Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:33:
[...]
klopt, ik wil ook de goude bestellen, maar aangezien het een stuk goedkoper is dan bij de rest wilde ik een poging wagen.
Overigens kan aan mij liggen. Maar als je de telefoon in de winkelwagen zet en vervolgens op afrekenen druk. Staat daar onder een knop 'Direkt zu PayPal', die leidt je om naar de PayPal pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:36:
[...]

Overigens kan aan mij liggen. Maar als je de telefoon in de winkelwagen zet en vervolgens op afrekenen druk. Staat daar onder een knop 'Direkt zu PayPal', die leidt je om naar de PayPal pagina.
Die optie komt bij mij niet tevoorschijn, zelfs niet via mijn accountpagina waar je de betaalmethode kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:37:
[...]
Die optie komt bij mij niet tevoorschijn, zelfs niet via mijn accountpagina waar je de betaalmethode kan aanpassen.
Overzicht van mijn winkelwagen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mOZTZqAsD5ND4eiNgc1ikWcj/medium.png

Automatisch vertaald door Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overzicht van mijn winkelwagen:

[afbeelding]

Automatisch vertaald door Chrome.
[/quote]

Ik zie het, het werkt nu bij mij wel via een andere browser _/-\o_ ( misschien gebugged ) alleen heb ik toch mijn twijfels of ik hier moet bestellen of bij een andere winkel. tenzij er iemand is die een positieve ervaring heeft met deze webshop.

:edit: optie is wederom weer weg zie hier https://gyazo.com/4aff69a0d1aaaaabc0a84f2239db8529

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2016 16:50 . Reden: update bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:43:
Ik zie het, het werkt nu bij mij wel via een andere browser _/-\o_ ( misschien gebugged ) alleen heb ik toch mijn twijfels of ik hier moet bestellen of bij een andere winkel. tenzij er iemand is die een positieve ervaring heeft met deze webshop.
Zelf geen ervaring, maar met PayPal is het risico in ieder geval afgedekt.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.amazon.de/ZTE...r=1-2&keywords=zte+axon+7

Gold version is nu verkrijgbaar. Helaas nog steeds wachten tot Amazon.de Grijs gaat verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupBlub
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-09 18:12
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:33:
https://www.amazon.de/ZTE...r=1-2&keywords=zte+axon+7

Gold version is nu verkrijgbaar. Helaas nog steeds wachten tot Amazon.de Grijs gaat verkopen
Ik vind zelf de gold erg lelijk maar mischien toch maar omzetten van grijs naar gold als er niets bekend word over de levertijd van de grijze versie. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 14:14
SupBlub schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:24:
[...]

Ik vind zelf de gold erg lelijk maar mischien toch maar omzetten van grijs naar gold als er niets bekend word over de levertijd van de grijze versie. :/
Kan er altijd nog een SlickWraps setje over heen doen. SlickWraps heeft 2 verschillende back stockers, en 2 stickers voor de front facing grill, én eentje voor de camera. Heb zelf een mat zwarte en een mat witte besteld.
https://www.slickwraps.co...s/android/zte-axon-7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 21:34
Vind de gold versie ook maar lelijk. Zonde, want het lijkt een super goede smartphone. Ik wacht al vanaf eind juni op de (grijze) axon 7 (die 5 weken geleden al in Duitsland had moeten zijn). Nu ga ik toch maar de OP3 bestellen als deze eerder beschikbaar is dan de grijze Axon 7. Wachten op ZTE lijkt een onmogelijke opgave voor wie z.s.m. een nieuwe telefoon nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Ik denk dat hij voor de twaalfde wel te bestellen is. Op xda las ik dat hij waarschijnlijk volgende week weer op voorraad is.

Maar het kan zijn dat dat alleen voor de preorders geldt want je kunt hem nu niet meer bestellen las ik.

[ Voor 30% gewijzigd door SaN op 06-09-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
SaN schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:31:
Ik denk dat hij voor de twaalfde wel te bestellen is. Op xda las ik dat hij waarschijnlijk volgende week weer op voorraad is.
Klopt, heeft ZTE Duitsland ook bevestigd. Goud deze week, Grijs volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Niemand hier die het via china aandurft? ;)
Daar is de grijze 128Gb ook 450 namelijk. Maarja, wel kans op importheffing natuurlijk ..

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

dapluiz schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:31:
Niemand hier die het via china aandurft? ;)
Daar is de grijze 128Gb ook 450 namelijk. Maarja, wel kans op importheffing natuurlijk ..
Tegenwoordig bijna een zekerheid, en vaak niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffreyGT
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-09 15:39
Zojuist ook de gold versie besteld. Heb de grijze sinds 27 augustus in Pre-order staan. Ik wacht het nog af. Als de grijze volgende week binnenkomt stuur ik de gouden terug :9

Ik woon aan de Duitse grens dus haal hem op bij een afhaalpunt. Deze moet daar vrijdag 9/9 of zaterdag 10/9 aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Laatst online: 13-09 20:21
Is er een kans dat deze telefoon bij coolblue of belsimpel en co verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Robehr schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:12:
Is er een kans dat deze telefoon bij coolblue of belsimpel en co verschijnt?
Kans is er altijd. De vraag is hoe groot is de kans :P. Maar ik zou het gewoon even navragen bij CoolBlue of Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 21:34
VortexSB schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:31:
[...]

Klopt, heeft ZTE Duitsland ook bevestigd. Goud deze week, Grijs volgende week.
Heeft iemand hier een link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
BasRB schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:40:
[...]

Heeft iemand hier een link van?
Ik kan je geen directe link geven nu, maar de ZTE Deutschland Facebook pagina heeft een reactie gegeven op een vraag van iemand met dit als antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m net besteld via computercentrale.be kostte me een paar euro's meer, vermoedelijk binnen 1 a 2 dagen binnen.
meer info als ik m binnen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:43:
Ik heb m net besteld via computercentrale.be kostte me een paar euro's meer, vermoedelijk binnen 1 a 2 dagen binnen.
meer info als ik m binnen heb ;)
Ik vind 490 euro voor een toestel wat '400 zou moeten kosten' toch best veel :>
ieder z'n ding natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:03
Goud weer op voorraad bij Amazon.de.

https://www.amazon.de/dp/B01I092FLY/

[ Voor 35% gewijzigd door WhySoSerious? op 07-09-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:15:
[...]

Ik vind 490 euro voor een toestel wat '400 zou moeten kosten' toch best veel :>
ieder z'n ding natuurlijk
klopt het is inderdaad wat meer, maar gezien de locatie is het gunstiger als er iets mis is met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SupBlub schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:24:
[...]

Same, vind die gouden maar niks. Ook een mailtje gestuurd naar Amazon.de over wanneer de grijze weer beschikbaar was. Krijg te horen dat ik dan ZTE een mailtje moet sturen, terwijl ze op Facebook zeggen dat hij volgende week beschikbaar is? Goede communicatie :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VortexSB schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:36:
[...]

Kan er altijd nog een SlickWraps setje over heen doen. SlickWraps heeft 2 verschillende back stockers, en 2 stickers voor de front facing grill, én eentje voor de camera. Heb zelf een mat zwarte en een mat witte besteld.
https://www.slickwraps.co...s/android/zte-axon-7.html
Kan natuurlijk ook altijd, als je bereid bent rond de 23 euro te betalen voor de skins, heb dan liever de grijze meteen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennoophelia
  • Laatst online: 29-05-2020
Ik heb mijn bestelling bij de reseller geanuleerd op amazon.de (Die van 423 euro) en de grijze bestelt/betaald bij ZTE op amazon. Heb toch liever dat het via ZTE zelf komt.

Update: De Status is sinds een paar uur veranderd naar : Nog slechts 20 op voorraad. Dus volgens mij worden ze verzonden deze week?

[ Voor 32% gewijzigd door Mennoophelia op 07-09-2016 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn018
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 20:24
Mennoophelia schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:00:
Ik heb mijn bestelling bij de reseller geanuleerd op amazon.de (Die van 423 euro) en de grijze bestelt/betaald bij ZTE op amazon. Heb toch liever dat het via ZTE zelf komt.

Update: De Status is sinds een paar uur veranderd naar : Nog slechts 20 op voorraad. Dus volgens mij worden ze verzonden deze week?
Maar die 20 (ondertussen 19) op voorraad is toch bij de gouden? Bij de grijze staat: "Dieser Artikel ist noch nicht verfügbar."
Ik heb hem gereserveerd bij de mediamarkt hier net over de grens. Ik krijg een mailtje als ik hem kan ophalen. Zal wel over een week zijn ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmrh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik wacht ook even tot de mediamarkt of saturn hem heeft in het grijs. Dan rij ik wel even naar Nordhorn of Kleve/Emmerich..

• polord1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 18:13
Ik wou op saturn de grijze bestellen, maar bij plz kan ik maar 5 tekens intikken ipv 6 wat we hier hebben.
Zonder juiste postcode krijg ik het niet voor elkaar. :(

Verwijderd

polord1 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:44:
Ik wou op saturn de grijze bestellen, maar bij plz kan ik maar 5 tekens intikken ipv 6 wat we hier hebben.
neem anders contact op met de klantenservice, kijken of ze wat voor je kunnen doen

• Viper®
  • Niet online
polord1 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:44:
Dat komt omdat Saturn volgens mij alleen in Duitsland levert, vandaar de duitse 5 postcodes 8)
Lieferung an eine Adresse Ihrer Wahl
Sie können sich die Ware an Ihre Rechnungsanschrift oder an eine von Ihnen gewählte abweichende Lieferanschrift senden lassen. Beide Adressen müssen sich allerdings innerhalb Deutschlands...
:>

[ Voor 24% gewijzigd door Viper® op 08-09-2016 15:58 ]

• polord1
ok, mediamarkt heeft ook enkel 5, dus hun ook niet.

Als ik goed las had iemand anders wel een bestelling staan bij hun, mijn vraag aan hem is hoe.

En anders rij ik wel erheen, in kleve zit er eentje, dicht bij de grens

[ Voor 20% gewijzigd door polord1 op 08-09-2016 16:19 ]

• Viper®
  • Niet online
Saturn Kleve is inderdaad ook my best bet.

Maar zo te zien is hij daar nog niet op voorraad.

Verwijderd

polord1 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:18:

Als ik goed las had iemand anders wel een bestelling staan bij hun, mijn vraag aan hem is hoe.

De mensen die hem bij de mediamarkt hebben besteld rijden naar Duitsland om hem op te halen wanneer hij daar in de winkel ligt.

• Martijn018
polord1 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:18:

Ja klopt, ik heb een pre-order bestelling staan bij de mediamarkt hier net over de grens. Ik had hun een mailtje gestuurd over hoe ik dit moest aanpakken. Ik kreeg dit antwoord:

"Vielen Dank für Ihre, in sehr gutem Deutsch geschriebene eMail und Ihr Interesse am Media Markt Herzogenrath.
Geben Sie bei der Bestellung einfach bei der Postleitzahl Ihren Postcode an aber statt zum Beispiel 6462PG schreiben Sie einfach 64620. dann müsste es klappen. Wenn nicht, senden Sie mir einfach Ihre Adresse. Ich werde dann die Bestellung für Sie anlegen. Wenn das Gerät am Online Lager ist bekommen wir es am nächsten Tag.
Ich wünsche Ihnen noch einen schönen Abend. Sollten Sie noch Fragen haben, so schicken Sie mir gerne eine E-Mail."

Dus, het boeit hun niet zo veel wat je invult. Maar voor de zekerheid misschien toch goed om voordat je het doet eerst even na te vragen bij je ''lokale'' Duitse mediamarkt of zij dit ook accepteren!
Bovendien heb ik gewoon kunnen invullen dat ik betaal als ik het op kom halen, dus heb geen creditcard of paypal nodig gehad. Ik ga daar gewoon pinnen!

*EDIT*
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:09:
[...]

De mensen die hem bij de mediamarkt hebben besteld rijden naar Duitsland om hem op te halen wanneer hij daar in de winkel ligt.
Ja precies, maar om te bestellen heb je een duits adres nodig. Ik wilde het niet riskeren om daar langs te rijden zonder bestelling en dat ie dan meteen weer uitverkocht blijkt te zijn, en ik weer een maand o.i.d. moet wachten :)
*EDIT*

[ Voor 15% gewijzigd door Martijn018 op 08-09-2016 17:14 ]

• kebuder
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-08 01:25
bij redcoon.de staat de grijze versie "auf lager".
Ik weet niet of redcoon.de ook naar Nederland verstuurt mijn Duits is niet heel goed :P
misschien kan iemand dat hier vinden?

link: http://www.redcoon.de/B67..._campaign=cpc&xtor=CS1-47

• baard01
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-09 10:42
Martijn018 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:10:
[...]

Ja precies, maar om te bestellen heb je een duits adres nodig. Ik wilde het niet riskeren om daar langs te rijden zonder bestelling en dat ie dan meteen weer uitverkocht blijkt te zijn, en ik weer een maand o.i.d. moet wachten :)
*EDIT*
Om een account te maken bij Saturn Duitsland heb je geen Duits adres nodig. Ik heb voor mijn Nederlandse postcode een 0 ingevuld en gewoon mijn Nederlandse adres gebruikt. Kreeg vandaag een e-mail dat mijn grijze Axon 7 onderweg is naar het Saturn filiaal in Bocholt. Daar kan ik hem gewoon bij het ophalen betalen. Van te voren me ook nog even geabonneerd op de nieuwsbrief, Krijg je toch weer vijf euro korting.

• VortexSB
kebuder schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:41:
bij redcoon.de staat de grijze versie "auf lager".
Ik weet niet of redcoon.de ook naar Nederland verstuurt mijn Duits is niet heel goed :P
misschien kan iemand dat hier vinden?

link: http://www.redcoon.de/B67..._campaign=cpc&xtor=CS1-47
Alleen Duitsland. Helaas is het nu nog even geduld hebben, maar ik heb er redelijk vertrouwen (misschien geen goed idee) in dat Amazon ze volgende week op voorraad heeft.

• diquan2001
  • Laatst online: 14-09 08:51
Hallo medetweakers,

Je kan de Axon 7 ook in Spanje bestellen.

En de prijs valt ook mee.

http://m.igogo.es/product472248.html?utm_source=tt

• Tommy4421
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-06 21:59
diquan2001 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:56:
Hallo medetweakers,

Je kan de Axon 7 ook in Spanje bestellen.

En de prijs valt ook mee.

http://m.igogo.es/product472248.html?utm_source=tt
Heb je hier ervaring mee, en heb je daar garantie?

---
Is bij jullie ook de prijs van de grijze preorder gewijzigd naar €437,45? (22 augustus besteld)

[ Voor 14% gewijzigd door Tommy4421 op 09-09-2016 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeffreyGT
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-09 15:39
Tommy4421 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:10:
[...]

Heb je hier ervaring mee, en heb je daar garantie?

---
Is bij jullie ook de prijs de grijze preorder gewijzigd naar €437,45? (22 augustus besteld)
Klopt, inderdaad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trick7
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01 11:51
Sinds kort leek het erop dat de gouden versie op voorraad was bij mediamarkt.de en amazon.de. Nu zie ik dat de gouden versie ook weer "bald verfügbar'' is. Zouden ze een batch binnengekregen hebben en ook gelijk weer uitgeput of is dit weer een delay?

Ik begin het wachten een beetje beu te worden eigenlijk. Volg de Axon 7 release al sinds begin juni en de communicatie van ZTE geeft me weinig vertrouwen in het bedrijf.

edit: bizar, kijk nu nog een keer en de grijze versie is bij mediamarkt.de 'online auf lager'. Nou amazon nog :D
edit 2: gouden versie bij amazon.de staat nu 'Verkrijgbaar vanaf 13 september 2016'.
edit 3: volgens mij is iemand die pagina aan het editen terwijl ik meekijk want nu is het weer veranderd naar 'Dit item is nog niet uitgebracht'. =\

[ Voor 30% gewijzigd door Trick7 op 09-09-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik begin het wachten een beetje beu te worden eigenlijk. Volg de Axon 7 release al sinds begin juni en de communicatie van ZTE geeft me weinig vertrouwen in het bedrijf.
Ik ben er eigenlijk al een beetje klaar mee.

Wacht nog wel even totdat hij goed verkrijgbaar is voor 399 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-05 14:53
Ik twijfel nogsteeds enorm tussen de Axon 7 grey en de OnePlus 3. Beide moeten ze volgende week weer leverbaar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trick7
Iets met een koe en horens en zo; zojuist mijn bestelling bij Amazon geannuleerd en deze besteld http://www.saturn.de/de/product/_zte-axon-7-2155269.html

Levering in het Saturn filiaal in Kleef binnen 2 werkdagen. Tis een uurtje rijden maar goed. Mocht iemand anders ook deze route willen bewandelen maar zich afvragen waarom er Grau/Gold in de producttitel staat; ik heb gebeld met de Saturn hulplijn en zij hebben me verzekerd dat het de Grau variant is en niet de Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polord1
Trick7 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:06:
Iets met een koe en horens en zo; zojuist mijn bestelling bij Amazon geannuleerd en deze besteld http://www.saturn.de/de/product/_zte-axon-7-2155269.html

Levering in het Saturn filiaal in Kleef binnen 2 werkdagen. Tis een uurtje rijden maar goed. Mocht iemand anders ook deze route willen bewandelen maar zich afvragen waarom er Grau/Gold in de producttitel staat; ik heb gebeld met de Saturn hulplijn en zij hebben me verzekerd dat het de Grau variant is en niet de Gold.
Je woont toevallig niet in de buurt van hilversum? :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema

Ah top. Ik was hier ook al benieuwd naar inderdaad. Woon helaas te ver van de grens (Woon in Friesland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06

Bedankt voor de tip. Helaas is de dichtstbijzijnde Saturn 2 uur rijden voor mij. Gelukkig heeft de media markt hem ook op voorraad en deze bevind zich op 35 min rijden in Meppen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polord1
https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch

Nu staat ie voor ong 435 euro, afg di voor 499+- en daarvoor voor rond de 630 ong

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaN

SaN

Iemand op xda heeft bericht gekregen dat zijn grijze Axon wordt verzonden. Hij heeft hem op 1 augustus besteld. Hopelijk gaat het nu snel en is het niet maar at een kleine batch. Ik heb op 16 augustus besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VortexSB
Vandaag is het geld van mijn creditcard afgeschreven door Amazon, ik heb zo'n vermoeden dat dit betekent dat de grijze Axon 7 zeer binnenkort geleverd gaat worden :)

Edit: ik heb op 8 augustus besteld.

[ Voor 10% gewijzigd door VortexSB op 09-09-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trick7
VortexSB schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:09:
ik heb zo'n vermoeden dat dit betekent dat de grijze Axon 7 zeer binnenkort geleverd gaat worden :)
Ik hoop het voor je! Wel raar dat ze nog steeds geen verwachte leverdatum kunnen geven dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Trick7 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 19:04:
[...]

Ik hoop het voor je! Wel raar dat ze nog steeds geen verwachte leverdatum kunnen geven dan.
Opzich niet zo heel raar. Ik ben bang dat ze gewoon steeds kleine leveringen krijgen. Ze kunnen dan een deel van de preorders uitleveren, maar vanaf wanneer het toestel echt op voorraad zal zijn kunnen ze dan niet zeggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema
SaN schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 19:09:
[...]

Opzich niet zo heel raar. Ik ben bang dat ze gewoon steeds kleine leveringen krijgen. Ze kunnen dan een deel van de preorders uitleveren, maar vanaf wanneer het toestel echt op voorraad zal zijn kunnen ze dan niet zeggen denk ik.
Vooral gek omdat Amazon Spain/France wel een ETA hebben. 20 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

keessonnema schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 19:27:
[...]

Vooral gek omdat Amazon Spain/France wel een ETA hebben. 20 september.
Blijft gokken, maar misschien hebben die niet zoveel preorders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema
SaN schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 19:53:
[...]

Blijft gokken, maar misschien hebben die niet zoveel preorders?
Ik wil hem eigenlijk zo snel mogelijk te pakken krijgen haha. Mijn OnePlus 2's vingerafdrukscanner is overleden (door alcohol) en ik ben een extreme audio liefhebber.

Ik wacht gewoon amazon even af tot maandag.

• Tommy4421
keessonnema schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 21:29:
[...]

Ik wil hem eigenlijk zo snel mogelijk te pakken krijgen haha. Mijn OnePlus 2's vingerafdrukscanner is overleden (door alcohol) en ik ben een extreme audio liefhebber.

Ik wacht gewoon amazon even af tot maandag.
Mijn Oppo Find 7 vertoont touchscreen kuren, dus ik wil m ook zo snel mogelijk haha.

Ik hoop ook dat de versie op Amazon.de de quartz gray is en niet zilver, anders wordt het weer wachten..

[ Voor 11% gewijzigd door Tommy4421 op 10-09-2016 00:43 ]

• WhySoSerious?
Raar, Saturn Oldenburg had van de grijze kleur gisteren winkelvoorraad. Ik dus 1 bestellen, zodat ik zekerheid heb. Kijk ik nu weer en staat er dat er geen winkelvoorraad is.
Ondertussen wel een mailtje gekregen dat de bestelling op voorraad is en vandaag klaar ligt, maar moet nog wel op het pickup bewijs wachten en die nog niet gekregen.

Pics or it didn't happen:
http://imgur.com/a/grApE

[ Voor 23% gewijzigd door WhySoSerious? op 10-09-2016 10:05 ]

• VortexSB
Amazon heeft mijn grijze verzonden, en bezorgdatum is woensdag de 14e. Ik heb zo'n vermoeden dat het een hele kleine batch was helaas, aangezien ik nog niemand anders heb gehoord hierover en ik erg vroeg was met bestellen.

• dvermoet
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb vanochtend ook een mail gekregen dat mijn grijze verzonden is door Amazon.de. 14 september moet hij binnenkomen en volgens de mail is er 420 euro afgeschreven van de credit card ipv 450 euro.

• Tommy4421
dvermoet schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:03:
Ik heb vanochtend ook een mail gekregen dat mijn grijze verzonden is door Amazon.de. 14 september moet hij binnenkomen en volgens de mail is er 420 euro afgeschreven van de credit card ipv 450 euro.
Wanneer hebben jullie hem besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvermoet
Tommy4421 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:01:
[...]

1 augustus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VortexSB
Tommy4421 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:01:
[...]

8 augustus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mysteryman2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-03 08:05
Donderdagavond heb ik de grijze Axon 7 op de webshop van Saturn.de besteld om hem in Kleve op te halen. Inmiddels ligt hij daar voor me klaar. Ik begreep uit een mailtje van een medewerker van Saturn Kleve dat de grijze Axon 7 daar vanaf volgende week vrijdag (16-9-2016) in het assortiment verwacht word.

• Viper®
  • Niet online
Mysteryman2 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 18:33:
Donderdagavond heb ik de grijze Axon 7 op de webshop van Saturn.de besteld om hem in Kleve op te halen. Inmiddels ligt hij daar voor me klaar. Ik begreep uit een mailtje van een medewerker van Saturn Kleve dat de grijze Axon 7 daar vanaf volgende week vrijdag (16-9-2016) in het assortiment verwacht word.
Sweet, ga ik misschien volgende week ff langs.

Verwijderd

Als iemand dit helder voor me zou willen maken. T zou heel erg worden gewaardeerd ;)

Saturn: Als je m daar besteld moet je over de grens?
Amazon.de: Als iemand weet wanneer hij beschikbaar is, 12 sep toch?
Spanje: Mogelijkheden?
Belgie: Mogelijkheden

Denk toch dat ik m op Amazon.de ga pre-orderen. Maar als iemand een andere optie weet O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnkoevoets
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:36
Got it!! Vandaag opgehaald in Aachen na hem begin deze week online besteld te hebben bij mediamarkt.de.
De gold versie, gelukkig amper bling bling goud achtig. Rest van ervaringen gaat naar het juiste Zte axon topic.

Nieuw speelgoed! *blij blij blij*

[ Voor 30% gewijzigd door martijnkoevoets op 10-09-2016 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn018
Ik heb hem ook opgehaald! Hoop dat jullie ook snel je mooie nieuwe shiny speelgoed krijgen. I love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre Schuemie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-05 18:37
Ik zie dat hij nu bij Max ICT verkrijgbaar is voor 435. Mooie prijs lijkt me. Alleen als ik een paar reviews lees over dit bedrijf word ik niet zo vrolijk....

Dre

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Vandaag de zilveren kleur opgehaald bij Saturn Oldenburg. Telefoon lag keurig klaar en ze hadden er nog twee. De gouden kleur hadden ze helemaal niet. Via de €5 nieuwsbrief korting was de prijs €444 en een leuk dagje Oldenburg met prachtig weer B-)

De prijs stond er nog niet bij in de winkel.

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.io/uxqcpus4h/IMG_20160910_181712.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door WhySoSerious? op 11-09-2016 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novasurp
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-05 10:31
De zilveren? Je bedoelt de grijze hè? Of niet? Ik hoop dat het echt de zilveren is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Amazon heeft beide kleuren op het moment in stock zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaN

SaN

sk0o schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:44:
Amazon heeft beide kleuren op het moment in stock zo te zien.
Klopt. Op mijn creditcard is nu ook €420 gereserveerd. Het lijkt erop alsof het nu echt gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy4421
Yes, eindelijk! :*)

Iemand op XDA heeft hem al binnen van amazon.de en grau is dus echt quartz grey. http://forum.xda-develope...?p=68641037&postcount=451

[ Voor 80% gewijzigd door Tommy4421 op 11-09-2016 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennoophelia
  • Laatst online: 29-05-2020
Besteld (Grijs) op 7 september (amazon.de) en krijg net een e-mail binnen met: Voraussichtliches Lieferdatum: 16. September 2016. Yay! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mennoophelia op 12-09-2016 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema
Ik ga hem denk ik maar bestellen op amazon.de. Ik heb geen creditcard, iemand een goede uitleg over hoe ik een prepaid creditcard kan kopen? en waar?

Edit: inmiddels een vriend gevraagd om te bestellen.
Geschatte leverdatum ~16 september

Edit2: heb natuurlijk ook de grijze besteld :D In video's en op foto's ziet hij er namelijk top uit.

[ Voor 45% gewijzigd door keessonnema op 12-09-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Grappig dat hij in NL amper te krijgen is en iedereen hem nu in Duitsland haalt. Kan je gelijk even lekker goedkoop boodschappen doen en tanken >:)

Nog wat reviews gelezen, de hardware is dik in orde, de software schijnt hier en daar nog wat kleine dingetjes te hebben, misschien dat het nu al verbetered is met een update.
ZTE had er beter de stock android op kunnen zetten las ik in een blog.

Mijn M8s eindelijk kunnen updaten naar android 6, is nu een stuk beter.
Ik wacht nog heel even.

[ Voor 54% gewijzigd door Viper® op 12-09-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polord1
Ik heb em ook besteld op amazon.de, ff iemand lief aangekeken die een creditcard heeft :).
ook 15de of 16de binnen, ben benieuwd, oh ja, ook de grijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ik ben ook aan het kijken om de axon 7 te kopen ter vervanging van mijn one M9. Een collega gaat binnenkort naar Amerika en nu zie ik dat het toestel daar 399 dollar kost. Nu ben ik dus aan het twijfelen om hem een mee te laten nemen. Echter zit je dan met de garantie te kijken in het geval dat hij defect raakt.

Zouden jullie hem voor 399 dollar halen of in Duitsland 449 euro betalen met Europese garantie?

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema
ricjuh schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:03:
Ik ben ook aan het kijken om de axon 7 te kopen ter vervanging van mijn one M9. Een collega gaat binnenkort naar Amerika en nu zie ik dat het toestel daar 399 dollar kost. Nu ben ik dus aan het twijfelen om hem een mee te laten nemen. Echter zit je dan met de garantie te kijken in het geval dat hij defect raakt.

Zouden jullie hem voor 399 dollar halen of in Duitsland 449 euro betalen met Europese garantie?
Ik zou hem in Duitsland halen, die paar extra euro's tov de garantie is het wel waard vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Zijn de Amerikaanse toestellen niet iets verschillend? Veel producten zijn voor de europeese markt net wat anders dan de amerikaanse. Persoonlijk zou ik hem in Duitsland halen, daar is die nu 420/430 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Viper® schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:20:
Zijn de Amerikaanse toestellen niet iets verschillend? Veel producten zijn voor de europeese markt net wat anders dan de amerikaanse. Persoonlijk zou ik hem in Duitsland halen, daar is die nu 420/430 euro.
Vaak zijn de 4G frequenties anders, waardoor 4G hier beperkt werkt. Welke versie verkopen ze in Amerika?

ZTE A2017G heeft namelijk ondersteuning voor band 20 terwijl de ZTE A2017 dat niet heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 12-09-2016 14:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keessonnema
rens-br schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:26:
[...]

Vaak zijn de 4G frequenties anders, waardoor 4G hier beperkt werkt. Welke versie verkopen ze in Amerika?

ZTE A2017G heeft namelijk ondersteuning voor band 20 terwijl de ZTE A2017 dat niet heeft.
De Amerikaanse variant is de ZTE A2017U. Deze heeft wel band 20.

https://www.frequencychec...2017u-dual-sim-lte-a-64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmrh
Ding is in Nederland toch gewoon te gebruiken in combinatie met T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

ricjuh schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:03:

Volgens mij is die $399 ook zonder belasting. Die moet je er ook nog bij rekenen. Ik zou hem gewoon in Duitsland bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
SaN schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:02:
[...]

Volgens mij is die $399 ook zonder belasting. Die moet je er ook nog bij rekenen. Ik zou hem gewoon in Duitsland bestellen.
Daarnaast bestaat de kans dat je inklaringskosten moet betalen en dan ben je in totaal dus duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn018
Het voordeel van in Duitsland kopen is bovendien dat je 3 jaar garantie hebt op je toestel, de 2 jaar wettelijke en daarna nog 1 jaar door ZTE. Weet niet of je dat bij VS ook krijgt. Ik zou niet te veel bezuinigen op een toestel dat iedere cent van de 450 euro waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Iedereen bedankt, dan gaan we maar eens kijken of er een Saturn of Mediamarkt in de buurt is :)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
Telefoon is binnen, maar ik ben nog tot 8 uur aan het werk. Als mensen vragen hebben kan ik ze vanavond in het andere topic beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond toch de Grijze versie besteld op Amazon.de. Hij wordt aankomende zaterdag-zondag verwacht. Kan niet wachten aangezien mijn ouwe trouwe 4s toch langzaam de geest aan het geven is.

Updates volgen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nike84
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07 15:14
Ter info, ZTE Duitsland heeft dit via mail bevestigd:

I'm from Belgium and want to order an Axon 7 from Amazon.de.
Could you please confirm if the warranty is the same for all European Axon 7 phones?
Being:
1. Local after-sales service
2. Additional one year warranty, the smartphone get 3 years warranty
3. A free repair service for screen within 6 month for one time
4. A free repair service for problem which caused by water for one time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermoet
Keek vanmiddag op de trace functie in de amazon mail waaruit bleek dat ik morgen tussen 2 en 6 mijn telefoon kon verwachten. Kom vanavond rond half 10 thuis en zie een kartonnen doosje in de achtertuin liggen. Is een DHL medewerker dus onze achtertuin in gelopen, heeft het pakje op een tafel gelegd en is weggegaan zonder een briefje of iets in de brievenbus te doen. Blij dat ik mijn telefoon een dag eerder heb maar onacceptabele manier van handelen met zulke dure spullen.

• harmrh
@dvermoet : nice dat je hem al binnen hebt, maar ik zou absoluut een klacht indienen bij de vervoerder..

• keessonnema
Mijn Axon 7 is vannacht verzonden, leverdatum voor nu: vrijdag 16 september.

• dvermoet
harmrh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:06:
@dvermoet : nice dat je hem al binnen hebt, maar ik zou absoluut een klacht indienen bij de vervoerder..
Heb ik ook meteen gedaan. Wat ook vreemd is is dat ik op de track and trace website zie dat ik mijn pakketje vandaag om 16:45 kan verwachten... Ben benieuwd wat ik aantref als ik thuis kom.

• keessonnema
dvermoet schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:11:
[...]

Heb ik ook meteen gedaan. Wat ook vreemd is is dat ik op de track and trace website zie dat ik mijn pakketje vandaag om 16:45 kan verwachten... Ben benieuwd wat ik aantref als ik thuis kom.
Zou wel een grap zijn dat je er 2 ontvangt.

• polord1
dvermoet schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 23:41:
Keek vanmiddag op de trace functie in de amazon mail waaruit bleek dat ik morgen tussen 2 en 6 mijn telefoon kon verwachten. Kom vanavond rond half 10 thuis en zie een kartonnen doosje in de achtertuin liggen. Is een DHL medewerker dus onze achtertuin in gelopen, heeft het pakje op een tafel gelegd en is weggegaan zonder een briefje of iets in de brievenbus te doen. Blij dat ik mijn telefoon een dag eerder heb maar onacceptabele manier van handelen met zulke dure spullen.
Moet je niet ondertekenen voor ontvangst? zo ja, dan heeft ie het vervalst.
Ik zou ze gewoon bellen dat je nix ontvangst hebt, tsja, in tuin op tafeltje leggen, zo weg.
Sturen ze er zeker nog een, en bezorger heeft zn lesje geleerd, daarvoor doe je het nl :) 8) :+

• dvermoet
polord1 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:56:
[...]

Moet je niet ondertekenen voor ontvangst? zo ja, dan heeft ie het vervalst.
Ik zou ze gewoon bellen dat je nix ontvangst hebt, tsja, in tuin op tafeltje leggen, zo weg.
Sturen ze er zeker nog een, en bezorger heeft zn lesje geleerd, daarvoor doe je het nl :) 8) :+
Dit vroeg ik me ook al af ja, het ondertekenen. Als ik vandaag niks ontvangen heb toch maar even proberen :p je weet maar nooit met zo'n ongeregeld zooitje

• polord1
dvermoet schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:59:
[...]

Dit vroeg ik me ook al af ja, het ondertekenen. Als ik vandaag niks ontvangen heb toch maar even proberen :p je weet maar nooit met zo'n ongeregeld zooitje
Keep me posted :)

Verwijderd

Ik heb een vraag over de betaling per creditcard;

Ik heb een dag of 3 geleden de telefoon besteld via amazon de en toen mijn creditcardnummer ingevuld. Er is echter niet gevraagt om mijn 4 cijferige code.
2 dagen geleden kreeg ik per email bericht dat ik hem op vrijdag kan verwachten. Maar er is nog niets van mijn bankrekening afgeschreven of geresereerd o.i.d. ...

Dit is de eerste keer dat ik een creditcard gebruik (die overigens niet van mij is).

Kan iemand mij vertellen wat de reguliere gang van zaken is mbt betalen?

• Viper®
  • Niet online
4 cijferige code
?

de CVC code heeft overigens 3 cijfers :>

Afschrijving zou je zeker moeten kunnen terugzien.
Mogelijk is het een reservering
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste