VCDfan schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:07:
Het wordt tijd dat ook in de lobby's de SR en DR wordt toegepast. Weer een achterblijver (na 2 laps!) die iedereen eraf probeert te beuken. En natuurlijk lukt dat bij mij.
Natuurlijk lastig want dat weerhoudt de E-B rijders er niet af om zich negatief te profileren.
Volgende keer maar een aantal extra parameters selecteren om die lui niet in een room te hebben. Serieus racen met respect is het enige wat ik vraag.

Dat kan al bij de instellingen als je een lobby aanmaakt hoor. Je kunt dan zeggen welk niveau de anderen moeten hebben, zie vaak toch dat sportiviteit een must is en minimaal c. Maar heb daar ook al eens tussen mensen met S rating gespeeld die je er op een rechtstuk gewoon eraf proberen te rijden.
Ik mis ook wel eens een rempunt maar probeer dan wel de anderen te ontwijken en soms lukt dat ook niet.
Zo zat ik ergens deze week achter Ronald_o en werd ik op de kerb gedrukt terwijl ik al remde en schoot ik door.
Het lijkt ook alsof veel niet snappen dat je in race verband moet vooruit kijken en niet altijd je eigen optimale, late rempunt kunt nemen. En dat als jij iemand wilt inhalen dat jij dat doet op een punt waar er ruimte is.
Maar misschien spreekt hier mijn GTR 2 meer Sim race ervaring. Daar is het echt not done om in bijvoorbeeld s bochten hem ernaast te zetten omdat je dan zo een grote kans hebt dat het mis gaat en je beide eraf gaat met grote schade tot gevolg.
Ach gtsport doet het wel erg goed in dat opzicht om iedereen toch multiplayer te laten spelen. In iracing bijvoorbeeld kost het veel tijd en kun je nog dieper de settings/ tuning in en voordat je daar competitief bent.. maar ook daar mooie races om de laatste plaatsen gehad

vooral een pluspunt van het elkaar laten leven en net genoeg ruimte gunnen wat ik zo erg mis in het meerendeel gtsport rijders.
Dat is dus ook een titel waar ik veel tijd in heb zitten, gtr2 met de WTCC uitbreidingen

wat reed dat goed, leuke circuits en auto’s. Maar moeilijk. Okayama mogen ze in gtsport brengen van mij heerlijk circuit, net als Dijon Prenois.. korte circuits met behoorlijk wat afwisseling. En genoeg plaats voor actie
Okayama:
Dijon:
[
Voor 9% gewijzigd door
Daniel_Elessar op 02-02-2018 08:49
]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar