31 ronden? Dat lijkt me toch niet?MrSleeves schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:58:
[...]
Heeft Olav niet in de gaten. Verstappen gaat 'm uitrijden op deze banden denk ik.
Met die paar rondjes laten pitten, een stop minder? Dan zal hij op het laatst ook wel flink wat tijd verliezen ten opzichte van de mensen die eerder gestopt zijn.
...
Dat worden 31 ronden op deze banden. Dat is veel.
Kimi zelfde strategie, dat is gunstig. Gewoon er voor blijven nu, simpel
.
Kimi zelfde strategie, dat is gunstig. Gewoon er voor blijven nu, simpel
[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 15-05-2016 15:00 ]
31 ronden op mediums lijkt me ambitieus. Wellicht laatste stint op softs?
30 rondjes op medium is ook teveel. Dus hij zal nog een keer binnenkomen. Denk dat VET en RIC nog een laatste stint op MED gaan doen en VES op Soft.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Mensen. Ik denk dat Vettel nog moet stoppen en Max niet meer...
31 rondjes op med ?? No wayalwaysleft schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:59:
Mensen. Ik denk dat Vettel nog moet stoppen en Max niet meer...
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Eigenlijk verliest Max dus 10 seconden. Beide leiders van de wedstrijd verliezen niet zozeer iets ten opzichte van elkaar.
...
Ik snap Red Bull niet. Max kon 2de worden. Ze hadden Max gelijk moeten stoppen.
Wat spannend vandaag verdomme
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
huh? waarom deed farrari dat?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ai, daar leek even een pitstop egmaakt te gaan worden bij Ferrari... maar dan toch weer niet... jammer.
Gaan de leiders wisselen naar de softs? Of naar medium en Max misschien naar de soft?
...
Max kan de race uitrijden op deze set, hoor
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Vorige stint: 22 rondjes op medium vanaf ronde ~10.
Volgens Channel 4 kunnen Räikkönen/Verstappen hem uitrijden op deze banden.
Max sneller op medium dan RIC en VET op soft.
"When you grow up your heart dies"
De wedstrijd is nog niet over. Over 30 ronden weten we welke strategie het beste was.alwaysleft schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:00:
Ik snap Red Bull niet. Max kon 2de worden. Ze hadden Max gelijk moeten stoppen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Probeerde Ferrari nou Red Bull uit te lokken om een call voor een stop te maken
Ah Ricardo en Vettel rijden op de soft, en Max op medium.
...
Vettel nu ookLuxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:01:
Ah Ricardo en Vettel rijden op de soft, en Max op medium.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Iedereen volgt Max naar medium, althans de Ferrari's..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
VET neemt hier wel een gok door naar de mediums te gaan. Hij moet em nu uitrijden, en met banden die maar een paar rondjes verser zijn dan die van VES.
Vettel en Ferrari doen dit heel slim...
Wat een heerlijk gevecht tussen Red Bull en Ferrari....
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Inderdaad, dus misschien is dat om Max (en Ricardo) voor te zijn, als het gaat om uitrijden met die set banden?
...
Lang geleden dat we 2 teams zo hebben zien strijden voor de overwinning
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Max straks nog 10 rondes op soft als vettel zijn mediums op zijn
korte stint van Vettel op de softs, klinkt voor mij als een slechte move, want volgens mij waren zijn softs nog in slecht.
Ik Snap dit niet zo goed.. Gaat Vettel dit redden?
Flickr PSN ID= cheironnl
Even goed nieuws. Red Bull gaat over 4 weken met de verbeterde Renault motor rijden. Dan zijn ze Ferrari voorbij. Meer podiums voor Max in het zicht.
Red Bull rijdt nu al gelijkwaardig aan Ferrari
[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 15-05-2016 15:04 ]
Max uitrijden? Dat zou helemaal mooi zijn.
RIC zal sowieso nog naar binnen moeten.
RIC zal sowieso nog naar binnen moeten.
Heb ik al sinds vanochtendPWM schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:04:
Pijn in mijn buik inmiddels
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
RAI komt wel hard dichterbij VES, ondanks dat de banden grofweg even oud zijn. Spaart VES zich?
^dat dusMalt007 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:03:
Max straks nog 10 rondes op soft als vettel zijn mediums op zijn
Ferrari staat ook niet stil...alwaysleft schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:04:
Even goed nieuws. Red Bull gaat over 4 weken met de verbeterde Renault motor rijden. Dan zijn ze Ferrari voorbij. Meer podiums voor Max in het zicht.
Max heeft nog een verse set S over.
Max gaat ook nog wel een keer naar binnen, die Ferrari's komen veel te hard dichterbij.
Uhm Vettel gaat wel heel hard nu. Maar zijn softs houden nooit zo lang vol toch?
Denk dat ie die de laatste 15 rnds gaat gebruikenJackBol schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:05:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Is sowieso gebruikt, geen van hen had verse SJackBol schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:05:
Zitten, staan, liggen, staan, zitten... Ik kan me geen houding geven joh...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dan een setje soft, hij is nu al af en toe sneller op de mediums....ik ben benieuwd!sjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:05:
Max gaat ook nog wel een keer naar binnen, die Ferrari's komen veel te hard dichterbij.
Die Ferrari's hebben gewoon meer pace, zal moeilijk worden om het podium te halen voor Max vrees ik.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
dadelijk pit.. dan naar S.. en dan? gaat RAI nog moeten stoppen?
Blijft hij op M en kan hij dan 3 worden? dat wordt spannend...
man man man man....
Blijft hij op M en kan hij dan 3 worden? dat wordt spannend...
man man man man....
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Het lijkt P4 te worden, Ferrari gaat net wat te hard en hun pitstops pakken voordelig uit lijkt het.
...
Max moet zich alleen maar focussen op Raikkonen. Dan heeft hij zijn eerste podium
Deze wedstrijd gaat beslist worden bij de laatste pitstop...
RIC heeft hem eigenlijk al verloren.
is het raar dat ik teleurgesteld ben als het 4 wordt ?Luxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:07:
Het lijkt P4 te worden, Ferrari gaat net wat te hard en hun pitstops pakken voordelig uit lijkt het.
Zolang ze allemaal 1:28:9 blijven rijden en kunnen blijven rijden zit het nog wel goed.
Max gaat gewoon de winst pakken,
Max rijd hem uit en hoeft alleen Rai nog achter zich te houden.
Max rijd hem uit en hoeft alleen Rai nog achter zich te houden.
Yup, wie heeft de laatste 10 rondjes nog de beste banden, ben ik bang...JackBol schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:08:
Wat doet vettel zo de laatste 5-10 rondes met die rete oude mediums? Ff afwachten nog heJackBol schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:08:
Pffffff, ik hoop dat hij op het podium komt, maar ben bang dat het P4 gaat zijn. Hij is de langzaamste van de top 4. Raikkonen zit er veel te dicht achter...
Cogitationis poenam nemo patitur
Het kan natuurlijk zo zijn dat VES voor RIC komt, dus toch nog 3de :-)
Ziet er goed uit voor max, ik zeg 1e GP overwinning als hij hem uit rijd.
hij is al meerdere ronden sneller dan RIC hoorBullet NL schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:09:
Pffffff, ik hoop dat hij op het podium komt, maar ben bang dat het P4 gaat zijn. Hij is de langzaamste van de top 4. Raikkonen zit er veel te dicht achter...
In progress: VW kever
Loopt in op ricc, vettel heeft zo hele oude banden, raik is er nog niet voorbij en max heeft nog een stint op soft zo. Ik zeg max wordt 1e!Bullet NL schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:09:
Max "speelt" volgens mij met raikonen en zijn banden. Raikonen kom niet binnnen DRS. Hopelijk spaart ie genoeg om niet meer naar binnen te hoeven.
4de plek met een andere auto is ook een goede prestatie
Malt007 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:09:
[...]
Wat doet vettel zo de laatste 5-10 rondes met die rete oude mediums? Ff afwachten nog he

Dat wel, maar in de eerste ronden was Ricardo sneller, maar liep Max voor de pitstop op hem in. En wat Vettel deed? Die bleef steeds iets meer dan een seconde achter Max, na eerst in te lopen. Misschien dat Max door zijn constantheid straks wel uit kan lopen op Raikkonen.Bullet NL schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:09:
...
En Max weer op P1.
Hij loopt mooi in op RIC. Uitrijden en winnen
Haters everywhere but I don’t really care
Nee hoor, RIC is de langzaamste.Bullet NL schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:09:
Edit: was
22 ronden op deze banden? farrari loopt op hem in.. ??
Daar kijk ik nu niet meer nai-dj schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:11:
Ook petje af voor Sainz. Solide Race!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Circa 0.2 seconden maar Raikkonen gaat denk ik ook nog een keer pitten.spartacusNLD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:11:
[...]
22 ronden op deze banden? farrari loopt op hem in.. ??
VES, RAI en VET moeten nog minimaal 1x naar binnen.
Diegene die de undercut heeft, pakt de winst hier...
Je kan gewoon niet inhalen op dit circuit.
EDIT: Dus winst voor diegene die het langst op op de softs durft...
Diegene die de undercut heeft, pakt de winst hier...
Je kan gewoon niet inhalen op dit circuit.
EDIT: Dus winst voor diegene die het langst op op de softs durft...
[ Voor 19% gewijzigd door JackBol op 15-05-2016 15:13 ]
Zo jongens ik knijp hem echt. Hardslag van 180. Lijkt wel een wk nl-sp
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Vettel loopt al niet meer hard in. Die moet nog 22 rondjes...
Wat een race!
Dat Mercedes gewoon een dikke oprotpremie geven, en met alleen RBR en FER aan de top verder
Wat gaaf dit!
Dat Mercedes gewoon een dikke oprotpremie geven, en met alleen RBR en FER aan de top verder
Wat gaaf dit!
Denk toch dat het P4 wordt. Hij lijkt nu de slechtste uitgangspositie te hebben.
VES heeft achterliggers en DRS van RAI, dit is niet goed voor mijn hartslag
Ik moet deze race morgen nog een keer bekijken om te weten wat er achter de top 4 gebeurd. Krijg daar niks van mee.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik denk serieus dat hij de beste uitgangspositie heeft.RoD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:13:
Denk toch dat het P4 wordt. Hij lijkt nu de slechtste uitgangspositie te hebben.
Iemand ook last van storing bij f1 kijken ?
Top 3 rijdt bijna exact dezelfde tijden op dit moment.
De BBC speculeert al op winst van verstappen (als hij geen fouten maakt)RoD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:13:
NeeFormula one schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:14:
*grinnik* Ted Kravitz: Het Horner voetje is er weer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet via Ziggo sport op TV hier.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Op TV niet, maar bij Horizon in het begin wel.Formula one schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:14:
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Channel 4 (Karun Chandhok): Pirelli denkt dat 30-32 ronden net kan met de medium banden, maar echt op de grens is.
Als Vettel niet zou stoppen, loopt Ricardo hard op hem in in de laatste 10 ronden? En als Ricardo door rijdt, wordt hij met gemak eerste? Als dat zo is, is de tactiek van Ferrari toch niet goed uitgepakt voor Vettel.
...
Max verbeterd altijd alle statistiekenANdrode schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:15:
Channel 4 (Karun Chandhok): Pirelli denkt dat 30-32 ronden net kan met de medium banden, maar echt op de grens is.
Hij kan dat gewoon
SC ??
RAI en VET nu 0.1s langzamer dan Max.
Dan is het helemaal in de pocket, paar rondjes SC = banden sparen
Vettel gaat zo gewoon weer stoppen hoorsjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:16:
RAI en VET nu 0.1s langzamer dan Max.
Geen safety car please? Dan is de voorsprong weer weg waar je voor vecht. Dat is toch wel het meest kansloze van de F1.
...
Sky Sports stream bleef net even hangen.Formula one schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:14:
Goed spannend zo. Top 5 prima prestatie. Podium zou mooi zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1