Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
kuusj98 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:43:
Wel grappig, een vriend van me zit nu al 4 weken op zijn Graphite te wachten en kreeg een paar dagen geleden bericht dat de leverdatum een paar weken opschoof, nu moet hij met een beetje pech nog een week of 2-3 wachten 8)7 Telefoon is niet eens aangemeld voor verzending oid, en vanuit China met normale shipping zal daar dus ook nog wel een week overheen gaan en met nog wat extra pech een dag of 20.
De OnePlus telefoons komen niet uit China, maar uit Duitland, Polen of Engeland.
Maar goed, nu lees ik dus dat iedereen zit te wachten op zijn exemplaar. Ik begrijp niet waarom ze niet gewoon een persbericht de deur uit duwen: dat je leveringsproblemen hebt door onderdelen die er niet zijn (AMOLED panelen bijv.) kun je zelf weinig aan doen en het scheelt enorm veel berichten naar support.
Het zijn maar geruchten dat de leveringsproblemen komt door een tekort aan onderdelen. Wat ik hierboven lees kan het ook goed zijn dat de leveringsproblemen zit aan een te kort aan mankracht in het magazijn, waardoor ze de orders niet bij kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:20
Wel vreemd dat er een tekort is aan mankracht, maar dit totaal niet wordt ingehaald. Daarnaar worden de golden op3's wel verzonden. Lijkt mij maar een vreemde uitleg.

Ik hoop nu wel niet dat ze alles snel snel doen en daardoor de kwaliteit beneden verwachting is van de komende leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order is zojuist naar 'processing' veranderd en stond op estimated shipment van 24 Oktober. Goede hoop dus dat het toestel wat eerder binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:59:
Mijn order is zojuist naar 'processing' veranderd en stond op estimated shipment van 24 Oktober. Goede hoop dus dat het toestel wat eerder binnen komt.
Ow spannend! Die van mij is ook op est ship 24-okt (besteld 23 sept) maar nog steeds Pending Shipment. Ik ga weer eens een dagje f5-en op tijd van de baas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:19
buffgeek schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:03:
Maar dat is nu toch niet gebeurd? Je wordt afgescheept zonder duidelijkheid en krijgt copy paste antwoorden toegediend.
Al enige tijd staat er bij bestellen dat het toestel verzonden wordt binnen 5 weken (inmiddels staat er binnen 4 weken). (In mijn geval bestelt op 20 september met een verwachte verzenddatum van 20 oktober en leverdatum 26 oktober.) Vervolgens gaat iedereen via support vragen om meer informatie en de vraag of het sneller geleverd kan worden. Hun antwoord daarop is dat de lange levertijden accuraat zijn, maar dat het mogelijk is dat ze eerder worden verzonden (hetgeen uit de reacties hier ook feitelijk blijkt). Mocht de levering langer duren dan zal er naar gekeken moeten worden, want dan klopt er iets niet. Blijkbaar is niemand tevreden met dit antwoord en gaat daar over lopen zeuren. Ik begrijp dat het antwoord niet heel specifiek is en dat het prettiger zou zijn dat de support een reden zou geven van de lange levertijd, maar feit blijft dat er al op het moment van bestellen een lange levertijd stond vermeld en dat dit ook gewoon lijkt te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

Ow spannend! Die van mij is ook op est ship 24-okt (besteld 23 sept) maar nog steeds Pending Shipment. Ik ga weer eens een dagje f5-en op tijd van de baas :P
Dat is wel vreemd trouwens aangezien ik 25 September besteld had. Twee dagen later dan jou dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:05

Odieus

Onuitstaanbaar

bazzemans schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:26:
[...]

Al enige tijd staat er bij bestellen dat het toestel verzonden wordt binnen 5 weken (inmiddels staat er binnen 4 weken). (In mijn geval bestelt op 20 september met een verwachte verzenddatum van 20 oktober en leverdatum 26 oktober.) Vervolgens gaat iedereen via support vragen om meer informatie en de vraag of het sneller geleverd kan worden. Hun antwoord daarop is dat de lange levertijden accuraat zijn, maar dat het mogelijk is dat ze eerder worden verzonden (hetgeen uit de reacties hier ook feitelijk blijkt). Mocht de levering langer duren dan zal er naar gekeken moeten worden, want dan klopt er iets niet. Blijkbaar is niemand tevreden met dit antwoord en gaat daar over lopen zeuren. Ik begrijp dat het antwoord niet heel specifiek is en dat het prettiger zou zijn dat de support een reden zou geven van de lange levertijd, maar feit blijft dat er al op het moment van bestellen een lange levertijd stond vermeld en dat dit ook gewoon lijkt te kloppen.
Ik snap de frustratie ook niet zo, ik snap dat je zo snel mogelijk je telefoon wilt ontvangen maar ze communiceren naar mijn inziens voldoende m.b.t. de verwachte verzend en leverdatum. Mijn estimated dispatch staat op 27 oktober, ik ben pas geneigd om contact op te nemen met de customer service wanneer op 28 oktober de status van mijn order nog steeds op pending shipment staat, tot dan ga ik er van uit dat mijn order op of voor de 27e wordt verstuurd en dat ik hiervan op de hoogte wordt gehouden via de status in mijn order history.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odieus schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

Ik snap de frustratie ook niet zo, ik snap dat je zo snel mogelijk je telefoon wilt ontvangen maar ze communiceren naar mijn inziens voldoende m.b.t. de verwachte verzend en leverdatum. Mijn estimated dispatch staat op 27 oktober, ik ben pas geneigd om contact op te nemen met de customer service wanneer op 28 oktober de status van mijn order nog steeds op pending shipment staat, tot dan ga ik er van uit dat mijn order op of voor de 27e wordt verstuurd en dat ik hiervan op de hoogte wordt gehouden via de status in mijn order history.
Helemaal eens. Ik wist op 23 sept dat ik tot 28 okt moest wachten. Prima.
Als er frustratie is, dan komt dat door het feit dat Frank (en ook andere zo te lezen op andere forums) het eerder krijgt dan ik terwijl ik voor hem zou moeten staan in de rij. Dus - ik snap dat proces van OP niet. Het is niet bepaald consistent en van support krijg je alleen maar verwarrende en misleidende dingen te horen. Verwachtingen management, heet dat geloof ik, en OP is daar niet zo goed in wat mij betreft.

UPDATE: ah, forget that: status is nu PROCESSING maar dispatch en delivery zijn ongewijzigd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMushroom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-08 13:51
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:12:
[...]

Als er frustratie is, dan komt dat door het feit dat Frank (en ook andere zo te lezen op andere forums) het eerder krijgt dan ik terwijl ik voor hem zou moeten staan in de rij. Dus - ik snap dat proces van OP niet. Het is niet bepaald consistent en van support krijg je alleen maar verwarrende en misleidende dingen te horen. Verwachtingen management, heet dat geloof ik, en OP is daar niet zo goed in wat mij betreft.

UPDATE: ah, forget that: status is nu PROCESSING maar dispatch en delivery zijn ongewijzigd.
Hier ook net naar processing gegaan! *O* oOo :Y
Iemand een idee hoe lang "processing" duurt alvorens er wordt verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMushroom schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:53:
[...]

Hier ook net naar processing gegaan! *O* oOo :Y
Iemand een idee hoe lang "processing" duurt alvorens er wordt verzonden?
Gevonden op een andere forum

"According to their [OP] website, it takes 3-5 business days for processing then takes up to 3 working days for express shipping and then up to 5 working days for standard"

Ik moet nog ergens tussen de 8 en 10 dagen wachten. Dus eigenlijk niet veel verder vooruit (jôh, wat een zeikerd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:12:
[...]

Het lijkt inderdaad vreemd dat sommigen eerder bezorgd krijgen. Kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze in batches werken en dat Frank's OP3 naar voren in geschoven en in een eerder te verzenden batch is gekomen. Kan om allerlei redenen zijn, bijvoorbeeld geannuleerde bestellingen. Je spreekt jezelf wel een klein beetje tegen m.b.t. de verwachtingsmanagement. Ze geven namelijk de verwachting van 'binnen 4/5 weken' en dat klopt. Ook in dit geval laat je je dan weer van de wijs brengen, omdat er één signaal komt dat iemand de OP3 eerder krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
Het lijkt alsof One Plus in gang is geschoten. Volgens het OP forum krijgen meerdere mensen die rond 20 september hebben besteld (estimated dispatch date rond de 20 okt) de status processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:22
whistleblazer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:49:
Het lijkt alsof One Plus in gang is geschoten. Volgens het OP forum krijgen meerdere mensen die rond 20 september hebben besteld (estimated dispatch date rond de 20 okt) de status processing.
precies wat de datum ook aangaf dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Wat is de logische volgorde van de statussen?

Ik lees
Pending shipment, Processing... Maar geen idee wat en wanneer welke status van toepassing is

Is Processing het verwerken van de bestelling (het klaarleggen in de schappen in een doos met mijn naam erop) en wordt het daarna pending shipment todat de boot er is?
Of is pending shipment gewoon de wachttijd en Processing het daadwerkelijk in een doos met mijn naam erop stoppen en op een pallet aan de haven zetten?

De mijne op 9 okt. besteld en verwachte bezorging op 9 nov.

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMushroom
JAMF schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:54:
Wat is de logische volgorde van de statussen?

Ik lees
Pending shipment, Processing... Maar geen idee wat en wanneer welke status van toepassing is

Is Processing het verwerken van de bestelling (het klaarleggen in de schappen in een doos met mijn naam erop) en wordt het daarna pending shipment todat de boot er is?
Of is pending shipment gewoon de wachttijd en Processing het daadwerkelijk in een doos met mijn naam erop stoppen en op een pallet aan de haven zetten?

De mijne op 9 okt. besteld en verwachte bezorging op 9 nov.
Helaas is het de 2de optie.
Geduld!
2x sinterklaas gevoel dit jaar.
Prijs jezelf gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 11:55

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini.pro
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-12-2021
Dat wordt nog even wachten ben ik bang :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
buffgeek schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:37:
[...]

Dat wordt nog even wachten ben ik bang :o
Ietsje meer dan 4 weken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
https://forums.oneplus.ne...oneplus-3.450434/page-248
hrusovsky, 47 minutes ago :
It seems that today they processed orders from 19. to 25. September for EU. I think tomorow they will process next orders. I hope that all orders to 5. October will be processed to the end of week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
Dat is natuurlijk nergens op gebaseerd maar puur speculatie van die gebruiker. Ik zou er niet teveel op rekenen en van het slechtste uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
whistleblazer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:58:
[...]

Dat is natuurlijk nergens op gebaseerd maar puur speculatie van die gebruiker. Ik zou er niet teveel op rekenen en van het slechtste uitgaan.
De beste man speculeert niet. Hij zegt: "It seems that today they processed .... "
Ofwel hij zegt: "Het lijkt er op dat ........ "
En verder zegt hij: "I hope that all orders ..... "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itaintbroken
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-10-2023
Mijn estimated delivery staat op 2 november gaat deze met een dag opschuiven door de feestdag op 1 november? iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
itaintbroken schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:26:
Mijn estimated delivery staat op 2 november gaat deze met een dag opschuiven door de feestdag op 1 november? iemand hier ervaring mee?
Feestdag op 1 november? Sinds wanneer hebben we in Nederland een feestdag op 1 november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 12:43
rens-br schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:30:
[...]

Feestdag op 1 november? Sinds wanneer hebben we in Nederland een feestdag op 1 november?
Ik neem aan dat hij een feestdag in China bedoelt....

Verder meldde een oplettende gebruiker op het OnePlus forum dat in de EU webshop nu gemeld wordt "Ships within 3 weeks". Blijkbaar zijn ze toch een beetje aan het inlopen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Mr Magic schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:38:
[...]
Waarschijnlijk wel. Maar dat is toch niet interessant voor hier? Het toestel wordt verscheept uit Europa en bezorgd met DHL. In beide gevallen gaan die mensen geen feest vieren op 1 november
Verder meldde een oplettende gebruiker op het OnePlus forum dat in de EU webshop nu gemeld wordt "Ships within 3 weeks". Blijkbaar zijn ze toch een beetje aan het inlopen dus...
Dat is wel goed nieuws, wie weet dat het toestel over een aantal weken weer meteen beschikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 23:11
[...]

Ik denk dat Allerheiligen wordt bedoelt. Niet in Nederland, wel in Belgie en een aantal andere landen waar katholieke feestdagen worden gevierd ;) Dit zal voor de lokale bezorging wel consequenties hebben, maar voor het verzenden waarschijnlijk niet (tenzij die uit Polen komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Inderdaad hier in België op 1 november een feestdag, laten we hopen dat ik mijn telefoon dan al heb.
Als ze een week ingelopen zijn blijf ik ook hopen dat dit voor mijn bestelling zo zal zijn (al vrees ik er voor...) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik zit op shipping date 28 oct en levering 4 november. Ik hoop echt dat er nog even 4 dagen afgesnoept kunnen worden. Maar ik vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itaintbroken
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-10-2023
[...]

Zoals hierboven vermeld is 1 november een feestdag in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Goed, salaris is gestort, tijd voor een OnePlus 3 als vervanging van de One!
Estimated availability: Ships within 3 weeks
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-_ratjetoe_-_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-10-2024
Mr Magic schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:38:
[...]

Ik heb precies op het verkeerde moment besteld met een tergende vijf weken durende levering :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
MeltedForest schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:05:
Goed, salaris is gestort, tijd voor een OnePlus 3 als vervanging van de One!

[...]

:F
Tja. Vorige week was het nog 4 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
_-_ratjetoe_-_ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

Ik heb precies op het verkeerde moment besteld met een tergende vijf weken durende levering :'(
I feel you. Nog nooit duurden vijf weken zo lang. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

rens-br schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:27:
[...]

Tja. Vorige week was het nog 4 weken levertijd.
Aha, dus volgende week is het 2 weken levertijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
MeltedForest schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:00:
[...]

Aha, dus volgende week is het 2 weken levertijd :+
Wie weet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini.pro
Krijg je trouwens een mail als je order status veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:37
buffgeek schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:08:
Krijg je trouwens een mail als je order status veranderd?
Je krijgt een mail als die verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
Nieuwe record?

Estimated availability: Ships within 12 days

Edit: Of toch niet, geen idee hoe maar mijn land is opeens veranderd naar US waardoor die 12 dagen liet zien:(

[ Voor 47% gewijzigd door Phentaq op 21-10-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is vandaag verstuurd en was 'estimated' op maandag 24 Oktober. Iets eerder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 13:39
24-09 Besteld
24-10 Estimated shipment
21-10 Verzonden, iets eerder dan geschat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
HaNS1443 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:57:
24-09 Besteld
24-10 Estimated shipment
Spanning hier. 28e besteld namelijk. Dus hopen dat ze dinsdag gaan verzenden ofzo. Case ligt al klaar hier.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wohooo! Vandaag de "High Five" mail gekregen - het wachten is bijna voorbij. Nu nog even wachten tot de DHL paketnummer actief word gemaakt zodat ik kan zien wanneer het aankomt. Ik gok op dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:05

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:21:
Wohooo! Vandaag de "High Five" mail gekregen - het wachten is bijna voorbij. Nu nog even wachten tot de DHL paketnummer actief word gemaakt zodat ik kan zien wanneer het aankomt. Ik gok op dinsdag!
Wanneer had je besteld en wat was je verwachte shipping date? :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jellabie schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:05:
[...]

Wanneer had je besteld en wat was je verwachte shipping date? :)
Besteld 23 sept, verwachte shipping date was 24 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:59:
[...]

Besteld 23 sept, verwachte shipping date was 24 okt.
Fack, ik 12oktober/4november.

Ik moet dus nog even wachten, maar ik ben al blij dat ze terug aan het verzenden zijn geslagen. :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:21:
Welk nummer moet je gebruiken om je pakket te traceren? In mijn mail staat dit:

"Your Shipment # for Order #15[endannogwatnummers]"

Is dat nummer dat met 15 begint wat je moet gebruiken bij DHL? Want DHL kent geen pakketten met dat nummer ...

Ik hoor het graag ..

Laat maar, heb support gesproken en hebben mij het juiste nummer gegeven. Wel de moeite waard om even te doen. Het is nu in Koln, morgen naar NL :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is het mogelijk om de gouden versie te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeuas1912
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:33:
Wanneer is het mogelijk om de gouden versie te bestellen?
Zoals al aangegeven staat bij "Let op" wij weten net zoveel als jullie dus vragen over wanneer iets weer leverbaar is heeft vrij weinig zin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16ok besteld 10nov verwachte levering duurt allemaal wel erg lang ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:31:
16ok besteld 10ok verwachte levering duurt allemaal wel erg lang ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
De levering duurt inderdaad lang. Je wist echter toch al dat het zo lang kon duren toen je bestelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

16ok besteld 10ok verwachte levering duurt allemaal wel erg lang ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Bijna een jaar is inderdaad erg lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10nov*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

16ok besteld 10nov verwachte levering duurt allemaal wel erg lang ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
12ok besteld en ook 10nov verwachte levering, ik moet nog veel langer wachten!!

Het leven is niet eerlijk ;( ;)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorenberg
  • Laatst online: 18-09 13:18
Nou hier 12 okt besteld. Verwachte levering 14 november...... Is nu net afgelopen woensdag de vingerafdruksensor van mijn OP2 kapot gegaan en moet deze terug voor reparatie. Dat is ook nog een heel gedoe met de service afdeling zeg. pffffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Afgelopen zaterdag (22 okt) besteld, en ik heb ook de verwachte verzenddatum op 10 november staan. Lijkt erop dat ze met een inhaalslag bezig zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
MeltedForest schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:31:
Afgelopen zaterdag (22 okt) besteld, en ik heb ook de verwachte verzenddatum op 10 november staan. Lijkt erop dat ze met een inhaalslag bezig zijn. >:)
Flink ook want, mijn besteldatum is 29 september en mijn leverdatum pas 4 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
  • Laatst online: 19-09 11:34
crimedevil schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:33:
[...]

Flink ook want, mijn besteldatum is 29 september en mijn leverdatum pas 4 november.
De levertijd loopt weer op, er staat nu weer 4 weken bij het bestellen.

Ik moet nog 2 weken wachten voor ie verstuurd wordt. Besteld op 15 oktober, verwachte verzenddatum 8 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend bij Oneplus een tracking opgevraagd die ik kon traceren in Duitsland. Nu zou de telefoon de grens overgaan en moest ik dit op een andere website van DHL gaan tracken, maar daar werkt de tracking code niet.

Iemand anders die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMushroom
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:37:
Van het weekend bij Oneplus een tracking opgevraagd die ik kon traceren in Duitsland. Nu zou de telefoon de grens overgaan en moest ik dit op een andere website van DHL gaan tracken, maar daar werkt de tracking code niet.

Iemand anders die dit ook heeft?
Ja, dit was bij mij ook zo.
Donderdag verzonden naar Keulen en vrijdag doorgestuurd naar België.
Sinds vrijdag kon ik de zending niet meer volgen op de Duitse DHL maar werd ik doorgestuurd naar de Belgische.
Daar kan ik maar sinds een uur geleden mijn zending binnen België volgen.
Gewoon even geduld hebben dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Mijn OP3 is binnen!

Besteld op 20 september met geplande verzending op 20 oktober en levering op 26 oktober. De telefoon is daadwerkelijk op 20 oktober verzonden maar twee dagen eerder geleverd (24 oktober).

Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMushroom
bazzemans schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:01:
Mijn OP3 is binnen!

Besteld op 20 september met geplande verzending op 20 oktober en levering op 26 oktober. De telefoon is daadwerkelijk op 20 oktober verzonden maar twee dagen eerder geleverd (24 oktober).

Prima!
Zou ik een overzicht van je DHL mogen zien? :p
De mijne ook op 20/09 besteld maar pas deze namiddag in België aangekomen.
Benieuwd of ik hem vandaag of morgen zal mogen ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Ik heb er trouwens 2 besteld en een paar hoesjes, ik heb schrik dat ze maar 1 GSM gaan leveren. :( :')

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Vandaag DHL geweest en niemand was thuis 8)7
Nu voor morgenavond afgesproken.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Dude
  • Laatst online: 06-03-2023
The-Dude schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:27:
Order placed: 29 september
Estimated dispatch: 28 oktober
Estimated delivery: 4 november

vrij lang wachten :-(
Net gezien dat de status gewijzigd is naar "Processing" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Ik viel vorige week helaas net buiten de boot, meeste mensen die hem hadden besteld voor 26 september kregen vorige week de melding dat hij werd verstuurd. Ik had hem echter 25 september 's avonds besteld :-(

Order placed: 25 september
Estimated dispatch: 27 oktober
Estimated delivery: 3 november

Mijn status is net veranderd naar Processing *O* Nog eventjes geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeetje, dat kreng ligt al sinds zaterdag in Köln. Als ik het adres van DHL wist zou ik het zelf gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:52:
Tjeetje, dat kreng ligt al sinds zaterdag in Köln. Als ik het adres van DHL wist zou ik het zelf gaan halen :)
Zelfde probleem bij mij. Zit met smart op dat ding te wachten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini.pro
Hier ook shipped. 28 sept besteld met express shipping, est. shipping was 27 oct dus 2 dagen eerder. Est. delivery was 31 oct. maar via de track komt het uit Polen, vanochtend aangemeld dus zal er verwacht ik overmorgen wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMushroom
AANGEKOMEN! FEEST! *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d:)b
Top!! En, hoe bevalt ie? Was het de moeite waard, al dat wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMushroom
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

d:)b
Top!! En, hoe bevalt ie? Was het de moeite waard, al dat wachten?
Ik kan hem pas om 15u gaan ophalen op het afleveradres. Ik laat het jou weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeuas1912
Bij mij ook naar processing gegaan. 28 september besteld, est. shipping was 28 oktober dus 3 dagen eerder *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
MadMushroom schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:42:
[...]

Zou ik een overzicht van je DHL mogen zien? :p
De mijne ook op 20/09 besteld maar pas deze namiddag in België aangekomen.
Benieuwd of ik hem vandaag of morgen zal mogen ontvangen!
Dat had je gemogen, ware het niet dat de telefoon door mijn werkgever is besteld en ik dus zelf niet in het bezit ben van het DHL-ovezicht. Is de telefoon inmiddels in je bezit?

Edit: Nevermind, zie de happy face-poppetjes

[ Voor 4% gewijzigd door bazzemans op 25-10-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 13:39
Update
24-09 Besteld
24-10 Estimated shipment
26-10 Pakket wordt vandaag aangeboden (standaard verzending)
28-10 Geschatte levering door OP

[ Voor 10% gewijzigd door HaNS1443 op 26-10-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Het wordt maar niet rustig met bestellen. De bestelpagina van de OnePlus 3 is dan ook zeer traag naar mijn mening. Iedereen lijkt weer massaal bezig te zijn met bestellen!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e6R3UDe.png

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Zeuas1912 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:58:
Bij mij ook naar processing gegaan. 28 september besteld, est. shipping was 28 oktober dus 3 dagen eerder *O* *O*
Maar wat zegt "processing" nou precies? De mijne is ook gewijzigd naar "processing" maar de shipping date -> "Estimated dispatch" (28 okt) is nog steeds onveranderd.... :?

(net als de estimated delivery nog onveranderd is 4 nov.)

[ Voor 9% gewijzigd door ThePrutser op 26-10-2016 11:19 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is vandaag geleverd thuis, na werk gelijk mee aan de slag! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:49:
Die van mij is vandaag geleverd thuis, na werk gelijk mee aan de slag! _/-\o_ _/-\o_
Nice one, heb je het toch nog voor mij ;) Ik zit op mijn werk. Heb de kinderen opdracht gegeven om de hele dag thuis te blijven. Geen afspraken, niet op de bank zitten met de koptelefoon, geen radio of tv aan - LET OP DE DEURBEL!!!!11! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

ThePrutser schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:18:
[...]

Maar wat zegt "processing" nou precies? De mijne is ook gewijzigd naar "processing" maar de shipping date -> "Estimated dispatch" (28 okt) is nog steeds onveranderd.... :?

(net als de estimated delivery nog onveranderd is 4 nov.)
Volgens mij betekend "processing" dat je telefoon is aangekomen in het warenhuis in Europa en deze klaar wordt gemaakt voor verzending. Wanneer hij het warenhuis verlaten heeft veranderd de status naar "Shipped out", zou je een verzendbevestiging moeten krijgen via de mail en is hij te volgen via DHL tracking.

Mijne staat sinds gisterenochtend ook op "processing", hopen dat hij vandaag wordt verstuurd.

De status is bij mij zojuist veranderd naar "Shipped Out" *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Odieus op 26-10-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Odieus schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:14:
[...]

Volgens mij betekend "processing" dat je telefoon is aangekomen in het warenhuis in Europa en deze klaar wordt gemaakt voor verzending. Wanneer hij het warenhuis verlaten heeft veranderd de status naar "Shipped out", zou je een verzendbevestiging moeten krijgen via de mail en is hij te volgen via DHL tracking.

Mijne staat sinds gisterenochtend ook op "processing", hopen dat hij vandaag wordt verstuurd.

De status is bij mij zojuist veranderd naar "Shipped Out" *O*
Dat is 1 dag eerder dan de estimate ! *O*

Dan zal die van mij morgen naar "Shipped out" veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 09:40
Heb er ook maar 1 besteld, 14 November verwachting dat ie verscheept wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:04

n0ss

⭐⭐⭐

28 September besteld.
28 Oktober estimated ship out.
4 November estimated Delivery.

Vandaag mail gekregen dat die verstuurd is oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchmus
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-09 00:07
Besteld op 28 september.
Estimated dispatch op 27 oktober.
Estimated delivery op 31 oktober. (Ik heb voor express shipping gekozen)

Mijn status geeft nog steeds processing aan, maar wat ik geprobeerd heb, is om mijn order number in te vullen bij DHL tracking by reference: http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Zo kwam ik erachter dat hij dus al wel verzonden was en dat hij morgen zelfs al bij mij aankomt! Ook blijkt dat, in tegenstelling tot anderen, ze mijn pakket wel echt met de express levering verzonden hebben.

Kortom, staat je status op processing, typ dan even je order number in op die link en misschien kun je jouw pakket dan ook al vinden. Dit werkt echter wel alleen als je voor express shipping gekozen hebt.

Jeh, deh is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Dude
  • Laatst online: 06-03-2023
The-Dude schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:31:
[...]

Net gezien dat de status gewijzigd is naar "Processing" :)
En shipped out ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeuas1912
Same, shipped out ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelkeS
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-07-2021
Die van mij ook! 1 dag eerder dan gepland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Die van mij is ook onderweg. Maar vraag mij ju af hoe lang dat duurt. Hij is nu in Duitsland en onderweg.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornS96
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-05 10:26
Heb de mijne ook besteld. Staat dat hij 14 november verscheept wordt.
das dan maar ff geduld hebben. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

ThePrutser schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:40:
[...]

Dat is 1 dag eerder dan de estimate ! *O*

Dan zal die van mij morgen naar "Shipped out" veranderen.
Ontvang net een email dat mijn OP3 verzonden is!! (2 dagen eerder dan estimated) *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Poeh, heb mijn Oneplus3 begin van de maand besteld met als verzenddatum 31/10. Ik had toch op z'n minst verwacht dat het een week of 2 eerder zou zijn, maar tot op heden dus nog niks onderweg :(

Frustrerend :D

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Dennahz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:45:
Poeh, heb mijn Oneplus3 begin van de maand besteld met als verzenddatum 31/10. Ik had toch op z'n minst verwacht dat het een week of 2 eerder zou zijn, maar tot op heden dus nog niks onderweg :(

Kan ik me voorstellen. Ze hebben de levertijd ook al aangepast naar circa 4 weken ipv de vroegere 2 tot 10 dagen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
28e sep besteld, 28e okt verzenden. Vandaag verzonden dus 2 dagen eerder.

Status nu.

Next step
The international shipment is being forwarded to the export parcel center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelkeS
rhos schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:15:
28e sep besteld, 28e okt verzenden. Vandaag verzonden dus 2 dagen eerder.

Status nu.

Next step
The international shipment is being forwarded to the export parcel center
hoe kan ik mijn pakket volgen dan? want ik kan nergens een tracking nummer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Ik kreeg een mail. Jij niet? In de mail staat iets met shipment en dan #15.......... Dat is je track en trace nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelkeS
Die heb ik gehad inderdaad en daar staat ook het order nummer in. Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Mijn pakket is nog niet te tracken. Gisteren middag al de high five mail ontvangen. Zowel de OPSXXX ordernr als shippers reference tracking werkt niet als de tracking number uit de mail. Staat natuurlijk wel dat het tot 24 uur kan duren voordat het pakket kan worden gevonden, dat tijdsbestek is nog niet verstreken. Maar ik zie dat de meesten vrijwel meteen hun pakket konden tracken. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Odieus schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:48:
Mijn pakket is nog niet te tracken. Gisteren middag al de high five mail ontvangen. Zowel de OPSXXX ordernr als shippers reference tracking werkt niet als de tracking number uit de mail. Staat natuurlijk wel dat het tot 24 uur kan duren voordat het pakket kan worden gevonden, dat tijdsbestek is nog niet verstreken. Maar ik zie dat de meesten vrijwel meteen hun pakket konden tracken. Meer mensen hier last van?
Dat had ik ook - je moet even met oneplus in de chat gaan om het juiste shipping nummer te vragen, dat OPS nummer en/of het shipping nummer in de mail zijn niet hetzelfde namelijk.

Daarnaast heb je twee URLs nodig

(1) https://nolp.dhl.de/nextt...?idc=JOUW_SHIPPING_NUMMER
Met deze zie je het aankomen in Duitsland ...

(2) https://www.dhlparcel.nl/...e?tt=JOUW_SHIPPING_NUMMER
Met deze volg je pakket tot aan je deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:30:
[...]

Dat had ik ook - je moet even met oneplus in de chat gaan om het juiste shipping nummer te vragen, dat OPS nummer en/of het shipping nummer in de mail zijn niet hetzelfde namelijk.

Daarnaast heb je twee URLs nodig

(1) https://nolp.dhl.de/nextt...?idc=JOUW_SHIPPING_NUMMER
Met deze zie je het aankomen in Duitsland ...

(2) https://www.dhlparcel.nl/...e?tt=JOUW_SHIPPING_NUMMER
Met deze volg je pakket tot aan je deur.
Via site (1) kan ik mijn pakket nu zien :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Dennahz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:45:

Zelfde verhaal hier... 5/10 order; 2/11 dispatch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
  • Laatst online: 16-09 08:48
9 oktober besteld, 3 november dispatch en 9 november levering.
Hij is al vanaf 13 oktober Pending Shipment, is dit normaal?
Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.