ja. Processing is de volgende statusshooter12wow schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:11:
9 oktober besteld, 3 november dispatch en 9 november levering.
Hij is al vanaf 13 oktober Pending Shipment, is dit normaal?
Die komt vlak bij het einde neem ik aan?
Dit staat trouwens ook als 'disclaimer' in de email die je ontvangt:Odieus schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:48:
Mijn pakket is nog niet te tracken. Gisteren middag al de high five mail ontvangen. Zowel de OPSXXX ordernr als shippers reference tracking werkt niet als de tracking number uit de mail. Staat natuurlijk wel dat het tot 24 uur kan duren voordat het pakket kan worden gevonden, dat tijdsbestek is nog niet verstreken. Maar ik zie dat de meesten vrijwel meteen hun pakket konden tracken. Meer mensen hier last van?
"Please note that it may take up to 24 hours for your tracking number to become active, so don't worry if you cannot track it just yet."
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Verwijderd
Ik wil niet flauw doen, maar mijn toestel was besteld 23 sept, met verwachte dispatch 24 okt en levering 28okt. Uiteindelijk is dat dispatch 21 okt met levering 26 okt geworden. De tijden die OP aanhouden zijn redelijk dicht in de buurt van de werkelijkheid. Nog even geduld dusshooter12wow schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:11:
[...]
Die komt vlak bij het einde neem ik aan?
Bedankt voor de uitleg! Kan die van mij nu inderdaad ook trackenVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:30:
[...]
Dat had ik ook - je moet even met oneplus in de chat gaan om het juiste shipping nummer te vragen, dat OPS nummer en/of het shipping nummer in de mail zijn niet hetzelfde namelijk.
Daarnaast heb je twee URLs nodig
(1) https://nolp.dhl.de/nextt...?idc=JOUW_SHIPPING_NUMMER
Met deze zie je het aankomen in Duitsland ...
(2) https://www.dhlparcel.nl/...e?tt=JOUW_SHIPPING_NUMMER
Met deze volg je pakket tot aan je deur.
Yes. Mijn telefoon staat inmiddels op processing na 4 week. Hoelang duurde het bij jullie na processing totdat hij bezorgd werd? Ik heb trouwens verder nog geen notificaties o.i.d. gekregen, weet niet of dit normaal is.
Lekker hoor morgen is ie er. Blij als een kind. Alle accessoires liggen al klaar.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Gaat toch sneller dan verwacht, de bezorger komt morgen tussen 14:00 en 18:00

PSN: LinQ-NL
Vandaag tussen 11-15 uur zou die moeten komen
Order placed: 30 september
estimated dispatch: 28 oktober
estimade delivery: 2 november
gisteren mijn status veranderd van pending shipment naar processing en nu net de high five mail gekregen en status veranderd naar shipped out
gisteren mijn status veranderd van pending shipment naar processing en nu net de high five mail gekregen en status veranderd naar shipped out
Die van mij komt vanmiddag ook tussen 14:00 en 18:00, een week eerder dan verwacht

besteldatum: 2 oktober
estimetad dispatch: 31 oktober
status naar processing vanaf gistermiddag: 27 oktober
estimated delivery nog steeds: 7 november.
Nog geen mails of iets dergelijks gehad. Ik zal posten zodra de volgende stap bekend is, dan wordt wat duidelijker hoe processing werkt...
Nog geen mails of iets dergelijks gehad. Ik zal posten zodra de volgende stap bekend is, dan wordt wat duidelijker hoe processing werkt...
Ik ben een trotse eigenaar van een Oneplus 3

Voor de geïnteresseerde onder ons
Besteld: 28-9
Est. Dispatch 28-10
Dispatch 25-10
Est. Delivery 4-11
Delivery 28-10
Kortom 1 week eerder dan verwacht

Est. Dispatch 28-10
Dispatch 25-10
Est. Delivery 4-11
Delivery 28-10
[ Voor 57% gewijzigd door Zeuas1912 op 28-10-2016 13:20 ]
Same here!Zeuas1912 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:06:
Ik ben een trotse eigenaar van een Oneplus 3![]()
![]()
Est. Dispatch 28-10
Dispatch 25-10
Est. Delivery 4-11
Delivery 28-10
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Mijne is inmiddels ook verzonden sinds een uur of 12. Officiele leverdatum staat op 4 november, maar hoop dat dit in de praktijk en paar dagen eerder wordt.
Ook bijna een week eerder ontvangen dan verwacht

Nou he hé. Daar is ie dan. Zou 4 november geleverd worden uiterlijk.
Als een kind zo blij.
Als een kind zo blij.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
Mijn status is vandaag veranderd naar processing. Kan ik nu al kijken of die onderweg is via dhl. Zo ja, hoe? En hoelang duurt het nog ongeveer voor die geleverd word?
Ik heb de mijne op 5 oktober besteld met een estimated shipping date van 2 november. Vandaag is hij bij mij ook op processing gesprongen. Hij zal ws 31 oktober dan wel verzonden gaan worden, dus ik verwacht hem halverwege volgende week wel binnen te hebben. een kleine week eerder dan gepland dus.
zelfde verhaal hier, precies zelfde dataruurd v. schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:35:
Ik heb de mijne op 5 oktober besteld met een estimated shipping date van 2 november. Vandaag is hij bij mij ook op processing gesprongen. Hij zal ws 31 oktober dan wel verzonden gaan worden, dus ik verwacht hem halverwege volgende week wel binnen te hebben. een kleine week eerder dan gepland dus.
Hier ook, hoop dat hij vandaag nog wordt verzonden...datadevil schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:08:
[...]
zelfde verhaal hier, precies zelfde data
Mijn Oneplus staat inmiddels voor de 3e dag op processing. Krijg geen reactie via support op de vraag wat dit inhoudt, op het forum van Oneplus zie ik mensen uit belgie die later besteld hebben, later op porcessing, maar nu al over zijn naar shipped out....
ben benieuwd wanneer de mijne verzonden gaat worden.
Verwijderd
Ik heb mijn Oneplus 3 op 2 oktober besteld, is eveneens donderdag(middag) naar processing gegaan. Deze status is ook bij mij nog steeds ongewijzigd. Dit is zo, denk ik, omdat dat in het weekend niet gewerkt wordt. Dispatch staat op 31 oktober dus dit zal vrij correct zijn.big_clarence schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:04:
Mijn Oneplus staat inmiddels voor de 3e dag op processing. Krijg geen reactie via support op de vraag wat dit inhoudt, op het forum van Oneplus zie ik mensen uit belgie die later besteld hebben, later op porcessing, maar nu al over zijn naar shipped out....
Grote kans dat ze een lichting in 1 keer verschepen naar een locatie. Ik heb 5okt eentje besteld en die staat nu ook in processing. 2nov is de geplande dag voor shipping hier. Zou me niks verbazen als onze telefoons tegelijk de deur uit gaan.
Ik heb net een OnePlus 3 Graphite besteld (29 oktober):
- Estimated dispatch: 16 november;
- Estimated delivery 22 november.
Nog even wachten dus
Het viel mij wel op dat als je op dat plaatje van het toestel klikt (bij my orders), dat je dan naar een pagina gaat met een 404 error. Heeft iedereen dit?
Nog even wachten dus

Het viel mij wel op dat als je op dat plaatje van het toestel klikt (bij my orders), dat je dan naar een pagina gaat met een 404 error. Heeft iedereen dit?
Twoto123
Yes. Maak je daar maar niet druk over.Twoto123 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 23:04:
Ik heb net een OnePlus 3 Graphite besteld (29 oktober):
Nog even wachten dus
Heeft iemand nog wat aanbevelingen voor hoesjes en screenprotectors?
Ik heb deze besteld:
https://m.nl.aliexpress.c...c89-727217b9e4e7#autostay
Maar ik weet niet wat ik voor die prijs zou moeten verwachten.
Ik heb op mijn HTC One m7 (waar ik nu van upgrade) altijd een glazen screenprotector van 50 cent gehad. In combinatie met een hoesje die ook maar 50 cent kostte
.
Ik heb deze besteld:
Ik heb op mijn HTC One m7 (waar ik nu van upgrade) altijd een glazen screenprotector van 50 cent gehad. In combinatie met een hoesje die ook maar 50 cent kostte
Twoto123
Ik zou deze post in t OnePlus3 accessoire topic zetten. Hahhah, zit ff naar je link te kijken, en die rugged armor is echt een kopie van de spigen rugged armor :-) (Toevallig heb ik die laatstgenoemde, anders zou ik dat niet hebben opgemerkt).Twoto123 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 00:56:
Heeft iemand nog wat aanbevelingen voor hoesjes en screenprotectors?
Ik heb deze besteld:
Ik heb op mijn HTC One m7 (waar ik nu van upgrade) altijd een glazen screenprotector van 50 cent gehad. In combinatie met een hoesje die ook maar 50 cent kostte.
24 oktober besteld, 14 november dispatch, 18 november delivery. Op moment van bestellen stond er 4 weken, alleen nu staat op de site 5 dagen.
Reden om blij te zijn?
Reden om blij te zijn?

Voor de Amerikanen wel ja. In Europa staat het bij mij nog steeds op 3 weken helaas.Konijn447 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:00:
24 oktober besteld, 14 november dispatch, 18 november delivery. Op moment van bestellen stond er 4 weken, alleen nu staat op de site 5 dagen.
Reden om blij te zijn?
Waar zie jij 5 dagen staan? bij mij staat 3 weken.Konijn447 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:00:
Reden om blij te zijn?
ik heb hem namelijk ook op 24 oktober besteld met 14 november dispatch.
Oh nondeju.whistleblazer schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:16:
[...]
Voor de Amerikanen wel ja. In Europa staat het bij mij nog steeds op 3 weken helaas.
Geen idee waarom hij ineens op Amerikaans staat

ah te snel gejuichtKonijn447 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:18:
[...]
Oh nondeju.
Geen idee waarom hij ineens op Amerikaans staat
Het lijkt erop dat er beter geleverd gaat worden.Konijn447 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:00:
Reden om blij te zijn?
Bij mij: 13 oktober besteld, 07 november estimated dispatch, 14 november estimated delivery.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Voor België is de verwachte levertermijn "ships within 10 days" voor diegene die interesse hebben maar geen maand wouden wachten.
Voor Nederland geldt dit termijn nu ook. Vanmorgen stond deze nog op ships within three weeks en vanaf nu ook ships within 10 days. Wellicht dat het toestel over een week of twee weer direct leverbaar is.whistleblazer schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:59:
Voor België is de verwachte levertermijn "ships within 10 days" voor diegene die interesse hebben maar geen maand wouden wachten.
Heb zojuist vanuit FR een 1+3 bestelt. Ook daar een "within 10 days" op de productpagina. Bestelbevestiging zegt:
We will dispatch your order before Nov 9, 2016.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
der staat voor belgie binnen 5 dagen versturen nu lol
dus als ik mijn bestelling van 1,5week geleden die op de 9de zal verstuurd worden kan ik beter annuleren en opnieuw bestellen en nog sneller levering?
klinkt ergens raar.
dus als ik mijn bestelling van 1,5week geleden die op de 9de zal verstuurd worden kan ik beter annuleren en opnieuw bestellen en nog sneller levering?
Op de website staat nu:
Estimated availability: Ships within 10 days
Maar bij mijn orders is er niks veranderd
Maar bij mijn orders is er niks veranderd
Twoto123
Grappig, ik heb 15 oktober besteld en heb verwachte verzenddatum van 7 november. Ze zijn snel aan het inlopen.Rannasha schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:26:
Heb zojuist vanuit FR een 1+3 bestelt. Ook daar een "within 10 days" op de productpagina. Bestelbevestiging zegt:
[...]
Mijn one plus 3 is net aangekomen thuis besteld op 30 september en processing is gestart op 28 oktober.
Heeft die ook op verzonden gestaan?/Sinds wanneer stond die op verzonden?itaintbroken schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:09:
Mijn one plus 3 is net aangekomen thuis besteld op 30 september en processing is gestart op 28 oktober.
Zie hier:AertSt schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:12:
[...]
Heeft die ook op verzonden gestaan?/Sinds wanneer stond die op verzonden?
Bij mij staat de status echter al sinds donderdag op processing... Nog steeds niet 'Shipped out'.itaintbroken schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:12:
Order placed: 30 september
Verwijderd
Bij mij ook al sinds donderdag op processing.. Estimated dispatch staat voor vandaag, dus hopelijk wordt hij vandaag nog verzonden.DannyDW schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:19:
[...]
Zie hier:
[...]
Bij mij staat de status echter al sinds donderdag op processing... Nog steeds niet 'Shipped out'.
Iemand van de live support schreef net dit terug:
"Sorry for the confusion made, there is a platform issue on our website right now. We do follow process that estimated dispatch takes 2-3 weeks from the day you placed an order."
Ik heb mijn OP3 zaterdag besteld en mijn estimated dispatch staat nog op 16 november.
"Sorry for the confusion made, there is a platform issue on our website right now. We do follow process that estimated dispatch takes 2-3 weeks from the day you placed an order."
Ik heb mijn OP3 zaterdag besteld en mijn estimated dispatch staat nog op 16 november.
Twoto123
zojuist mail ontvangen plus melding "shipped out"big_clarence schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:03:
besteldatum: 2 oktober
Er hebben dus 3 werkdagen gezeten tussen "processing" en "shipped out"
Ik had een vraag.
Ik heb een aantal dagen geleden mijn OP3 besteld echter heb ik mijn addres ingevoers als
Huisnummer, Straanaam
In plaats van het gebruikelijke:
Straatnaam Huisnummer
Dus nu staat het als:
10, Blahblahstraat
& niet als
Blahblahstraat 10
Heeft de rest het ook zo (naar het voorbeeld) ingevuld of gewoon op de gebruikelijke manier?
Ik heb een aantal dagen geleden mijn OP3 besteld echter heb ik mijn addres ingevoers als
Huisnummer, Straanaam
Straatnaam Huisnummer
Dus nu staat het als:
10, Blahblahstraat
& niet als
Blahblahstraat 10
Heeft de rest het ook zo (naar het voorbeeld) ingevuld of gewoon op de gebruikelijke manier?
Ik heb het ook als: 10 Blahblabstraat. Dit is volgens mij ook normaal in b.v het verenigd koninkrijk. Stel dat het toch fout is, dan denk ik dat de postbode er wel uitkomtRienkK schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 23:06:
Ik had een vraag.
Huisnummer, Straanaam
Straatnaam Huisnummer
Dus nu staat het als:
10, Blahblahstraat
& niet als
Blahblahstraat 10
Wanneer heb jij hem besteld? En wanneer is de geschatte dispatch?
Twoto123
Ik heb het ook als "10 Blablastraat" ingevuld, maar dat is hier (FR) standaard.RienkK schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 23:06:
Ik had een vraag.
Huisnummer, Straanaam
Straatnaam Huisnummer
Dus nu staat het als:
10, Blahblahstraat
& niet als
Blahblahstraat 10
Maar goed, de postbode zal er ongetwijfeld wel uitkomen. De voorsortering zal gebeuren op basis van postcode, dus zolang de postcode klopt en het adres enigszins herkenbaar is, dan is het geen probleem.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zo, verzonden! Weet iemand of dit via het EU distributiecentrum gebeurt, of vanuit China?
In het mailtje staat trouwens ook geen shipment #, of ben zie ik dingen over t hoofd?
In het mailtje staat trouwens ook geen shipment #, of ben zie ik dingen over t hoofd?
[ Voor 33% gewijzigd door ikt op 01-11-2016 10:58 ]
Verwijderd
op welke datum besteld? Normaal verzenden ze dat via Polen.ikt schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:56:
Zo, verzonden! Weet iemand of dit via het EU distributiecentrum gebeurt, of vanuit China?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2016 11:15 ]
Verwijderd
Ik had ook "shipment #", je moet gewoon even je shipment number in de live chat vragenikt schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:56:
5 OktoberVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:15:
[...]
op welke datum besteld? Normaal verzenden ze dat via Polen.
Top, zal ik doen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:25:
[...]
Ik had ook "shipment #", je moet gewoon even je shipment number in de live chat vragen
Jezus dat was snel, meteen een tracking # gekregen na m'n vraag. Nog 24 uur wachten voordat het gaat werken, maar de support is iig lekker snel
[ Voor 15% gewijzigd door ikt op 01-11-2016 11:38 ]
Ik weet niet of iemand het al gezien heeft, maar:
De Nederbelg !
YepJellabie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:43:
Ik weet niet of iemand het al gezien heeft, maar:
Konijn447 in "[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen"
rens-br in "[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen"
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Mijn bestelling (van 5 oktober) is ook zojuist naar shipped out gezet.
Die van mij ook. Ik kan alleen nergens een tracking number vinden? Of komt die pas na 24 uur beschikbaar op de site?
En ik dacht echt dat ik alles gelezen had
Wat was je verwachte verzenddatum?ruurd v. schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:19:
Mijn bestelling (van 5 oktober) is ook zojuist naar shipped out gezet.
Die van mij staat op 4 november, maar nog altijd pending shipment.
edit: my bad 2
2 november blijkbaar.
[ Voor 32% gewijzigd door Jellabie op 01-11-2016 13:32 ]
De Nederbelg !
Je krijgt inderdaad na 24 uur, een tracking number. Als je het liever eerder hebt, kan je via de chat support jouw tracking number opvragen: https://oneplus.net/nl/support (naar onderen scrollen).Jer0enZ schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:25:
Die van mij ook. Ik kan alleen nergens een tracking number vinden? Of komt die pas na 24 uur beschikbaar op de site?
Maakt niet uit hoorJellabie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:30:
En ik dacht echt dat ik alles gelezen had, my bad
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Verwijderd
Ik dacht bestel hem zo wel even, had geen zin om mijn portemonnee 10 meter verder op te pikken.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:53:
Shipping is alweer verandert naar binnen 3 weken..
Je raad het al, alweer drie weken. Maar als je de reactie van Twoto123 leest:
Zie je dat ze een probleempje hebben op hun website. Dus ik denk dat er in werkelijkheid geen shipment over 10 dagen was, maar nog steeds drie weken."Sorry for the confusion made, there is a platform issue on our website right now. We do follow process that estimated dispatch takes 2-3 weeks from the day you placed an order."
Iemand die wel heeft besteld tijdens de shipment in 10 days?
Verwijderd
Hoe dan?Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:28:
Jaaaaaa de Soft Gold is coming to me baby!!!
Verwijderd
Door no-life achter een computer te zitten en dan toevallig precies op het goede moment refreshen, zien out of stock, nogmaals refreshen en back in stock. 5 minuutjes later was ie alweer uitverkocht.
Nov 3, 2016
Estimated dispatch
Nov 9, 2016
Estimated delivery
Bestelling van 4 Oct is vandaag geleverd. Standaard shipping: Werd 28 Oktober verzonden en kwam 1 november aan.
Verwijderd
En op welke dag heb je hem besteld als ik vragen mag? Wacht ook al anderhalve maand het juiste moment af..Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:23:
[...]
Door no-life achter een computer te zitten en dan toevallig precies op het goede moment refreshen, zien out of stock, nogmaals refreshen en back in stock. 5 minuutjes later was ie alweer uitverkocht.
Nov 3, 2016
Estimated dispatch
Nov 9, 2016
Estimated delivery
Verwijderd
Vandaag. Om ongeveer 14:00. Toen had ik problemen met Paypal maar omdat ik er iets van 5 in mijn mandje had gegooid blijkbaar door het refreshen, opnieuw naar betaalpagina gaan etc, kon ik rustig Paypal bellen omdat ze toch gereserveerd waren.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:28:
[...]
En op welke dag heb je hem besteld als ik vragen mag? Wacht ook al anderhalve maand het juiste moment af..
Ik weet niet of het kan hoor, maar bij 'My Orders' op de OP site heb ik er nog 4 op dit moment in mijn mandje, waarbij staat dat ze nog betaald moeten worden. Krijg je 3 uur de tijd voor, daarna verwijderen ze 'm. Stel ik betaal hem nu nog voor iemand bijvoorbeeld, dan moeten ze hem toch nog wel leveren? *knip*. Daar is de V&A voor.
PS: Wat ik wel verschrikkelijk slecht vind is dat ik vanochtend nog vroeg of er al iets bekend was, ook gezien mijn bedrijf hem anders eventueel wilde bestellen. Niks over bekend zeiden ze, toch verschijnt ie opeens weer op de site. Ook weer géén melding gehad van dat ie terug back in stock was, iets dat ze ook hadden verzekerd mocht ie weer in stock zijn. Live chat daar is wel...
[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 01-11-2016 15:48 ]
Verwijderd
Dat probleem van de livechat heb ik inderdaad ook al vaker ondervonden.. telkens mensen die van de kleine lading toch iets te pakken krijgen maar telkens geen mail.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:34:
[...]
Vandaag. Om ongeveer 14:00. Toen had ik problemen met Paypal maar omdat ik er iets van 5 in mijn mandje had gegooid blijkbaar door het refreshen, opnieuw naar betaalpagina gaan etc, kon ik rustig Paypal bellen omdat ze toch gereserveerd waren.
Ik weet niet of het kan hoor, maar bij 'My Orders' op de OP site heb ik er nog 4 op dit moment in mijn mandje, waarbij staat dat ze nog betaald moeten worden. Krijg je 3 uur de tijd voor, daarna verwijderen ze 'm. Stel ik betaal hem nu nog voor iemand bijvoorbeeld, dan moeten ze hem toch nog wel leveren? *knip*
PS: Wat ik wel verschrikkelijk slecht vind is dat ik vanochtend nog vroeg of er al iets bekend was, ook gezien mijn bedrijf hem anders eventueel wilde bestellen. Niks over bekend zeiden ze, toch verschijnt ie opeens weer op de site. Ook weer géén melding gehad van dat ie terug back in stock was, iets dat ze ook hadden verzekerd mocht ie weer in stock zijn. Live chat daar is wel...
*knip*. Daar is de V&A voor.
[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 01-11-2016 15:50 ]
Verwijderd
*knip*Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:39:
[...]
Dat probleem van de livechat heb ik inderdaad ook al vaker ondervonden.. telkens mensen die van de kleine lading toch iets te pakken krijgen maar telkens geen mail.
*knip*
[ Voor 41% gewijzigd door rens-br op 01-11-2016 15:49 ]
Verwijderd
Als je nou de rest cancelled, komen ze zo weer op de website. Kunnen wij ze bestellen! Kan je dat niet op een afgesproken tijdstip doen andersVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:34:
[...]
Vandaag. Om ongeveer 14:00. Toen had ik problemen met Paypal maar omdat ik er iets van 5 in mijn mandje had gegooid blijkbaar door het refreshen, opnieuw naar betaalpagina gaan etc, kon ik rustig Paypal bellen omdat ze toch gereserveerd waren.
ack in stock was, iets dat ze ook hadden verzekerd mocht ie weer in stock zijn. Live chat daar is wel...
#cheating
Zojuist besteld:
"We will dispatch your order before Nov 16, 2016."
Delivery zal op 22 nov. zijn stond er eerder.
Apart! 5 oktober besteld, vandaag verzonden en komt weet-ik-veel-wanneer aan. Had ik toch een dagje minder moeten twijfelen met die Google Pixeljugger naut schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:27:
Bestelling van 4 Oct is vandaag geleverd. Standaard shipping: Werd 28 Oktober verzonden en kwam 1 november aan.
Gechat met OnePlus over de levertijd:
Blijkbaar moet je OnePlus af en toe wakker schudden.Kerstie said: Seeing here that the order was place last October 13.
You said: that is right
Kerstie said: Thank you. What I will do is to coordinate this one to our warehouse team.
Kerstie said: So that they will be able to speed up the process.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Is het eigenlijk al bij iemand gebeurd dat ze na de verwachte shipping date verzonden hebben?
Of was dat altijd een dag ervoor of echt de dag zelf?
Of was dat altijd een dag ervoor of echt de dag zelf?
De Nederbelg !
Verwijderd
De Graphite?Burnd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:55:
Zojuist besteld:
Ik had het toestel wel om 9 uur in de ochtend besteld, misschien heeft dat het verschil gemaakt.ikt schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:06:
[...]
Apart! 5 oktober besteld, vandaag verzonden en komt weet-ik-veel-wanneer aan. Had ik toch een dagje minder moeten twijfelen met die Google Pixel
5 oktober besteld en nog steeds "processing"jugger naut schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:01:
[...]
Ik had het toestel wel om 9 uur in de ochtend besteld, misschien heeft dat het verschil gemaakt.
Idem hier...
@ Hieronder: Vandaag, 8 november zou ie aan moeten komen
@ Hieronder: Vandaag, 8 november zou ie aan moeten komen
[ Voor 71% gewijzigd door GENETX op 02-11-2016 09:34 ]
Wat is je verwachte verzenddatum?datadevil schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:04:
[...]
5 oktober besteld en nog steeds "processing"
De Nederbelg !
Bij mij is status veranderd van processing in "pending Shipment" . Besteld 25 Oktoberdatadevil schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:04:
[...]
5 oktober besteld en nog steeds "processing"
Misschien wel een leuk feitje, de telefoon die ik 5 okt heb besteld en 1 nov heb ontvangen heeft een productiedatum van 16.10 op de doos staan.
wel irritant dat mensen die 20 dagen later bestellen hem eerder krijgen
Weet niet of ik hem eerder krijg, misschien blijft deze status wel 20 dagen staandatadevil schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:15:
wel irritant dat mensen die 20 dagen later bestellen hem eerder krijgen

Oh - ik heb de hele tijd met DHL Express mijn pakket zitten opzoeken, maar blijkbaar is het DHL Paket (Binnen Duitsland) en Track and Trace (Binnen Nederland) om dat ding te volgen.
oh verkeerd gelezen ... vage statussen ookB-Art schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:31:
[...]
Weet niet of ik hem eerder krijg, misschien blijft deze status wel 20 dagen staan
Mijne is nu overigens ineens verscheept..
Zeer vaag, ik sta nog op processing.... Hoop toch wel dat hij dan vandaag eindelijk de deur uit gaat.
4 oktober besteld en ook nog op processingGENETX schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:49:
Zeer vaag, ik sta nog op processing.... Hoop toch wel dat hij dan vandaag eindelijk de deur uit gaat.
Wauw dat is echt heel snel! Of heb je de Gold versie besteld?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:15:
Woehoe! Gister besteld en krijg net het mailtje dat hij verstuurd is!
Verwijderd
Hier hetzelfdeVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:15:
Woehoe! Gister besteld en krijg net het mailtje dat hij verstuurd is!
Verwijderd
Bloodygeill!
Ik heb inderdaad de Gold versie besteld.rens-br schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:18:
[...]
Wauw dat is echt heel snel! Of heb je de Gold versie besteld?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 16:19 ]
Ah ok. De vorige Gold batch werd ook eigenlijk al meteen verstuurd.
Verwijderd
Wel apart vind ik dat de Gold zo ontzettend veel sneller gaat dan de Graphite..rens-br schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:22:
[...]
Ah ok. De vorige Gold batch werd ook eigenlijk al meteen verstuurd.
Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.