Zeara schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:49:
[...]
Alles wat ik er tot nu toe over kan vinden is dat het inderdaad een false positive is. Andere mogelijkheid is het toestel rooten en het dan eraf halen.
Ik had hetzelfde probleem, en twijfelde ook tussen de twee toestellen. Ik ben uiteindelijk voor de Axon 7 gegaan (hij is gisteren binnen gekomen) en ik ben er tot nu toe tevreden over.
Waarom ik voor de axon ben gegaan:
- 1440p scherm, ik wil graag VR gaan uitproberen en dan zou de hogere resolutie moeten helpen
- Beter geluid. De boxen op de telefoon klinken echt goed, ik heb zoiets nog niet eerder gehoord. Ik weet niet hoe vaak ik de boxen ga gebruiken. Misschien af en toe als ik in het lab ben. Maar dat er een beter geluidschip in zit is wel leuk voor onderweg. ALhoewel ik tot nu toe niet veel verschil heb gehoord met mijn oude telefoon. Maar dat komt waarschijnlijk eerder door spotify. Ik moet maar wat hogere kwaliteit muziek er opzetten

- USB 3.1 type C. Ten minste een telefoon met USB 3.0/3.1 en daarbij ook type C. Dan kan ie er ten minste tegen aan.
Misschien dat ik het ga wagen om hem te rooten en dan zou dat probleem van de false positive ook weg moeten zijn

1440p scherm trekt mij ook wel inderdaad, aan de andere kant word ik ook kotsmisselijk van VR en is dat aan mij dus gewoon niet besteed. Hoewel ik het nog steeds een pluspunt vind.
Beter geluid, tja, de telefoonspeakers gebruik ik echt nooit. Alle spelletjes staan gemute, dus ondanks dat het een pluspunt is, is het een pluspunt die ik amper tot nooit zou gebruiken.
USB3.1 is ook een pluspunt, maar wederom voor mij niet interessant. Ik kopieer echt zelden iets naar de pc, dus voor die enkele keer mag het voor mij best iets langzamer gaan.
Verder lees ik toch wel veel over softwareproblemen voor dit toestel en voorlopig ziet het er nog niet naar uit dat deze telefoon veel ondersteuning gaat krijgen vanuit de mod-scene.
Dus al met al neig ik steeds meer naar de OP3t, maar die heeft weer een besteltijd van hier tot Tokyo...