben alleen niet zo'n fan van hoe licht HDR alles maakt in de derde foto.

https://goo.gl/photos/NA95eWaesRvQbnVA6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 11:04
Sahi_NL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:08:
[...]

Ik heb dit zelfde probleem, maar alleen op de selfie-cam. Google Camera werkt wel gewoon. De volumeknoppen als sluiterknop werkt ook niet.
Apart, heb hier geen last van met de originele camera app, heb de google variant er ook niet op staan fyi, wellicht is dat nu het probleem, ik zou die eens verwijderen en toestel rebooten kijken wat er dan gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:32
Ransom_nl schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:10:
Hier een paar foto's genomen met de OP3. Overall best tevreden met de camera. Ben alleen niet zo'n fan van hoe licht HDR alles maakt in de derde foto.

https://goo.gl/photos/NA95eWaesRvQbnVA6
Dat is gewoon een logisch gevolg van HDR. Die haalt de details uit de onderbelichte en overbelichte delen. De foto ervoor is enorm onderbelicht, dus HDR maakt het in dat geval een stuk lichter. Het is vooral bedoeld voor wanneer er een groot verschil zit tussen licht en donker (dat je bij een normale foto krijgt dat delen of zwart of wit worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04

Laguna

Connaisseur

Ik ga hetzelfde ervaren (ook Nexus 5), maar je hebt in ieder geval 15 dagen om 'm zonder problemen terug te sturen. Ik weet vrijwel zeker dat het gewoon minder prettig in gebruik is, maar het duurt blijkbaar even totdat consumenten en fabrikanten dit realiseren (al zie je al wel dat de flagships kleiner zijn dan vorig jaar). Los van de mensen die het minder handzaam zijn voor lief nemen ten faveure van het grotere scherm.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:56:
Ik merkte net op dat de auto rotate functie niet meer werkte. Deze aan- en uitzetten hielp niet. Ik moest het toestel echt rebooten om het weer te laten werken...

Er zijn nog wel wat kleine bugjes te pletten :)
Gebruik je toevallig de Naptime of een andere app om de bewegingssensoren uit te schakelen tijdens doze? In dat geval is het geen bug maar een incompatibiliteit en eventueel te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bizar overigens hoe slecht de Nexus 6P apps in het geheugen vasthoudt en hoe goed de OP3 dit doet. Toch wel een argument dat 6GB RAM nut heeft.

Mocht de time flag niet werken, start dan het filmpje bij 6:45.

[ Voor 19% gewijzigd door Laguna op 08-07-2016 17:32 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Je vraag kicken binnen 24 uur is niet nodig

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 08-07-2016 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NewDust
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 10:19
Chris.nl schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:58:
[...]

Gebruik je toevallig de Naptime of een andere app om de bewegingssensoren uit te schakelen tijdens doze? In dat geval is het geen bug maar een incompatibiliteit en eventueel te fixen.
Ik heb af en toe hetzelfde probleem. Het ligt zeker niet aan doze, kan op elk willekeurig moment voorkomen ook tijdens het gebruik van de telefoon. Is dan ook systeem wijd niet meer te roteren en werkt in pas weer na reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportsshooter
carnage6 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:53:
Ja, maar dat heeft 0 effect helaas. Net als een herstart overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportsshooter
Sahi_NL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:08:
[...]

Klinkt als hetzelfde dat ik heb. Bij mij werkt de shutter knop het op zowel de front als de back camera niet. Wel irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Chris.nl schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:58:
[...]

Nope, geen vreemde appjes. Ik had zelfs geen app openstaan die iets doet met die sensoren (Sky Maps bv).
Ik zal het eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasfrikandel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-07 00:47
Ik ga denk ik mijn one+ 1 nu ook maar vervangen voor de one+ 3. Sinds een 'update' van cyanogen is mijn hele toestel echt gewoon fucked. Heeft de one+ 3 ook last van ruis als je harde muziek aan het filmen bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
dasfrikandel schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:49:
Ik ga denk ik mijn one+ 1 nu ook maar vervangen voor de one+ 3. Sinds een 'update' van cyanogen is mijn hele toestel echt gewoon fucked. Heeft de one+ 3 ook last van ruis als je harde muziek aan het filmen bent?
Nee: P1nGu1n in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Tja, maar hoe realistisch is het om je phone voor je 1000watt subwoofer te houden? Dan liever een praktijkervaring als eikpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Daar wordt geen woord gerept over ruis/distortion, alleen dat de bass wegvalt (iets wat ik ook constateerde en wat hoorbaar is in mijn fragment) en er staat dat je "bij een festival nog wel redelijk geluid kunt halen". Dus wat wil je precies zeggen?

Edit: ook in zijn fragment is geen ruis te horen hoor...

[ Voor 6% gewijzigd door P1nGu1n op 08-07-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

P1nGu1n schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:10:
[...]

Daar wordt geen woord gerept over ruis/distortion, alleen dat de bass wegvalt (iets wat ik ook constateerde en wat hoorbaar is in mijn fragment) en er staat dat je "bij een festival nog wel redelijk geluid kunt halen". Dus wat wil je precies zeggen?

Edit: ook in zijn fragment is geen ruis te horen hoor...
Het gaat ook niet om ruis maar om distortion, dasfrikandel verwoordt het alleen verkeerd.

Hier overigens een beter voorbeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Laguna op 08-07-2016 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:34

Zeeuw

5.6

Zo, vandaag mijn OP3 binnen gekregen.

Ik kom van een iPhone5 af, hiervoor heb ik bij de release voor de deur gelegen dus ik wilde er zo lang mogelijk mee doen. Na al een keer de batterij en het scherm (eigen schuld, halter op de telefoon laten vallen) te hebben vervangen, en sinds kort de trilfunctie het niet meer doet en de lightning-connector af en toe dienst weigert, toch eens besloten om over te stappen.

Dit is mijn eerste Android Device dus ik ben benieuwd of het me gaat bevallen.

Eerste reactie:
Groot!
Minder glad dan ik had verwacht
De camera steekt minder uit dan op de foto's lijkt.

Nu ermee aan de slag!

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Grrrr bij het omkleden mijn Op3 uit mijn zak gevallen op de betonnen vloer, nu is 1 hoek versierd met putjes. Toch maar een hoesje halen, dit deed gewoon pijn.

Dit hoort in het accessoires topic

[ Voor 48% gewijzigd door 13art op 09-07-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 16:11
Nu 2,5 week de OP3 in gebruik en er tevreden over.
Maar de laatste dagen loopt de OnePlus Launcher om de haverklap vast en is het ook de groot verbruiker van de accu geworden 24% van de 96% accu verbruik ging daarheen.

Zijn er meer die hier last van hebben? Een andere Launcher wil ik niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:23
Heb ook sinds twee dagen de OP3. Ben erg tevreden over de hardware van de telefoon. Na een Nexus 4, 5 en 6 te hebben gehad, is dit echt veruit het mooiste toestel tot nu toe. Ben nog wel een beetje aan het klooien met de camera.
Bij iets minder dan ideaal licht merk ik dat HDR juist vaak scherpte verliest, doordat het object (mijn dochter) tussendoor beweegt. Op het telefoonscherm ziet het er nog aardig uit, maar op de PC is er echt heel veel ruis. Hebben jullie deze ervaring ook? Is het dan verstandig om de HD modus te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:04
Zojuist via de Snap VPN truuk de update binnen kunnen halen. Vreemd dat het bij anderen niet werkt. Ik heb niks anders gedaan dan app installeren, connectie naar Duitsland, update binnenhalen, app deinstalleren en update installeren.

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Meauses schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:06:
Zojuist via de Snap VPN truuk de update binnen kunnen halen. Vreemd dat het bij anderen niet werkt. Ik heb niks anders gedaan dan app installeren, connectie naar Duitsland, update binnenhalen, app deinstalleren en update installeren.
De meldingen van mensen waar het niet werkte was nog van de tijd dat de update stil gezet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveb1987
  • Niet online
Na toch vaak wat negatieve reacties over de OnePlus of mensen die (bij mij in de omgeving) zeggen, oneplus wattus? Vandaag ook de OnePlus 3 besteld, ik ben zeer benieuwd!

Nog nooit van OnePlus een telefoon gehad, collega op het werk een OnePlus 2 in het verleden en die was er niet over te spreken. Kijkende naar de OnePlus 3 heb ik wel het idee dat ze nu wel echt een goede telefoon op de markt hebben gezet.

Vragen voor mede-forum-tweakers die hem al hebben:

- FullHD op 5.5 inch ben ik benieuwd naar, of je als je wat dichter op je telefoon zit de pixels ziet. Iemand die hier 'last' van heeft of opvalt? Ik heb nu de HTC One M7 al een tijd en die is 1080 op 4.7inch en daar zie je zelfs heel dichtbij de pixels niet.

- Grootte telefoon, heb nu 4.7inch en ga naar 5.5inch, hopelijk went het snel. Moet hem wel 'gewoon' in mijn broekzak kunnen doen. :)

- Als je wat kleinere handen hebt, is het dan redelijk te gebruiken met 1 hand (bijv. Whatsapp/SMS)

Volgens OnePlus rond de 19e te verwachten! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
daveb1987 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:57:
- Als je wat kleinere handen hebt, is het dan redelijk te gebruiken met 1 hand (bijv. Whatsapp/SMS)
Simpelweg, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveb1987
  • Niet online
Haha duidelijk, bedankt! Daar moet ik dan maar even aan wennen. In de meestal gevallen typ ik toch al met 2 handen (gaat sneller en is fijner). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
DarkSide schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:09:
RAW vind ik nog steeds voor DSLRs.
Met mijn telefoon wil ik gewoon snel resultaat en niet nog gaan "ontwikkelen".
Als ik iets"echt" wil fotograferen neen ik mijn DSLR wel mee.
Maar met de "HD" functie, moet je ook de foto 'ontwikkelen'.
Nog nooit van OnePlus een telefoon gehad, collega op het werk een OnePlus 2 in het verleden en die was er niet over te spreken.
Ja klopt. De grote minpunten waren namelijk dat OxygenOS erg traag was, en dat er geen NFC in zat. Dat waren de hoofdpunten. De Snapdragon 810 is ook niet heel fijn, omdat hij nogal de AMD R9 295X2 onder de SoCs is (heethoofd/energieslurper) ;).

- FullHD op 5.5 inch ben ik benieuwd naar, of je als je wat dichter op je telefoon zit de pixels ziet. Iemand die hier 'last' van heeft of opvalt? Ik heb nu de HTC One M7 al een tijd en die is 1080 op 4.7inch en daar zie je zelfs heel dichtbij de pixels niet.
Ik kan die vraag wel beantwoorden. Want ik heb zelf de OnePlus 2 (zelfde formaat, alleen qua kleur iets anders).

Maar ik zie zelf echt de pixels niet, alleen met VR zie ik het een beetje. Meer niet.

Overigens, er is weer een nieuwe buglist van OxygenOS: OxygenOS 3.2.1 bugs

Direct link naar lijstje: http://pastebin.com/raw/MffjASNr

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-07-2016 01:15 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 22:34
Ik had mijn lens gebroken van mijn one plus 3 nu heb ik hem dus opgestuurd voor reparatie en nu is de telefoon weer naar mij opgestuurd ik vond het vreemd dat ik niets moest betalen nu zeggen ze dat de reparatie onder de garantie valt. Terwijl het dus echt door val schade kwam erg appart. Hopelijk hebben ze er wel een hele nieuwe camera module in gedaan. 😬

[ Voor 4% gewijzigd door reinierkramer op 09-07-2016 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Er zijn een aantal zaken waar ik niet tevreden over ben.
Een aantal apps wil ik niet dat ie ze sluit, dus lock ik ze. Echter worden ze toch gesloten....
Ik neem aan dat dit verholpen zal zijn met de nieuwe update?

En de OnePlus heeft automatische brightness aanpassing, zodat het scherm altijd leesbaar is. Echter werkt deze niet goed bij mij. Soms wordt het scherm gewoon erg donker. Wordt dit ook verholpen met de nieuwe update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Na toch vaak wat negatieve reacties over de OnePlus of mensen die (bij mij in de omgeving) zeggen, oneplus wattus? Vandaag ook de OnePlus 3 besteld, ik ben zeer benieuwd!

Nog nooit van OnePlus een telefoon gehad, collega op het werk een OnePlus 2 in het verleden en die was er niet over te spreken. Kijkende naar de OnePlus 3 heb ik wel het idee dat ze nu wel echt een goede telefoon op de markt hebben gezet.

Ik kom zelf ook van de HTC One M7. De pixels op de OP3 kan ik niet zien, misschien als je er een vergrootglas op zet.
- Grootte telefoon, heb nu 4.7inch en ga naar 5.5inch, hopelijk went het snel. Moet hem wel 'gewoon' in mijn broekzak kunnen doen. :)
Bij mij passen ze in alle broeken. Schuinafgesneden zakken zijn wel een probleem als je gaat zitten, dan valt hij er uit. Hier had ik overigens ook last van bij mn HTC One, dus is niet een OP3 probleem.

Volgens OnePlus rond de 19e te verwachten! 8)
Grootte is wel even wennen, maar ik ben er zelf nu al wel aan gewend. Bedienen met 1 hand is ook gewoon mogelijk, het enige is dat als je bovenin het scherm moet zijn het soms lastig wordt zonder je telefoon bijna te laten vallen.

[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 09-07-2016 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
echt bizar snel op 5Ghz* trouwens, dat haal ik met mn laptop echt niet..... (200/20 bij Ziggo)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SPY2vYS.png?1

[ Voor 3% gewijzigd door habermas op 09-07-2016 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
habermas schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 09:14:
echt bizar snel op 5G trouwens, dat haal ik met mn laptop echt niet..... (200/20 bij Ziggo)

[afbeelding]
offtopic:
Je bedoelt 5Ghz, groot verschil met 5G ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:46:
Grrrr bij het omkleden mijn Op3 uit mijn zak gevallen op de betonnen vloer, nu is 1 hoek versierd met putjes. Toch maar een hoesje halen, dit deed gewoon pijn.

Edit: Ik wil die sandstone backcase, is die out of stock en nergens anders te krijgen natuurlijk. :'(
Mensen balen altijd als ze hun smartphone laten vallen.
Dat is toch echt omdat je niet voorzichtig bent en de risicos inschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 22:14

Yao

janvanduschoten schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:59:
[...]

Lijkt op een software dingetje, apps kunnen dit ook doen zonder aan de slider te komen. Ik heb er iig geen last van, wel even getest met een app of het kon.
Helaas, hij is weer aan het prutsen... Maandag maar even contact met ze opnemen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P1nGu1n
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:35:
[...]

Man man man, lekker kortzichtig. 8)7

Hoe zuinig of voorzichtig je ook bent, een ongelukje kan toch altijd gebeuren. Maar bedankt voor je waardevolle input in dit topic. Fijn weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
habermas schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 09:14:
echt bizar snel op 5Ghz* trouwens, dat haal ik met mn laptop echt niet..... (200/20 bij Ziggo)

[afbeelding]
Maximale linksnelheid van OP3 op 5GHz is 433Mb/s dus theoretisch kan ie nog sneller.
Driftkikkertje schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:10:
[...]

Dit kan ik vanaf morgen proberen. Ik heb een 500/500 glasvezel Abbo. Laat het wel weten.
Lijkt me wel 'grappig' als je nog even test of ie echt de max kan aantikken.

[ Voor 25% gewijzigd door Chris.nl op 09-07-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:55
Chris.nl schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:00:
[...]

Maximale linksnelheid van OP3 op 5GHz is 433Mb/s dus theoretisch kan ie nog sneller.

[...]
Lijkt me wel 'grappig' als je nog even test of ie echt de max kan aantikken.
Je kan ook een filetje van je nas afhalen. Als je die hebt. Kan je intern testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:35:
[...]

:? Ik ben altijd heel voorzichtig, maar als je je snel omkleed en je telefoon valt uit je broekzak, tsja dat kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Galukon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:07:
[...]

Je kan ook een filetje van je nas afhalen. Als je die hebt. Kan je intern testen.
Nope, 'k heb wel een FTP servertje draaien op m'n router, maar die geeft max 26Mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveb1987
  • Niet online
Bedankt allemaal voor het beantwoorden van de vragen! Stuk duidelijker, denk dat ik zeer tevreden ga zijn met de OnePlus3. :D Nu nog 1,5wk wachten. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
Draai hier nu 3.2.1. maar het stroomverbruik is echt megahoog, deze update slaat nergens op. Android systeem verbruik is 29% , normaal was het het scherm dat t meeste verbruik had. Nog meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim1986
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-09 11:47
User_TS schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:58:
Draai hier nu 3.2.1. maar het stroomverbruik is echt megahoog, deze update slaat nergens op. Android systeem verbruik is 29% , normaal was het het scherm dat t meeste verbruik had. Nog meer mensen last van ?
Bij mij is dit niet te merken. Zit tot nu toe op 3% systeemverbruik. Lijkt redelijk in lijn met voorgaande versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nope, Android-systeem zit hier op 4%. Moet er wel bij zeggen dat ik de app Naptime gebruik om Doze bij scherm uit direct af te dwingen (ipv 30 minuten wachten) en de bewegingssensoren uit te schakelen. Ik heb een beroep waarbij ik constant beweeg / loop / ren / trampoline spring en ravot, dus zonder Naptime is Doze voor mij dus niet erg accubesparend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

1% :o

om 9 uur van de lader gehaald vanochtend, beetje browsen, TWRP geüpdatet, de stad ingelopen en beetje WhatsApp. Zit op 78% over.

Valt wel mee dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
InflatableMouse schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:22:
[...]

1% :o

om 9 uur van de lader gehaald vanochtend, beetje browsen, TWRP geüpdatet, de stad ingelopen en beetje WhatsApp. Zit op 78% over.

Valt wel mee dus >:)
Hmm misschien dat ie steeds actief wordt in me broek door vingerafdruk sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
In het verleden waren er telefoons die nog niet op 100% batterij capaciteit waren, ook al gaf de telefoon zelf aan opgeladen te zijn.

Als ik naar het grafiekje van Anandtech kijk, gaat er nog steeds een laadstroom naar de telefoon als deze op 100% staat, nog zeker een minuutje of tien. Speelt de OP3 ook vals?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
-MD- schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:46:
In het verleden waren er telefoons die nog niet op 100% batterij capaciteit waren, ook al gaf de telefoon zelf aan opgeladen te zijn.

Als ik naar het grafiekje van Anandtech kijk, gaat er nog steeds een laadstroom naar de telefoon als deze op 100% staat, nog zeker een minuutje of tien. Speelt de OP3 ook vals?
Valsspelen zou ik het niet noemen. Onderwerp is in de comments van de Tweakers review uitvoerig besproken, vanaf hier lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 09-07-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn von Z.
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-08 18:13
Ik heb deze morgen mijn 1+3 in ontvangst mogen nemen. Bijzonder content zover. Ik mis alleen de optie Display > Lockscreen Wallpaper. Enige idee hoe ik deze te voorschijn tover? Is het mogelijk dat 'ik deze optie mis door het gebruik van Nova Launcher en/of specifieke Developer Options instellingen? Ik draai overigens (nog) Oxygen OS 3.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:34
User_TS schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:38:
[...]

Hmm misschien dat ie steeds actief wordt in me broek door vingerafdruk sensor?
Als je een stukje terug leest, zie je hoe het erbij mij aan toe ging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Martijn von Z. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:59:
Ik heb deze morgen mijn 1+3 in ontvangst mogen nemen. Bijzonder content zover. Ik mis alleen de optie Display > Lockscreen Wallpaper. Enige idee hoe ik deze te voorschijn tover? Is het mogelijk dat 'ik deze optie mis door het gebruik van Nova Launcher en/of specifieke Developer Options instellingen? Ik draai overigens (nog) Oxygen OS 3.1.3.
ff op een leeg stukje van je homepage drukken (en ff vast houden) daarna de optie achtergrond aan klikken, vanuit daar kun je zowel de achtergrond als de achtergrond van 't vergrendel scherm wijzigen

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
Chris.nl schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:52:
[...]Valsspelen zou ik het niet noemen. Onderwerp is in de comments van de Tweakers review uitvoerig besproken, vanaf hier lezen.
Als je naar de laadstroom kijkt is het inderdaad marginaal, dus in dat opzicht valt het wel mee. Feit is wel dat om goed te vergelijken de 100% indicatie (van welke telefoon dan ook) geen betrouwbaar beeld hoeft te geven.

Bedankt voor die verwijzing naar de comments, dat had ik nog niet gelezen.

Conclusie: na de 100%-indicatie telefoon nog tien minuutjes laten doorladen om het maximale uit je batterij te halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:55
Chris.nl schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:18:
[...]

Nope, 'k heb wel een FTP servertje draaien op m'n router, maar die geeft max 26Mb/s
Grote of kleine b :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn von Z.
geenwindows schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:01:
[...]

ff op een leeg stukje van je homepage drukken (en ff vast houden) daarna de optie achtergrond aan klikken, vanuit daar kun je zowel de achtergrond als de achtergrond van 't vergrendel scherm wijzigen
Daar kreeg ik helaas ook niet de optie. Middels Gallery app > Set As lukte het gelukkig wel.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/35ml4ev.jpg

Gezien de optie Nova Wallpaper maakt Nova Launcher het wellicht de Settings app onmogelijk een lockscreen wallpaper in te stellen? Middels Nova Settings > Desktop kan ik enkele instellingen doen betreffende de wallpaper, maar ik zie daar geen optie om daadwerkelijk een wallpaper te selecteren. Interressant waar deze optie Nova Wallpaper vandaan komt.

[ Voor 16% gewijzigd door Martijn von Z. op 09-07-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Pffff.... Na wat speurwerk op Mb vs. MB, durf ik het nog niet met zekerheid te zeggen. Volgens mij de grote B. Maar je begrijpt dat ik niet de volledige snelheid zelf kan testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Martijn von Z. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:59:
Gewoon photos openen. Dan juiste foto opzoeken
En op hamburger menu klikken en vervolgens gebruiken als.
Daar kan je lockscreen foto zetten

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
En anders hier een alternatieve oplossing om de achtergrond van de lockscreen in te stellen. Wel root bij nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 22:14

Yao

MethinX schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:49:
[...]

Gaat ie bij jou meerder keren op 1 dag in silent mode? Bij mij doet ie dat alleen rond 21.30 uur 1 keer per avond. Dat is het tijdstip dat ik had ingesteld op mijn OP1 als downtime. Volgens mij wordt onderwater die instelling nog gebruikt, zonder dat de instelling in OxygenOS zichtbaar is.
Excuus voor mijn late reactie , ja meerdere keren. Ik heb nooit een OPO gehad dus dat zou het voor mij niet kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
hmm, raar. mij is het wel via die weg gelukt.
via die weg kan het idd ook ;)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:51

duderuud

Sliden is koel

Komt omdat hij Nova als launcher heeft ingesteld. Wallpaper instellen zoals jij beschrijft kan alleen met de standaard launcher.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

Vanochtend kwam DHL langs, na bestelling woensdagmiddag dus erg content met snelheid van device+levering!
Apparaat draait nog 3.1.3 en ook wanneer met Duitse VPN verbonden is ie volgens de ingebouwde check up-to-date..
Moet je TWRP installeren om de update te sideloaden?

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
duderuud schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:24:
Komt omdat hij Nova als launcher heeft ingesteld. Wallpaper instellen zoals jij beschrijft kan alleen met de standaard launcher.
aha, dat heb ik dus over 't hoofd gezien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
fewips schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:37:
Vanochtend kwam DHL langs, na bestelling woensdagmiddag dus erg content met snelheid van device+levering!
Apparaat draait nog 3.1.3 en ook wanneer met Duitse VPN verbonden is ie volgens de ingebouwde check up-to-date..
Stock recovery heeft ook een sideloadfunctie als ik het me goed herinner. Als je niet wil rooten oid kan je volgens mij prima met de stock recovery uit de voeten.

- edit -

Check

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 09-07-2016 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
fewips schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:37:
Nee, geduld hebben ;). Ik kreeg het vanmiddag ook niet meteen voor elkaar. Had er nog geen sim in zitten dus mijn tijdzone stond niet automatisch goed. Toen ik dit had aangepast kreeg ik erna wel een update melding. Geen idee of dit de oorzaak was of toeval. Je kunt het proberen... Maar dat het niet meteen lukt met die vpn app is mij dus ook overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik gebruik Nova launcher en als gallery app Piktures. Ik kan nog steeds naar foto's gaan, instellen als en dan als lock screen instellen. Dus Nova Launcher zit echt niet in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn von Z.
Zephrex schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:14:
Ik gebruik Nova launcher en als gallery app Piktures. Ik kan nog steeds naar foto's gaan, instellen als en dan als lock screen instellen. Dus Nova Launcher zit echt niet in de weg.
Deze methode is ook de enige van de 3 genoemde waar het mogelijk is. In Settings > Display ontbreekt optie Lockscreen Wallpaper en middels lange tap op het Homescreen (Desktop) > Wallpapers is de optie om de geselecteerde wallpaper in te stellen op het lockscreen ook niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Laatst online: 24-09 08:53
Ondertussen ook de nieuwe sRGB modus kunnen ervaren, ik moet zeggen dat ik het een stuk rustiger vind ogen. Vooralsnog even aan laten staan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Zou iemand kunnen kijken hoe het spel Real Racing 3 bij hun loopt? Bij mij een en al haperingen, vooral het geluid. Eerste spel wat ik probeer te spelen op de OP3 en is gelijk geen succes, terwijl hij op mijn tablet met 3 jaar oude snapdragon 800 prima loopt. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ransom_nl schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 23:05:
Zou iemand kunnen kijken hoe het spel Real Racing 3 bij hun loopt? Bij mij een en al haperingen, vooral het geluid. Eerste spel wat ik probeer te spelen op de OP3 en is gelijk geen succes, terwijl hij op mijn tablet met 3 jaar oude snapdragon 800 prima loopt. Vreemd.
Getest en doet het prima hier, soepeltjes zonder haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
Ik zit hier met een probleem dat mijn OP3 maximaal 93Mbps haalt via Wifi 5ghz, ook zelfde snelheid als ik een test doe binnen mijn netwerk via Wifi. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn, want met mijn tablet haal ik wel de volle snelheid.

Situatie: ziggo modem (wifi uitgeschakeld)-->netgear router (accespoint) met wifi --> OP3

Zou dit in de hardware kunnen zitten (hoop het niet)..

[ Voor 15% gewijzigd door User_TS op 10-07-2016 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
daveb1987 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:06:
[...]

Daar moet ik dan maar even aan wennen. In de meestal gevallen typ ik toch al met 2 handen (gaat sneller en is fijner). :9
Waarom vraag je het dan?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

User_TS schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:47:
Ik zit hier met een probleem dat mijn OP3 maximaal 93Mbps haalt via Wifi 5ghz, ook zelfde snelheid als ik een test doe binnen mijn netwerk via Wifi. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn, want met mijn tablet haal ik wel de volle snelheid.

Situatie: ziggo modem (wifi uitgeschakeld)-->netgear router (accespoint) met wifi --> OP3

Zou dit in de hardware kunnen zitten (hoop het niet)..
Volgens de specificaties zou 300/50Mbps de max zijn, maar heb reeds meerdere testen gezien waarbij de snelheid niet verder komt dan +/- 90Mbps. Bug?

Pagina: 1 ... 32 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.