‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Meest bijzondere vind ik dat ze die dingen dus kunnen reduceren tot een set aan vrachtwagens
Vind die van Mercedes overigens veruit het mooiste, dat zit er gewoon uit als een fancy gebouw.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Geweldig om te zien dit! Echt bizar dat er zoveel geld hierin wordt gepompt. Als ze daar nou eens op de kosten gaan besparen? En dan wel gewoon meer motoren en banden tot hun beschikking hebben.StevoMark10 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:47:
Voor de liefhebbers: een leuk foto overzichtje van de paddock en motorhomes in Barcelona. http://www.auto-motor-und...orhomes-2016-4918151.html
Valt me ook op dat Sauber nog steeds de oude kleuren gebruikt en geen centen heeft om dit aan te passen naar hun nieuwe blauw/geel
Vraag me sowieso af hoe lang Sauber nog zal blijven bestaan?
[ Voor 15% gewijzigd door StealthyPeanut op 12-05-2016 12:11 ]
Ergens een linkje naar hoge resolutie foto's?Rivanov schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:04:
[...]
Dit is de officiële Red Bull Racing foto van Max z'n auto.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Hier staan ze tussen: http://www.f1fanatic.co.uk/pictures/new/MegaTronics schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:14:
[...]
Ergens een linkje naar hoge resolutie foto's?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het motorhome van Sauber is volgend de tekst er onder nog steeds diezelfde dan vanuit hun BMW dagen. Gaat al eventjes mee dusStealthyPeanut schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:11:
[...]
Geweldig om te zien dit! Echt bizar dat er zoveel geld hierin wordt gepompt. Als ze daar nou eens op de kosten gaan besparen? En dan wel gewoon meer motoren en banden tot hun beschikking hebben.
Valt me ook op dat Sauber nog steeds de oude kleuren gebruikt en geen centen heeft om dit aan te passen naar hun nieuwe blauw/geel.
Vraag me sowieso af hoe lang Sauber nog zal blijven bestaan?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Het liefste zonder lelijke f1fanatic brandingRivanov schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:16:
[...]
Hier staan ze tussen: http://www.f1fanatic.co.uk/pictures/new/
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik heb wel eens gelezen van iemand die in de catering werkte bij F1 GP's, dat was volgens mij ook prima verdienen ivm fooien van al die rijke stinkerds die VIP zitten enzo. Plus je loopt filmsterren en ander bekend gespuis geregeld tegen het lijf.
Geen idee hoe je aan zo een baan komt overigens.
Dan nog is het wel prettig natuurlijk om lekker alles bij de hand te hebben zolang je "thuis" bent.SnowDude schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:08:
Ik snap niet dat de teams nog zoveel investeren in de motorhomes, ze gebruiken ze alleen in europa en daar rijden ze steeds minder.
Ze gaan ook wel een paar jaartjes mee.
Het McLaren motorhome is geloof ik de grootste?
Die is in ieder geval ook al sinds 2009 in gebruik, dus al 7 jaar oud. Denk dat er weinig in de F1 zo lang meegaat
filmpje van het "opzetten" :
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4bfbhUr_JvU]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Bizar inderdaad. En dat voor 7 Grand PrixStevoMark10 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:47:
Voor de liefhebbers: een leuk foto overzichtje van de paddock en motorhomes in Barcelona. http://www.auto-motor-und...orhomes-2016-4918151.html

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
In Monaco zijn ze ook van de partij. Red Bull bijvoorbeeld bouwt dan een volledig vlot in de haven met het Motorhome er opalexbl69 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:26:
[...]
Bizar inderdaad. En dat voor 7 Grand Prix(Spanje, Oostenrijk, Engeland, Hongarije, Duitsland, België, Italië). Volgens mij nemen ze ze niet mee naar Monaco (geen plek).
Die heb ik er ook afgeknipt zoals je op de vorige pagina ziet. En nog even voorzien van het RBR logo.MegaTronics schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:25:
[...]
Het liefste zonder lelijke f1fanatic branding
Die dingen zijn ook weer niet zo duur en gaan wel een flink aantal jaren mee, daar kan je niet echt heel veel meer motoren voor gebruiken...StealthyPeanut schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:11:
[...]
Geweldig om te zien dit! Echt bizar dat er zoveel geld hierin wordt gepompt. Als ze daar nou eens op de kosten gaan besparen? En dan wel gewoon meer motoren en banden tot hun beschikking hebben.
http://www.f1today.net/nl...or-de-simulator-generatie
"...Wat dat betreft staat Max Verstappen synoniem voor de nieuwe generatie coureurs die in de Formule 1 actief zijn. Volgens bronnen bij Toro Rosso en Red Bull Racing heeft de Nederlander afgelopen jaar vrijwel alle records gebroken in de simulator, iets wat ze nog nooit eerder hadden gezien. Ook afgelopen week bevestigde de Nederlander naar verluidt zijn reputatie door sneller te zijn dan zijn nieuwe teamgenoot Ricciardo..."
Waiting on the world to change
Wel mooi om te zien dat Ferrari en Mercedes samenwerkenemnich schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:48:
[...]
Die dingen zijn ook weer niet zo duur en gaan wel een flink aantal jaren mee, daar kan je niet echt heel veel meer motoren voor gebruiken...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Mooi om te lezen. In hoeverre het waarheid is is natuurlijk maar de vraag, maar ik ben in elk geval compleet gehyped voor komend weekend!pinda powerrr schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:48:
Artikel van F1-Boulevard![]()
http://www.f1today.net/nl...or-de-simulator-generatie
"...Wat dat betreft staat Max Verstappen synoniem voor de nieuwe generatie coureurs die in de Formule 1 actief zijn. Volgens bronnen bij Toro Rosso en Red Bull Racing heeft de Nederlander afgelopen jaar vrijwel alle records gebroken in de simulator, iets wat ze nog nooit eerder hadden gezien. Ook afgelopen week bevestigde de Nederlander naar verluidt zijn reputatie door sneller te zijn dan zijn nieuwe teamgenoot Ricciardo..."
Hopen dat het niet met een crash of iets afloopt. Technisch mankement bij de start lijkt me ook grof kut.
Max staat voor de zomerbreak nog op het podium denk ik zo.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Spiegels afstellen.
Van welke Twitter komt deze foto?
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 12-05-2016 12:56 ]
Dan ben je een dief van je eigen portemonnee. Ga er maar vanuit dat de motorhomes geld opbrengen doordat ze er gasten van sponsors kunnen ontvangen.StealthyPeanut schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:11:
[...]
Olav gaat het lastig krijgen als ie met de blauwe variant gaat rijden om ze uit elkaar te houden
Inderdaad, die dingen hebben een functie en zijn niet voor niets zo groot. Juist daardoor kunnen ze het verschil maken in Europa en VIP-gasten en sponsoren (en daar de VIP-gasten van) in de watten leggen en zo, onder het genot van een wijntje en meer van dat fijne spul, fijn praten over meer sponsoringBigfoot schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:57:
[...]
Dan ben je een dief van je eigen portemonnee. Ga er maar vanuit dat de motorhomes geld opbrengen doordat ze er gasten van sponsors kunnen ontvangen.
Nee, merp!
Daarom let ik ook nooit op helm, maar op de camera unit bovenop de autovosss schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:58:
Lastig te zien, maar zie ik daar een blauwe bovenkant van de helm?
Olav gaat het lastig krijgen als ie met de blauwe variant gaat rijden om ze uit elkaar te houden
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/730711094759690240Rivanov schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:56:
[...]
Spiegels afstellen.
Van welke Twitter komt deze foto?
Ik ook hoor, maar Olav niet volgens mij, want die maakt nogal eens een fout terwijl de T-cam duidelijk laat zien wie het is.wicked1980 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:00:
[...]
Daarom let ik ook nooit op helm, maar op de camera unit bovenop de auto
Was dat maar de enige fout die hij maaktevosss schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:04:
[...]
Ik ook hoor, maar Olav niet volgens mij, want die maakt nogal eens een fout terwijl de T-cam duidelijk laat zien wie het is.
Begrijp me goed, luister graag naar Olav, maar hij mist veel te veel. Deels omdat hij ook veels te veel informatie krijgt voor 1 man om daarnaast ook nog goed verslag te kunnen doen.
Hij zou zich voornamelijk moeten focussen op het beeld wat wij zien, met liefst nog iemand naast hem die de andere schermen in de gaten houdt en mee kan praten.
Zit die knakker die nu in de pits rondloopt gewoon naast hem, dat concept werkt toch voor geen meter
[ Voor 7% gewijzigd door wicked1980 op 12-05-2016 13:07 ]
[ Voor 23% gewijzigd door dave1972 op 12-05-2016 13:16 ]
Samsung Flip 7
post er dan ook even bij waar de link naar toe gaat? of gebruik de [img] tags..
die is al zo oud, dat is nog een BMW

Maar Heineken heeft al vaker op iets gestaan met Tag Heuer

[ Voor 23% gewijzigd door trion75 op 12-05-2016 13:16 ]
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Qua oppervlakte is die van Red Bull het grootste, maar die delen ze wel met STR.sanderb schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:26:
[...]
Dan nog is het wel prettig natuurlijk om lekker alles bij de hand te hebben zolang je "thuis" bent.
Ze gaan ook wel een paar jaartjes mee.
Het McLaren motorhome is geloof ik de grootste?
Die is in ieder geval ook al sinds 2009 in gebruik, dus al 7 jaar oud. Denk dat er weinig in de F1 zo lang meegaat
filmpje van het "opzetten" :
[video]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Was/ben nog niet helemaal wakker 😇nachtnet schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:12:
[...]
post er dan ook even bij waar de link naar toe gaat? of gebruik de [img] tags..
Samsung Flip 7
We mogen in principe nog niets verwachten van Max dit weekend natuurlijk en ik ga er ook niet vanuit, maar als hij dit weekend gelijk al op het podium zou staan zou het me ook niks verbazen.vosss schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:55:
[...]
Mooi om te lezen. In hoeverre het waarheid is is natuurlijk maar de vraag, maar ik ben in elk geval compleet gehyped voor komend weekend!
Hopen dat het niet met een crash of iets afloopt. Technisch mankement bij de start lijkt me ook grof kut.
Max staat voor de zomerbreak nog op het podium denk ik zo.
Als de Mercedessen/Ferrari's weer wat pech hebben dan kan dat namelijk gewoon. De Red Bull is er goed genoeg voor en Max heeft het ook gewoon in zich natuurlijk.
Zoals gezegd, ik ga nergens vanuit maar net zo goed als dat hij dit weekend langzamer is als Ricciardo kan hij net zo goed ook gewoon voor Ricciardo staan en dus misschien wel op het podium
Niet zo gek ook. Hij moet in zijn eentje alles doen, daar waar andere tv-teams 3 (of meer) mensen hebben die dezelfde informatie bijhouden en zelfs zij maken regelmatig fouten. Ik denk ook dat het beter zou zijn wanneer die pitman (naam kwijt) gewoon naast Olav zou zitten. Hij kan namelijk toch niet live inbreken vanuit de pits tijdens de race dus dat voegt echt niks toe.vosss schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:04:
[...]
Ik ook hoor, maar Olav niet volgens mij, want die maakt nogal eens een fout terwijl de T-cam duidelijk laat zien wie het is.
Nee, merp!
Dan overweeg ik om het geluid van SkySportsF1 aan te zetten met de beelden van Ziggo.
Beelden zijn gelijk. Maar internetstreams lopen altijd achter.d0s schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:29:
Zijn de streams van F1 op alle zenders eigenlijk hetzelfde? Ja toch?
Dan overweeg ik om het geluid van SkySportsF1 aan te zetten met de beelden van Ziggo.
vosss schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:04:
[...]
Dit is volledig te wijten inderdaad aan de Studio en Pitwalk die ze hebben. Zet 1 iemand extra naast hem neer die constant de livetiming in de gaten houdt bijvoorbeeld. Dat scheelt al zo ontzettend veel.wicked1980 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:07:
[...]
Was dat maar de enige fout die hij maakte
Begrijp me goed, luister graag naar Olav, maar hij mist veel te veel. Deels omdat hij ook veels te veel informatie krijgt voor 1 man om daarnaast ook nog goed verslag te kunnen doen.
Hij zou zich voornamelijk moeten focussen op het beeld wat wij zien, met liefst nog iemand naast hem die de andere schermen in de gaten houdt en mee kan praten.
Zit die knakker die nu in de pits rondloopt gewoon naast hem, dat concept werkt toch voor geen meter
Je kan als persoon niet op meerdere televisies kijken, livetiming in de gaten houden, constant een begrijpend verhaal proberen te vertellen etc.. Iedereen zou zaken missen helaas.
Er moet gewoon iemand bij
Dat geeft niet, dat los ik op met timeshifting op de TVRivanov schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:30:
[...]
Beelden zijn gelijk. Maar internetstreams lopen altijd achter.
Ze moeten Jack Plooij ook gewoon vervangen voor een sidekick van Olav die naast hem zit idd.StealthyPeanut schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:31:
[...]
[...]
Dit is volledig te wijten inderdaad aan de Studio en Pitwalk die ze hebben. Zet 1 iemand extra naast hem neer die constant de livetiming in de gaten houdt bijvoorbeeld. Dat scheelt al zo ontzettend veel.
Je kan als persoon niet op meerdere televisies kijken, livetiming in de gaten houden, constant een begrijpend verhaal proberen te vertellen etc.. Iedereen zou zaken missen helaas.
Er moet gewoon iemand bij.
Jack is meer dan de helft van de keren helemaal niet te verstaan vanuit de pits (waarom geven ze die man geen fatsoenlijke verbinding haha). Daarnaast is hij niet op de hoogte van de actualiteiten en stelt hij alleen maar gesloten vragen.
Die verbinding had met veel meer te maken dan alleen een telefoontje geloof ik. Het is erg kostbaar om een verbinding te krijgen via de antenne die aanwezig is bij een grandprix geloof ik.Grimmie187 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:35:
[...]
Ze moeten Jack Plooij ook gewoon vervangen voor een sidekick van Olav die naast hem zit idd.
Jack is meer dan de helft van de keren helemaal niet te verstaan vanuit de pits (waarom geven ze die man geen fatsoenlijke verbinding haha). Daarnaast is hij niet op de hoogte van de actualiteiten en stelt hij alleen maar gesloten vragen.
Maar, bovenstaande is een verhaal van klok en klepel..... het exacte weet ik er niet van.
Heeft niet veel toegevoegde waarde, want naast dat de kwaliteit slecht is is het ook niet bijzonder informatief over het algemeen..
Maar waarom moet er iemand bij in de studio? Gewoon via Skype een schermpie lijkt me net zo zinvol? Die schermen streamen ze toch welStealthyPeanut schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:31:
[...]
[...]
Dit is volledig te wijten inderdaad aan de Studio en Pitwalk die ze hebben. Zet 1 iemand extra naast hem neer die constant de livetiming in de gaten houdt bijvoorbeeld. Dat scheelt al zo ontzettend veel.
Er moet gewoon iemand bij.
Maar hij is er dan ook vooral voor de interviews. Heb je ook weer een licentie nodig. Dan kun je hem net zo goed daar in de pitstraat laten.B-Real schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:42:
Klopt, schijnt dat als er een live verbinding vanuit de pitstraat aanwezig is dit Ziggo een paar ton per jaar kost aan rechten. Bizar natuurlijk, daarom lossen ze het houtje touwtje op door het via een telefoon te doen.
Heeft niet veel toegevoegde waarde, want naast dat de kwaliteit slecht is is het ook niet bijzonder informatief over het algemeen..
never argue with a moderator, he will shut your account down.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hoor je mij springen op de bank met een vreugdekreet, loop jij nog een ronde achterd0s schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:32:
[...]
Dat geeft niet, dat los ik op met timeshifting op de TV
[ Voor 13% gewijzigd door Sniffels op 12-05-2016 14:11 ]
StealthyPeanut schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:38:
[...]
Die verbinding had met veel meer te maken dan alleen een telefoontje geloof ik. Het is erg kostbaar om een verbinding te krijgen via de antenne die aanwezig is bij een grandprix geloof ik.
Maar, bovenstaande is een verhaal van klok en klepel..... het exacte weet ik er niet van.
http://www.gpupdate.net/n...ootzak-of-pootjeslichter/Ziggo vaardigt nu drie man af naar races: Mol, Plooij en een cameraman. Een mooie eerste stap in de goede richting, maar wat Plooij betreft houdt het hier niet op. Tot zijn grote spijt is zijn rol tijdens de race namelijk zeer beperkt. In tegenstelling tot in het verleden kan hij niet live in de uitzending komen vanuit de pits of de paddock. "Er is besloten om mij geen zender te geven, dus ik kan niet live tijdens de race echt pitreport doen. We doen het nu een beetje houtje-touwtje en ik hoop dat Ziggo en de fans zoveel gaan mopperen, dat we dat volgend jaar misschien wel kunnen doen. Dat zou geweldig zijn. Maar dat gaat om zoveel geld. Om tonnen, als je even live met een zender op je schouder de uitzending in wil. Dan moeten er hier antennes worden opgehangen op onze frequentie, het moet getest worden en in elkaar worden geknoopt in de uitzending. Daar heb je allemaal extra mensen voor nodig. Dat budget was er dit jaar niet voor vrijgemaakt. Ik hoop dat de fans nu laten horen aan Ziggo dat we dat toch wel heel graag willen!"
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
De keren dat hij wat wilde melden was het niet nuttig en niet verstaanbaar.
Ik snap wel dat hij er als de kippen bij moet zijn wanneer er iemand uitvalt om dan zsm een interview af te nemen, maar goed, een laptop is mobiel dus dat zou allemaal best gecombineerd moeten kunnen worden. Net zo houtje touwtje als hij zelf al zegt.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
KNAF Talent First-belofte Richard Verschoor maakt per direct deel uit van het juniorprogramma van Red Bull. Een week na de verrassende promotie van Max Verstappen naar Red Bull Racing volgt er dus opnieuw goed Red Bull-nieuws voor een Nederlands autosporttalent. Verschoor maakte twee weken geleden tijdens zijn autosportdebuut in de eerste SMP F4 NEZ-ronde in Sochi zo’n indruk dat Red Bull meteen toesloeg.
Bron? Laat maar, got it http://www.telegraaf.nl/t...weer_NL_coureur_in__.html
[ Voor 25% gewijzigd door Herax10NL op 12-05-2016 14:18 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Saints eruit, Richard er volgend jaar in !
http://www.f1today.net/nl...or-de-simulator-generatieWat dat betreft staat Max Verstappen synoniem voor de nieuwe generatie coureurs die in de Formule 1 actief zijn. Volgens bronnen bij Toro Rosso en Red Bull Racing heeft de Nederlander afgelopen jaar vrijwel alle records gebroken in de simulator, iets wat ze nog nooit eerder hadden gezien. Ook afgelopen week bevestigde de Nederlander naar verluidt zijn reputatie door sneller te zijn dan zijn nieuwe teamgenoot Ricciardo. Tevens gaf hij aan erg blij te zijn met het gedrag van de RB12 in de simulator, hij zou zeer tevreden zijn met de manier waarop de wagen op de weg ligt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nou ik denk dat Kvyat als eerste vliegt. Sainz zou voor zijn 3e termijn TR gaan, wat ook niet helemaal de insteek van RB is. Als Ricciardo naar bijvoorbeeld Ferrari zou gaan, en Kvyat naar Williams, dan moet Sainz wel naar Red Bull en is er plek voor 2 talenten bij TR.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
"When you grow up your heart dies"
Er gaan sowieso enorme hoeveelheden geld om in de aankleding van de teams. Zo hebben ze bijvoorbeeld allemaal minimaal vier sets van alle stoelen, tafels, planten, bestekken, whatever je kunt verzinnen dat nodig is om die ruimtes in te richten. Voor de fly-away races zijn er namelijk vier van die sets tegelijkertijd onderweg per schip. Het is niet mogelijk ze mee te nemen van race tot race.StealthyPeanut schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:11:
[...]
McLaren heeft hier toevallig van de week een artikel over gepubliceerd. Hun motorhome wordt vervoerd op 15 trucks. In totaal rijden ze met 23 trucks door Europa: http://www.mclaren.com/fo...out-f1-roadshow-46666558/
The power unit is deemed to consist of six separate elements: the internal combustion engine (ICE), the motor generator unit-kinetic (MGU-K), the motor generator unit-heat (MGU-H), the energy store (ES), turbocharger (TC) and control electronics (CE)
Each driver is permitted to use only five of each of the above six elements during a championship season and any combination of them may be fitted to a car at any one time. Should a driver use more than five of any of the six power unit elements during the course of a season, a grid penalty will be imposed.
Onderdelen zijn auto en NIET coureur gebonden.

[bron: Petr Hlawiczka]
[ Voor 77% gewijzigd door hardware-lover op 12-05-2016 15:03 ]
Testing, one, two ...
Alle vragen op Magnus ?
Nemen ze deze stats mee per coureur, of per team? Nu Max naar RBR is ....hardware-lover schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:56:
State of used power-unit components before Spanish GP
The power unit is deemed to consist of six separate elements: the internal combustion engine (ICE), the motor generator unit-kinetic (MGU-K), the motor generator unit-heat (MGU-H), the energy store (ES), turbocharger (TC) and control electronics (CE)
Each driver is permitted to use only five of each of the above six elements during a championship season and any combination of them may be fitted to a car at any one time. Should a driver use more than five of any of the six power unit elements during the course of a season, a grid penalty will be imposed.
[afbeelding]
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik neem aan per auto/chassis?w4rguy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:59:
[...]
Nemen ze deze stats mee per coureur, of per team? Nu Max naar RBR is ....
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Per auto. Meer antwoorden op dit soort vragen hier: http://www.skysports.com/...t-swap-the-practicalitiesw4rguy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:59:
[...]
Nemen ze deze stats mee per coureur, of per team? Nu Max naar RBR is ....
Het valt me nu pas op dat de tabel Max al weergeeft in RBR. Dus lijkt op per coureur te zijn. Wat op zich best krom kan zijn...
Paar jaar terug de GP van Hockenheim bezocht en daar stonden achterop het circuit, bij de hairpin, een groot aantal trucks van de teams netjes opgesteld. Dat was een flinke rij en op het paddock zelf stonden natuurlijk ook nog tig vrachtwagens.Tralapo schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:54:
[...]
Er gaan sowieso enorme hoeveelheden geld om in de aankleding van de teams. Zo hebben ze bijvoorbeeld allemaal minimaal vier sets van alle stoelen, tafels, planten, bestekken, whatever je kunt verzinnen dat nodig is om die ruimtes in te richten. Voor de fly-away races zijn er namelijk vier van die sets tegelijkertijd onderweg per schip. Het is niet mogelijk ze mee te nemen van race tot race.
McLaren heeft hier toevallig van de week een artikel over gepubliceerd. Hun motorhome wordt vervoerd op 15 trucks. In totaal rijden ze met 23 trucks door Europa: http://www.mclaren.com/fo...out-f1-roadshow-46666558/
Enorme logistieke operatie om elke GP bij te wonen
Nu ik dit zo zie vraag ik me eigenlijk af of het verbruik team of coureur gebonden is? Naja, ik denk dat ik het wel weet... Ik gok dat Max nu opgezadeld zit met Kvyat zijn verbruik en Kvyat juist profijt heeft van Max zijn verbruik?hardware-lover schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:56:
State of used power-unit components before Spanish GP
[afbeelding]
EDIT: al beantwoord zie ik
Kvyat heerlijk chagrijnig.
[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 12-05-2016 15:03 ]
Tabel is per team en per team is de tabel opgedeeld in piloten, daarnaast ik had deze vraag ook eerder gesteld(alonso en vandoorne) maar het is inderdaad per auto. dus als kvyatt nu al 4 motoren had gebruikt dan zou max bij de volgende het bokje zijn.w4rguy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:01:
[...]
Het valt me nu pas op dat de tabel Max al weergeeft in RBR. Dus lijkt op per coureur te zijn. Wat op zich best krom kan zijn...
Hou ons op de hoogte. Kan het niet zien!Rivanov schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:02:
Haha ze zitten frontrow met z'n 3en!
Kvyat heerlijk chagrijnig.
[ Voor 88% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-05-2016 15:06 ]
Dat zou betekenen dat zowel Max als Kvyat door de switch een extra unit hebben verbruikt? Ze gebruiken immers beiden een (voor hun) nieuwe motor etc.B-Real schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:02:
[...]
[...]
Nu ik dit zo zie vraag ik me eigenlijk af of het verbruik team of coureur gebonden is? Naja, ik denk dat ik het wel weet... Ik gok dat Max nu opgezadeld zit met Kvyat zijn verbruik en Kvyat juist profijt heeft van Max zijn verbruik?
EDIT: al beantwoord zie ik
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Erg opvallend.Rivanov schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:07:
Nog geen enkele vraag voor Max of Kvyat.
Ah ze werkten eerst het rijtje af.

Nu heeft hij al niet de beste kop.. dit maakt het er niet beter op.Smarron schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:14:
En Daniil kan volgens mij niet chagrijniger kijken!
'they must be in a hard time, eh? Why are we here anyway. Let's laugh!'Speedster schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:15:
Wat bespreken Hamilton en Alonso?
haha

Die krijgt idd wel de meeste vervelende vragen.. Krijg er medelijden mee..Smarron schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:14:
En Daniil kan volgens mij niet chagrijniger kijken!
Nu allebei zwaar op de gsm...Speedster schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:15:
Wat bespreken Hamilton en Alonso?
En vlak erna ... except for the points.XyritZz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:18:
Haha volgens mij een Spanjaard die de vraag aan Carlos stelt; "Wat denk je dat de reden is dat niet jij maar Max naar Red Bull gaat aangezien jullie op hetzelfde niveau presteren".

Hij klinkt ook alsof ie op het randje zit om uit te barstenD-Ed schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:18:
[...]
Die krijgt idd wel de meeste vervelende vragen.. Krijg er medelijden mee..
Oef inderdaad, ik heb ook het idee dat die gozer elk moment in janken kan uitbarstenKiwi schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:19:
[...]
Hij klinkt ook alsof ie op het randje zit om uit te barsten
volgens mij heeft hij hem ook flink zitten, hij klinkt emotioneel.D-Ed schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:18:
[...]
Die krijgt idd wel de meeste vervelende vragen.. Krijg er medelijden mee..
[ Voor 10% gewijzigd door kid1988 op 12-05-2016 15:19 ]
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
ik zit voornamelijk te luisteren ipv te kijken en dacht een paar keer dat hij aan het huilen wasKiwi schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:19:
[...]
Hij klinkt ook alsof ie op het randje zit om uit te barsten
In janken of in woede ja, bij een vraag begon hij steeds sneller en krachtiger te praten.CFC-Mathijs schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:19:
[...]
Oef inderdaad, ik heb ook het idee dat die gozer elk moment in janken kan uitbarsten
"Question to Alonso and Hamilton, what is your opinion on the Red Bull driver switch?"
Alonso:
"They switched drivers?"
Dit topic is gesloten.
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1