In het begin had ik ook problemen met mijn MT57 maar ik heb inmiddels nu wel door waardoor het komt.Paladin schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 06:41:
Mijn tip kijk eerst voor een wsm cursus oid of het wat voor je is. Ik heb hem gehad en kreeg hem nooit lekker stabiel of goed op temperatuur. Ik geloof gezien alle succesverhalen dat dit zeker aan mij heeft gelegen maar gezien de aankoop prijs kan je beter even checken voordat je hem koopt.
Gewoon te conservatief met brandstof geweest (want nieuw) terwijl er gewoon de fik in moest.
Inmiddels weet ik hoeveel briketten ik nodig heb.
Het kan allemaal wel maar mijn lieve echtgenote vindt dat net een brug te ver. Dus als ik een smoker wil hebben dan zal het echt beperkt blijven tot bij een WSM. Of het moet een goedkope Auplex worden maar gezien de garantie verhalen en de problemen met het keramiek ga ik beter voor de WSM.Of spaar even door voor een kamado die voor low en slow echt nog tikje beter is.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.