ZTE heeft de Axon 7 gepresenteerd. Een interessant toestel met een 5,5" Amoled scherm, Snapdragon 820 SOC, maximaal 6GB werkgeheugen en een maximale opslagcapaciteit van 128GB. De Axon 7 kan ook geleverd worden met een druk gevoelig scherm. De Axon 7 is het nieuwe topmodel van ZTE en dat is goed te zien aan de specificaties. De Axon 7 heeft alle componenten die een high-end telefoon moet bevatten. De Axon 7 bevat een Qualcomm Snapdragon 820 gekoppeld aan 4 of 6 GB werkgeheugen en kan geleverd worden met zowel 64 als 128GB opslagcapaciteit. Het bevat twee camera's, waarbij de camera aan de achterkant 20MP bevat en de voorkant een 8MP exemplaar is. De accu heeft een capaciteit van 3250mAh en ondersteunt Quick Charge 3.0. De telefoon kost in Europa €409,- voor het model met 4GB ram en 64GB opslag. Andere prijzen zijn niet bekend gemaakt. Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Accessoires voor de ZTE Axon 7.
Terug naar Inhoudsopgave
De ZTE Axon 7 ondersteunt de volgende frequenties:
Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Crosspost uit het Axon 7 topic.
Ik probeer een setje kabels en laders bij elkaar te zoeken die geschikt zijn voor quick charge 3.0 in de auto en thuis. Het moeten alleen wel lange kabels zijn. Ik ben van plan om dit te bestellen bij Amazon, maar als er mensen zijn die al goede ervaringen hebben met andere producten hoor ik het graag. Bij elke kabel staan naast veel goede recensies ook altijd een behoorlijk aantal slechte.
Autolader van Aukey. Lijkt me prima.
Kabels van Anker. Zien er basic uit, is niet erg, maar ik lees dat de connector los gaat zitten na een tijdje.
Kabels van Aukey. Zien er mooi uit, maar heb al gezien dat de plaatjes gauw loslaten en dat de connectors van deze kabel ook al snel losser worden.
Ervaringen met beide merken zijn welkom. Ik heb al gezien dat de service van Anker zeer goed is, dus ik neig naar die kabels.
Ik probeer een setje kabels en laders bij elkaar te zoeken die geschikt zijn voor quick charge 3.0 in de auto en thuis. Het moeten alleen wel lange kabels zijn. Ik ben van plan om dit te bestellen bij Amazon, maar als er mensen zijn die al goede ervaringen hebben met andere producten hoor ik het graag. Bij elke kabel staan naast veel goede recensies ook altijd een behoorlijk aantal slechte.
Kabels van Anker. Zien er basic uit, is niet erg, maar ik lees dat de connector los gaat zitten na een tijdje.
Kabels van Aukey. Zien er mooi uit, maar heb al gezien dat de plaatjes gauw loslaten en dat de connectors van deze kabel ook al snel losser worden.
Ervaringen met beide merken zijn welkom. Ik heb al gezien dat de service van Anker zeer goed is, dus ik neig naar die kabels.
Blitzwolf en Anker zijn beide ook goede merken voor QuickCharge (auto)opladers en USB-C kabels.SaN schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:45:
Crosspost uit het Axon 7 topic.
Blitzwolf:
http://www.blitzwolf.com/
Anker:
https://de.anker.com/
Beide merken zijn ook bij de Duitse Amazon te bestellen. Vooral voor lange kabels is Blitzwolf interessant. Zij hebben USB-C kabels die QC3.0 ondersteunen van 3 Meter.
https://www.amazon.co.uk/...eywords=usb%20c%20charger
Bedankt! Die kabel van drie meter is wel handig voor op de bank. Alhoewel ik me een beetje af ben gaan vragen of het wel nodig is. Een kwartiertje aan de lader en ik kan de hele avond vooruit. Vaak zelfs zonder te laden wel.devries1989 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:29:
[...]
Blitzwolf en Anker zijn beide ook goede merken voor QuickCharge (auto)opladers en USB-C kabels.
Blitzwolf:
http://www.blitzwolf.com/
Anker:
https://de.anker.com/
Beide merken zijn ook bij de Duitse Amazon te bestellen. Vooral voor lange kabels is Blitzwolf interessant. Zij hebben USB-C kabels die QC3.0 ondersteunen van 3 Meter.![]()
https://www.amazon.co.uk/...eywords=usb%20c%20charger
Ik heb net een https://de.anker.com/products/A2221011 binnengekregen, zal hem z.s.m. even proberen in de auto.
Edit: Werkt prima i.c.m. een goedkope micro-usb kabel i.c.m. het bij de telefoon geleverde verloopje. De Ampere app geeft iig ~2.5A aan. USB-C kabel is nog in bestelling.
Verder gebruik ik een http://www.ravpower.de/2-usb-qc3charge-black.html om 2 apparaten tegelijk op te laden, wat uitstekend werkt (i.c.m. quickcharge met originele kabel).
Edit: Werkt prima i.c.m. een goedkope micro-usb kabel i.c.m. het bij de telefoon geleverde verloopje. De Ampere app geeft iig ~2.5A aan. USB-C kabel is nog in bestelling.
Verder gebruik ik een http://www.ravpower.de/2-usb-qc3charge-black.html om 2 apparaten tegelijk op te laden, wat uitstekend werkt (i.c.m. quickcharge met originele kabel).
[ Voor 30% gewijzigd door spNk op 03-10-2016 14:51 ]
Dit is het voor mij geworden:
Blitz Wolf 3M Nylon Voor op de bank.
Anchor Powerline 1.8 m Voor de bedlader (geen quick charge)
Aukey Quick Charge 3,0 auto-oplader 3 poorten 42W
Het lijkt me vooral erg handig om tijdens een kort autoritje flink wat op te kunnen laden. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. Daar gebruik ik dan de originele kabel voor.
Blitz Wolf 3M Nylon Voor op de bank.
Anchor Powerline 1.8 m Voor de bedlader (geen quick charge)
Aukey Quick Charge 3,0 auto-oplader 3 poorten 42W
Het lijkt me vooral erg handig om tijdens een kort autoritje flink wat op te kunnen laden. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. Daar gebruik ik dan de originele kabel voor.
[ Voor 14% gewijzigd door SaN op 02-10-2016 21:45 ]
Iemand al ervaring met hoesjes en screen protectors? ik gebruik nu gewoon het standaard hoesje maar aangezien ik van mijn laatste telefoon het scherm 2 maal heb moeten vervangen ben ik opzoek naar een iets robuster hoesje.
ik heb nog nooit een screen protector gehad maar zat er aan te denken om dat nu wel te doen.
ik heb nog nooit een screen protector gehad maar zat er aan te denken om dat nu wel te doen.
Ik heb geen idee of de screenprotectors bestaan voor de Axon 7. Maar ik kan een tempered glass screenprotector aanraden! Deze beschermd niet alleen tegen krassen, maar ook tegen vallen.SupBlub schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:10:
ik heb deze week net 3 hoesjes via aliExpress binnen gekregen! waarvan deze toch wel het aangenaamst is.SupBlub schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:10:
Iemand al ervaring met hoesjes en screen protectors? ik gebruik nu gewoon het standaard hoesje maar aangezien ik van mijn laatste telefoon het scherm 2 maal heb moeten vervangen ben ik opzoek naar een iets robuster hoesje.
Hoesje 1

Link
- Dun
- stug klepje
- fancy!!
- gaatjes voor beide microfoons
- helaas maar 1 pasje
Hoesje 2

deze ga ik weg doen want;
- geen pasjes
- ietwat dikker, zal ook wel beter beschermen denk ik dan
- te sparkly voor mij
Hoesje 3
Suf zwart leer die erg dik is, maar wel ruimte voor 3 pasjes.
Algemeen
- Alle hoesjes klemmen trouwens goed om de telefoon heen
- Vingerafdruk sensor blijft goed te bereiken.
- Goedkoop, rond de 6~7 euro per hoesje!
helaas nog geen screenprotector gekocht/gevonden!
Er staan genoeg screenprotectors op Ebay.martijnkoevoets schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:22:
helaas nog geen screenprotector gekocht/gevonden!
Vandaag glass screenprotector van ebay ontvangen en geplaatst. Helaas, waar ik al bang voor was en ook al op een ander forum las krijg je een lelijke rand rondom waardoor deze er alweer af is. Lijkt door de dikte te komen en de afgeronde randen van het scherm. Zelfde resultaat heb ik op mijn andere toestel Oneplus Xrens-br schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:24:
[...]
Er staan genoeg screenprotectors op Ebay.
Mocht iemand een andere ervaring/tip hebben dan hoor ik het graag...
PSN: Neochrome72
Heb je hier een foto van gemaakt, ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet.xannepan schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:31:
Vandaag glass screenprotector van ebay ontvangen en geplaatst. Helaas, waar ik al bang voor was en ook al op een ander forum las krijg je een lelijke rand rondom waardoor deze er alweer af is.
Sorry geen foto gemaakt helaas... Lijkt dat er lucht onder de randen rondom zit. Als je googled op 'halo glass screenprotector' dan vind je veel voorbeelden.rens-br schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:35:
[...]
Heb je hier een foto van gemaakt, ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet.
Dat ziet er inderdaad erg duidelijk uit, volgens mij komt dat effect gewoon door het feit dat de meeste schermen een klein beetje afgerond zijn. Of zoals het vaak in de specificaties 2.5D genoemd wordt.xannepan schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:23:
[...]
Sorry geen foto gemaakt helaas... Lijkt dat er lucht onder de randen rondom zit. Als je googled op 'halo glass screenprotector' dan vind je veel voorbeelden.
En wat is nu precies je vraag?nathalia schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:49:
Ik twijfel tussen de volgende hoesjes:
Heeft er iemand dit toestel vanuit Duitsland besteld (MM, Saturn, Amazon) en kan mij vertellen wat er in de doos zit?
Op XDA zie ik dat er een TPU case en screenprotector in zit..... maar aangezien wij in europa wel vaker afgescheept worden met een "light package".........
Op XDA zie ik dat er een TPU case en screenprotector in zit..... maar aangezien wij in europa wel vaker afgescheept worden met een "light package".........
Bij de EU vesie(A2017G) ontvang jeMilan57 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:27:
Heeft er iemand dit toestel vanuit Duitsland besteld (MM, Saturn, Amazon) en kan mij vertellen wat er in de doos zit?
- TPU case
- sim eject tool
- micro USB naar USB-C adapter
en oordopjes...sk0o schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 00:45:
[...]
Bij de EU vesie(A2017G) ontvang je
- TPU case
- sim eject tool
Geen screenprotector helaas.
- micro USB naar USB-C adapter
Spigen heeft nu eindelijk ook een case uitgebracht voor de Axon 7. klik
Voor degene die nog op zoek zijn naar een goede screenprotector voor de Axon 7: Na een lange zoektocht uitgekomen bij de Airglass screenprotector van Brotect. Deze bedekt het scherm meer dan de glass screenprotectors van Ebay die ik geprobeerd heb. Tot nu toe de beste/mooiste die ik heb kunnen vinden.
Waar heb je deze gekocht?xannepan schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:58:
Voor degene die nog op zoek zijn naar een goede screenprotector voor de Axon 7: Na een lange zoektocht uitgekomen bij de Airglass screenprotector van Brotect. Deze bedekt het scherm meer dan de glass screenprotectors van Ebay die ik geprobeerd heb. Tot nu toe de beste/mooiste die ik heb kunnen vinden.
Ik denk dat hij hier is gekocht:
http://www.protectionfilm...2730173.html?currency=EUR
[ Voor 6% gewijzigd door Mysteryman2 op 06-11-2016 11:18 ]
Ik heb hem via ebay gekocht even zoeken op brotect en axon 7. Wordt geleverd vanuit Duitsland dus is er binnen een paar dagen.
Ik heb die case van Spigen op het oog, maar via Amazon.com wordt hij niet geleverd in Nederland (Rotterdam). Alleen via Spigen zelf of Amazon.ca kan ik hem laten leveren, maar dan zit ik rond de 20 euro incl verz. Best flink voor een case.
Iemand suggesties voor alternatieve cases?
Iemand suggesties voor alternatieve cases?
Is het mogelijk dat je een foto upload om te laten zien hoe groot de randen om de screen protector heen zijn?xannepan schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:03:
Ik heb hem via ebay gekocht even zoeken op brotect en axon 7. Wordt geleverd vanuit Duitsland dus is er binnen een paar dagen.
(het gedeelte dat niet bedekt is).
Alvast bedankt.
Zou ik ook graag zien!
Op XDA heb ik gevonden dat de Skinomi Techskin en de DeltaShield BodyArmor screenprotectors ook goed passen.
Eigenlijk zijn dit de enige twee waarvan ik daar heb gelezen dat ze goed passen.
Het zijn alleen geen tempered glass screenprotectors (voor wanneer je dat wilt).
Op XDA heb ik eigenlijk geheel geen passende tempered glass screenprotectors gevonden.
Op XDA heb ik gevonden dat de Skinomi Techskin en de DeltaShield BodyArmor screenprotectors ook goed passen.
Eigenlijk zijn dit de enige twee waarvan ik daar heb gelezen dat ze goed passen.
Het zijn alleen geen tempered glass screenprotectors (voor wanneer je dat wilt).
Op XDA heb ik eigenlijk geheel geen passende tempered glass screenprotectors gevonden.
Voor die Spigen case: via amazon.fr lukt dit misschien. Amazon.fr is soms ook goedkoper dan amazon.de. Je gewone amazon login werkt er zonder problemen.
[ Voor 23% gewijzigd door kraaiven op 23-11-2016 20:14 ]
Thx voor de tip, maar ook vanuit Amazon.fr wordt hij helaas niet geleverdkraaiven schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:12:
Voor die Spigen case: via amazon.fr lukt dit misschien. Amazon.fr is soms ook goedkoper dan amazon.de. Je gewone amazon login werkt er zonder problemen.
spigen case bij amazon.de bestellen via mygernamny.com?
geen idee hoeveel er bij komt kwa verzendkosten en hun fee
zelf goede ervaring met die site
geen idee hoeveel er bij komt kwa verzendkosten en hun fee
zelf goede ervaring met die site
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Ik heb de Spigen case maar gewoon bij Amazon.com besteld, kon 'm nergens anders goedkoper en leverbaar naar Nederland vinden.
Ik moet wel zeggen dat het er niet echt elegant uit ziet, en ca $20 is ook redelijk prijzig natuurlijk. Maar het hoesje dat bij de Axon 7 zat lijkt me gewoon niet voldoende gaan beschermen bij een val.
Ik moet wel zeggen dat het er niet echt elegant uit ziet, en ca $20 is ook redelijk prijzig natuurlijk. Maar het hoesje dat bij de Axon 7 zat lijkt me gewoon niet voldoende gaan beschermen bij een val.
Op amazon.de heb ik er 1 van het merk Crocfol gevonden. Ook geen TGSP, maar volgens mij bestaat er geen TGSP die het scherm boven/beneden en links/rechts volledig bedekt. Als ik de diverse reviews op Amazon lees over dit product, zal deze wel volledige schermdekking bieden.Prodigy.NL schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:29:
Zou ik ook graag zien!
Heb je hier nog ervaring mee?B.O.C.K schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:43:
[...]
Op amazon.de heb ik er 1 van het merk Crocfol gevonden. Ook geen TGSP, maar volgens mij bestaat er geen TGSP die het scherm boven/beneden en links/rechts volledig bedekt. Als ik de diverse reviews op Amazon lees over dit product, zal deze wel volledige schermdekking bieden.
Nee, maar ga hem wel deze week samen met de Axon 7 bestellen. Zodra ik hem er op geplakt heb zal ik foto's uploaden
Beter laat dan nooit, maar hij laat wel aan de zijkanten los als je de bijgeleverde screenprotector gebruikt. Binnenkort maar eens vervangen en kijken of die dan wel netjes blijft plakken.B.O.C.K schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:06:
Zodra ik hem er op geplakt heb zal ik foto's uploaden

Ben op zoek naar een goede extra thuislader voor mijn zte axon 7.
Het liefst koop ik nog een keer de originele lader, maar dat is helaas niet mogelijk.
Iemand goede tips?
Het liefst koop ik nog een keer de originele lader, maar dat is helaas niet mogelijk.
Iemand goede tips?
Ben zelf inmiddels ook toe aan een 2e lader. E zijn zoveel laders op de markt dat ik door de bomen het bos niet meer zie...Weet echt niemand een goede?Darobi schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:14:
Ben op zoek naar een goede extra thuislader voor mijn zte axon 7.
Iemand goede tips?
Op de accessoires? Hangt er vanaf wat je koopt en waar.Anoniem: 914223 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:36:
hoe zit het met de garantie
Pagina: 1