Je kan nog even spelen met de weerstand. 85 op een playseat challenge.. ik heb 65 (?) en vind het nog maar net aan in dat ding. Met een lichtere weerstand heb je misschien iets meer travel waardoor je meer gevoel krijgt. Maar dat is allemaal persoonlijke voorkeur. Je kan ook nog zwaarder gaan om de travel te verminderen.Ekfad schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:20:
[...]
Bedankt. De rempunten zijn niet echt het probleem. Die ken ik nog(gelukkig maar).
Ik heb echt moeite met steeds juist remmen. Ik bedoel daarmee met de juiste kracht op het juiste moment.
Trail braking is momenteel een lachertje. Je ziet het ook aan mijn tijden. Ik reed gisteren met moeite een 2:05:700 maar mijn optimale tijd stond wel op 2:03:8XX.
Zoals ik zeg. er zit echt weinig consistentie in.
Daarnaast kan je nog even kijken of de calibratie wel in orde is. Dus het setje even aansluiten op een computer / laptop en via daar de deadzones instellen via de apparaat eigenschappen.
Dus eigenlijk gewoon spelen met de settings van het stuur en pedalen om voor jezelf het beste gevoel te krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door Jordy8 op 11-02-2020 09:31 ]