Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
poor Leno schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:32:
Jullie hadden tenminste meer dan genoeg medics ;(
Alleen ik in m'n eentje had al 42 revives. Zag ook nog een andere speler hardcore revives geven, dus volgens mij viel dat wel mee. ;)

Het viel me vooral op dat de 'blauwen' tijdens de eerste map erg veel achter muurtjes bleven wachten en niet echt naar voren liepen. Het leek alsof ze bang waren om dood te gaan. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Uffeltje op 02-06-2017 18:37 ]

YouTube

Ja dat bedoel ik, jullie waren onze enige medics..

Misschien moeten we weer beginnen met med-trains op te starten :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Jullie weten wel dat je met revives in principe te laat bent als medic? :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:47:
[...]

Enige optie is mijn eigen voortgang en gereserveerde ruimte verwijderen te verwijderen bij Opgeslagen gegevens. Heb dat laster maar verwijderd.
Heb geprobeerd, maar het eerste potje daarna wat ik speelde meteen een zwart scherm haha. Daarna een goed potje en kreeg ik in het score scherm alleen maar cijfers te zien en geen plaatjes en kleuren 8)7

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Jeroenimoes schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:48:
Voor mensen die snell willen levelen nog een tip: er zit een bug in de game waarbij de Defenders bij Operations een te hoge scoreboost krijgen.

Dit kunnen ze blijkbaar niet hotfixen, dus maak hier een maandje misbruik van ;)

https://twitter.com/DRUNKKZ3/status/869623617583276032
Volgens mij is dit zojuist gepatched

Verwijderd

Frontlines binnenkort ook beschikbaar op amiens en aragonne forest. Zie Westie op YouTube voor meer informatie.

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
shakespeare schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:26:
[...]

Volgens mij is dit zojuist gepatched
Haha, ja kwam ook niet goed uit met het 2x XP weekend. Ik dacht al dat DICE gek was geworden. Je kreeg sowieso al die extra Conquest punten, bij winst 2.5x de punten x 2x eventuele squad boost en dan de 2x XP in dit weekend.

Stel je haalde 50.000 score bij winst uit een Operatie als defender werd dit x 2.5 gedaan. Dat is dus 125.000 punten x 2x XP Boost is 250.000 x 2x voor het XP weekend en has je dus 500.000 score voor 1 potje Operations.

Deze score is overigens nog zonder de ribbons die je krijgt voor bepaalde prestaties/kills.

[ Voor 7% gewijzigd door MillanO op 03-06-2017 17:58 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
En uiteindelijk gaat alleen je level omhoog maar verder haal je er gewoon geen reet mee. Leuk voor dat nummer bij je naam maar dat stelde toch al weinig voor.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-11 18:54
Bug is er nog steeds...
Is dus geen patch geweest.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:09
Gearloose schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:56:
Bug is er nog steeds...
Is dus geen patch geweest.
Goed verhaal. Lekker kort ook...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-11 18:54
Er werd toch gesproken dat de xp bug gepatched was?
Dat is dus niet zo, wilde ik alleen even laten weten.
Zal volgende keer meer woorden gebruiken om hetzelfde te vertellen!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Gearloose schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:05:
Er werd toch gesproken dat de xp bug gepatched was?
Dat is dus niet zo, wilde ik alleen even laten weten.
Zal volgende keer meer woorden gebruiken om hetzelfde te vertellen!
Je moet Jeroen niet al te serieus nemen. ;)

YouTube

• Killquick128
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-02-2022
Ik heb ook in battlefield 1 een verzoek gedaan om platoon GoT te joinen. Tevens ook de Google form ingevuld. Ik speel op Ps4 en voornamelijk domination en team deatmatch. Voice communication gebruik ik vooral via Ps4, maar zie dat je discord moet gebruiken? Heb het wel geïnstalleerd op telefoon... Nickname zowel Psn als discord is Killquick_nl (jaja vreselijke nickname die ik als sinds socom 1 op playstation 2 gebruik en nog steeds niet kan veranderen :p)..

Ben weer net zo verslaafd aan battlefield als toen bij deeltje drie de Close Quarters uitbreiding kwam. Met name sinds laatste patches loopt spel erg soepel en gelukkig nu niet zoveel trade kills meer.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Haha nee bug nog steeds aanwezig, het lijkt me dat ze deze wel gaan patchen en geen maand wachten?

• Geronimous
Lijkt me meer een slechte photoshop van iemand

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-11 10:11
Hoop dat ze met die granaatbug ook geen maand wachten. Heb nu helemaal geen nieuwe granaat meer tenzij ik dood ga, dan pas heb ik er weer een.

Ik speel altijd support maar ben aan het kijken voor een andere klasse er bij om af te wisselen en twijfel tussen medic en assault. Assault zou ik alleen doen om de Hellriegel te kunnen proberen maar medic zou ik willen doen om te healen. Al vraag ik me af of healen wel toegestaan is in BF1.... Kwam er als assault vandaag achter dat er weinig mensen support spelen en als ze dat doen dan zijn ze te besodemieterd om munitie achter te laten. Heb me al twee keer dood laten schieten om zo weer nieuwe munitie te krijgen.

Heb toch maar de premium pass gehaald en heb er geen spijt van, zijn erg leuke maps en het support wapen in de DLC is geweldig. Jammer dat er voor de support niet standaard al zo'n wapen was.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• To easy
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:21:
Frontlines binnenkort ook beschikbaar op amiens en aragonne forest. Zie Westie op YouTube voor meer informatie.
Damn aragonne word zo vet denk ik!

Kan trouwens hele weekend amper TDM spelen vanwege lege servers...

• MillanO
Lekker Ventje schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:49:
Hoop dat ze met die granaatbug ook geen maand wachten. Heb nu helemaal geen nieuwe granaat meer tenzij ik dood ga, dan pas heb ik er weer een.

Ik speel altijd support maar ben aan het kijken voor een andere klasse er bij om af te wisselen en twijfel tussen medic en assault. Assault zou ik alleen doen om de Hellriegel te kunnen proberen maar medic zou ik willen doen om te healen. Al vraag ik me af of healen wel toegestaan is in BF1.... Kwam er als assault vandaag achter dat er weinig mensen support spelen en als ze dat doen dan zijn ze te besodemieterd om munitie achter te laten. Heb me al twee keer dood laten schieten om zo weer nieuwe munitie te krijgen.

Heb toch maar de premium pass gehaald en heb er geen spijt van, zijn erg leuke maps en het support wapen in de DLC is geweldig. Jammer dat er voor de support niet standaard al zo'n wapen was.
Wat bedoel je met of healen is toegestaan in BF1? Graag zelfs! Zoveel medics die hun werk doen zijn er niet. Ze zijn zelfs zo schaars dat ze bij mij standaard een 'Thanks' krijgen als ze me reviven.

• To easy
Pfff zeppelin. Kijk wat die kerel in zijn handen heeft. Een SPEER als wapen hoe vet is dat haha. We gaan langzaam naar een middeleeuws spel en i like it :) (Battlefield Knight edition, make it happen dice)

• Lekker Ventje
MillanO schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:22:
[...]

Wat bedoel je met of healen is toegestaan in BF1? Graag zelfs! Zoveel medics die hun werk doen zijn er niet. Ze zijn zelfs zo schaars dat ze bij mij standaard een 'Thanks' krijgen als ze me reviven.
Was sarcastisch bedoeld :) Merk er namelijk weinig van, net zoals dat ik als support regelmatig de meeste resupplies doe en er dan bv maar 31 heb. Geeft aan hoe weinig de anderen het boeien om munitie uit te delen.
Aan de andere kant, wat boeit het ook of je wint of verliest, van het moment dat je lvl 10 in je klasse bent maakt het geen zak meer uit wel level je hebt. Daar zal Dice wat aan moeten gaan doen bij BF 2 (of gaan we van 1 naar 5)?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

To easy schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:23:
[...]

Pfff zeppelin. Kijk wat die kerel in zijn handen heeft. Een SPEER als wapen hoe vet is dat haha. We gaan langzaam naar een middeleeuws spel en i like it :) (Battlefield Knight edition, make it happen dice)
De speer was allaaaaaang bekend :)

en trouwens:
*O* [GoT] Platoon PS4 heeft 100 members!!! *O*

Voor degenen die zich nog hebben aangemeld, sorry.. Hopelijk worden het er in de toekomst meer dan 100..

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 15:56

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Wie (PS4) heeft er zin om vanavond rond een uur of 8 even een paar potjes Operations te spelen?

If it aint fixed, it's broken.

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-09 13:53
speel sinds kort ook weer BF1 en heb daarvoor de premium pas gehaald. Operations is mijn favoviete modus.
Toch verlies ik sneller mijn aandacht bij BF1, wat ik bij voorgaande delen (behalve hardline, nooit gespeeld) niet had.
ik ga vanavond in elk geval wel weer spelen. Het is zeker een goed spel, maar toch zegt het iets als ik tijdens het spelen van BF ineens behoefte heb aan een ander spel.

• H3nk3rd
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-08-2022
Ik heb het zelfde probleem ,
Speel het al sinds de release en heb ook de premium pas.

Bf1 is mooie en goede game alleen verveeld het snel.

Des al niet te min raad ik hem sowieso aan!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 15:56

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Eens! Ik wilde net vragen of sommigen van jullie nog wel eens BF4 online spelen?

If it aint fixed, it's broken.

• To easy
poor Leno schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:43:
[...]

De speer was allaaaaaang bekend :)

en trouwens:
Okeee ik wist het iig niet, maar ik heb wel zin om hem te gebruiken online :).

Of miss wel als verzamel object voor een melee wapen 8)
Tjebakka schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:35:
Eens! Ik wilde net vragen of sommigen van jullie nog wel eens BF4 online spelen?
Zodra ik level 100 heb bereikt en er is nog geen nieuwe DLC uit voor BF1, dan ga ik weer even terug naar BF4. Ik heb wel weer zin om in een Scout/Attack Heli te vliegen d:)b

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ze mogen ook wel eens iets aan de team balance doen. Dit is soms ook zo oneerlijk als maar wat.

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:43:
*O* [GoT] Platoon PS4 heeft 100 members!!! *O*

Voor degenen die zich nog hebben aangemeld, sorry.. Hopelijk worden het er in de toekomst meer dan 100..
Hoi Leno, waar kan ik me aanmelden als member? Ik heb onlangs gezocht maar ik begrijp het nog niet helemaal of kan het niet vinden.

Ik speel bf1 op de ps4, voornamelijk conquest, domination, operations en frontlines. _/-\o_
Zonnetje83 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:12:
[...]

Hoi Leno, waar kan ik me aanmelden als member? Ik heb onlangs gezocht maar ik begrijp het nog niet helemaal of kan het niet vinden.

Ik speel bf1 op de ps4, voornamelijk conquest, domination, operations en frontlines. _/-\o_
Hoi, het kan dus niet meer, aangezien het max aantal slechts 100 is..

Maar in t vervolg (meer dan 100?) kun je zoeken op 'Tweakers', dan krijg je vanzelf de platoon te zien en kun je je aanmelden :)

• Zonnetje83
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:29:
[...]

Maar in t vervolg (meer dan 100?) kun je zoeken op 'Tweakers', dan krijg je vanzelf de platoon te zien en kun je je aanmelden :)
Ah nee!! Shit, te laat. Bedankt voor het antwoord tho. Is er enig zicht op om dat aantal te verhogen zodat ik wel kan joinen? Moet Sony dat besluiten of is dat een slatoon-beheerder-kwestie? Sorry, ik speel al lang op de ps4 bf1 en heb vroeger op de pc in diverse clans gezeten. Maar dit is even nieuw voor me O-)

En je bedoelt in bf1 ergens zoeken op ' tweakers'? Dan moet ik even op zoek waar dat zoeken kan.

• realstiner
  • Laatst online: 10-11 11:40
Mijn ervaring is toch helemaal gekeerd sinds die May update...ik heb enorm veel moeite om spelers te raken, ook al schiet ik er vol op. Geen hitmarkers, maar ik ben in 2 hits dood of kritiek (Health onder 30%). Als ik dan 1 raak moet ik er zeker 5 of 6 keer op schieten voor dat die effectief dood is.

Nog mensen met dat probleem (PS4)? Heb ook telkens dat Latency symbool op mijn scherm, terwijl mijn ping altijd rond de 30 schommelt.

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:45
realstiner schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:41:
Mijn ervaring is toch helemaal gekeerd sinds die May update...ik heb enorm veel moeite om spelers te raken, ook al schiet ik er vol op. Geen hitmarkers, maar ik ben in 2 hits dood of kritiek (Health onder 30%). Als ik dan 1 raak moet ik er zeker 5 of 6 keer op schieten voor dat die effectief dood is.

Nog mensen met dat probleem (PS4)? Heb ook telkens dat Latency symbool op mijn scherm, terwijl mijn ping altijd rond de 30 schommelt.
Merkte het gisteren ook m.b.t. die hitmarkers. Toch een aantal 100% kills gemist. (was echt close range).
Of dit de update is of iets server gerelateerd weet ik niet.

1x zag ik ook een tegenstander met zijn rug naar mij toe zitten en toch werd ik neergehaald..

Achjaa.... afgezien daarvan.. zijn ze wel echt bezig om BF1 wat meer op niveau te krijgen!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
b.o.n.s schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:20:
[...]

Merkte het gisteren ook m.b.t. die hitmarkers. Toch een aantal 100% kills gemist. (was echt close range).
Of dit de update is of iets server gerelateerd weet ik niet.

1x zag ik ook een tegenstander met zijn rug naar mij toe zitten en toch werd ik neergehaald..

Achjaa.... afgezien daarvan.. zijn ze wel echt bezig om BF1 wat meer op niveau te krijgen!
Jup heb ik ook meerdere malen nu ook gehad tegen een scout. Zie je hem liggen en naar voren kijken en opeens schiet hij uit zijn reet. 8)7

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• b.o.n.s
hehehe

Verwijderd

realstiner schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:41:

Same here. Soms weet ik zeker dat ik raak schoot en dan toch ga ik dood.
erg irritant

• Geronimous

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-11 13:15

BoltYes

This is the Way

Komt er nog een tweede platoon? Begin het spel eindelijk een beetje onder de knie te krijgen, maar mis regelmatig goed teamwork. Ben groot fan van PTFO spelen :)

¯\_(ツ)_/¯

• b.o.n.s
Wat is Frontlines een vette mode zeg 😎😎
b.o.n.s schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:47:
Wat is Frontlines een vette mode zeg 😎😎
Jepp, behalve op Soissons :N

Operations is die map ook k#t.. Alleen op Conquest is ie leuk..

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Wat ook zwaar irritant is; als je operations speelt en je gaat naar options,dan kom je niet meer uit het menu om vervolgens verder te spelen. Kun je alleen quitten. Lelijk als je bijna hebt gewonnen als Defender. Loop je bonuspunten mis.
Bajan schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 17:18:
Wat ook zwaar irritant is; als je operations speelt en je gaat naar options,dan kom je niet meer uit het menu om vervolgens verder te spelen. Kun je alleen quitten. Lelijk als je bijna hebt gewonnen als Defender. Loop je bonuspunten mis.
Ja dat is een hele vieze nasty bug -O-

Overigens komt ie vaak alleen voor als je bent blijven zitten om t geheel nogeens te doen. De eerste ronde gebeurt het eigenlijk niet..

• Bajan
Goeie tip! Speelde trouwens voorheen alleen maar conquest maar met operations haal je echt veel meer punten.

• Lekker Ventje
Ik ben van operations weggegaan naar conquest vanwege regelmatig lege mappen en een overload aan snipers. De punten boeien me niet meer want mijn class level is al voorbij lvl 10.
Dat is wel jammer, je kunt wel punten halen maar levelen is zinloos, het voegt niets meer toe als je al lvl 10 in je class bent. In BF3 bleef je langere tijd dingen vrijspelen, zoals optics.

• Bajan
Als je kiest voor 'join any operation' zit je vaak wel in een volle of redelijk volle map. Zelfs in de ochtend. Zelf wil ik de 'magische grens' van level 100 halen. Daarom wil ik snel levellen. Je hebt er niets aan maar het staat gewoon bad ass.

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik ben nu ook bezig voor level 100, maar de punten wat je moet halen voor 100 te worden vanaf 99 zijn toch ook stukken meer dan normaal.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-11 12:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Zag dat er een plaatsje vrij was in het ps4 platoon.. Heb me aangemeld (hjbrokers81)

• Abothur
  • Laatst online: 20-01 13:10
poor Leno schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:29:
[...]

Jammer dat er een cap op zit, had mij ook al aangemeld. Zijn er nog andere Nederlandse groepen in BF die niet vol zitten?

• Geronimous
Abothur schreef op zondag 11 juni 2017 @ 15:36:
[...]

Jammer dat er een cap op zit, had mij ook al aangemeld. Zijn er nog andere Nederlandse groepen in BF die niet vol zitten?
Ik merk dat er behoefte is aan nog een platoon, dus ik heb Gathering of Tweakers II aangemaakt.

Platoon is voorlopig vrijelijk te betreden, echter gelieve alleen te doen als je nog niet in het eerste platoon zit.
Ik zal er niet op 'handhaven', want soms is het handig als je met andere GoT vriendjes in eenzelfde platoon zit, en hoe meer zielen, hoe makkelijk een je een game kan joinen met een volle tweakers squad! ;)

Platoons

[ Voor 30% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2017 19:18 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Muuh87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:19
Net aangemeld. Speel voornamelijk operations. Vind dat toch de leukste modus (als t lukt dan 😂)

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 08:47
Stomme vraag wellicht ... maar zijn er ook wel eens aanbiedingen voor de "season pass" (Xbox One)?

• Geronimous
smoken schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:21:
Stomme vraag wellicht ... maar zijn er ook wel eens aanbiedingen voor de "season pass" (Xbox One)?
Nog niet, gaat wel ooit komen. Vaker wat verder in het DLC release schema

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 08:47
Jeroenimoes schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:16:
[...]

Nog niet, gaat wel ooit komen. Vaker wat verder in het DLC release schema
Tx. Dan twijfel ik nog even door ;-)

• To easy
smoken schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:21:
sws wanneer ze allemaal uit zijn haha, maar dan ben je alweer een jaar verder ;)
To easy schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:13:
[...]

sws wanneer ze allemaal uit zijn haha, maar dan ben je alweer een jaar verder ;)
Bij Battlefront kwam de PS4 50% korting na de tweede DLC.. 1 dag nadat ik toch maar had besloten de Season Pass te kopen :( ;( :(

• MillanO
poor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Bij Battlefront kwam de PS4 50% korting na de tweede DLC.. 1 dag nadat ik toch maar had besloten de Season Pass te kopen :( ;( :(
Haha, ja maar die 50% korting kwam omdat bijna niemand dat spel nog speelde. BF1 is different cook.

• To easy
poor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Ja verschrikkelijk is dat.Gelukkig lees ik nu steeds meer dat ze die season pass weg willen doen en dlc goedkoper of zelfs gratis maken!
MillanO schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:28:
[...]

Haha, ja maar die 50% korting kwam omdat bijna niemand dat spel nog speelde. BF1 is different cook.
Oh nee, het werd heel veel gespeeld. Op PS4 iig zeker.. Altijd volle servers.

Alleen minder mensen met een season pass dan in BF.

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 13-06-2017 22:58 ]

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 21:44
poor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:57:
[...]

Oh nee, het werd heel veel gespeeld. Op PS4 iig zeker.. Altijd volle servers.

Alleen minder mensen met een season pass dan in BF.
Ik heb de season pass ook nog niet en wacht eigenlijk ook op een aanbieding. Nou snap ik dat er pas 1 DLC is verschenen en dat die voorlopig nog niet zal komen, maar jij raadt mij dus aan, op ervaringen uit het verleden, om sowieso even af te wachten tot vlak na de release van in the Name of the Tsar?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

dvd-linden schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:38:
[...]

Ik heb de season pass ook nog niet en wacht eigenlijk ook op een aanbieding. Nou snap ik dat er pas 1 DLC is verschenen en dat die voorlopig nog niet zal komen, maar jij raadt mij dus aan, op ervaringen uit het verleden, om sowieso even af te wachten tot vlak na de release van in the Name of the Tsar?
Ik zou je dat idd kunnen aanraden ja.. Het is ook hoeveel waarde je eraan hecht.

Ik heb 1000000en uren in Battlefield zitten en weet dat ik het toch wel ga kopen, en ook de eerste DLC is een goede aanwinst , dus voor mij was de 49,- het sowieso wel waard :)
(Ik heb nu ook al maanden plezier van die extra 20-25,- die je eventueel bespaart door te wachten)

Maar grote kans dat de Season pass in de aanbieding komt, vlak voor of een poosje na de tweede DLC.
Het is aan jou om daarop te willen wachten.

Pin me er niet op vast! ;)

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 14-06-2017 16:48 ]

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 21:44
poor Leno schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:46:
[...]

Ik zou je dat idd kunnen aanraden ja.. Het is ook hoeveel waarde je eraan hecht.

Ik heb 1000000en uren in Battlefield zitten en weet dat ik het toch wel ga kopen, en ook de eerste DLC is een goede aanwinst , dus voor mij was de 49,- het sowieso wel waard :)
(Ik heb nu ook al maanden plezier van die extra 20-25,- die je eventueel bespaart door te wachten)

Maar grote kans dat de Season pass in de aanbieding komt, vlak voor of een poosje na de tweede DLC.
Het is aan jou om daarop te willen wachten.

Pin me er niet op vast! ;)
Dat zal ik ook zeker niet doen hoor :D. Mijn afwegingen zijn toch iets anders: ik steek er lang niet zoveel uren in als dat jij doet en speel persoonlijk voornamelijk Domination; dit doe ik met vrienden en daar beleef ik nog steeds behoorlijk wat plezier aan. De 4 maps die al verschenen zijn kan je, helaas, alleen apart spelen. Ik vind dit dan ook niet super veel meerwaarde bieden en koop de season pass dan liever in een aanbieding met zo'n 50% korting als er straks al meer pakketten uit zijn.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• MillanO
YouTube: Battlefield 1- GAMEPLAY for "In The Name Of The Tsar" E3 2017

Gameplay in de sneeuw.

Btw, in de PS Store is de Premium Pass nu 39,99 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door MillanO op 14-06-2017 19:54 ]

• To easy
MillanO schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:48:
YouTube: Battlefield 1- GAMEPLAY for "In The Name Of The Tsar" E3 2017

Gameplay in de sneeuw.

Btw, in de PS Store is de Premium Pass nu 39,99 euro.
Nice nice ziet er goed uit.

Ook wel nice dat het nu 6 maps zijn ipv 4!
To easy schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:35:
[...]

Nice nice ziet er goed uit.

Ook wel nice dat het nu 6 maps zijn ipv 4!
Hoop niet dat die extra twee maps, de twee 'nieuwe' frontlines maps zijn (Amiens en Argonne) :/

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:36
poor Leno schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:46:
[...]

Hoop niet dat die extra twee maps, de twee 'nieuwe' frontlines maps zijn (Amiens en Argonne) :/
Het is of dat, of de twee nachtmaps denk ik (alhoewel die in juni en juli uitkomen). 6 compleet nieuwe maps zou de erg late releasedate wel verzachten natuurlijk.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:27
AntraXxX schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:29:
[...]

Het is of dat, of de twee nachtmaps denk ik (alhoewel die in juni en juli uitkomen). 6 compleet nieuwe maps zou de erg late releasedate wel verzachten natuurlijk.
Die twee nachtmaps zijn 2 van de 6 nieuwe maps, deze komen ook eerser dan de expansion beschikbaar. Volgende maand al voor premium spelers.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
KW25 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 07:49:
[...]

Die twee nachtmaps zijn 2 van de 6 nieuwe maps, deze komen ook eerser dan de expansion beschikbaar. Volgende maand al voor premium spelers.
Lijkt mij niet. Die twee nachtmaps behoren volgens mij bij de vorige DLC. Ook gezien de inzet van het Franse leger. Nee, de nachtmaps horen niet bij de Russische DLC.

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Tip voor als je vast komt te zitten in het end of round scherm @ operations, mocht je met een vriend in het potje zitten ga dan via het playstation menu naar een knop waar je je vriend kunt joinen. vervolgens kom je in een laadscherm en je kunt met het vierkantje meteen joinen. Je komt dan weer in het spawn scherm zonder punten verlies :)
Held :D

-
En nieuws!

Frontlines mode is coming to Argonne Forest and Amiens for all #Battlefield players with this month's update. Stay tuned.

https://twitter.com/battlefield/status/875427731709755397

:)

[ Voor 95% gewijzigd door poor Leno op 16-06-2017 00:22 ]

• BoltYes

BoltYes

This is the Way

Begin steeds meer lolte krijgen in bf1. Heb het flanken nu een beetje door en daardoor is mn KD behoorlijk omhoog gegaan. Speel conquest tot alles op level 10 is en dan door met andere spelmodes. Tips iemand?

¯\_(ツ)_/¯

• b.o.n.s
poor Leno schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 00:16:
Held :D

-
En nieuws!

Frontlines mode is coming to Argonne Forest and Amiens for all #Battlefield players with this month's update. Stay tuned.

https://twitter.com/battlefield/status/875427731709755397

:)
Nice! Minder Frontlines op Soissons _/-\o_
Wat is dat een drama haha
b.o.n.s schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:01:
[...]

Nice! Minder Frontlines op Soissons _/-\o_
Wat is dat een drama haha
Omg ik realiseer nu dat dit eignlijk k#t is..

Aangezien deze twee voor alle spelers zullen zijn, zullen die maps niet in de rotatie komen met de 4 TSNP maps :( :( :(

Goddammit Dice |:(

SW Battlefront all over again.. 500 verschillende DLC gamemodes, met maar 1 of twee maps, elk apart in rotatie.
Ze snappen daar niet echt veel he..

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 16-06-2017 10:13 ]

• b.o.n.s
poor Leno schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:12:
[...]

Omg ik realiseer nu dat dit eignlijk k#t is..

Aangezien deze twee voor alle spelers zullen zijn, zullen die maps niet in de rotatie komen met de 4 TSNP maps :( :( :(

Goddammit Dice |:(

SW Battlefront all over again.. 500 verschillende DLC gamemodes, met maar 1 of twee maps, elk apart in rotatie.
Ze snappen daar niet echt veel he..
Scherp inderdaad!
Gedoe ook met DLC altijd

• Bajan
BoltYes schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:07:
Begin steeds meer lolte krijgen in bf1. Heb het flanken nu een beetje door en daardoor is mn KD behoorlijk omhoog gegaan. Speel conquest tot alles op level 10 is en dan door met andere spelmodes. Tips iemand?
Speel operations! Tenminste als je snel wilt levellen​. Daar haal je veel meer punten mee.

• realstiner
Die options bug irriteert mij mateloos.

• BoltYes

BoltYes

This is the Way

Bajan schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:47:
[...]

Speel operations! Tenminste als je snel wilt levellen​. Daar haal je veel meer punten mee.
Hoeveel ongeveer? Zit nu per game (25-30 min) aan 20-50k punten

¯\_(ツ)_/¯

realstiner schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:01:
Die options bug irriteert mij mateloos.
Daar is dus een oplossing voor :D
ongewoongewoon schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:51:
Tip voor als je vast komt te zitten in het end of round scherm @ operations, mocht je met een vriend in het potje zitten ga dan via het playstation menu naar een knop waar je je vriend kunt joinen. vervolgens kom je in een laadscherm en je kunt met het vierkantje meteen joinen. Je komt dan weer in het spawn scherm zonder punten verlies :)
Supersnel, wel vervelend, maar iig een oplossing :)
(Zal op Xbox ook zo werken?)

• ongewoongewoon
poor Leno schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:07:
[...]

Daar is dus een oplossing voor :D

[...]

Supersnel, wel vervelend, maar iig een oplossing :)
(Zal op Xbox ook zo werken?)
Geen idee, ik heb geen xbox om het uit te proberen.
De bug overkwam mij gisteren op een rot moment en toen ging mijn debug modus even aan voor een workaround, met verassend resultaat :P

• realstiner
Ga het onthouden!
ongewoongewoon schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:53:
[...]

Geen idee, ik heb geen xbox om het uit te proberen.
De bug overkwam mij gisteren op een rot moment en toen ging mijn debug modus even aan voor een workaround, met verassend resultaat :P
Als je t zelf gevonden hebt, zou ik het zeker 'wereldkundig' maken op Reddit :)

• ongewoongewoon
poor Leno schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:31:
[...]

Als je t zelf gevonden hebt, zou ik het zeker 'wereldkundig' maken op Reddit :)
Het is mijn eigen vondst, waar zou ik dit op Reddit moeten plaatsen?
Zal vanavond eens een account aanmaken. Misschien kan ik er mensen blij mee maken :) Of is er nog een andere reden waarom ik dit op reddit zou moeten gooien? :)

[ Voor 9% gewijzigd door ongewoongewoon op 16-06-2017 16:37 ]

ongewoongewoon schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:37:
[...]

Zal vanavond eens een account aanmaken. Misschien kan ik er mensen blij mee maken :) Of is er nog een andere reden waarom ik dit op reddit zou moeten gooien? :)
Nee dat is de reden, want elke workaround voor de bugs is een aanwinst.
(Wel eerst even zoeken of ie er al tussen staat, misschien zijn er meerdere mensen met jouw geniale vondst..)

Zowel op
https://www.reddit.com/r/battlefield_one/
(Wat vrijer)

als

https://www.reddit.com/r/battlefield_live/
(Wat serieuzer)

Succes :)

• Bajan
Score van operations vorige week. Helaas deze week weinig tijd gehad.

https://goo.gl/photos/ucDMzk3YrC4xKU3ZA

[ Voor 48% gewijzigd door Bajan op 16-06-2017 18:54 ]

[...]

Gelukt? Kon t niet vinden..

Mensen moeten dit weten :)

--

Pro-tip gevonden!

Als je last hebt van het automatische liggen-kruipen-opstaan-liggen-kruipen-opstaan probleem, dan moet je 'double tap to sprint uitzetten' in het menu!

:D

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 17-06-2017 12:56 ]

[...]

Ik heb het net geprobeerd, maar het is niet gelukt..

Kun je uitleggen hoe en wat precies?

• ongewoongewoon
poor Leno schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:34:
[...]

Ik heb het net geprobeerd, maar het is niet gelukt..

Kun je uitleggen hoe en wat precies?
Sure:

https://www.reddit.com/r/..._operations_second_round/

Ik zal vanavond het nog een keer proberen en het dan vastleggen op film. Weet jij toevallig of je dit via de opname functie van de PS4 kan doen, of krijg ik dan uitsluitend in-game footage en geen menu navigatie?
ongewoongewoon schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:36:
[...]

Sure:

https://www.reddit.com/r/..._operations_second_round/

Ik zal vanavond het nog een keer proberen en het dan vastleggen op film. Weet jij toevallig of je dit via de opname functie van de PS4 kan doen, of krijg ik dan uitsluitend in-game footage en geen menu navigatie?
Nee volgens mij doet ie alleen ingame en niet het moment dat je naar PS menu gaat..

Ik zou m ook cross-posten in Battlefield Live

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 17-06-2017 15:40 ]

• ongewoongewoon
poor Leno schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:39:
[...]

Nee volgens mij doet ie alleen ingame en niet het moment dat je naar PS menu gaat..

Ik zou m ook cross-posten in Battlefield Live
Dan wordt het een lame off-screen opname :9
Ik heb nu geen vrienden online om het te proberen.

• ongewoongewoon
poor Leno schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:44:
Er hoeft geen video bij denk ik hoor :)
Ik heb het net 2 keer geprobeerd,

De eerste keer lukte het meteen maar de 2e keer kreeg ik het met geen mogelijkheid meer voor mekaar :|
Waar dat verschil in zit is mij nog niet helder.
ongewoongewoon schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:07:
[...]

Ik heb het net 2 keer geprobeerd,

De eerste keer lukte het meteen maar de 2e keer kreeg ik het met geen mogelijkheid meer voor mekaar :|
Waar dat verschil in zit is mij nog niet helder.
Even je reddit post updaten ;)

• To easy
Haha ik zie dat ze in de nieuwe cod ook een nieuwe spelmodus hebben genaamd 'War'. Zelfde principe als rush zo'n beetje.

Grappig dat ze nu maar eens kijken naar hoe EA en Dice het doen :)

• Geronimous
Hee jongens, ik heb onze teammates, blueberries gevonden!

serieus, ik heb bijna in mn broek geplast van het lachen :+

[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 18-06-2017 12:53 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:51:
Hee jongens, ik heb onze teammates, blueberries gevonden!

[video]

serieus, ik heb bijna in mn broek geplast van het lachen :+
ooooooowddan, dat verklaart een heleboel! _O-

Waarom zitten deze mensen altijd bij ons in t team?

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 18-06-2017 13:18 ]

• realstiner
poor Leno schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:49:

Pro-tip gevonden!

Als je last hebt van het automatische liggen-kruipen-opstaan-liggen-kruipen-opstaan probleem, dan moet je 'double tap to sprint uitzetten' in het menu!

:D
:o

• ongewoongewoon
Doodsbedreigingen ontvangen na een goed potje tank rijden is toch wel de kerst op de taart :+

Man man man... :P
Pagina: 1 ... 99 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.