Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
Gearloose schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:45:
Wat duurt het lang zeg om van lvl 90 naar lvl 100 te komen 7(8)7 :X
En dan heb ik nog best een redelijke score per minuut!
Pff duurt lang he.... Bijna op 97 nu, met een spm van bijna 1000 :)

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:32
Bijna 96 met spm van 1400....
En van 99 naar 100 is helemaal een drama :X

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Gearloose schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:12:
Van 100 naar 110 gaat dan weer snel. Jammer dat je na level 110 geen score meer ziet na een ronde. Ze mogen van mij die level cap weer snel omhoog gooien.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 08:47
Ik heb al moeite om van 17 naar 18 te komen ...... 😂😂

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-10 15:06

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

smoken schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:11:
Ik heb al moeite om van 17 naar 18 te komen ...... 😂😂
Misschien iets minder smoken ;)

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

• smoken
Wereldreiziger schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:18:
[...]

Misschien iets minder smoken ;)
Hahahaha, die username refereert naar een bekende uitspraak (smokin!) uit een bekende film niet naar het "smoken" zelf ... oude film ... lang geleden dat ik me hier geregistreerd heb ;-)

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
smoken schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:09:
[...]

Hahahaha, die username refereert naar een bekende uitspraak (smokin!) uit een bekende film niet naar het "smoken" zelf ... oude film ... lang geleden dat ik me hier geregistreerd heb ;-)
The mask? 😁

• smoken
Yep, dat is hem!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Gearloose schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:12:
Achja zolang je geen extra's krijgt is het zo erg toch niet ;).

Welk speltype speel jij vooral als ik vragen mag?

• Gearloose
Speel vooral operations
smoken schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:09:
[...]

Gemiste kans. Je had jezelf Cuban Pete moeten noemen :+

Geweldige film trouwens. Heb zelfs nog de soundtrack ervan gekocht in Spanje toendertijd.

OT :
Nu op level 99 op ongeveer 10%. Grinden duurt héél lang inderdaad maar ach. Wordt vanzelf wel een Shitbucket :+

• Bajan
Ga ik toch maar doen dan. Heb alleen maar conquest gespeeld. Heb zelf een score van 650 spm. Maar als ik sommige spelers zie met een score zie van 1400, denk ik wtf. Terwijl ik voor mijn gevoel behoorlijk goed bezig ben met conquest.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:32:
Hebben jullie ook allemaal die DLC gekocht (Premium pass?) Ik vind het nogal aan de prijs eigenlijk om 49,99 te betalen voor een DLC of is dit echt een meerwaarde?
Hoe vind je de basis game zelf? Dat zal je eigen vraag beantwoorden.

Ik heb toen der tijd direct de premium versie van BF1 besteld, ik heb daar dan weer spijt van. Ik vind de basis game na een x aantal uur saai / slecht. Hierdoor zijn de dlc's ook direct minder leuk dan gehoopt (basis blijft hetzelfde).
Stel jij vind de basis goed, dan kan ik me indenken dat de dlc's je nog meer voldoening zullen geven. De maps zijn leuk, indien je de basis na een x aantal uur nog steeds kan waarderen dan zit je met de dlc pack wel goed :)
Bajan schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:53:
[...]

Ga ik toch maar doen dan. Heb alleen maar conquest gespeeld. Heb zelf een score van 650 spm. Maar als ik sommige spelers zie met een score zie van 1400, denk ik wtf. Terwijl ik voor mijn gevoel behoorlijk goed bezig ben met conquest.
SPM moet je ook niet echt naar kijken, SPM gaat snel omhoog als je bijv een XP boost gebruikt, SPM gaat snel omhoog als je met mortieren op conquest / vlag punten gaat spammen. SPM heb je zeer makkelijk zeer hoog, ook zonder ''goed'' of ''tactisch'' te spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door LopendeVogel op 19-05-2017 09:02 ]

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Het blijft een supergame.. ben level 88 bijna.. man man duurt lang:)

Operations blijft het leukste!
LopendeVogel schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:57:
[...]

SPM moet je ook niet echt naar kijken, SPM gaat snel omhoog als je bijv een XP boost gebruikt, SPM gaat snel omhoog als je met mortieren op conquest / vlag punten gaat spammen. SPM heb je zeer makkelijk zeer hoog, ook zonder ''goed'' of ''tactisch'' te spelen.
True! Eerlijk is eerlijk. Ik speel voornamelijk voor de kills. Máár, ik staar me niet blind op mijn K/D. Die tijd ben ik al wel voorbij :+ Dat je dan kills toevallig sneller krijgt bij het innemen van punten is dan mooi mee genomen. Ik let totaal niet op mijn score en toch zit ik op de 1000+ SPM.

Verder speel ik uitsluitend Operations daar Conquest te chaotisch is naar mijn mening. Iedereen zit maar overal. Met Operations is er een duidelijke frontlinie. Plus vind ik de combinatie van Conquest / Rush in Operations heerlijk weg spelen.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Reefun schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:23:
[...]

True! Eerlijk is eerlijk. Ik speel voornamelijk voor de kills. Máár, ik staar me niet blind op mijn K/D. Die tijd ben ik al wel voorbij :+ Dat je dan kills toevallig sneller krijgt bij het innemen van punten is dan mooi mee genomen. Ik let totaal niet op mijn score en toch zit ik op de 1000+ SPM.

Verder speel ik uitsluitend Operations daar Conquest te chaotisch is naar mijn mening. Iedereen zit maar overal. Met Operations is er een duidelijke frontlinie. Plus vind ik de combinatie van Conquest / Rush in Operations heerlijk weg spelen.
Haha ja toen ik nog weleens BF1 speelde starten ik weleens Operations op indien het in Conquest niet lukte. Gewoon even wat kills maken is natuurlijk ontiegelijk makkelijk in Operations. Het draait maar om 1-2 punten = iedereen zit wat op elkaar = mortieren = een lekkere kill kick xd Maar goed op die manier is natuurlijk ook de lol na 10 minuutjes er wel weer vanaf.

Verwijderd

Reefun schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:23:
[...]

Dat is toch juist het mooie van Conquest dat iedereen overal zit, ik krijg juist bij Conquest echt het gevoel dat ik middenin een oorlog zit. Vooral bij de levels die zich in de stad afspelen.
Ja en nee. Ene kant is het wel mooi dat je alle kanten op kan ; Maar je zit hoe dan ook verspreid over 3+ punten. Dus je zult nooit alle spelers tegelijk op 1 punt gefocused zien.

Met Operations heb je 1 tot 3 punten voor iedereen. Dit zorgt ervoor dat het drukker is op die bepaalde punten. Zeker met sectors waarbij je maar 1 overname punt heb. Hierdoor krijg je veel geconcentreerdere aanvallen/verdedigingen. Daarmee krijg ik juist meer een 'oorlogs' gevoel.

Daarbij vind ik de opzet van Operations veel leuker gedaan als met Conquest. Een mengelmoes van Conquest en Domination. Plus, de eerste aanval/verdediging als je met z'n allen erop af gaat is episch.

Naar mijn mening is Operations dé gamemode voor BF. Zo hoort een BF gamemode te zijn d:)b

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Reefun schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:47:
Ja en nee. Ene kant is het wel mooi dat je alle kanten op kan ; Maar je zit hoe dan ook verspreid over 3+ punten. Dus je zult nooit alle spelers tegelijk op 1 punt gefocused zien.

Met Operations heb je 1 tot 3 punten voor iedereen. Dit zorgt ervoor dat het drukker is op die bepaalde punten. Zeker met sectors waarbij je maar 1 overname punt heb. Hierdoor krijg je veel geconcentreerdere aanvallen/verdedigingen. Daarmee krijg ik juist meer een 'oorlogs' gevoel.

Daarbij vind ik de opzet van Operations veel leuker gedaan als met Conquest. Een mengelmoes van Conquest en Domination. Plus, de eerste aanval/verdediging als je met z'n allen erop af gaat is episch.

Naar mijn mening is Operations dé gamemode voor BF. Zo hoort een BF gamemode te zijn d:)b
klopt, ik speel alleen nog maar operations. beste gamemod!

• MillanO
shakespeare schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:03:
[...]

klopt, ik speel alleen nog maar operations. beste gamemod!
Ik zit bij de 0,1 procent club van Operations en moet ook zeggen dat het de beste speelmodus is sinds tijden. Heb vroeger nooit een BF game gespeeld. Eigenlijk heb ik bijna nooit zulke soort spellen (shooters) gespeeld maar wat zijn Operations verslavend zeg. Die sfeer met de muziek en de kreten, intensiteit en echte gevechten geven je een soort van adrenaline en je krijgt echt zin om de map over te nemen.

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:14
Ik hou toch het meest van de chaos en meer casual stijl van Conquest, maar een beetje afwisseling met het meer tactische van Operations is wel geinig op z'n tijd.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:16
Een volle tank reed over mijnen die je eerder had neergellegd...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 15:56

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ben BF speler van het eerste uur en het leuke van Conquest vind ik inderdaad de chaos maar ook de mogelijkheid om lekker de hele map te omzeilen om een objective aan de andere kant te pakken :+

If it aint fixed, it's broken.

• To easy
Damn gister 6 vehicle kistjes kunnen kopen, maar kreeg 6x een wapen camo. Ik snap dat ze rare zijn maar zo rare als nu hoeft ook weer niet haha :(. Heb echt lang voor lopen sparen en nu denk ik verdomme daar ging mijn scraps naar alleen maar dubbele wapens camo's.

Het leven is hard ;)

• Bajan
To easy schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 09:19:
Damn gister 6 vehicle kistjes kunnen kopen, maar kreeg 6x een wapen camo. Ik snap dat ze rare zijn maar zo rare als nu hoeft ook weer niet haha :(. Heb echt lang voor lopen sparen en nu denk ik verdomme daar ging mijn scraps naar alleen maar dubbele wapens camo's.

Het leven is hard ;)
Heb jammer genoeg nog niet eens een puzzel klaar. Heb al een loods vol met kisten opgemaakt. Zelfs alle wapen camo's verkocht om meer packs te kopen. Helaas pindakaas.
First world problems ;-)

• Martinspire
  • Laatst online: 15-11 21:27
Jeroenimoes schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 02:23:
[...]

Een volle tank reed over mijnen die je eerder had neergellegd...
Ik denk eerder dat het voertuig (ik denk eerder een jeep of iets) nog maar 1% health had en de flair die net deed killen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bajan
Martinspire schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Ik denk eerder dat het voertuig (ik denk eerder een jeep of iets) nog maar 1% health had en de flair die net deed killen.
Met 1% spring ik eruit. 😀 Dan ga je niet met een paar man blijven zitten.

• Geronimous
Martinspire schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Ik heb een flare nog nooit damage zien doen op een tank :) Het is gewoon pure toeval in timing; hij schiet de flare op het moment dat de tank over z'n mijnen rijd...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Martinspire
Jeroenimoes schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:06:
[...]

Ik heb een flare nog nooit damage zien doen op een tank :) Het is gewoon pure toeval in timing; hij schiet de flare op het moment dat de tank over z'n mijnen rijd...
Maar dan zou dat in de kill log staan en dat is niet zo. Daar lijkt eerder de afbeelding van flares te ontbreken.

• MillanO
Ik weet niet zeker of ik het filmpje hier van Tweakers heb maar mocht dit niet zo zijn:

YouTube: Battlefield 1 - Making of der Mehrspieler Sprachaufnahmen

• Bajan
Danke kameraad!

• Geronimous
Martinspire schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 17:49:
[...]

Maar dan zou dat in de kill log staan en dat is niet zo. Daar lijkt eerder de afbeelding van flares te ontbreken.
Hm. Misschien schoot ie z'n flare op de mijnen waar de tank naast/op stond? :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Jeroenimoes schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:42:
[...]

Hm. Misschien schoot ie z'n flare op de mijnen waar de tank naast/op stond? :)
Volgende keer een beetje rustig aan met die sniper he... :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
PSYVIRII schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:45:
[...]

Lekker wat tegenstand gisteravond van jou en je kaas en brie makkers 👍 vooral Argonne Forest was mooi, totdat de trein kwam dan.

[ Voor 9% gewijzigd door Schimanski81 op 23-05-2017 13:24 ]

• PSYVIRII
Schimanski81 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:22:
[...]

Lekker wat tegenstand gisteravond van jou en je kaas en brie makkers 👍 vooral Argonne Forest was mooi, totdat de trein kwam dan.
Haha BRIE waren onbekende.Beetje toeval dat die in ons team zaten :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
PSYVIRII schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Haha BRIE waren onbekende.Beetje toeval dat die in ons team zaten :+
Dat is wel heel toevallig dan.

• Geronimous
PSYVIRII schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:45:
[...]

Oke oke... volgende keer pak ik wel een tankje... :9

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:24
Ik probeer momenteel een nieuwe gun van support vrij te spelen, moet 15 kills in een ronde met de M1909 Benét-Mercié Telescopic maken. Maar krijg het niet voor elkaar, speel voornamelijk conquest. Iemand een tip hoe dit wel werkt? Andere gamemode doen?

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

KW25 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:10:
Ik probeer momenteel een nieuwe gun van support vrij te spelen, moet 15 kills in een ronde met de M1909 Benét-Mercié Telescopic maken. Maar krijg het niet voor elkaar, speel voornamelijk conquest. Iemand een tip hoe dit wel werkt? Andere gamemode doen?
Ik zou Operations doen daar alles veel geconcentreerder is als met Conquest. Als je de DLC heb, dan zou ik "Devils Anvil" doen (Verdun Heights + Fort Vaux). Infantry only mappen zijn dit dan.

Als je dan vervolgens als verdediger speelt dan kun je gemakkelijk in de "killzones" blijven zitten. Zeker zodra de eerste sector is overgenomen kun je gemakkelijk veel kills behalen als je de B flag blijft verdedigen vanaf de bunkers/machinegeweren locaties in het Noorden.

Offtopic : Sinds dit weekend een Elite controller en wat een verademing! Geen twister meer spelen met mijn handen in vliegtuigen om meerdere dingen tegelijk te doen (free-look, flares, wapens wisselen etc.). En mijn god wat is dat ding zuiver! Ik raak nu eindelijk eens wat :+

• KW25
Reefun schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:47:
[...]

Ik zou Operations doen daar alles veel geconcentreerder is als met Conquest. Als je de DLC heb, dan zou ik "Devils Anvil" doen (Verdun Heights + Fort Vaux). Infantry only mappen zijn dit dan.

Als je dan vervolgens als verdediger speelt dan kun je gemakkelijk in de "killzones" blijven zitten. Zeker zodra de eerste sector is overgenomen kun je gemakkelijk veel kills behalen als je de B flag blijft verdedigen vanaf de bunkers/machinegeweren locaties in het Noorden.

Offtopic : Sinds dit weekend een Elite controller en wat een verademing! Geen twister meer spelen met mijn handen in vliegtuigen om meerdere dingen tegelijk te doen (free-look, flares, wapens wisselen etc.). En mijn god wat is dat ding zuiver! Ik raak nu eindelijk eens wat :+
Thanks. Ik heb idd de DLC, maar hoe krijg je Devil's Anvil? Operations staat alleen tussen de vanilla maps.

KW25 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:42:
[...]

Thanks. Ik heb idd de DLC, maar hoe krijg je Devil's Anvil? Operations staat alleen tussen de vanilla maps.
Als je naar Operations gaat dan zie je Devils Anvil er gewoon tussen staan als je de DLC heb geïnstalleerd. Staat rechtsboven ergens, naast Kaisershlacht volgens mij.

• PSYVIRII
M1909 Benét-Mercié Telescopic = bipod bipod bipod (Liggen liggen liggen)

• PSYVIRII
Gisteren heel de avond gespeeld met de M1903 Experimental van de Scout. Is net of je met een pistol rondloopt die 41 kogels in het magazijn bevat :P

Close range Scout is altijd best :D

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:10

-tom-562

Oliesjeik

PSYVIRII schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:56:
Gisteren heel de avond gespeeld met de M1903 Experimental van de Scout. Is net of je met een pistol rondloopt die 41 kogels in het magazijn bevat :P

Close range Scout is altijd best :D
Dat is idd de meest waardeloze gun uit het spel. Als ze die nou eens buffen...

Vaak bu'j te bang!

• JoostRAW18
KW25 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:10:
Gewoon op plekjes liggen waar je een overzicht hebt over de map, waar de "battles" plaatsvinden. Kun je ze eenvoudig wegplukken.

Ben zelf met het Medic Class 10 wapen aan het spelen, voor die 300 kills. Na iedere kill kun je weer reloaden.... O-)

• Bajan

• PSYVIRII

• KW25
JoostRAW18 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:36:
[...]

Gewoon op plekjes liggen waar je een overzicht hebt over de map, waar de "battles" plaatsvinden. Kun je ze eenvoudig wegplukken.

Ben zelf met het Medic Class 10 wapen aan het spelen, voor die 300 kills. Na iedere kill kun je weer reloaden.... O-)
Thanks, inmiddels gelukt. Alle support+assault guns vrijgespeeld nu.

• Bajan
PSYVIRII schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:55:
[...]

Maar de vraag is altijd: Zal je haar doen ? :+
Zij doet mij. :P

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 16:12
PSYVIRII schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:55:
[...]

Maar de vraag is altijd: Zal je haar doen ? :+
De vraag is, hoe nu te t-baggen? ;)

XBL: MRE Inc

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 15:56

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Kijkt hier iemand heel toevallig Utopia? Mijn vriendin kijkt het altijd en er zit af en toe muziek uit de BF1 soundtrack in :D vandaag ook weer.

If it aint fixed, it's broken.

• Bajan
Tjebakka schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:55:
Kijkt hier iemand heel toevallig Utopia? Mijn vriendin kijkt het altijd en er zit af en toe muziek uit de BF1 soundtrack in :D vandaag ook weer.
Op Spotify kun je de muziek ook vinden voor de liefhebbers​.
MRE-Inc schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:50:
[...]

De vraag is, hoe nu te t-baggen? ;)
Taco'en wordt dat dan uiteraard. Doet mijn vrouw altijd als ze iemand neer heeft geschoten die mij heeft neer geschoten :D

• To easy
Pff opzich wil ik best wel graag een rare tank camo, maar ze blijven haten met wapen camo's...

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Er is maar 1 camo die ik wil en dat is de War Horse voor de BAR

Al duizenden scraps tegenaan gegooid... voor niks

PSN: Von_Smallhausn

• Bajan
To easy schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:26:
Pff opzich wil ik best wel graag een rare tank camo, maar ze blijven haten met wapen camo's...
Gold skin voor de heavy tank lijkt me wel tof.
Spinners erbij, en een pimp outfit. :+

• Geronimous

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• To easy
Bajan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:20:
[...]

Gold skin voor de heavy tank lijkt me wel tof.
Spinners erbij, en een pimp outfit. :+
Ja die dessert gold ofzo lijkt me idd ook dik.

Haha en een beetje neon licht eronder voor de donkere maps :9
Morgen de Maypatch :D

https://forums.battlefiel...-downtime-05302017#latest

Servers down en patch te downloaden:

Playstation 11.00 - 13.00 onze tijd

XBox 13.00 - 15.00 onze tijd

Fingers crossed! wat is nou weer verkloot ;)

• To easy
poor Leno schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:27:

Haha zwaar fingers crossed idd. Er gaat hoe dan ook iets verkloot worden de vraag is alleen wat. Word de eerste 2 weken weer lekker opnieuw achterkomen wat wel en wat niet lekker speelt!

Thanks for the info!
To easy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:46:
[...]

Er gaat hoe dan ook iets verkloot worden de vraag is alleen wat.
Lol, telkens weer vraag ik me af waarom ze soms een vierkant wiel proberen uit te vinden _O-
poor Leno schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:27:

Thanks voor het posten! Wou het net gaan opzoeken :)

Ben benieuwd. Vanavond de Mortar Landship maar weer eens proberen. En eindelijk Operations wat gewoon door loopt i.p.v. iedere keer nieuwe server zoeken. Dit zal de server populatie wel ten goede doen.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:47

Qu3st

Bij Operations blijf je dus op dezelfde map maar switch je van kant?
Eerste bug ook al gevonden, ik wilde kijken naar het scorebord en toen ik op options druk te kreeg ik einde van de vorige ronde te zien. :( en het lukte me niet meer om terug te gaan naar de game waar ik in zat. Kon alleen maar quiten :(

[ Voor 63% gewijzigd door Qu3st op 30-05-2017 16:53 ]

• MillanO
Qu3st schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:46:
Bij Operations blijf je dus op dezelfde map maar switch je van kant?
Eerste bug ook al gevonden, ik wilde kijken naar het scorebord en toen ik op options druk te kreeg ik einde van de vorige ronde te zien. :( en het lukte me niet meer om terug te gaan naar de game waar ik in zat. Kon alleen maar quiten :(
Geweldig. Heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gelezen. Ze hebben het weer verknald zo te merken. De afgelopen weken was ik juist tevreden over het spel. Maar nu zag ik dat je ook maar 100 ipv 500 punten krijgt bij Conquest als je een vlag veroverd. Is dit om de Operations servers weer te bevolken ofzo?

• Martinspire
Iemand deze al gezien?

Edit de patchnotes:
BATTLEFIELD 1 MAY UPDATE NOTES

Welcome to the first of the monthly updates! We’ve focused on feedback from the community regarding gameplay, weapons, tweaks, balances, and adjustments to Operations.

We hope you enjoy this update and we definitely want your feedback on the official Battlefield Forums once you’ve had some time to test out the fixes, features, and tweaks.

Jojje “Indigowd” Dalunde and Andrew Gulotta

OPERATIONS
We’ve received a lot of feedback from gamers regarding matchmaking into Operations servers, and we’ve made some adjustments – the first of many – to help mitigate getting matched to an empty server.

With this change, a completed match of Operations will loop back to the same Operation rather than exiting the mode. However, you’ll be on the opposite side of the battlefield. For example, if you started as the French Army in the first Operation, you’ll be on the German side when it loops back after the “End of Operation” screen.
By remaining on the same server with other players, instead of returning to the globe screen, we believe this will reduce the occurrence of being matched into an empty server. In the coming updates, we plan to continue to expand this feature to cycle through a complete Operation playlist.

PREMIUM FRIENDS
We’ve tested Premium Friends twice in the last couple of months, and we’re bringing it back again. It will be active as we lead up to EA PLAY.

MAP & MODES
  • Fixed a Spectator Mode bug where the first-person camera could become stuck during the Pigeon Carrier Artillery camera sequence on the Assault Tank.
  • Changed ticket count for Domination to 200 from 100.
  • Fixed missing game mode description for Operations.
  • Tweaked scoring values for capturing flags in Conquest. Capturing gives less score now, however more capture ticks have been added and the team controlling more than 3 flags than the other team will be awarded Conquest Control bonuses.
  • Decreased the percentage of contribution to flag capture/neutralize from 50% to 30%.
  • Added “Join Any Operation” button to main Operations screen. Will start a matchmaking session to join any available operation at any size (40 or 64).
  • Spectator camera no longer missing from the map on Frontlines, Verdun, and Soissons.
VEHICLES
  • Tweaked self-repair for A7V, FT17, St. Chamond, and Pierce Arrow.
  • Reduced health gained per self-repair cycle from 320 to 200.
  • Reduced time taken to complete a self-repair cycle from 8s to 5s.
  • o This makes these vehicles' self-repair equivalent to the self-repair of the MkV Landship.
  • Doubled the health of Field Gun and Stationary AA. Made Field Gun and Stationary AA repairable. Field Gun and Stationary AA will now enter a disabled state at 50% health where they become unusable. To use the weapons again they must be repaired back to 100% with the repair tool.
  • Increased time that the shell camera is active on the MkV mortar landship from 3.5s to 4.5s. This better suits the increased flight time of the new heavy shell.
  • Changed how max range for AA is applied. Max range now varies depending on the pitch of the gun. Shells can travel a maximum horizontal distance of 300m, and a maximum vertical distance of 450m. This applies to both the stationary AA and the AA truck. Previously AA shells timed out at the same max distance from the gun regardless of direction, resulting in a roughly spherical volume covered by the gun. This means horizontal range was as large as the max height the shells could reach, and that at very high altitudes the AA could cover very little area, even if its range was technically large. The new AA shells will have slightly less horizontal range than before at low altitudes, but they will retain that range all the way to the flight ceiling. This will make AA much more effective against high altitude aircraft without making it able to reach distant, low flying ones as well.
  • Extended Fighter and Attack Plane elevator flap scaling curves to better cover the entire speed range.
  • Reduced cooldown of speed boost ability from 30s to 15s for both the Dogfighter and Airship Buster Attack Plane.
  • Set up rear view on all planes: Albatros, Fokker, Spad, Sopwith, Rumpler, Halberstadt, Salmson, Bristol, Gotha, Caproni. To activate: Hold freelook while in third person to use rear view.
Attack Plane Changes:

Retuned attack plane elevator flap scaling curve. Attack Plane turning will now be much closer to that of Fighters, but still slightly worse.
Improved Underused Attack Plane Variants:
  • Increased damage of the Airship Buster variant's primary MG from 32 to 40. This puts its AA DPS on par with Fighter MGs.
  • With its speed boost active, the new flap scaling curves will allow this variant to achieve a higher turn rate than the Fighter for a short time. The reduced cooldown on speed boost will allow this advantage to be used more often.
  • Together these changes should make the Airship Buster more competitive with Fighters in its air to air role.
  • Increased velocity of tank hunter 37mm from 222m/s to 267m/s and reduced drag from 0.005 to 0.003. These changes should make the 37mm slightly easier to land hits with, especially against moving or distant targets.
CHANGES TO FIGHTER PLANE VARIANTS:
Dogfighter
  • Added new secondary weapon, Incendiary Ammo. Incendiary Ammo does greatly increased damage to plane parts, allowing the dogfighter to quickly cripple an enemy plane by breaking a wing.
  • Changed active ability from emergency repair to speed boost.
Bomber Killer
  • Changed active ability from speed boost to emergency repair.
  • Swapping speed boost and emergency repair on the Dogfighter and Bomber Killer should help both variants in their respective roles. Speed boost gives the Dogfighter a maneuverability edge over the other Fighter variants, and emergency repair gives the Bomber Killer a better chance of surviving tail gun fire from Bombers and Attack Planes.
  • Increased field gun damage against light vehicles. Armored cars will no longer take less damage than light tanks from field gun hits.
CHANGES TO FT PACKAGES
Close Support Tank:
  • Increased 37mm HE ammo from 4 to 5.
  • Replaced Secondary Case shell with Coaxial LMG. These changes should help this tank better fulfill its general purpose role.
Flanker Tank:
  • Increased reload time on the autocannon from 2.5s to 3.75s.
  • Increased HE autocannon direct damage from 15-10.5 to 17.5-12.5. This results in a 20% reduction in cannon uptime. The direct damage increase will offset the lower uptime against vehicles when targeting vehicles. These changes should make the Flanker slightly less effective against infantry.
Howitzer Tank:
  • Corrected primary weapon to HMG as shown in customization, this was actually LMG. The more powerful HMG should help offset its limited firing arc when compared to the Coaxial LMG of the Close Support Variant.
  • Changed driver secondary weapon from case shell to flamethrower on the A7V Flame Tank Variant. This change will reinforce this variant's role as a close range tank.
  • Added third person freelook to the FT Howitzer Variant. Missed this one with the other tanks because the normal version has a turret that can rotate 360 anyway.
  • Added rear firing Tankgewehr as driver secondary weapon for the Tank Hunter Landship Variant.
  • Enabled driving and third person camera while using driver rear guns in the Squad Support and Tank Hunter Landships.
  • Improved MkV Mortar Landship Variant Changed secondary mortar shell from airburst mortar to heavy mortar. Heavy mortar does much more damage and is effective against both infantry and vehicles, but has a much longer reload.
  • Replaced alternate smoke and gas mortar shells with track repair and vehicle smoke equipment. These changes should make the mortar Landship more viable as a combat vehicle, rather than sitting in mortar stance in the backline.
  • Fixed a bug with third person aiming on vehicles that caused a bullet to not fire in the correct direction when aiming at a soldiers head while they are on a horse.
WEAPONS & GADGETS
Changes to bayonet charge:
  • Activated aiming speed modifier during prepare state as well as charge state. This means a player can rotate a maximum of 50 degrees during the prepare state. Also added an input modifier disabling strafe while charging.
  • Adding subtle boost to third person footsteps when bayonet charging to increase threat awareness. Boosted volume of Enemy VO for Bayonet Charge when close to player.
  • Slightly reduced maximum turn rate while charging.
  • Removed damage reduction while in charge. Weapons will now hit charging players for normal damage.
  • Fixed bug where Bipod Audio could persist when switching to secondary weapon.
  • Tweaked criteria for cross-class medal to require single shot rifles.
  • Added UI for grenade resupply.
  • Reduced the occluder size for the scope glint from 0.25m to 0.15m to hide it behind walls better.
GAMEPLAY
  • Added a camera shake advanced gameplay option to adjust the amount of camera shake caused by explosions, etc.
  • Added missing spotting animation when spotting a downed allied soldier as a medic with the Medical Syringe.
  • Automatically show low on ammo icons on friendly soldiers.
CONTROLS
  • Players using controllers can now do custom button/stick mappings.
  • Fixed “Select Operation” button not properly appearing when using the joypad or on console.
UI
  • Moved ping widget to be below the kill log.
  • Fixed an issue in the squad select screen where no squad would be automatically selected for player not part of a squad. The first squad in the list will now be selected by default. Also added support on PC for pressing the space bar to join/leave a squad.
  • Fixed issue with the flag icons and world icons ghosting when going in and out of the customize screen from the deploy screen.
  • Added ability to disable UGC
NETCODE
  • Implemented per region threshold settings for server side hit detection: 160ms for US + Europe, 200ms elsewhere.
  • Fixed server side hit registration interpolation.
  • Leading shot only necessary by the margin above the threshold, e.g. For US @ 180ms ping, you have to lead by 20ms.
  • Fixed latency display for server which is also responsible for decision if to perform client or server side hit registration.
  • Fixed input offsets for server side hit registration to match client side.
  • Fixed wrong hit indicator display when dying.
Ziet eruit als een prima patch en de onderstreepte items zullen wel impact hebben. Zal maar weer eens mn console aanslingeren :P

[ Voor 103% gewijzigd door Martinspire op 31-05-2017 00:22 ]

• Gearloose
Prima patch, goed defenden in operations loont nu enorm!
Hadden net een potje met een spm van 6300!
Weet niet of dit zo bedoeld is of dat dice weer iets kapot gemaakt heeft maar van mij mag het nog wel even zo blijven :P

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 08:33
Pfffff eindelijk geen lege servers meer met Operations. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• PSYVIRII
MillanO schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:30:
[...]

Geweldig. Heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gelezen. Ze hebben het weer verknald zo te merken. De afgelopen weken was ik juist tevreden over het spel. Maar nu zag ik dat je ook maar 100 ipv 500 punten krijgt bij Conquest als je een vlag veroverd. Is dit om de Operations servers weer te bevolken ofzo?
Je krijgt nu constant 800 punten voor conquest score. Dus een vlag verdedigen krijg je veel meer dan alleen de vlag (terug)pakken. Dit zorgt ervoor dat het hele team niet op het laatste moment de vlag pakt en gelijk door rent. Ook de haat is er niet meer als je op 1 seconden na word neergeschoten en bye bye punten.

• Geronimous
Ik ben blij met de veranderingen aan mijn FT17 Tankje :) Moet iets tactischer spelen omdat het reloaden iets langer duurt, maar merk dat ik ook meer damage doe tegen tanks. En de variant met de health&ammo drops is ook interessanter geworden dankzij de LMG ipv Shell ;)

ook vet:

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• MillanO
PSYVIRII schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:14:
[...]

Je krijgt nu constant 800 punten voor conquest score. Dus een vlag verdedigen krijg je veel meer dan alleen de vlag (terug)pakken. Dit zorgt ervoor dat het hele team niet op het laatste moment de vlag pakt en gelijk door rent. Ook de haat is er niet meer als je op 1 seconden na word neergeschoten en bye bye punten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen maar vlaggen verover maar je krijgt dus nu ook (meer) punten als je een vlag veroverd?

Gisteren Operations gedaan omdat Conquest te weinig punten opleverde en het ging goed qua punten alleen die bug verpest het echt. Ik had een killstreak van 10 of 11 en wilde even kijken hoeveel punten ik had en toen zag ik alleen het scorebord van de ronde er voor. Ik kon niets meer doen en moest de Operatie verlaten.

• PSYVIRII
MillanO schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:34:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen maar vlaggen verover maar je krijgt dus nu ook (meer) punten als je een vlag veroverd?

Gisteren Operations gedaan omdat Conquest te weinig punten opleverde en het ging goed qua punten alleen die bug verpest het echt. Ik had een killstreak van 10 of 11 en wilde even kijken hoeveel punten ik had en toen zag ik alleen het scorebord van de ronde er voor. Ik kon niets meer doen en moest de Operatie verlaten.
Niet veroverd maar verdedigen krijg je een zooi punten. Je krijgt echt om de minuut 800 punten als je een vlag aan het verdedigen bent. Gisteren met KAAS Operations (defender) gespeeld en de score vloog echt de pan uit 8)

• MillanO
PSYVIRII schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:11:
[...]

Niet veroverd maar verdedigen krijg je een zooi punten. Je krijgt echt om de minuut 800 punten als je een vlag aan het verdedigen bent. Gisteren met KAAS Operations (defender) gespeeld en de score vloog echt de pan uit 8)
Ik bedoelde verdedigen ja, haha maar geen last gehad van die bug? Deze krijg je als je de Operatie hebt afgerond, in de server blijft en de rollen omdraaien en weer opnieuw begint.

• PSYVIRII
MillanO schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:14:
[...]

Ik bedoelde verdedigen ja, haha maar geen last gehad van die bug? Deze krijg je als je de Operatie hebt afgerond, in de server blijft en de rollen omdraaien en weer opnieuw begint.
Jup elke keer gehad. Dit word nog aangepast en de volgende update gaat Dice ook kijgen of er andere Operations geselecteerd kunnen worden bij End of Round.

Allemaal gezeik.. ze moeten OPs gewoon in de browser stoppen, of iig keuze geven tussen 40 0f 64p als je 'quickmatched' :(

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:04
Krijg je nog maar twee granaten per ronde in Operations? Al sta ik bovenop een munitiekit, no way dat ik een granaat krijg, zelfs niet na een minuut.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Huh? Als het goed is, zie je een laad-cirkeltje..

Gister bij Operations nergens last van..

• MillanO
Ik kan granaten blijven gooien als de deze aanvullen zonder dat er tijd tussen zit. Btw, ik weet nu waarom iedereen veel punten krijgt bij Operations.

Als je bij Conquest 3 vlaggen vast houd krijg je extra punten. Door een bug krijg je deze ook in Operations. Volgens mij is wel alleen als verdediger. Dat maakt het wel een stuk interessanter.

[ Voor 61% gewijzigd door MillanO op 31-05-2017 15:22 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:04
poor Leno schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:45:
Huh? Als het goed is, zie je een laad-cirkeltje..

Gister bij Operations nergens last van..
Ik heb ongeveer een halve seconde een laadcirkeltje gezien op 4 uur spelen. Zo jammer dat Dice de patches niet eerst test voor ze die uitrollen. Je gaat van bug naar bug.
Ben ook al een paar keer door een sniper gepakt die dwars door een heuvel schoot. Hoort volgens mij ook niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:38:
[...]

Ben ook al een paar keer door een sniper gepakt die dwars door een heuvel schoot. Hoort volgens mij ook niet.
Da's een New Feature™

:)

• Qu3st

Qu3st

MillanO schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:38:

Als je bij Conquest 3 vlaggen vast houd krijg je extra punten. Door een bug krijg je deze ook in Operations. Volgens mij is wel alleen als verdediger. Dat maakt het wel een stuk interessanter.
Aha daarom zag ik opeens in de puntentickerding conquest punten staan, bedankt voor de extra punten Dice :)

• MillanO
SPM telt voor mij ook niet meer mee. Net 37 minuten gespeeld en score van 214.000. Leuk allemaal maar niet eerlijk meer.

• Geronimous
Voor mensen die snell willen levelen nog een tip: er zit een bug in de game waarbij de Defenders bij Operations een te hoge scoreboost krijgen.

Dit kunnen ze blijkbaar niet hotfixen, dus maak hier een maandje misbruik van ;)

https://twitter.com/DRUNKKZ3/status/869623617583276032

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• To easy
Jeroenimoes schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:48:
Voor mensen die snell willen levelen nog een tip: er zit een bug in de game waarbij de Defenders bij Operations een te hoge scoreboost krijgen.

Dit kunnen ze blijkbaar niet hotfixen, dus maak hier een maandje misbruik van ;)

https://twitter.com/DRUNKKZ3/status/869623617583276032
Mmm maar eens proberen.

Heb nog geen bf gespeeld met de nieuwe patch. Iemand al iets geks mee gemaakt die het wel heeft gespeeld?

• MRE-Inc
Gister gespeeld met de nieuwe patch. Begon meteen al met zwarte schermen of halve schermen met ontbrekende knoppen. Goed bezig weer Dice. Was op de Xbox One en iedereen in de party had er last van, zelfs na reboot van de X1.

Op de PS4 ook het geval ?

• To easy
MRE-Inc schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:54:
Gister gespeeld met de nieuwe patch. Begon meteen al met zwarte schermen of halve schermen met ontbrekende knoppen. Goed bezig weer Dice. Was op de Xbox One en iedereen in de party had er last van, zelfs na reboot van de X1.

Aah meen je niet. Moet er gewoon om lachen hoe ze het elke keer weer voor elkaar krijgen.

Erg jammer weer!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

Nee. :)

YouTube

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11

M0nkeymen

Monkeystyle!

Server vol met Tweakers :) kaas VS got

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
En GoT/VERS heeft gewonnen. :)

YouTube

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ja, rest van ons team was ruk :+ :9

[ Voor 22% gewijzigd door WillieWuks op 01-06-2017 23:30 ]

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Jullie hadden tenminste meer dan genoeg medics ;(

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 01-06-2017 23:33 ]

• Malt007
  • Laatst online: 05-11 17:07
Net bezig met een lange pot operations, verwachte een goed score dus even checken, kon ik niet meer terug de game in...

• MillanO
Malt007 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:43:
Net bezig met een lange pot operations, verwachte een goed score dus even checken, kon ik niet meer terug de game in...
Nope, bij je 2e ronde kun je niet op start drukken want dan zie je de eindscore van de vorige ronde.
Dit blijft wel een maandje zo denk ik, tot de volgende update.
Wanneer je nu klaar bent met de 1e ronde gewoon weer terug naar het hoofdmenu en weer een nieuwe Operations zoeken.

• Dennisdn
  • Laatst online: 10:07
MillanO schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:02:
[...]

Nope, bij je 2e ronde kun je niet op start drukken want dan zie je de eindscore van de vorige ronde.
Dit blijft wel een maandje zo denk ik, tot de volgende update.
Wanneer je nu klaar bent met de 1e ronde gewoon weer terug naar het hoofdmenu en weer een nieuwe Operations zoeken.
Ah, gelukkig ben ik niet de enige. Ik drukte per ongeluk ergens op en kwam ineens weer in het eindscherm van de vorige ronde. Hoorde dat het spel gewoon doorging, maar kreeg het scherm niet meer weg. Toen game maar af moeten sluiten.

Het schijnt dat je het zwarte schermen probleem kan verhelpen door naar "Game beheren" te gaan en vervolgens iets van "stored cache" van BF1 te verwijderen. Ik las dat gister op Reddit maar nog niet kunnen testen. Voor zover ik had begrepen moet je daarna géén zwarte schermen in je GUI meer zien (de bug dat je in-game een zwart scherm kán krijgen blijft hetzelfde).

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Bajan schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:53:
[...]

Ik speel primair qonquest en ik zit over de 1000 SPM. Ik heb ook niet het idee dat ik meer punten krijg in andere gamemodes eigenlijk? Light tank spelen doet wonderen :P

• JoostRAW18
Begon laatst erg goed op Fort de Vaux. Stond binnen 10 minuten 23 tegen 1. Uiteindelijk 43-10 geworden, nog prima :D

• PSYVIRII
poor Leno schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:32:
Jullie hadden tenminste meer dan genoeg medics ;(
Meestal 2 a 3 medics in de squad en de andere support en assault. En natuurlijk elkaars Gear stelen 😎. Maar de rest van ons team kon ik blijven revive want die gingen achter elkaar dood.

Maar ik kon jou wel gelijk herkennen op de battleground want je speelt agressief 😂

[ Voor 11% gewijzigd door PSYVIRII op 02-06-2017 15:49 ]

• MRE-Inc
Reefun schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:48:
[...]

Het schijnt dat je het zwarte schermen probleem kan verhelpen door naar "Game beheren" te gaan en vervolgens iets van "stored cache" van BF1 te verwijderen. Ik las dat gister op Reddit maar nog niet kunnen testen. Voor zover ik had begrepen moet je daarna géén zwarte schermen in je GUI meer zien (de bug dat je in-game een zwart scherm kán krijgen blijft hetzelfde).
Enige optie is mijn eigen voortgang en gereserveerde ruimte verwijderen te verwijderen bij Opgeslagen gegevens. Heb dat laster maar verwijderd.

• Qu3st

Qu3st

Het schijnt ook dat als je bij Operations, in het eindresultaat van het vorige potje komt, je gewoon geduldig moet wachten en dat je dan weer terug keert bij het potje wat je op dat moment speelt.
Pagina: 1 ... 98 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.