Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mennoophelia
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-05-2020
Kan iemand mij vertellen wat de reguliere gang van zaken is mbt betalen?
Ik dacht, dat je altijd met een creditcard pas het einde van de maand de afschrijving ziet/krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ligt mogelijk aan je bank/maatschappij

Bij de ING zie ik direct bij de creditcard een reservering. Aan het eind van de maand wordt het afgeboekt.

Verwijderd

Viper® schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:22:
Ligt mogelijk aan je bank/maatschappij

Bij de ING zie ik direct bij de creditcard een reservering. Aan het eind van de maand wordt het afgeboekt.
Aa okay, dan vermoed ik dat t aan het eind vd maand wordt afgeschreven. Tnx :)

• polord1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 18:13
Serieus Zte axon 7, zon fan vd telefoon dat je aparte account voor heb aangemaakt :)

• dikkiedik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:18
Ik heb een vraagje over de Axon 7. Ik heb veel interesse in de telefoon en ik ga zeer binnenkort voor langere tijd naar de USA waar dit toestel maar 350 euro kost, sommige hebben 'm zelfs voor 300 weten te bestellen via een kortingsactie. Nu vraag ik me af hoeveel verschil er zit tussen de A2017U (USA market) en de A2017G (Global). Zover ik heb gelezen op dit forum en research op de rest van het internet lijken ze niet veel te verschillen, ook niet qua LTE banden. B20 lijkt ook gewoon ondersteund te zijn.

Is het nadelig om deze te kopen in de USA vergeleken met de 100 euro duurdere global versie bij mediamarkt/saturn?

• Mennoophelia
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-05-2020
Ik denk dat er aan het kopen in the USA niets mis is, de vraag is alleen wat je er mee gaat doen als het stuk is of gaat? Ik heb bewust gekozen om het via de officiële ZTE op Amazon.dete doen omdat je volgens mij bij elkaar zo een 2/3 jaar gerantie hebt. (En dit is voor mij de 100 euro wel waard)

• dikkiedik
als ik 'm bij ZTE rechtstreeks bestel zou garantie wellicht ook nog kunnen gelden in europa als ik 'm naar een service center stuur? Zal ik wel eventjes navragen bij ZTE zelf hoe dat zit. Ik ben tot zeker volgend jaar april in Amerika, dus bij eventuele kinderziektes kan ik de telefoon gewoon terugsturen onder USA garantie. Opzich is het voor die ruim 100 euro wel de moeite om het risico te nemen denk ik. Eventuele reparatie kan ik ook nog laten doen bij een lokale techneut voor dat verschil.

thanks voor je reactie in elk geval :)

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:55
De Amerikaanse versie ondersteunt wel band 1, 3, 7 en 20 maar niet band 8. Wellicht belangrijk als je in Nederland met T-Mobile belt. Zij zijn de enige die band 8 gebruiken.....

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VortexSB
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 14:14
Ik zou echt afraden om via de VS te kopen, de telefoon verschilt dus inderdaad qua banden, maar verschilt ook met updates en garantievoorwaarden. Aangezien het terugsturen naar de VS voor garantie ook niet echt praktisch is blijven er weinig voordelen over.
Het enige voordeel (prijs) is ook een heel groot risico. Als de douane je pakketje heeft gevonden moet je inklaringskosten betalen, waardoor de totale prijs boven de EU prijs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-05 14:53
Mijn Axon 7 is zojuist bezorgd, alleen zit ik nog op mijn werk tot half 5. Ik ben echt benieuwd hoe hij voelt en klinkt. Ik hoop dat de geluidskwaliteit niet tegenvalt ivm de discussie over de US en de EU versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikkiedik
VortexSB. Ik ga zelf voor ruim een half jaar naar Amerika, dus ik laat 'm bezorgen op een Amerikaans adres en inklaringskosten/verzendkosten zijn niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
dikkiedik schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:23:
VortexSB. Ik ga zelf voor ruim een half jaar naar Amerika, dus ik laat 'm bezorgen op een Amerikaans adres en inklaringskosten/verzendkosten zijn niet van toepassing.
Mogelijk kan je hem ook in een telefoonzaak los kopen.
Als het goed is hoef je geen btw te betalen omdat je geen inwoner bent van het land als je er op vakantie bent (geen EU land).

Bij terugkomst op Schiphol weet ik zo niet, was er niet een 350 euro grens, daarboven wel btw + invoerkosten daaronder niet ?

Eigenlijk weet ik het niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:50
Axon 7 nu ook verkrijgbaar via de nederlands website van OTTO, grijs en goud wel 3 weken levertijd.
http://www.otto.nl/produc...fonie-android-smartphones

EDIT: eerste link was niet naar AXON 7

[ Voor 22% gewijzigd door crepsly op 16-09-2016 20:29 ]

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:13
crepsly schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:21:
Axon 7 nu ook verkrijgbaar via de nederlands website van OTTO voor 439€
http://www.otto.nl/produc...fonie-android-smartphones
Mooi dat hij nu ook in Nederland te koop is, ik wacht even tot de grijze ook leverbaar is.

Edit: grijs staat er nu ook op bij Otto.

[ Voor 5% gewijzigd door janwer op 16-09-2016 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-06 16:54
De grijze is ook te bestellen via Amazon.de, is daar op voorraad. Ze verwachten die van mij op donderdag bij me te hebben.

https://www.amazon.de/ZTE...el-Speicher/dp/B01I092IPC

• xhajkx
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb inmiddels ook deze Axon 7 via amazon.de besteld.
Heb dinsdag besteld en ik krijg hem morgen via DHL thuis geleverd.
Alleen wat ik vreemd vond was de prijs. Op de website staat de grijze voor €449,00 maar toen ik ging afrekenen met CC werd dat €456,55. Hebben jullie ook zoveel betaald of ben ik de enige?

• ultrapreventive
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:49
xhajkx schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 00:01:
Ik heb inmiddels ook deze Axon 7 via amazon.de besteld.
Heb dinsdag besteld en ik krijg hem morgen via DHL thuis geleverd.
Alleen wat ik vreemd vond was de prijs. Op de website staat de grijze voor €449,00 maar toen ik ging afrekenen met CC werd dat €456,55. Hebben jullie ook zoveel betaald of ben ik de enige?
Prijscorrectie ivm hogere BTW (19% in .de, 21% in .nl)
Wikipedia: Umsatzsteuer – Wikipedia

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:50
Ik ga volgende week naar Berlijn en als hij op voorraad is neem ik de grijze mee.

[ Voor 90% gewijzigd door falconxp op 17-09-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vallion
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-04-2023
https://www.computerunive...s/90660847/zte-axon-7.asp

Voor de mensen die geen CC hebben en met Paypal willen betalen is deze site een optie. Grijze is beschikbaar en ligt binnen 5 werkdagen bij je thuis, als je wilt met premium verzendservice. Bovenin kun je het land van levering aanpassen en de taal naar Engels zetten als je dat makkelijk vindt. Heb al een keer eerder besteld bij deze shop en toen was het dik in orde.

• koen1911
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:57
Zojuist een mail gestuurd naar Afuture. Zij hebben de gouden versie op voorraad bij de leverancier, zie hier: https://www.afuture.nl/product/5336090/zte-axon-7.

In de mail heb ik gevraagd of de gouden versie ook verkocht gaat worden. Dit is een erg fijne webwinkel, en heb er positieve ervaringen mee. Ook qua garantie. Wie weet!

EDIT: Mail terug gehad, zie hier

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb dit even nagekeken en moet constateren dat wij deze op dit moment niet voorradig hebben.
Het is helaas niet te zeggen wanneer deze ook in het grijs te leveren zijn.

Ik kan hier verder geen berichten van vinden bij onze leveranciers ( uit mijn hoofd zijn er geloof ik 3 kleuren. )

Mijn advies is dan ook om onze website in de gaten te houden, alle producten die via onze leveranciers te verkrijgbaar zijn zullen via de website worden gekoppeld.

Mocht u nog opmerkingen hebben vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 48% gewijzigd door koen1911 op 22-09-2016 13:02 ]

• Lo2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 13:16

Lo2

Vallion schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:56:
https://www.computerunive...s/90660847/zte-axon-7.asp

Voor de mensen die geen CC hebben en met Paypal willen betalen is deze site een optie. Grijze is beschikbaar en ligt binnen 5 werkdagen bij je thuis, als je wilt met premium verzendservice. Bovenin kun je het land van levering aanpassen en de taal naar Engels zetten als je dat makkelijk vindt. Heb al een keer eerder besteld bij deze shop en toen was het dik in orde.
Bedankt voor de tip! Ik sta op het punt te bestellen alleen schrik ik nogal van de bijkomende kosten... Inclusief standaard bezorgkosten (€11,59), 'premium shipping' (€5) en maar liefst €5,81,- om met PayPal te mogen betalen zit ik op een totaal van €471,40,- :S

Dit gaat wel heel rap richting de €500,-... Het verschil met de OnePlus 3 wordt zo ook behoorlijk groot, die bestel je namelijk voor €399,- en zonder bezorgkosten direct op de OnePlus website!

Bij afuture kost het ding zelfs €477,10,- 8)7

Ik hecht veel waarde aan de superieure DAC (luister de hele dag muziek) en een QHD scherm is belangrijk voor een goede VR ervaring (wat ik een leuke gimmick van moderne smartphones vind), maar ik twijfel of die twee voordelen mij €72,40,- waard zijn.

Wat vinden jullie van het prijsverschil?
Kan ik niet beter wachten met bestellen tot de Axon 7 beter beschikbaar is?

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:27
Op Amazon.de staat ie voor 449,- inclusief verzenden.

• Lo2

Lo2

B-Art schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:47:
Op Amazon.de staat ie voor 449,- inclusief verzenden.
Klopt, ik heb alleen zelf geen creditcard...

Echter ben ik mijn crashende en haperende M7 met afgetakelde accu meer dan zat. Heb m dus besteld op de creditcard van een goeie vriend. Delivery date staat op 19-27 oktober, moet dus bijna een maand wachten... Ik houd jullie op de hoogte.

Dit gaat trouwens mijn toestel worden tot de LG V20 flink in prijs gezakt is, dat ding heeft alle specs van de Axon 7 plus de heilige graal: een verwisselbare accu!

• nathalia
Lo2 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:42:
[...]

Klopt, ik heb alleen zelf geen creditcard...

Echter ben ik mijn crashende en haperende M7 met afgetakelde accu meer dan zat. Heb m dus besteld op de creditcard van een goeie vriend. Delivery date staat op 19-27 oktober, moet dus bijna een maand wachten... Ik houd jullie op de hoogte.

Dit gaat trouwens mijn toestel worden tot de LG V20 flink in prijs gezakt is, dat ding heeft alle specs van de Axon 7 plus de heilige graal: een verwisselbare accu!
Dan had je hem zonder credit card ook bij Otto.nl kunnen bestellen. Als nieuwe klant krijg je ook nog eens EUR 5,- korting waardoor je voor EUR 444,- + EUR 5,95 verzendkosten het toestel over 2 weken in huis had mét Nederlandse garantie....

Mazda MX-30

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 19:41
nathalia schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:39:
[...]

Dan had je hem zonder credit card ook bij Otto.nl kunnen bestellen. Als nieuwe klant krijg je ook nog eens EUR 5,- korting waardoor je voor EUR 444,- + EUR 5,95 verzendkosten het toestel over 2 weken in huis had mét Nederlandse garantie....
Sorry maar een waardeloze webshop als otto.nl kan je niet vergelijken met amazon.
Ik adviseer iedereen om via amazon.de te bestellen. Een betere webshop met zo een service vind je nergens.

• Lo2

Lo2

nathalia schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:39:
[...]

De grijze duurt een weekje langer, uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit... Ik lees wel erg slechte reviews over otto.nl dus ik ben nog steeds tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maus3142
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 18:32
Ik heb inmiddels de goude besteld bij Amazon.de voor 456,55€ en hoop dat ik m zaterdag binnen heb.

Ik ben benieuwt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lo2

Lo2

Had er eigenlijk niet op durven hopen maar het is tóch gebeurd: de bezorgdatum van mijn Axon 7 is vervroegd!

Waar het pakketje eerst rond 19/10 verzonden zou worden en rond 24/10 op mijn deurmat zou liggen, zie ik op de Amazon ordertracker een verzenddatum van 7/10 en een bezorgdatum tussen 10/10 en 12/10.

Klasse, Amazon.de!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Bij afuture nu ook binnen een week bezorgd, en dat is een winkel waar ik goede ervaringen mee heb.... De verleiding wordt nu wel erg groot te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 18:47
Ik ben gewoon naar Media Markt in Duitsland gereden aangezien die nog niet te koop is in België en in Nederland ook niet deftig. Was daar gewoon op stock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crepsly
Bij amaxon nu voor maar 232.70: https://www.amazon.de/ZTE...r=1-1&keywords=zte+axon+7

Zal wel een prijs fout zijn...

Uiteindelijk gewoon bij Amazon kunnen bestellen voor 427eu, toch nog wat goedkoper :>

[ Voor 17% gewijzigd door crepsly op 09-10-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
crepsly schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:28:
Bij amaxon nu voor maar 232.70: https://www.amazon.de/ZTE...r=1-1&keywords=zte+axon+7

Zal wel een prijs fout zijn...

Uiteindelijk gewoon bij Amazon kunnen bestellen voor 427eu, toch nog wat goedkoper :>
Hoezo heb je uiteindelijk € 427,- betaald?

Ik heb hem zojuist via jouw link besteld voor € 232,70 + € 5,60 verzendkosten. Ik hoop niet dat ik zo een mailtje krijg, dat de prijs helaas fout is. Als de bestelling zo goed is, bestel ik er morgen nog twee voor vrouw en kind....

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Wel apart idd, die lage prijs, mijn creditcard begint ook te jeuken ;)
Krijg wel beetje het gevoel van "if its to good to be true..." :)
Ook een nieuwe verkoper enzo, beetje apart allemaal ...

[ Voor 46% gewijzigd door dapluiz op 10-10-2016 14:28 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nathalia
Dat gevoel had ik ook, maar omdat het allemaal via Amazon loopt, heb ik het aangedurfd. Als je rechtstreeks bij de verkoper had moeten kopen, had ik het niet gedaan. Maar als ik nu een ander product geleverd krijg, kan ik mijn beklag indienen bij Amazon en regelen zij het als het goed is. En tevens biedt de creditcard bescherming....

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lo2

Lo2

Denk dat het een scammer is, als je bij zijn aanbod kijkt zie je allemaal dure elektronica voor een paar honderd euro onder de marktwaarde. Een iPhone SE voor €227,50,-??

Hij is ook pas net geregistreerd en heeft nog 0 feedback... shady tot en met.

Je kan het proberen en wachten tot Amazon de verkoper verwijdert en je een excuusmail stuurt, misschien krijg je wel een kortingsbon!

EDIT: ik zie net de optie 'contact seller', die brengt je naar een contactformulier waar de verkoper binnen twee werkdagen op MOET reageren (en anders?).

[ Voor 16% gewijzigd door Lo2 op 10-10-2016 15:24 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
De mini is duurder, 299,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Hij staat er niet meer bij, heb ik pech of is de order geannuleerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Hij is in ieder geval niet meer voor die prijs te bestellen. Dus wat dat betreft heb ik geluk gehad. Ik ben echter ook van mening dat de kans klein is, dat ik het toestel voor die prijs ontvang. Enfin, ik ben nog steeds wachtende. De status staat op "Verzending wordt voorbereid". Fingers crossed!

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonjaW
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:24
Ik ben echt heel benieuwd of ie inderdaad geleverd gaat worden! Ik zie al meerdere dagen elke keer de telefoon voor die prijs bij een nieuwe webshop verschijnen. De webshop heeft elke keer een andere naam maar biedt dezelfde producten aan, zonder enige reviews en return policy. En de webshop is na korte tijd weer verdwenen. kepping my fingers crossed for ya :)
nathalia schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:48:
Hij is in ieder geval niet meer voor die prijs te bestellen. Dus wat dat betreft heb ik geluk gehad. Ik ben echter ook van mening dat de kans klein is, dat ik het toestel voor die prijs ontvang. Enfin, ik ben nog steeds wachtende. De status staat op "Verzending wordt voorbereid". Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je met PayPal kon betalen zou ik de gok wel durven nemen en er twee hebben besteld voor mijn vriendin en mij. Nu is er een "Mediamarkt Online" die ze voor <300 euro aanbiedt. Gezien het emailadres is dat niet de echte Mediamarkt :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:59

knakworst

Get more sats!

Dit is gewoon Nigeriaanse scam bende. Tenzij je het doet vanuit het principe dat Amazon ook laakbaar is door al deze scam toe te laten, zou ik zeggen niet intrappen, eerlijk gezegd verwacht ik ook niet dat tweakers dit doen onder mom van "toch wel gedekt door Credit Card". Zoek maar op google naar Amazon reseller scam.

Verplicht leesvoer voor iedereen die zoiets overweegt: https://wirednot.wordpres...-of-bogus-amazon-sellers/

[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 12-10-2016 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

knakworst schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:36:
Dit is gewoon Nigeriaanse scam bende. Tenzij je het doet vanuit het principe dat Amazon ook laakbaar is door al deze scam toe te laten, zou ik zeggen niet intrappen, eerlijk gezegd verwacht ik ook niet dat tweakers dit doen onder mom van "toch wel gedekt door Credit Card". Zoek maar op google naar Amazon reseller scam.

Verplicht leesvoer voor iedereen die zoiets overweegt: https://wirednot.wordpres...-of-bogus-amazon-sellers/
Je komt dat soort "aanbieders" dagelijks tegen op Amazon. Goed je verstand gebruiken, als iets flink goedkoper is dan bij de rest van de aanbieders, en de aanbieder is niet Amazon zelf, blijf er dan af, het scheelt je een hele hoop gezeik.

En al helemaal niet in zee gaan met nieuwe verkopers met een zeer voordelig aanbod, dat geldt ook voor Tweakers.net en Marktplaats en noem maar op. Je ziet ze ook regelmatig op deze website, die vooral 's nachts hun advertenties plaatsen. Wonen vrijwel allemaal ergens in een grensstreek, lekker ver weg zodat iets wel verzonden moet worden en ophalen eigenlijk is uitgesloten.

Rückgaben und Widerrufsrecht

__Artikel- Neu__ hat keine Richtlinien für Rückgaben und Erstattungen zur Anzeige bei Amazon hinterlegt. Bitte kontaktieren Sie __Artikel- Neu__, wenn Sie eine Erstattung anfordern oder sich über eventuelle Richtlinien informieren möchten.

Maak uw borst maar nat bij deze aanbieder...

Edit: naam van __Artikel- Neu__ is weer eens gewijzigd en heet nu luxuryplease

Edit2: en nu is de account opgeruimd; Leider ergab die Suche nach Ihrem Stichwort keine Treffer.

[ Voor 18% gewijzigd door hardware-lover op 13-10-2016 22:55 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Komen steeds nieuwe aanbieders bij inderdaad die de telefoon veels te goedkoop aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 18:47
Op Amazon zitten inderdaad ook scammers, vaak gebruikte techniek is klanten lokken door lagen prijzen en dan buiten Amazon het product laten bestellen en gaan lopen met het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-08 07:58
Heb hem besteld in duitsland via Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicule80
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 20:48
Nou, ben ook aan boord. 4/128 in goud.
Besteld op Aliexpress: https://goo.gl/4Bn8my
Bezorging via DHL 7-14 dagen. Totaalprijs 408.- euro.

Kreeg nog wel een bijzonder bericht over de douane en invoerkosten en het risico op terugsturen voor 200 usd... Heel vaag. Wel de mogelijkheid gekregen om zelf te bepalen wat er op het label mag staan. Heb gekozen voor 48 dollar - kids tablet pc. Kijken of het langs de douane komt zonder extra kosten.

Het grote wachten is begonnen :)

Hm... Yes... Clearly some sort of ware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Ridicule80 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:34:
Alleen volgens de specificaties ontbreken er wel een aantal 4G banden:
4G: FDD LTE 1800/2100/2600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicule80
Alleen de 800 voor zover ik weet? Of zie ik nu iets totaal over het hoofd (en corrigeer me vooral...)?

Ik heb deze gelezen: swhnld in "Twijfel tussen Sony xperia XA of Xiaomi + Telfort 4G"

En woon in provincie Utrecht, ben praktisch altijd in de randstad....

Maakt het wel nog spannender :/

[ Voor 52% gewijzigd door Ridicule80 op 20-10-2016 15:58 . Reden: Aanvulling 800mhz info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 01:17
De gouden versie met 64GB staat nu voor 429 euro op amazon.de: https://www.amazon.de/dp/B01I092FLY

( Goudkleurige telefoons vind ik zelf overigens walgelijk, maar smaken verschillen. )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
De prijs is dan weer niet zo interessant bij belsimpel: €499

Wel gratis bij een abonnement van 1000 min/sms/MB bij Hollandsnieuwe voor €27 per maand: https://www.belsimpel.nl/zte/zte-axon-7-64gb-grey/abonnement

Maar over Hollandsnieuwe hoor je slechte verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
j0ris57 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:13:
De prijs is dan weer niet zo interessant bij belsimpel: €499
Mwah vind dat wel meevallen eerlijk gezegd, iets met garantie enzo ;)
Maar over Hollandsnieuwe hoor je slechte verhalen.
Achja, die discussie hoeft hier niet gevoerd te worden, zoveel mensen, zoveel ervaringen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
Garantie via amazon.de schijnt ook prima te zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
j0ris57 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:51:
Garantie via amazon.de schijnt ook prima te zijn toch?
Tuurlijk, maar niet iedereen wil dat, begrijpt dat, durft dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Vraag me nog steeds af hoe dat zit met dat VAT en Duty free, anders is hier de 128Gb variant wel goedkoop : https://nl.aliexpress.com...27-4ab1-b927-8b5d45a5e8f6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
dapluiz schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:30:
Vraag me nog steeds af hoe dat zit met dat VAT en Duty free, anders is hier de 128Gb variant wel goedkoop : https://nl.aliexpress.com...27-4ab1-b927-8b5d45a5e8f6
Ze claimen daar inderdaad dat je geen btw en invoerrechten hoeft te betalen, en het wordt dan net iets onder de €400. Maar zelfs al is dat waar, dan moet je voor garantie volgens mij nog steeds terugsturen naar China. Is mij het niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ridicule80 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:34:

Kreeg nog wel een bijzonder bericht over de douane en invoerkosten en het risico op terugsturen voor 200 usd... Heel vaag. Wel de mogelijkheid gekregen om zelf te bepalen wat er op het label mag staan. Heb gekozen voor 48 dollar - kids tablet pc. Kijken of het langs de douane komt zonder extra kosten.

Het grote wachten is begonnen :)
Ben benieuwd hoe dit is afgelopen? Of heb je hem nog niet ontvangen? twijfel tussen deze en een nubia z11 die ze ook verkopen....

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Hmm, als ik via belsimpel verleng kost de ZTE maar 418. Dat is toch wel leuke prijs.
Ownee, in een jaar tijd is het een paar tientjes duurder, maar dan kan ik wel bij belsimpel terecht met problemen.

[ Voor 40% gewijzigd door dapluiz op 29-10-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicule80
KaptKeefmenneke schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:04:
[...]

Ben benieuwd hoe dit is afgelopen? Of heb je hem nog niet ontvangen? twijfel tussen deze en een nubia z11 die ze ook verkopen....
Heel goed! :)
Axon is vorige week maandag aangekomen, echt supersnel! Invoer was uiteindelijk 21 euro, viel dus reuze mee. Telefoon is super! Enige puntje was de upgrades binnenhalen, blijkbaar wordt door de verkoper een custom rom geladen. Na installatie van de upgrade (zie XDA) was een factory reset nodig om de ROM te laten werken. Upgraden dus beter vóór je alles inregelt. ROM is overigens heel Chinees, maar bevat ook Engels, NL etc. etc. Meeste bloat is weg te gooien, uit te schakelen of te disabelen.

Over 4G: verbinding is super in de randstad (95 down, 45 up). Daarbuiten 3G is okay en goed te doen. In Duitsland (bv A61 af naar het zuiden) is de verbinding matig (2G), maar werkt wel. In Zwitserland overal 4G.

Erg blij! :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Ridicule80 op 01-11-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ridicule80 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:57:
[...]

Heel goed! :)
Axon is vorige week maandag aangekomen, echt supersnel! Invoer was uiteindelijk 21 euro, viel dus reuze mee. Telefoon is super! Enige puntje was de upgrades binnenhalen, blijkbaar wordt door de verkoper een custom rom geladen. Na installatie van de upgrade (zie XDA) was een factory reset nodig om de ROM te laten werken. Upgraden dus beter vóór je alles inregelt. ROM is overigens heel Chinees, maar bevat ook Engels, NL etc. etc. Meeste bloat is weg te gooien, uit te schakelen of te disabelen.

Over 4G: verbinding is super in de randstad (95 down, 45 up). Daarbuiten 3G is okay en goed te doen. In Duitsland (bv A61 af naar het zuiden) is de verbinding matig (2G), maar werkt wel. In Zwitserland overal 4G.

Erg blij! :*)
Misschien rare vraag, maar waarom niet hier gekocht? https://www.aliexpress.co...57-4b63-b71c-f701e5218fca daar ben ik hem van plan te kopen de 11e van de 11e met een paar coupons. Geen BTW, 128gb voor 100 euro minder dan de 64gb in NL. Enige minpunt is de garantie, maar vind de prijs dan wel fors lager voor het risico.

Edit:
Beetje vroeg nog, zag dat de link al was gegeven en dat een groot minpunt is dat 4g op 800mHz niet werkt. Excuus, ik liet me even gaan door koopgekte en extreme couponing

[ Voor 5% gewijzigd door dangerousp op 03-11-2016 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Hmm, kan toch beter maar amazon bestellen.
Belsimpel begon met levertijd van 2-4 werkdagen, na bestellen was dat 5-7 en vandaag is het de 7e werkdag en ze weten nog niet wanneer ze kunnen leveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:51

Banballa

(>'_')>

dapluiz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:58:
Hmm, kan toch beter maar amazon bestellen.
Belsimpel begon met levertijd van 2-4 werkdagen, na bestellen was dat 5-7 en vandaag is het de 7e werkdag en ze weten nog niet wanneer ze kunnen leveren....
Ik zit in hetzelfde schuitje.. Ik wacht ook al 7 werkdagen. Als het nog veel langer onduidelijk blijft bij belsimpel dan haal ik hem ook ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ja daar neig ik ook steeds meer naar. Leuk dat je ze aanbiedt, maar dan moet je ze ook een keer gaan leveren. Wel jammer dat er weinig QHD toestellen zijn die ook nog eens dual sim hebben en snapdragon 820/21.

[ Voor 31% gewijzigd door dapluiz op 08-11-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicule80
dangerousp schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:32:
[...]

Misschien rare vraag, maar waarom niet hier gekocht?
De levertijd bij die aanbieder leek (veel) langer en het prijsverschil was een paar dollar. Nu was de telefoon er in een paar dagen ipv de verwachte 30 bij deze leverancier.
4G werkt prima in de randstad, ik heb prima dekking, dus die 800mhz band is voor mij minder belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
Op Amazon.de is het niet veel beter op dit moment, de grijze Axon 7 is "Lieferbar ab dem 23. November 2016. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
dapluiz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:36:
Ja daar neig ik ook steeds meer naar. Leuk dat je ze aanbiedt, maar dan moet je ze ook een keer gaan leveren. Wel jammer dat er weinig QHD toestellen zijn die ook nog eens dual sim hebben en snapdragon 820/21.
Leeco Le Max 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Gaat die ook Nougat krijgen en eventueel daydream? :)
En vooral via aliexpress te krijgen zie ik, kan ik net zo goed de Axon 7 daar bestellen, alleen die importbelasting.... Aan de andere kant, zie m daar nu wel voor 328,-

[ Voor 12% gewijzigd door dapluiz op 09-11-2016 22:55 ]

• dangerousp
dapluiz schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:54:
Gaat die ook Nougat krijgen en eventueel daydream? :)
En vooral via aliexpress te krijgen zie ik, kan ik net zo goed de Axon 7 daar bestellen, alleen die importbelasting.... Aan de andere kant, zie m daar nu wel voor 328,-
Nadeel van de Axon 7 is dat die in China geen band 20 heeft! De Leeco (en oneplus) telefoons zijn (volgens mij) de enige 820/821 telefoons met band 20. Ik woon in de achterhoek met Vodafone en dan is dat toch wel echt een must!

• dapluiz
Uiteindelijk maar toch via amazon besteld en de gouden ipv de grijze. Paar dagen binnen nu. Goud valt me mee, het is niet heel opvallend gelukkig :)

• Banballa

Banballa

(>'_')>

dapluiz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:18:
Uiteindelijk maar toch via amazon besteld en de gouden ipv de grijze. Paar dagen binnen nu. Goud valt me mee, het is niet heel opvallend gelukkig :)
Mooi dat je hem eindelijk hebt! Ik wacht nog steeds op Belsimpel. De levertijd is onbekend, maar hij wordt nog verkocht onder vermelding van 5-7 werkdagen levertijd. :O

Bevalt de telefoon (misschien iets voor het Ervaringentopic)?

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 15:31
Levertijd is inderdaad een beetje vaag bij belsimpel.
Heb eergisteren een mail gestuurd dat ik hem eind oktober besteld had icm een verlenging en dat hij
toen ook al op 5-7 werkdagen stond.
Dit was het antwoord van Belsimpel 8)7

Beste meneer ********,

Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.

Aan de hand van mijn gegevens zie ik inderdaad staan dat wij een levertijd verwachten bij dit toestel van 5-7 werkdagen. Wij hebben op dit moment het toestel nog niet van onze leverancier ontvangen. Wij hebben momenteel nog een levertijd van onze leverancier doorgekregen van 5-7 werkdagen. Zodra wij het toestel ontvangen hebben gaan we bezig met het aansluiten van het abonnement. Zodra het is aangesloten krijg je hier een e-mail van ons over. Vervolgens pakken we de bestelling in en zullen we deze verzenden. Ook hierover krijg je een e-mail.

Hopelijk heb ik je hierbij voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hax0r3d427
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-06 09:19
peukiemon schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:53:
Levertijd is inderdaad een beetje vaag bij belsimpel.
Heb eergisteren een mail gestuurd dat ik hem eind oktober besteld had icm een verlenging en dat hij
toen ook al op 5-7 werkdagen stond.
Dit was het antwoord van Belsimpel 8)7

Beste meneer ********,

Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.

Aan de hand van mijn gegevens zie ik inderdaad staan dat wij een levertijd verwachten bij dit toestel van 5-7 werkdagen. .....

Klantenservice Belsimpel.nl
Toen ik hem medio oktober besteld had was levertijd 2-4 dagen. Ik wacht dus nu >3 weken en Belsimpel kan niet aangeven wanneer ze hem gaan leveren. Contact moest ik zelf 3x toe leggen. Wacht geduldig af :o

http://hax0r4d.serveuser.com/Support/Image/png.aspx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa

Banballa

(>'_')>

Hax0r3d427 schreef op maandag 21 november 2016 @ 06:20:
[...]

Toen ik hem medio oktober besteld had was levertijd 2-4 dagen. Ik wacht dus nu >3 weken en Belsimpel kan niet aangeven wanneer ze hem gaan leveren. Contact moest ik zelf 3x toe leggen. Wacht geduldig af :o
Exact hetzelfde bij mij. Schrijf maar eens een shopreview, dan heb je binnen een uur bericht.. niet dat het iets uitmaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Ik kreeg binnen een paar uur netjes dit mailtje, ben afgelopen zaterdag nog even langs belsimpel gegaan.
Daar weer hetzelfde verhaal dat de leverancier hem op 5-7 werkdagen heeft staan en ze het dus op de site ook zo aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
Ook ik wacht al een week of twee op levering van Belsimpel. Na eerst ook zo'n nietszeggend mailtje te hebben ontvangen, heeft een medewerker me een paar dagen geleden telefonisch verteld dat hun inkoopafdeling verwachtte uiterlijk begin volgende week de telefoons binnen te hebben. Echter staat op de website nu als levertijd: "2 weken"...

Op Amazon.de zijn wel weer leverbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door j0ris57 op 25-11-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Dan hebben ze het net aangepast vanmorgen stond de levering nog op 3 weken.

Krijg net bericht dat hij nu op voorraad is :)

[ Voor 27% gewijzigd door peukiemon op 28-11-2016 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
grappig, op dezelfde dag verzend bevestiging van de Axon 7 én de dbrand skins die ik ervoor besteld heb :)

zeer benieuwd naar deze telefoon, hopelijk een stuk comfortabeler en sneller dan m'n idol 4s

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeMade
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-09 18:23
Mooi is dat! Bestel ik na drie weken wachten (en twijfelen) op dit toestel uiteindelijk vannacht de OnePlus 3T, zie ik nu dat hij nu ineens weer leverbaar is 8)7

Maargoed, uiteindelijk denk ik toch de betere keuze voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Ik heb hem vanmiddag opgehaald.
Wat veel telefoon voor dat geld en het geluid ongekend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
Ik heb 'm ook binnen inmiddels.

Overigens een tip als je 'm bij Belsimpel bestelt: als je er een Simyo sim bij neemt van 1250 min / sms + 2000 MB wat je meteen kan opzeggen, zijn de totale kosten dan € 409,99, terwijl het losse toestel € 499 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Sterker nog ik zou een sim only afsluiten die kwam op 28 euro p/m.
Nam ik hetzelfde abonnement met toestel betaalde ik 12 euro meer bij dezelfde aanbieder.
24x12 is maar 288 euro voor het toestel.
Snap soms niets van die berekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
@peukiemon: welke sim only is dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Dat was Vodafone onbeperkt bellen&sms en 5gig data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij zulke positieve reacties te lezen hiero.

Ik baal nog enorm heb me toestel nog steeds niet binnen.
Eind oct. besteld maar al 4 x uitgesteld :(

Verw. leverdatum is nu 2e week jan.(bij centralpoint)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeara
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:08:

Gewoon annuleren dus en bij amazon bestellen. Dan heb je hem deze week nog.
https://www.amazon.de/ZTE...95&sr=1-1&keywords=axon+7

Centralpoint is overigens wel een van de laatste winkels waar ik iets zou kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:08:

Annuleren dus :-)

Ik heb de phone bij de MediaMarkt in Duitsland gekocht.. Phone bevalt tot nu toe wel moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
@Saffieke: annuleren die hap inderdaad.

Bij Belsimpel is 'ie gewoon op voorraad inmiddels. En zoals ik boven al zei, als je 'm bestelt icm "1 maand Simyo abonnement met 1250 min / sms + 2000 MB", ook nog eens redelijk goedkoop. Abo is meteen op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt jongens voor de tips.

Het was ook absoluut NIET mijn idee om hem daar te bestellen. Het loopt via de zaak. C.Point had aangegeven deze heel snel te kunnen leveren maar ja achteraf is altijd makkelijk praten.

Mvg,

• Viper®
  • Niet online
Tijdje terug naar de Axon 7 aan het kijken, maar aangezien hij toen nog slecht te verkrijgen was mee gewacht.

Nu mijn M8s is overleden moet ik toch een nieuw toestel hebben.
Wat me opvalt is dat hij nog steeds slecht te verkrijgen is.
T-mobile verkoopt geen ZTE, mediamarkt nederland heeft hem ook niet. Bol.com en belsimpel is hij 499,-

Erg jammer dat hij niet gewoon ergens te halen is en dat je eigenlijk naar Duitsland moet (saturn/mm) of bestellen via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem kunnen bestellen in Amerika voor 350 dollar met een gratis jbl draadloze koptelefoon erbij van 100 dollar (65 euro in de pricewatch).

Kost me dus 330 euro, moet ik wel een aantal weken wachten want kan het enkel op locatie ophalen natuurlijk. Goede deal en neem de garantie en us versie op de koop toe voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ris57
@Viper: bij Belsimpel is de prijs inmiddels gezakt naar 458.

De slechte verkrijgbaarheid betekent verder wel dat je nog niet iedereen en z'n hond ermee ziet lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Ik zie vrij weinig Axon 7's op marktplaats. Waarschijnlijk logisch omdat hij nog niet zo lang uit is en niet echt goed verkrijgbaar is. Ik denk er zelf over om over te stappen op een OP3 vanwege de camera. *knip*. Waardeoordeel vragen is niet toegestaan.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 20-12-2016 08:53 ]

• Bojo96
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-10-2020
Heb hem daarnet besteld via bol.com voor 480 euro. Heb lang zitten twijfelen tussen een Xiaomi of deze Axon 7 en heb finaal voor de Axon gekozen. Aangezien ik veel op Youtube zit, zijn de speakers een groot pluspunt voor mij. De slechte(re) camera neem ik erbij, ik neem amper of geen selfies/foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bojo96 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 04:31:
Heb hem daarnet besteld via bol.com voor 480 euro. Heb lang zitten twijfelen tussen een Xiaomi of deze Axon 7 en heb finaal voor de Axon gekozen. Aangezien ik veel op Youtube zit, zijn de speakers een groot pluspunt voor mij. De slechte(re) camera neem ik erbij, ik neem amper of geen selfies/foto's :)
Heb hem zelf uit de States voor een super prijs besteld, maar waarom geen Amazon.de? Krijg je hem voor 420 euro, behoorlijk verschil is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:14
Heeft er iemand ervaring met de internationale garantie van ZTE? Ik kan de telefoon in HK krijgen voor 370€ voor de 128GB editie, echter vraag ik me af of ik voor garantie direct bij ZTE Europa terecht kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartan70NL
  • Laatst online: 29-07 12:21
Weet iemand hoe het nu precies zit met de verkrijgbare kleuren? Naar mijn weten zijn er officieel gezien 3 kleuren: Ion Gold (goud), Platinum Silver (zilver) en Quartz Gray (donker grijs). Maar op veel sites (bijv Amazon, Ebay etc) worden de varianten zilver en grijs door elkaar gehaald bij de specificaties en product afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Spartan70NL schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:09:
Weet iemand hoe het nu precies zit met de verkrijgbare kleuren? Naar mijn weten zijn er officieel gezien 3 kleuren: Ion Gold (goud), Platinum Silver (zilver) en Quartz Gray (donker grijs). Maar op veel sites (bijv Amazon, Ebay etc) worden de varianten zilver en grijs door elkaar gehaald bij de specificaties en product afbeeldingen.
Je hebt nu volgens mij in Europa alleen goud en quartz grey. Zilver was een prototype, of alleen in China te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartan70NL
  • Laatst online: 29-07 12:21
SaN schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:55:
[...]

Je hebt nu volgens mij in Europa alleen goud en quartz grey. Zilver was een prototype, of alleen in China te krijgen.
Kan iemand dit bevestigen? Ik had Afuture en Belsimpel hierover gemaild. Volgens AFuture zou het om de Platinum Silver versie gaan die ze verkopen (althans volgens de SKU). Al gaven zij ook aan dat het zoeken was. Het is nogal onduidelijk zeker de omschrijving "grijs" bij veel sites. In China (bijv redbestbuy) staan wel alle 3 de kleuren duidelijk aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
Sinds vandaag heb ik een klein zwart vlekje op alle foto's die ik met de A7 maak. Op internet lees ik dat dit niet te verhelpen is en gerepareerd of vervangen dient te worden. Ik heb de telefoon via amazon.de gekocht, dit is de eerste keer dat ik iets via Amazon.de heb gekocht en ben onbekend met de garantie afhandeling van Amazon. Hoe kan ik deze telefoon ter vervanging/reparatie aan Amazon aanbieden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
crepsly schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:04:
Sinds vandaag heb ik een klein zwart vlekje op alle foto's die ik met de A7 maak. Op internet lees ik dat dit niet te verhelpen is en gerepareerd of vervangen dient te worden. Ik heb de telefoon via amazon.de gekocht, dit is de eerste keer dat ik iets via Amazon.de heb gekocht en ben onbekend met de garantie afhandeling van Amazon. Hoe kan ik deze telefoon ter vervanging/reparatie aan Amazon aanbieden?

Alvast bedankt!
Ik zou beginnen via de Amazon.de klantenservice.... 8)7
Uit je post maak ik op dat je uberhaupt nog niet hebt gekeken hoe het proces werkt.

https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste