Oeh, screenshot!ongewoongewoon schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:07:
Doodsbedreigingen ontvangen na een goed potje tank rijden is toch wel de kerst op de taart![]()
Man man man...
En natuurlijk reporten bij Playstation
Oeh, screenshot!ongewoongewoon schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:07:
Doodsbedreigingen ontvangen na een goed potje tank rijden is toch wel de kerst op de taart![]()
Man man man...
Ja snap ik wel als je achter in de map blijft staan met een tankongewoongewoon schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:07:
Man man man...

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 20-06-2017 00:57 ]
[ Voor 6% gewijzigd door PSYVIRII op 20-06-2017 07:46 ]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Voor mij ook de reden om niet de Premium Pass te halen. De nieuwe maps lijken me geinig, maar als niemand ze speelt heb je er ook weinig aan. DLC wordt de eerste weken na release veel gespeeld, maar dat wordt erg snel minder.PSYVIRII schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 07:46:
Hopelijk komt er nu wel wat in de update voor Operations want ik word er een beetje gek van. Het is nu constant een uurtje spelen en dan een half uur zoeken naar een volle server.
DLC operations zijn helemaal om te janken.
Hebben mensen ook soms last van een game dat je gewoon een ping hebt van 20 a 30 en alsnog 30 kogels in een vijand moet pompen maar je word zelf neer geknald door 1 kogel. (en nee ik bedoel niet door een shotgun of Henry)
Hopen dat het niet destiny 1 content is anders start je BF1 weer op na een weekjeSqueakyClean schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:22:
[...]
Voor mij ook de reden om niet de Premium Pass te halen. De nieuwe maps lijken me geinig, maar als niemand ze speelt heb je er ook weinig aan. DLC wordt de eerste weken na release veel gespeeld, maar dat wordt erg snel minder.
En met Destiny 2 om de hoek ook niet meer nodig...
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Dit jaar zoveel keuze wat shooters betreft!PSYVIRII schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:26:
[...]
Hopen dat het niet destiny 1 content is anders start je BF1 weer op na een weekje. Of natuurlijk COD of BF2
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ja zeker, voor alle spelersSwizzler24 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:28:
Vraagje. Is frontlines op amiens en aragonne forest vanmiddag inbegrepen in de update?
Ah joh niet zo van dat benauwdeSqueakyClean schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:22:
[...]
Voor mij ook de reden om niet de Premium Pass te halen. De nieuwe maps lijken me geinig, maar als niemand ze speelt heb je er ook weinig aan. DLC wordt de eerste weken na release veel gespeeld, maar dat wordt erg snel minder.
En met Destiny 2 om de hoek ook niet meer nodig...
Ik begrijp je sentiment en al speel ik waarschijnlijk een stukje minder BF1 dan jij (poor Leno schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:10:
[...]
Ah joh niet zo van dat benauwde
Er zijn echt meer dan zat spelers op de DLC maps.
Je moet niet luisteren naar t geblaat, wat nergens op slaat.
Ik heb de Operations 'server hack' nog in m'n lijstje staan (voor de patch snel gedaan) en ik zie dagelijks tientallen DLC servers vol zitten.
Normaal gezien lijkt t dan alsof er geen servers zijn, omdat je in lege komt.. Maar die zijn er dus weldegelijk.
Anywhoo, als je BF graag speelt, doe je jezelf tekort door het angstvallig niet te kopen, want het heeft een mooie meerwaarde, ook de andere game modes.
En de komende DLC's gaan t nog beter maken.
Maar goed, als je naar roeptoeters (behalve Tweakers) op t internet wil luisteren, moet je dat vooral doen
Nee joh stel je voor dat ze het nieuwe paradepaardje Operations wat liefde zouden gevenGilles27 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:33:
Oei dus geen operation?
[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 20-06-2017 15:14 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2017 15:20 ]
Haha dan zou ik er wel in kunnen komen ja. Doodsbedreigingen van mijn eigen team dan welliswaar!To easy schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:10:
[...]
Ja snap ik wel als je achter in de map blijft staan met een tank
Jeroenimous ook altijd, maar die uit die bedreigingen gewoon naar t andere team hoorongewoongewoon schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:50:
[...]
Ik ben altijd bij de actie te vinden met mijn light tank
[ Voor 56% gewijzigd door poor Leno op 20-06-2017 17:08 ]
XBL: MRE Inc
Ik heb mn (Plasma) tv vrij helder staan, ongeveer 80% en in het spel staat de brightness ook op 85%.. Heb niet echt veel last vanPSYVIRII schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:29:
Gisteren ook nog de map gespeeld. Het nadeel van het donker is als je beschoten of geraakt word dan zie ik helemaal niks meer.
[ Voor 20% gewijzigd door ongewoongewoon op 21-06-2017 12:28 ]
PC Metro 128 man dat is pas chaosongewoongewoon schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:23:
Ik dacht dat 64 speler domination op nivelle nights gestoord was, en toen deed ik een potje frontlines.
Dat voelde toch wel als Operation metro on steroids! All aboard the revive trainIk ben het niet eens met dat de map te donker is. Ik vindt het echt geweldig met die zoeklichten en flares!
Is dat nieuw trouwens, 64 speler domination?
Swizzler24 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:25:
Prachtige map alleen veels te donker.
[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 21-06-2017 18:51 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ow god, dat gaat (hopelijk?) een nerf worden voor de Medic AvtomatJeroenimoes schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:21:
[...]
[video]
Hehehehe "Making Kebabs is now possible in BF" - JackFrags
[video]
Heb niet meteen dat gevoel, maar gebruik wel de 3rd person view om te schieten vanuit een vehicule.MRE-Inc schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:39:
Nog piloten hier in de Attack Plane die het na de laatste update (niet die van gisteren trouwens) het vliegen stroperig vinden gaan ?
Voor heen ging je veel vlotter door de bocht. Nou weet ik dat er daar wat aanpassingen aan gedaan zijn om de fighter planes bij te kunnen houden in het bochten werk, maar het is helemaal stroperig als je in de AP in zoomt en je dus je crosshair ziet en dan van links naar rechts wil schieten. Je beweegt je crosshair dan hooguit 3 a 4 cm, maar het gaat ineens traaaaaag als dikke stront. Zal vanavond wel even een filmpje ervan maken wat ik exact bedoel.
Kleine situatie schets:
Aankomen vliegen op een vlag waar 3 a 4 enemies zitten verspreid over pak hem beet 5 - 15 meter.
Inzoomen met je boordkanon zodat je de crosshair ziet
Vuren op vijand 1
Crosshair van vijand 1 naar vijand 2 die op je scherm 10 meter verder naar rechts zit en dan vuren
Vooral dat laatste gaat minder vloeiend net alsof je je stick sensitivity van 50 naar 20 hebt gezet als je een normale foot soldier bent.
Uiteraard heb ik niks aan mijn instellingen gewijzigd.
Je kunt gewoon een server filter aanmaken hePannekoek_NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:59:
Gisteren diverse malen geprobeerd de nieuwe map te spelen via de Quick Match Nivelle Nights optie maar geen 1 keer kwam ik terecht op die map
Daar heb ik ook mee zitten rommelen maar gaf de moed al snel op ..poor Leno schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:07:
[...]
Je kunt gewoon een server filter aanmaken he
Wij hebben iig gisteren ongeveer de halve avond de map op Frontlines zitten spelen..
Bij Frontlines zit Nivelle iig bij de gewone 4 maps rotatie.. Dus start een gewone, en 99% kans dat je daarna kunt voten voor Nivelle (wat iedereen doet)Pannekoek_NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:35:
[...]
Daar heb ik ook mee zitten rommelen maar gaf de moed al snel op ..
Van de week nog maar eens proberen dan inderdaad.
Ik vind het juist stukken beter gaan na de ene laatste update. Ik kan nu veel sneller en gemakkelijker een High Yo Yo of een Barrel Roll attack uit voeren. Voor mijn gevoel kan ik nu veel makkelijker zelfs fighter planes aan (voor zover die nog gebruikt worden).MRE-Inc schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:39:
Nog piloten hier in de Attack Plane die het na de laatste update (niet die van gisteren trouwens) het vliegen stroperig vinden gaan ?
Voor heen ging je veel vlotter door de bocht. Nou weet ik dat er daar wat aanpassingen aan gedaan zijn om de fighter planes bij te kunnen houden in het bochten werk, maar het is helemaal stroperig als je in de AP in zoomt en je dus je crosshair ziet en dan van links naar rechts wil schieten. Je beweegt je crosshair dan hooguit 3 a 4 cm, maar het gaat ineens traaaaaag als dikke stront. Zal vanavond wel even een filmpje ervan maken wat ik exact bedoel.
Kleine situatie schets:
Aankomen vliegen op een vlag waar 3 a 4 enemies zitten verspreid over pak hem beet 5 - 15 meter.
Inzoomen met je boordkanon zodat je de crosshair ziet
Vuren op vijand 1
Crosshair van vijand 1 naar vijand 2 die op je scherm 10 meter verder naar rechts zit en dan vuren
Vooral dat laatste gaat minder vloeiend net alsof je je stick sensitivity van 50 naar 20 hebt gezet als je een normale foot soldier bent.
Uiteraard heb ik niks aan mijn instellingen gewijzigd.
Nope. Het hoort bij de Franse DLC, zo ook de volgende nacht map (Tahure).greatgonzo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:24:
komt die neville nights map ook beschikbaar voor niet-premium leden?
Ja man eindelijk worden paarden leuk. Zo'n speer is zoveel epischer dan een zwaar en al helemaal met die animatieJeroenimoes schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:21:
[...]
[video]
Hehehehe "Making Kebabs is now possible in BF" - JackFrags
[video]
Wat voor controller ? Attack planes zijn iid iets makkelijker want kortere draaicirkel, dus ze vliegen niet meer uit je beeld.Reefun schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:21:
[...]
Ik vind het juist stukken beter gaan na de ene laatste update. Ik kan nu veel sneller en gemakkelijker een High Yo Yo of een Barrel Roll attack uit voeren. Voor mijn gevoel kan ik nu veel makkelijker zelfs fighter planes aan (voor zover die nog gebruikt worden).
Máár.... Het kán ook zijn dat dat door mijn nieuwe controller komt dat het voor mijn gevoel beter gaat
Dat laatste is het probleem ook voor de mensen die nieuwe maps willen spelen en het geld er niet voor over hebben. Ik heb nu al 19 dagen in het spel gestopt en ik zou zelfs nog wel 100 euro willen betalen voor alle nieuwe maps. Het blijft gewoon een klasse spel. De mensen die nu geen 49 euro willen betalen vinden het spel gewoon niet leuk genoeg denk ik.poor Leno schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:36:
[...]
Nope. Het hoort bij de Franse DLC, zo ook de volgende nacht map (Tahure).
Iedereen heeft zn reden natuurlijk, maar ik begrijp nooit echt waarom mensen zo moeilijk doen over 49,-..
Als je ziet hoeveel tijd er tussen de DLC's zit (5-6 maanden = 20-24 weken) Als je in de tussentijd 2,-/2,50 per week in een spaarpotje doet kun je m kopen..
En in tegenstelling tot BF4 zijn de DLC's wel een enorm goeie toevoeging
Maarja dat ben ik, die vooral dit speelt en er behoorlijk wat uur in stopt..
Als die speer dezelfde range heeft als het zwaardTo easy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:29:
[...]
Ja man eindelijk worden paarden leuk. Zo'n speer is zoveel epischer dan een zwaar en al helemaal met die animatie
Ik heb de Elite Controller gekocht. Vervolgens heb ik dan 2 configuraties ingesteld (kun je direct switchen dankzij een knop in het midden). 1 voor vliegtuigen en 1 voor tanks/soldier. Dankzij die zij paddles hoef ik nooit meer mijn duim van de rechterstick af te halen. Zo kan ik heel snel switchen tussen main wapen en secondary, flares afschieten, gemakkelijk achterom kijken in 3rd person (en niet meer per ongeluk in first person free look indrukkenMRE-Inc schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:17:
[...]
Wat voor controller ? Attack planes zijn iid iets makkelijker want kortere draaicirkel, dus ze vliegen niet meer uit je beeld.
Ik speel ook met de Elite , maar heb hem niet voor vliegen ingesteld. Alleen wel voor snipers waardoor ik iets preciezer kan richten als ik als sniper speel. De paddles gebruik ik niet omdat mijn vingers dan continu die paddles indrukken tijdens het spelen. Het vereist voor mij ook dat ik de controller anders vast moet houden, onnatuurlijker voor mij.Reefun schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:43:
[...]
Ik heb de Elite Controller gekocht. Vervolgens heb ik dan 2 configuraties ingesteld (kun je direct switchen dankzij een knop in het midden). 1 voor vliegtuigen en 1 voor tanks/soldier. Dankzij die zij paddles hoef ik nooit meer mijn duim van de rechterstick af te halen. Zo kan ik heel snel switchen tussen main wapen en secondary, flares afschieten, gemakkelijk achterom kijken in 3rd person (en niet meer per ongeluk in first person free look indrukken) etc.
Doordat hij zo customizable is hoef ik geen twister met mijn handen te spelen om gelijktijdig freelook/repair te doen. Ideaal! Maar ook als soldier is het handiger. Dan heb ik ze ingesteld op snel mijn gadgets te selecteren.
In het begin is het erg wennen om met de paddles te spelen, maar zodra die periode voorbij is gaat alles stukken vloeiender! De Elite is prijzig, maar zéker het geld waard!
Dat probleem had ik ook. Vandaar dat ik nu enkel de onderste paddels (de grootste) gebruik. Daar wen je gauw genoeg aan en raak je minder snel per ongeluk aan.MRE-Inc schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:37:
[...]
Ik speel ook met de Elite , maar heb hem niet voor vliegen ingesteld. Alleen wel voor snipers waardoor ik iets preciezer kan richten als ik als sniper speel. De paddles gebruik ik niet omdat mijn vingers dan continu die paddles indrukken tijdens het spelen. Het vereist voor mij ook dat ik de controller anders vast moet houden, onnatuurlijker voor mij.
Ga het ook nog maar eens proberen om met die paddles te spelen. Heel af en toe heb ik wel eens dat ik naar free look ga terwijl ik dat niet wil. Vooral in een dog fight als ik de controller nog intensiever vast houdt. Verder is het vliegen, schieten en bommen droppen in de attack plane een compleet automatisme geworden. Ik hoef niet na te denken.Reefun schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Dat probleem had ik ook. Vandaar dat ik nu enkel de onderste paddels (de grootste) gebruik. Daar wen je gauw genoeg aan en raak je minder snel per ongeluk aan.
Soldier : linker- en rechter paddels : linker en rechter d-pad
Vliegtuigen :
linker paddel : linker stick indrukken (voor gemakkelijker freelook + achteruit kijken in 3rd person)
rechter paddel : gebind op y
Verder heb ik bij de vliegtuig configuratie de linker stick uitgeschakeld omdat ik die heel vaak per ongeluk indrukte tijdens het vliegen.
Afgezien daarvan wat tweaks m.b.t. stick sensitivity.
[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 23-06-2017 11:11 ]
Ik heb nog geen Windows 10 ;-)MRE-Inc schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:04:
[...]
Ga het ook nog maar eens proberen om met die paddles te spelen. Heel af en toe heb ik wel eens dat ik naar free look ga terwijl ik dat niet wil. Vooral in een dog fight als ik de controller nog intensiever vast houdt. Verder is het vliegen, schieten en bommen droppen in de attack plane een compleet automatisme geworden. Ik hoef niet na te denken.
Ik kom in CQ bv aanvliegen op een vlag, inzoomen met de machine gun, zoveel mogelijk raken en kijken of er hitmarkers zijn dan op het laatste moment optrekken en de bommen droppen en optrekken om vervolgens zoveel mogelijk zigzaggend weg te vliegen om tanks geen kans te geven om me te raken. Ik merk volgens mij niet eens dat ik switch van machine gun naar bommen en ook niet dat ik met Y de bommen drop.
Maar jouw config wil ik wel een graag proberen. Een keer een skill test op een lege map is ook wel eens leuk.
Via de Xbox Accesoires app op Windows 10 kun je volgens mij je config opslaan of delen ergens online. ALs je dat eens zou willen doen, dan kan ik hem ook eens testen. Jouw config klinkt wel heel er makkelijk om toe te passen (maar zal in de praktijk wel wat lastiger zijn)
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh30xj3
[ Voor 5% gewijzigd door Reefun op 23-06-2017 12:18 ]
Regelrechte bullshit wat je nu zegt. Er zijn genoeg mensen die nu eenmaal niet direct dat bedrag kunnen ophoesten ondanks dat ze de game geweldig vinden..MillanO schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:47:
[...]
Dat laatste is het probleem ook voor de mensen die nieuwe maps willen spelen en het geld er niet voor over hebben. Ik heb nu al 19 dagen in het spel gestopt en ik zou zelfs nog wel 100 euro willen betalen voor alle nieuwe maps. Het blijft gewoon een klasse spel. De mensen die nu geen 49 euro willen betalen vinden het spel gewoon niet leuk genoeg denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 23-06-2017 14:48 ]
PSN id: PENo1
Waarom is dat bullshit wat ie schrijft? Het kan toch zijn dat mensen het wel kunnen betalen maar niet willenP.E.No.1 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:47:
[...]
Regelrechte bullshit wat je nu zegt. Er zijn genoeg mensen die nu eenmaal niet direct dat bedrag kunnen ophoesten ondanks dat ze de game geweldig vinden..
Volgens mij lees je niet wat ie zegt. Hij gaat er van uit dat mensen die de dlc niet kopen waarschijnlijk het spel niet leuk genoeg vinden en dat ie er zelf wel 100 euro er voor over heeft. Mooi dat ie zoveel geld heeft maar ik wil alleen maar zeggen dat ik het spel ook super vindt maar dat betekent niet dat ik gelijk alle dlc wil of kan kopen. Verder moet je je niet bemoeien met mijn persoonlijke situatie vind ikpoor Leno schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:15:
[...]
Waarom is dat bullshit wat ie schrijft? Het kan toch zijn dat mensen het wel kunnen betalen maar niet willen
Maar je kunt ze ook los kopen per keer.. Dan heb je tussen de DLC's 5-6 maanden om 15,- te sparen..
Nou sorry, maar als je in al die maanden geen 15,- bij elkaar kan krijgen, dan zou ik me over hele andere dingen ernstig gaan druk maken en het gamen even laten voor wat het is..
Op die fiets, ik las het idd gewoon dat ie bedoelde dat mensen er misschien uberhaupt geen 49 voor over hebben, niet dat het perse in 1x moest worden opgehoest.P.E.No.1 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:49:
[...]
Volgens mij lees je niet wat ie zegt. Hij gaat er van uit dat mensen die de dlc niet kopen waarschijnlijk het spel niet leuk genoeg vinden en dat ie er zelf wel 100 euro er voor over heeft. Mooi dat ie zoveel geld heeft maar ik wil alleen maar zeggen dat ik het spel ook super vindt maar dat betekent niet dat ik gelijk alle dlc wil of kan kopen. Verder moet je je niet bemoeien met mijn persoonlijke situatie vind ik. Ik heb BF4 wel premium btw
ongewoongewoon schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:51:
Tip voor als je vast komt te zitten in het end of round scherm @ operations, mocht je met een vriend in het potje zitten ga dan via het playstation menu naar een knop waar je je vriend kunt joinen. vervolgens kom je in een laadscherm en je kunt met het vierkantje meteen joinen. Je komt dan weer in het spawn scherm zonder punten verlies
Ja, en dan bij een volgende patch het nog niet kunnen fixenjap85 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:32:
Thanks! Toch jammer dat Dice het met nieuwe updates het toch ook vaak weer voor elkaar krijgt om nieuwe bugs te introduceren..
[ Voor 22% gewijzigd door poor Leno op 24-06-2017 22:15 ]
Dat krijg ik ook vaak de eerste keer als ik het probeer. En vaak de 2de keer proberen lukt altijd....Gearloose schreef op zondag 25 juni 2017 @ 00:56:
Anderen ook problemen met het starten van een operation in the devil's anvil??
Wij krijgen steeds de melding dat er geen suitable game gevonden kan worden...
Best jammer want de map is wel tof...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Wat nog onrealistischer is, is dat de dichte mist zich ook IN de huizen bevind. Maar je hebt wel gelijk, die mist is soms gewoon hinderlijk. Snap best dat het weer zich niets van oorlogen aantrekt maar laten we eerlijk zijn, hoe vaak hebben we hier in Nederland nu te maken met dichte mist? Misschien hooguit 10 dagen per jaar?dangerpaki schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:17:
Ze moeten eens GVD kappen met die idioot dichte mist in elke level! Weerseffecten met mate prima. Maar echt origineel is het niet om elke level dichte mist te geven icm smoke granades. Was in BF4 overigens precies hetzelfde op een aantal buitenlevels.
De mist vind ik niet echt irritant. Waar ik wel helemaal gek van word is dat 'Vloer is lava' gezeik van die lucifer vuurtje op de grondSnowwie schreef op maandag 26 juni 2017 @ 01:05:
[...]
Wat nog onrealistischer is, is dat de dichte mist zich ook IN de huizen bevind. Maar je hebt wel gelijk, die mist is soms gewoon hinderlijk. Snap best dat het weer zich niets van oorlogen aantrekt maar laten we eerlijk zijn, hoe vaak hebben we hier in Nederland nu te maken met dichte mist? Misschien hooguit 10 dagen per jaar?
Hier nog op terug komend ; Ik heb geen mogelijkheid om mijn config te sharen zonder die app. Via de xbox zelf kan het geen eensMRE-Inc schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:04:
[...]
Ga het ook nog maar eens proberen om met die paddles te spelen. Heel af en toe heb ik wel eens dat ik naar free look ga terwijl ik dat niet wil. Vooral in een dog fight als ik de controller nog intensiever vast houdt. Verder is het vliegen, schieten en bommen droppen in de attack plane een compleet automatisme geworden. Ik hoef niet na te denken.
Ik kom in CQ bv aanvliegen op een vlag, inzoomen met de machine gun, zoveel mogelijk raken en kijken of er hitmarkers zijn dan op het laatste moment optrekken en de bommen droppen en optrekken om vervolgens zoveel mogelijk zigzaggend weg te vliegen om tanks geen kans te geven om me te raken. Ik merk volgens mij niet eens dat ik switch van machine gun naar bommen en ook niet dat ik met Y de bommen drop.
Maar jouw config wil ik wel een graag proberen. Een keer een skill test op een lege map is ook wel eens leuk.
Via de Xbox Accesoires app op Windows 10 kun je volgens mij je config opslaan of delen ergens online. ALs je dat eens zou willen doen, dan kan ik hem ook eens testen. Jouw config klinkt wel heel er makkelijk om toe te passen (maar zal in de praktijk wel wat lastiger zijn)
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh30xj3
Overigens vlieg ik met deze config:
Air vehicle buttons: Default
Air vehicle sticks: Southpaw
Verder heb ik bij Advanced de Plane control sensitivity nog op 200% staan.
+1, klote mist...en in een gebouw is je zicht net zo belemmerd als buiten.dangerpaki schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:17:
Ze moeten eens GVD kappen met die idioot dichte mist in elke level! Weerseffecten met mate prima. Maar echt origineel is het niet om elke level dichte mist te geven icm smoke granades. Was in BF4 overigens precies hetzelfde op een aantal buitenlevels.
Verwijderd
Ja verpest echt het spel plezier!ongewoongewoon schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:14:
[...]
+1, klote mist...en in een gebouw is je zicht net zo belemmerd als buiten.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Sowieso is dit k#t.. en het lijkt wel alsof de medic guns de laatste tijd hun eigen mistwolkje maken.. Het lijkt nog erger geworden dan dat t al was.ongewoongewoon schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:14:
[...]
+1, klote mist...en in een gebouw is je zicht net zo belemmerd als buiten.
En als hij er niet in zit moet je als Medic hele tijd met je spuit achter hem aanrennen, elke meter valt ie neerpoor Leno schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:05:
Oeh kijk! Er is een video van @Jeroenimoes opgedoken toen ie met z'n mini tankje werd aangehouden en eruit werd getrokken![]()
![]()
![]()
[video]
poor Leno schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:05:
Oeh kijk! Er is een video van @Jeroenimoes opgedoken toen ie met z'n mini tankje werd aangehouden en eruit werd getrokken![]()
![]()
![]()
[video]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik denk dat dat juist super goed is gedaan, net als in de werkelijkheid. Natuurlijk heb ik nog nooit in real life een slagveld meegemaakt, maar wel extreme mist tijdens oud- en nieuw wat vol vermengt is met kruitdampen. En dat geeft dezelfde variaties.Jeroenimoes schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:57:
Het meest vreemde van de mist is dat het nergens consequent is: soms is de mist prima, soms is het extreem donker (alsof the mist zwarte rook is, vaak op Argonne), en soms is de mist zo verblindend dat je binnenin het chateau van Ballroom Blitz de andere kant niet eens kunt zien.
Zoek naar de platoon "Gathering of Tweakers"RandomCreated schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:40:
Ik heb me via het formulier aangemeld, ik weet dat dit later is aangezien het forum al tijdje bestaat. Maar wat gaat er nu gebeuren ?
Hoe raak ik dan in contact met mede tweakers voor Battlefield 1 te spelen (Platform: Xbox One)
Verwijderd
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Het is overal al vaak besproken maar eigenlijk word het alleen maar erger. Scouts zijn zo irritant. 80% procent van de tijd word ik af gemaakt door een luie sniper die eigenlijk niet eens mee doet met het 'echte' spel.PSYVIRII schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:48:
Kan Dice 64 man Operations niet gewoon veranderen in Scout-Only. owww wacht dat is het al.
Smoke grenades helpen niet altijd. Je kan soms nog steeds gewoon quickscopen door de smoke heenReefun schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:36:
Last van Scouts? Neem Smoke Grenades mee! Problem solved!
Zowel als verdediging tegen vijandelijke scouts alsmede een groep van 5+ scouts in je eigen team bij mekaar te irriteren!
[ Voor 7% gewijzigd door PSYVIRII op 28-06-2017 12:27 ]
RSC?PSYVIRII schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:25:
[...]
Smoke grenades helpen niet altijd. Je kan soms nog steeds gewoon quickscopen door de smoke heen
Maar ik schiet scouts meestal wel naar de knoppen door de RSC
Quickscopen? Dit was toch het BF1 topic en niet CoD ?PSYVIRII schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:25:
[...]
Smoke grenades helpen niet altijd. Je kan soms nog steeds gewoon quickscopen door de smoke heen
Maar ik schiet scouts meestal wel naar de knoppen door de RSC

[ Voor 58% gewijzigd door poor Leno op 28-06-2017 14:34 ]
RSC 1917..... DLC Medic wapen.
Kun je beter een Supressive variant LMG daarvoor pakken! Als ik niet een AA of vliegtuig te pakken kan krijgen en de vijand heeft een Zeppelin dan switch ik direct naar de MG 15 Supressive.Gearloose schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:14:
Scouts zijn onderdeel van de "beleving".
Ik vind ze vaak ook bloed irritant, maar pak zelf ook graag een sniper om die gunners uit een behemoth te knallen
Gooi maar is een keer de infantry variant op de scout en dan richten naar de smoke en dan voel je de vis al aan je trekken door de aim assist.Reefun schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:35:
[...]
Quickscopen? Dit was toch het BF1 topic en niet CoD ?
Nee maar serieus, Smokes werkt 9 van de 10x mits je ze goed gebruikt. Zo lang ze je niet kunnen zien is de kans dat ze je raken aanzienlijk lager. Enige is dat heel weinig mensen smoke grenades gebruiken. Ik gebruik ze enkel als support en als medic. Zeker als support kun je flink door pushen met Operations, zo lang je team maar mee gaat.
Plus, smoke grenades zorgen er ook voor dat je niet oplicht op de mini-map als er een flare is afgeschoten.
Smoke grenades zijn eigenlijk echt onderschat. Ik ga mezelf proberen aan te leren om deze meer te gaan gebruiken want je hebt helemaal gelijk.Reefun schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:35:
[...]
Quickscopen? Dit was toch het BF1 topic en niet CoD ?
Nee maar serieus, Smokes werkt 9 van de 10x mits je ze goed gebruikt. Zo lang ze je niet kunnen zien is de kans dat ze je raken aanzienlijk lager. Enige is dat heel weinig mensen smoke grenades gebruiken. Ik gebruik ze enkel als support en als medic. Zeker als support kun je flink door pushen met Operations, zo lang je team maar mee gaat.
Plus, smoke grenades zorgen er ook voor dat je niet oplicht op de mini-map als er een flare is afgeschoten.
[ Voor 24% gewijzigd door MillanO op 28-06-2017 15:49 ]
Dit wist ik al, maar dat het andersom werkte dus nietReefun schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:06:
[...]
Kun je beter een Supressive variant LMG daarvoor pakken! Als ik niet een AA of vliegtuig te pakken kan krijgen en de vijand heeft een Zeppelin dan switch ik direct naar de MG 15 Supressive.
Je kan gewoon dwars door de Zeppelin heen schieten (ja, zelfs de gunners bovenop!). Dus ook al heb je geen direct Line of Sight, gewoon schieten waar ze letterlijk zitten en je raakt ze gewoon !
Plus, dit werkt ook andersom. Dus stel voor dat jij in een Gunner plek zit van de Zeppelin (dus de machinegeweren voorop en achterop), je kunt dwars door de Zeppelin heen schieten. Ideaal om vijandelijke vliegtuigen he-le-maal gek te maken
Vaak bu'j te bang!
Ah op zo een bicycle. Ik gebruik geen aim-assist dus dat wist ik nietPSYVIRII schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:15:
[...]
Gooi maar is een keer de infantry variant op de scout en dan richten naar de smoke en dan voel je de vis al aan je trekken door de aim assist.
Case in point : http://imgur.com/WQ8bSua-tom-562 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:06:
[...]
Dit wist ik al, maar dat het andersom werkte dus niet
Ze zijn ook zwaar onderschat. Je kan met een limpet charge en smoke heel makkelijk oprukken op praktisch iedere map. Zie het voorbeeld hier ; http://imgur.com/P3w1HndMillanO schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:34:
[...]
Smoke grenades zijn eigenlijk echt onderschat. Ik ga mezelf proberen aan te leren om deze meer te gaan gebruiken want je hebt helemaal gelijk.
¯\_(ツ)_/¯
Dat is een van de versies van de assault tank. Je laat een duif los en krijgt dan een artillery strike op jouw positie.BoltYes schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:50:
Gister vloog er een duif uit m'n tank op Nivelle Nights, was tijdens conquest. Iemand een idee of dit hoort, of dat ik een easter egg gevonden heb
¯\_(ツ)_/¯
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq