2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Vodafone snapt ook niet waar het probleem zit aangezien het verder op alle netwerken wel goed gaat.
Alle radiosettings kloppen gewoon erg vaag.
In eerste instantie niet, maar toen bleek dat de netwerkmodus voor de sim was terug gezet naar "gsm" ipv "4g/3g/2g auto".
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Binnen 6 maanden, krijg je een gratis scherm reparatie als die niet onder de normale garantie valt.
En je telefoon wordt 1 keer vervangen/gerepareerd als er waterschade is en deze (schade) valt niet onder de garantie.
bron http://www.ztemobile.de/kontakt/kundenservice/
Ik ontvang deze niet. Ik heb onder de instellingen - energiebesparing - App stroombesparing al wat zitten spelen met de instellingen aldaar (met name Geplande activering achtergrond schijnt hier mee te maken te hebben) maar nog geen resultaat..
Andere Android toestellen hier ontvangen wel de berichten..
Ik had dat probleem ook totdat ik onder die app stroombesparingsinstellingen alle drie de opties uit heb gevinkt voor alle apps waar ik notificaties van wilde ontvangen.Hoyden schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:04:
Heeft iemand van jullie ook issues met het ontvangen van Nieuws Alerts, zoals die van Nu.nl, Nos en Telegraaf?
Ik ontvang deze niet. Ik heb onder de instellingen - energiebesparing - App stroombesparing al wat zitten spelen met de instellingen aldaar (met name Geplande activering achtergrond schijnt hier mee te maken te hebben) maar nog geen resultaat..
Andere Android toestellen hier ontvangen wel de berichten..
Misschien is het ook een idee om naar de notificatie instellingen te kijken in het menu.
Ik heb alle 4 de opties onder Energiebesparing nu uitgezet. Onder het Meldingen menu staan de volgens 2 opties aan :SaN schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 19:57:
[...]
Ik had dat probleem ook totdat ik onder die app stroombesparingsinstellingen alle drie de opties uit heb gevinkt voor alle apps waar ik notificaties van wilde ontvangen.
Misschien is het ook een idee om naar de notificatie instellingen te kijken in het menu.
Meldingen weergeven
Snel bekijken weergeven.
Nu het resultaat even in de gaten houden.
https://community.zteusa....d%2F20161124111138817.zip
Deze optie is onderdeel van de 4 die ik heb uitgezet, maar er komen nog geen berichten binnen. De Telegraaf heeft er vandaag wel 1 verzonden.spNk schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:52:
Je moet de optie "Vergrendeld scherm wissen" uitzetten bij betreffende apps.
Snap het nog niet zo goed wat er nu misgaat..
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Helaas werkt de OTA updater al enkele dagen niet. Niet dat ik het anders had kunnen testen overigens, heb KPN.crepsly schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:17:
Op xda lees ik dat er een nieuwe update is B09, iemand deze geprobeerd om te kijken of de 4G Vodafone problemen zijn verholpen?
als het die voor de A2017 is, die is van augustus?
ik zie geen b09 voor de A2017G
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
[ Voor 6% gewijzigd door redfox1950 op 30-12-2016 12:13 ]
Ik heb net een B06 download gevonden: https://goo.gl/XBAhLW Na installatie B06 direct een 4G verbinding! Deze laat ik er voorlopig op staan.
Netwerkinstellingen staan op 4G/3G/2G Auto
Bij zoeken naar nieuwe updates geeft hij aan dat B08 software up to date is (geen B09 dus).
Ga ook maar downgraden naar B06 om optimaal van het toestel te kunnen genieten.
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Na wat zoeken en testen kwam ik er steeds niet aan uit en heb o.a. push-, meldingsinstellingen en alternatieve mail-apps geprobeerd om te testen. En ook bij de andere apps hetzelfde probleem. Mijn vermoeden werd steeds meer bevestigd.
Na tips in dit forum heb ik de energiebeperkingen teruggezet, en het lijkt voorlopig te werken.
Bedankt!
voor de persoon aan de andere kant klinkt het dan ineens alsof ik in een lege holle ruimte sta
draai ik dan even met mijn hoofd dan hoort die persoon me wel weer gped
krijgen jullie dat ook wel eens te horen van mensen waar je mee belt?
Bron: http://www.ztemobile.de/forums/reply/3000/
In een recenter forumpost (twee dagen geleden) geven ze aan dat Android 7 eind januari voor alle klanten beschikbaar komen. Of dit gaat lukken is uiteraard maar de vraag...B.O.C.K schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:08:
In een forumpost op de Duitse pagina van ZTE lees ik dat ze de eerste testversie van Android 7 eind januari gereed hebben, de reden hiertoe is dat ZTE nog niet OTA gaat is dat ze op Google wachten. Zodra Google alles heeft afgrond verwachten ze ongeveer een maand later Android 7 OTA te kunnen distribueren.
Bron: http://www.ztemobile.de/forums/reply/3000/
Bron:
http://www.ztemobile.de/forums/reply/3220/
Daarnaast staat de Axon 7 nu eindelijk op de Daydream pagina van Google als "coming soon".
Bron:
https://blog.google/produ...es-daydream-ready-family/
[ Voor 3% gewijzigd door devries1989 op 06-01-2017 18:33 ]
Heb op m'n vorige telefoon in de laatste week al met een experimentele custom rom functie gespeeld en dat beviel opzich best.
OTA de B08, wordt gedownload, het instaleren wordt afgebroken:
omdat het pakket niet overeenkomt? Ik heb dan de B08 van de ZTE site
gedownload, op sd card maar die vind hij niet !
Ik kom van LG G3 en ik ben echt niet happy !!!
Moet het toestel terug ?
Uiteindelijk gelukt.
[ Voor 3% gewijzigd door andremichel op 11-01-2017 15:49 ]
Wat me tot nu opvalt...
- Scherm is prachtig
- Supersnel
- Lekker licht
- Mooi verpakt en compleet geleverd
Meld me weer als ik er wat meer mee heb gespeeld :-)
Mee gespeeld ....
Mijn Wifi draait op een NetGear Orbi systeem
Wifi is wel een heel stuk langzamer
Bizar verschil... lijkt wel of die alleen maar de 2.4 ghz band ziet en niet de 5Ghz..
Even proberen met verschillende kanalen
[ Voor 35% gewijzigd door oldsmelly op 22-01-2017 18:44 ]
MuziekLiefhebbert
Wat een paniek om niks, die update voegt ook nog eens niets merkbaars toe.andremichel schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:13:
Gisteren een axon 7 gehaald in de MM. Geleverd met B06. Ik ontvang via
OTA de B08, wordt gedownload, het instaleren wordt afgebroken:
omdat het pakket niet overeenkomt? Ik heb dan de B08 van de ZTE site
gedownload, op sd card maar die vind hij niet !
Ik kom van LG G3 en ik ben echt niet happy !!!
Moet het toestel terug ?
Uiteindelijk gelukt.
Ik weet niet wat de V10 weegt, maar ik zou de axon 7 toch echt niet als 'lekker licht' omschrijven.
Hopelijk komen ze snel met nougat, maar ook met hun VR headset! Ben benieuwd.
[ Voor 15% gewijzigd door Trick7 op 22-01-2017 19:47 ]
Blijkbaar helemaal gemist die aankondiging.
Hoop wel dat er net zo'n remote als bij de view bijzit.
De wifi is wel sneller maar zeker niet op het nivo van zeg een iPad of een nVidia Shield.
Ander raar probleem is dar ik nog geen 1 widget heb gevonden met een klok die ook daadwerkelijk wordt bijgewerkt. Sommige lopen gewoon 2 uur achter andere updaten helmaal niet
MuziekLiefhebbert
Ik gebruik 1Weather hiervoor, de tijd word netjes bijgewerkt, alleen het weer vereist een handmatige activatie.oldsmelly schreef op maandag 23 januari 2017 @ 18:19:
Ander raar probleem is dar ik nog geen 1 widget heb gevonden met een klok die ook daadwerkelijk wordt bijgewerkt. Sommige lopen gewoon 2 uur achter andere updaten helmaal niet
Nu 2 dagen in gebruik....
Positief
- Geluid via de speakers is echt het beste wat ik ooit gehoord heb.
- Voor mij 1 van de belangrijkste dingen op een smart tel... geluid via de koptelefoon is echt heel erg goed zei het redelijk zacht !
Je moet hem aardig open draaien voor een beetje volume . Ik heb nog niks aan de equalizer geregeld oid, en ik heb dolby aan staan.
- Scherm is prachtig en ook buiten goed te lezen.
- Batterij is prima voor mij meeer dan zat, ik luister meestal iets van 5 uur muziek per dag en zeg 1 uur appen en als ik nu thuis kom heb ik zeker 50% over (van 06:30 in de ochtend tot zeg 1800 in de avond)
Negatief.
- Wifi is toch wat wissel vallend en vaak net wat trager dan mijn iPad of nVidia Shield
Jammer is wel dat er erg weinig hoesjes en screen protectors te koop zijn. De grote merken als OtterBox etc laten het vooralsnog afweten. Was bij mij bekend maar toch jammer.
[ Voor 79% gewijzigd door oldsmelly op 24-01-2017 20:18 ]
MuziekLiefhebbert
Dit zit er sinds b08 op, maar kan het nergens vinden.
ZTE Locker onder Aangepaste funties. Uitzetten is daar mogelijkGremen schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:50:
Weet iemand hoe je die wisselende achtergronden op lock screen uitzet?
Dit zit er sinds b08 op, maar kan het nergens vinden.
Hoe dan? Als ik het schuifje rechts boven op uit zet, krijg ik een popup met twee opties. Annuleren en aanzetten(ofzo). Uitzetten lukt me gewoon nietHoyden schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:25:
[...]
ZTE Locker onder Aangepaste funties. Uitzetten is daar mogelijk
Je zet het schuifje uit en kiest "Opnieuw selecteren"Gremen schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:34:
[...]
Hoe dan? Als ik het schuifje rechts boven op uit zet, krijg ik een popup met twee opties. Annuleren en aanzetten(ofzo). Uitzetten lukt me gewoon niet
Daar kan je een vaste achtergrond kiezen.
Als je daarna terug gaat naar de ZTE Locker instellingen zie je dat de optie uit staat.
Thanx! Na "Opnieuw selecteren" gaat dat schuifje eerst weer aanHoyden schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:48:
[...]
Je zet het schuifje uit en kiest "Opnieuw selecteren"
Daar kan je een vaste achtergrond kiezen.
Als je daarna terug gaat naar de ZTE Locker instellingen zie je dat de optie uit staat.

Maar daarna kan het dus toch
Kpn kaart erin en wel 4g, ga toch maar weer eens contact zoeken met Vodafone.
Is dat met Vodafone ook al bekend bij ZTE? Zo niet, die dan even inlichten?peukiemon schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:54:
Heb hem de update gedaan van b06 naar b10 maar net als bij de b08 update wederom geen 4g bij vodafone.
Kpn kaart erin en wel 4g, ga toch maar weer eens contact zoeken met Vodafone.
Edit: Volgens dit zijn ze op de hoogte: https://forum.xda-develop...b08-update-t3526877/page2
[ Voor 15% gewijzigd door Hoyden op 25-01-2017 19:04 ]
Ik heb toch een paar vraagjesL
Bij mijn huidige OnePlus 1 is de audio zwaar overstuurd als ik op een feestje (techno) muziek opneem. Bij de OP3T schijnt dat niet veel anders te zijn. Daarnaast is de microfoon en speaker bij het bellen nogal bagger bij de OnePlus 1, maar dat schijnt inmiddels wel flink verbeterd te zijn.
Hoe zit dat bij de Axon (overstuurd geluid en bel kwaliteit)?
Vraag die ik ook in OP3T thread vroeg: Ik begreep dat de OnePlus garantie eigenlijk maar een jaar is. Is dit bij de Axon 7 anders als je hem bij een Nederlandse reseller koopt?
En eventueel toch andere argumenten om mij over te halen tóch een Axon te halen in plaats van een OP3T?
Thanks!
I intend to live forever. So far, so good.
Ik heb het idee dat het RAM management een stuk beter is, apps sluiten niet zomaar meer af als ik switch.SaN schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:23:
Het enige verschil wat ik tot nu toe kan ontdekken is dat het lockscreen eindelijk interactief is geworden zoals het hoort. Nougat kunnen we nu voor januari wel vergeten natuurlijk...
Overigens zijn ze aardig ver met Lineage OS op de Axon 7,
Alle Nederlandse winkels horen zich te houden aan de Nederlandse wet, die schrijft recht op een degelijk product voor. In praktijk krijg je dus gewoon 2 jaar garantie op je Axon 7.Astr0blaster schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:38:
Vraag die ik ook in OP3T thread vroeg: Ik begreep dat de OnePlus garantie eigenlijk maar een jaar is. Is dit bij de Axon 7 anders als je hem bij een Nederlandse reseller koopt?
Zelfs 3 jaar ZTE vip service geeft nog een extra jaar na de standaard 2 jaar garantie.rens-br schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:03:
[...]
Alle Nederlandse winkels horen zich te houden aan de Nederlandse wet, die schrijft recht op een degelijk product voor. In praktijk krijg je dus gewoon 2 jaar garantie op je Axon 7.
Een gratis scherm reparatie in het eerste halfjaar.
En nog een waterschade binnen de 3 jaar garantie.
Garantie zit dus wel goed.
Klopt. Voor zover ik het kan zeggen na 2 dagen denk ik ook dat de batterijduur iets is verbeterd.spNk schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 23:21:
[...]
Ik heb het idee dat het RAM management een stuk beter is, apps sluiten niet zomaar meer af als ik switch.
Overigens zijn ze aardig ver met Lineage OS op de Axon 7,
[video]
Maar ik kan deze optie niet vinden in de Axon 7.
Kan het niet of was het nu zo dan vanaf versie 6 van android dit standaard is ?
MuziekLiefhebbert

Vinger unlock op dit scherm geeft een unlock geluid maar geeft geen ander beeld. Pas na het aanraken van van de ronde homebutton krijg ik beeld.
Ik heb in de instellingen zitten zoeken waar ik deze feature uit kan zetten, maar nog niks gevonden.
Iemand een idee? Nogal irritant
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 28-01-2017 10:30 ]
Schijnt dat de Axon 7 Full Disk Encryption versleutelt met een standaard wachtwoord, dus een boot wachtwoord op de Axon 7 met Android 6 zal waarschijnlijk nooit komen. Maar met Android 7 komt ook Direct Boot en File Encryption ter vervanging van Full Disk Encryption, wellicht pakt ZTE het ditmaal wel goed op i.p.v. een standaard wachtwoord te gebruiken.oldsmelly schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 08:17:
Ik heb altijd mijn android telefoons beveiligd door de telefoon te encrypten.
Maar ik kan deze optie niet vinden in de Axon 7.
Kan het niet of was het nu zo dan vanaf versie 6 van android dit standaard is ?
Onderstaand filmpje legt het wat uitgebreider uit:
YouTube: All About Android 293: Juicy VR
Ik kom ook van een OP1 en de specificaties van de audio hebben mij overtuigd om destijds de Axon 7 te bestellen ipv de OP3. Stoorde mij altijd aan de vervorming tijdens opnemen bij feesten en festivals.Astr0blaster schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:38:
Bij mijn huidige OnePlus 1 is de audio zwaar overstuurd als ik op een feestje (techno) muziek opneem. Bij de OP3T schijnt dat niet veel anders te zijn. Daarnaast is de microfoon en speaker bij het bellen nogal bagger bij de OnePlus 1, maar dat schijnt inmiddels wel flink verbeterd te zijn.
Hoe zit dat bij de Axon (overstuurd geluid en bel kwaliteit)?
De Axon 7 heeft de beste geluidskwaliteit die ik tot nu toe bij een smartphone ben tegengekomen.
Geluid wordt totaal niet vervormd, bass en hoge tonen worden niet ineens weggefilterd.
Hier een opname die ik maakte op een technofeestje:
YouTube: DGTL x Mosaic by Maceo - Stephan Bodzin
Hier 2 4k opnames:
YouTube: Qlimax 2016 Bass Modulators Laser Show \[4K]
YouTube: Qlimax 2016 Ran-d - ZOMBIE \[4K]
Ff tjekken tnxB.O.C.K schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:04:
[...]
Schijnt dat de Axon 7 Full Disk Encryption versleutelt met een standaard wachtwoord, dus een boot wachtwoord op de Axon 7 met Android 6 zal waarschijnlijk nooit komen. Maar met Android 7 komt ook Direct Boot en File Encryption ter vervanging van Full Disk Encryption, wellicht pakt ZTE het ditmaal wel goed op i.p.v. een standaard wachtwoord te gebruiken.
Onderstaand filmpje legt het wat uitgebreider uit:
YouTube: All About Android 293: Juicy VR
MuziekLiefhebbert
Zou je je verhaal iets meer uit elkaar willen trekken d.m.v. enters?ZixXer schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:41:
Hey........................................
Verder zou ik je aanraden om swiftkey als toetsenbord te installeren, die heeft perfecte multi-language autocorrectie/voorspelling, ik heb zelf Nederlands, Duits en Engels altijd aan staan, zelfs d.m.v. swipen werkt dat prima.
[ Voor 7% gewijzigd door spNk op 30-01-2017 20:48 ]
Grappig dat ik dat hier lees. Ik vind het ook het fijnste toetsenbord aangezien ik altijd wissel tussen normaal typen en swypen, maar ik heb de laatste tijd het probleem dat hij bij swypen eerst een Engels woord probeert te pakken in plaats van een Nederlands woord. Heb jij daar geen last van?spNk schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:47:
[...]
Zou je je verhaal iets meer uit elkaar willen trekken d.m.v. enters?Nogal lastig te lezen zo.
Verder zou ik je aanraden om swiftkey als toetsenbord te installeren, die heeft perfecte multi-language autocorrectie/voorspelling, ik heb zelf Nederlands, Duits en Engels altijd aan staan, zelfs d.m.v. swipen werkt dat prima.
Nou je t zegt, regelmatig inderdaad.SaN schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:55:
[...]
Grappig dat ik dat hier lees. Ik vind het ook het fijnste toetsenbord aangezien ik altijd wissel tussen normaal typen en swypen, maar ik heb de laatste tijd het probleem dat hij bij swypen eerst een Engels woord probeert te pakken in plaats van een Nederlands woord. Heb jij daar geen last van?
[ Voor 95% gewijzigd door SaN op 01-02-2017 23:30 ]
Om hier nog even op terug te komen. De batterijduur is niet verbeterd door de update. Na de update deed mijn weer widget het niet meer, die moest opnieuw worden ingesteld. Nadat ik dat had gedaan ging mijn batterij weer sneller leeg. Ik heb hem nu verwijderd en de batterij gaat een stuk langer mee.SaN schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:51:
[...]
Klopt. Voor zover ik het kan zeggen na 2 dagen denk ik ook dat de batterijduur iets is verbeterd.
Ik zit nu nog steeds op A2017G.1.0.0B08.
Waar hebben jullie je telefoon gekocht?
Ik heb die van mij op Amazon de gekocht.
Welke problemen zijn dat? Ik ben er nog geen tegengekomen. Het lijkt allemaal wat soepeler te werken en het lockscreen is nu interactief.mastair schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:11:
Voor mij hetzelfde, ook via Amazon.de aangeschaft. Maar als ik de problemen met b10 lees, blij toe.
Voor wat betreft mijn eigen perceptie; hij loopt idd wat soepeler/sneller. Voor deze update wilde de UI nog wel eens 1-2 seconden stotteren als ik hem net unlocked had. Dat is nu weg.
Door het recente heengaan van mijn trouwe Nexus 5 (2014-2017) ben ik sedert enige tijd op zoek naar een nieuw bang-for-buck toestel. Uiteraard viel mijn oog direct op deze parel. De toestelprijs is echter niet bijzonder laag te noemen (€444) en Total Cost of Ownership, TCO over twee jaar is €804,- i.c.m. 2GB sim-only of €852 i.c.m. 5GB sim-only, beide van Tele2. OnePlus 3T is iets goedkoper maar is door inferieure geluidskwaliteit en slechtere customer support voor mij afgevallen.
Vanwege de prijs van een los toestel nooit naar de flagship phones gekeken, maar zo vlak voor het MWC viel mij de prijs op van een Galaxy S7 op het moment. Het is nu namelijk zo dat dit toestel, met uiteraard wel maar 32GB en non-expandable storage, te verkrijgen is met een TCO van €826 voor 5GB (en €823 voor 2GB). Wat is jullie ervaring, hoe presteert een Axon 7 t.o.v. een Galaxy S7?
Ik heb een Axon 7 op het moment en heb hiervoor oa een S7 gehad en wil hem niet meer terug, ik vind de Axon veel fijner, hij voelt veel sneller en soepeler aan, Ik wil hem bij wijze van spreken niet ruilen voor 2 S7's, de waarde even niet meegrekend. Voor mij is de Axon 7 top en sinds lange tijd heb ik niet meer het gevoel van, het is hem net niet en kijk nu niet meer wat er verder te koop is.Roadking schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:31:
Hallo allemaal,
Door het recente heengaan van mijn trouwe Nexus 5 (2014-2017) ben ik sedert enige tijd op zoek naar een nieuw bang-for-buck toestel. Uiteraard viel mijn oog direct op deze parel. De toestelprijs is echter niet bijzonder laag te noemen (€444) en Total Cost of Ownership, TCO over twee jaar is €804,- i.c.m. 2GB sim-only of €852 i.c.m. 5GB sim-only, beide van Tele2. OnePlus 3T is iets goedkoper maar is door inferieure geluidskwaliteit en slechtere customer support voor mij afgevallen.
Vanwege de prijs van een los toestel nooit naar de flagship phones gekeken, maar zo vlak voor het MWC viel mij de prijs op van een Galaxy S7 op het moment. Het is nu namelijk zo dat dit toestel, met uiteraard wel maar 32GB en non-expandable storage, te verkrijgen is met een TCO van €826 voor 5GB (en €823 voor 2GB). Wat is jullie ervaring, hoe presteert een Axon 7 t.o.v. een Galaxy S7?
Bedenk wel dat geen enkele telefoon perfect is maar deze komt toch erg dicht bij, ik zag bv eerst een fingerscanner nooit zitten, maar van de Axon gebruik ik hem constant, werkt super..
Ga gerust voor de Axon 7 je zal er geen spijt van krijgen, ik ben geen gamer overigens.
Heb je zoveel belminuten of is tele2 gewoon duurder? Ik zit bij simyo met een 2gb sim-only abbo en mijn 'TCO' voor de Axon 7 is 690 euro (450+240). Dat is nogal een verschil met 804 euro...Op moment van schrijven is de Axon 7 bij amazon.de trouwens 406 euro, dat scheelt ook weer een paart tientjes.Roadking schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:31:
De toestelprijs is echter niet bijzonder laag te noemen (€444) en Total Cost of Ownership, TCO over twee jaar is €804,- i.c.m. 2GB sim-only of €852 i.c.m. 5GB sim-only, beide van Tele2.
Ik heb geen ervaring met de S7.
Anders verder hier lijkt me: [ZTE Axon 7] Levertijden & Prijzen
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Thanks voor de videos! Klinkt goed! (En pluspunten voor DGTL x Mosaic, goede muzieksmaakMysteryman2 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 18:20:
[...]
Ik kom ook van een OP1 en de specificaties van de audio hebben mij overtuigd om destijds de Axon 7 te bestellen ipv de OP3. Stoorde mij altijd aan de vervorming tijdens opnemen bij feesten en festivals.
De Axon 7 heeft de beste geluidskwaliteit die ik tot nu toe bij een smartphone ben tegengekomen.
Geluid wordt totaal niet vervormd, bass en hoge tonen worden niet ineens weggefilterd.
Hier een opname die ik maakte op een technofeestje:
YouTube: DGTL x Mosaic by Maceo - Stephan Bodzin
Hier 2 4k opnames:
YouTube: Qlimax 2016 Bass Modulators Laser Show \[4K]
YouTube: Qlimax 2016 Ran-d - ZOMBIE \[4K]
Amerikaanse Axon 7 heeft vandaag Nougat gekregen.dapluiz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:06:
Ben benieuwd wanneer de OTA beschikbaar is : http://www.androidauthority.com/zte-axon-7-nougat-747830
Bron: https://forum.xda-develop...-7/how-to/nougat-t3552251
Iets in me zegt van nietpeukiemon schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:48:
Ik hoop wel dat ze het probleem van de 4g met Vodafone hebben opgelost met Nougat.
Verwijderd
Hoop dat het een waardige opvolger is van M8.
ben een behoorlijke audiofiel, dus ben benieuwd.
nog meer mensen hier die de overstap van de m7-8-9 naar de Axon hebben gemaakt?
en hoe bevalt dat?
en is Nougat al uit in nl?
[ Voor 5% gewijzigd door Darobi op 11-02-2017 22:49 ]
Deze Axon klinkt in mijn ogen met Flac files minstens net zo goed.
Ik gebruik sinds kort een Sony Noise canceling koptelefoon en dat helpt ook een heel stuk :-)
MuziekLiefhebbert
Hiervoor lang een m7 gehad, nadat die een duik ad genomen,afgelopen half jaar een huawei y6 gehad. 120 euro bij de MM,deed op zich alles,maar vooral het gebrek aan ruimte was irritant. Dat moet met de axon geen probleem zijn.
@san; gebruik je een outlook account via de gmail app? Ik blijf die app namelijk gebruiken,omdat die het best samenwerkt met mn zw3.
Bij deze mijn eerste bericht vanaf de axon.SaN schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:09:
Nee. Ik gebruikte eerst de standaard mail app van de Axon. Daarna Blue Mail. Ik dacht er al over om al mijn outlook mails te laten forwarden naar mijn Gmail account, en zo verder te werken, maar zoals het nu gaat werkt het ook prima eigenlijk.
Bij het uitpakken viel me op dat er veel accessoires bij zitten. Het hoesje, en extra verloopje had ik niet verwacht. Verder moest ik mijn simkaart nog verknippen, was ook wel even spannend

Ik draai twee accounts in de gmail app, een gmail en een hotmail. Forwarden hoeft dus niet per se.
[ Voor 0% gewijzigd door Fioravanti op 13-02-2017 22:03 . Reden: Bij afwezigheid van een eerste "verloofde",toch maar verloopje neergezet ]
Jij hebt wel een hele speciale uitvoering besteld...Fioravanti schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:57:
[...]
Bij deze mijn eerste bericht vanaf de axon.![]()
Bij het uitpakken viel me op dat er veel accessoires bij zitten. Het hoesje, en extra verloofde had ik niet verwacht. Verder moest ik mijn simkaart nog verknippen, was ook wel even spannend![]()
Ik draai twee accounts in de gmail app, een gmail en een hotmail. Forwarden hoeft dus niet per se.
Zeara schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:00:
[...]
Jij hebt wel een hele speciale uitvoering besteld...
MuziekLiefhebbert
Haha, nog even wennen aan de autocorrectie op het nieuwe toetsenbord
Dat moet een verloopje zijn natuurlijk...
Graag reactie?!
ben zeer tevreden
kom van een m8, audio (boxen en via hoofdtelefoon) is bij zte goed,
maar wel iets minder dan de m8
binnenkort eens een review plaatsen,a ls het lukt
Ik draai zelf ook B10 en heb hier geen last van. Focussen gaat snel en goed. Al een factory reset geprobeerd?peedee schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 05:12:
Hallo, heeft iemand hier ook problemen met het focussen van de camera? De viewfinder blijft regelmatig focussen sinds de laatste update B10. De motor blijft ook hangen ik hoop dat het opgelost wordt met Nougat update anders wordt het een serieus probleem.
Graag reactie?!
Ik heb het ook nog even geprobeerd en heb er ook geen last van op B10...peedee schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 05:12:
Hallo, heeft iemand hier ook problemen met het focussen van de camera? De viewfinder blijft regelmatig focussen sinds de laatste update B10. De motor blijft ook hangen ik hoop dat het opgelost wordt met Nougat update anders wordt het een serieus probleem.
Graag reactie?!
Heeft iemand anders dat ook?
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [ZTE Axon 7] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [ZTE Axon 7] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [ZTE Axon 7] Het grote Accessoires topic