PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
ja daar verheug ik me het meeste op
En hopelijk een nieuwe fase van de Masterman Program
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
En vooral de 3 belangrijkste granaat tweaks:PSYVIRII schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:27:
Ben ook blij dat die grenade regeneration eruit word gegooit. Voor Smoke was het wel makkelijk maar nu zitten mensen gewoon om een hoekje te wachten tot ie een grenade weer heeft.
- Timer; ze doen er nu iets langer over voordat ze ontploffen = meer kans om te ontsnappen
- Blast radius; je krijgt nu niet meer 80.000 damage van een granaat die 3 km verderop ligt (ok, de radius wordt iets kleiner, en damage drop-off neemt iets meer af)
- Throw-delay; er zit nu een mini fractie tussen het aanklikken en gooien, wat de paniek-granaat zal indammen
paniek granaat is ook zwaar irritant. Je knalt iemand neer en dan zie je nog een granaat uit zijn dooie lichaam komenpoor Leno schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:21:
[...]
En vooral de 3 belangrijkste granaat tweaks:
- Timer; ze doen er nu iets langer over voordat ze ontploffen = meer kans om te ontsnappen
- Blast radius; je krijgt nu niet meer 80.000 damage van een granaat die 3 km verderop ligt (ok, de radius wordt iets kleiner, en damage drop-off neemt iets meer af)
- Throw-delay; er zit nu een mini fractie tussen het aanklikken en gooien, wat de paniek-granaat zal indammen
Regelmatig met een groepje online 's avonds. Merk wel dat het af en toe wat dun bezaaid is dus vers bloed is altijd welkom. We spelen trouwens wel vrijwel altijd Operations.Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:50:
Ondanks dat er een lijst met spelers per platform beschikbaar is ben ik benieuwd wie er op de PS4 nog actief is. Afgelopen week mijn friendslist eens grondig opgeruimd want het grootste deel bestond nog uit tweakers waarmee ik vroeger BF3 heb gespeeld op de PS3, veel waren al lange tijd niet meer online of spelen geen Battlefield meer.
Dus als er PS4 spelers actief zijn die 's avonds na een uur of tien nog zin hebben om wat te knallen dan hoor ik het graag.
PSN is gelijk aan username hier.
Verwijderd
Ah leuk! Ik ga eerst een weekje met vakantie, zal daarna wel weer regelmatig online zijnSchimanski81 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:15:
[...]
Regelmatig met een groepje online 's avonds. Merk wel dat het af en toe wat dun bezaaid is dus vers bloed is altijd welkom. We spelen trouwens wel vrijwel altijd Operations.
PSN is gelijk aan username hier.
Gevonden:poor Leno schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:28:
[...]
geen idee, ik kon er toevallig gister ook geen patroon in zien.. Toen kon ik bij mn eerste leven (spel start) de mortar niet gelijk neerleggen.. de levens erna ook niet, maar toen plots wel. En het potje erna ook wel gelijk![]()
Met als raarste dat ik daarna 3x achter elkaar een mortar kon neerzetten zonder cooldown
https://www.bftracker.com/view.php?id=2910
En als er een tank aankomt snel wegrennen....
Zijn aan het wachten op een Elite om die een one-shot te geven.Gearloose schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 01:00:
Man man man, beter gaan ze wat doen aan die assualt gasten die met zijn 4en op een rij achter in de map AT rockets aan het schieten zijn....
En als er een tank aankomt snel wegrennen....
Trucje voor Operations in de serverbrowsert
-
Edit: Start BF 80x op, zonder het gamemode-loze plaatje te krijgen
Edit 2: Gelukt!
Edit 3: Het zijn alleen maar de 64 player servers
[ Voor 38% gewijzigd door poor Leno op 22-04-2017 18:10 ]
Bedankt voor de moeite hahapoor Leno schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:33:
Omg nice!
Trucje voor Operations in de serverbrowsert
[video]
-
Edit: Start BF 80x op, zonder het gamemode-loze plaatje te krijgen
Edit 2: Gelukt!
Edit 3: Het zijn alleen maar de 64 player servers
Nooit geweten dat deze lui er iets mee te maken hadden
(leuke channel btw, doen 4 jaar lang elke week een verslag van 'week by week' van WW1.. tot 2018)
Benieuwd waarom ze dat doen
Edit: oeps verkeerde topic
[ Voor 7% gewijzigd door crimby op 24-04-2017 15:16 ]
Oke Oke..... Maar wanneer komt die patch. Ik word helemaal gek van die matchmakingpoor Leno schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:47:
Hmmmm vnv om 22.00 onze tijd, Live Stream Sneak Peak Spring Patch..
Benieuwd waarom ze dat doen
[afbeelding]
Nou.. waarschijnlijk niet morgenPSYVIRII schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:23:
[...]
Oke Oke..... Maar wanneer komt die patch. Ik word helemaal gek van die matchmaking
Danny zegt 2 dingen: Tomorrow patch en vnvnd Livestream..
Braddock (Lead bij DICE) zegt Half gelijk.. En aangezien de Livestream wel doorgaat..
Platoons neergooien zonder updatepoor Leno schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:59:
[...]
Nou.. waarschijnlijk niet morgen
[afbeelding]
Danny zegt 2 dingen: Tomorrow patch en vnvnd Livestream..
Braddock (Lead bij DICE) zegt Half gelijk.. En aangezien de Livestream wel doorgaat..
Alleen niet wanneer deze uitkomt
PSN: Von_Smallhausn
Denk wel dat de patch snel uitkomt omdat Dice al heeft aangegeven dat er eind mei ook een update aankomt. Maar het is nog wachten.Mon0lith schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:54:
Details over de spring patch
[video]
Alleen niet wanneer deze uitkomt
Nice! Ben benieuwd naar de 4 nieuwe guns. Zo komen er langzaam toch een aardige variatie aan wapens.s0kkie schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:59:
Jep en de patch ligt ook momenteel ter goedkeuring bij MS en Sony dus dat wordt zeer snel
9 bij de vorige, nu 4.. dus nog 7 over.. (kwamen 20 dacht ik?) Of tellen variaties op een wapen als 1? (Telescopic, infantry etc)To easy schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:29:
[...]
Nice! Ben benieuwd naar de 4 nieuwe guns. Zo komen er langzaam toch een aardige variatie aan wapens.
Hopelijk niet meer handpistooltjes iig
Helemaal top, paar maanden niet meer gespeeld, maar voor mijn gevoel is er aardig wat veranderd qua gameplay, of verbeeld ik me dit? Iemand die een degelijke setting heeft voor de Xbox?
Aimen is het probleem niet, maar heb het gevoel dat ik trager inzoom op een of andere manier, kan het niet echt duidelijk uitleggen.
Misschien wordt ik wel te oud
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
https://twitter.com/braddock512/status/857269454002163712
Servers down om:
PS4 11.00 - 13.00
Xbox 13.00 - 15.00
[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 26-04-2017 20:55 ]
Ja mag hopen op echt 20 verschillende idd en geen handguns vond ik meteen al primapoor Leno schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:54:
[...]
9 bij de vorige, nu 4.. dus nog 7 over.. (kwamen 20 dacht ik?) Of tellen variaties op een wapen als 1? (Telescopic, infantry etc)
Hopelijk niet meer handpistooltjes iig
https://www.battlefield.com/news/update-notes/spring-update
Waaronder!
- Added advanced gameplay option for adjusting the Stick Aiming Acceleration. Allows setting the soldier aiming when using a stick, as seen in Battlefield 4.
- Added options to adjust the axial dead zones of the gamepad sticks and the joystick.
- Added options to adjust max input thresholds for sticks and gamepad triggers (L2/R2
Je kunt met die eerste iig dat rare speed-up/slow down accelleration uitzetten, zoals het in BF4 was
Grenades zijn generfed, geen auto supply grenades, fighter planes en darts ook generfed, de AA is gebuffed, de extreme overbelichting op maps zijn gefixed
Nog steeds geen Operations in de serverbrowser
[ Voor 92% gewijzigd door poor Leno op 27-04-2017 13:15 ]
Waar kun je een platoon maken, ingame? Want op de web companion zie ik er niets over staan namelijk.MillanO schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:52:
Tweakers Platoons toegevoegd. Mocht je interesse hebben dan kun je je daar bij aan sluiten.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
GoT, Gathering of Tweakers
Verder lijkt het op een prima patch, maar eerst nog maar zien of ze niks gesloopt hebben of de balans verder verneukt hebben. Al heb ik het idee dat ze eindelijk het licht gezien hebben lol
Ze hebben het joinen op friends en party join etc etc weer compleet vernaggeldMartinspire schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:48:
Eindelijk pings op hetleaderboard op consoles!! Heeft ze maar 9 jaar geduurd maar dan heb je ook wat.
Verder lijkt het op een prima patch, maar eerst nog maar zien of ze niks gesloopt hebben of de balans verder verneukt hebben. Al heb ik het idee dat ze eindelijk het licht gezien hebben lol
Party leader start game, press touchpad, join.. - gebeurt niets.
Via PS scherm party, join session - gebeurt niets
Via PS scherm game (who's playing), join session - gebeurt niets.
Rechter balk, staat geen 'join player' meer bij je party members
Je moet echt geluk hebben dat degene die je wilt joinen in het Homescreen staat, "friends playing"
Verder heb ik op mn (pauper) PS nu enorme framedrops als t te heftig wordt.. eerder was t veeel minder.
Grenade-spam is nog steeds real
Als je dood gaat zie je af en toe een fractie van een seconde een crosshair-hitmarkertje (alsof jij iemand schiet), bij bepaalde wapens.
Al je geweren die je niet gequipped had op t moment van patch, zijn allemaal geresetted (skins, zoom etc)
Tanks (Landship iig) lijken geen geluid meer te hebben, en kunnen weer stealth sneaky achter je komen
Het rode scherm van bijna dood is nog niet gefixed, waardoor je 'plots' doodgaat aan gas omdat je het gele niet zag door het rood.
Dusssssss.... gaat weer goed
[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 27-04-2017 18:09 ]
Oh en btw die platoons staan in hetzelfde menu als waar je tussen games wisselt. Dus helemaal naar home en dan LB of L1, dan moet het in het lijstje komen (al had ik zelf dat het niet de eerste keer werkte)
[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 27-04-2017 18:15 ]
Die van mij was ook PS4, we houden die van jou wel aan. Is makkelijker.poor Leno schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:16:
PS4 Tweakers Platoon is er ook:
GoT, Gathering of Tweakers
Btw, AT Rocket gun werkt bijna niet. Als je gaat liggen gaat mijn mannetje schuiven/bewegen en kan niet richten. Wanneer ik met een normaal wapen richt/zoom beweegt het mannetje ook naar voren. Best wel irritant. Kan ook aan mijn controller liggen trouwens.
Nog 113 kills voor de Hellriegel Defensive. Hoop hem vandaag of morgen in mijn bezig te hebben. Kijken of deze zo OP is.
Mike, je snapt het niet. Ze moeten toch wel weer wat te patchen hebben nu ze dat maandelijks gaan doenpoor Leno schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:06:
[...]
Ze hebben het joinen op friends en party join etc etc weer compleet vernaggeld
Party leader start game, press touchpad, join.. - gebeurt niets.
Via PS scherm party, join session - gebeurt niets
Via PS scherm game (who's playing), join session - gebeurt niets.
Rechter balk, staat geen 'join player' meer bij je party members
Je moet echt geluk hebben dat degene die je wilt joinen in het Homescreen staat, "friends playing"
Verder heb ik op mn (pauper) PS nu enorme framedrops als t te heftig wordt.. eerder was t veeel minder.
Grenade-spam is nog steeds real
Als je dood gaat zie je af en toe een fractie van een seconde een crosshair-hitmarkertje (alsof jij iemand schiet), bij bepaalde wapens.
Al je geweren die je niet gequipped had op t moment van patch, zijn allemaal geresetted (skins, zoom etc)
Tanks (Landship iig) lijken geen geluid meer te hebben, en kunnen weer stealth sneaky achter je komen
Het rode scherm van bijna dood is nog niet gefixed, waardoor je 'plots' doodgaat aan gas omdat je het gele niet zag door het rood.
Dusssssss.... gaat weer goed
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Volg mij op: https://wereldreizigers.nl
Zoek je op de naam tweakers? Toen ik gister op GoT zocht vond ik namelijk ook niks.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 08:02:
Probeer me aan te melden voor de Xbox. Got platoon maar hij kan hem niet vinden. Doe ik wat fout?
[ Voor 10% gewijzigd door TRK op 28-04-2017 10:02 ]
Speel suez of Monte Grappa (conquest). 9/10 keer kan je daar gewoon mines op de weg naargooien want elke tank rijdt bijna via dezelfde weg. Tip: Schiet de mines niet kapot of met een granaat want dat count niet.Gilles27 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:33:
Ik probeer de nieuwe hellfighter vrij te spelen. Maar ik loop zo te kutten met die AT mines. Heeft iemand tips?
Ouwe kill steler
Piloot hier !!! Maar ik jank niet omdat ik niet met de fighter plane speel, maar met de attack plane. Daar is niks aan gedaan heb ik het idee. Althans, gisteren weer een prima pot kunnen vliegen op Fao Fortress met wat goed scores. AA buf merk ik ook weinig van. Tot 3x toe door dezelfde speler uit de lucht geknald met de AA. Daarna hem maar eens te voet opgezocht en een mes in zijn rug gestoken.PSYVIRII schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:51:
Gisteren even gecheckt met de nerf van de darts. Ze zijn niet alleen generfd maar er zit ook een vertraging in met het droppen. Ik zeg toppie laat de jankbucket maar komen voor de pilots
Verder een leuke toevoeging om na een ronde de volgende map te kunnen voten. Heb er nog niet een systeem in kunnen ontdekken of dat Dice bv een soort van systeem ingebouwd heeft zodat alle mappen aan bod komen voor een vote.
Dan de ping die weergegeven wordt. Viel me alleen op dat ik zelf continue op de 20-24ms zit gedurende de hele game en bijna iedereen wel op het dubbele zit. Maar las in de patch notes dat spelers met een slechte ping beter hun best moesten doen om daadwerkelijk raak te kunnen schieten. Al met al had ik gisteren het idee dat de patch best wel op het gebied van netcode een vooruitgang is.
Verder zijn de custom gamertag pics op de Xbox One uiteraard awesome !!!
XBL: MRE Inc
Jup Iedereen 99 damage / Ik 1 damage + een killGearloose schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:50:
Wordt tijd dat ze psyviri nerfen...
Ouwe kill steler
Attack plane is best nu. Je hebt teminste niet een abilitie erop om gelijk de vijanden te marken in een straal van een kilometerMRE-Inc schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 14:01:
[...]
Piloot hier !!! Maar ik jank niet omdat ik niet met de fighter plane speel, maar met de attack plane. Daar is niks aan gedaan heb ik het idee. Althans, gisteren weer een prima pot kunnen vliegen op Fao Fortress met wat goed scores. AA buf merk ik ook weinig van. Tot 3x toe door dezelfde speler uit de lucht geknald met de AA. Daarna hem maar eens te voet opgezocht en een mes in zijn rug gestoken.
Verder een leuke toevoeging om na een ronde de volgende map te kunnen voten. Heb er nog niet een systeem in kunnen ontdekken of dat Dice bv een soort van systeem ingebouwd heeft zodat alle mappen aan bod komen voor een vote.
Dan de ping die weergegeven wordt. Viel me alleen op dat ik zelf continue op de 20-24ms zit gedurende de hele game en bijna iedereen wel op het dubbele zit. Maar las in de patch notes dat spelers met een slechte ping beter hun best moesten doen om daadwerkelijk raak te kunnen schieten. Al met al had ik gisteren het idee dat de patch best wel op het gebied van netcode een vooruitgang is.
Verder zijn de custom gamertag pics op de Xbox One uiteraard awesome !!!![]()
[afbeelding]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vrij weinig last heb gehad van fighter planes en darts als ik als infanterie speel. Hoor ze meestal wel aankomen (ook door dolby surround geluid) en omdat ik zelf piloot ben (althans in BF1), weet ik wel een beetje de tactiek van de piloten.PSYVIRII schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 14:40:
[...]
Attack plane is best nu. Je hebt teminste niet een abilitie erop om gelijk de vijanden te marken in een straal van een kilometer. Ook kost het meer moeite om een run te doen. De fighter plane is geen ontkomen aan zodra die je hele squad kan ziet.
Zelf hanteer ik altijd het principe: 3 is a target, one is a waste of ammo. (komt uit die landings scene bij saving privage ryan). Heb vaak het idee dat alle piloten meestal wel voor de multikills gaan. Zelf ga ik alleen voor een single kill in de attack plane als ik ergens een verdwaald snipertje zie lopen die dan vaak ergens in een hoekje gaat liggen campen. Dat soort gasten wil ik wel irriteren en wil ik mijn ammo ook wel aan "wasten"
Dit dus: Line up !!!
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/30280465
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/30280543
Beter kun je het bijna niet krijgen met die loopgraven
Ranken Darts:
Verhoging van herlaadtijd van 12 naar 15 seconden
Verkleining van ontploffingsschade van 20 naar 16,7
Verkleining van ontploffingsradius van 3 naar 1,5 meter
Geen directe schade meer bij soldaten
Vooral het weghalen van de directe schade snap ik niet: dat is nou juist iets dat precisie vereist.
Gewoon voor de uitgang van de tegenstander leggen en allemaal opstapelen zodat er maar 1 mine zichtbaar is.Gilles27 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:33:
Ik probeer de nieuwe hellfighter vrij te spelen. Maar ik loop zo te kutten met die AT mines. Heeft iemand tips?
Tag is GoT, platoon name is Gathering of Tweakers. Als iemand emblem aan kan passen laat het even weten, dan krijg je de rechten.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 08:02:
Probeer me aan te melden voor de Xbox. Got platoon maar hij kan hem niet vinden. Doe ik wat fout?
GT: The Bozzz88
Verwijderd
rip
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 29-04-2017 17:29 ]
I served in a company of heroes.
Die mine challenge is grappig er liggen echt bulten van die dingen op AmiensMillanO schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:56:
Inmiddels 200 kills met de Hellriegel Defensive. Leuk ding. Niet OP maar wel beter dan de standaard versie. Magazijn van 120 kogels is altijd goed. AT Mines challenge was leuk. Ik had ze nog nooit gebruikt maar had vannacht 25 kills in 2 a 3 uur. De tanks reden voor me weg en ik moest er zelfs achter aan rennen.
Ik moet nog zo'n 150 kills met de hellriegel en dan kan ik hem ook uitproberen
Haha, ja had ergens 3 mijnen gelegd, toen ik 10 seconden later keek lagen er 15. Heb nu de mijnen in mijn inventory. Zo leer je ook de dingen gebruiken die je normaal nooit zou proberen.ongewoongewoon schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:36:
[...]
Die mine challenge is grappig er liggen echt bulten van die dingen op Amiens![]()
Ik moet nog zo'n 150 kills met de hellriegel en dan kan ik hem ook uitproberen
Op de Xbox one niet. 1Gbit glasvezel en zit continue op een ping van 20-25.Vuvuzela schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:29:
Niemand hier last van n hoge ping? Alle servers lijken in Ierland te staan. Ik heb een 300/30 verbinding modem in bridge.. nieuwe router, ps4 bekabeld. En mn ping is vrij constant tussen de 100 en 120.
rip
Kan wel merken dat er wat netcode aanpassingen zijn gedaan. Veel meer trade kills de laatste twee avonden waar ik eerst zelf alleen dood ging.
Met de companion app of in game kan je platoons joinen.Therapy777 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:40:
Ik zoek me suf op battlefield.com waar ik in hemelsnaam platoons kan vinden en joinen.
Ingame kun je platoons vinden en joinen. Als je in het main menu zit moet je op LB klikken om naar dat linkse (verborgen) tabblad te gaan. Daar vind je de Platoons functie.Therapy777 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:40:
Ik zoek me suf op battlefield.com waar ik in hemelsnaam platoons kan vinden en joinen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Nope, netjes rond de 30 hier...Vuvuzela schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:29:
Niemand hier last van n hoge ping? Alle servers lijken in Ierland te staan. Ik heb een 300/30 verbinding modem in bridge.. nieuwe router, ps4 bekabeld. En mn ping is vrij constant tussen de 100 en 120.
rip
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hier ook rond de 30 (gister op een TDM server, zal nog eens kijken maar zal ongeveer zelfde zijn denk ik). Wel jammer dat je van de servers geen pings meer ziet, anders was joinen net wat anders geweest.MRE-Inc schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:14:
[...]
Op de Xbox one niet. 1Gbit glasvezel en zit continue op een ping van 20-25.
Kan wel merken dat er wat netcode aanpassingen zijn gedaan. Veel meer trade kills de laatste twee avonden waar ik eerst zelf alleen dood ging.
Overall had ik wel het idee dat ik wat meer mensen dood kreeg en zij mij wat minder.
Meer mensen die hier last van hebben?
Heb ik ook (op PC, dacht eerst dat het mss aan de 1440p resolutie lag, maar console heeft dit dus ook).Mon0lith schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:51:
Iemand sinds de patch ook opgevallen dat de iconen van het menu, squads en battlepack drop (aan het einde van een ronde) een stuk kleiner zijn geworden??
[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 30-04-2017 14:00 ]
Mij ook opgevallen. Maar misschien is dat een tweak met opzet. Dat was namelijk altijd wel even een moment van lag als die iconen verschenen op beeld wie er allemaal een battlepack had gewonnen. Ook elders in het menu (squad selectie) lijkt er wat aan formaat van tekst te zijn gesleuteld.Mon0lith schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:51:
Iemand sinds de patch ook opgevallen dat de iconen van het menu, squads en battlepack drop (aan het einde van een ronde) een stuk kleiner zijn geworden?? Ook op het einde als de map vote komt valt dit nu half buiten het scherm.
Is ook met opzet gedaan. Het menu navigeert nu ook een stuk makkelijker. Bovendien hebben ze ook het lettertype aangepast.dangerpaki schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:33:
[...]
Mij ook opgevallen. Maar misschien is dat een tweak met opzet. Dat was namelijk altijd wel even een moment van lag als die iconen verschenen op beeld wie er allemaal een battlepack had gewonnen. Ook elders in het menu (squad selectie) lijkt er wat aan formaat van tekst te zijn gesleuteld.
Heerlijke update. Gameplay is veel smoother geworden en hit register werkt veel beter. Je hebt nu tenminste een kans. Niet dat je, voor je gevoel, met 1 schot word afgeknald terwijl jij er al 3 of 4 hebt gelost.
Gamertag is DutchKeltie.. Nah, ik zie vanzelf wel of ik toegelaten word en als dat het geval is: Tot dan
Edit:
Geen idee of het nodig is en of dit zo werkt. Maar hier is eventueel een linkje naar m'n stats:
https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/psn/DutchKeltie
En nog even een vraagje? Ik speel veel samen met een vriend\ oud-collega. Die is totaal geen gebruiker (zowel lurker als poster) op Tweakers maar is het oké als ik hem ook vraag zich aan te melden? We hebben zat schik met elkaar maar hoe meer Nederlanders om mee samen te spelen hoe leuker natuurlijk.
[ Voor 48% gewijzigd door Keltie op 30-04-2017 22:51 ]
GoT is voor iedereenKeltie schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:46:
Zal hier even melden dat ik mij heb aangemeld voor het Tweakers platoon op de PS4. Ben al jaren een lurker op Tweakers, niet echt een reageerder.
Gamertag is DutchKeltie.. Nah, ik zie vanzelf wel of ik toegelaten word en als dat het geval is: Tot dan
Edit:
Geen idee of het nodig is en of dit zo werkt. Maar hier is eventueel een linkje naar m'n stats:
https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/psn/DutchKeltie
En nog even een vraagje? Ik speel veel samen met een vriend\ oud-collega. Die is totaal geen gebruiker (zowel lurker als poster) op Tweakers maar is het oké als ik hem ook vraag zich aan te melden? We hebben zat schik met elkaar maar hoe meer Nederlanders om mee samen te spelen hoe leuker natuurlijk.
Hoe kan je trouwens met clan members spelen? Kan je filteren in de serverbrowser? In het platoonsmenu iig niet.
Ik vind het een geinige toevoeging, [GoT] voor m'n naam. M'n SPM ging er spontaan van omhoog!
Je kan vanuit het platoon venster members vinden die op dat moment spelen en dan kan je ze joinen.SqueakyClean schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:08:
[...]
![]()
![]()
![]()
Hoe kan je trouwens met clan members spelen? Kan je filteren in de serverbrowser? In het platoonsmenu iig niet.
Ik vind het een geinige toevoeging, [GoT] voor m'n naam. M'n SPM ging er spontaan van omhoog!
Ah, tanks. Kennelijk overheen gekeken...TRK schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:46:
[...]
Je kan vanuit het platoon venster members vinden die op dat moment spelen en dan kan je ze joinen.Mevrouw is vanaf morgen anderhalve week op vakantie dus ik weet wel wat dat wordt in de avonden!
Lijkt me lachen om s met anderen te spelen. Speel nu vrijwel altijd lonewolf, maar samen zal wel een stukkie leuker zijn...!
Ik hoop dat de grootte van het lettertype dan ergens aan te passen is want ik kan het zo bijna niet meer lezendangerpaki schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:33:
[...]
Mij ook opgevallen. Maar misschien is dat een tweak met opzet. Dat was namelijk altijd wel even een moment van lag als die iconen verschenen op beeld wie er allemaal een battlepack had gewonnen. Ook elders in het menu (squad selectie) lijkt er wat aan formaat van tekst te zijn gesleuteld.
Even kijken of dit werkt...
Volg mij op: https://wereldreizigers.nl
Uiteindelijk moet het net zo worden als Battlelog. BF4 word ook aangepast naar de nieuwe platoons.
Het is een compleet nieuw consept dus even afwachten wat Dice allemaal aan platoons gaat toevoegen.
Trouwens kwam ik dit logo tegen in het Project Tweakers Logo topic:

Ik vind schilden sowieso wel geinig als embleem en om het een beetje bij de game te houden zo een wat verweerd uiterlijk er beter bij passen. Wellicht iemand die een beetje photoshop skills heeft en er iets tofs van kan maken?
[ Voor 26% gewijzigd door SqueakyClean op 01-05-2017 13:05 ]
[ Voor 35% gewijzigd door TRK op 01-05-2017 15:11 ]
ik ben daar zojuist ook door benaderd.TRK schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:06:
Zegt iemand BFnations.com wat? Kreeg een uitnodiging via PS message ivm het opstellen van een Nederlandse team. Lijkt ook nog allemaal redelijk nieuw in opzet. Heb me eens voor de gein aangemeld. Meer mensen hier interesse in? Zo ja, lijkt het me wel tof een squad oid op te stellen.
Premium friends is ook weer actief. Dus als er mensen zonder premium/they shall not pass DLC hebben hoor ik het wel
Zoiets?SqueakyClean schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:03:
Voordelen: nieuwe mensen ontmoeten en samenspelen.![]()
Trouwens kwam ik dit logo tegen in het Project Tweakers Logo topic:
[afbeelding]
Ik vind schilden sowieso wel geinig als embleem en om het een beetje bij de game te houden zo een wat verweerd uiterlijk er beter bij passen. Wellicht iemand die een beetje photoshop skills heeft en er iets tofs van kan maken?
Herken jij daar nog Tweakers in dan? Doe zoiets maar met het huidige logo, dan blijft het tenminste nog herkenbaar. Toch vind ik het normale logo leuker omdat die van afstand nog goed herkenbaar is.
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 01-05-2017 17:16 ]
Wel grappig als je een tank voorbij ziet rijden met een Tweakers logo er op.
Nee, ik maakte alleen zijn verzoek, hoe het logo eruit ziet maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Ik zou gewoon de standaard pakken ook.Martinspire schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:16:
[...]
Herken jij daar nog Tweakers in dan? Doe zoiets maar met het huidige logo, dan blijft het tenminste nog herkenbaar. Toch vind ik het normale logo leuker omdat die van afstand nog goed herkenbaa,r is.
Op de xbox is het alleen maar vloeiender geworden sinds de laatste patch.Sjoewe schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:03:
Ligt het aan mij of loopt het echt als stront door een trechter de laatste tijd. Echt framedrops als een malle op mn ps4 slim...
Dat idee heb ik ook. Zelden zo lekker kunnen spelen de laatste 3 avonden na de patch.To easy schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:18:
[...]
Op de xbox is het alleen maar vloeiender geworden sinds de laatste patch.
Dat idee had ik ook ja sinds de laatste patch (ps4 pro). Vooral tijdens massive explosies en rook etc in Fort Vaux o.a. Ook leek het of de resolutie net wat lager was geworden.Sjoewe schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:03:
Ligt het aan mij of loopt het echt als stront door een trechter de laatste tijd. Echt framedrops als een malle op mn ps4 slim...
Heb net even de ps4 database gerebuild, heb wel het gevoel dat het weer wat beter loopt nu, kan je dus ook even proberen.
Maar aangemeld via de lijst met spelers en voor de ps4 platoon...
Weet iemand ook hoe het zit met de audio wanneer ik mn headset inplug??? Heb niet echt het idee dat ook maar iemand iets kan horen terwijl mijn icoontje aangeeft dat ik praat.. staat dit standaard open voor je squad of team?
PSN: whoojaa
Hoort dit?
Als je naar je platoon gaat, zie je als het goed is een knop staan met represent erachter. Dacht dat dit driehoekje is op de PS4? Zodra je dan je platoon represent krijg je dit voor je naam en het logo als embleem.Via de companion app kan je ook naar je platoon gaan en representen.Mon0lith schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:26:
Ikzelf zit ook in het ps4 platoon maar waar ik bij iedereen de GoT tag voor zijn naam zie, zie ik dat bij mij niet.
Hoort dit?
[ Voor 6% gewijzigd door TRK op 02-05-2017 09:34 ]
idem! voorheen alleen met granaten gehad... nu met zowel snipers, smg e.d. beetje raar...Sjoewe schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:35:
Ik heb nog iets raars sinds de laatste patch, ik heb nu al 10+ keer gehad dat je in een één-op-één vuurgevecht elkaar tegelijk doodschiet. Niet super vervelend verder, maar wel opmerkijken. Had ik voor de patch nooit.
Tevens krijg ik een hitmarker, terwijl ik niet schiet, op het moment dat ík geraakt wordt of een game over krijg? Meer mensen?
Hier staat wat
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.