Ik heb hem nu net binnen gekregen. 19 juli besteld op de Franse Amazon.
Top! Weet je toevallig of Passport 2.0 in Nederland ook geldig is?devries1989 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:46:
Ik heb hem nu net binnen gekregen. 19 juli besteld op de Franse Amazon.
Volgens mij is dat alleen in de VS en China. In de doos is er niks over terug te vinden.VortexSB schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:34:
[...]
Top! Weet je toevallig of Passport 2.0 in Nederland ook geldig is?
Bedankt. Ik ben een beetje huiverig om op een buitenlandse Amazon te bestellen, omdat ik dan geen idee heb of mijn telefoon onder garantie gratis gerepareerd kan worden als er iets fout gaat (backlight van mijn Nexus 5 had het een keer begeven, en in zulke gevallen heb ik geen zin om zelf voor de kosten op te draaien).devries1989 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:43:
[...]
Volgens mij is dat alleen in de VS en China. In de doos is er niks over terug te vinden.
Maar goed, waarschijnlijk bestel ik em wel op Amazon.de, gezien de goede prijs.
Ik heb uiteindelijk ook maar de grijze variant op amazon.de gepreordered. Scheelt weer een tripje naar Duitsland.
Er zit een foto bij van de gouden versie, dus ik hoop maar dat het de donkergrijze versie is, aangezien ik hem morgen ook preorder.dvermoet schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:29:
Ik heb uiteindelijk ook maar de grijze variant op amazon.de gepreordered. Scheelt weer een tripje naar Duitsland.
Ja klopt, dit viel mij ook op. Maar aangezien ik nog nergens andere kleuren dan de gouden en donkergrijze gezien heb vertrouw ik erop dat amazon niet opeens hun eigen kleurtje uitbrengt.VortexSB schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:10:
[...]
Er zit een foto bij van de gouden versie, dus ik hoop maar dat het de donkergrijze versie is, aangezien ik hem morgen ook preorder.
[ Voor 33% gewijzigd door dvermoet op 02-08-2016 00:13 ]
Verwijderd
Klopt het dat je hier de (silver) gray versie alleen kan kopen ipv de Quartz Gray ?hikhakhok schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:44:
Hier is hij te pre orderen:https://www.amazon.de/gp/...psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF
Of zouden ze een verkeerde foto hebben gebruikt...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2016 01:04 ]
Voor zover ik gezien heb bestaat er niks anders dan goud en quartz gray. De zilveren variant is naar mijn weten alleen te zien op promo foto's. Ik zelf heb er in ieder geval nog geen 'echte' foto van gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 00:35:
[...]
Klopt het dat je hier de (silver) gray versie alleen kan kopen ipv de Quartz Gray ?
Of zouden ze een verkeerde foto hebben gebruikt...
Volgens mij juist andersom, van de quartz grey zijn alleen promo foto's.dvermoet schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:11:
[...]
Voor zover ik gezien heb bestaat er niks anders dan goud en quartz gray. De zilveren variant is naar mijn weten alleen te zien op promo foto's. Ik zelf heb er in ieder geval nog geen 'echte' foto van gezien.
Onderstaande foto is de chromium silver:

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
EU en US is alleen goud en donkergrijs beschikbaar, Azië heeft ook zilver als keuze.dvermoet schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:11:
[...]
Voor zover ik gezien heb bestaat er niks anders dan goud en quartz gray. De zilveren variant is naar mijn weten alleen te zien op promo foto's. Ik zelf heb er in ieder geval nog geen 'echte' foto van gezien.
Verwijderd
Als ik via de duitse amazon wil pre-orderen staat er inderdaad deze kleur bij de grijze variant ipv de quartz gray, waardoor ik ben gaan twijfelen. Ik vind de quartz gray nameljjk veel mooierLaguna schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Volgens mij juist andersom, van de quartz grey zijn alleen promo foto's.
Onderstaande foto is de chromium silver:
[afbeelding]
Verwijderd
Heb je misschien een bron om dit te bewijzen?VortexSB schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:36:
[...]
EU en US is alleen goud en donkergrijs beschikbaar, Azië heeft ook zilver als keuze.
Mijn excuses als ik mierenneukerig overkom, maar ik zou het nogal jammer vinden als ik via amazon.de de gray versie bestel en dat het uiteindelijk dan de silveren ipv quartz gray blijkt te zijn
Ik meen dit in meerdere hands-on previews te hebben gelezen, maar kan dit niet meer vinden. Op de officiële productpagina staan alleen de Chromium Silver (lichtgrijs dus) en Ion Golden versie, dus nu weet ik het ook niet meer, en lijkt het dus juist de lichtgrijze te zijn die beschikbaar komt.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:02:
[...]
Heb je misschien een bron om dit te bewijzen?
Mijn excuses als ik mierenneukerig overkom, maar ik zou het nogal jammer vinden als ik via amazon.de de gray versie bestel en dat het uiteindelijk dan de silveren ipv quartz gray blijkt te zijn
Edit: quote van de Android Authority review (US site maar volgens mij zijn de EU en US versie hetzelfde):
"There are two color options available: ion gold and quartz gray. The Ion Gold model ships on July 27th and the Quartz Gray model ships on August 17th. Both models are now available for pre-order."
Volgens AA is het dus juist de donkergrijze versie. Overall, ik snap er niks meer van.
[ Voor 23% gewijzigd door VortexSB op 02-08-2016 20:01 ]
Lijkt mij dat het gewoon de donkergrijze is en dat er op Amazon geen juiste pic staat. Ze gebruiken daar voor beide kleuren een pic van de gouden. Die lijkt gewoon bijna zilver op die foto's 
Mediamarkt.de geeft wel gewoon de donkere aan bij grau: http://www.mediamarkt.de/...old-dual-sim-2155269.html
Ga hem ook pre-orderen via Amazon.de denk ik. Weer eens wat anders
Mediamarkt.de geeft wel gewoon de donkere aan bij grau: http://www.mediamarkt.de/...old-dual-sim-2155269.html
Ga hem ook pre-orderen via Amazon.de denk ik. Weer eens wat anders
[ Voor 17% gewijzigd door Frans74 op 03-08-2016 01:53 ]
Ik zou het maar navragen voordat je bestelt. ZTE maakt er een zooitje van met die kleuren. Op www.zteusa.com staan de kleuren ion gold en quartz grey en op www.ztedevice.com staan de kleuren ion gold en chromium silver, maar welke variant nu in Europa naast de ion gold verkocht gaat worden? Het zal een kwestie van afwachten zijn, totdat iemand grey/silver geleverd krijgt.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Probleem is dat niemand een concreet antwoord geeft, antwoord aan mijn vraag aan maxict.nl:Laguna schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:33:
Ik zou het maar navragen voordat je bestelt. ZTE maakt er een zooitje van met die kleuren. Op www.zteusa.com staan de kleuren ion gold en quartz grey en op www.ztedevice.com staan de kleuren ion gold en chromium silver, maar welke variant nu in Europa naast de ion gold verkocht gaat worden? Het zal een kwestie van afwachten zijn, totdat iemand grey/silver geleverd krijgt.
Beste,
Bedankt voor uw mail. Dit is inderdaad de “grey”variant.
Er is helaas nog niks bekend over de leverdatum.
Oftewel, ze komen niet verder dan dat de telefoon grijs is.
ik heb ook interesse in deze telefoon, maar als ie niet bij bijvoorbeeld belsimpel te krijgen is, gaat het niet door, ik wil m namelijk in combinatie met contract verlenging aanschaffen
jammer, verder wachten op de nexus toestellen (waar ik weinig van verwacht) en whatever er in september op IFA (V20?) wordt aangekondigd
heb nu de Alcatel 4S, mooie telefoon maar mis de ergonomics van de LG G3/G4, ik hou gewoon niet van platte (achterkant) telefoons, hij is veel te glad ook
hadden ze m nou maar van eenzelfde achterkant als de G3/G4 voorzien, had ie de camera bump ook niet gehad
jammer, verder wachten op de nexus toestellen (waar ik weinig van verwacht) en whatever er in september op IFA (V20?) wordt aangekondigd
heb nu de Alcatel 4S, mooie telefoon maar mis de ergonomics van de LG G3/G4, ik hou gewoon niet van platte (achterkant) telefoons, hij is veel te glad ook
hadden ze m nou maar van eenzelfde achterkant als de G3/G4 voorzien, had ie de camera bump ook niet gehad
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Ik heb de telefoon besteld op Amazon.de. Ben benieuwd wanneer hij geleverd word. Daarnaast heb ik 2 dbrand skins gekocht want ik hoorde dat de telefoon nogal glad is
Is er iets van een ETA afgegeven bij bestellen?
Bij amazon.de helaas niet. Ik stuur vandaag een mail naar ZTE met de vraag of ze een ETA hebben.harmrh schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:49:
Is er iets van een ETA afgegeven bij bestellen?
https://community.zteusa.com/thread/11674
Het lijkt erop dat de foto's van een wat donkerder grijs model de juiste foto's waren voor Quartz Grey. Geen zilver dus.
Het lijkt erop dat de foto's van een wat donkerder grijs model de juiste foto's waren voor Quartz Grey. Geen zilver dus.
Dit lijkt mij de ideale opvolger van mijn M7! De accu gaat nu rap achteruit en ik wil de Axon 7 eigenlijk zo snel mogelijk bestellen.
Ben een beetje huiverig om op een buitenlandse site te bestellen maar ik vrees dat het nog wel even duurt voor (als) hij in NL te koop is.
Wat raden jullie aan?
Ben een beetje huiverig om op een buitenlandse site te bestellen maar ik vrees dat het nog wel even duurt voor (als) hij in NL te koop is.
Wat raden jullie aan?
Doe wat je zelf het beste lijkt. Amazon.de heeft lage verzendkosten, en garantie etcetera zijn allemaal geldig in Nederland, dus in principe heeft amazon.de geen echte nadelen. Het zou best kunnen dat ZTE niet direct gaat leveren aan Nederlandse winkels (ivm met laag marktaandeel van Nederland).Lo2 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:39:
Dit lijkt mij de ideale opvolger van mijn M7! De accu gaat nu rap achteruit en ik wil de Axon 7 eigenlijk zo snel mogelijk bestellen.
Wat raden jullie aan?
Wat jammer dat deze telefoon in Europa € 450 kost en geen € 400.
Ik stond op het punt om de Oneplus 3 te bestellen, maar die is een maand niet leverbaar. Toen vond ik deze telefoon en ik vind hem met zijn twee speakers aan de voorzijde, uitbreidbaar geheugen en het mooie scherm eigenlijk net beter. Maar aangezien ik de Oneplus 3 met zijn € 399 al aardig "duur" vond ( vergeleken met de €299,- die ik voor de Onplus 1 heb betaald.) Vind ik €450 eigenlijk weer net wat veel.
Ik wacht het youtube audioprobleem nog even af en ik wacht nog een maand tot de Oneplus 3 weer verkrijgbaar is. In de tussentijd hou ik de leverbaarheid van de Axon in de gaten. Denken jullie dat de €450 gewoon blijft staan de komende tijd?
Ik stond op het punt om de Oneplus 3 te bestellen, maar die is een maand niet leverbaar. Toen vond ik deze telefoon en ik vind hem met zijn twee speakers aan de voorzijde, uitbreidbaar geheugen en het mooie scherm eigenlijk net beter. Maar aangezien ik de Oneplus 3 met zijn € 399 al aardig "duur" vond ( vergeleken met de €299,- die ik voor de Onplus 1 heb betaald.) Vind ik €450 eigenlijk weer net wat veel.
Ik wacht het youtube audioprobleem nog even af en ik wacht nog een maand tot de Oneplus 3 weer verkrijgbaar is. In de tussentijd hou ik de leverbaarheid van de Axon in de gaten. Denken jullie dat de €450 gewoon blijft staan de komende tijd?
Dat zijn gewoon donkere foto's van de zilveren variant.dvermoet schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:24:
https://community.zteusa.com/thread/11674
Ik denk het wel. Zou eerlijk gezegd niet weten waarom de prijs binnen een paar maanden al zou dalen. Het grijze model is nog niet eens overal uit. Ik doe nu al 4 jaar met mijn galaxy s3 en ben dus niet iemand die elk jaar het nieuwste koopt dus iets meer uitgeven was voor mij een minder groot probleem.SaN schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:30:
Prijs van de Axon 7 is gedaald naar 413 euro op Amazon.de.SaN schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:30:
Edit: is weer terug naar 449.
[ Voor 134% gewijzigd door VortexSB op 17-08-2016 12:21 . Reden: foute info ]
Ik zag het, en sta op het punt om te bestellen. Ik vind het is wel wat eng met het audio probleem met YouTube, ik kan er erg slecht tegen als het geluid niet gelijk loopt met het beeld.VortexSB schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:12:
[...]
Prijs van de Axon 7 is gedaald naar 413 euro op Amazon.de.
Verder wil ik wel de quartz grey versie en niet de licht grijze. De meeste berichten wijzen erop dat alleen de goude en de quartz versie zullen worden verkocht, maar op Amazon staat alleen maar grau.
edit: ik lees net dat het audioprobleem al met de eerste update is opgelost.
[ Voor 6% gewijzigd door SaN op 16-08-2016 21:17 ]
Iemand enig idee waarom er opeens bijna 40 euro van de prijs afgegaan is voor de telefoon überhaupt verkrijgbaar is? Neem aan dat de mensen die er vroeg bij waren gewoon pech hebben? Nooit eerder met amazon zaken gedaan dus weet niet of dit business as usual is.
[ Voor 18% gewijzigd door dvermoet op 17-08-2016 00:25 ]
Geen idee. Mij stoort het vooral dat je niet weet wanneer Amazon gaat versturen...
Hij staat nu ook op gearbest en hun (meestal te optimistische) verzenddatum is 'after 20 september'
Toch maar even afwachten dus
Hij staat nu ook op gearbest en hun (meestal te optimistische) verzenddatum is 'after 20 september'
Toch maar even afwachten dus
[ Voor 31% gewijzigd door severijns op 17-08-2016 02:22 ]
Bij Amazon betaal je met creditcard, en het geld word pas afgeschreven bij verzenden, dus iedereen betaald hetzelfde.dvermoet schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:24:
Iemand enig idee waarom er opeens bijna 40 euro van de prijs afgegaan is voor de telefoon überhaupt verkrijgbaar is? Neem aan dat de mensen die er vroeg bij waren gewoon pech hebben? Nooit eerder met amazon zaken gedaan dus weet niet of dit business as usual is.
Ik las ook iets over een price guarantee. Ik neem aan dat dat inhoudt dat je de laagste prijs betaald die tijdens de pre-order periode op de website staat. Maar het zou ook kunnen betekenen dat de prijs nooit hoger wordt dan waarvoor je hem hebt gepre-ordered. In dat geval zou je hem opnieuw kunnen bestellen, maar ik weet niet of ze werken met een wachtlijst. In dat geval zou het ongunstig kunnen zijn...VortexSB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
Bij Amazon betaal je met creditcard, en het geld word pas afgeschreven bij verzenden, dus iedereen betaald hetzelfde.
Ah dat wist ik niet. Bedankt.VortexSB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
Bij Amazon betaal je met creditcard, en het geld word pas afgeschreven bij verzenden, dus iedereen betaald hetzelfde.
Apart, de prijs staat nu weer op 449 euro op Amazon, misschien was het een foutje?
Dan zal het een foutje zijn geweest. Misschien laat ik mijn bestelling dan wel staan mocht ik toch besluiten voor de OnePlus 3 te gaan. Voor de 420 euro raak ik hem dan nog wel kwijt denk ik.VortexSB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:22:
Apart, de prijs staat nu weer op 449 euro op Amazon, misschien was het een foutje?
Is er iemand die ervaring heeft met het bestellen van de ZTE Axon 7 bij de MM in Duitsland? Mijn schoonfamilie woont vlakbij Nordhorn dus zou voor mij goed kunnen...
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
De Duitse mediamarkt levert niet in Nederland dus dan zal iemand hem daar gewoon op moeten halen. Toevallig woon ik zelf 10km van deze mediamarkt. Helaas wil het assortiment hier nog wel eens tegenvallen in vergelijking tot de Nederlandse. Ik ga er wel gewoon vanuit dat ze hem binnenkort hebben.
De (lichte) zilveren versie kun je dus gewoon niet krijgen in Europa?
Probleem is alleen dat ZTE niks laat weten over voorraad en levertijd. Ik heb Amazon een mail gestuurd met een vraag over levertijd, en die gaven als antwoord dat ik daarvoor bij ZTE moest zijn. Vandaag mailtje naar ZTE gestuurd met deze vraag en ZTE geeft als antwoord dat ik daarvoor bij Amazon moet zijn...BasRB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 18:35:
De Duitse mediamarkt levert niet in Nederland dus dan zal iemand hem daar gewoon op moeten halen. Toevallig woon ik zelf 10km van deze mediamarkt. Helaas wil het assortiment hier nog wel eens tegenvallen in vergelijking tot de Nederlandse. Ik ga er wel gewoon vanuit dat ze hem binnenkort hebben.
https://www.facebook.com/...nd/posts/1447458095283359
"Der neue Termin liegt zwischen Ende diesen Monats und Anfang nächsten Monats."
Ergens tussen het einde van augustus en begin september dus.
"Der neue Termin liegt zwischen Ende diesen Monats und Anfang nächsten Monats."
Ergens tussen het einde van augustus en begin september dus.
Is er al meer duidelijkheid welke versie Amazon.de verkoopt?? Ik wil namelijk de quartz grey en niet de silvere...
Ik heb een mailtje naar ZTE gestuurd, hopelijk krijg ik antwoord
Hello,
I am currently considering purchasing the ZTE Axon 7, but I have two questions.
First, I live in Netherlands. Will the Axon 7 be available there or do I have to buy it in Germany?
Secondly: In the photo's, three colors can be seen, dark grey, silver, and gold. I prefer the silver version. However, all of the retailers I've looked at only sell the dark grey and gold variants. Is the silver version of the Axon 7 available in Europe?
Thanks in advance!
Foto laat de donkergrijze versie zien op Amazon, en ZTE heeft een maand geleden aangegeven de lichtgrijze als Azië exclusive te willen houden (voorlopig).InYaFace schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:44:
Is er al meer duidelijkheid welke versie Amazon.de verkoopt?? Ik wil namelijk de quartz grey en niet de silvere...
Heb je daar een bron van? Ik zie namelijk overal de zilveren versie, of de quartz grey is gewoon een stuk lichter van kleur dan de productfoto's doen vermoeden.VortexSB schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
Foto laat de donkergrijze versie zien op Amazon, en ZTE heeft een maand geleden aangegeven de lichtgrijze als Azië exclusive te willen houden (voorlopig).
http://www.techradar.com/...zte-axon-7-1322212/reviewLaguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 18:08:
[...]
Heb je daar een bron van? Ik zie namelijk overal de zilveren versie, of de quartz grey is gewoon een stuk lichter van kleur dan de productfoto's doen vermoeden.
"So far, the ZTE Axon 7 color of Ion Gold is the only out out there, and the included earbuds take on a matching gold trim. In the future, the company plans to launch a Quartz Silver color, too, but it's not available at launch."
En quartz silver is dus donkergrijs voor de duidelijkheid.
[ Voor 4% gewijzigd door VortexSB op 21-08-2016 18:25 ]
Die benaming klopt niet, je hebt Ion Gold, Quartz Grey en Chromium Silver. Ik doelde op een bron dat de zilveren versie alleen in Azië zou worden uitgebracht. En als het toestel uit de unboxing een paar posts hierboven donkergrijs moet voorstellen dan is dat in werkelijkheid dus meer grijs dan donkergrijs. Oftewel weinig verschil met de zilveren versie.VortexSB schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 18:24:
[...]
http://www.techradar.com/...zte-axon-7-1322212/review
"So far, the ZTE Axon 7 color of Ion Gold is the only out out there, and the included earbuds take on a matching gold trim. In the future, the company plans to launch a Quartz Silver color, too, but it's not available at launch."
En quartz silver is dus donkergrijs voor de duidelijkheid.
YouTube: Unboxing the ZTE Axon 7 (Grey) and bonuses from B&HLaguna schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:39:
[...]
Dat zijn gewoon donkere foto's van de zilveren variant.
Hier is het wel duidelijk te zien dat het echt quartz grey is.
Leeg antwoord.
Dear valued ZTE customer
Thank you for contacting ZTE .
We appreciate you for the interest you have shown on ZTE Axon 7
As of now there is no relevant information available to provide you with at the present time from us and to avoid inaccuracy and confusion.
Please feel free to check with us periodically.
If this should become available, it would be posted on our website
We will respond as soon as relevant information is available.
Best Regards
Juist, verwarring voorkomen door helemaal níks bekend te maken en mensen maar laten gokken wat ze preorderen. Qua PR heeft ZTE nog wel wat te leren zegJopV schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:32:
to avoid inaccuracy and confusion.

Gelukkig wijst zowat alles op dat de donkergrijze versie in EU word verkocht, en ZTE Duitsland heeft laten weten eind deze maand/begin volgende maand de Axon 7 op voorraad te hebben.
Ik wilde juist de zilveren hebbenVortexSB schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:48:
[...]
Gelukkig wijst zowat alles op dat de donkergrijze versie in EU word verkocht

Dbrand is nog altijd een optie
Ik haal zelf ook 2 dbrand skins, een matzwarte en een titanium gray versie.
Hmm, moet uit Canada komen... Toen ik een Pebble uit de VS haalde kwam daar heel veel importbelasting op. Maar dat is ook een duur ding.VortexSB schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:04:
[...]
Dbrand is nog altijd een optie
Ik haal zelf ook 2 dbrand skins, een matzwarte en een titanium gray versie.
Weet jij hoeveel importbelasting er op iets kleins als een skin of hoesje zit?
Geen, en €3 verzendkosten volgens mij. Volgens mij is het ook binnen 10 dagen binnen.JopV schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:04:
[...]
Hmm, moet uit Canada komen... Toen ik een Pebble uit de VS haalde kwam daar heel veel importbelasting op. Maar dat is ook een duur ding.
Weet jij hoeveel importbelasting er op iets kleins als een skin of hoesje zit?
Dus als straks de nieuwe voorraad Europa bereikt, wat is de beste optie? Amazon (FR/DE?), Max-ICT (slechte shopreview maar iig Nederlands), of ritje naar mediamarkt duitsland?
Zonder enige ervaring heb ik het beste gevoel bij de duitse Mediamarkt. Heeft iemand ervaring met garantie bij de duitse mediamarkt? Ik begrijp dat als het ding toch stuk mocht gaan, ik terug naar Duitsland zal moeten. (Gelukkig is het voor mij maar een half uurtje naar de Duitse Mediamarkt, maar hoop niet dat ik het ritje 2 keer moet maken). Maar wat zijn jullie ervaringen? Ik heb ergens gelezen dat ook in Duitsland 2 jaar garantie geldt.
Of is de garantie met Duitse Amazon eigenlijk net zo goed?
Zonder enige ervaring heb ik het beste gevoel bij de duitse Mediamarkt. Heeft iemand ervaring met garantie bij de duitse mediamarkt? Ik begrijp dat als het ding toch stuk mocht gaan, ik terug naar Duitsland zal moeten. (Gelukkig is het voor mij maar een half uurtje naar de Duitse Mediamarkt, maar hoop niet dat ik het ritje 2 keer moet maken). Maar wat zijn jullie ervaringen? Ik heb ergens gelezen dat ook in Duitsland 2 jaar garantie geldt.
Amazon heeft goeie garantie voorwaarden, maar je moet wel verzenden naar Duitsland dan. Mediamarkt is in dat opzicht nog erger natuurlijk, aangezien je telefoon dan ook naar Duitsland moet.Martijn018 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:06:
Dus als straks de nieuwe voorraad Europa bereikt, wat is de beste optie? Amazon (FR/DE?), Max-ICT (slechte shopreview maar iig Nederlands), of ritje naar mediamarkt duitsland?
Naar mijn idee is Amazon.de de beste optie, zeker gezien de matige reputatie van MaxICT.
Enige mensen die een idee hebben wanneer die weer leverbaar wordt (vooral de quartz grey versie)?
Op bijde amazon.de & Mediamarkt.de kan je ze alleen pre-orderen op het moment.
En dan ook de vraag hoe het zit met garantie vanuit amazon. Kan je een product gewoon retour sturen zonder gedoe dat je als klant uit een ander land komt? (Het product wordt wel verzonden naar nederland dus ik zou graag aannemen dat dat gewoon kan)
Amazon scheelt mij toch zo'n 50$ aan reiskosten en ik zie niet veel andere mogelijkheden.
En dan ook de vraag hoe het zit met garantie vanuit amazon. Kan je een product gewoon retour sturen zonder gedoe dat je als klant uit een ander land komt? (Het product wordt wel verzonden naar nederland dus ik zou graag aannemen dat dat gewoon kan)
Amazon scheelt mij toch zo'n 50$ aan reiskosten en ik zie niet veel andere mogelijkheden.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Post van BasRB hierboven over beschikbaarheid: https://www.facebook.com/...nd/posts/1447458095283359Byron010 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 02:42:
Enige mensen die een idee hebben wanneer die weer leverbaar wordt (vooral de quartz grey versie)?
Eind deze maand/ begin volgende maand dus.
Garantie is gewoon hetzelfde als in Nederland via een webshop kopen, alleen weet ik niet hoe het zit met verzendkosten.
Edit: ZTE Mobile Deutschland heeft de 24e bevestigd dat de Axon 7 in de eerste week van september beschikbaar is.
[ Voor 5% gewijzigd door VortexSB op 26-08-2016 12:10 ]
Hmm, er zit niet echt een MediaMarkt in Duitsland in de buurt van Arnhem. Om nou helemaal naar Duitsburg te rijden is ook wat.Martijn018 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:06:
http://www.mediamarkt.de/de/marketselection.html
Ben zelf ook wel benieuwd naar de beste optie om hem in NL in bezit te krijgen
Hij is ook verkrijgbaar bij Saturn. Die zit in Kleef. Toch weer een stukje dichterbijViper® schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:11:
[...]
Hmm, er zit niet echt een MediaMarkt in Duitsland in de buurt van Arnhem. Om nou helemaal naar Duitsburg te rijden is ook wat.
http://www.mediamarkt.de/de/marketselection.html
Ben zelf ook wel benieuwd naar de beste optie om hem in NL in bezit te krijgen
Goeie tip, Bocholt en Wesel zijn ook nog wel doablebaard01 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:54:
[...]
Hij is ook verkrijgbaar bij Saturn. Die zit in Kleef. Toch weer een stukje dichterbij
even de website in de gaten houden, de gold is nog niet op voorraad
Oe, bij de MediaMarkt is juist alleen de gold op voorraad maar nog niet de 'grau', terwijl ik juist de grau wil. (Bij mij in de buurt alleen een MM en geen Saturn)
http://www.mediamarkt.de/...old-dual-sim-2155270.html

[ Voor 51% gewijzigd door crepsly op 30-08-2016 22:20 ]
Begin komende maand komt de grijze op voorraad als het goed is..
Saturn heeft ook alleen de gold
of is het makkelijker om langs te gaan.
Mediamarkt levert iig niet in Nederland
Iemand ervaringen met online bestellen bij Saturn/MM?auf Lager - Lieferung in 1-2 Werktage
[ Voor 49% gewijzigd door Viper® op 31-08-2016 14:25 ]
Vanuit NL kan je niet online bestellen.Viper® schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:19:
Saturn heeft ook alleen de gold
[...]
Iemand ervaringen met online bestellen bij Saturn/MM?
Ja zag het al, ninja-edit
Dan maar langsgaan, MediaMarkt vind ik te ver, wacht wel even tot Saturn ze op voorraad heeft.
Of ze moeten tegen die tijd ergens online te krijgen zijn.
Dan maar langsgaan, MediaMarkt vind ik te ver, wacht wel even tot Saturn ze op voorraad heeft.
Of ze moeten tegen die tijd ergens online te krijgen zijn.
Wel jammer dat ze zo moeilijk te krijgen zijn, kan wel naar duitsland rijden maar misschien is de gok op invoerkosten dan even duur als heen en weer rijden ...
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Goedkoopste optie is gewoon via Amazon.de bestellen.dapluiz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:43:
Wel jammer dat ze zo moeilijk te krijgen zijn, kan wel naar duitsland rijden maar misschien is de gok op invoerkosten dan even duur als heen en weer rijden ...
Die bezorgen niet in NL toch
Jawel.dapluiz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:26:
Die bezorgen niet in NL toch
https://www.amazon.de/gp/...en_iden/?nodeId=201708680
Ik heb nu de grijze bij amazon.de in pre-order staan. Bij mediamarkt.de staat dat de gouden nu online in stock is helaas bezorgen zij niet in Nederland. Ik hoop dat beide kleuren gewoon tegelijk op de markt komen ipv zoals in de VS waar de grijze een aantal weken later werd geleverd.
Er is ook een Axon 7 mini ?
Die heeft een snapdragon 617 chipset
http://www.saturn.de/de/p...-axon-7-mini-2155308.html
Die heeft een snapdragon 617 chipset
http://www.saturn.de/de/p...-axon-7-mini-2155308.html
[ Voor 17% gewijzigd door Viper® op 02-09-2016 09:41 ]
Aliexpress heeft de 128 Gb variant, maarja, dan komen er genoeg invoerkosten bij zeker...
Die lijkt me wel interessant omdat ik de dual sim wil gebruiken en dus geen ruimte heb voor SD kaart.
Die lijkt me wel interessant omdat ik de dual sim wil gebruiken en dus geen ruimte heb voor SD kaart.
Zonder link is dit niet te zeggen. Maar over het algemeen moet je geluk hebben of de winkel bied een optie aan om de invoerkosten te vergoeden tegen 'x' bedrag.dapluiz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:30:
Aliexpress heeft de 128 Gb variant, maarja, dan komen er genoeg invoerkosten bij zeker...
Je kan ook nog altijd dit proberen: [HowTo] Dual sim EN sd-kaart in één telefoon (Honor 7).Die lijkt me wel interessant omdat ik de dual sim wil gebruiken en dus geen ruimte heb voor SD kaart.
Ja die hack heb ik gezien, alleen wel gelezen bij iemand die hierbij zijn sim tray van zijn note 7 niet meer open kreeg 
En deze komt een beetje apart over, maar komt blijkbaar wel uit de EU.
Meh... als ie er in het zilver was geweest had ik hem gelijk besteld.dapluiz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:30:
Jammere alleen is dat je dan een CC nodig hebt, en die heb ik niet...
Heb hem wel hier gevonden, daar kan je met paypal betalen. Helaas is mijn Duits niet zo goed;
Gibt es schon irgendwelche Informationen, wann das Axon 7 verfügbar sein wird?
Google translate maakt van dat laatsteleider liegt uns kein Liefertermin vor, daher nur unbestimmter Liefertermin.
helaas hebben we geen bezorgrestaurants, dus alleen bepaalde leverdatum.

[ Voor 37% gewijzigd door spNk op 03-09-2016 11:42 ]
Excuus, deze mag weg.
[ Voor 96% gewijzigd door spNk op 03-09-2016 11:42 ]
Is er al info wanneer de Axon 7 leverbaar is?spNk schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:28:
quote:
Gibt es schon irgendwelche Informationen, wann das Axon 7 verfügbar sein wird?
quote:
leider liegt uns kein Liefertermin vor, daher nur unbestimmter Liefertermin.
Bij ons is geen levertermijn bekend, daarom is de levertijd status "onbepaald".
Verwijderd
Ja dit vind ik ook redelijk verwarrend, eerder had ik gelezen dat de silver grey voor azie was en dat wij de quartz grey zouden krijgen.SaN schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 01:51:
[...]
Hij is waarschijnlijk op de ifa. Een beurs.
En de quartz grey is niet zo heel erg donker helaas. Niet zoals gun metal grey van HTC in ieder geval. Ik denk dat dit hem gewoon is hoor.
Edit. Toch zilver dus. Alleen in Azie te krijgen dacht ik?
Nu durf ik hem eigenlijk niet op amazon.de te pre-orderen omdat ik twijfel welke variant zij nou aanbieden.
Het liefst ga ik voor de quartz grey namelijk maar als die er niet is vind ik de gold wel weer stijlvoller dan de silver en ik geloof dat meer mensen er hier zo over denken.
Mocht iemand zeker weten welke variant op amazon.de wordt verkocht dan hoor ik dat erg graag
Ik heb de grijze bij amazon.de besteld op de foto's ziet het er uit als de lichtste variant maar ik weet het niet zeker. Als hij binnen is kan ik uiteraard een foto maken maar wellicht wil jij hem al eerder bestellen.Mocht iemand zeker weten welke variant op amazon.de wordt verkocht dan hoor ik dat erg graag
ok het duurde me te lang om te wachten op de grijze variant, zonet de Gold besteld bij duitse mediamarkt! Zaterdag ga ik hem ophalen!
Mocht ik iemand het willen, ik woon in Utrecht en kan makkelijk een extra meenemen (pm enzo maar!)
Mocht ik iemand het willen, ik woon in Utrecht en kan makkelijk een extra meenemen (pm enzo maar!)
[ Voor 27% gewijzigd door martijnkoevoets op 05-09-2016 13:08 ]
Vergeet niet zo'n groene milieuzone sticker aan te schaffen...martijnkoevoets schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:45:
ok het duurde me te lang om te wachten op de grijze variant, zonet de Gold besteld bij duitse mediamarkt! Zaterdag ga ik hem ophalen!
http://www.anwb.nl/auto/n...voor-stadcentra-duitsland
hehe scherp! ik zal even kijken of die op de trein erheen zit ;-)
hmm misschien ook leuk voor op het hoesje
(nog uit te zoeken! als jullie tips hebben voor eentje met pasjesvak enz?)
hmm misschien ook leuk voor op het hoesje
[ Voor 7% gewijzigd door martijnkoevoets op 05-09-2016 15:05 ]
Verwijderd
Op amazon.de zie ik dat de grey versie nu 423,71 kost terwijl de gold voor 449,00 de deur uit gaat. Heeft iemand een idee waarom er een prijsverschil is?
Ik was net ook aan't kijkenVerwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:44:
Op amazon.de zie ik dat de grey versie nu 423,71 kost terwijl de gold voor 449,00 de deur uit gaat. Heeft iemand een idee waarom er een prijsverschil is?
Verwijderd
Is dat een groot probleem? Is de garantie dan weg? Want ik wil m nu wel snel, aangezien mijn 4s de geest bijna geeft. Of enig idee wanneer amazon m gaat verkopen? (heb het hier over de grey versie van 423.70)Nike84 schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:07:
[...]
Ik was net ook aan't kijkenDan kom je bij een andere reseller terecht.
Officiele ZTE verkoper zou ze volgende week moeten leveren als we de statements moeten geloven, externe resellers weet ik niet.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:22:
[...]
Is dat een groot probleem? Is de garantie dan weg? Want ik wil m nu wel snel, aangezien mijn 4s de geest bijna geeft. Of enig idee wanneer amazon m gaat verkopen? (heb het hier over de grey versie van 423.70)
Ik heb deze vanmiddag besteld.. Hou mijn hart vast.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:44:
Met credit card zit je wel goed.Ik heb deze vanmiddag besteld.. Hou mijn hart vast.
De gouden versie staat inmiddels ook bij een Belgische webshop te koop voor 489 excl. verzending op dit moment, erg hoog als je het mij vraagt. Hier kan je dan wél met iDeal betalen echter niet heel veel recensies van deze webshop?
Weet iemand of dit geldt voor alle Axon 7's verkocht binnen Europa?
Customers who bought Axon 7 from our store also enjoy following VIP treatments:
1. Local after-sales service
2. Additional one year warranty, the smartphone get 3 years warranty
3. A free repair service for screen within 6 month for one time
4. A free repair service for problem which caused by water for one time
(gekopieerd van de UK amazon pagina, maar zou hem liever in DE bestellen)
Qua marketing en info kan het toch een stuk beter hoor...
nvmMennoophelia schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:03:
[...]
Ik heb deze vanmiddag besteld.. Hou mijn hart vast.
[ Voor 31% gewijzigd door Viper® op 06-09-2016 12:08 ]
Ook in tilburg nu, bij max ict.MistW schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:39:
De gouden versie staat inmiddels ook bij een Belgische webshop te koop voor 489 excl. verzending op dit moment, erg hoog als je het mij vraagt. Hier kan je dan wél met iDeal betalen echter niet heel veel recensies van deze webshop?
Gister voor 640 ofzo, nu aangepast voor 495 +-, ook de goude.
Ik wil de grijze, hoop dat die vlgnd week voorradig is..
[ Voor 7% gewijzigd door polord1 op 06-09-2016 13:59 ]
Volgens mij nog niet, maar ik denk wel dat er een grote kans is dat het binnenkort komt. Op de Duitse Facebookpagina van ZTE is er een bericht geplaatst met de vraag als er een VIP service zou zijn wat zou je dan het belangrijkst vinden?Nike84 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:44:
Weet iemand of dit geldt voor alle Axon 7's verkocht binnen Europa?
Leuk, maar persoonlijk ga ik geen 495 euro voor dit toestel neerleggen. Zeker niet omdat de prijs nu hoger lijkt i.v.m. slechte verkrijgbaarheid.polord1 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:59:
[...]
Ook in tilburg nu, bij max ict.
Gister voor 640 ofzo, nu aangepast voor 495 +-, ook de goude.
Ik wil de grijze, hoop dat die vlgnd week voorradig is..
Verwijderd
op handyattacke.de kan je de telefoon ook bestellen voor 450 incl. verzendkosten.
Het enige nadeel is dat je niet met paypal kan betalen ( wat ik overigens wilde doen en heel slecht is aangegeven) maar direct moet overboeken, waardoor ik mijn order heb moeten cancellen.
Het enige nadeel is dat je niet met paypal kan betalen ( wat ik overigens wilde doen en heel slecht is aangegeven) maar direct moet overboeken, waardoor ik mijn order heb moeten cancellen.
Vreemd dat onderaan de pagina wel PayPal tussen de betaalmogelijkheden staan.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:27:
Het enige nadeel is dat je niet met paypal kan betalen
Verwijderd
Dat vond ik dus ook, heb contact gehad met de klantenservice en die sluiten meteen het gesprek af als je over paypal begint te praten, een beetje vreemd als je het mij vraagt.rens-br schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:28:
[...]
Vreemd dat onderaan de pagina wel PayPal tussen de betaalmogelijkheden staan.
Overigens bieden ze alleen de goude versie aan, maar die is hier toch ook gewoon te koop?Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:30:
[...]
Dat vond ik dus ook, heb contact gehad met de klantenservice en die sluiten meteen het gesprek af als je over paypal begint te praten, een beetje vreemd als je het mij vraagt.
Net met de chat gesproken en volgens de medewerker is het wel mogelijk en het gesprek werd niet afgekapt.
[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 16:33 ]
Verwijderd
klopt, ik wil ook de goude bestellen, maar aangezien het een stuk goedkoper is dan bij de rest wilde ik een poging wagen.rens-br schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:31:
[...]
Overigens bieden ze alleen de Goude versie aan, maar die is hier toch ook gewoon te koop?
via Amazon duitsland kan ik het zelf niet bestellen, omdat je een CC nodig hebt.