Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:00
Rossi46 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:06:
Vraagje aan de kenners hier; zijn er nog meer Gr.3 auto's te verwachten? Ik vind dat met afstand de leukste klasse, maar in die klasse is sinds de launch heel veel bij hetzelfde gebleven voor mijn gevoel.
Volgend jaar in ieder geval een nieuwe Mazda Gr.3 concept.]
Ik hoop zelf ook op meer gr3 en gr4 auto's. Blijven voor mij de leukste klasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vraagje aan de kenners hier; zijn er nog meer Gr.3 auto's te verwachten? Ik vind dat met afstand de leukste klasse, maar in die klasse is sinds de launch heel veel bij hetzelfde gebleven voor mijn gevoel.
https://www.gtplanet.net/...ming-to-gt-sport-in-2020/
deze dus. Je hebt wel gelijk, er is sinds release maar 1 GR.3 bijgekomen, de RC F GT3, maar die hadden we feitelijk ook al maar dan in concept vorm.

[ Voor 13% gewijzigd door DerOllie op 26-11-2019 10:19 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Vet ding! Ik ben sowieso een Mazda fan :)

Maar nieuwe 'echte' GT3 wagens zouden ook wel tof zijn. Hoewel, als ik het lijstje zo bekijk (Wikipedia: Group GT3) dan is er de laatste tijd weinig nieuws bij gekomen...

Ach ja, zonder nieuwe wagens is het ook leuk. Beetje wisselen tussen de auto's en wat nieuwe liveries doet al een hoop. De beschikbare tracks zijn geweldig en het online racen top geregeld.

Vanavond maar weer even opstarten :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DerOllie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:17:
[...]

https://www.gtplanet.net/...ming-to-gt-sport-in-2020/
deze dus. Je hebt wel gelijk, er is sinds release maar 1 GR.3 bijgekomen, de RC F GT3, maar die hadden we feitelijk ook al maar dan in concept vorm.
Nope zijn er meer :
Bmw m3 gt'11
Ford gt test car
Mclaren f1gtr
Supra concept

Dus valt mee toch.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

v8power67 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:26:
[...]

Nope zijn er meer :
Bmw m3 gt'11
Ford gt test car
Mclaren f1gtr
Supra concept

Dus valt mee toch.
Ohja, even te snel gezocht op GT3 alleen, maar die hebben geen GT3 aanduiding

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
Er is heel weinig bijgekomen in Gr3 sinds launch. Alleen de Ford GT Spec II Test car volgens mij.
Vind het zelf ook de leukste klasse om in te rijden, al is Gr2 ook heel aardig.
Gelukkig is er wel aardig wat keus in Gr3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sverzijl schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:18:
[...]

Er is heel weinig bijgekomen in Gr3 sinds launch. Alleen de Ford GT Spec II Test car volgens mij.
Vind het zelf ook de leukste klasse om in te rijden, al is Gr2 ook heel aardig.
Gelukkig is er wel aardig wat keus in Gr3.
Kijk eens 2 posts boven je O-)
Spoiler alert ! het zijn er 4 ;) :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
v8power67 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:26:
[...]

Nope zijn er meer :
Bmw m3 gt'11
Ford gt test car
Mclaren f1gtr
Supra concept

Dus valt mee toch.
Die BMW M3 heb ik echt volledig gemist. Tof zeg! Vanavond even opzoeken oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Rossi46 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:42:
[...]

Die BMW M3 heb ik echt volledig gemist. Tof zeg! Vanavond even opzoeken oOo
Ik heb er paar maandjes terug een race mee gereden in een team event op Catalunya. Veel te veel overstuur die bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://www.gtplanet.net/...lton-dlc-and-laguna-seca/

Volgens GT Planet komt deze week Laguna Seca al wel. De video bij Playstation staat inderdaad onder dat het 28 november komt... YouTube: Gran Turismo Sport - Laguna Seca Walkthrough | PS4
+ Jaguar VGT
+ 16 december Toyota Supra GT4 als je voor 30 november nog even de vragenlijst beantwoord: https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/form/supra2019/
+ Lewis Hamilton DLC

[ Voor 15% gewijzigd door DerOllie op 26-11-2019 19:20 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:51
Ik heb een tijd terug al geprobeerd die vragenlijst in te vullen, maar na 3x een foutmelding heb ik het er maar bij gelaten.

Laguna Seca zo snel na bekendwording zou wel tof zijn, duurt doorgaans toch wat langer voordat zoiets beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:39
DerOllie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:17:
https://www.gtplanet.net/...lton-dlc-and-laguna-seca/

Volgens GT Planet komt deze week Laguna Seca al wel. De video bij Playstation staat inderdaad onder dat het 28 november komt... YouTube: Gran Turismo Sport - Laguna Seca Walkthrough | PS4
+ Jaguar VGT
+ 16 december Toyota Supra GT4 als je voor 30 november nog even de vragenlijst beantwoord: https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/form/supra2019/
+ Lewis Hamilton DLC
Kan eerlijk gezegd niet wachten tot ie online komt, ben voornamelijk benieuwd naar die Hamilton DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laguna seca word episch! Zeker online met corkscrew word legendarisch alla eerste bocht monza 😂

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 26-11-2019 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
v8power67 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:58:
Laguna seca word episch! Zeker online met corkscrew word legendarisch alla eerste bocht monza 😂
Precies dat dus. Sowieso is het een baan waar het nou niet bepaald makkelijk inhalen is... Smal ook. Hoe tof de track ook is, ik weet niet of 'ie echt geschikt is voor dit soort games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Brands Hatch is ook smal en lastig inhalen. Toch zijn de races daar erg tof.
Ik heb wel zin in Laguna Seca in ieder geval.
Die Hamilton DLC sla ik over. Ben niet zo van de time trials. Ben wel benieuwd hoe snel er een post verschijnt dat Mikail Hizal alle HAM laptimes heeft verpulverd ;)

[ Voor 30% gewijzigd door sverzijl op 27-11-2019 08:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://twitter.com/Kaz_Yamauchi/status/1199607690755883008
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EKXeqovVUAAWD-n.jpg:large

5 nieuwe wagens in de update dus toch. Naast de Jaguar VGT toch nog 4 anderen...

En ik heb een screenshot gezien van een franse PS Store, waar de Lewis Hamilton DLC €7.99 kost...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Valt nog mee als dat de prijs is, 7,99 vind ik persoonlijk een prima prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Rossi46 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 07:43:
[...]

Precies dat dus. Sowieso is het een baan waar het nou niet bepaald makkelijk inhalen is... Smal ook. Hoe tof de track ook is, ik weet niet of 'ie echt geschikt is voor dit soort games.
Ik denk het wel. Eerste bocht is redelijk breed met uitloop en daarvoor een relatief lang en breed recht stuk, hier kun je uitremmen.
Deur aan deur de Corkscrew in is een uitdaging maar kan ook.
Laatste bocht is een korte 90 graden knik waar een inhaalpoging ook moet kunnen.

Nee, ik denk dat er lastigere baan zijn qua inhalen :)
DerOllie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:52:
https://twitter.com/Kaz_Yamauchi/status/1199607690755883008
[Afbeelding]

5 nieuwe wagens in de update dus toch. Naast de Jaguar VGT toch nog 4 anderen...

En ik heb een screenshot gezien van een franse PS Store, waar de Lewis Hamilton DLC €7.99 kost...
RUF! Dat wordt lachen met harde sportbanden op de Nurburgring :P
Good old times met de Yellow Bird vroeger O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Owh deze dlc pack ziet er dik uit! Re rx7 hopelijk de gr3 variant. Ruf ctr is ziek ! De jag vgt is vet. M3 is leuk en die laatste geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

- TOYOTA 86 GT 'Limited' '16 (hmm 3 GT86 varianten dan nu in game)
- RE Amemiya FD3S RX-7
- BMW M3 Coupé '03
- RUF CTR3 '07
- Jaguar Vision Gran Turismo Coupe

plaatjes hier: https://www.gtplanet.net/...1014/page-5#post-12940414

[ Voor 16% gewijzigd door DerOllie op 27-11-2019 12:53 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een jaar oefenen wil ik ook weleens deelnemen aan online races!
Hoe doe ik dat? Ik heb geen creditcard of iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:21:
Sowieso zorgen dat je PS+ hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen laguna seca dus deze update. Jammer maar was te verwachten. Autos zien er goed uit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:21:
https://www.bol.com/nl/p/...k-kaart/9200000124427802/
kopen, nu in aanbieding.
Code invoeren en racen!

www.youtube.com/DerOllie

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:32
Ik denk dat ik beter kan stoppen deze week met online racen :)
Mijn hele ratings gaan eraan in die Mazda race. Nog niet eens door eigen fouten maar door mensen die op onmogelijke plekken inhalen. In bochten, over het gras enz enz. En ze krijgen niet eens een penalty maar mijn score gaat wel omlaag omdat ik ze zou hinderen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
1980Wouter schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:23:
Mijn hele ratings gaan eraan in die Mazda race. Nog niet eens door eigen fouten maar door mensen die op onmogelijke plekken inhalen. In bochten, over het gras enz enz. En ze krijgen niet eens een penalty maar mijn score gaat wel omlaag omdat ik ze zou hinderen. :D
Tja, wen er maar aan zou ik zeggen. Het penalty systeem werkt voor geen meter maar daar is al genoeg over gezegd.

Iemand de Hamilton DLC al gekocht?
Wel een hele 1.64MB :P
Ik heb nog wat andere verplichtingen dus kan er niet aan beginnen nog :|
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zbVwxTG.jpg

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:39
1980Wouter schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:23:
Zelfde met de RBR, eerste 2 bochten veel te veel geduw en wordt er ook met penalties gestrooid.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
Maar, als je dat toch weet dan houd je daar toch rekening mee?
Ik merk met de Gr. 3 race op de RBR dat we in de eerste bocht in de eerste ronde praktisch met z'n allen stapvoets door die bocht gaan omdat niemand elkaar wil raken. Degene die na de bocht als eerste op z'n gas gaat heeft voordeel, dat is dan de uitdaging ipv jezelf er langs beuken bij het aanremmen.
Eigenlijk net als in het echt hè :P

@ DLC, die ga ik niet aanschaffen. Vind het te duur voor wat je krijgt, time trials zijn al niet helemaal mijn ding en tijd heb ik er ook al niet echt voor. Kortom, niets voor mij :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Ik ben juist erg benieuwd naar de Hamilton DLC. Ik vind Time Trials altijd wel erg leuk en benieuwd waar Lewis in vredesnaam de ruimte haalt om een 1m39s op Dragon's Trail te rijden (in een AMG GT3)

Daarnaast, na alle gratis content die ik heb gekregen voor een game van €19.95 vind ik het ook wel goed om Polyphony die 7.99 te geven :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• KW25
B-Real schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:24:
Maar, als je dat toch weet dan houd je daar toch rekening mee?
Ik merk met de Gr. 3 race op de RBR dat we in de eerste bocht in de eerste ronde praktisch met z'n allen stapvoets door die bocht gaan omdat niemand elkaar wil raken. Degene die na de bocht als eerste op z'n gas gaat heeft voordeel, dat is dan de uitdaging ipv jezelf er langs beuken bij het aanremmen.
Eigenlijk net als in het echt hè :P

@ DLC, die ga ik niet aanschaffen. Vind het te duur voor wat je krijgt, time trials zijn al niet helemaal mijn ding en tijd heb ik er ook al niet echt voor. Kortom, niets voor mij :)
Zit zelf in SR A en wordt lang niet altijd rekening mee gehouden, vooral dat er gaten worden gezien die er niet altijd zijn.

Vind zelf de track limits ook wel heftig op RBR, niet helemaal mijn baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Canis Lupus schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:04:
Ik ben juist erg benieuwd naar de Hamilton DLC. Ik vind Time Trials altijd wel erg leuk en benieuwd waar Lewis in vredesnaam de ruimte haalt om een 1m39s op Dragon's Trail te rijden (in een AMG GT3)

Daarnaast, na alle gratis content die ik heb gekregen voor een game van €19.95 vind ik het ook wel goed om Polyphony die 7.99 te geven :)
Waarschijnlijk is dat zonder balance of performance dus gewoon de auto op 100%. Of op super soft banden is dat zeker te doen.
Ik heb ooit een 1:34 met bop aan en super soft gereden. Met viper gr3. Dus denk dat het wel mogelijk is. Alleen even weten welke combo hij gebruikt.

En eerste diamond binnen op dragon trail door hamilton te verslaan!
Verneukte het zwaar aan einde want reed ruim 5 tiende voor hem en eindig 0.065 voor hem... Dus ja kan makkelijk. Top rijd zelfs in de 1:35.. dus ja is te doen.

En nu ook 2e diamond te pakken( diamond is btw als je Hamilton verslaat!) Je krijgt 2 ton voor brons 3 ton voor zilver en 5 ton voor goud. En 1 mil voor diamond.
Dus 2 mil totaal als je diamond haalt.
Was wel echt vechten op lag maggiore.. maar na 200!!!!km gelukt.

[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 28-11-2019 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KW25
Ga hem ook wel aanschaffen, puur om PD te steunen. Qua wagens is er niks nieuws toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KW25 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:07:
Ga hem ook wel aanschaffen, puur om PD te steunen. Qua wagens is er niks nieuws toch?
In de betaalde dlc geloof ik niet nee. Je kan skins unlocken begreep ik. Maar er is met de update wel 5 nieuwe autos toegevoegd.

• sverzijl
KW25 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:10:
[...]

Zit zelf in SR A en wordt lang niet altijd rekening mee gehouden, vooral dat er gaten worden gezien die er niet altijd zijn.

Vind zelf de track limits ook wel heftig op RBR, niet helemaal mijn baan.
Track limits heftig op RBR? Dan moet je Le Mans eens doen, pff ik word er helemaal gestoord van.

• KW25
sverzijl schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:02:
[...]

Track limits heftig op RBR? Dan moet je Le Mans eens doen, pff ik word er helemaal gestoord van.
Ja die doe ik ook niet haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
KW25 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:03:
[...]

Ja die doe ik ook niet haha.
Ik weet nu een beetje hoe de track limits daar werken, maar soms nog steeds onverwacht een penalty.
Zo mag je bijvoorbeeld in de bocht voor de 1e straight met 4 banden links van de witte lijn (maar nog wel op de curbs) komen, zolang je maar voor het einde van de curbs weer terug bent aan de rechterkant van de witte lijn.
Maar diezelfde bocht mag je wel 'afsnijden' zolang je met minimaal 1 wiel op de rechter curbs zit (en ruim rechts van de witte lijn).

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Damn brands hatch is haast niet te doen.. zit op 2 tiende van zn tijd en de laatste 2 bochten verlies ik alles.. word bijna gek hiero. Effe pauzetje.

Edit : uitleg van de winst;

Speaking of Rewards, lets cover those quickly.

For each individual challenge:

Diamond: 1,000,000 Cr.
Gold: 500,000 Cr.
Silver: 300,000 Cr.
Bronze: 200,000 Cr.

These rewards are obtainable ONCE on the first completion of each challenge only.

FOR THE WHOLE THING (Entirely separate to the rewards listed above):

ALL Diamonds: Mercedes AMG VGT LH Edition + 100,000,000 Cr. (Yes, you get ONE HUNDRED MILLION handed to you straight up)
ALL Golds: Mercedes AMG F1 W08 EQ Power 2017 + 20,000,000 Cr. + Credit cap increased
ALL Silvers: Mercedes Sauber C9 1989
ALL Bronze: Mercedes AMG GT3 2016

Since the Diamond reward car is "new" to the game, here's an image (Gold, Silver, Bronze prize cars are not new to the game)

So, to absolutely maximise your credit income from this DLC, follow these steps:

1) Beat all Challenges at Gold
2) Spend every penny you have, this is because completing Diamond instantly grants 100 million, which is the credit cap, any money you have before beating Diamond will vanish entirely anyway and will be replaced by the 100 million you're about to receive
3) Beat all Challenges at Diamond
4) Enjoy your 100,000,000 Cr. spending spree

Hier de auto die je wint met alles diamond!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/amg-lh-jpg.869337/

[ Voor 135% gewijzigd door v8power67 op 28-11-2019 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Mikail Hizal laat even zien hoe het moet, Hamilton verslaan in 1e poging (niet allemaal gezien, maar Nürburgring is gewoon bizar, binnen paar bochten ligt ie al 1 sec voor op Hamilton en zelfs na paar crashes en penalties wint ie alsnog )

YouTube: Gran Turismo Sport | 6 time F1 World Champion Lewis Hamilton vs bad ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mja ben wel beetje klaar met die dlc... Diamond halen op brands hatch is met controller onmogelijk. Plus weet niet wat ze gedaan hebben met de amg maar dat ding rijd echt zo bagger.. zo ontzettend veel onderstuur. Terwijl in sport mode hij echt lekker rijd.
Dus ja probeer alles goud te halen maar diamond is echt niet te doen. Tis dat ze zoveel gratis spul hebben weg gegeven maar dit voelt wel beetje als geld verspilling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ik heb overigens een "bug" gevonden in deze update die me vrijwel meteen opviel.

Bij die RE AMEMIYA FD3S RX-7 staat de tekst gewoon achterstevoren.
Zoals het hoort:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yw15VwJ.jpg

En zoals het aan de andere kant is, gewoon exact spiegelbeeld.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LjraLfp.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!
schumi2004 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 01:20:
Ik heb overigens een "bug" gevonden in deze update die me vrijwel meteen opviel.

Bij die RE AMEMIYA FD3S RX-7 staat de tekst gewoon achterstevoren.
Zoals het hoort:
[Afbeelding]

En zoals het aan de andere kant is, gewoon exact spiegelbeeld.
[Afbeelding]
Nope is iets wat ze vaak doen met drift autos ;
Afbeeldingslocatie: https://speedhunters-wp-production.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2009/01/MG_0315_copy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 05:17:
[...]

Nope is iets wat ze vaak doen met drift autos ;
[Afbeelding]
Ow, das ook suf eerlijk gezegd :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 09:36:
[...]

Ow, das ook suf eerlijk gezegd :?
Ja was effr een soort hype nu zie je het nooit meer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Blijft toch een verbazingwekkend sfeervolle game...
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/gt7sp-prod/photo/48/68/81/7134345026877816848_0.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door DerOllie op 30-11-2019 18:27 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:43:
Mja ben wel beetje klaar met die dlc... Diamond halen op brands hatch is met controller onmogelijk. Plus weet niet wat ze gedaan hebben met de amg maar dat ding rijd echt zo bagger.. zo ontzettend veel onderstuur. Terwijl in sport mode hij echt lekker rijd.
Dus ja probeer alles goud te halen maar diamond is echt niet te doen. Tis dat ze zoveel gratis spul hebben weg gegeven maar dit voelt wel beetje als geld verspilling...
Hoe is jouw controller lay-out? Wat ik Hamilton zag doen is remmen in de bochten (en gas erop houden) waarbij ik met mijn controller settings dat niet kan.

/Edit
Mijn controller lay-out
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zmn7PfK.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 30-11-2019 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Nou ik dacht ook eindelijk te mogen beginnen met de game.. heb ik deze bug te pakken:
Kan niet in de garage komen

https://www.gtplanet.net/...gran-turismo-sport-users/

[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 30-11-2019 23:28 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:42:
[...]

Hoe is jouw controller lay-out? Wat ik Hamilton zag doen is remmen in de bochten (en gas erop houden) waarbij ik met mijn controller settings dat niet kan.

/Edit
Mijn controller lay-out
[Afbeelding]
Nee ik gebruik wel triggers voor gas en rem dus kan idd beide tegelijk. Maar dan nog is het echt absurd moeilijk.
GAIAjohan schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:27:
Nou ik dacht ook eindelijk te mogen beginnen met de game.. heb ik deze bug te pakken:
Kan niet in de garage komen

https://www.gtplanet.net/...gran-turismo-sport-users/
Owh das minder... Hoop dat ze snel fixen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op zondag 1 december 2019 @ 01:35:
[...]
Nee ik gebruik wel triggers voor gas en rem dus kan idd beide tegelijk. Maar dan nog is het echt absurd moeilijk.
Misschien een open deur, maar had je anders verwacht? ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:06:
[...]

Misschien een open deur, maar had je anders verwacht? ;)
Naja ik had op zn minst verwacht dat het te doen zou zijn met controller. Maar hoor allemaal zelfde berichten dat met controller gewoon niet te doen is, icm dat hamilton de tijden heeft neergezet met andere physics update dan wij nu rijden. Want zelfs de absolute top klaagt over de handling van de amg. Waar hamilton dit nooit heeft in de filmpjes. En zo is er wel meer wat niet klopt.
Ze hadden er best bij mogen zeggen gebruik je controller dan is het bijna onmogelijk.. scheelde mij weer 8 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ach je bent in elk geval weer even van de straat geweest ;)

Wat moet ik me voorstellen bij die time trials trouwens, heeft hij op een kleine selectie circuits een tijd neergezet of op élk GT Sport circuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Ik heb soms het idee dat dezelfde auto in een kwalificatie anders rijdt dan in de race zelf. Gaat dan om de Daily races en die zonder Fuel & Tire wear.

Ik houd er rekening mee dat je soms door de slipstream harder aankomt en eerder moet remmen, maar dan nog heb ik soms het idee dat ik bochten met minder snelheid kan nemen, of harder aan moet remmen, dan het geval is tijden de kwalificatie. Erg irritant, want dat kost me veel plaatsen in de race.

Weet iemand of de game toch op sommige punten in kwalificatie afwijkt van een race?

[ Voor 8% gewijzigd door MailMan op 01-12-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:13:
Ach je bent in elk geval weer even van de straat geweest ;)

Wat moet ik me voorstellen bij die time trials trouwens, heeft hij op een kleine selectie circuits een tijd neergezet of op élk GT Sport circuit?
Zijn er 10 geloof ik. En willow springs is de moeilijkste. Daar heeft hij echt een zeer snelle tijd neergezet. Zelfs de toppers hebben moeite.. nou dan kom ik aan met mn controller... Gaat hem niet worden. Ik wacht wel op een patch die hopelijk de physics aanpassen naar zelfde als hamilton gebruikt.
MailMan schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:28:
Ik heb soms het idee dat dezelfde auto in een kwalificatie anders rijdt dan in de race zelf. Gaat dan om de Daily races en die zonder Fuel & Tire wear.

Ik houd er rekening mee dat je soms door de slipstream harder aankomt en eerder moet remmen, maar dan nog heb ik soms het idee dat ik bochten met minder snelheid kan nemen, of harder aan moet remmen, dan het geval is tijden de kwalificatie. Erg irritant, want dat kost me veel plaatsen in de race.

Weet iemand of de game toch op sommige punten in kwalificatie afwijkt van een race?
Als het goed is is quali en race zonder fuel en banden slijtage zelfde. Maar kan ook zijn dat ze in de race de auto wel volle tank geven ondanks geen verbruik ervan. Maar ik doe weinig tot geen sport races meer dus misschien is er een en ander veranderd.

[ Voor 42% gewijzigd door v8power67 op 01-12-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leveren die Hamilton races nog wel een beetje goed xp op?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GAIAjohan
Uiteindelijk save game die ik had maar verwijderd, en opnieuw begonnen. Lijkt erop dat alles nu wel goed gaat qua garage. Verder wel leuk dat sommigen uit de GT5 tijd nog aanwezig zijn in mijn Friends list. Voor tijden vergelijken

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 01-12-2019 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:16:
Leveren die Hamilton races nog wel een beetje goed xp op?
Nee niet echt.. heb 2x diamond staan maar kreeg echt amper xp. Is meer voor credits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zonde.
Maar het klinkt leuk genoeg om aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Opvallend, bij de driving school missies win ik nu exact dezelfde auto's.. alsof alles al vast staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Fijn soms. Iedereen voor me knalt op elkaar en krijgt geen penalty. Ik doe moeite om niemand te raken. Krijg een tikje waar ik mijn inziens niets aan kan doen. En hoppa. Dikke penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
majoh schreef op zondag 1 december 2019 @ 23:24:
Fijn soms. Iedereen voor me knalt op elkaar en krijgt geen penalty. Ik doe moeite om niemand te raken. Krijg een tikje waar ik mijn inziens niets aan kan doen. En hoppa. Dikke penalty.

[YouTube: PROJECT*]
Bij 1 op 1 contact is dat penalty systeem wel redelijk, bij een traffic jam met meerdere auto's weet het spel helaas niet meer wie de veroorzaker is :(

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zoooo ik dacht dat ik vanmiddag gek werd... Hamilton challenge op interlagos.
Uurtje of 2 bezig en ineens mega lap. Rijd voor hem tor laatste bocht en hij komt voorbij maar was slechts 0.020... uiteindelijk bij start finish 0.015 ofzo achter... Ik werd gek.. dan liever een seconde dan 15 duizendste. Daarna niet meer in buurt gekomen. Gewoon bijna op diamond BIJNA!!!
Had ook willow springs geprobeerd.. haal niet eens goud -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Wat blijft Interlagos toch een gave baan voor spannende battles! Veel mogelijk qua diverse (inhaal)lijnen en mede daardoor vaak leuke uitremacties door Jan en alleman, met daarbij regelmatig ook wel weer inschattingfoutjes met gratis posities omhoog! Vanavond eens even fatsoenlijk wat tijd steken in qualification...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
Coltpower schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:40:
Wat blijft Interlagos toch een gave baan voor spannende battles! Veel mogelijk qua diverse (inhaal)lijnen en mede daardoor vaak leuke uitremacties door Jan en alleman, met daarbij regelmatig ook wel weer inschattingfoutjes met gratis posities omhoog! Vanavond eens even fatsoenlijk wat tijd steken in qualification...
Zekers! Ik heb gisteren verschillende rondjes geoefend met verschillende auto's en daarna een race... heerlijke track, en mooie battle gehad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KW25
Ja ben ook fan van de baan! Dikke battles en idd vaak dat mensen eraf schieten. Merk wel dat ik nu vaak in het achterveld begin en blijf sinds ik bijna tegen DR A zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
Net de Nordschleife full lap circuit gedaan en gehaald, volgens mij ligt het niveau voor goud toch echt een stuk hoger dan in gt5 toen met de 300sl en de sls.
Die 6:57.9 is absoluut geen kattenpis (met controller), en volgens mij echt niet voor iedereen haalbaar, waar dat in gt5 juist wel meer het doel leek. Pfoe

Maar goed, mijn skills zullen ook wel roestig zijn geworden na een paar jaar eigenlijk niet gamen..

//Edit online lees ik dat traction control op 3 nogal problematisch is (en ja, dat merkte ik op punten ook wel).. misschien morgen even zonder TC proberen of ik dan onder 6:55 kan komen

[ Voor 32% gewijzigd door GAIAjohan op 04-12-2019 00:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zo na flink ploeteren net hamilton challenge op goud gehaald.
Was soms absurd moeilijk( willow springs) maar sommige ook echt absurd makkelijk bv monza.
Nordschleife heb ik ong 0.9 sec achterstand op diamond dus is te doen want daar maak je veel foutjes.
Dus ja heb er 3 op diamond staan. Dragon trial lago maggiore en monza.
Sommige bijna diamond bv interlagos. Maar meeste op ruime achterstand van hamilton.. naja ben al blij met goud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
ook maar weer eens opgepakt na death stranding. wat verleer je het snel, moest / moet echt nog steeds wennen aan alle physics veranderingen die er zijn geweest, lijkt wel lastiger te zijn geworden met controller.

Gelukkig nog redelijk wat van hier in me friendlist staan dus mooi tijden vergelijken :)

Langzaam gaan de tijden weer omlaag, hier vind ik goud ook goed genoeg voor de hamilton challenges, diamand zie ik me nog niet zo snel halen :-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren het fimpje van Super GT gezien waar hij alle 10 de Hamilton challenges op diamond haalt.
Hij laat het er vrij simpel uitzien maar ik ben bang dat de diamond tijden alleen weggelegd zijn voor de S/S rijders. Het biedt in elk geval wel een leuke uitdaging dus binnenkort maar eens aanschaffen.
Nu is de AMG GT3 ook geen verkeerde auto om in rond te crossen natuurlijk, alles beter dan zo'n GT Vision misbaksel.
Doel: in de buurt van goud komen, daarna langzaam proberen naar diamond toe te kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Ja die diamond wordt nog een flinke uitdaging om op alle 10 de tracks te behalen. Ik zit nu op Dragon Trial tussen de 0,1 en 0,2 seconden van Hamilton vandaan na zeker 25-30 ronden. Dus die gaat mij tzt wel lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
Ik heb wel lol in de Hamilton challenges. Ook al red ik het niet. Wel weer een echte uitdaging.

Em prima credits 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Voor eerst in maanden weer eens de PS4 opgestart. Daily interlagos. Snelheidsklasse C en Safety S.

Maar die S zegt weinig. Zodra je naast iemand zit beuken ze je gewoon er af. Laatste bocht had ik echt geweldig genomen en kwam aan binnenkant voorligger, beide zij aan zij a la Hamilton en Gasly, alleen ging ik winnen want veel betere exit.. en hij duwt me de vangrail in...

Eerder al 5 posities kwijt omdat van achter werd aangetikt en spinde.

Vraag me wel eens af wat de leeftijden zijn, of vooral kinderen zijn of volwassenen. Van kinderen snap ik het nog.

Oh en de nieuwe track limit penalty's ook wat demotiverend dat zowel die ronde als de volgende weg zijn omdat je 'm nu verplicht in de volgende ronde moet nemen.

Edit: haha tweede race wel lekker. Van 11 naar 7. Laatste 3 rondes goede rondetijden en gat van 4 sec dichtgereden. Weer goede exit laatste bocht en een nek aan nek naar de finish, dit keer koos ik de buitenkant met vorige race in achterhoofd maar daarmee redde ik het niet: op 0.11 seconde gefinisht :P

[ Voor 29% gewijzigd door Hertog_Martin op 05-12-2019 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Ennn laatse race zelf ragequit gedaan omdat penalty systeem nogsteeds waardeloos is. Ik zit heerlijk in de race, van 7 naar 4 in 1 ronde. Goed gepositioneerd voor eerste chicane voor goede exit. Naast elkaar richting de bocht er op. Hij remt te laat, gaat wijd, ik rij er gewoon langs.. Hij knalt nog tegen mijn zijkant aan maar ik kan gelukkig door..

.. Krijg ik een seconde penalty :')
Uit verbazing meteen gespind in de bocht waar die melding net voor komt en geen zin in die onzin haha.

Zijn we zo ver met AI..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sverzijl
Doe af en toe 1-vs-1 tegen een van mijn race buddies. Vaak zeer close racing. We laten de deur dan expres open staan en gaan niet extreem verdedigen. Levert hele spannende races op zoals deze :

...of deze

[ Voor 15% gewijzigd door sverzijl op 07-12-2019 09:59 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!
Hoppaaa diamond op nordschleife met die sauber c9!! Was de leukste by far !! Wat een sensatie met die bak op de ring ! Absurd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QFWA99Uwj5oYxkoYDuUMugTB/medium.jpg

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Wil ik eindelijk weer eens gaan racen, moet ik eerst een kleine update downloaden, gevolgd door 3 dagen kopiëren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:10:
Wil ik eindelijk weer eens gaan racen, moet ik eerst een kleine update downloaden, gevolgd door 3 dagen kopiëren 8)7
Dat had ik gisteravond ook inderdaad, erg frustrerend! Heb gisteren mijn zelfgemaakte rig vervangen door een Playseat Challenge en wilde daar maar wat graag mee aan de slag, maar de tijd dat ik dat kon doen werd aanzienlijk verkort door die update..

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben weer even bezig de career mode op te schonen, zojuist de Real Circuit Tours gedaan in de Amateur League. Best leuke races :) Reed met de Mercedes A 45 AMG '13 op Sport Soft en had meestal in de laatste ronde de koppositie pas te pakken, er was altijd wel één snelle auto in het pak bij.
Laatste race op Monza met de Honda 2x4 powered by RC213V gedaan; dat had ik eerder moeten doen! Wat een ontzettend leuk scheurijzertje :P

Beginner en Amateur League alles op goud (op de Super Formula Championship na), nu de Professional League eens opschonen.
Wel lekker voor de credits en de xp die career mode.

Soms klopt er ook geen drol van die car handicap bonus. Rij ne de Premium Sports Lounge met de Amuse S2000 die weliswaar aanzienlijk minder power heeft dan de concurrentie maar ook een puist minder weegt. Zelfs de LaFerrari en de F40 rij je ermee aan stront. En toch 190% car handicap bonus, ik vind het prima :P

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 12-12-2019 21:50 ]

• GAIAjohan
Wat ik tot nu toe heel vreemd vind is dat sommige ps-vrienden niet in de driving school tijden staan. Of niet in de eerste serie maar wel in de tweede, terwijl je de eerste compleet moet hebben voor de tweede te doen.

Of de circuit tests
Of bv bij de eerste niet, maar bij de tweede in de reeks wel.. vaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij zijn bij enkele physics change patches de boards gereset ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PantoHuit
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
Momenteel ben ik bezig met de LH44 DLC. Pfff de eerste 9 races heb ik met bloed zweet en tranen op goud gezet. Rest alleen de ring nog. Pittig hoor

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Volgende week nieuee update met 7 autos :

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/media/img_20191214_104915-01.56861/full
Zie sowieso een golf mk1 !!! _/-\o_
Nieuwe ford gt. En politie?!? Autos.
Cops and robbers lobbies zijn zeer populair dus zou leuke actie zijn van ze !

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 14-12-2019 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo op het eerste oog lijken het:
Ferrari - Golf
Mercedes - Mégane - Charger
911 - Mercedes

Leuk speelgoed weer :*)
Hopelijk komen de politiewagens in de N klasse ipv in de X klasse.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 14-12-2019 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Paar weken iets minder gespeeld, hebben ze in de laatste update het penalty/rating systeem strak getrokken?
Ik ben vandaag als een baksteen in het water gezakt, penalty’s voor de kleinste tikjes (Gr.4 op Spa). Eigen schuld natuurlijk, inmiddels krabbel ik weer wat op.
Sterker nog ik kom eindelijk eens lekker mee in een Gr.4 race

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
dvdkiwi schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 16:33:
Zo op het eerste oog lijken het:
Ferrari - Golf
Mercedes - Mégane - Charger
911 - Mercedes

Leuk speelgoed weer :*)
Hopelijk komen de politiewagens in de N klasse ipv in de X klasse.
Lijkt op Ferrari 488 GTB.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ford GT '17 - Golf GTI Mk1 '76
Toyota Crown Pace/police (of Merc E 63 wordt ook gezegd) - Megane Pace/police - Charger pace/police
993 GT2 (of RUF BTR2) - Toyota Crown (of Merc E 63 wordt ook gezegd)

Hier lijkt het op tenminste naar wat ik lees.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
B-Real schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:11:
Paar weken iets minder gespeeld, hebben ze in de laatste update het penalty/rating systeem strak getrokken?
Ik ben vandaag als een baksteen in het water gezakt, penalty’s voor de kleinste tikjes (Gr.4 op Spa). Eigen schuld natuurlijk, inmiddels krabbel ik weer wat op.
Sterker nog ik kom eindelijk eens lekker mee in een Gr.4 race
Penalty systeem vooral een stuk strenger volgens mij. Op Spa echt heel beroerd, van A naar D. Kom ook niet echt hoger, weinig inhaalmogelijkheden op deze baan en resulteert in veel do-or-die acties. Blijft af en toe frusterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso die bovenste 2 duidelijk ford gt nieuwste en golf mk1! Makes me happy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
KW25 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:31:
[...]

Penalty systeem vooral een stuk strenger volgens mij. Op Spa echt heel beroerd, van A naar D. Kom ook niet echt hoger, weinig inhaalmogelijkheden op deze baan en resulteert in veel do-or-die acties. Blijft af en toe frusterend.
Op Spa moet je echt vooraan starten in de top 3. Als ik lager start dan ga ik het gevecht niet eens aan.
GT Sport moet nog wel wat doen aan het collision systeem. 1 tikje heeft veel te veel impact op de baan.. ook voor je safety rating.

Wat dat betreft heb je op Spa veel te verliezen en krijg je weinig SR terug voor een foutloze race.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vGOBCEuG2N5SGze90xWT8gv0/medium.jpg

Yes yes yes yes!! Eindelijk brands hatch op diamond in Hamilton challenge!!!
Echt 0.022 seconde !! Pffff was zweten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
v8power67 schreef op zondag 15 december 2019 @ 23:04:
[Afbeelding]

Yes yes yes yes!! Eindelijk brands hatch op diamond in Hamilton challenge!!!
Echt 0.022 seconde !! Pffff was zweten.
Nice!

Ben al blij als ik goud haal :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zo werd net verwelkomt met een gratis nieuwe supra gr4 !!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KD7veekBoruDwnmw3YUnsrMz/medium.jpg
Awesome!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kom je daar aan dan? Zie hem bij de Brand Central ook niet staan.

Is dat niet gewoon de GR Supra Racing Concept 2018 maar dan met de 2019 Nurburgring livery?

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 16-12-2019 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:49:

Is dat niet gewoon de GR Supra Racing Concept 2018 maar dan met de 2019 Nurburgring livery?
Nee dit is die gr4 supra die je kreeg als je mee deed aan een survey op hun site! Is hier toen langsgekomen.

Deze dus ;
https://www.gran-turismo.com/us/news/00_3280854.html

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 16-12-2019 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

[...]

check! hier hetzelfde….ik zit nu in de B-klasse (Snelste tijd was 2.29.1) was vaak sneller dan de personen voor me maar inhalen lukt me echt niet...heel soms als je perfect eau rouge uitkomt kun je er op het rechte stuk langs...voor de rest is het hopen dat diegene voor je een foutje maakt en diegene achter je geen do or die actie doet…

ben benieuwd naar de nieuwe daily van deze week.

(heb de GT-sport smaak weer helemaal te pakken na aanschaf van een G29)

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

dvdkiwi schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:49:

oei, als je niet aan de survey hebt meegedaan, kun je hem denk ik nu niet meer krijgen denk ik...

link is wel een paar keer hier voorbij gekomen.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen probleem, er zijn auto's genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
[...]

Inhalen lukt best aardig op die baan vind ik.
- Uitremmen voor de eerste bocht (hairpin), je kunt daar verschillende lijnen rijden.
- Lukt het daar niet, dan kun je met een goede exit en zonder te liften door Eau Rouge nog slipstreamen en uitremmen aan het einde van Camel Straight
- Ingaan van Pouhon lukt soms ook nog. Goed door Pouhon heen kom bied ook mogelijkheden bij de volgende bocht.
- Slipstreamen richting Blanchimont en uitremmen voor de oude busstop kan ook.

Kortom, mogelijkheden genoeg maar je moet geduld hebben en je inhaalpoging goed voorbereiden :)
Ik geniet er wel van hoor! :)
Jordy8 schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:42:
[...]

Op Spa moet je echt vooraan starten in de top 3. Als ik lager start dan ga ik het gevecht niet eens aan.
GT Sport moet nog wel wat doen aan het collision systeem. 1 tikje heeft veel te veel impact op de baan.. ook voor je safety rating.

Wat dat betreft heb je op Spa veel te verliezen en krijg je weinig SR terug voor een foutloze race.
Klopt. Een klein tikje wordt zwaarder bestraf en een (nagenoeg) foutloze race levert idd te weinig punten op, dat is ook wat ik merk.
Hopelijk wordt het bij een volgende update weer iets gefinetuned :)
En ach, ik maak me er inmiddels niet meer druk om zolang je maar niet bij teveel kamikaze piloten in een race zit dan is er wel te leven met een lagere rating. Het gaat mij om het hard en eerlijk race, beetje duwen en trekken hoort er soms bij maar proberen in te halen op onmogelijke plekken of bewust de baan af beuken dus niet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PantoHuit
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
Gelukt! Alles op goud in de LH44 DLC. Het zweet liep over m'n rug in de laatste bochten op de ring. Gelukkig een beetje marge op m'n eigen ghost, maar pfff wat een uitdaging. Ik reed overigens met TCS op één. Misschien handig voor de mensen wie er moeite mee hebben. In de langzame bochten kon ik hiermee een veel betere exit creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:04
dvdkiwi schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:17:
Ben weer even bezig de career mode op te schonen, zojuist de...
Ik pak deze ook regelmatig tussendoor even op. 204 races gehaald nu, zit volgens mij net op de helft ofzo 8)7

PSN: breminem

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit op 214 wins, maar we zijn al ver over de helft hoor ;)
Ik zal straks eens tellen, denk dat er rond de 260-280 races totaal zijn.

*edit
Geteld: het zijn er 283 in totaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 16-12-2019 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
B-Real schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:51:
[...]

Inhalen lukt best aardig op die baan vind ik.
- Uitremmen voor de eerste bocht (hairpin), je kunt daar verschillende lijnen rijden.
- Lukt het daar niet, dan kun je met een goede exit en zonder te liften door Eau Rouge nog slipstreamen en uitremmen aan het einde van Camel Straight
- Ingaan van Pouhon lukt soms ook nog. Goed door Pouhon heen kom bied ook mogelijkheden bij de volgende bocht.
- Slipstreamen richting Blanchimont en uitremmen voor de oude busstop kan ook.

Kortom, mogelijkheden genoeg maar je moet geduld hebben en je inhaalpoging goed voorbereiden :)
Ik geniet er wel van hoor! :)

[...]

Klopt. Een klein tikje wordt zwaarder bestraf en een (nagenoeg) foutloze race levert idd te weinig punten op, dat is ook wat ik merk.
Hopelijk wordt het bij een volgende update weer iets gefinetuned :)
En ach, ik maak me er inmiddels niet meer druk om zolang je maar niet bij teveel kamikaze piloten in een race zit dan is er wel te leven met een lagere rating. Het gaat mij om het hard en eerlijk race, beetje duwen en trekken hoort er soms bij maar proberen in te halen op onmogelijke plekken of bewust de baan af beuken dus niet
Ja ik vind dit vooral krappe inhaalpunten, snelle bochten op smalle stukken. Kan goed gaan maar ook vaak niet. Ook omdat een race maar 3 rondes duurt, is geduld hebben niet echt mogelijk. Lijkt me wel cool als ze race C op Spa maken met die gr.4 wagens.

Blijft alsnog wel een heerlijk spel.

Pagina: 1 ... 71 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing