Hebben ze aangepast inderdaad. Voorheen 'verdwenen' de kogels die je had afgevuurd op het moment dat je doodgaat, nu niet. Wel realistischer dusSjoewe schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:35:
Ik heb nog iets raars sinds de laatste patch, ik heb nu al 10+ keer gehad dat je in een één-op-één vuurgevecht elkaar tegelijk doodschiet. Niet super vervelend verder, maar wel opmerkijken. Had ik voor de patch nooit.
Ja, hier ook.Flappiewappie schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:39:
[...]
idem! voorheen alleen met granaten gehad... nu met zowel snipers, smg e.d. beetje raar...
Tevens krijg ik een hitmarker, terwijl ik niet schiet, op het moment dat ík geraakt wordt of een game over krijg? Meer mensen?
Dit is het 'officiële' logo, voor PS4SqueakyClean schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:03:
Wellicht iemand die een beetje photoshop skills heeft en er iets tofs van kan maken?
De zwarte ring is ervoor dat het mooier staat op wapens, voertuigen en in de kill-card.
Zonder de ring mengt het niet lekker met de rest.
En aangezien dit het logo van Tweakers is, gebruiken we die dus ook..

[ Voor 36% gewijzigd door poor Leno op 02-05-2017 10:34 ]
Vind het inderdaad een geslaagd embleem. Staat zeker goed op wapens en ook op je bovenarm (kledij).poor Leno schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:31:
[...]
Dit is het 'officiële' logo, voor PS4
De zwarte ring is ervoor dat het mooier staat op wapens, voertuigen en in de kill-card.
[afbeelding]
Ik zou m best verweerd willen maken (oudsig, gebarsten enzo) maar dat kan alleen in Photoshop oid.. En dat kan je dus niet zomaar inladen. Je bent afhankelijk van hun editor of sites waar al plaatjes gemaakt zijn.
Via allerlei moelijke omwegen kan het evt misschien indien dat wel, maar dat is echt een gekloot.
Via allerlei moelijke omwegen kan het evt misschien indien dat wel, maar dat is echt een gekloot.
Top! bedankt voor de tipTRK schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:31:
[...]
Als je naar je platoon gaat, zie je als het goed is een knop staan met represent erachter. Dacht dat dit driehoekje is op de PS4? Zodra je dan je platoon represent krijg je dit voor je naam en het logo als embleem.Via de companion app kan je ook naar je platoon gaan en representen.
PSN: Von_Smallhausn
Share hem anders effepoor Leno schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:31:
[...]
[afbeelding]
Sinds vorige week BF1 weer eens opgepakt na wat backlog weggewerkt te hebben (en Horizon Zero Dawn). De DLC wapens moest ik nog vrijspelen, had wel al even gespeeld op de nieuwe maps maar vind deze wel een stuk beter en leuk om weer wat nieuwe omgevingen te krijgen. Moet ook zeggen dat ik de voting optie aan het eind van de rondes wel ideaal vind. Heb er ongeveer 70 a 80 uur inzitten en kan niet wachten op de nieuwe DLC.
Hoe moet ik die met layers sharen? Of hoe doe ik dat zodat jullie op Xbox m kunnen importen..
Het was slechts een suggestie. Leek me geinig als er een embleem gebruikt wordt die een beetje bij de tijd past.poor Leno schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:31:
[...]
[afbeelding]
Maar ik begrijp nu hoe de vork in de steel zit...
Vermakelijk eerste potje mannen (en vrouwen?). Kom zo in de party, eerst even iets voor mijzelf doen. Is het gebruikelijk om gewoon in de party te knallen zodra je online komt schieten (even vragen naar de etiquette)?
Edit:
Ben ook even zo vrij geweest iedereen in het platoon een vriendverzoekje te sturen. Was een takke werk maar eindelijk vrienden in de lijst
Edit:
Ben ook even zo vrij geweest iedereen in het platoon een vriendverzoekje te sturen. Was een takke werk maar eindelijk vrienden in de lijst
[ Voor 26% gewijzigd door Keltie op 02-05-2017 20:50 ]
Idk maar ben er wel benieuwd naar haha!poor Leno schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:49:
[...]
Hoe moet ik die met layers sharen? Of hoe doe ik dat zodat jullie op Xbox m kunnen importen..
Er zijn zoveel mensen (buiten Nederland) die de gameplay van BF1 op dit moment dramatisch vinden. Mijn gameplay is smoother, die van sommige andere hier op het forum ook. Er staat een server in Nederland. Hebben wij als Nederlanders een keer geluk?
Voor de consoles staan de servers toch in Ierland? Pc heeft idd wel servers in NL.MillanO schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 23:16:
Er zijn zoveel mensen (buiten Nederland) die de gameplay van BF1 op dit moment dramatisch vinden. Mijn gameplay is smoother, die van sommige andere hier op het forum ook. Er staat een server in Nederland. Hebben wij als Nederlanders een keer geluk?
XBL: MRE Inc
Ik heb op de ps4 wel eens wat NL Dice servers gezien in de lijst, maar vooral Ierland inderdaad.
[ Voor 5% gewijzigd door bassGunner op 03-05-2017 00:25 ]
Ik heb anders nog wel eens op een Nederlandse server gezeten. Toen stond bij de serverbrowser ook een ping lager dan 20. Maar het kan dat ze alleen NL bijzetten als er te weinig Europese capaciteit is.MRE-Inc schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 23:23:
[...]
Voor de consoles staan de servers toch in Ierland? Pc heeft idd wel servers in NL.
Hahahah ok jij was dat dus!Keltie schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:49:
Vermakelijk eerste potje mannen (en vrouwen?). Kom zo in de party, eerst even iets voor mijzelf doen. Is het gebruikelijk om gewoon in de party te knallen zodra je online komt schieten (even vragen naar de etiquette)?
Edit:
Dat waren inderdaad een paar leuke potjes, moeten we vaker doen, want het ging vrij aardig: alleen maar [GoT] bovenin de lijsten!
De operations servers zitten in Italië (gelukkig nog een operation browser filter!).Martinspire schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:11:
[...]
Ik heb anders nog wel eens op een Nederlandse server gezeten. Toen stond bij de serverbrowser ook een ping lager dan 20. Maar het kan dat ze alleen NL bijzetten als er te weinig Europese capaciteit is.
Had me trouwens ook aangemeld voor de GoT platoon, maar blijkbaar is dat op de XB1 nogal leeg. Enkel Martinspire en mezelf. Blijkbaar zit het merendeel op de PS4
Hoho, ik zit er ook bij hoorReefun schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:06:
[...]
De operations servers zitten in Italië (gelukkig nog een operation browser filter!).
Had me trouwens ook aangemeld voor de GoT platoon, maar blijkbaar is dat op de XB1 nogal leeg. Enkel Martinspire en mezelf. Blijkbaar zit het merendeel op de PS4
Straks eens proberen im die operation server browser in te stellen. Was ergens een truukje voor.
Lol das ook niet zo moeilijk als we met 500 man in een server zittenJoost_L schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:53:
[...]
Dat waren inderdaad een paar leuke potjes, moeten we vaker doen, want het ging vrij aardig: alleen maar [GoT] bovenin de lijsten!
Hallo allen,
Ook maar eens aangemeld op Tweakers!
Zeker na het goede nieuws van de Platoons.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mij voor de GoT Platoon kan aanmelden?
Speel met alle soorten classes. Level 94 nu. Voornamelijk Conquest.
Dit is mijn tracker: https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/xbox/j00stRAW
Altijd headsetje op. Dus party-invite mag altijd!
J00stRAW
Ook maar eens aangemeld op Tweakers!
Zeker na het goede nieuws van de Platoons.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mij voor de GoT Platoon kan aanmelden?
Speel met alle soorten classes. Level 94 nu. Voornamelijk Conquest.
Dit is mijn tracker: https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/xbox/j00stRAW
Altijd headsetje op. Dus party-invite mag altijd!
J00stRAW
Installeer de app Battlefield companion op je smartphone. Ga onderin naar platoon en zoek op Tweakers dan zie je het vanzelf. Welkom bij de club. Vandaag heb ik zelf ook voor het eerst in onze platoon gespeeld. Beter voor je score per minute. 😃
Nou hier maak je dus verschillende fouten.
'im' is een samenvoeging van 'in dem'. Dus om daarna 'die' te schrijven is dubbelop.
Want dan zou je dus 'in dem die' krijgen, en dat kan dan niet.
'Operation' (de militaire operatie) is echter vrouwelijk, dus in dit geval is 'die' correct.
Als het mannelijk was geweest, dan krijg je bij de 3e naamval 'in dem' (van 'der')
De vrouwelijke 3e naamval wordt in dit geval dan 'der' (ja lastig ik weet het)
Correct zou dus zijn 'in der Operation'
(of je effectief "in" der Operation kan zijn, weet ik niet. Dat zou je even moeten nakijken)
Operation is overigens met een hoofdletter.
Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel.
Altijd hier om te helpen
Nou het is me gelukt. Via de console zelf uiteindelijkBajan schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:32:
Installeer de app Battlefield companion op je smartphone. Ga onderin naar platoon en zoek op Tweakers dan zie je het vanzelf. Welkom bij de club. Vandaag heb ik zelf ook voor het eerst in onze platoon gespeeld. Beter voor je score per minute. 😃
*edit : Zat in de verkeerde platoonMRE-Inc schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:16:
[...]
Hoho, ik zit er ook bij hoor
Straks eens proberen im die operation server browser in te stellen. Was ergens een truukje voor.
Nu zit ik er wel bij. See you guys on the BF!
[ Voor 41% gewijzigd door Reefun op 03-05-2017 20:19 ]
poor Leno schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:34:
[...]
Nou hier maak je dus verschillende fouten.
'im' is een samenvoeging van 'in dem'. Dus om daarna 'die' te schrijven is dubbelop.
Want dan zou je dus 'in dem die' krijgen, en dat kan dan niet.
'Operation' (de militaire operatie) is echter vrouwelijk, dus in dit geval is 'die' correct.
Als het mannelijk was geweest, dan krijg je bij de 3e naamval 'in dem' (van 'der')
De vrouwelijke 3e naamval wordt in dit geval dan 'der' (ja lastig ik weet het)
Correct zou dus zijn 'in der Operation'
(of je effectief "in" der Operation kan zijn, weet ik niet. Dat zou je even moeten nakijken)
Operation is overigens met een hoofdletter.
Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel.
Altijd hier om te helpen
Overigens een keer of 30 BF1 opnieuw opgestart, maar krijg die optie zonder game mode niet zodat ik de serverbrowser voor operations kan instellen. Of is dit al gepatched in de laatste patch ?
Misschien handig voor de mensen die het nog niet wisten en problemen hebben met hun aiming; na de patch is er is een extra optie bij de advanced options gekomen en dat is stick aiming acceleration. Deze staat nu automatisch op 100%. Als je deze op 0% zet of naar wens gaat instellen word je aiming beter. Hij blijft constanter laat ik het zo zeggen.
[ Voor 6% gewijzigd door MillanO op 03-05-2017 22:21 ]
Dikke CTE patchnotes die nu getest worden 
https://www.reddit.com/r/.../update_notes_3rd_of_may/
Zitten leuke dingen bij
Zitten leuke dingen bij
Wel geinig dat iedereen hetzelfde logo heeft. Alleen deze week al een team tegengekomen van 7 man met iedereen een hakenkruis. Na de match dus iedereen reporten........... en nee de platoon had dus zijn emblem veranderd in wat anders. Het hele reporten van emblems kan dus in de prullenbak.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Leuke dingen zoals ?poor Leno schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:55:
Dikke CTE patchnotes die nu getest worden
Zitten leuke dingen bij
Ik blijf het vreemd vinden dat ze keer op keer weer dingen aanpassen voor dezelfde items zoals de AA guns en de vliegtuigen. Nu lees ik dit weer voor de Attack Plane:
Waarom is dit ? Het zijn 2 verschillende vliegtuigen. De Fighters zijn snel en wendbaar en de Attack planes zijn wat langzamer en minder wendbaar. Als je dus als Attack plane piloot achter een Fighter plane aan zit om hem neer te halen, dan moet je gewoon een beetje fatsoenlijk kunnen vliegen en sturen.Retuned attack plane elevator flap scaling curve. Attack Plane turning will now be much closer to that of Fighters, but still slightly worse.
Zelf haal ik in de attack plane genoeg fighters uit de lucht, maar dat heeft wel wat oefening gekost. Je moet rekening houden met hun snelheid en draaicirkel die veel hoger en kleiner zijn. Ook de plaatsing van je schoten en bijbehorende bulletdrop moet je rekening mee houden. Als je dat niet kunt, moet je ook niet gaan zeiken. Het lijkt er nu wel op alsof ze het iedereen makkelijk willen maken in de Attack plane. Nog even en ze halen de bullet drop uit het spel omdat je anders nauwelijks iets kan raken.
Waar ik me meer zorgen om maak zijn de tweaks voor de tanks. Landship met een extra tank hunter canon op de achterkant... Dus dan aan 4 kanten kanonnen om tanks onschadelijk te maken.. Jezus dit was de enige zwakke plek die je kon pakken vanuit een light tank! Met een grote boog eromheen, ontwijken en proberen erachter te komen. Maar dat is dus ook verleden tijd als het aan deze update ligt.
Daar komt nog bij dat ze de reload time van light tanks HE bullets 50% langer gaan maken. Het deed al niet veel damage tegen andere tanks maar nu wordt het gewoon een onmogelijke opgave om tank vs tank battles nog te winnen.
Daar komt nog bij dat ze de reload time van light tanks HE bullets 50% langer gaan maken. Het deed al niet veel damage tegen andere tanks maar nu wordt het gewoon een onmogelijke opgave om tank vs tank battles nog te winnen.
[ Voor 22% gewijzigd door Wereldreiziger op 04-05-2017 14:28 . Reden: spelling ]
Volg mij op: https://wereldreizigers.nl
Tja dat komt allemaal door die jankerds die BF1 als Call Of Duty spelen en alleen maar kills, kills en kills willen maken.Wereldreiziger schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:55:
Waar ik me meer zorgen om maak zijn de tweaks voor de tanks. Landship met een extra tank hunter canon op de achterkant... Dus dan aan 4 kanten kanonnen om tanks onschadelijks te maken.. Jezus dit was de enige zwakke plek die je kon pakken vanuit een light tank! Met een grote boog eromheen, ontwijken en proberen erachter te komen. Maar dat is dus ook verleden tijd als het aan deze update ligt.
Net op het Battlefield forum een draadje gelezen over iemand die aan het klagen was dat de fighter plane OP was omdat hij in een potje operations zat waarin een fighter plane 131-0 deed. Tja, als je dat als team zijnde toe laat, dan snap je het spelletje niet. Excuses dat tanks de hele tijd bezet zijn en je dan geen AA truck kunt laten spawnen, gaat er bij mij niet in.
De meesten willen direct opnieuw spawnen als ze dood zijn. Als ik zelf een potje wil vliegen en ik wordt neergeschoten, dan tel ik tot 90 en wacht ik zodat ik weer in de attack plane kan spawnen. Dat de meeste dat niet kunnen opbrengen, tja.... prima, maar ga dan niet klagen over anderen die het spelletje wel snappen en gewoon doen wat het spel aanbiedt. Als je er niet tegen kunt dat je om de havenklap door voertuigen afgeknald wordt, ga dan in een infantry only server spelen of ga COD spelen.
Als ik continu door tanks afgemaakt wordt, dan pak ik ook een Anti Tank kit en als ik continu door vliegtuigen wordt afgemaakt, dan ga ik achter een AA gun zitten of pak ik een AA truck.
Door al die jankerds gaat dit spel naar de kloten. Er mag best wat aangepast worden, maar ik lees nu ook weer dat ze die ping/latency wijzingen gedeeltelijk terugdraaien omdat er te veel spelers uit andere regio's buiten hun eigen regio spelen en er dus veel last van hebben. Tja, blijf lekker in je eigen regio spelen.
Nou nou, zo erg is het ook weer niet. Vliegtuigen zijn momenteel wel heel erg in het voordeel ten opzichte van de infanterie. Zonder AA-Gun in de buurt is er eigenlijk niets dat je kan doen, terwijl je zelf echt 0,0 kans hebt om te vluchten, omdat je 9/10 keer het vliegtuig niet aan kan zien/horen komen. Zelfs al sta je bij een AA-gun dan mag je blij zijn als je een paar schoten kan landen voordat de piloot weer gaat repareren in niemandsland en je daarna een stel trench-darts retour op je bakkes krijgt. Dat is gewoon niet leuk voor de gameplay, zonder dat je gelijk een jankert bent als je daarover valt.
Maybe zou het leuker worden als ze dingen gingen verzinnen om de balance iets actiever te verbeteren zoals bijvoorbeeld een echte AA-loadout toevoegen voor de support-class ofzo, of een soort mobiele AA met een beperkt aantal rounds, a la de mortars, of desnoods een AA-hunter elite class.
Maybe zou het leuker worden als ze dingen gingen verzinnen om de balance iets actiever te verbeteren zoals bijvoorbeeld een echte AA-loadout toevoegen voor de support-class ofzo, of een soort mobiele AA met een beperkt aantal rounds, a la de mortars, of desnoods een AA-hunter elite class.
Ben ik de enige hier die gewoon een tank pakt als hij een vliegtuig ziet ? Het is even wachten tot het vliegtuig duikt en dan BANG shell/anti tank kogel in zijn face
. Ik vind zelf niet echt iets irritant omdat de squad er wel wat aan doet.
Alleen 1 ding met operations en tanks is zwaar irritant als die op spawn blijven hangen en alleen maar vlaggen aan het spammen zijn. Je kan niet in de buurt komen omdat die een kilometer buiten de combatzone staan.
En ben het helemaal eens wat MRE-inc zegt. Als je denkt dat je een twitch shooter 360 no scope aan het spelen bent ga dan lekker COD spelen ofzo.
Ps: liever een piloot doe een lading kills maakt dan iemand die een vliegtuig spawned en er gelijk uitspringt om een vlag te pakken.
Alleen 1 ding met operations en tanks is zwaar irritant als die op spawn blijven hangen en alleen maar vlaggen aan het spammen zijn. Je kan niet in de buurt komen omdat die een kilometer buiten de combatzone staan.
En ben het helemaal eens wat MRE-inc zegt. Als je denkt dat je een twitch shooter 360 no scope aan het spelen bent ga dan lekker COD spelen ofzo.
Ps: liever een piloot doe een lading kills maakt dan iemand die een vliegtuig spawned en er gelijk uitspringt om een vlag te pakken.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Heb zelf (ook?) aardig het idee dat het luisteren naar de jankerds en van daaruit aanpassingen aan het spel maken het spel niet echt ten goede komt. Ik lees (en post) vrij veel op het BF1 gedeelte van Reddit maar kan voor de complain-post 0,0 medeleven opbrengen. Nu ben ik ook niet echt het Git Gud type maar blijkbaar ervoer (euh? Klopt dat?) ik weinig problemen in de basegame. Natuurlijk had het wat eigenaardigheden, zoals verdwijnende kogels bij je dood, maar verder op en top vermaak. Als iemand die vooral Support speelt vind ik bijvoorbeeld de wijziging met granaten icm de herbevoorrading redelijk stupide. Maar goed, het spel blijft op en top vermaak. Lang geleden dat een Battlefield mij zo aan de haak heeft geslagen en ik vind mij toch wel een behoorlijke veteraan; speel het spelletje vanaf BF1942, heb er wel een paar overgeslagen zoals die moderne. Was dat 2142? En Vietnam, de standalone. De Vietnam uitbreiding voor BFBC2 dan wel weer redelijk veel gespeeld.MRE-Inc schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:25:
[...]
Tja dat komt allemaal door die jankerds die BF1 als Call Of Duty spelen en alleen maar kills, kills en kills willen maken.
Mjah.. Zit zelf ook regelmatig buiten mijn regio te spelen omdat ik een late night gamer ben in het weekend en na een uur of 1-2 wel moeite heb om gevulde\ volle servers te vinden maar dan accepteer ik wat mindere prestaties (en let op m'n ping shizzle na de update). Accepteren lijkt tegenwoordig wat lastig te zijn.maar ik lees nu ook weer dat ze die ping/latency wijzingen gedeeltelijk terugdraaien omdat er te veel spelers uit andere regio's buiten hun eigen regio spelen en er dus veel last van hebben. Tja, blijf lekker in je eigen regio spelen.
[ Voor 19% gewijzigd door Keltie op 04-05-2017 18:13 ]
Ik had gister in eens weer een keer een server waar bijna alles zwart is en waar je niks anders kan doen dan leaven. Snap echt niet dat ze zoiets nog niet verholpen hebben eigenlijk.
Verder wel wat leuke potjes gehad, vooral met mijn sniper class
.
Dat nieuwe wapen van support ook vrij gespeeld een keer, maar buiten dat die kut was om te halen (spelen met machinegun met een scope) is dat wapen ook erg raar. Moet je echt aan wennen, 20 kogels en een slow firerate.
Verder wel wat leuke potjes gehad, vooral met mijn sniper class
Dat nieuwe wapen van support ook vrij gespeeld een keer, maar buiten dat die kut was om te halen (spelen met machinegun met een scope) is dat wapen ook erg raar. Moet je echt aan wennen, 20 kogels en een slow firerate.
Dan moet je toch naar je instellingen gaan en DOF aan/uitzetten en weer terug ? Of was je scherm helemaal zwart. Ik had altijd een zwart scherm maar dan zag ik de overlays wel zoals de vlaggen en spawnpunten.To easy schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 16:10:
Ik had gister in eens weer een keer een server waar bijna alles zwart is en waar je niks anders kan doen dan leaven. Snap echt niet dat ze zoiets nog niet verholpen hebben eigenlijk.
Verder wel wat leuke potjes gehad, vooral met mijn sniper class.
Ja, de nieuwe Support-gun is inderdaad wennen. Wel een heerlijk wapen, bijna 1000 kills ondertussen.To easy schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 16:10:
Verder wel wat leuke potjes gehad, vooral met mijn sniper class.
Trouwens, na Nivelle Night? weer een nieuwe map in aankomst? Zal DICE vertraging hebben met de tweede DLC?
Ja dat ik idd alleen vlagen en spelers zie, maar dat heb ik al eens geprobeerd. ALleen het leaven lijkt bij mij te werken helaas.MRE-Inc schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 20:48:
[...]
Dan moet je toch naar je instellingen gaan en DOF aan/uitzetten en weer terug ? Of was je scherm helemaal zwart. Ik had altijd een zwart scherm maar dan zag ik de overlays wel zoals de vlaggen en spawnpunten.
Ja dat las ik ook, maar denk dat ze ons gewoon zoet willen houden door dit zo af en toe te doen. Iig beter dan helemaal geen nieuwe maps tussendoorJoostRAW18 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 20:48:
[...]
Ja, de nieuwe Support-gun is inderdaad wennen. Wel een heerlijk wapen, bijna 1000 kills ondertussen.
Trouwens, na Nivelle Night? weer een nieuwe map in aankomst? Zal DICE vertraging hebben met de tweede DLC?
Gister avond een lekker potje Conquest gespeeld met een aantal GoT leden. GoT squad zat helaas al vol! Maar dat mocht de pret niet drukken, ik ging als een speer en volgens mij had ik nabij de 15 roadkills in de smalle straatjes van Amiens
De paniek
die je ziet toeslaan als je ineens op volle snelheid een smal straatje inrijd met daarin 10 enemy's die dit totaal niet verwachten en geen kant op kunnen..
priceless!
De paniek
[ Voor 11% gewijzigd door Wereldreiziger op 09-05-2017 09:15 ]
Moet je er wel een filmpje van posten, want dat geloven we natuurlijk nooitWereldreiziger schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 07:29:
Gister avond een lekker potje Conquest gespeeld met een aantal GoT leden. GoT squad zat helaas al vol! Maar dat mocht de pret niet drukken, ik ging als een speer en volgens mij had ik nabij de 15 roadkills in de smalle straatjes van Amiens![]()
De paniekdie je ziet toeslaan als je ineens op volle snelheid een smal straatje inrijd met daarin 10 enemy's die dit totaal niet verwachten en geen kant op kunnen..
priceless!
[afbeelding]
Hahah ja stom! Ik weet eigenlijk amper hoe dat werkt, de share knop indrukken dan kan je een video opslaan maar dan begint hij pas met opnemen vanaf dat punt kwam ik laatst achter..
Is het ook zo in te stellen dat hij standaard alles opneemt dan? Of tot max een half uur terug? Lijkt me best leuk om videos te maken heb wel vaker van dit soort gekke runs ik sta in ieder geval niet achterin mn basis met de light tank ik cross van objective naar objective
Is het ook zo in te stellen dat hij standaard alles opneemt dan? Of tot max een half uur terug? Lijkt me best leuk om videos te maken heb wel vaker van dit soort gekke runs ik sta in ieder geval niet achterin mn basis met de light tank ik cross van objective naar objective
Je kunt het zo instellen dat je juist tot het punt waarop je op share drukt en je video saved, je opneemt. Je kunt ook nog instellen hoe lang dat is, 1 minuut tot 15 minuut (dacht ik).Wereldreiziger schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:10:
Hahah ja stom! Ik weet eigenlijk amper hoe dat werkt, de share knop indrukken dan kan je een video opslaan maar dan begint hij pas met opnemen vanaf dat punt kwam ik laatst achter..
15 minuten is niet zo veel helaas... een ronde CQ duurt meestal net wat langer. Maar evengoed ga ik het even uitzoeken, bedankt voor de tip!
Nog even voor de duidelijkheid;
Als je de Tag en emblem wilt van GoT, dan moet je niet vergeten in de app/site/game, de platoon te 'representen', anders zie je het niet in-game.
Als je de Tag en emblem wilt van GoT, dan moet je niet vergeten in de app/site/game, de platoon te 'representen', anders zie je het niet in-game.
Verwijderd
het is niet mogelijk om wel de Tag te hebben, maar dan met je eigen emblem?poor Leno schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:56:
Nog even voor de duidelijkheid;
Nope.Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:16:
[...]
het is niet mogelijk om wel de Tag te hebben, maar dan met je eigen emblem?
En dan gaat t nut ervan een beetje voorbij he?
11 mei patchnotes, die dus naar de gewone komen bij de volgende patch (als t werkt)
https://www.reddit.com/r/...ay_11th_cte_update_notes/
waaronder:
Fix for wrong hit indicator pop up when dying. <- Please let us know if the community is still seeing this.
en
Tweaked values to reduce number of kill trades within 30m radius.
Nice! Dit gebeurde toch net effe te vaak en onlogisch
en
Improvements have also potentially fixed issue with not being able to continuously hit somebody even if they are standing still. <- Please let us know if the community is still seeing this.
[ Voor 56% gewijzigd door poor Leno op 12-05-2017 10:46 ]
Kan Dice ook gelijk even de spawn gebied van Verdun Height aanpassen. Word een beetje zuur van als je attacker bent dat de tegenstanders aan het campen zijn op spawn om de elite class gear te stelen. Snap sowieso niet dat de vijand daar kan komen.
(Gebeid 2 in Operations)
(Gebeid 2 in Operations)
[ Voor 5% gewijzigd door PSYVIRII op 12-05-2017 12:52 ]
Ik was gister Medic, ging dood, werd gerevived en had opeens een Tankgewehr van de Tank Hunter class in mijn handen...
Heeft jou kit gepakt om te revive. Ik zeg tank hunter kit bessssttttttt.bassGunner schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:34:
Ik was gister Medic, ging dood, werd gerevived en had opeens een Tankgewehr van de Tank Hunter class in mijn handen...
Oh wow.. Dat had ik als Tankhunter nooit gedaan
Ah ok. Nee tank hunter is chill inderdaad, gister ook heerlijk jacht gemaakt op een Char behemoth als tank hunter. Mooi werk.PSYVIRII schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:53:
[...]
Heeft jou kit gepakt om te revive. Ik zeg tank hunter kit bessssttttttt.
Zeker geen kogels meer. 🤔. Tankhunter is echt een baas. Leuk om snipers te pakken. Geen bulletdrop is altijd prijs.
Haha, idd. Kut snipers. Had er mooi 2 te pakken met de Tankgewehr M1918Bajan schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:59:
[...]
Zeker geen kogels meer. 🤔. Tankhunter is echt een baas. Leuk om snipers te pakken. Geen bulletdrop is altijd prijs.
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/23722778
Overigens zijn die snipertjes zoooooo ongelooflijk dom. Vlieg je lekker rondjes in je attack plane, word je door zo'n snipertje die in zijn eigen spawn ligt onder vuur genomen. De scope glare zie je dus van 10km afstand en ook gewoon vanuit de lucht. Omdraaien en keihard afknallen.
Haha, zeer herkenbaar. Snipers zijn het makkelijkste doelwit vanuit de lucht. Garantie op kills.MRE-Inc schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:11:
[...]
Overigens zijn die snipertjes zoooooo ongelooflijk dom. Vlieg je lekker rondjes in je attack plane, word je door zo'n snipertje die in zijn eigen spawn ligt onder vuur genomen. De scope glare zie je dus van 10km afstand en ook gewoon vanuit de lucht. Omdraaien en keihard afknallen.
Die Martini is trouwens wel een lekker wapen zeg
Ik neem aan de Martini sniper? Als ik assault op level 50 heb ga ik weer snipen. Assault nu op 43. Die Martini klinkt wel erg lekker.JoostRAW18 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:51:
[...]
Haha, zeer herkenbaar. Snipers zijn het makkelijkste doelwit vanuit de lucht. Garantie op kills.
Die Martini is trouwens wel een lekker wapen zeg![]()
Zo, dat waren een paar leuke potjes met @Sjoewe en nog wat GoT'ers
If it aint fixed, it's broken.
Die heb ik nog niet vrij. Heb de "normale" pas sinds kort ontdektBajan schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:37:
[...]
Ik neem aan de Martini sniper? Als ik assault op level 50 heb ga ik weer snipen. Assault nu op 43. Die Martini klinkt wel erg lekker.
Ben sinds kort weer wat vaker aan het knallen en het valt me op hoe vaak je bij een stand off elkaar vaak neer knalt. Dus jij en je tegenstander elkaar doodschieten. Dit gebeurde me eerder eigenlijk nooit...
¯\_(ツ)_/¯
Is sinds de laatste patch. Kogels blijven als de de schieter neergeschoten is, voor de patch verdwenen die.BoltYes schreef op zondag 14 mei 2017 @ 23:21:
Ben sinds kort weer wat vaker aan het knallen en het valt me op hoe vaak je bij een stand off elkaar vaak neer knalt. Dus jij en je tegenstander elkaar doodschieten. Dit gebeurde me eerder eigenlijk nooit...
Zonder al te klef over te willen komen wilde ik toch even zeggen hoe tof het is om bij dit platoon te zitten. Heb nu regelmatig met wat gasten hier samengespeeld en het brengt het spelletje wel naar een volgend niveau. Samenspel loont. Potjes met twee GoT squads waarbij beide squads in een enkele party zitten maakt merkbaar een verschil, heerlijk.
Lekker klef hoorKeltie schreef op maandag 15 mei 2017 @ 00:05:
[...]
Is sinds de laatste patch. Kogels blijven als de de schieter neergeschoten is, voor de patch verdwenen die.
Zonder al te klef over te willen komen wilde ik toch even zeggen hoe tof het is om bij dit platoon te zitten. Heb nu regelmatig met wat gasten hier samengespeeld en het brengt het spelletje wel naar een volgend niveau. Samenspel loont. Potjes met twee GoT squads waarbij beide squads in een enkele party zitten maakt merkbaar een verschil, heerlijk.
Haha zonder dollen, ik vind het ook erg leuk. 1 grote chaos soms. Vooral @poor Leno die lekker loopt te zeiken op alles kan ik hard om lachen.
Nice serving with you guys!
Ook gemerkt! Nu zo'n 3 keer voorgekomen bij mij. Best geinigBoltYes schreef op zondag 14 mei 2017 @ 23:21:
Skip naar 5:55 om algemene uitleg en router advies over te slaan
[ Voor 51% gewijzigd door Geronimous op 15-05-2017 08:28 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Moet daar ook maar eens mee gaan beginnen. Pakte normaal die Russian, maar zie idd veel mensen die Martini pakken.JoostRAW18 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:34:
[...]
Die heb ik nog niet vrij. Heb de "normale" pas sinds kort ontdekt
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Iemand ook al de Hellriegel defensieve? Moet erg wennen aan het vizier. Persoonlijk heb ik liever de Buckhorn sight. De 120 kogels in de trommel maakt het deels goed. Een grotere koeling erop zou het wapen nog beter maken. 😎
Kan je lekker quickscopenKW25 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:02:
[...]
Moet daar ook maar eens mee gaan beginnen. Pakte normaal die Russian, maar zie idd veel mensen die Martini pakken.
Ben nog bezig met die AT-mines, zit nu op 7 kills. Wel leuk dat je er ook paarden mee kan opblazen, wat een schijtbeesten zijn datBajan schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:32:
Iemand ook al de Hellriegel defensieve? Moet erg wennen aan het vizier. Persoonlijk heb ik liever de Buckhorn sight. De 120 kogels in de trommel maakt het deels goed. Een grotere koeling erop zou het wapen nog beter maken. 😎
Die Hellriegel defensive, had die geen bipod? Dan zou je hem moeten gebruiken als support. Ergens liggen en knallen maar. Vooral met een ammoclip van 120.
Dat werkt inderdaad echt belachelijk goed. De auto aim is over het algemeen ruk maar in deze specifieke situaties ineens weer enorm overpowered, ik zou het bijna cheaten noemen.PSYVIRII schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:13:
[...]
Kan je lekker quickscopen. Beetje richten op iemand zonder ADS en dan snel ADS en knallen. Had een potje op de Argonne Forest en knalde iedereen af met quickscope en ook nog is door smoke heen
Inmiddels bijnna 2000 kills met de Defensive en ik ben tevreden. Goed gebalanceerd wapen. Ik kijk per map en spelers of ik de Ribey of de Defensive pak. Voor close combat Defensive en voor medium de Ribey. Voor lange afstanden gebruik ik alleen de spot button zo dat iemand anders de kill kan pakken.Bajan schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:32:
Toch zie ik ze niet zoveel meer als toen het bekend werd doormiddel van youtube videos een tijdje terug.Wereldreiziger schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:24:
[...]
Dat werkt inderdaad echt belachelijk goed. De auto aim is over het algemeen ruk maar in deze specifieke situaties ineens weer enorm overpowered, ik zou het bijna cheaten noemen.
Ik heb hetzelfde! Ik post niet zo heel vaak meer hier, maar het is wel leuk om af en toe GoT leden voorbij zien komen als ik toch al aan het spelen ben!Keltie schreef op maandag 15 mei 2017 @ 00:05:
[...]
Is sinds de laatste patch. Kogels blijven als de de schieter neergeschoten is, voor de patch verdwenen die.
Meestal ben je dan wel gegarandeerd van wat meer teamplay. Alhoewel er nog steeds weinig van de command roses gebruik maken
Komt waarschijnlijk omdat je geen kill meer maakt als je iemand zijn vinger eraf schietTo easy schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:54:
[...]
Toch zie ik ze niet zoveel meer als toen het bekend werd doormiddel van youtube videos een tijdje terug.
PRO TIP:
YouTube: ONE SETTING THAT WILL IMPROVE YOUR AIM - Battlefield 1 Console Settings
Stick acceleration gewoon op 0% zetten
YouTube: ONE SETTING THAT WILL IMPROVE YOUR AIM - Battlefield 1 Console Settings
[ Voor 13% gewijzigd door PSYVIRII op 16-05-2017 11:10 ]
Mezelf ook even toegevoegd aan het Platoon en in de Google doc.
Psn Wally224.
Psn Wally224.
Verwijderd
Is er verder nog een manier om de aiming sneller in te stellen?PSYVIRII schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:09:
PRO TIP:
Ik kan het niet vinden in die boomlange lijst van instellingen
Bedoel je sneller ADS'en of gevoeligheid omhoog?Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:30:
[...]
Is er verder nog een manier om de aiming sneller in te stellen?
Ik kan het niet vinden in die boomlange lijst van instellingen
Voor gevoeligheid kan je naar Basic gaan en dan staat er Soldier Stick / Zoom sensitivity.
Ik ook aan de platoon maar status is pending. Wie is de commandant dan?wally21 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:37:
Mezelf ook even toegevoegd aan het Platoon en in de Google doc.![]()
Psn Wally224.
PSN id: PENo1
Had ik hier eerder ook al gemeld maar je mag het best nog een keer doen hoorPSYVIRII schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:09:
PRO TIP:
Hou er gewoon van om dingen van andere stelenMillanO schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:47:
[...]
Had ik hier eerder ook al gemeld maar je mag het best nog een keer doen hoorwereld van verschil die instellingen. Ik raad iedereen aan om de sensitivity ook hoger te zetten.
PoorLeno_NL is in hoogste rank. Mag ook wel met zijn stats.P.E.No.1 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:30:
[...]
Ik ook aan de platoon maar status is pending. Wie is de commandant dan?
Ahww 
Ja klopt, ik ben de Obersturmbannführer Platoon leader.
Ik probeer er dagelijks aan te denken, ga t nu gelijk doen
Edit: gedaan.
We zitten al bijna aan de 100!!
Ja klopt, ik ben de Obersturmbannführer Platoon leader.
Ik probeer er dagelijks aan te denken, ga t nu gelijk doen
Edit: gedaan.
We zitten al bijna aan de 100!!
[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 16-05-2017 16:58 ]
Meer mensen met matchmaking problemen bij Operations? Hij blijft lang hangen bij Skill. Vervolgens zit ik in een bijna lege server.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Laatste tijd gaat het beter, tijdje terug werden wij echt 9 van de 10 keer in een lege server gedumpt en kwam er ook niemand bij...
Super irritant!
Super irritant!
Ja, heb ik ook vaak. Maar dat zie ik dan maar als complimentKuhr89 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:12:
Meer mensen met matchmaking problemen bij Operations? Hij blijft lang hangen bij Skill. Vervolgens zit ik in een bijna lege server.
Nergens last van. Maar ik gebruik dan ook de server browser voor OperationsKuhr89 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:12:
Hoe gebruik je die ook alweer? weer dat het in dit topic stond maar kon het niet vinden.. kom ook in continu lege servers.Reefun schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:00:
[...]
Nergens last van. Maar ik gebruik dan ook de server browser voor Operations
De methode die ik heb gebruikt is blijkbaar gepatched zie ik net. Heel suf.... Snap niet waarom ze het niet gewoon "aanzetten" voor iedereenshakespeare schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:35:
[...]
Hoe gebruik je die ook alweer? weer dat het in dit topic stond maar kon het niet vinden.. kom ook in continu lege servers.
Ja ik vind het niet erg om met een paar man in de server te starten, maar dan moeten er wel mensen bijkomen. Dit gebeurde dus vaak helemaal niet.
Valt me wel op dat het vooral gebeurd bij de operations van de DLC... Ik speel het niet elke dag, misschien ben ik wel de slecht voor de maps
Valt me wel op dat het vooral gebeurd bij de operations van de DLC... Ik speel het niet elke dag, misschien ben ik wel de slecht voor de maps
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
haha ik speel alleen maar operations.. maar ook nog genoeg de oude.. het lijkt erop dat deze DLC's wel gaan werken.. ipv de dlc's bij bf4 waarna het na 2 weken dood was..
Verwijderd
Hebben jullie ook allemaal die DLC gekocht (Premium pass?) Ik vind het nogal aan de prijs eigenlijk om 49,99 te betalen voor een DLC of is dit echt een meerwaarde?
Premium pas is voor alle (4) DLC's. Los zijn die geloof ik 15 euro, dus dat scheelt dan een tientje in totaal. Ik heb hem wel gekocht, denk dat ik het spel toch wel zo lang zal spelen.Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:32:
Hebben jullie ook allemaal die DLC gekocht (Premium pass?) Ik vind het nogal aan de prijs eigenlijk om 49,99 te betalen voor een DLC of is dit echt een meerwaarde?
Gebruiken we als Ps4 platoonmembers PS4 party's om te communiceren of discord? (ik ben heel erg voor de party's)
Ik heb de Premium pass gekregen van mijn vrouw. Maar ik zou hem zelf ook aangeschaft hebben omdat ik ook het idee heb dat het voor mij wel degelijk een meerwaarde zou bieden. Zeker gezien de tijd die ik nu al in BF1 heb gestokenVerwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:32:
Tot nu toe is er nog maar één DLC uitgekomen. Ik moet zeggen dat ik de Operations @ Devils Anvil (Verdun/Fort Vaux) érg leuk vind. Puur omdat het enkel infantry based is en gewoon fijn voor de afwisseling. En ik hou van de trench raider class
Wat duurt het lang zeg om van lvl 90 naar lvl 100 te komen
En dan heb ik nog best een redelijke score per minuut!
En dan heb ik nog best een redelijke score per minuut!
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.