Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Marcel_ schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:16:
[...]
Ik heb ook een Sandstone case erbij besteld maar mijn order is al op processing gezet (zie post boven je). Beetje vreemd is het wel.
Er staat nu weer 8 dagenAnonymoussaurus schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:21:
[...]
Hmm, interessant. Vanochtend stond er nog "ships within 8 days".
Zie dit topic omtrent de OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie
Toevallig nog gepraat met de support vandaag omtrent de OnePlus 3T.
Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"
Twoto123
Dat komt hierdoor vermoed ik.speedmetal35 schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:37:
Volgens de website is de oneplus 3 nu niet meer op voorraad!( Out of stock)

https://mobile.twitter.co...status/795677902117502976
Chatten werkt echt goed!
Er gaan geruchten dat die telefoon een lcd scherm krijgt.Danny.G schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:39:
[...]
Dat komt hierdoor vermoed ik.
[afbeelding]
Maar zoals ik schrijf, het is een gerucht.
https://nl.hardware.info/...neplus-3t-op-14-novemberr
[ Voor 10% gewijzigd door Xfile op 07-11-2016 18:46 ]
Geen idee. Het is wel toevallig dat het out of stock is en Qualcomm tegelijkertijd een tweet online gooit.Xfile schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:44:
[...]
Er gaan geruchten dat die telefoon een lcd scherm krijgt.
Maar zoals ik schrijf, het is een gerucht.
https://nl.hardware.info/...neplus-3t-op-14-novemberr
Helemaal onderaan de mail in de tabel met de order informatie.Xfile schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:30:
[...]
Ik kan in mijn high five email geen DHL tracking nummer vinden.
Waar staat het nummer bij jou in de email?
Net boven de tekst "Thank you, OnePlus" staat bij mij een tracking nummer.
Overigens is dat nummer zojuist gaan werken via https://nolp.dhl.de/nextt...do?lang=en&idc=JOUWNUMMER
En nu weer out-of-stock.
Dankje! Ga ik toevoegen aan de topic-start van de OnePlus 3T.Danny.G schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:39:
Dat komt hierdoor vermoed ik.
[afbeelding]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Dat staat bij mij niet in de email.Mr Magic schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:13:
[...]
Helemaal onderaan de mail in de tabel met de order informatie.
Net boven de tekst "Thank you, OnePlus" staat bij mij een tracking nummer.
Overigens is dat nummer zojuist gaan werken via https://nolp.dhl.de/nextt...do?lang=en&idc=JOUWNUMMER
Maar ik heb intussen gechat met OnePlus en heb het DHL trackingnummer doorgekregen, plus de link naar DHL.
Toch bedankt!
(wellicht n.a.v. van de tweet over een nieuwe apparaat van OnePlus)
Edit: nu weer stock, 7 dagen levertijd.
[ Voor 12% gewijzigd door Knud op 08-11-2016 05:03 ]
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Het wordt steeds minder. Nog even en de OnePlus 3 kan gewoon verzonden worden met immediately shipping.Knud schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 02:08:
Edit: nu weer stock, 7 dagen levertijd.
Tot m'n schrik stond er ook al op dat deze ontvangen was, echter op 17 augustus
Foutje van de site van OnePlus. Je kunt hier namelijk ook de tracking informatie zien. Echter gebruiken DHL Duitsland en DHL Nederland niet dezelfde tracking numbers, aangezien deze in Duitsland al eens gebruikt was, vandaar dat ik deze order informatie kreeg. Via de website van DHL Nederland was hij inderdaad nog niet te tracken
Wanneer heb jij hem besteld?twiistedz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:48:
Vandaag de high five mail ontvangen van OnePlus.
Tot m'n schrik stond er ook al op dat deze ontvangen was, echter op 17 augustus![]()
Foutje van de site van OnePlus. Je kunt hier namelijk ook de tracking informatie zien. Echter gebruiken DHL Duitsland en DHL Nederland niet dezelfde tracking numbers, aangezien deze in Duitsland al eens gebruikt was, vandaar dat ik deze order informatie kreeg. Via de website van DHL Nederland was hij inderdaad nog niet te tracken
Ik heb die van mij op 29 augustus besteld, maar sinds gisteren staat hij op processing. Er is nog niks in de geschatte data verandert.
Estimated dispatch: 16 november
Estimated delivery: 22 november
Twoto123
Ik denk dat je 29 oktober bedoeld, in ieder geval dat hoop ik voor jeTwoto123 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:56:
[...]
Wanneer heb jij hem besteld?
Ik heb die van mij op 29 augustus besteld, maar sinds gisteren staat hij op processing. Er is nog niks in de geschatte data verandert.
Estimated dispatch: 16 november
Estimated delivery: 22 november
Ik heb de mijne op 31 oktober besteld en stond, ook bij mij, sinds gister op processing.
Vandaag kreeg ik dus de high five mail (omstreeks 10:40)
Ja, het was 29 oktobertwiistedz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:11:
[...]
Ik denk dat je 29 oktober bedoeld, in ieder geval dat hoop ik voor je![]()
Ik heb de mijne op 31 oktober besteld en stond, ook bij mij, sinds gister op processing.
Vandaag kreeg ik dus de high five mail (omstreeks 10:40)
Twoto123
wordt deze mail naar je paypal e-mailadres gestuurd of gewoon naar je oneplus e-mailadres?
Waah dit had ik ook! Bij mij stond dat ie op 26 augustus bezorgd was. Heb Oneplus 3 nogmaals gechat en het aangekaart, er is nu een ticket bij de support ingediend. Heb jij al meer informatie?twiistedz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:48:
Vandaag de high five mail ontvangen van OnePlus.
Tot m'n schrik stond er ook al op dat deze ontvangen was, echter op 17 augustus![]()
Besteld: 15 oktober
processing: 3 november
Estimated shipping: 8 november
Shipped out: 8 november
Estimated delivery: 15 november
Delivery: ?
Bij mij naar mijn oneplus emailadresBjornS96 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:38:
Eventjes een vraagje aan mensen die al een high five mail hebben ontvangen:
wordt deze mail naar je paypal e-mailadres gestuurd of gewoon naar je oneplus e-mailadres?
In de bijbehorende mail stond geen track en trace code.
Na een chat sessie is er uiteindelijk een ticket voor aangemaakt.
Inmiddels geeft de orderstatus 'Delivered' en 'Delivery Signed' aan, dus het klopt niet helemaal.
Besteld: 31 oktober
Estimated dispatch: 9 november
Estimated delivery: 16 november
Status nu: Delivered
Ja dit had ik dus ook... Wat heb jij er aan gedaan?BBrunekreeft schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:52:
Inmiddels geeft de orderstatus 'Delivered' en 'Delivery Signed' aan, dus het klopt niet helemaal.
liefstormpje schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:54:
[...]
Ja dit had ik dus ook... Wat heb jij er aan gedaan?
Ik ben ook een chatsessie begonnen met OnePlus. Hebben voor mij ook een ticket aangemaakt.BBrunekreeft schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:52:
Vanochtend heeft mijn order de shipped status gekregen.
In de bijbehorende mail stond geen track en trace code.
Na een chat sessie is er uiteindelijk een ticket voor aangemaakt.
Inmiddels geeft de orderstatus 'Delivered' en 'Delivery Signed' aan, dus het klopt niet helemaal.![]()
Besteld: 31 oktober
Estimated dispatch: 9 november
Estimated delivery: 16 november
Status nu: Delivered
Naar mijn eigen e-mailadres.BjornS96 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:38:
Eventjes een vraagje aan mensen die al een high five mail hebben ontvangen:
Vandaag heb ik een mail gekregen met ''High five! Your order has been shipped.''
..maar de tracking info klopt voor geen meter.
Sep 01, 2016 11:23 am
The shipment has been successfully deliveredDeutsche Post DHL
Sep 01, 2016 08:34 am
The shipment has been loaded onto the delivery vehicleDeutsche Post DHL
Aug 31, 201611:14 pm
The shipment has been processed in the destination parcel centerDeutsche Post DHLDorsten
Aug 30, 2016 08:04 pm
The shipment has been processed in the parcel center of originDeutsche Post DHLAschheim
Aug 30, 2016 11:53 am
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronicallyDeutsche Post DHL
De tracking data op de site van Oneplus klopt echter niet en bij mij staat er ook dat het pakket al op 26 augustus bezorgd is via de tracking op de Oneplus site.
Als ik de tracking code uit de mail invul op de site van DHL, wordt er wel correcte informatie getoond.
[ Voor 11% gewijzigd door Ro-Me op 08-11-2016 18:50 ]
Als ik nu datzelfde tracking nummer zoek krijg ik een melding dat er meerdere zendingen met dit nummer zijn. Mijn eigen postcode ingevoerd en kreeg de juiste zending te zienliefstormpje schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:50:
[...]
Waah dit had ik ook! Bij mij stond dat ie op 26 augustus bezorgd was. Heb Oneplus 3 nogmaals gechat en het aangekaart, er is nu een ticket bij de support ingediend. Heb jij al meer informatie?
Jij hebt tenminsten nog een tracking code, ik heb zelfs dát niet. Terwijl de telefoon al wel verzonden en zelfs afgeleverd is (althans, die status heeft 'ie)Ro-Me schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:43:
Als ik de tracking code uit de mail invul op de site van DHL, wordt er wel correcte informatie getoond.
Ik heb een support ticket, en er wordt nu aan het 'warehouse management team' gevraagd wat de precieze status van mijn order is.
Ik ben benieuwd...
kijk eens naar de datum, uw nummer moeten ze nog resetten, hebben ze dus al eens gebruikt, dat had ik ook. Wacht een dagje.YSF schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:17:
Ik heb op 31 oktober een bestelling geplaatst voor de OnePlus 3.
Vandaag heb ik een mail gekregen met ''High five! Your order has been shipped.''
..maar de tracking info klopt voor geen meter.![]()
Sep 01, 2016 11:23 am
The shipment has been successfully deliveredDeutsche Post DHL
Sep 01, 2016 08:34 am
The shipment has been loaded onto the delivery vehicleDeutsche Post DHL
Aug 31, 201611:14 pm
The shipment has been processed in the destination parcel centerDeutsche Post DHLDorsten
Aug 30, 2016 08:04 pm
The shipment has been processed in the parcel center of originDeutsche Post DHLAschheim
Aug 30, 2016 11:53 am
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronicallyDeutsche Post DHL
mijne is vandaag aangekomen trouwens, besteld op 12 oktober
De Nederbelg !
Wel raar, bij mij staat ie onderaan in de 'High five' mail.BBrunekreeft schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:24:
[...]
Jij hebt tenminsten nog een tracking code, ik heb zelfs dát niet. Terwijl de telefoon al wel verzonden en zelfs afgeleverd is (althans, die status heeft 'ie)
Ik heb een support ticket, en er wordt nu aan het 'warehouse management team' gevraagd wat de precieze status van mijn order is.
Ik ben benieuwd...
Die is bij mij binnengekomen op het adres van mijn Oneplus account.
Bij mij staat er als ik inlog bij Oneplus ook dat het pakket bezorgd is. Het lijkt wel dat ze dummy data oid gebruiken voor het tracken via de site.
Ik zou me heel erg genaaid voelen als ik net de OP3 haal en over paar dagen de nieuwere versie uitkomt.
Ik heb in mijn OnePus account een knop 'Tracking' ontdekt.Ro-Me schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:32:
[...]
Wel raar, bij mij staat ie onderaan in de 'High five' mail.
Die is bij mij binnengekomen op het adres van mijn Oneplus account.
Bij mij staat er als ik inlog bij Oneplus ook dat het pakket bezorgd is. Het lijkt wel dat ze dummy data oid gebruiken voor het tracken via de site.
Met behulp daarvan heb ik mijn tracking code kunnen vinden.
Hij is nu ergens in duitsland. Zal wel goedkomen nu.
Ook voor 80€ extra?Phentaq schreef op woensdag 09 november 2016 @ 05:53:
Ik heb de OP3 21 oktober besteld en was al 2 dagen op processing, maar ik heb toch de knoop doorgehakt om het te cancellen en te wachten op 15 november voor de T versie. Als de T versie mij niet bevalt of het blijkt een tablet te zijn, dan bestel ik gewoon opnieuw de OP3. Ships within 6 days staat er momenteel op de site, dus ik verlies niet heel veel tijd mocht ik de OP3 opnieuw willen bestellen.
Ik zou me heel erg genaaid voelen als ik net de OP3 haal en over paar dagen de nieuwere versie uitkomt.
De Nederbelg !
bestel datum 20/10
in processing van 3/11
verwachte verzend datum 9/11
verwachte delivery datum 16/11
hopelijk dat ze hem toch vandaag kunnen versturen.
Ja, de 80€ extra is natuurlijk jammer maar ik betaal liever iets meer voor een nieuwere model i.p.v. 400€ voor een oudere model. Ik ga er waarschijnlijk 3 jaar mee doen dus wil wel meteen nu de nieuwste wat te krijgen is.
Estimated Dispatch: 17-11
Estimated Delivery: 23-11
Samen met een Carbon cover
natuurlijk hoop ik dat deze sneller binnen komt
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bij mij ook maandag verstuurd, maar ligt zo te zien nog in Keulen.dorenberg schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:30:
Afgelopen maandag verstuurd en nog steeds niet binnen. Maar hij is in NL eindelijk. DHL is echt traag.....
"Out of stock"
De Nederbelg !
Gebeurd wel eens vaker. Gewoon vaak genoeg op de website kijken.Jellabie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:17:
Is het iemand al opgevallen dat de op3 niet meer bestelbaar is?
"Out of stock"
Same here.ColinZ schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:49:
[...]
Bij mij ook maandag verstuurd, maar ligt zo te zien nog in Keulen.
Inmiddels is hij wel te tracen via www.dhlparcel.nl, maar daar heeft hij sinds gisterenavond 22:00 uur de status "Aangemeld" en staat daarboven een nogal vage foutmelding: UNKNOWN_STATUS_SVDEPOT_50420
Nu maar hopen dat 't goed komt
Op de NL website van DHL kun je je pakket volgen in detail als deze in NL is aangekomen. De mijne wordt morgen tussen 1400 en 1800 geleverd.Mr Magic schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:51:
[...]
Same here.
Inmiddels is hij wel te tracen via www.dhlparcel.nl, maar daar heeft hij sinds gisterenavond 22:00 uur de status "Aangemeld" en staat daarboven een nogal vage foutmelding: UNKNOWN_STATUS_SVDEPOT_50420
Nu maar hopen dat 't goed komt
https://www.dhlparcel.nl/...ACKINGCODE#&pc=#POSTCODE#
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Vandaag ook maar een even gechat met Oneplus aangezien ik ook geen trackingcode in de mail had staan. Binnen 2 minuten opgelost.Rannasha schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:36:
Mijn OP3 is gistermiddag verstuurd, maar een trackingcode is nergens te bekennen (niet in de email, ook niet in mijn account op de website). Misschien binnenkort maar even de support-chat een por geven.
Verwijderd
ik wist niet dat ze dat via ups verzenden. ik dacht alleen dhlbeantherio schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:05:
Gisteren via UPS verstuurd en vandaag had ik hem al binnen. Versturen ze vaker via UPS? Ik dacht dat ze alleen met DHL verstuurden. In ieder geval super tevreden met de snelle levering (na verzending dan).
gewoon live chat vragen meestal snel antwoord.Rannasha schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:36:
Mijn OP3 is gistermiddag verstuurd, maar een trackingcode is nergens te bekennen (niet in de email, ook niet in mijn account op de website). Misschien binnenkort maar even de support-chat een por geven.
nog mensen van dat de telefoon aangekomen is?
ben benieuw naar de levertijden gisteren verzonden van mij.
Hier de 4e verzonden (op een vrijdag) dinsdag aangekomen.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:55:
[...]
ik wist niet dat ze dat via ups verzenden. ik dacht alleen dhl
[...]
gewoon live chat vragen meestal snel antwoord.
nog mensen van dat de telefoon aangekomen is?
ben benieuw naar de levertijden gisteren verzonden van mij.![]()
![]()
![]()
De Nederbelg !
Yup, tracking code gekregen van de chat-support. Verwachte leverdatum van DHL is maandag 14 november, 2 dagen eerder dan de verwachte leverdatum op de 1+ website.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:55:
gewoon live chat vragen meestal snel antwoord.
Ja die foutmelding kreeg ik ook op de Nederlandse site...dorenberg schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:39:
[...]
Op de NL website van DHL kun je je pakket volgen in detail als deze in NL is aangekomen. De mijne wordt morgen tussen 1400 en 1800 geleverd.
https://www.dhlparcel.nl/...ACKINGCODE#&pc=#POSTCODE#
Maar inmiddels is het geupdate en wordt m'n OP3 morgen bezorgd
Dat is dus exact 4 weken na bestelling en 2 (werk)dagen eerder dan de originele planning van 14 november.
Straks komt hij nog op 15 oktober, en wordt er bekend dat er een prijsdaling komt ofzo.
Twoto123
als ik mijn bestelling dus nu annuleer en bestel hem op nieuw dan heb ik de telefoon waarschijnlijk sneller in huis! Zou ik wel een beetje raar vinden.Phentaq schreef op donderdag 10 november 2016 @ 05:58:
Op de site is het nu ships withing 5 days. Gisteren was het 6 en daarvoor 7. Lijkt alsof ze aan het aftellen zijn voor 15 november.
bestel datum 20/10
verwachte verzend datum 10/11
verwachte delivery datum 17/11
En dat terwijl ik nu dus allemaal mensen hier zie die hem later besteld hebben en al hebben
Bij mij was hij er 2 dagen voor de estimated arrival date.pcprutser schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:16:
Die van mij staat nog steeds op processing. Ook echt al een paar dagen.
bestel datum 20/10
En dat terwijl ik nu dus allemaal mensen hier zie die hem later besteld hebben en al hebbenToch maar eens een chat aan wagen
Zeer goed toestel na 2 dagen testen!
Ik heb dezelfde verzend en leverdatum (besteld op 22 okt) en ook nog processing. Geduld is een schone zaakpcprutser schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:16:
bestel datum 20/10
En dat terwijl ik nu dus allemaal mensen hier zie die hem later besteld hebben en al hebbenToch maar eens een chat aan wagen
bij mij ook besteld op 20/10 en processing sinds vorige week donderdag, verwachte verzend datum 9/11 maar dus nog niks...pcprutser schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:16:
bestel datum 20/10
bestel datum 18/10
En nog helemaal niks.
Volgens dhl komen ze 'm morgen brengen tussen 14 en 18 uur.
1 - 11 november
Dit weekend aan de gang met ios > android.
en weet iemand wanneer de OP3 weer te koop is?
alvast bedankt.
[ Voor 99% gewijzigd door janvanduschoten op 10-11-2016 18:02 ]
Dat kan je prima zelf opzoeken volgens mij, je kan de specs vergelijkenjoostprins schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:25:
*Knipje*
en weet iemand wanneer de OP3 weer te koop is?
alvast bedankt.
(en groetjes hoef je hier niet te doen en de eerste helft van je vraag is niet voor dit topic)
[ Voor 15% gewijzigd door janvanduschoten op 10-11-2016 18:03 ]
ik heb juist de high five gekregen dag na verwachte verzending.Vortexmerc schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:13:
ik sta al een week bijna in processing hmpf![]()
bestel datum 20/10
in processing van 3/11
verwachte delivery datum 16/11
hopelijk dat ze hem toch vandaag kunnen versturen.
En ook door mij getekend. Niet dus. Overdag werk ik.
DHL heeft het op het verkeerde adres afgeleverd, maar ze willen of kunnen me niet verder helpen.
Ze zeggen dat ze niet weten welke chauffeur de levering heeft gedaan. En kunnen dus geen contact met chauffeur opnemen.
Ik moet contact opnemen met de verzender voordat DHL een onderzoek gaat starten .....
Maar gechat met OnePlus en die hebben een ticket aangemaakt om het onderzoek te starten ...
Balen!
dat is natuurlijk onzinXfile schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:55:
Heel vervelend: mijn telefoon is volgens de site van DHL bij mij afgeleverd.
DHL heeft het op het verkeerde adres afgeleverd, maar ze willen of kunnen me niet verder helpen.
Ze zeggen dat ze niet weten welke chauffeur de levering heeft gedaan. En kunnen dus geen contact met chauffeur opnemen.![]()
Ik moet contact opnemen met de verzender voordat DHL een onderzoek gaat starten .....
Maar gechat met OnePlus en die hebben een ticket aangemaakt om het onderzoek te starten ...
Balen!
Ik heb een kwartier met de beste man van DHL gepraat, maar er is niet door heen te komen.
Ook al zeg je dat als ze hun werk niet goed doen, dat ze het toch zelf moeten oplossen ...
Bel die chauffeur zei ik ...
Nee dat kan niet, we hebben geen direct contact met de chauffeur!
Er wordt geschermd met de procedure: DHL moet eerst de gegevens / opdracht van de afzender krijgen,
vóór ze een onderzoek kunnen / willen starten.
Ik ben bang dat ik naar de mobiel kan fluiten
En ik ben benieuwd wie er nu met mijn mobiel zit bellen
Je NAW gegevens zitten volgens mij in de verpakking. En de ontvanger heeft nog geen contact met je opgenomen? Waar is de eerlijkheid gebleven? Man man man wat triest.Xfile schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:53:
[...]
Ik ben bang dat ik naar de mobiel kan fluiten.
heb je wel de goede track and trace code? Zijn namelijk meer mensen met dit probleem. Neem even contact op met one plus via de Life chat.Xfile schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:53:
[...]
Ik heb een kwartier met de beste man van DHL gepraat, maar er is niet door heen te komen.
Ook al zeg je dat als ze hun werk niet goed doen, dat ze het toch zelf moeten oplossen ...
Bel die chauffeur zei ik ...
Nee dat kan niet, we hebben geen direct contact met de chauffeur!
Er wordt geschermd met de procedure: DHL moet eerst de gegevens / opdracht van de afzender krijgen,
vóór ze een onderzoek kunnen / willen starten.
Ik ben bang dat ik naar de mobiel kan fluiten.
Hier net hetzelfde probleem. Krijg ik eerder op de dag melding van verzending en in de middag blijkt deze afgeleverd te zijn.. Ticket ingediend bij oneplus.. Ben benieuwd. niet echt gediend met dit soort nieuws. Hun tracking e.d. trekt echt op de b***** als je het mij vraagt. De klantendienst daarentegen is wel goed.Xfile schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:55:
Heel vervelend: mijn telefoon is volgens de site van DHL bij mij afgeleverd.
Ze zeggen dat ze niet weten welke chauffeur de levering heeft gedaan. En kunnen dus geen contact met chauffeur opnemen.![]()
Balen!
Kloppen de datums van jou als je je tracking bekijkt?
https://s6.postimg.org/4y02szs3l/DHL_delivery_B.jpgfrederic318is schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:40:
[...]
Hier net hetzelfde probleem. Krijg ik eerder op de dag melding van verzending en in de middag blijkt deze afgeleverd te zijn.. Ticket ingediend bij oneplus.. Ben benieuwd. niet echt gediend met dit soort nieuws. Hun tracking e.d. trekt echt op de b***** als je het mij vraagt. De klantendienst daarentegen is wel goed.
Kloppen de datums van jou als je je tracking bekijkt?
Ik kreeg deze email van OnePlus. Ik heb gezegd dat ze contact met DHL moeten opnemen.
Thank you for reaching out. My name is Quennie from OnePlus Logistics Team. I will be assisting you today. I apologise for any inconvenience that has caused you. Kindly try below to track your package:
1. Check for a notice of attempted delivery;
2. Look around your community mailbox or parcel locker to see if the package has been placed somewhere unexpected;
3. Check with your neighbors or gatekeeper in case someone else accepted the delivery on your behalf;
4. Check with front desk or customer receptionist, if your shipping address is a company or hotel;
5. Check with your local courier in case he/she sign the parcel for you;
6. Contact local post office for details of the delivery.
Hope you can find your package soon.
Best regards,
Quennie
[ Voor 43% gewijzigd door Xfile op 10-11-2016 21:53 ]
PSN & XBL: Denkoyugo
Palthe
Dat is de receipt die aan je order hangt. Meer krijg je niet, helaas.lauranvh schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:20:
Weet iemand hoe ik mijn factuur kan downloaden van de website of hem ergens anders vandaan kan halen?
Heb ik al gedaan, zie mijn andere reacties.speedmetal35 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:36:
[...]
heb je wel de goede track and trace code? Zijn namelijk meer mensen met dit probleem. Neem even contact op met one plus via de Life chat.
Iemand heeft het pakket ontvangen. Volgens de DHL-site is het ontvangstbewijs getekend.
https://s6.postimg.org/4y02szs3l/DHL_delivery_B.jpg
Ik heb nog net niet het vertrouwen in de mensheid verloren.Omer schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:22:
[...]
Je NAW gegevens zitten volgens mij in de verpakking. En de ontvanger heeft nog geen contact met je opgenomen? Waar is de eerlijkheid gebleven? Man man man wat triest.
Verwijderd
ik heb 'm vandaag ontvangen! volgens de 15 dagen return policy mag je ook een gebruikte op3 terugsturen, begreep ik via de live chat. ik heb ook gevraagd of unlocken/rooten/custom rom een bezwaar is... hij gaf aan dat dat los staat van garantie (maar adviseerde wel voorzichtig te doen ;-) ). kortom... ik heb 'm in gebruik, en overweeg 'm morgen te unlocken (altijd spannend! en dan nog een geschikte custom rom uitkiezen, da's lastig!)Denko schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:56:
Morgen wordt mijn OP3 geleverd. Denken wel dat ik hem in de verpakking hou tot de 15e voor de zekerheid.
Vandaar zeker dat je zei: "Ik ben bang dat ik naar de mobiel kan fluiten", en: "En ik ben benieuwd wie er nu met mijn mobiel zit bellen"..Xfile schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:14:
[...]
Ik heb nog net niet het vertrouwen in de mensheid verloren.
Maar goed, ik hoop dat die persoon zich tóch bij je zal melden. Bah.
Jawel toch? Als je naar 'My orders' gaat en dan 'print receipt' bij de order, dan komt op dat factuur toch de BTW te staan? Staat bij mij alleen op €0 omdat het een review model was..xileS schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:40:
Er is sinds kort een oneplus community app, als dat nog niet bekend was hier:
Google Play: OnePlus Community
[...]
Als je een BTW factuur zoekt. Die is er geloof ik niet. Er wordt blijkbaar geen BTW betaald over deze telefoon.
Nope, Tax staat op €0,00Danny.G schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:58:
[...]
Jawel toch? Als je naar 'My orders' gaat en dan 'print receipt' bij de order, dan komt op dat factuur toch de BTW te staan? Staat bij mij alleen op €0 omdat het een review model was..So that's all I can say.
Het is, wat het is. Tevens is dit imo meer een onderwerp voor het Levertijden & Prijzen topic.Subtotal€ 399,00
Discount€ 0,00
Tax€ 0,00
Shipping€ 0,00
Grand total€ 399,00
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nu kijk ik en is het überhaupt niet meer mogelijk om te bestellen! Lijkt me naar de vooravond van de oneplus 3T
Zou gewoon even afwachten tot dinsdag. Wellicht vervangt de OP3T de OP3 of is de OP3 nu gewoon tijdelijk niet op voorraad.dangerousp schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:37:
Gisteren zat ik nog te twijfelen om de oneplus 3 te kopen, toen kon dit volgens mij nog gewoon, omdat ik nog even de 11/11 af wilde wachten.
Nu kijk ik en is het überhaupt niet meer mogelijk om te bestellen! Lijkt me naar de vooravond van de oneplus 3T
Ben je daar zeker van?Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:44:
[...]
ik heb 'm vandaag ontvangen! volgens de 15 dagen return policy mag je ook een gebruikte op3 terugsturen, begreep ik via de live chat.
Volgens de website:
Product moet ongeopend zijn en in orginele verpakking zitten.
De Nederbelg !
Hier ook op processing.corset schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:42:
hmm interesting, die van mij is vandaag opeens naar Estimated Dispatch - Processing geschoten. Zou het dan toch eerder dan de 17e worden? One can hope
Besteld: 4 november
Estimated Shipment: 17 november
Estimated Delivery: 23 november
Ik wacht even af wat er met de 3T gebeurt, mocht dat echt interessant zijn dan stuur ik deze wel weer gewoon terug zonder openmaken. Kans is klein dat ik het de upgrade waard vind.
Besteld 15 oktober
Verwachte verzenddatum 7 november
Actuele verzenddatum 7 november
Verwachte leverdatum 14 november
Actuele leverdatum 10 november
Mijn toestel is dus enkele dagen eerder aangekomen.
Eerste indrukken zijn zeer positief! En nu verlaat ik na een kleine maand gelukkig dit topic.
Bericht van OP gekregen dat de telefoon nog onderweg is. Beetje vaag voor de rest maar bon.Xfile schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:12:
[...]
Heb ik al gedaan, zie mijn andere reacties.
Iemand heeft het pakket ontvangen. Volgens de DHL-site is het ontvangstbewijs getekend.
https://s6.postimg.org/4y02szs3l/DHL_delivery_B.jpg
Dus ik veronderstel dat er een verkeerd tracking nummer is gekoppeld aan de bestelling..
Dat is wel jammer aangezien ik nu geen mogelijkheid heb te weten wanneer de gsm aankomt. Nuja ik heb een nieuw tracking nummer gevraagd, maar is tot nu toe onbeantwoord. Afwachten..
Het is toch een akelig gedacht €400's kwijt te zijn..
Op zich stond er vanaf het begin al op de DHL T&T dat de verwachte bezorgdatum maandag 14-11 zou zijn (OnePlus had 16-11 als verwachte bezorgdatum, dus al 2 dagen winst op dat schema), maar toen het ding gisteravond in het distributiecentrum aankwam had ik wat hoop dat ik 'm voor het weekend al binnen zou hebben.Shipment temporarily on hold. DHL will take action
Further Detail:
The shipment is awaiting the next scheduled movement
Helaas!
Besteld: 22 oktoberMeltedForest schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:41:
Dit weekend niet gekeken, maar inmiddels is mijn order naar Processing gesprongen.
Verwachte verzenddatum: 10 november
Echte verzenddatum: 11 november
Verwachte leverdatum: 17 november
Echte leverdatum: ?
Status: Delivered
Zoals meer Tweakers melden klopt de status dus niet meer na verzenden. De track&trace van OnePlus zegt: vorige maand al geleverd.
Was die gisteren überhaupt te bestellen dan? Ik dacht dat die al een aantal dagen Out of Stock was.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:07:
Hmm. Gister stond er nog dat het binnen 5 dagen verstuurt zou kunnen worden. Nu staat er weer "out of stock". Lijkt erop dat er nog steeds volop bestelt wordt.
Volgens mij ook inderdaadrens-br schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:55:
[...]
Was die gisteren überhaupt te bestellen dan? Ik dacht dat die al een aantal dagen Out of Stock was.
Gisteravond stond hij op 5 dagen ja. Of het was eergisteravondrens-br schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:55:
Was die gisteren überhaupt te bestellen dan? Ik dacht dat die al een aantal dagen Out of Stock was.
Zou kunnen hoor. Ben niet constant de website aan het F5'enAnonymoussaurus schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:00:
Gisteravond stond hij op 5 dagen ja. Of het was eergisteravond.
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.