Geen SC, de ingang achter het circuit ligt er vlak achter
Verstappen was de beste met zijn vaste rondetijden in de warmups en heeft nu geen last van iemand die voor hem rijd. Ik gok dat hij hem uitrijd en wint :-)
SKY ook al half.JackBol schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:15:
[...]
De BBC speculeert al op winst van verstappen (als hij geen fouten maakt)
"Als hij net zo goed kan verdedigen als aanvallen en inhalen, dan is er een kans dat VES gewoon 1e wordt"
Waiting on the world to change
RAI binnen DRS zone...
"When you grow up your heart dies"
Ongelooflijk dit...
Hoe vet zou het zijn als hij op t podium zou staan straks. P1 durf ik echt nog niet aan te denken.
Hoe vet zou het zijn als hij op t podium zou staan straks. P1 durf ik echt nog niet aan te denken.
D*mn nog 17 ronden...
Dat is genoeg om naar S te gaan...sjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:19:
D*mn nog 17 ronden...
Als RAI er voorbij gaat, moet max meteen naar binnen voor de S.
[ Voor 16% gewijzigd door JackBol op 15-05-2016 15:20 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Max rijd gewoon een vrijwel foutloze race tot nu toe...
EDIT: Raikkonen lijkt het iets lastiger te hebben...
EDIT: Raikkonen lijkt het iets lastiger te hebben...
[ Voor 32% gewijzigd door KleineJoop op 15-05-2016 15:21 ]
Ik zou Max zo eigenlijk naar binnen verwachten, om dat 15 rondjes softbte knallem
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit is echt niet mijn sport, maar zie ik goed dat Verstappen de brakste banden heeft? Lijkt me dat hij dit niet gaat volhouden dan?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En dat in een andere auto...niet normaalKleineJoop schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:20:
Max rijd gewoon een vrijwel foutloze race tot nu toe...
VES moet banden managen, dus voorzichtig verdedigen.
RAI z'n banden zijn 2 ronden verser. Als VES tegen de cliff loopt, gaat RAI eroverheen.
RAI z'n banden zijn 2 ronden verser. Als VES tegen de cliff loopt, gaat RAI eroverheen.
Het is hoe dan ook bizar dat VES een aardig deel van de race gewoon vooraan gereden heeft, los even van wat de uitslag wordt.
Ik probeer dat niet te vergeten
Ik probeer dat niet te vergeten
Kimi's banden slijten nu wel wat harder als hij er zo dicht achter zit..
dus stel VES kan hem een paar ronden erachter houden zou het daarna over kunnen zijn voor RAI
dus stel VES kan hem een paar ronden erachter houden zou het daarna over kunnen zijn voor RAI
In progress: VW kever
Het zou me niets verbazen als Max gaat pitten naar de soft band, om zijn nette plaats P4 veilig te stellen en geen rare fratsen gaan komen, zoals uitvallen met een klapband of iets dergelijks.
...
1 rondje ouder,Dr. Strangelove schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:21:
Dit is echt niet mijn sport, maar zie ik goed dat Verstappen de brakste banden heeft? Lijkt me dat hij dit niet gaat volhouden dan?
en hij kan daar doorgaans heel zuinig mee om gaan.
2e sitnt ook gewoon stuk langer, omdat hij ze spaart.
Als VES nog moet, dan moet de rest ook nog naar binnen.
Als hij hem uitrijd op deze banden kan hij winnen....cheiron schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:21:
Ik zou Max zo eigenlijk naar binnen verwachten, om dat 15 rondjes softbte knallem
Stel dat Max nog naar binnen gaat, tot welke ronde heeft dat nog zin? in de 60e ronde doe je dat niet lijkt me?
Kan wel hoor, als zn ronde tijd inkakt, en daarna 2.5 sec rondje kan pakken.Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:22:
Stel dat Max nog naar binnen gaat, tot welke ronde heeft dat nog zin? in de 60e ronde doe je dat niet lijkt me?
pit delta was 23 sec, dus reken de winst maar uit om te weten of het uit kan
Ik denk dat ie dat dan al had moeten doenLekkerboeie86 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:22:
even buiten de top 4 maar plaatsen 9 10 en 11 rijden ook boven op elkaar MAS KVY & MAG
Belangrijkste vraag is wat mij betreft of hij Vettel met deze pace achter zich kan houden.
Die van RAI is maar 1 ronde nieuwer, als max het niet kan dan hij ook niet.PWM schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:23:
14 ronden nog op die banden? Geloof er niets van
Voor alle slowchatters: er is ook irc.tweakers.net/F1 he?
Het is er aardig druk nu.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
De window om naar S te swappen begint wel te sluiten. Nog 1 of 2 laps denk ik.
Op deze Ms kunnen RAI en VES blijven rijden en RIC en VET komen niet meer in de buurt. P1/P2 is voor beide 99% zeker.
Op deze Ms kunnen RAI en VES blijven rijden en RIC en VET komen niet meer in de buurt. P1/P2 is voor beide 99% zeker.
Kap daar nou eens mee. De mensen die hier reageren doen dit niet voor niets.Grrrrrene schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:24:
Voor alle slowchatters: er is ook irc.tweakers.net/F1 he?Het is er aardig druk nu.
Wat hij doet is natuurlijk fantastisch maar P4 zou wel een beetje een anticlimax zijn na zolang op een podiumplek gereden te hebben.Luxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:22:
Het zou me niets verbazen als Max gaat pitten naar de soft band, om zijn nette plaats P4 veilig te stellen en geen rare fratsen gaan komen, zoals uitvallen met een klapband of iets dergelijks.
Hij gaat 'm toch niet uitrijden op die oude set banden?
Is het niet zo dat RAI's banden nu sneller slijten omdat ie zo dicht achter VES zit?
Zul je zien dat Ricardo nog eerste wordt, en de rest gaat stoppen.
...
Tussen nu en ronde 56. Anders red je het niet meer. Ik neem toch aan dat als VES niet meer verder kan, RAI ook tegen de cliff aan loopt. En VET en RIC pakken moet lukken op softs.
normaal gezien niet.. maar is max normaal??????duderuud schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:25:
Hij gaat 'm toch niet uitrijden op die oude set banden?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zo werkt het meestal welStevoMark10 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:25:
Is het niet zo dat RAI's banden nu sneller slijten omdat ie zo dicht achter VES zit?
DRS helpt niet heel veel. Ferrari verliest in de laatste bocht genoeg ruimte zodat hij op het eerste stuk niet ingehaald kan worden.
VET nu op 7 seconden, die lijkt niet echt hard dichterbij te komen. En RIC, met nieuwere banden, moet eerst VET nog maar eens voorbij.
Die banden van kimi zullen zo wel inkakken, die heeft veel meer last van max.
saintz zit er ook nog mooi achter..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Gaat Vettel Ricciardo wel achter zich houden?
ennnnnn nieuwe wallpapert
Verwijderd
Ik zit in een hotel zonder F1 op TV, een brakke verbinding en een brakke autobahn twitterfeed. Mijn bloeddruk word op dit moment uitgedrukt in kilobar.
Lang geleden dat ik met zo'n genot en gevoel van spanning naar de Formule 1 heb gekeken. Wat een heerlijke race!
Dit is niet goed voor de lengte van mijn nagels

Ik heb van die anti-nagelbijt spul erop zitten, vies nu!
10 laps, pit of geen pit ??? Gaan al die gekken gewoon doorrijden ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Kunnen ze Mercedes niet uitkopen voor de rest van dit seizoen? Dit is 10x leuker om te zien....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
/ot Was dat de vrouw van Horner?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
VES heeft geen fout gemaakt met deze banden, die rijdt zeker uit. Ik gok dat Ferrari nu ook zegt 'uitrijden', maar RAI heeft meer fouten gemaakt dus dat wordt heel spannend.Breezers schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:30:
Mijn gok is dat VES gaat winnen.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Er gaat niet meer gepit wordenBreezers schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:30:
Verwijderd
Ik begreep dat Max op een 2 stop strategie zat. Nog een paar rondjes zonder fouten en hij schrijft geschiedenis.Breezers schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:30:
YepLasmibalsingh schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:31:
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ben al 15 jaar ouder geworden vanmiddag.
Hoe dan ook een geweldige prestatie, kan niet wachten tot de nieuwe motoren er zijn.
Hoe dan ook een geweldige prestatie, kan niet wachten tot de nieuwe motoren er zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Een van de Spice GirlsLasmibalsingh schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:31:
Ik heb ook geen flauw idee wat er op P5-P22 gebeurt!!!! Dat kijken we naderhand wel weer terug
als kimi t lukt om p1 te pakken gaat max naar binnen en wordt hij 4
Man duurt wel lang nu zeg
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ai, ai, alles en iedereen komt dichterbij
Hij verdedigt goed maar hij kan het ook allemaal nog kwijtraken. Kortom, het is veel te spannend. Ook RIC kan nog gewoon winnen.

Mol is Kimi zn Lotus historie vergeten? 2014 laatste win Kimi?
Horizon is niet stabiel vandaag.JBplap schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:31:
ziggo online knalt eruit -_-
P1 t/m P4 in één beeld is toch ook wel vrij uniek te noemen.
Hah! Goeie actie van RIC, dit kost hun beide tijd. Meteen een seconde erbij voor VES. Dit kan wel eens heel belangrijk zijn.
Ik heb een hartaanval denk ik.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als RIC nu KVY even voorbij laat kan die VET eraf tikken.
Ik vond dit altijd een suffe sport omdat de winnaar doorgaans mijlen vooruit rijdt... en nu... de eerste vier binnen vijf seconden.
Dit is autoracen
Dit is autoracen
Geen problemen vandaag
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Arme Kvyat. Hij heeft het mooiste uitzicht op de P3-P4 battle 
Wow, en Vettel is boos
Wow, en Vettel is boos
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zit ook eens te kijken. Ik vermoed dat zowel Ves als Rai niet meer van banden gaan wisselen. Ik zou het voordeel geven aan Max omdat Rai constant probeert in te halen en sneller moet optrekken. Hij verliest bij elke bocht weer die snelheid en komt er zo niet langs. Max rijd consistenter. Houden de banden het nu dan krijgen we echt een gestoorde stunt tenzij Ric of Vet nog inhaald.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoezo? Op P11?tlpeter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:34:
Die kvyat is goed bezig.
-
RIC verremde zich ook aardig, niet goed voor zijn banden.
En inmiddels is de voorsprong weer ietsje pietsje groter. En we zijn weer een ronde verder. En het zijn er nog maar zes.
Hij mag bijna een seconde per ronde verliezen op VET en RIC. Dat moet toch lukken? Want ze moeten er ook nog voorbij.
En inmiddels is de voorsprong weer ietsje pietsje groter. En we zijn weer een ronde verder. En het zijn er nog maar zes.
Hij mag bijna een seconde per ronde verliezen op VET en RIC. Dat moet toch lukken? Want ze moeten er ook nog voorbij.
[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 15-05-2016 15:35 ]
Doet me ook denken aan de laatste paar races van NASCAR, bijna altijd een foto finishDr. Strangelove schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:34:
Ik vond dit altijd een suffe sport omdat de winnaar doorgaans mijlen vooruit rijdt... en nu... de eerste vier binnen vijf seconden.
Dit is autoracen
VET moet niet janken... Dit is Catalunya...gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:34:
Arme Kvyat. Hij heeft het mooiste uitzicht op de P3-P4 battle
Wow, en Vettel is boos
Hahaha, Vettel is weer hilarisch op de radio...
Honestly, what are we doing?! Racing, or pingpong?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Wat maakt Vettel niet boos dit seizoen.... Lijkt alsof hij niet erg relaxed is.
[ Voor 0% gewijzigd door Juncto op 15-05-2016 15:36 . Reden: typo ]
Dit worden overuren voor de cardiologen in Nederland
Zou het nou echt gaan gebeuren????
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
He, wanneer is Grosjean verdwenen?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Begint er steeds meer op te lijkenM@cer schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:36:
Zou het nou echt gaan gebeuren????
En KNO artsen, voordat mijn stembanden zo gescheurd zijn!Nuevocasa schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:35:
Dit worden overuren voor de cardiologen in Nederland
Ik word gek
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1