Ik heb net de HighFive binnen. Hehe...fiftyfive schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:50:
[...]
4 oktober besteld en ook nog op processing
Ga waarschijnlijk morgen een OP3 Graphite bestellen, er staat bij dat hij binnen 3 weken verzonden wordt, iemand enige ervaring of dit een soort 'maximum' is of dat hij al eerder verzonden wordt?
Lees hier maar een beetje terug. Meestal enkele dagen voor de estimate verzenden ze en dan is ie 5 dagen voor de verwachte levering meestal binnen......Pandawan schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:02:
Ga waarschijnlijk morgen een OP3 Graphite bestellen, er staat bij dat hij binnen 3 weken verzonden wordt, iemand enige ervaring of dit een soort 'maximum' is of dat hij al eerder verzonden wordt?
Ik sta nog steeds op processing
Ik zit nu op 2 dagen voor de estimated, nog steeds pendingdorenberg schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:46:
[...]
Lees hier maar een beetje terug. Meestal enkele dagen voor de estimate verzenden ze en dan is ie 5 dagen voor de verwachte levering meestal binnen......
De Nederbelg !
Mijn bestelling is nu nog processing (estimated shipping op 3 nov), net contact gehad en de telefoon gaat gegarandeerd deze week nog weg, waarschijnlijk gewoon morgen.
Ze hebben wat vertraging opgelopen door vakantie, volgens de oneplus medewerker.
Nog maar ff wachten dus...
Ze hebben wat vertraging opgelopen door vakantie, volgens de oneplus medewerker.
Nog maar ff wachten dus...

De bestellingen worden een beetje willekeurig verwerkt, lijkt het...
De mijne is sinds vandaag 'Shipped Out' (inclusief 'high five' mail)
Besteld: 7 oktober
Estimated dispatch: 3 november
Estimated delivery: 9 november
Status 'Processing' sinds: 31 oktober (minstens; heb in het afgelopen weekend niet gekeken, afgelopen vrijdag was de status nog altijd 'Pending Shipment')
Status 'Shipped Out': 2 november
Volgens de tracking code is-ie inmiddels vanuit Duitsland onderweg naar een sorteercentrum in NL, dus als ik een beetje geluk heb, heb ik mijn OP3 vrijdag in handen en anders zal het wel volgende week maandag of dinsdag worden

Status 'Processing' sinds: 31 oktober (minstens; heb in het afgelopen weekend niet gekeken, afgelopen vrijdag was de status nog altijd 'Pending Shipment')
Volgens de tracking code is-ie inmiddels vanuit Duitsland onderweg naar een sorteercentrum in NL, dus als ik een beetje geluk heb, heb ik mijn OP3 vrijdag in handen en anders zal het wel volgende week maandag of dinsdag worden
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Hier net zo...Jellabie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:50:
[...]
Ik zit nu op 2 dagen voor de estimated, nog steeds pending
12 oktober besteld en zou 4 nov verstuurd moeten worden.
Maar helaas nog steeds pending shipment
Hoop dat ie hier toch volgende week is, wachten duurt lang....
Order placed: 02 oktober
Processing: 27 oktober
Estimated dispatch: 01 november
Actual dispatch: 01 november
Estimated delivery: 07 november
Actual delivery: 03 november (volgens de track&trace)
Processing -> Dispatch duurde aardig lang,
Dispatch -> Delivery valt daarentegen mee.
Al met al, 4 dagen eerder geleverd als gepland.
Processing: 27 oktober
Estimated dispatch: 01 november
Estimated delivery: 07 november
Processing -> Dispatch duurde aardig lang,
Dispatch -> Delivery valt daarentegen mee.
Al met al, 4 dagen eerder geleverd als gepland.
Ik heb het net even nagevraagd in de chat, standaard zinnetjes, maar toch:cryonic90 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:52:
[...]
Hier net zo...
12 oktober besteld en zou 4 nov verstuurd moeten worden.
Maar helaas nog steeds pending shipment
Hoop dat ie hier toch volgende week is, wachten duurt lang....
Marco said:
Thank you for waiting. I am happy to inform you that the order is good and active. It is currently being processed at our warehosue.
We can expect the parcel to ship out/dispatch based on the estimated date in your account>my orders.
There is a possibility that the order will ship out before the estimated date.
De Nederbelg !
Welke DHL website gebruiken jullie om de tracking code op te zoeken? Ik heb een code via de chat gekregen, maar hij werkt niet terwijl ik al vanochtend de verzendbevestiging heb gekregen.
Edit: Ik heb het antwoord gevonden in deze post: Verwijderd in "[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen"
Edit: Ik heb het antwoord gevonden in deze post: Verwijderd in "[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen"
[ Voor 26% gewijzigd door Overv op 02-11-2016 21:22 ]
Mijn OnePlus3 had een estimated dispatch van 31-10 en dat is 28-10 geworden. Estimated delivery stond op 7-11 en is uiteindelijk bezorgd op 1-11.
Order placed: 05 oktober
Processing: 29 oktober
Estimated dispatch: 02 november
Estimated delivery: 08 november
Processing: 29 oktober
Estimated dispatch: 02 november
Estimated delivery: 08 november
Order placed: 08 oktober
Estimated dispatch: 03 november
Actual delivery: ?
Verwijderd
Order placed: 07 oktober
Actual dispatch: ?
Sinds zaterdag op 'Processing'; beetje jammer dat ^^^ op 8 oktober besteld heeft en al wel verzonden is
Actual dispatch: ?
Sinds zaterdag op 'Processing'; beetje jammer dat ^^^ op 8 oktober besteld heeft en al wel verzonden is
Die van mij is vandaag dan toch eindelijk overgesprongen op Processing!Jellabie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:12:
[...]
Ik heb het net even nagevraagd in de chat, standaard zinnetjes, maar toch:
[...]
Ik ben benieuwd hoelang hij hierop blijft staan...
Al sinds 11 oktober op Pending Shipment. Estimated dispatch 4 november, zeeeeeerrrr benieuwd
Hier idem...Wok schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:28:
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Ha ha en net op processing gegaan, benieuwd.willempjuh schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:10:
Al sinds 11 oktober op Pending Shipment. Estimated dispatch 4 november, zeeeeeerrrr benieuwd
Voor degenen die de dash car charger willen bestellen, die stond vandaag opeens weer op "in stock":
https://oneplus.net/nl/dash-car-charger
M.b.t. mijn bestelling van 13 oktober van de OP3 graphite, die stond vanmorgen nog op "pending shipment" en staat sinds zojuist op "processing"
Estimated shipment date stond op maandag 7 november, dus hopelijk lopen ze inderdaad nog steeds een paar dagen voor...
https://oneplus.net/nl/dash-car-charger
M.b.t. mijn bestelling van 13 oktober van de OP3 graphite, die stond vanmorgen nog op "pending shipment" en staat sinds zojuist op "processing"
Estimated shipment date stond op maandag 7 november, dus hopelijk lopen ze inderdaad nog steeds een paar dagen voor...
[ Voor 49% gewijzigd door Mr Magic op 03-11-2016 13:37 ]
Ik heb 14 oktober mijn bestelling gedaan.willempjuh schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:10:
Zojuist van Pending Shipment --> Processing.
Estimated dispatch is 7 november. Maar dit lijkt dus iets eerder te gaan gebeuren.
Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Reken daar maar niet te hard op. Er zit een weekend tussen.. De meesten zitten wel 3 werkdagen op Processing..Machiel187 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:59:
[...]
Ik heb 14 oktober mijn bestelling gedaan.
Estimated dispatch is 7 november. Maar dit lijkt dus iets eerder te gaan gebeuren.
Ik heb 15 oktober besteld en mijn estimated shipment date is ook 7 november. Op dit moment nog steeds pending shipment.Machiel187 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:59:
[...]
Ik heb 14 oktober mijn bestelling gedaan.
Ik hoop dat hij deze week verzonden wordt aangezien 11 november in België een feestdag is.
Net om 14:14 veranderd naar processing!
[ Voor 3% gewijzigd door whistleblazer op 03-11-2016 14:14 ]
Ik vrees het ookGENETX schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:04:
[]
Reken daar maar niet te hard op. Er zit een weekend tussen.. De meesten zitten wel 3 werkdagen op Processing..
Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Nog steeds niets hiercryonic90 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:08:
[...]
Die van mij is vandaag dan toch eindelijk overgesprongen op Processing!
De Nederbelg !
Is niet zo gek. De Gold versie verkopen ze alleen als ze daadwerkelijk de toestellen hebben om te verkopen, oftewel geen pre-orders. De Graphite versie mag je altijd bestellen, kans ik groot dat wanneer je besteld de telefoon die je gaat ontvangen nog niet eens gemaakt is.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:24:
[...]
Wel apart vind ik dat de Gold zo ontzettend veel sneller gaat dan de Graphite..
Verwijderd
Ik heb me high five mail ontvangen. Kan iemand me uitleggen met welke code en op welke site ik mijn pakket kan volgen
Die code beginnend met #15 heb je niks aan (althans, dat is niet je track and trace kennelijk...). Ik heb met de support gechat waarbij ze mij op basis van ordernummer een track and trace konden geven.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:29:
Ik heb me high five mail ontvangen. Kan iemand me uitleggen met welke code en op welke site ik mijn pakket kan volgen
Die kan je vervolgens gebruiken op de volgende sites:
https://nolp.dhl.de/nextt...do?lang=en&idc=JOUWNUMMER
https://www.dhlparcel.nl/...track-trace?tt=JOUWNUMMER
Die onderste link kan je best gebruiken nadat je pakket in NL is aangekomen.
Waar vind ik die tracking code?? Ik kreeg een shipped mail van OnePlus maar kon geen tracking code ontdekken...Wok schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:28:
NVM. Zit al met de jongens op de chat...
Bij mij is de status nu ook 'Processing'.
Besteld op :15 oktober.
Verwachte verzenddatum: 8 november.
Verwachte leverdatum: 15 november.
Lijkt er dus op dat ie misschien iets eerder geleverd gaat worden
Besteld op :15 oktober.
Verwachte verzenddatum: 8 november.
Verwachte leverdatum: 15 november.
Lijkt er dus op dat ie misschien iets eerder geleverd gaat worden
Nou ben benieuwd ik krijg een seintje van one+ als de 3 weer direkt leverbaar is.
Ik ga nu niet bestellen hopen dat ie er over 4 weken er een keer is, de wereld kan wel vergaan zijn tegen die tijd.
Mijn z3c houdt het nog wel ff uit tot die tijd.
En anders is er misschien tegen die tijd wel wat bekend over de T.
Ik ga nu niet bestellen hopen dat ie er over 4 weken er een keer is, de wereld kan wel vergaan zijn tegen die tijd.
Mijn z3c houdt het nog wel ff uit tot die tijd.
En anders is er misschien tegen die tijd wel wat bekend over de T.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Als je het toestel nu besteld, dan is die er toch sowieso over 4 weken. Zie het probleem niet zo?Flagg schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:53:
Ik zie het voordeel niet van nu bestellen.rens-br schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:57:
[...]
Als je het toestel nu besteld, dan is die er toch sowieso over 4 weken. Zie het probleem niet zo?
Voor hetzelfde geldt komt er nog wat anders leuks op de proppen een honor 8T ofzo.
You bastard.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:02:
Mijn telefoon komt morgen binnen zie ik net! Kan niet wachten.
[ Voor 16% gewijzigd door Flagg op 03-11-2016 15:29 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Productie / leverproblemen zijn momenteel de enige problemen die ze hebben. Ze maken nou eenmaal niet zoveel telefoons als de grote jongens, dus kunnen ook geen voorrang regelen bij de fabrieken.Flagg schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:27:
[...]
Ik zie het voordeel niet van nu bestellen.Enige nadeel is is dat ze misschien de produktie over 3 maanden nog niet voor elkaar hebben, maar weet niet of ik dan uberhaupt een telefoon van ze wil hebben.
Ja precies en zodra ze de zaken op orde hebben en ik nog niet tegen iets anders ben aangelopen bestel ik er een.rens-br schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:29:
[...]
Productie / leverproblemen zijn momenteel de enige problemen die ze hebben. Ze maken nou eenmaal niet zoveel telefoons als de grote jongens, dus kunnen ook geen voorrang regelen bij de fabrieken.
Het ziet er naar uit dat mijn mobiel later wordt verzonden dan verwacht...
Order date: 9 Oct
Estimated Shipping: 3 Nov
Processing status voor 6 dagen al...
Verwijderd
Lucky you, die van mij is nog niet te tracken, maar wordt nu ook wel heel nieuwsgierigVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:02:
Mijn telefoon komt morgen binnen zie ik net! Kan niet wachten.
Ik kreeg gister ook pas na vijfen mijn HighFive.. Het kan dus nogshooter12wow schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:34:
Het ziet er naar uit dat mijn mobiel later wordt verzonden dan verwacht...
@ Hieronder:Kan Samsung je geen zelfdestruct update geven zoals bij de Note 7?
[ Voor 11% gewijzigd door GENETX op 03-11-2016 17:02 ]
Die van mij is onderweg! (Graphite)
Besteld: 9 okt
Verwachte zend datum: 4-11
Maar liefst een heledag eerder dat verwacht! feest
Het was een lange zit. Mn galaxy s5 wordt ritueel verbrand op de parkeerplaats, mits die niet onderweg van ellende uit elkaar pleurt.
Besteld: 9 okt
Verwachte zend datum: 4-11
Maar liefst een heledag eerder dat verwacht! feest

Bij mij eindelijk (!) 5 minuten geleden ook naar processing!cryonic90 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:08:
[...]
Die van mij is vandaag dan toch eindelijk overgesprongen op Processing!
Idemdorenberg schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:22:
Ja hier ook net naar processing. 12 okt besteld
[ Voor 22% gewijzigd door Jellabie op 03-11-2016 19:26 ]
De Nederbelg !
Ja hier ook net naar processing. 12 okt besteld
Actual dispatch: 03 november
If it does not kill u, it makes u stronger
Blijkbaar zijn ze met een nieuwe batch bezig: 17 oktober besteld en nu ook op 'processing'. Dat was 2,5 week wachten en hopelijk een paar dagen winst op de originele estimated verzenddatum van 8 november. Misschien onder invloed van de geruchten van afgelopen weken en daardoor geannuleerde bestellingen?
Verwijderd
Ja nu je het zegt het zou inderdaad kunnen dat er bestellingen geannuleerd zijn door die gerucht van op3T.beantherio schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:47:
Blijkbaar zijn ze met een nieuwe batch bezig: 17 oktober besteld en nu ook op 'processing'. Dat was 2,5 week wachten en hopelijk een paar dagen winst op de originele estimated verzenddatum van 8 november. Misschien onder invloed van de geruchten van afgelopen weken en daardoor geannuleerde bestellingen?
Laten we hopen van wel!!!
NietVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 23:05:
Hoe zie ik op de duitse dhl site wanneer ik hem thuis ontvang
Daarvoor moet je de NL site hebben (tenminste, ik neem aan dat je in NL woont? )
De mijne wordt morgenochtend bezorgd. YAY!

[ Voor 8% gewijzigd door Wok op 03-11-2016 23:10 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Sinds vanmiddag trotse eigenaar van een Oneplus 3. Dus verzenden heeft 3 dagen geduurd.big_clarence schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:08:
[...]
zojuist mail ontvangen plus melding "shipped out"
Er hebben dus 3 werkdagen gezeten tussen "processing" en "shipped out"
en levertijd is terug naar 14 dagen.....
Hopelijk blijft de levertijd daar langer op staan dan op de 10 dagen. De levertijd heeft maar een paar dagen gestaan op 10 dagen en ging vervolgens weer terug naar 3 weken, maar goed altijd nog beter dan de 4 weken waar die al een hele lange tijd op staat.dorenberg schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:02:
en levertijd is terug naar 14 dagen.....
Wellicht dat ze de toch de voorraden steeds beter op orde krijgen of ze hebben de laatste tijd minder orders, vanwege de OnePlus 3T geruchten.
ja ik denk het ook. Nou de mijne is gisteravond op processing gesprongen. Ben benieuwd wanneer we over gaan op shipped out.rens-br schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:53:
[...]
Hopelijk blijft de levertijd daar langer op staan dan op de 10 dagen. De levertijd heeft maar een paar dagen gestaan op 10 dagen en ging vervolgens weer terug naar 3 weken, maar goed altijd nog beter dan de 4 weken waar die al een hele lange tijd op staat.
Wellicht dat ze de toch de voorraden steeds beter op orde krijgen of ze hebben de laatste tijd minder orders, vanwege de OnePlus 3T geruchten.
Kan ook bevestigen. Woensdag high five en shipped out en zal vandaag aangeboden worden. Mijn OP3 werd vanuit Duitsland verzonden? Of dat was toch de tracking die ik er meteen uit kon halen via de chat.GENETX schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:20:
[...]
Als alles goed gaat krijg ik hem vandaag binnen. 2 dagen dus voor mij
Vanaf dat de Duitse site aangeeft dat je in Nederland kan volgen kan je idd via je eigen land volgen. Echter, ik heb nu al de hele tijd perfect via de Duitse site het hele proces kunnen opvolgen (daar updaten ze ook de status van wat er dus in je eigen land gebeurt..)Wok schreef op donderdag 03 november 2016 @ 23:07:
[...]
Niet
Daarvoor moet je de NL site hebben (tenminste, ik neem aan dat je in NL woont? )
De mijne wordt morgenochtend bezorgd. YAY!
Gisteren 3 November telefoon ontvangen paar dagen eerder dan verwacht dusKeiFront schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:20:
Net OnePlus 3 besteld, verwachtte leverdatum 8 november nog lang wachten dus.
Lang gewacht op de nieuwe Google Pixel devices maar de Pixel is gewoon extreem duur voor het geen wat je krijgt en ik ga geen half jaar wachten totdat de Pixel in prijs zakt (ik verwacht binnen half jaar extreme korting omdat de verkoop vanwege de prijs tegenvalt). In November eerst een paar dagen oneplus 3 testen en dan Cyanogenmod erop.
Nou het is vanochtend al voor mij beslist, de barsten in mijn z3c begonnen hem parten te spelen, en er is vanochtend weer een barstje bij gekomen waardoor hij nu slecht reageert op touch.
Vanavond wordt de honor 8 bezorgd. Jammer, de op3 had mijn voorkeur. Maar deze voldoet ook prima ws.
Volgend jaar de op4 dan maar.
Vanavond wordt de honor 8 bezorgd. Jammer, de op3 had mijn voorkeur. Maar deze voldoet ook prima ws.
Volgend jaar de op4 dan maar.
Verwijderd
wanneer besteld?dorenberg schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:15:
[...]
ja ik denk het ook. Nou de mijne is gisteravond op processing gesprongen. Ben benieuwd wanneer we over gaan op shipped out.
Hier ook, zou vandaag verstuurd worden, nog steeds processing tho
Edit verzonden!!
[ Voor 4% gewijzigd door Jellabie op 04-11-2016 16:46 ]
De Nederbelg !
Die van mij is vanmiddag bezorgd (besteld op 5 oktober en verzonden op 1 november). De geprojecteerde leverdatum was 8 november, dus een paar dagen eerder dan gepland.
Ik hoop dat ie voor alle anderen snel geleverd wordt, ik ben iig weg uit dit topic!
Ik hoop dat ie voor alle anderen snel geleverd wordt, ik ben iig weg uit dit topic!
Hoe lang heeft ie bij jou op 'Processing' gestaan?Jellabie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:06:
[...]
Edit verzonden!!
Die van mij staat sinds gisteren op 'Processing'.
Verwijderd
2 november besteld in de middag en vanochtend binnengekomen en nog standard shipping ook. Ik ben een gelukkig mens!
damn, hier nog steeds processing.......Jellabie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:06:
[...]
Edit verzonden!!
Ongeveer 20uur.Ro-Me schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:06:
[...]
Hoe lang heeft ie bij jou op 'Processing' gestaan?
Die van mij staat sinds gisteren op 'Processing'.
De Nederbelg !
En gewoon binnen 2 dagen van Processing naar bezorgd...
*Gaat verder in het ervaringen topic*
*Gaat verder in het ervaringen topic*
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Het toestel is zojuist bezorgd. Ik had verwacht dat hij na het weekend bezorgd werd, maar het is zelfs eerder.Redbull4u schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:22:
If it does not kill u, it makes u stronger
13 oktober hier. Mijn status staat op processing sinds donderdag ergens tussen 10:00 en 14:00 (gok ik).Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:33:
iemand rond 16 oktober besteld?
status staat nog altijd op processing.![]()
Vandaag gechat met support en die zeggen dat m'n bestelling klaar is om verstuurd te worden en dat ik de originele estimated shipment date aan moet houden (a.s. maandag, 7 november).
15 oktober, bij mij staat ie ook op processing.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:33:
Verwachte verzenddatum is bij mij 8 november.
Verwijderd
verwacht wel dat ze vroeger gaan komen.
verwachte verzending is 10 november bij mij.
Hoop dat er mensen annuleren wegens op3T.
verwachte verzending is 10 november bij mij.
Hoop dat er mensen annuleren wegens op3T.
Besteld: Oct 13, 2016Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:33:
Processing
Estimated dispatch: Nov 7, 2016
Estimated delivery: Nov 14, 2016
[ Voor 5% gewijzigd door Xfile op 06-11-2016 16:26 ]
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Dat zou voor mij goed nieuws zijn.Mr Magic schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 13:12:
[...]
13 oktober hier. Mijn status staat op processing sinds donderdag ergens tussen 10:00 en 14:00 (gok ik).
Vandaag gechat met support en die zeggen dat m'n bestelling klaar is om verstuurd te worden en dat ik de originele estimated shipment date aan moet houden (a.s. maandag, 7 november).
Maar seeing is believing.
Gechat met OnePlus over de uiteindelijke leverdatum.
Antwoord van OnePlus:
Antwoord van OnePlus:
Emmanuel said:
Thank you for waiting. Based on your order and it is still on processing status. I do apologize for this that until this time your order is still on this status. And I have coordinated our team and the given date for the delivery is accurate.
However, our warehouse team will work hard on this to make sure that your order will be sent faster if possible.
[ Voor 9% gewijzigd door Xfile op 06-11-2016 17:51 ]
Dit weekend niet gekeken, maar inmiddels is mijn order naar Processing gesprongen.
Status: Processing
Besteld: 22 oktober
Verwachte verzenddatum: 10 november
Echte verzenddatum: ?
Verwachte leverdatum: 17 november
Echte leverdatum: ?
Status: Processing
Besteld: 22 oktober
Verwachte verzenddatum: 10 november
Echte verzenddatum: ?
Verwachte leverdatum: 17 november
Echte leverdatum: ?
Levertijd voor nieuwe leveringen is inmiddels naar 8 dagen gesprongen, dat is toch wel iets wat te overzien valt!
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Zojuist high five ontvangen. Order status is binnen 3 uur veranderd van processing naar shipped out.
Gaat behoorlijk snel moet ik zeggen
Order placed: 15 oktober
Estimated dispatch: 07 november
Actual dispatch: 07 november
Estimated delivery: 14 november
Gaat behoorlijk snel moet ik zeggen
Order placed: 15 oktober
Estimated dispatch: 07 november
Actual dispatch: 07 november
Estimated delivery: 14 november
Satus is nu processingTwoto123 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 23:04:
Ik heb net een OnePlus 3 Graphite besteld (29 oktober):
- Estimated dispatch: 16 november;
- Estimated delivery 22 november.
Nog even wachten dus
Het viel mij wel op dat als je op dat plaatje van het toestel klikt (bij my orders), dat je dan naar een pagina gaat met een 404 error. Heeft iedereen dit?
Twoto123
Gek, ik heb 'm een week eerder (22 oktober) besteld en bij mij staat hij nog steeds op pending shipment.
zo we zijn onderweg..... Althans status op shipped out. Dus zal morgen of woensdag wel binnenkomen.
Zojuist ook de high five mail ontvangen. Besteld op 13 oktober en status processing sinds afgelopen donderdag 3 november.
In de mail staat een Tracking Number van DHL Paket dat begint met 4356. Is dat al het juiste tracking nummer of moet ik dat alsnog opvragen bij support? Vooralsnog kan ik niks vinden bij de diverse tracking sites van DHL met dit nummer.
In de mail staat een Tracking Number van DHL Paket dat begint met 4356. Is dat al het juiste tracking nummer of moet ik dat alsnog opvragen bij support? Vooralsnog kan ik niks vinden bij de diverse tracking sites van DHL met dit nummer.
In je high five mail staat dit: "Please note that it may take up to 24 hours for your tracking number to become active, so don't worry if you cannot track it just yet."Mr Magic schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:44:
Even wachten dus.
Ik heb de mijn oneplus 3 26 oktober besteld en ook nog steeds pending shipment.Baseballnuts schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:18:
[...]
Gek, ik heb 'm een week eerder (22 oktober) besteld en bij mij staat hij nog steeds op pending shipment.
Zou er verschil zitten tussen de diverse landen in Europa qua levertijd?
Ik woon in FR, mijn OP3 is op 31 oktober besteld, estimated dispatch is 9 november en de status is eerder vanmiddag van "pending shipment" naar "processing" gegaan. Als ik de laatste posts in deze thread doorneem, dan lijkt dat sneller te zijn dan wat de NL bestellers krijgen.
Ik woon in FR, mijn OP3 is op 31 oktober besteld, estimated dispatch is 9 november en de status is eerder vanmiddag van "pending shipment" naar "processing" gegaan. Als ik de laatste posts in deze thread doorneem, dan lijkt dat sneller te zijn dan wat de NL bestellers krijgen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik heb mijn OP3 ook op 31 oktober besteld en de estimated dispatch was bij mij ook 9 november. Mijn bestelstatus is vanmiddag ook veranderd naar processing. Woon gewoon in Nederland. Estimated delivery staat nog op 16 novemberRannasha schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:48:
Zou er verschil zitten tussen de diverse landen in Europa qua levertijd?
Ok, precies hetzelfde als bij mij dus. Het lijkt er dus op dat besteldatum uitmaakt voor de volgorde waarin geleverd wordt. Want er zijn meerdere posts hier van mensen die eerder besteld hebben, maar een latere verwachte leverdatum hebben. Beetje vreemd (maar ik klaag niet, gezien het voor mij gunstig uitvalt).twiistedz schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:56:
[...]
Ik heb mijn OP3 ook op 31 oktober besteld en de estimated dispatch was bij mij ook 9 november. Mijn bestelstatus is vanmiddag ook veranderd naar processing. Woon gewoon in Nederland. Estimated delivery staat nog op 16 november
|| Vierkant voor Wiskunde ||
15 oktober besteld, 8 november verwachte levering en staat al sinds 3 november op 'Processing'.
Lijkt er dus op dat ze er straks in één keer een groot aantal gaan versturen.
Lijkt er dus op dat ze er straks in één keer een groot aantal gaan versturen.
Ik heb 3 november besteld, estimated dispatch staat op 17 november maar hij is vandaag ook van pending shipment naar processing gesprongen!
20 oktober besteld, estimated dispatch staat op 10 november, maar nog steeds 'pending shipment'
Zou het komen doordat ik er een sandstone case bijbesteld heb?
Ik heb ook een Sandstone case erbij besteld maar mijn order is al op processing gezet (zie post boven je). Beetje vreemd is het wel.jwsmit schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:11:
20 oktober besteld, estimated dispatch staat op 10 november, maar nog steeds 'pending shipment'![]()
Hij is bij mij net op 'Processing' gesprongen
Hmm, interessant. Vanochtend stond er nog "ships within 8 days".Twoto123 schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:16:
[afbeelding]
Zou er dan toch nog snel een nieuwe komen.
Zie dit topic omtrent de OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie
Toevallig nog gepraat met de support vandaag omtrent de OnePlus 3T
Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik heb vandaag een high five email ontvangen!Xfile schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:25:
[...]
Besteld: Oct 13, 2016
Processing
Estimated dispatch: Nov 7, 2016
Estimated delivery: Nov 14, 2016
High five! Your order has been shipped. Please check the status of your package by checking your store account. If you started a ticket asking about your pending shipment please help us and close your ticket through your ticket overview.
Chatten met OnePlus wil wel helpen. Heb ik een paar keer gedaan.Marcel_ schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:16:
[...]
Ik heb ook een Sandstone case erbij besteld maar mijn order is al op processing gezet (zie post boven je). Beetje vreemd is het wel.
Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.