Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:42
Ridicule80 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:34:
Nou, ben ook aan boord. 4/128 in goud.
Besteld op Aliexpress: https://goo.gl/4Bn8my
Bezorging via DHL 7-14 dagen. Totaalprijs 408.- euro.

Kreeg nog wel een bijzonder bericht over de douane en invoerkosten en het risico op terugsturen voor 200 usd... Heel vaag. Wel de mogelijkheid gekregen om zelf te bepalen wat er op het label mag staan. Heb gekozen voor 48 dollar - kids tablet pc. Kijken of het langs de douane komt zonder extra kosten.

Het grote wachten is begonnen :)
Ben benieuwd hoe dit is afgelopen? Of heb je hem nog niet ontvangen? twijfel tussen deze en een nubia z11 die ze ook verkopen....

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:13
Hmm, als ik via belsimpel verleng kost de ZTE maar 418. Dat is toch wel leuke prijs.
Ownee, in een jaar tijd is het een paar tientjes duurder, maar dan kan ik wel bij belsimpel terecht met problemen.

[ Voor 40% gewijzigd door dapluiz op 29-10-2016 12:06 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicule80
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 10:14
KaptKeefmenneke schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:04:
[...]

Ben benieuwd hoe dit is afgelopen? Of heb je hem nog niet ontvangen? twijfel tussen deze en een nubia z11 die ze ook verkopen....
Heel goed! :)
Axon is vorige week maandag aangekomen, echt supersnel! Invoer was uiteindelijk 21 euro, viel dus reuze mee. Telefoon is super! Enige puntje was de upgrades binnenhalen, blijkbaar wordt door de verkoper een custom rom geladen. Na installatie van de upgrade (zie XDA) was een factory reset nodig om de ROM te laten werken. Upgraden dus beter vóór je alles inregelt. ROM is overigens heel Chinees, maar bevat ook Engels, NL etc. etc. Meeste bloat is weg te gooien, uit te schakelen of te disabelen.

Over 4G: verbinding is super in de randstad (95 down, 45 up). Daarbuiten 3G is okay en goed te doen. In Duitsland (bv A61 af naar het zuiden) is de verbinding matig (2G), maar werkt wel. In Zwitserland overal 4G.

Erg blij! :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Ridicule80 op 01-11-2016 12:59 ]

Hm... Yes... Clearly some sort of ware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ridicule80 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:57:
[...]

Heel goed! :)
Axon is vorige week maandag aangekomen, echt supersnel! Invoer was uiteindelijk 21 euro, viel dus reuze mee. Telefoon is super! Enige puntje was de upgrades binnenhalen, blijkbaar wordt door de verkoper een custom rom geladen. Na installatie van de upgrade (zie XDA) was een factory reset nodig om de ROM te laten werken. Upgraden dus beter vóór je alles inregelt. ROM is overigens heel Chinees, maar bevat ook Engels, NL etc. etc. Meeste bloat is weg te gooien, uit te schakelen of te disabelen.

Over 4G: verbinding is super in de randstad (95 down, 45 up). Daarbuiten 3G is okay en goed te doen. In Duitsland (bv A61 af naar het zuiden) is de verbinding matig (2G), maar werkt wel. In Zwitserland overal 4G.

Erg blij! :*)
Misschien rare vraag, maar waarom niet hier gekocht? https://www.aliexpress.co...57-4b63-b71c-f701e5218fca daar ben ik hem van plan te kopen de 11e van de 11e met een paar coupons. Geen BTW, 128gb voor 100 euro minder dan de 64gb in NL. Enige minpunt is de garantie, maar vind de prijs dan wel fors lager voor het risico.

Edit:
Beetje vroeg nog, zag dat de link al was gegeven en dat een groot minpunt is dat 4g op 800mHz niet werkt. Excuus, ik liet me even gaan door koopgekte en extreme couponing

[ Voor 5% gewijzigd door dangerousp op 03-11-2016 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Hmm, kan toch beter maar amazon bestellen.
Belsimpel begon met levertijd van 2-4 werkdagen, na bestellen was dat 5-7 en vandaag is het de 7e werkdag en ze weten nog niet wanneer ze kunnen leveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:51

Banballa

(>'_')>

dapluiz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:58:
Hmm, kan toch beter maar amazon bestellen.
Belsimpel begon met levertijd van 2-4 werkdagen, na bestellen was dat 5-7 en vandaag is het de 7e werkdag en ze weten nog niet wanneer ze kunnen leveren....
Ik zit in hetzelfde schuitje.. Ik wacht ook al 7 werkdagen. Als het nog veel langer onduidelijk blijft bij belsimpel dan haal ik hem ook ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ja daar neig ik ook steeds meer naar. Leuk dat je ze aanbiedt, maar dan moet je ze ook een keer gaan leveren. Wel jammer dat er weinig QHD toestellen zijn die ook nog eens dual sim hebben en snapdragon 820/21.

[ Voor 31% gewijzigd door dapluiz op 08-11-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicule80
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 10:14
dangerousp schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:32:
[...]

Misschien rare vraag, maar waarom niet hier gekocht?
De levertijd bij die aanbieder leek (veel) langer en het prijsverschil was een paar dollar. Nu was de telefoon er in een paar dagen ipv de verwachte 30 bij deze leverancier.
4G werkt prima in de randstad, ik heb prima dekking, dus die 800mhz band is voor mij minder belangrijk.

Hm... Yes... Clearly some sort of ware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 01:17
Op Amazon.de is het niet veel beter op dit moment, de grijze Axon 7 is "Lieferbar ab dem 23. November 2016. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
dapluiz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:36:
Ja daar neig ik ook steeds meer naar. Leuk dat je ze aanbiedt, maar dan moet je ze ook een keer gaan leveren. Wel jammer dat er weinig QHD toestellen zijn die ook nog eens dual sim hebben en snapdragon 820/21.
Leeco Le Max 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Gaat die ook Nougat krijgen en eventueel daydream? :)
En vooral via aliexpress te krijgen zie ik, kan ik net zo goed de Axon 7 daar bestellen, alleen die importbelasting.... Aan de andere kant, zie m daar nu wel voor 328,-

[ Voor 12% gewijzigd door dapluiz op 09-11-2016 22:55 ]

• dangerousp
dapluiz schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:54:
Gaat die ook Nougat krijgen en eventueel daydream? :)
En vooral via aliexpress te krijgen zie ik, kan ik net zo goed de Axon 7 daar bestellen, alleen die importbelasting.... Aan de andere kant, zie m daar nu wel voor 328,-
Nadeel van de Axon 7 is dat die in China geen band 20 heeft! De Leeco (en oneplus) telefoons zijn (volgens mij) de enige 820/821 telefoons met band 20. Ik woon in de achterhoek met Vodafone en dan is dat toch wel echt een must!

• dapluiz
Uiteindelijk maar toch via amazon besteld en de gouden ipv de grijze. Paar dagen binnen nu. Goud valt me mee, het is niet heel opvallend gelukkig :)

• Banballa

Banballa

(>'_')>

dapluiz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:18:
Uiteindelijk maar toch via amazon besteld en de gouden ipv de grijze. Paar dagen binnen nu. Goud valt me mee, het is niet heel opvallend gelukkig :)
Mooi dat je hem eindelijk hebt! Ik wacht nog steeds op Belsimpel. De levertijd is onbekend, maar hij wordt nog verkocht onder vermelding van 5-7 werkdagen levertijd. :O

Bevalt de telefoon (misschien iets voor het Ervaringentopic)?

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 15:31
Levertijd is inderdaad een beetje vaag bij belsimpel.
Heb eergisteren een mail gestuurd dat ik hem eind oktober besteld had icm een verlenging en dat hij
toen ook al op 5-7 werkdagen stond.
Dit was het antwoord van Belsimpel 8)7

Beste meneer ********,

Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.

Aan de hand van mijn gegevens zie ik inderdaad staan dat wij een levertijd verwachten bij dit toestel van 5-7 werkdagen. Wij hebben op dit moment het toestel nog niet van onze leverancier ontvangen. Wij hebben momenteel nog een levertijd van onze leverancier doorgekregen van 5-7 werkdagen. Zodra wij het toestel ontvangen hebben gaan we bezig met het aansluiten van het abonnement. Zodra het is aangesloten krijg je hier een e-mail van ons over. Vervolgens pakken we de bestelling in en zullen we deze verzenden. Ook hierover krijg je een e-mail.

Hopelijk heb ik je hierbij voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hax0r3d427
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-06 09:19
peukiemon schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:53:
Levertijd is inderdaad een beetje vaag bij belsimpel.
Heb eergisteren een mail gestuurd dat ik hem eind oktober besteld had icm een verlenging en dat hij
toen ook al op 5-7 werkdagen stond.
Dit was het antwoord van Belsimpel 8)7

Beste meneer ********,

Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.

Aan de hand van mijn gegevens zie ik inderdaad staan dat wij een levertijd verwachten bij dit toestel van 5-7 werkdagen. .....

Klantenservice Belsimpel.nl
Toen ik hem medio oktober besteld had was levertijd 2-4 dagen. Ik wacht dus nu >3 weken en Belsimpel kan niet aangeven wanneer ze hem gaan leveren. Contact moest ik zelf 3x toe leggen. Wacht geduldig af :o

http://hax0r4d.serveuser.com/Support/Image/png.aspx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa

Banballa

(>'_')>

Hax0r3d427 schreef op maandag 21 november 2016 @ 06:20:
[...]

Toen ik hem medio oktober besteld had was levertijd 2-4 dagen. Ik wacht dus nu >3 weken en Belsimpel kan niet aangeven wanneer ze hem gaan leveren. Contact moest ik zelf 3x toe leggen. Wacht geduldig af :o
Exact hetzelfde bij mij. Schrijf maar eens een shopreview, dan heb je binnen een uur bericht.. niet dat het iets uitmaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Ik kreeg binnen een paar uur netjes dit mailtje, ben afgelopen zaterdag nog even langs belsimpel gegaan.
Daar weer hetzelfde verhaal dat de leverancier hem op 5-7 werkdagen heeft staan en ze het dus op de site ook zo aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
Ook ik wacht al een week of twee op levering van Belsimpel. Na eerst ook zo'n nietszeggend mailtje te hebben ontvangen, heeft een medewerker me een paar dagen geleden telefonisch verteld dat hun inkoopafdeling verwachtte uiterlijk begin volgende week de telefoons binnen te hebben. Echter staat op de website nu als levertijd: "2 weken"...

Op Amazon.de zijn wel weer leverbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door j0ris57 op 25-11-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Dan hebben ze het net aangepast vanmorgen stond de levering nog op 3 weken.

Krijg net bericht dat hij nu op voorraad is :)

[ Voor 27% gewijzigd door peukiemon op 28-11-2016 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
grappig, op dezelfde dag verzend bevestiging van de Axon 7 én de dbrand skins die ik ervoor besteld heb :)

zeer benieuwd naar deze telefoon, hopelijk een stuk comfortabeler en sneller dan m'n idol 4s

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeMade
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-09 18:23
Mooi is dat! Bestel ik na drie weken wachten (en twijfelen) op dit toestel uiteindelijk vannacht de OnePlus 3T, zie ik nu dat hij nu ineens weer leverbaar is 8)7

Maargoed, uiteindelijk denk ik toch de betere keuze voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Ik heb hem vanmiddag opgehaald.
Wat veel telefoon voor dat geld en het geluid ongekend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
Ik heb 'm ook binnen inmiddels.

Overigens een tip als je 'm bij Belsimpel bestelt: als je er een Simyo sim bij neemt van 1250 min / sms + 2000 MB wat je meteen kan opzeggen, zijn de totale kosten dan € 409,99, terwijl het losse toestel € 499 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Sterker nog ik zou een sim only afsluiten die kwam op 28 euro p/m.
Nam ik hetzelfde abonnement met toestel betaalde ik 12 euro meer bij dezelfde aanbieder.
24x12 is maar 288 euro voor het toestel.
Snap soms niets van die berekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
@peukiemon: welke sim only is dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Dat was Vodafone onbeperkt bellen&sms en 5gig data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij zulke positieve reacties te lezen hiero.

Ik baal nog enorm heb me toestel nog steeds niet binnen.
Eind oct. besteld maar al 4 x uitgesteld :(

Verw. leverdatum is nu 2e week jan.(bij centralpoint)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:08:

Gewoon annuleren dus en bij amazon bestellen. Dan heb je hem deze week nog.
https://www.amazon.de/ZTE...95&sr=1-1&keywords=axon+7

Centralpoint is overigens wel een van de laatste winkels waar ik iets zou kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:08:

Annuleren dus :-)

Ik heb de phone bij de MediaMarkt in Duitsland gekocht.. Phone bevalt tot nu toe wel moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
@Saffieke: annuleren die hap inderdaad.

Bij Belsimpel is 'ie gewoon op voorraad inmiddels. En zoals ik boven al zei, als je 'm bestelt icm "1 maand Simyo abonnement met 1250 min / sms + 2000 MB", ook nog eens redelijk goedkoop. Abo is meteen op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt jongens voor de tips.

Het was ook absoluut NIET mijn idee om hem daar te bestellen. Het loopt via de zaak. C.Point had aangegeven deze heel snel te kunnen leveren maar ja achteraf is altijd makkelijk praten.

Mvg,

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tijdje terug naar de Axon 7 aan het kijken, maar aangezien hij toen nog slecht te verkrijgen was mee gewacht.

Nu mijn M8s is overleden moet ik toch een nieuw toestel hebben.
Wat me opvalt is dat hij nog steeds slecht te verkrijgen is.
T-mobile verkoopt geen ZTE, mediamarkt nederland heeft hem ook niet. Bol.com en belsimpel is hij 499,-

Erg jammer dat hij niet gewoon ergens te halen is en dat je eigenlijk naar Duitsland moet (saturn/mm) of bestellen via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem kunnen bestellen in Amerika voor 350 dollar met een gratis jbl draadloze koptelefoon erbij van 100 dollar (65 euro in de pricewatch).

Kost me dus 330 euro, moet ik wel een aantal weken wachten want kan het enkel op locatie ophalen natuurlijk. Goede deal en neem de garantie en us versie op de koop toe voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
@Viper: bij Belsimpel is de prijs inmiddels gezakt naar 458.

De slechte verkrijgbaarheid betekent verder wel dat je nog niet iedereen en z'n hond ermee ziet lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:29

SaN

Ik zie vrij weinig Axon 7's op marktplaats. Waarschijnlijk logisch omdat hij nog niet zo lang uit is en niet echt goed verkrijgbaar is. Ik denk er zelf over om over te stappen op een OP3 vanwege de camera. *knip*. Waardeoordeel vragen is niet toegestaan.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 20-12-2016 08:53 ]

• Bojo96
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-10-2020
Heb hem daarnet besteld via bol.com voor 480 euro. Heb lang zitten twijfelen tussen een Xiaomi of deze Axon 7 en heb finaal voor de Axon gekozen. Aangezien ik veel op Youtube zit, zijn de speakers een groot pluspunt voor mij. De slechte(re) camera neem ik erbij, ik neem amper of geen selfies/foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bojo96 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 04:31:
Heb hem daarnet besteld via bol.com voor 480 euro. Heb lang zitten twijfelen tussen een Xiaomi of deze Axon 7 en heb finaal voor de Axon gekozen. Aangezien ik veel op Youtube zit, zijn de speakers een groot pluspunt voor mij. De slechte(re) camera neem ik erbij, ik neem amper of geen selfies/foto's :)
Heb hem zelf uit de States voor een super prijs besteld, maar waarom geen Amazon.de? Krijg je hem voor 420 euro, behoorlijk verschil is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:03
Heeft er iemand ervaring met de internationale garantie van ZTE? Ik kan de telefoon in HK krijgen voor 370€ voor de 128GB editie, echter vraag ik me af of ik voor garantie direct bij ZTE Europa terecht kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartan70NL
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-07 12:21
Weet iemand hoe het nu precies zit met de verkrijgbare kleuren? Naar mijn weten zijn er officieel gezien 3 kleuren: Ion Gold (goud), Platinum Silver (zilver) en Quartz Gray (donker grijs). Maar op veel sites (bijv Amazon, Ebay etc) worden de varianten zilver en grijs door elkaar gehaald bij de specificaties en product afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:29

SaN

Spartan70NL schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:09:
Weet iemand hoe het nu precies zit met de verkrijgbare kleuren? Naar mijn weten zijn er officieel gezien 3 kleuren: Ion Gold (goud), Platinum Silver (zilver) en Quartz Gray (donker grijs). Maar op veel sites (bijv Amazon, Ebay etc) worden de varianten zilver en grijs door elkaar gehaald bij de specificaties en product afbeeldingen.
Je hebt nu volgens mij in Europa alleen goud en quartz grey. Zilver was een prototype, of alleen in China te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartan70NL
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-07 12:21
SaN schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:55:
[...]

Je hebt nu volgens mij in Europa alleen goud en quartz grey. Zilver was een prototype, of alleen in China te krijgen.
Kan iemand dit bevestigen? Ik had Afuture en Belsimpel hierover gemaild. Volgens AFuture zou het om de Platinum Silver versie gaan die ze verkopen (althans volgens de SKU). Al gaven zij ook aan dat het zoeken was. Het is nogal onduidelijk zeker de omschrijving "grijs" bij veel sites. In China (bijv redbestbuy) staan wel alle 3 de kleuren duidelijk aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 21:37
Sinds vandaag heb ik een klein zwart vlekje op alle foto's die ik met de A7 maak. Op internet lees ik dat dit niet te verhelpen is en gerepareerd of vervangen dient te worden. Ik heb de telefoon via amazon.de gekocht, dit is de eerste keer dat ik iets via Amazon.de heb gekocht en ben onbekend met de garantie afhandeling van Amazon. Hoe kan ik deze telefoon ter vervanging/reparatie aan Amazon aanbieden?

Alvast bedankt!

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
crepsly schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:04:
Sinds vandaag heb ik een klein zwart vlekje op alle foto's die ik met de A7 maak. Op internet lees ik dat dit niet te verhelpen is en gerepareerd of vervangen dient te worden. Ik heb de telefoon via amazon.de gekocht, dit is de eerste keer dat ik iets via Amazon.de heb gekocht en ben onbekend met de garantie afhandeling van Amazon. Hoe kan ik deze telefoon ter vervanging/reparatie aan Amazon aanbieden?

Alvast bedankt!
Ik zou beginnen via de Amazon.de klantenservice.... 8)7
Uit je post maak ik op dat je uberhaupt nog niet hebt gekeken hoe het proces werkt.

https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 21:37
Deze is alleen te bereiken met een Duits, Zwitsers of Oostenrijks nummer...

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
crepsly schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:52:
Deze is alleen te bereiken met een Duits, Zwitsers of Oostenrijks nummer...
Ik kan anders prima de email knop selecteren ipv telefoon ?
En ik kan zelfs een NL nummer opgeven waarop ze mij terugbellen..

[ Voor 11% gewijzigd door Hoyden op 07-02-2017 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMvanNorden
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2018
Probeer al langere tijd voor een (fatsoenlijke) prijs de grijze Axon 7 te krijgen. Helaas krijg ik het niet voor elkaar, beste optie lijkt mij belsimpel waar ze 449 rekenen voor de 64gb grijs. Ook lukt Amazon niet, daar geven ze een melding dat er niet naar NL verzonden kan worden.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 16:56

IkWilbert

Het is mij!

AMvanNorden schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:03:
Probeer al langere tijd voor een (fatsoenlijke) prijs de grijze Axon 7 te krijgen. Helaas krijg ik het niet voor elkaar, beste optie lijkt mij belsimpel waar ze 449 rekenen voor de 64gb grijs. Ook lukt Amazon niet, daar geven ze een melding dat er niet naar NL verzonden kan worden.

Iemand tips?
Ik weet niet hoe dicht je bij de grens woont... Maar MM Duitsland misschien?

https://www.mediamarkt.de...rau-dual-sim-2155269.html

419 euro.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMvanNorden
  • Laatst online: 18-03-2018
Ik woon in Thailand dus hij zal eerst naar NL verzonden moeten worden en vanaf daar naar Thailand. Zal kijken of hij daar online besteld kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baard01
  • Laatst online: 19:10
Ook bij Amazon.de wel te bestellen met levering naar Nederland:

https://www.amazon.de/gp/...psc=1&smid=A1XOEHTPSINYMB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• severijns
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-03 10:59
8 maanden nadat het toestel 'vlot' verkrijgbaar werd kost hij nog steeds minimum 399.
Fantastisch mooie gsm... Maar een prijsdaling is toch echt aan de orde, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
severijns schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:52:
8 maanden nadat het toestel 'vlot' verkrijgbaar werd kost hij nog steeds minimum 399.
Fantastisch mooie gsm... Maar een prijsdaling is toch echt aan de orde, niet?
https://www.amazon.de/gp/product/B01I092IPC/
229 euro laag genoeg?

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 19-05-2017 15:00 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• severijns
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-03 10:59
Als ik op die link klik staat er nog steeds:
Preis: EUR 397,41

229 zou laag genoeg zijn. En als dit model ook zou werken in Amerika bestel ik me er vandaag nog eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmod
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 09:10
severijns schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:08:
[...]

Als ik op die link klik staat er nog steeds:
Preis: EUR 397,41

229 zou laag genoeg zijn. En als dit model ook zou werken in Amerika bestel ik me er vandaag nog eentje.
Kijk op Ebay. De Axon 7 is in de Mediamarkt van Duitsland tijdelijk (midden mei) verkocht voor 229 Euro.
Veel Duitsers proberen nu via Ebay een beetje winst te maken door ze door te verkopen.
Zo heb ik juist ene gekocht voor 250 Euro (nieuw niet geopend met factuur MM), wat nog een zeer nette prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 17:58
Waar koop ik de international version met 128GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
maar die is miss gelockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheyra
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-12-2024
Iemand enig idee of we de Axon 8 dit jaar nog mogen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
https://nl.pepper.com/aan...7-4gb-64gb-gearbest-52946

Dit is wel een erg mooie prijs naar mijn idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
Hele mooie prijs, maar ...bijkomende kosten! Of klopt dat verhaal van EU priority Line wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
doggy1 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:06:
Hele mooie prijs, maar ...bijkomende kosten! Of klopt dat verhaal van EU priority Line wel?
Ja, verstuurd via UK en daardoor geen extra kosten. Ik heb nog geen berichten gezien van mensen die toch bij moesten betalen. Met Banggood Priority Direct Mail heb ik zelf niet hoeven bijbetalen (2x). Ik heb de Axon besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Gianni Rombios schreef op zondag 5 november 2017 @ 01:09:
[...]

Ja, verstuurd via UK en daardoor geen extra kosten. Ik heb nog geen berichten gezien van mensen die toch bij moesten betalen. Met Banggood Priority Direct Mail heb ik zelf niet hoeven bijbetalen (2x). Ik heb de Axon besteld.
Helaas lees ik wel andere reacties:
Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) prijzen & levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Italiaanse Gearbest ook te koop met 2 jaar garantie. Coupon werkt niet, maar kost daar Euro 223! Gratis verzending.
https://cart.gearbest.com/es/m-flow-a-cart.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max10
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-05-2023
Heb de Axon 7 nu een paar dagen in huis, gekocht voor 354 euro bij Amazon, ik ben al een paar jaar klant bij Gearbest en kan er niks negatiefs over zeggen maar nu voor de Axon (125 euro verschil dat wel) toch voor Amazon gekozen dit i.v.m. evt. garantie, het terug sturen en de afwikkeling daar vertrouw ik Amazon meer in. Spulletjes die ik bestelde bij gearbest duurde ong 3-4 weken kan nu sneller gaan als ze via UK verzenden maar toch dat risico wilde ik niet nemen, snelle verzending, garantie en de evt. bijkomende belastingkosten gaven voor mij de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Gianni Rombios schreef op zondag 5 november 2017 @ 01:09:
[...]

Al bekend wanneer wordt verzonden?
Iemand enig idee wat bijkomende kosten kunnen zijn?
Ik weet nl niet meer wat ik moet geloven: de een zegt met priority geen bijkomende kosten, en de ander zegt wel. Daarom wil ik rekening houden met evt wel bijkomende kosten, zodat ik weet wat hij uiteindelijk kan gaan kosten.

[ Voor 26% gewijzigd door doggy1 op 08-11-2017 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Nog niet bekend, bij bestelling was de uiterste verwachte datum 20 november. Gaat even duren...

Ik ga uit van pakweg 70 euro bijkomende kosten, mocht het tegen vallen. Voor die prijs had ik hem laten lopen, maar ook nog een mooie prijs. Mocht ik moeten betalen dan is het gelijk de laatste keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Gianni Rombios schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:25:
Nog niet bekend, bij bestelling was de uiterste verwachte datum 20 november. Gaat even duren...

Ik ga uit van pakweg 70 euro bijkomende kosten, mocht het tegen vallen. Voor die prijs had ik hem laten lopen, maar ook nog een mooie prijs. Mocht ik moeten betalen dan is het gelijk de laatste keer...
Hij is nog te koop met kortingscode, voor 205,50 Euro, maar ik ben benieuwd wat ik kan verwachten van de levertijd.
Heb jij al iets gehoord Rombios?
Toch maar besteld gisterenavond!
Afwachten maar.

[ Voor 4% gewijzigd door doggy1 op 11-11-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
doggy1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:46:
[...]

Hij is nog te koop met kortingscode, voor 205,50 Euro, maar ik ben benieuwd wat ik kan verwachten van de levertijd.
Heb jij al iets gehoord Rombios?
Toch maar besteld gisterenavond!
Afwachten maar.
Nog "processing", ik denk dat je moet uitgaan van 27 november ("ships between 15 and 27 November"). Bij mij was dat een week geleden een week eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Bij mij ook "processing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
  • Laatst online: 08-09 08:43
Gisteren ook een ZTE Axon 7 besteld bij Gearbest, ook hier de status processing. En op dit moment wordt aangegeven 'Ships between Nov 18 - Nov 30'.

Trouwens gekozen voor de verzend optie 'priority line', volgens sommige de beste optie als het gaat om het vermijden van extra kosten (douane). En ik zie nu dat daar de code DPDUK2 aanhangt.

[ Voor 47% gewijzigd door Jirure1984 op 15-11-2017 14:05 . Reden: toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Jirure1984 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:55:
Gisteren ook een ZTE Axon 7 besteld bij Gearbest, ook hier de status processing. En op dit moment wordt aangegeven 'Ships between Nov 18 - Nov 30'.

Trouwens gekozen voor de verzend optie 'priority line', volgens sommige de beste optie als het gaat om het vermijden van extra kosten (douane). En ik zie nu dat daar de code DPDUK2 aanhangt.
Vreemd, ik heb hem 5 dagen geleden besteld en nog steeds status"processing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
Ik verwacht dat op zijn vroegst de status pas wordt aangepast als de actie over ruim 2 dagen is afgelopen. Of als alle beschikbare toestellen verkocht zijn. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
Sinds vanmorgen is de status aangepast naar 'packed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Bij mij ook "packed", maar op site staat nu "Ships between Nov 23 - Dec 5 "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
doggy1 schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:50:
Bij mij ook "packed", maar op site staat nu "Ships between Nov 23 - Dec 5 "
Nu net shipped out. Eindelijk na 17 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
Gianni Rombios schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:11:
[...]

Nu net shipped out. Eindelijk na 17 dagen.
Positief nieuws. Ondanks dat vandaag de ship periode weer een dag verschoven is.

Welke shipment methode heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
Ook een shipped out vanmiddag per mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Jirure1984 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:06:
[...]

Positief nieuws. Ondanks dat vandaag de ship periode weer een dag verschoven is.

Welke shipment methode heb je gekozen?
Priority Line
EU Express
Estimated Shipping Time
10 - 21 business days
(+15 eurocent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
Gianni Rombios schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:57:
[...]

Priority Line
EU Express
Estimated Shipping Time
10 - 21 business days
(+15 eurocent)
Ik ook. Al een tracking ID?

• doggy1
:) Ook shipped

Wel meteen een tracking number, maar als ik click op"view tracking message", dan
Sorry, your shipping information has not updated yet!

Nog meer met hetzelfde?

[ Voor 85% gewijzigd door doggy1 op 25-11-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
doggy1 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:17:
:) Ook shipped

Wel meteen een tracking number, maar als ik click op"view tracking message", dan
Sorry, your shipping information has not updated yet!

Nog meer met hetzelfde?
Hier ook.

Via dpd.co.uk tracking krijg ik de melding:

We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly.

Ze geven niet voor niks af dat het 3 weken kan duren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Zie ik nu ook.
Als ik op "view tracking message" klik dan2017-11-22 16:35:00Customer data received Southall
undefinedundefine"
Als ik op DPDuk klik dan kom ik op http://www.17track.net/zh-cn

, maar die geeft aan dat er niets is gevonden met mijn tracking nr

[ Voor 15% gewijzigd door doggy1 op 27-11-2017 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Al iemand al meer reactie dan"Southall, your parcel is underway"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
doggy1 schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:36:
Al iemand al meer reactie dan"Southall, your parcel is underway"?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook pakje onderweg sinds 20-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Volgens mij is er helemaal nog niets verzonden, maar alleen aangemeld bij DPD, want als ik bij dvd.co.uk mij trackingnummer invul dan krijg ik:
We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly
Lijkt alsof we aan het lijntje worden gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
doggy1 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:13:
Volgens mij is er helemaal nog niets verzonden, maar alleen aangemeld bij DPD, want als ik bij dvd.co.uk mij trackingnummer invul dan krijg ik:
We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly
Lijkt alsof we aan het lijntje worden gehouden.
Zover wil ik nog niet gaan. Het gaat om een aanmelding voor DPD Southall. Als de goederen vanuit het magazijn in HK per boot de oversteek maakt naar Europa. Wat volgens mij mogelijk is als ik kijk naar de relatief lage verzendkosten. En als de boot maar 1x per week vertrekt is het niet raar dat het langer duurt dan 2 of 3 weken voordat de volgende track update gaat plaats vinden in southall.

Geduld, geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
23-25 dagen Hong Kong naar de UK per boot.

https://www.shippo.co.uk/...9220ff-e1484587496216.png

Inmiddels zit ik op dag 22. Morgen een tracking update :X ???

[ Voor 41% gewijzigd door Jirure1984 op 12-12-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Ik heb 10 november besteld, dat is dus 43 dagen geleden. Pas 22 november shipped.

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

update van mijn levering, hij is op 2 december verstuurd volgens gearbest, maar tot op de dag van vandaag is het tracking nummer niet herkend op de tracking pagina. volgens gearbest is het wel gewoon verstuurd en moet ik gewoon geduld hebben. hij is dan wel weer relatief snel verstuurd, het was 28 nov. gekocht.

ik wacht maar weer verder rustig af en laat het wel weten als die binnen is

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:42
Ik heb er maar een gekocht, is op de post. bij mij staat er BERAMHQ? Wordt 6 weken wachten dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doggy1
dageeknerd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:59:
Ik heb er maar een gekocht, is op de post. bij mij staat er BERAMHQ? Wordt 6 weken wachten dus...
Als je geluk hebt ;)

• Jirure1984
Vannacht een DPD tracking update. De telefoon wordt morgen afgeleverd.

• doggy1
Ik kreeg dit bericht vanochtend:
International Gateway, Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Hij is eindelijk binnen!
4 november besteld, 20 november met de stoomboot, 22 december in huis. Geen bijkomende kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Ik heb hem ook net binnen.Nu nog microsim op maat laten maken bij belwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:03
Weet iemand nog een adres waar deze is te verkrijgen voor < 220 euro (nieuw). Gearbest is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 18:21
Ja, best wel jammer dat dit toestel niet meer in productie is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:03
Een mooie tweedehands via eBay Duitsland aangeschaft. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:42
De mijne is vandaag afgeleverd, wel een mooi ding. Geen importkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Ik ook geen bijkomende kosten, gelukkig.
Fantastische telefoon voor net €200.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste