en natuurlijk ook vol lof over Ricciardo
Sowieso schrijf je zo!
HAM en ROS rammen mekaar er wel een keer af dit jaar ...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Max op P4 is schitterend natuurlijk. Vanaf nu gaan de kansen op podiums komen!
Precies, die ronde van Ric was echt zoals Horner net zei: MightyANdrode schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:10:
[...]
Nee Ricciardo heeft gewoon een veel beter rondje neergezet. Goed gedaan. Er zit bijna 0,6 seconden tussen – groot gat.
Sowieso schrijf je zo!
Afronding volgens de wiskunde en het is slechts 3 tiende
Dit jaar zeker, dit weekend zou pas echt sensationeel zijn.spartacusNLD schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:08:
ik zie max nog wel een podium pakken dit jaar
Zijn beide Red Bulls nou echt sneller dan de Ferrari's of zal dat morgen in de race weer anders zijn...?
En, nogmaals, Sainz blijft lekker meedoen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
aicaramba schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:12:
Haha. Op ziggo sport waren ze Max z'n ronde aan het analyseren. Bleek het zijn inlap te zijn. Slechte regie ook.

Sowieso schrijf je zo!
aicaramba schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:12:
Haha. Op ziggo sport waren ze Max z'n ronde aan het analyseren. Bleek het zijn inlap outlap. te zijn. Slechte regie ook.
't Blijft Ziggo, allemaal wat matig als je het vergelijkt met de F1 op het engelse TV kanaal de laatste X aantal jaar...aicaramba schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:12:
Haha. Op ziggo sport waren ze Max z'n ronde aan het analyseren. Bleek het zijn inlap te zijn. Slechte regie ook.
Goed resultaat in de quali vandaag, maar vooral verrassend dat de Ferrari's onderpresteren, 't gaat echt niet lekker bij de italianen dit seizoen
Ik dacht dat outlap de ronde was dat je de pit uit komt en dan automatisch de inlap de ronde waar je de pit in komt.. Oh silly me.
0,4ANdrode schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:10:
[...]
Nee Ricciardo heeft gewoon een veel beter rondje neergezet. Goed gedaan. Er zit bijna 0,6 seconden tussen – groot gat.
Ik verwacht morgen dat iig Vettel Max voor de eerste bocht voorbij gaat. Die starten toch wat sneller. Maar dat wordt alleen maar mooi voor de raceFiber schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:12:
[...]
Dit jaar zeker, dit weekend zou pas echt sensationeel zijn.
Zijn beide Red Bulls nou echt sneller dan de Ferrari's of zal dat morgen in de race weer anders zijn...?
En, nogmaals, Sainz blijft lekker meedoen.
Verder over Sainz, ik wil eigenlijk wel weten at hij zou kunnen in de RB. Volgens mij was iedereen het wel bijna eens dat hij even snel, of sneller, was dan Max in de STR. Nette prestatie van hem.
Edit: excuus, ik bedoel alleen in kwali

[ Voor 6% gewijzigd door Moofnor op 14-05-2016 15:17 ]
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Wat een knurften hier he..aicaramba schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:14:
[...]
Ik dacht dat outlap de ronde was dat je de pit uit komt en dan automatisch de inlap de ronde waar je de pit in komt.. Oh silly me.
Helaas maar hey, P4. Echt super prestatie. Horner is ook lyrisch.
Dik voor mekaar show!
Sneller dan Max? Welke races heb jij gekeken dan...Moofnor schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:15:
[...]
Ik verwacht morgen dat iig Vettel Max voor de eerste bocht voorbij gaat. Die starten toch wat sneller. Maar dat wordt alleen maar mooi voor de race
Verder over Sainz, ik wil eigenlijk wel weten at hij zou kunnen in de RB. Volgens mij was iedereen het wel bijna eens dat hij even snel, of sneller, was dan Max in de STR. Nette prestatie van hem.
https://wren.co/join/Devian
Vettel heeft anders nogal eens problemen gehad met mensen achter hem die sneller starten. Vooral omdat ze door hem heen wildenMoofnor schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:15:
[...]
Ik verwacht morgen dat iig Vettel Max voor de eerste bocht voorbij gaat. Die starten toch wat sneller. Maar dat wordt alleen maar mooi voor de race
"Dit ziet erg allemaal netjes en keurig uit"
"Ja nergens overstuur ook he!?"
Joh, als je ziet dat Max allang rechtuit rijdt en nog geen volgas geeft & geen DRS gebruikt, weet je toch wel dat het een uitloop ronde is?
Ze zouden daar captain obvious wel mogen aannemen.

"When you grow up your heart dies"
Excuus, excuus, ik bedoelde alleen in qualificatie natuurlijkDevian schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:16:
[...]
Sneller dan Max? Welke races heb jij gekeken dan...

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
johsjaool schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:17:
Ricciardo... trying to be here tomorrow... en dan doelt hij de persconferentie na de race.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wekt de indruk dat hij nog rustig aan deed omdat dit zijn eerste weekend is
Sorry voor de uitleg, maar er zijn mensen die dit graag willen anders snappen ze het niet meer.
"When you grow up your heart dies"
Nouja, hij begon met de Torro Rosso ook steeds verder naar de limiet te pushen dacht ik. Dat duurde wel 'even' dacht ik?Devian schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:19:
Interview met Max nu...
Wekt de indruk dat hij nog rustig aan deed omdat dit zijn eerste weekend is.
...
Zo nogalMikeyMan schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:22:
Die kamphues begint me ook een beetje te irriteren inmiddels.

Ziggo gewoon uit zetten zodra je Olav z'n stem niet meer hoortMikeyMan schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:22:
Overigens merk ik dat Olav zo nu en dan ook wel wat dingetjes mist of door de war haalt hoor. Maar ja Nederlandse TV, daar verwacht niemand toch echt zo veel van? Of ben ik nou te negatief over ons landje?

...
ric heeft anders mega starts gehad dit jaar, max lijkt daar meestal wat te laten liggen.Moofnor schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:15:
[...]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nu pas? Echt popijopi uitspraken over hoe geweldig Max is. Zonder inhoud.MikeyMan schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:22:
Ja idd, daar hebben we dit topic al voormajoh schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:24:
[...]
Nu pas? Echt popijopi uitspraken over hoe geweldig Max is. Zonder inhoud.
*rennen doet
Met alle voordelen van dien voor de kijkers uiteraard.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
HAM zei iets over 'fouten met de auto' die 'gerectificeerd' zouden zijn en was zichtbaar tevreden over de auto. Het lijkt erop dat er een eind komt aan de run van ROS.
Ferrari had stroop aan de banden? Zelfs RAI voor VET, dat zien we ook niet vaak.
Op google weather zie ik dat het vanavond flink gaat regenen (= schoon circuit) en morgen rond racetijd 25% kans op regen. De temperaturen zijn niet zo hoog als in het vorige seizoen, waar de track temp geloof ik tegen de 45 graden celcius aan kwam, en daarmee was er niet te rijden met de zachtere banden. Morgen denk ik dat er dus misschien wel Softs bij sommige uit de kast gaan komen, maar vooral mediums. Hier en daar wat Hards misschien voor de 1 of 2 stopper strategie, maar het blijft een bandenmanagement circuit dat CatalunyaLuxicon schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:23:
Het zal me benieuwen hoe het morgen loopt, met de gebruikte banden? En hoe de pitstops gaan verlopen. Naast het racen zelf uiteraard.
[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 14-05-2016 15:33 ]
Precies dat idd, de starts van Verstappen zijn nou niet echt rap te noemen ....

Samsung Flip 7
De proefstarts gingen redelijk goed zei die net.. Dus maar even afwachten.dave1972 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:28:
[...]
"Cool as a cucumber" noemden ze Max dan ook op Channel 4.Erapaz schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:26:
Op Channel4 een interview met Prost en Max, mooi om te zien hoe chill hij blijft naast een superster. Prost is overigens nog een kop kleiner dan Max.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nou ik zou hem niet direct in de slechtste catagorie zetten met de starts. Wisselend zijn ze wel, maar toch redelijk gelijk. Het zijn vooral de Mercs die er een potje van maken dit seizoen, en de Ferraris die dit onderdeel van de race WEL goed onder de knie hebben... Gaat een erg spannende start worden dus morgendave1972 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:28:
[...]
In de persconferentie hadden ze het er over dat hard eigenlijk geen geschikte band is voor dit circuit. Denk dat ze met lage temperaturen gewoon lange stints op medium rijden.kevz schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:26:
[...]
Op google weather zie ik dat het vanavond flink gaat regenen (= schoon circuit) en morgen rond racetijd 25% kans op regen. De temperaturen zijn niet zo hoog als in het vorige seizoen, waar de track temp geloof ik tegen de 45 graden celcius aan kwam, en daarmee was er niet te rijden met de zachtere banden. Morgen denk ik dat er dus misschien wel Softs bij sommige uit de kast gaan komen, maar vooral mediums. Hier en daar wat Hards misschien voor de 1 of 2 stopper strategie, maar het blijft een bandenmanagement circuit dat Catalunya
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ja ik denk dat je daar gelijk in gaat hebben. Ik doelde meer op de hards bij de kleinere teams, en misschien wel Williams die er bekend om staan zeer slecht met de banden om te kunnen gaan. Maar het blijft afwachten morgen hoe het weer er bij zitXyritZz schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:29:
[...]
In de persconferentie hadden ze het er over dat hard eigenlijk geen geschikte band is voor dit circuit. Denk dat ze met lage temperaturen gewoon lange stints op medium rijden.
http://www.nu.nl/formule-...alificatie-ooit-neer.html
Jan Lammers in 1980...
Hoe heeft Jos dan gekwalificeerd? Te lang geleden...
Hopelijk bevalt de Red Bull beter qua starten. Ik hoop gewoon dat hij uit de penarie blijft en een solide race kan rijden om ervaring op te doen.dave1972 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:28:
[...]
Dit was voor mij iig de leukste kwali in jaren, bedankt Max.
Heb daar niemand over gehoord vandaag, wat spannend
Hij zei ook dat zijn qualitifatie redelijke ok gingHoyden schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:29:
[...]
De proefstarts gingen redelijk goed zei die net.. Dus maar even afwachten.
Een typfout ok, maar qualitifatie?Ereaser schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:33:
[...]
Hij zei ook dat zijn qualitifatie redelijke ok ging
Samsung Flip 7
P1 en P3 zijn op de racelijn, P4 ligt juist op het vuile gedeelte.dave1972 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:36:
Vraagje, is het eigenlijk niet beter dan te starten op P4 dan P3 .... Het "vuil" ligt toch voornamelijk aan de rechterkant aangezien iedereen links bleef rijden op t rechte stuk ?
Jos was daarin niet zo sterk, moest het meer van zijn race kwaliteiten hebben.KopjeThee schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:32:
4e Plek in Q is blijkbaar evenaring van beste resultaat voor Nederlander.
Jan Lammers in 1980...
Testing, one, two ...
Hoogste wat Jos gekwalificeerd heeft was 6e (belgie 1994)KopjeThee schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:32:
4e Plek in Q is blijkbaar evenaring van beste resultaat voor Nederlander.
Jan Lammers in 1980...
Mochten er al twijfels zijn over Verstappen heet hij ze doet weekend al wel doen verstommen.

Smiling as the shit comes down...
Uhm, dit is gewoon bizar. Top 2 team dit weekend. Grootste talent van de afgelopen 16 jaar ( sinds ik F1 volg.)
Haha, ik ook hoor. Maar Ricciardo z'n ene ronde was gewoon belachelijk.ScrooLoose schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:40:
Betrap me er wel op weer een ras echte Nederlander te zijn door lichtelijk teleurgesteld te zijn met de 4e plek nadat Verstappen Ricciardo in Q1 en Q2 de oortjes heeft gewassen![]()
Mochten er al twijfels zijn over Verstappen heet hij ze doet weekend al wel doen verstommen.
Kan Max dan mooi naartoe werken.
Sowieso schrijf je zo!
[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 14-05-2016 17:34 ]
Vergelijking Verstappen/Ricciardo: https://streamable.com/o0di
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ik denk dat RIC deze analyse ook heeft bekeken voor hij zijn Q3 ronde deedFlipFluitketel schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:51:
Het interview met Horner: http://www.skysports.com/...zE6Vuulf_eFv5xLX_2PYfzsnh
Eerste in magny cours 2003.babbelmb schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:40:
[...]
Hoogste wat Jos gekwalificeerd heeft was 6e (belgie 1994)
Was wel een hele andere kwalificatie opzet en hij had veel geluk met een opdrogende baan.
1. L. Hamilton Mercedes 01:22.000 2. N. Rosberg Mercedes 01:22.280 3. D. Ricciardo Red Bull 01:22.680 4. M. Verstappen Red Bull 01:23.087 5. K. Raikkonen Ferrari 01:23.113 6. S. Vettel Ferrari 01:23.334 7. V. Bottas Williams 01:23.522 8. C. Sainz Jr. Toro Rosso 01:23.643 9. S. Perez Force India 01:23.782 10. F. Alonso McLaren 01:23.981 11. N. Hulkenberg Force India 12. J. Button McLaren 13. D. Kvyat Toro Rosso 14. R. Grosjean Haas 15. K. Magnussen Renault 16. E. Gutiérrez Haas 17. J. Palmer Renault 18. F. Massa Williams 19. M. Ericsson Sauber 20. F. Nasr Sauber 21. P. Wehrlein Manor 22. R. Haryanto Manor |
Mooie analyse, en moeten de mensen uit Q3 starten met de kwalificatiebanden? En zijn er mensen uit de top 6 van de kwalificatie hier misschien in het nadeel?kevz schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:26:
[...]
Op google weather zie ik dat het vanavond flink gaat regenen (= schoon circuit) en morgen rond racetijd 25% kans op regen. De temperaturen zijn niet zo hoog als in het vorige seizoen, waar de track temp geloof ik tegen de 45 graden celcius aan kwam, en daarmee was er niet te rijden met de zachtere banden. Morgen denk ik dat er dus misschien wel Softs bij sommige uit de kast gaan komen, maar vooral mediums. Hier en daar wat Hards misschien voor de 1 of 2 stopper strategie, maar het blijft een bandenmanagement circuit dat Catalunya
...
P1 tot P10 zal starten op de set met softs waar ze in Q2 de snelste ronde mee hebben gereden.Luxicon schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:59:
[...]
Mooie analyse, en moeten de mensen uit Q3 starten met de kwalificatiebanden? En zijn er mensen uit de top 6 van de kwalificatie hier misschien in het nadeel?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Kwam overigens deze nog tegen

Hjj was in de Minaret de beste starter van het veld, haalde dan altijd veel wagens in.
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 14-05-2016 17:34 ]
wij ookSuicyder schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:03:
Mooi resultaat, tijdje geleden dat ik zo heb genoten tijdens een kwalificatie.
Kwam overigens deze nog tegen
[afbeelding]
Dat was in een eerste kwalificatie. Uiteindelijk bij de start van de race stond hij toch geen eerste of ben ik nou gek? Ik kijk al sinds de tijd van Senna, maar kan me geen pole herinneren van Jos.[Roland] schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:53:
[...]
Eerste in magny cours 2003.
Was wel een hele andere kwalificatie opzet en hij had veel geluk met een opdrogende baan.
Dat zou het zelfde zijn als je nu zegt dat Max 2de of 3de gekwalificeerd heeft, maar dat telt niet, na de Q start hij 4de, dus dat is zijn beste kwalificatieuitslag.
Overigens weet ik niet meer precies hoe destijds de kwalificatie in zn werk ging
Heh dat lag voor de hand, dit topic gaat te snel om op te pakken zo'n half uur na de quali
Minaret? Jos scheurde in een moskee over het circuit?Arjantje72 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:05:
[...]
Hjj was in de Minaret de beste starter van het veld, haalde dan altijd veel wagens in.
The ramblings of an idiot
ik hou van autocorrectMcBoom schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:07:
[...]
Minaret? Jos scheurde in een moskee over het circuit?
maar geweldige prestatie
Wikipedia: 2003 French Grand Prix[Roland] schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:53:
[...]
Dat was alleen Q1, Hij startte niet van pole.
Rijders deden een voor een hun rondje op vrijdag en de snelste mocht dan zaterdag als laatste zijn rondje doen. Op vrijdag was Jos de snelste, op zaterdag was hij een na laatstevosss schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:06:
[...]
Dat was in een eerste kwalificatie. Uiteindelijk bij de start van de race stond hij toch geen eerste of ben ik nou gek? Ik kijk al sinds de tijd van Senna, maar kan me geen pole herinneren van Jos.
Overigens weet ik niet meer precies hoe destijds de kwalificatie in zn werk ging
Wel gek eigenlijk, als één na laatste gekwalificeerd, en als laatste geëindigd, maar wel voor de 4 uitvallers uiteraard. Dat was dus niet zo'n best voorbeeld.KopjeThee schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:08:
[...]
Wikipedia: 2003 French Grand Prix
Dat was alleen Q1, Hij startte niet van pole.
...
Juist ja, dat was het. Ik kon me die Q nog wel voor de geest halen, maar niet een als waar Jos als eerste mocht starten op zondag, want ik weet dat Jos geen pole achter zn naam heeft.2003: Drivers do a single low-fuel qualifying lap on Friday to determine running order for Saturday. On Saturday they set a lap with race fuel to determine their starting position.
Dus Max heeft gewoon het record van Lammers geëvenaard nu met die mooie P4 voor morgen
Een record wat al 36 jaar in de boeken staat. Ik ben 39.
Dit jaar gaat Max dat record nog pakken. Daar ben ik wel van overtuigd na vandaag
[ Voor 5% gewijzigd door vosss op 14-05-2016 16:12 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
En met de nieuwe motor van renault kan niet wachten.
Die komt volgens mij pas in Canada en dat is pas over 4 weken..Axente schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:21:
[...]
En met de nieuwe motor van renault kan niet wachten.
-
Ow jammer, gelukkig is aero belangrijker in Monaco.Edd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:24:
[...]
Die komt volgens mij pas in Canada en dat is pas over 4 weken..
Trackerfire schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:17:
Wellicht al geplaatst, maar vind 'm leuk![]()
[afbeelding]
Zie geen interview met Horner.FlipFluitketel schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:51:
Het interview met Horner: http://www.skysports.com/...zE6Vuulf_eFv5xLX_2PYfzsnh

Misschien een noobvraag maar hoe doen ze dat met die pit boxen? Hebben ze er genoeg voor F1 en GP2 of switchen ze dat snel?Bart-Willem schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:34:
Ondertussen is GP2 bezig, die motoren klinken eigenlijk een heel stuk beter dan de F1-motoren.
Wel leuk om te zien welke rijders er toen mee deden, en nu ook nog steeds...Luxicon schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:11:
[...]
Wel gek eigenlijk, als één na laatste gekwalificeerd, en als laatste geëindigd, maar wel voor de 4 uitvallers uiteraard. Dat was dus niet zo'n best voorbeeld.
Fernando Alonso, Jenson Button, Kimi Raikkonen
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ze komen niet in de pitbox, alleen in de 'slow lane'Jackson6 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:37:
[...]
Misschien een noobvraag maar hoe doen ze dat met die pit boxen? Hebben ze er genoeg voor F1 en GP2 of switchen ze dat snel?
GP2/GP3 zit meestal in 'tenten' op de parkeerplaats buiten de races.
Sommige races hebben ze wel een eigen pitlane (bijvoorbeeld Bahrein volgens mij?)
[ Voor 10% gewijzigd door Ryur op 14-05-2016 16:43 ]
ik weet niet zeker hoe het bij een F1 weekend gaat maar ik gok hetzelfde als bij de lagere raceklasses: De F1 krijgt de hoofdpitboxen.. de andere raceklasses worden in staat gesteld de overige pitboxen te huren (bijv. op Spa de pitboxen langs het stuk richting eau rouge). teams die geen box hebben gebruiken een tent/mobile home (afhankelijk van het budget) elders op de paddock. bij de start van hun race of Q komen zij met karretjes met hun materiaal en banden naar de pitstraat en gaan voor de boxen staan die door andere teams worden gebruikt. Bij GP2 zal het wellicht iets professioneler gaan, maar niet iedere circuit heeft een onbeperkt aantal boxen... boxen worden iig niet gewisseld tijdens een weekend.Jackson6 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:37:
[...]
Misschien een noobvraag maar hoe doen ze dat met die pit boxen? Hebben ze er genoeg voor F1 en GP2 of switchen ze dat snel?
Dan hebben ze het daar weer weggehaald, nu in ieder geval hier te vinden: http://www.skysports.com/...the-real-deal-says-horner
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Bottas? Ik denk dat je Massa bedoeldKopjeThee schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:39:
[...]
Wel leuk om te zien welke rijders er toen mee deden, en nu ook nog steeds...
Fernando Alonso, Jenson Button, Kimi Raikkonen, Valtteri Bottas
Edit: Iemand een idee hoelaat Ted's Notebook online staat?
[ Voor 9% gewijzigd door knol_02 op 14-05-2016 16:53 ]

Ik ga er niet eens aan beginnen
Maar uh... mensen, hier krijg je toch kriebels van in je buik!! Ik stond gewoon naast mn bank de laatste minuut! Te-Gek!

Ik zat te slapenknol_02 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:52:
[...]
Bottas? Ik denk dat je Massa bedoeld
Heb ik bewust buiten beschouwing gelaten, toen werd de startvolgorde over twee dagen bepaald en was het inderdaad een (snel) opdrogende baan. Het waren uiteindelijk de Minardi's(?) op de plekken één en twee die eerste dag, ze hadden er uiteindelijk geen zak aan, hoewel het voor Jos Verstappen wel even wat extra aandacht opleverde. Racen kon Jos toch echt als de beste hoor, en dan bedoel ik werkelijk als de beste, hij had er op dat moment echter het materiaal niet meer voor helaas.[Roland] schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:53:
[...]
Toch jaren genoten van Jos destijds en ik mag het nu nog eens (voor flink wat jaren?), opnieuw gaan beleven maar dan om de eerste plekken. Mooi om dat gekriebel in de onderbuik nog eens mee te mogen maken. Het werd bij Q1 en Q2 zelfs even wat natter in de ogen. Ik kan hier zo godsgruwelijk van genieten!
Testing, one, two ...
Is nog niet eens op Sky zelf geweest. Om 19:40 pas.knol_02 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:52:
[...]
Bottas? Ik denk dat je Massa bedoeld
Dit topic is gesloten.
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1