Verwijderd

Ik zit een beetje met dezelfde vrees. Ik ben ook all for custom ROMs maar zou er misschien zelfs nog mee kunnen leven mocht er voor de Europese versie geen CM of iets dergelijks uitkomen.

Maar slechte ontvangst, daar moet je echt niet mee afkomen. Goed nutteloos om een smartphone met alle laatste snuffen te hebben als je niet eens deftig data kunt versturen en ontvangen...

Misschien best nog enkele weken detoxen met m'n nokia....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nike84
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07 15:14
Gisteren gebeld met Amazon.de (in het Nederlands!) omdat er tijdens het bellen een ruis/kraak zit op de speaker. Van zodra er een andere beschikbaar is sturen ze een vervangtoestel (topservice!).
Hopelijk heeft de volgende het probleem niet. Voor de rest ben ik wel super tevreden mee.
Ik ben vooral onder de indruk van het geluid. Ik kom van een iPhone 5, als ik die nu terug vastneem...auch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:34
Iemand al een grote update ontvangen? Zou de camera ook mee verbeterd worden....

Hoe is de camera? Lees nogal wat wisselende ervaringen in de reviews.

Twijfel nog sterk tussen deze en de Honor 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Art schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:55:
Iemand al een grote update ontvangen? Zou de camera ook mee verbeterd worden....

Hoe is de camera? Lees nogal wat wisselende ervaringen in de reviews.

Twijfel nog sterk tussen deze en de Honor 8.
Ik heb al 1 update ontvangen, en ja, quoting de update: Optimized the camera and improved the user experience of recording video'

En over de camera gesproken, in mijn opinion een goede camera voor de prijs. Scherpe foto's, mooie kleuren en kan zelfs een zonsopgang goed pakken. Helaas, in lowlight niet goed. Ik ondervind er geen problemen van, aangezien de flits het goed doet.

K zou als ik kon kiezen, met de honor 8 in gedachten voor de Zte axon 7 gaan.

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik zit steeds meer te denken aan het kopen van een Axon 7. Alleen qua custom ROMs weet ik niet zeker of ik dat wil. Schijnt dat ZTE nog wel meer gesloten is dan Samsung. Daar kan je tenminste makkelijk de bootloader van openen. Dat zou denk ik de enige reden zijn waarom ik geen Axon 7 zou willen.

Of heeft de OnePlus 3 nog verder grote voordelen ten opzichte van de Axon 7.

[ Voor 24% gewijzigd door Amanoo op 24-09-2016 18:06 ]

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Vanmiddag bij de media markt in Duitsland de Axon 7 opgehaald. Op de doos staat quatz gray en de kleur komt bijna overheen met mijn huidige htc m8 gun metal. Verder zit er een sticker op de doos waarop staat dat de telefoon geïmporteerd is door Maanplein 7, 2516CK, Den Haag, the Netherlands. Schijnbaar komen de toestellen in Nederland binnen en gaan dan richting Duitsland.

De bouw kwaliteit is fantastisch en voelt echt premium aan. Het geluid is na mijn mening harder en van hogere kwaliteit dan van mijn m8 met viper4android. Bereik met Vodafone is stabiel en goed.

Het toestel werd geleverd met software versie B02 en na de eerste boot kwam er meteen een melding voor een update naar B03. Op xda heeft iemand die inside information heeft bij ZTe bevestigd dat het Europese model ook de mogelijkheid krijgt om de bootloader te unlocken. wanneer dit daadwerkelijk mogelijk word komen er denk ik ook verschillende custom roms beschikbaar.

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

sk0o schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:19:
Vanmiddag bij de media markt in Duitsland de Axon 7 opgehaald. Op de doos staat quatz gray en de kleur komt bijna overheen met mijn huidige htc m8 gun metal. Verder zit er een sticker op de doos waarop staat dat de telefoon geïmporteerd is door Maanplein 7, 2516CK, Den Haag, the Netherlands. Schijnbaar komen de toestellen in Nederland binnen en gaan dan richting Duitsland.

[...]

Het toestel werd geleverd met software versie B02 en na de eerste boot kwam er meteen een melding voor een update naar B03. Op xda heeft iemand die inside information heeft bij ZTe bevestigd dat het Europese model ook de mogelijkheid krijgt om de bootloader te unlocken. wanneer dit daadwerkelijk mogelijk word komen er denk ik ook verschillende custom roms beschikbaar.
Zal wel via Rotterdam of zo naar Den Haag zijn gegaan, en dan door naar Duitsland. We hebben in Nederland nogal aardig belangrijke havens.

Fijn om te horen over custom ROMs en bootloaders. Ik wil natuurlijk nog niet de boel kopen voordat er ook echt custom ROMs zijn, maar dat klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maus3142
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-09 21:43
Ik zit te twijfelen tussen deze telefoon en de one plus 3,nu heb ik een paar vraagjes aan de eigenaren van dit toestel 1 heeft deze wel een FM radio? En wat voor sim kaarten ondersteunt die?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xannepan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08-2023
maus3142 schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:32:
Ik zit te twijfelen tussen deze telefoon en de one plus 3,nu heb ik een paar vraagjes aan de eigenaren van dit toestel 1 heeft deze wel een FM radio? En wat voor sim kaarten ondersteunt die?
Thanks
Geen FM radio en mogelijkheid twee nanosims.
Ik heb zelf een prive sim en een werk sim erin en dit werkt perfect (Tele2 en KPN)
Je kan aangeven welke sim je voor data en uitgaande oproepen wilt gebruiken.

PSN: Neochrome72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maus3142
xannepan schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:16:
[...]

Geen FM radio en mogelijkheid twee nanosims.
Ik heb zelf een prive sim en een werk sim erin en dit werkt perfect (Tele2 en KPN)
Je kan aangeven welke sim je voor data en uitgaande oproepen wilt gebruiken.
Dank je voor je snelle andwoord,dan ga ik denk maar voor de one plus 3, is iets goedkoper en sneller en als de fm radio niet word ondersteunt vind ik die betere audio van de Axon niet zo belangrijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xannepan
maus3142 schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:26:
[...]

Dank je voor je snelle andwoord,dan ga ik denk maar voor de one plus 3, is iets goedkoper en sneller en als de fm radio niet word ondersteunt vind ik die betere audio van de Axon niet zo belangrijk. :)
Audio vond ik wel een voordeel/pre vandaar mijn keuze.
Ik ken meerdere mensen met een Oneplus 3 en daar kan je geen buil aan vallen!
(Mijn vorige toestel was een Oneplus one ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik hoor dingen over een slechte ontvangst, maar dat blijkt dus in de praktijk mee te vallen?

Ik las ook dat de Axon 7 de neiging heeft om een bepaalde signaalsterkte als slechter weer te geven, ook al is het niet het geval. Dus bij een bepaalde dBA zal een Nexus vier strepen weergeven, maar de Axon 2, terwijl ze in feite een even goed signaal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xannepan
Amanoo schreef op zondag 25 september 2016 @ 14:21:
Ik hoor dingen over een slechte ontvangst, maar dat blijkt dus in de praktijk mee te vallen?

Ik las ook dat de Axon 7 de neiging heeft om een bepaalde signaalsterkte als slechter weer te geven, ook al is het niet het geval. Dus bij een bepaalde dBA zal een Nexus vier strepen weergeven, maar de Axon 2, terwijl ze in feite een even goed signaal hebben.
Las inderdaad ook de verhalen over slechte ontvangst.
Ik heb de Axon 7 nu een anderhalve week en merk niet echt een negatief verschil in signaalsterkte tov mijn oneplus one. Valt dus wel mee.

• maus3142
Zit nog steeds te twijfeelen over deze Axon en op3,is er al een update geweest voor de software.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
maus3142 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:36:
Zit nog steeds te twijfeelen over deze Axon en op3,is er al een update geweest voor de software.
Er zijn al meerdere updates geweest, maar waar wacht je op? Mijn enige ergernis is het betlletje om de notificaties weer te geven op het lockscreen. Ik gebruik verder Nova launcher overigens, de standaard is niet echt geweldig. Software verder is imo prima.

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

spNk schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:35:
[...]

Er zijn al meerdere updates geweest, maar waar wacht je op? Mijn enige ergernis is het betlletje om de notificaties weer te geven op het lockscreen. Ik gebruik verder Nova launcher overigens, de standaard is niet echt geweldig. Software verder is imo prima.
Het belletje wordt optioneel gemaakt in de volgende update.

Ik ben tevreden met mijn axon 7. Heb ook erg lang getwijfeld. Als je kan leven met een iets mindere camera zou ik het gewoon doen. Als je de camera echt belangrijk vindt zou ik voor de op3 gaan. Achteraf kan ik zeggen dat ik zelf toch liever de vingerafdruk scanner aan de voorkant zou hebben gehad. Ik kan nog steeds niet vergelijken natuurlijk, maar omdat ik grote handen heb valt mijn vinger niet precies op de scanner als ik de telefoon normaal vast heb.

Daarnaast merk ik dat ik toch ook wel graag het lockscreen gebruik, dus als de bel weg is denk ik dat de ik scanner steeds minder zal gebruiken.

Het geluid is goed. Ik kijk af en toe graag een YouTube filmpje zonder koptelefoon en dat gaat prima zo.

• maus3142
Volgens mij las ik op Op het xda forum iets over de noticatie belletje http://forum.xda-develope...otification-bell-t3465751

• spNk
SaN schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:49:
Achteraf kan ik zeggen dat ik zelf toch liever de vingerafdruk scanner aan de voorkant zou hebben gehad. Ik kan nog steeds niet vergelijken natuurlijk, maar omdat ik grote handen heb valt mijn vinger niet precies op de scanner als ik de telefoon normaal vast heb.
Ik vond het alleen nadelig omdat je de scanner niet kunt gebruiken als het toestel op bijvoorbeeld een bureau of tafel ligt. Ik heb dat echter opgelost d.m.v. smartlock, wat prima werkt. Thuis & werk locatie ingesteld, en nu gewoon met tap2wake en een simpele swipe.
maus3142 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:12:
Volgens mij las ik op Op het xda forum iets over de noticatie belletje http://forum.xda-develope...otification-bell-t3465751
Geprobeerd, maar werkt maar half imo, zeker met meerdere notificaties.

[ Voor 21% gewijzigd door spNk op 28-09-2016 20:45 ]

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

spNk schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:45:
[...]

Ik vond het alleen nadelig omdat je de scanner niet kunt gebruiken als het toestel op bijvoorbeeld een bureau of tafel ligt. Ik heb dat echter opgelost d.m.v. smartlock, wat prima werkt. Thuis & werk locatie ingesteld, en nu gewoon met tap2wake en een simpele swipe.

[...]

Geprobeerd, maar werkt maar half imo, zeker met meerdere notificaties.
Er zijn ook alternatieve lockscreens, ik persoonlijk gebruik next lock screen van Microsoft. Vind deze zelf overzichtelijker.

Google Play: Next Lock Screen

Ik weet alleen niet hoe dit werkt met de vinger scanner in de Axon 7 aangezien ik het toestel nog niet binnen heb.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• spNk
ricjuh schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:59:
ore/apps/details?id=com.microsoft.next&hl=nl"]Google Play: Next Lock Screen[/URL]
Ik weet alleen niet hoe dit werkt met de vinger scanner in de Axon 7 aangezien ik het toestel nog niet binnen heb.
Wat ik gelezen heb werkt dat dus niet met de vingerafdrukscanner.

• polord1
  • Laatst online: 17-08 18:13
Is het jullie ook opgevallen dat 64 gb ook daadwerkelijk 64 gb is.
Hiervoor had ik de iphone 5 64 gb, waarvan de echte gb rond de 57 was.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:06
polord1 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:55:
Is het jullie ook opgevallen dat 64 gb ook daadwerkelijk 64 gb is.
waar staat dit dan? als ik bij mijn OP3 met 64GB bij opslag en usb kijk, dan zie ik daar 52.67 GB
dit betreft echter de data partitie, daarnaast heb je nog 3 GB /system, cache, etc

Strava

• polord1
Prulleman schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:59:
[...]

waar staat dit dan? als ik bij mijn OP3 met 64GB bij opslag en usb kijk, dan zie ik daar 52.67 GB
dit betreft echter de data partitie, daarnaast heb je nog 3 GB /system, cache, etc
Instellingen - Alle instellingen - helemaal onderaan, "over de telefoon" aanklikken - Hardware-informatie

of

Instellingen - Opslagruimte.

Das makkelijker :)

[ Voor 6% gewijzigd door polord1 op 29-09-2016 13:04 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
polord1 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:55:
Dit lijkt me inderdaad ook erg sterk. Overigens wellicht doet de iPhone hetzelfde als Windows.

Op mijn OPO staat bij Instellingen -> Opslag in ieder geval 54,92GB.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 29-09-2016 13:24 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:06
polord1 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:03:
[...]

Instellingen - Alle instellingen - helemaal onderaan, "over de telefoon" aanklikken - Hardware-informatie

of

Instellingen - Opslagruimte.

Das makkelijker :)
op mijn OP3 heb ik bij over telefoon geen hardware info, maar onder "over deze telefoon" staan wel opslag 64GB
onder instellingen>"opslag en usb" staat dus 52.67GB

Beide zijn prima te verklaren, 64GB komt staat ergens hard geprogrammeerd, en de 52 is zoals eerder gezegd gewoon de size van de /data partitie.

Maar als ik jou goed begrijp heeft de axon bij beide instellingen menu's 64GB???
zou je dan eens kunnen posten wat Google Play: DiskInfo aangeeft?
bij de op3 heb je naast een paar hele kleine partities:
- cache 256 MB
- data 53.6 GB (andere berekening dan in het instellingen menu blijkbaar)
- modem 95 MB
- system 2.9 GB
- sde23 1023 MB (wellicht tmp voor flashen ofzo..)

kortom, als je alles bij elkaar optelt kan je nooit 64GB overhouden voor /data
en /data is toch echt het enige wat telt als je wilt zien hoeveel ruimte je nog hebt voor apps, media, ...
Als ZTE daar ten onrechte 64GB laat zien, dan heb je nooit een realistisch beeld over je gebruikte space, of je moeten daar een categorie /system e.d. bij zetten

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze extra flash chips plaatsen, zodat je 64 GB vast kan leggen voor /data en de rest op een aparte chip??

Strava

• polord1
Prulleman schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:49:
[...]

op mijn OP3 heb ik bij over telefoon geen hardware info, maar onder "over deze telefoon" staan wel opslag 64GB
onder instellingen>"opslag en usb" staat dus 52.67GB

Beide zijn prima te verklaren, 64GB komt staat ergens hard geprogrammeerd, en de 52 is zoals eerder gezegd gewoon de size van de /data partitie.

Maar als ik jou goed begrijp heeft de axon bij beide instellingen menu's 64GB???
zou je dan eens kunnen posten wat Google Play: DiskInfo aangeeft?
bij de op3 heb je naast een paar hele kleine partities:
- cache 256 MB
- data 53.6 GB (andere berekening dan in het instellingen menu blijkbaar)
- modem 95 MB
- system 2.9 GB
- sde23 1023 MB (wellicht tmp voor flashen ofzo..)

kortom, als je alles bij elkaar optelt kan je nooit 64GB overhouden voor /data
en /data is toch echt het enige wat telt als je wilt zien hoeveel ruimte je nog hebt voor apps, media, ...
Als ZTE daar ten onrechte 64GB laat zien, dan heb je nooit een realistisch beeld over je gebruikte space, of je moeten daar een categorie /system e.d. bij zetten

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze extra flash chips plaatsen, zodat je 64 GB vast kan leggen voor /data en de rest op een aparte chip??
Ik heb dat ff gedaan:

External Storage Cashe 800 mb
External Storage System 6 Gb
Internal Storage Data 52,4 Gb

Memory en sd staat er ook bij, maar das niet belangrijk denk ik voor dit.
Dus toch geen 64 gb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk0o
Bootloader is succesvol ge-unlocked d.m.v. ota update afkomstig van zte. Daarnaast is er root ook beschikbaar. Meer info hier #72

*Volume 'probleem' (verschillen tussen G en U modellen) is ook op te lossen.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Er is geen accesoires topic geloof ik? Dan maar hier.

Ik probeer een setje kabels en laders bij elkaar te zoeken die geschikt zijn voor quick charge 3.0 in de auto en thuis. Het moeten alleen wel lange kabels zijn. Ik ben van plan om dit te bestellen bij Amazon, maar als er mensen zijn die al goede ervaringen hebben met andere producten hoor ik het graag. Bij elke kabel staan naast veel goede recensies ook altijd een behoorlijk aantal slechte.

Autolader van Aukey. Lijkt me prima.

Kabels van Anker. Zien er basic uit, is niet erg, maar ik lees dat de connector los gaat zitten na een tijdje.

Kabels van Aukey. Zien er mooi uit, maar heb al gezien dat de plaatjes gauw loslaten en dat de connectors van deze kabel ook al snel losser worden.

Ervaringen met beide merken zijn welkom. Ik heb al gezien dat de service van Anker zeer goed is, dus ik neig naar die kabels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
SaN schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:28:
Er is geen accesoires topic geloof ik? Dan maar hier.
Je hebt gelijk! Snel even aangemaakt: [ZTE Axon 7] Het grote Accessoires topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaaz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 20:58
ricjuh schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:59:
[...]

Er zijn ook alternatieve lockscreens, ik persoonlijk gebruik next lock screen van Microsoft. Vind deze zelf overzichtelijker.

Google Play: Next Lock Screen

Ik was nog op zoek naar een goede lock screen, tot nu vind ik jouw suggestie de beste. Waarvoor dank! Ik weet niet wat je verwacht van de vingerafdruk scanner, maar bij mij maakt deze met een eerste druk het toestel wakker, dan zie je het next lock screen, bij een tweede druk kom je in je toestel. Voor mij ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Vingerafdruk scanner moet juist in 1x de boel ontgrendelen. Je krijgt nu alsnog een extra stap die onnodig is. Jouw manier kan al prima via tap2wake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

spNk schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:23:
Vingerafdruk scanner moet juist in 1x de boel ontgrendelen. Je krijgt nu alsnog een extra stap die onnodig is. Jouw manier kan al prima via tap2wake.
Ik zie ook graag eerst het lockscreen maar aangezien de proximity sensor niet werkt werkt double tap to wake niet met de telefoon in mijn broekzak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.

Ik heb sinds een week de Axon 7 grijs. Wat mij opgevallen is is dat het geluid kraakt bij toetstrillingen en binnenkomende berichten waarbij de trilfunctie aan staat. Hebben meer mensen hier last van? Bij toetsenbordinstellingen kan ik de ms vertraging/snelheid instellen van de trilfunctie. Hierbij is het gekraak weg maar nog steeds aanwezig bij inkomende berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xannepan
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:40:
Hallo.

Ik heb sinds een week de Axon 7 grijs. Wat mij opgevallen is is dat het geluid kraakt bij toetstrillingen en binnenkomende berichten waarbij de trilfunctie aan staat. Hebben meer mensen hier last van? Bij toetsenbordinstellingen kan ik de ms vertraging/snelheid instellen van de trilfunctie. Hierbij is het gekraak weg maar nog steeds aanwezig bij inkomende berichten.
Ik heb dit getest en hier geen gekraak als ik de trilfunctie aanzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:40:
Hallo.

Hier ook geen gekraak tijdens binnenkomende berichten waarbij de trilfunctie aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy4421
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-06 21:59
Hebben meer mensen last dat het touchscreen overgevoelig is? Werkt verder heel goed, maar alleen bij het scrollen klik ik heel vaak perongeluk iets aan..

Edit: Handschoen-modus bleek aan te staan in instellingen.. Oops |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Tommy4421 op 05-10-2016 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonjaW
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 21:33
Heeft de telefoon een "always on" functie? Kon het niet vinden via google.

Waarvoor ik het vraag is: Ik heb mijn telefoon in de auto altijd in een houder voor muziek en navigatie. Bij navigatie blijft het scherm van mijn huidige telefoon wel aan, bij muziek niet. En met de axon zn fingerprint scanner aan de achterkant leek me dat weer niet handig als ik bv naar een volgend nummer wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
sonjaW schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:11:
Waarvoor ik het vraag is: Ik heb mijn telefoon in de auto altijd in een houder voor muziek en navigatie. Bij navigatie blijft het scherm van mijn huidige telefoon wel aan, bij muziek niet. En met de axon zn fingerprint scanner aan de achterkant leek me dat weer niet handig als ik bv naar een volgend nummer wil :)
Je kan toch gewoon een app downloaden die er voor zorgt dat je scherm niet uitgaat? Bijvoorbeeld: Google Play: Always On.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 05-10-2016 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:16:
Je kan toch gewoon een app downloaden die er voor zorgt dat je scherm niet uitgaat?
Of je kiest voor een muziekspeler, waarbij je over het scherm (lees: sensoren) kunt vegen, waarna het volgende nummer wordt afgespeeld. Afgelopen week is Impulse daar nog meer voorzien, best handig :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:22:
[...]
Of je kiest voor een muziekspeler, waarbij je over het scherm (lees: sensoren) kunt vegen, waarna het volgende nummer wordt afgespeeld. Afgelopen week is Impulse daar nog meer voorzien, best handig :)
Ook een interessante optie!

Overigens werkt de radio niet via USB? Ik kan mijn telefoon aansluiten op mijn Kenwood auto radio via USB en dan kan ik via de radio gewoon vorig en volgend nummer selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonjaW
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 21:33
rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:16:
[...]

Je kan toch gewoon een app downloaden die er voor zorgt dat je scherm niet uitgaat? Bijvoorbeeld: Google Play: Always On.
Dat kan :) Maar ik vraag alleen maar of de telefoon het zelf al heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Hoe bevalt de software?
Ik heb in principe interesse.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
Nike84 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:09:
Gisteren gebeld met Amazon.de (in het Nederlands!) omdat er tijdens het bellen een ruis/kraak zit op de speaker. Van zodra er een andere beschikbaar is sturen ze een vervangtoestel (topservice!).
Hopelijk heeft de volgende het probleem niet. Voor de rest ben ik wel super tevreden mee.
Ik ben vooral onder de indruk van het geluid. Ik kom van een iPhone 5, als ik die nu terug vastneem...auch :)
Ik heb gisteren een vervangtoestel gekregen, maar dat is net hetzelfde...
Heeft er nog iemand problemen bij het bellen? Er zit meestal een soort kraak, ruis achter de klank, net of de speaker het niet aankan (maar het is bij eender welk volume).

Zie (hoor) ik spoken, of zou het misschien nog aan iets anders kunnen liggen?
*edit* SIM swap haalt ook niets uit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xannepan
icecreamfarmer schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:09:
Hoe bevalt de software?
Ik heb in principe interesse.
Ik heb de Axon 7 een maand en heb er nu toch de nova launcher op gezet. Standaard launcher/software is niet slecht hoor en werkt snel maar ik miste toch de app drawer.
Hiervoor een Oneplus One gehad met Cyanogenmod en dat is toch wel mijn favoriete rom. Aangezien de root mogelijkheid voor de Europese versie eraan komt en Cyanogenmod al bezig is met de versie voor de Axon 7 ziet het er goed uit voor de toekomst! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

xannepan schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:11:
[...]

Ik heb de Axon 7 een maand en heb er nu toch de nova launcher op gezet. Standaard launcher/software is niet slecht hoor en werkt snel maar ik miste toch de app drawer.
Hiervoor een Oneplus One gehad met Cyanogenmod en dat is toch wel mijn favoriete rom. Aangezien de root mogelijkheid voor de Europese versie eraan komt en Cyanogenmod al bezig is met de versie voor de Axon 7 ziet het er goed uit voor de toekomst! :*)
Zelf wacht ik eigenlijk ook alleen nog tot ik neer hoor over deze 2 punten. Zodra er een unlockable bootloader en officiële CyanogenMod op kan, dan is het bijna zeker dat ik een Axon 7 neem. Tenzij Huawei of zo nog ineens met iets leuks komt (gerucht gaat dat ze begin volgende maand de Mate 9 aankondigen), of er ineens iets gruwelijk mis blijkt met de Axon 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

xannepan schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:11:
[...]

Hier exact hetzelfde. Alleen dan meteen nova launcher geïnstalleerd. Af en toe nog een klein beetje heimwee naar de oneplus one die mijn vriendin nu gebruikt, maar op een paar kleine punten na heb ik eigenlijk weinig last van de software. Dus eigenlijk van softwareperfectie met de opo naar goed op de axon. Als de notificatiebel en het dolby reset probleem opgelost zijn, waar aan gewerkt wordt, zou ik niet weten waar ik me nog echt aan zou moeten ergeren bij de Axon.

Ik mis qua extra's alleen de livescreen optie een beetje. Die filterde het blauwe licht uit het scherm na een bepaalde tijd waardoor het lekkerder kijkt in het donker. Dat vond ik een leuke ingebakken optie bij cyanogen mod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
SaN schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:23:
[...]
Die filterde het blauwe licht uit het scherm na een bepaalde tijd waardoor het lekkerder kijkt in het donker. Dat vond ik een leuke ingebakken optie bij cyanogen mod.
Heb zelf nog steeds een OPO en vind de ingebouwde optie van Cyanogen niet zo goed werken. Daarom gebruik ik zelf Google Play: Twilight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maus3142
Ik heb gisteren mijn Axon binnen gekregen en moet zeggen dat ik er erg blij van word,het scherm en het geluid zijn subliem(heb de in ear headset nog niet gebruikt en gelijk aan mijn vrouw gegeven).

De software vind ik ook prima om mee te werken,ik kom van een Huawei G7 en het verschil zit m een beetje in de details.moet ik zeggen dat ik geen power user ben dus andere zullen er mischien een andere mening over hebben.

Ik hoop dat ze wel snel komen naar een update naar android 7(1) zodat ik Google daydream kan proberen.

Dus als je in de markt bent voor een nieuwe smartphone met goede specs en niet alles in tot in de puntjes wilt tweaken,maar gelijk uit of the box meteen wilt gaan gebruiken,zeg ik naar mij mening doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Amanoo schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:06:
[...]
of er ineens iets gruwelijk mis blijkt met de Axon 7.
Schijnt een slechte antenne te hebben.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

FrankGuthrie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:05:
[...]

Schijnt een slechte antenne te hebben.
De meeste mensen lijken niet een noemenswaardig slechtere verbinding te hebben. Slechts een enkeling zie je erover klagen. Waarschijnlijk hebben die net een minder exemplaar te pakken, bij toeval.

Wel hoor ik dat de software de neiging heeft om een verbinding als slechter weer te geven dan andere telefoons. Bij gelijke sterkte kan het zijn dat de Axon 7 2 streepjes weergeeft, terwijl een andere er 3 of 4 van maakt. Maar dat is ook niet echt gestandaardiseerd.

[ Voor 27% gewijzigd door Amanoo op 07-10-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Amanoo schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:07:
[...]

De meeste mensen lijken niet een noemenswaardig slechtere verbinding te hebben. Slechts een enkeling zie je erover klagen. Waarschijnlijk hebben die net een minder exemplaar te pakken, bij toeval.
Of ze tellen simpelweg streepjes. En die streepjes zeggen feitelijk niks :)

Mijn Nexus 5 is aan vervanging toe en ik twijfel tussen de OP3 en de Axon 7, zoals zovelen. De laatste heeft een lichte voorkeur.

[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 07-10-2016 22:10 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Amanoo schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:07:
[...]

Mwaaah, is lees toch veel klachten op XDA en op GOT. Ik zie hetzelfde op youtube.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Grrrrrene schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:08:
[...]

Of ze tellen simpelweg streepjes. En die streepjes zeggen feitelijk niks :)
Klopt, dat was ik net nog erbij aan het typen in een edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zijn er geen apps die de ontvangst in dB weergeven zodat zoiets te onderbouwen is?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Volgens mij kan je het wel zien als je ergens diep in je settings gaat zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spNk
Ach, ik woon in het oosten (en dat zegt wat m.b.t. dekking) en ik heb nergens last van. Allemaal overdreven en veel lijkt over de US variant te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Bedenk daarnaast ook, het zijn altijd wel de mensen met problemen die je hoort. Je ziet geen massa aan topics "mijn ontvangst is echt geweldig". Nu geef ik toe dat je relatief vaak over problemen hoort. Maar er zijn ook genoeg mensen die het vergelijken met andere telefoons en geen of bijna geen verschil merken. Mij doet het vermoeden dat er hooguit een iets grotere variatie is qua kwaliteit. En zoals gemeld, dat lijkt vooral het geval bij Amerikaanse modellen.

Gelukkig hebben wij rechten. Je hebt altijd garantie en daarnaast heb je 14 dagen bedenktijd op aankopen. Al weet ik niet honderd procent zeker of je wettelijk dat recht hebt op koopontbinding als de telefoon al uit de verpakking is geweest. Maar mocht dat niet het geval zijn, dan nog zijn er waarschijnlijk webshops die alsnog toestaan uitgepakte telefoons terug te sturen. Dat is misschien wel het uitzoeken waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Amanoo op 08-10-2016 01:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 19:03
spNk schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:23:
Ach, ik woon in het oosten (en dat zegt wat m.b.t. dekking) en ik heb nergens last van. Allemaal overdreven en veel lijkt over de US variant te gaan.
Ik ook een in ons huis hebben we altijd belabberde ontvangst door betonnen muren en HR++ glas. Zelfs DCF klokken hebben moeite met het ontvangen van de tijd en draadloze weerstations doen ook moeilijk.
De ZTE doet het beter dan mijn oude Note 2 een de S4 van mijn vrouw.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:21
Heeft iemand ervaring met de GPS-ontvangst (bij navigatie) van deze telefoon? Er is genoeg te vinden over de ontvangst bij wifi/mobiele netwerken, maar ik kan maar weinig vinden over GPS. Dit lijkt mij een ideale telefoon voor navigatie, maar dan moet 'ie natuurlijk wel op de weg blijven.

(ik heb dit topic wel doorgelezen, maar meer ervaringen zijn zeker welkom!)

[ Voor 3% gewijzigd door XpanD op 10-10-2016 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spNk
Werkt prima, gewoon zoals het hoort te werken. Ook offroad met Strava (MTB) werkt hij prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaN

SaN

XpanD schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:08:
Heeft iemand ervaring met de GPS-ontvangst (bij navigatie) van deze telefoon? Er is genoeg te vinden over de ontvangst bij wifi/mobiele netwerken, maar ik kan maar weinig vinden over GPS. Dit lijkt mij een ideale telefoon voor navigatie, maar dan moet 'ie natuurlijk wel op de weg blijven.

(ik heb dit topic wel doorgelezen, maar meer ervaringen zijn zeker welkom!)
Werkt goed en lekker snel. Ik er toevallig gisteren voor het eerst een probleempje mee. Maps liep vast. Maps herstarten hielp niet, een herstart van de telefoon wel.

Ik heb de laatste twee dagen last van battery drains. Ik weet eigenlijk wel zeker dat het door een app komt, maar ik weet niet welke. Ik vermoed onedrive of twilight. Wat is een goede app om het batterijverbruik te monitoren? De standaard app is wat beperkt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 18:50
Ik heb de Axon sinds zaterdag en tot nu toe ook nog geen problemen ondervonden met ontvangst (België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
springfield89 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:34:
Ik heb de Axon sinds zaterdag en tot nu toe ook nog geen problemen ondervonden met ontvangst (België).
Hoor je iets van gekraak/ruis als je belt? Ik zit bij Proximus en heb al SIM vervangen, vervangtoestel gekregen, maar ik hoor het nog steeds.
Voor de rest is het wel een super gsm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of de Axon 7 (goed) werkt met mobile vikings ? Had gelezen dat in de vs niet alleen providers ondersteund waren, is dat in Europa ook het geval ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Nike84 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:20:
[...]
Hoor je iets van gekraak/ruis als je belt? Ik zit bij Proximus en heb al SIM vervangen, vervangtoestel gekregen, maar ik hoor het nog steeds.
Op mij komt de geluidskwaliteit juist heel goed over. Als ik bel of gebeld wordt klinkt het beter dan de iPhone 6 van het werk en zeker ook beter als mijn Note 2.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
golfdiesel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:34:
[...]

Op mij komt de geluidskwaliteit juist heel goed over. Als ik bel of gebeld wordt klinkt het beter dan de iPhone 6 van het werk en zeker ook beter als mijn Note 2.
En zit je ook bij Proximus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• devries1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 19:14
Update B05 is nu te downloaden van de ZTE website:

http://www.ztedevice.com/...D299B49D8A2EE4227CFB0DB8A

Deze update is nog niet OTA te downloaden en er is nog geen changelog....

Tot zover geen veranderingen kunnen ontdekken t.o.v. B03 :?

[ Voor 13% gewijzigd door devries1989 op 12-10-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
devries1989 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:48:
Update B05 is nu te downloaden van de ZTE website:

http://www.ztedevice.com/...D299B49D8A2EE4227CFB0DB8A

Deze update is nog niet OTA te downloaden en er is nog geen changelog....

Tot zover geen veranderingen kunnen ontdekken t.o.v. B03 :?
Het enige dat ik nu wel zie is dat ik WiFi kanalen hoger dan 100 ineens weer kan gebruiken. Dus dat is positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Hier staat ook nog weinig erover, alleen dat de laatste security patches er nog niet inzitten.

Edit: Dit is wel interessant, eindelijk van dat belletje af. Een toggle zou het nog beter maken overigens.

[ Voor 36% gewijzigd door spNk op 12-10-2016 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• springfield89
Nike84 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:20:
[...]
Ik heb nog niet veel gebeld maar is mij nog niet opgevallen. Kan dit weekend wel eens extra testen. Heb ook Proximus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 21:25
Ik heb nu net mijn Axon 7 binnen. Nu dacht ik dat mifavor nog redelijk op stock Android kon laten lijken dmv de stock Android thema. Nu kan ik deze nergens vinden? Zit deze alleen op de USA versie? Kan ik dit nog wel voor elkaar krijgen, ik mis de appdrawer behoorlijk.

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

crepsly schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:07:
Ik heb nu net mijn Axon 7 binnen. Nu dacht ik dat mifavor nog redelijk op stock Android kon laten lijken dmv de stock Android thema. Nu kan ik deze nergens vinden? Zit deze alleen op de USA versie? Kan ik dit nog wel voor elkaar krijgen, ik mis de appdrawer behoorlijk.
Het stock thema zit inderdaad alleen op de US versie. Gek genoeg. Ik heb nooit andere launchers dan stock gebruikt, maar nu heb ik direct nova launcher geïnstalleerd en ik gebruik hem nog steeds. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 21:25
Bedankt! Ben voor de zelfde oplossing gegaan :)

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb nog een vreemde bug ontdekt. Ik weet niet of het iets van de Axon is, van Novalauncher of van Android zelf, maar vaak als ik een webpagina open, of whatsapp, start ik niet helemaal bovenaan bij een webpagina, maar een stuk naar beneden gescrold. Bij whatsapp gebeurt het vaak dat ik een stuk naar beneden moet scrollen om nieuwe berichten te zien terwijl ik vroeger altijd direct bij de laatste berichten kwam als ik een chat opende. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
SaN schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:27:
Ik heb nog een vreemde bug ontdekt. Ik weet niet of het iets van de Axon is, van Novalauncher of van Android zelf, maar vaak als ik een webpagina open, of whatsapp, start ik niet helemaal bovenaan bij een webpagina, maar een stuk naar beneden gescrold. Bij whatsapp gebeurt het vaak dat ik een stuk naar beneden moet scrollen om nieuwe berichten te zien terwijl ik vroeger altijd direct bij de laatste berichten kwam als ik een chat opende. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Dit heb ik ook met mijn Moto Z Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
springfield89 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:39:
[...]

Ik heb nog niet veel gebeld maar is mij nog niet opgevallen. Kan dit weekend wel eens extra testen. Heb ook Proximus.
En wat is het verdict?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnkoevoets
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:36
SaN schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:27:
same here, filmpje vanuit whatsapp bekijken en daarna gaat hij ongeveer voor de helft terug de tijd in van dat gesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 14:14
Iemand enig idee wanneer de volgende update komt? De US versie heeft de update met laatste security patch al bijna een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Tot nu toe nog geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 01:17
Ik zie online veel mensen klagen over de niet-verlichte capacitieve knoppen aan de onderkant. Het schijnt nogal vaak te gebeuren dat je er net mis op klikt. Hebben jullie dat ook, of valt het mee?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SaN

SaN

j0ris57 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:08:
Ik zie online veel mensen klagen over de niet-verlichte capacitieve knoppen aan de onderkant. Het schijnt nogal vaak te gebeuren dat je er net mis op klikt. Hebben jullie dat ook, of valt het mee?
Het valt mij wel mee. Verlicht zou beter zijn, maar ik heb er bijna nooit last van. Je weet na een paar dagen precies waar ze zitten. Ik vind het trouwens wel erg fijn dat ze dichter bij elkaar in het midden zitten. Zo kun je met je duim ook nog net bij de verste knop.

De enige situatie waarbij ik er enigszins last van heb is als het echt donker is, en ik een filmpje kijk. Dan weet ik af en toe niet meer hoe ik de telefoon heb gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
http://www.theandroidsoul.com/zte-axon-7-update/
Screenshots van de Android N update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Zelf vind ik verlichte knoppen ook niet altijd even fijn. Momenteel heb ik op mijn Note 3 een ROM die ook die verlichting aan doet als ik op het scherm tik. Vind ik erg vervelend als ik in het donker bezig ben. Staan die grote knoppen vol in mijn ogen te schijnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Amanoo op 23-10-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maus3142
Ik hoop dat hun android 7 update gelijk ook google Daydream omvat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Wat ik trouwens nog wel redelijk vervelend vind is dat je helemaal geen notificaties in de statusbalk krijgt als je de telefoon op stil zet. Ik zie soms emails of whatsappjes die ik snachts of s'ochtends vroeg heb gekregen pas aan het eind van de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Hier wel gewoon notificaties als hij op stil staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xannepan
Ik krijg zojuist de A2017GV1.0.0B05 OTA binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Met helaas nog steeds niet de meest recente security patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

golfdiesel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:01:
Met helaas nog steeds niet de meest recente security patch :(
En de bel is er ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Wel jammer dat ZTE voornamelijk naar America kijkt. Europa is niet zo heel interessant voor ze blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
Zo jammer dat de Europese variant een ondergeschoven kindje lijkt te zijn/worden... had zeker interesse in deze telefoon, maar op deze manier wacht ik nog lekker even op de oneplus3T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Hoezo? In de USA hebben ze nog geen nieuwere update afaik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Blijkbaar is er een update waarin het gehate belletje uitgezet kan worden : http://imgur.com/FvkhOeW
Mijn ZTE is besteld, hoop dat ie snel komt :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Hier meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
spNk schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:02:
Hoezo? In de USA hebben ze nog geen nieuwere update afaik?
niet? ik kijk af en toe bij xda en daar kreeg ik toch sterk het gevoel dat de USA versie veel meer updates heeft gehad en ook de verdere support een stuk beter is (unlocken bootloader e.d.). Klopt dit niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Zo ver ik weet hebben ze net zoveel updates gehad als ons, alleen krijgen ze nu net een nieuwe binnen. Het unlocken van de bootloader is afaik nog steeds in test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Mijn batterij is de eerste dag na de nieuwe update behoorlijk hard leeggelopen. Bij anderen ook?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rSgWbfCD1Gy85hyi0GkUmyPg/thumb.jpg
Niet best... Bijna niet gebruikt vandaag.

[ Voor 51% gewijzigd door SaN op 01-11-2016 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 15:23

Banballa

(>'_')>

SaN schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:13:
Mijn batterij is de eerste dag na de nieuwe update behoorlijk hard leeggelopen. Bij anderen ook?
[afbeelding]
Ik las ergens dat het wel een paar dagen / een week kan duren voordat de accu weer 'ingeleerd' is. Dus misschien nog even aankijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
SaN schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:13:
[afbeelding]
Verder is je bereik ook echt waardeloos te noemen, is dit altijd zo? Je telefoon moet namelijk nu veel meer energie verbruiken om contact te houden met de telefoonmasten.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [ZTE Axon 7] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [ZTE Axon 7] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [ZTE Axon 7] Het grote Accessoires topic