300 kills met de hellriegel is geen probleem.
Alleen die 25 kills met de AT mine is een pain in the ass. Iemand nog tips?
Favoriete tankroutes leren, en ze daar neerleggen.. En anders naar een tank rennen, mijnen neerkwakken en (AT) grenade eropBajan schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:31:
Ik denk dat dit geen probleem moet zijn als je weet waar je ze moet leggen. Er zijn genoeg vaste routes op verschillende maps waar veel spelers door heen lopen.Bajan schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:31:
Doorheen lopen?MillanO schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:07:
[...]
Ik denk dat dit geen probleem moet zijn als je weet waar je ze moet leggen. Er zijn genoeg vaste routes op verschillende maps waar veel spelers door heen lopen.
Bijvoorbeeld bij (operation) Kaiserschlacht heb je de 2e sector met de trenches bij de windmolen. Om die vlag over te nemen lopen heel veel mensen daar door heen. Je legt er daar een paar neer als verdediger en misschien heb je in 1 ronde die kills al. Zo zijn er nog veel meer smalle gangetjes waar spelers door heen lopen waar je dit bij kan doen.
Die is al een week te koop haha. Zo heb ik het ook gedaan.Jedi Geub schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:55:
Komt de DLC ook los te koop of zit je vast aan dat Premium pakket? Als dat zo is dan geen dlc voor mij.
Je ziet alleen wel overal nu Assault gasten liggen. Dan is ook nog de vraag of het een AT-Rocket is of een RickrolledTo easy schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:30:
[...]
Die is al een week te koop haha. Zo heb ik het ook gedaan.
Pff die nieuwe assault rifle is ook wel sick zeg. Schiet heerlijk steady en doet me beetje denken aan een moderne assault rifle.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Thanks. Zijn die nieuwe level 10 guns met de laatste DLC toegevoegd? Of is dit een CTE dingetje? Heb zelf de premium pass en ben ze nog nergens tegengekomen, zag ook niet dat ik ze kon vrijspelen ofzo.
CTE, momenteel nog in de testfase. Aan de ene kant hoop ik dat DICE deze wat nerfed want dit wapen gaat echt misbruikt worden.bassGunner schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:54:
[...]
Thanks. Zijn die nieuwe level 10 guns met de laatste DLC toegevoegd? Of is dit een CTE dingetje? Heb zelf de premium pass en ben ze nog nergens tegengekomen, zag ook niet dat ik ze kon vrijspelen ofzo.
Ja deze vind ik dus ook iets minder.. Van mij mogen ze de hipfire nog wat wiebeliger maken, en de tijd van hip naar ADS ook omhoog schroeven.MillanO schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:59:
[...]
Op zich vind ik de balans op dit moment qua wapens wel goed. Alleen de support guns vind ik wat overdreven. Soms lijken het net snipers zo snel en makkelijk hebben ze je neer van een grote afstand.
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Die elite zooi ligt echt aan het team. Gisteren ook 4 elites tegelijk naar B flag (2de deel) ennnnnn ze zijn allemaal dood door ons team. Stel je hebt 2 Sentry's met medics dan sloop je echt alles. NO MEDICS = FAILLLLLLLLL.kw_nl schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:16:
Voor de Operation spelers onder ons. Ze gaan Devil's Anvil eindelijk aanpassen. Het is te moeilijk voor aanvallers om door de eerste map te komen. Dat is ook wel mijn ervaring.
De veranderingen staan in het filmpje.
[video]
Maar komt neer op:
- Meer tickets
- Meer kraters om te schuilen tegen snipers
- Eerder artillerie tot je beschikking
- Countdown Elite classe naar 0, dus dood en dan gelijk weer is de class beschikbaar
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Sowieso is een team met veel (werkende) medics altijd wel top bezig. Maar teveel assault en Recon kan zo'n game echt killen. En zo af en toe eens een smokegrenade meenemen is ook een handige manier om door te breken.PSYVIRII schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:20:
[...]
Die elite zooi ligt echt aan het team. Gisteren ook 4 elites tegelijk naar B flag (2de deel) ennnnnn ze zijn allemaal dood door ons team. Stel je hebt 2 Sentry's met medics dan sloop je echt alles. NO MEDICS = FAILLLLLLLLL.
Veel assault vind ik ook nooit echt erg die kunnen vooral goed pushen. Alleen de laatste tijd valt het echt teveel op dat de assault klasse gebruikt word als Sniper klasseMartinspire schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:02:
[...]
Sowieso is een team met veel (werkende) medics altijd wel top bezig. Maar teveel assault en Recon kan zo'n game echt killen. En zo af en toe eens een smokegrenade meenemen is ook een handige manier om door te breken.
Ze mogen van mij die ander, Beyond the Marne, ook wel aanpassen.. die 6 tanks moeten echt naar 3 of misschien 4kw_nl schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:16:
Voor de Operation spelers onder ons. Ze gaan Devil's Anvil eindelijk aanpassen. Het is te moeilijk voor aanvallers om door de eerste map te komen. Dat is ook wel mijn ervaring.
[video]
Maar komt neer op:
- Meer tickets
- Countdown Elite classe naar 0, dus dood en dan gelijk weer is de class beschikbaar
Mja maar sowieso moet de heavy tank minder interessant worden. Dat ding is gewoon voor troepentransport, niet als ownage machine. Ik vind het geen probleem om wat risico te nemen om een tank aan te vallen, maar nu is het gewoon niet leuk meer om te doen. En daarbij kan dan meteen de assault rockets + anti-tank nades generfed worden tegen infantry (met 50% of zo). Dan wordt het weer leuk imopoor Leno schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:33:
[...]
Ze mogen van mij die ander, Beyond the Marne, ook wel aanpassen.. die 6 tanks moeten echt naar 3 of misschien 4
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 04-04-2017 16:48 ]
De tanks zijn al twee keer generfd. Eerst waren ze te sterk, maar nu is het prima. Zelfs wat aan de zwakke kant. Met twee man is een tank eenvoudig neer te halen.Martinspire schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:46:
[...]
Mja maar sowieso moet de heavy tank minder interessant worden. Dat ding is gewoon voor troepentransport, niet als ownage machine. Ik vind het geen probleem om wat risico te nemen om een tank aan te vallen, maar nu is het gewoon niet leuk meer om te doen. En daarbij kan dan meteen de assault rockets + anti-tank nades generfed worden tegen infantry (met 50% of zo). Dan wordt het weer leuk imo
[ Voor 9% gewijzigd door Uffeltje op 04-04-2017 18:18 ]
Ik heb het niet alleen over de armor, maar ook over het kanon van de heavy tank. Waarom doet die meer damage dan de 2 aan de zijkant van een tank die daar specifiek voor gemaakt is? (Assault tank met tank-hunter loadout)Uffeltje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:17:
[...]
De tanks zijn al twee keer generfd. Eerst waren ze te sterk, maar nu is het prima. Zelfs wat aan de zwakke kant. Met twee man is een tank eenvoudig neer te halen.Alle AT- grenades erop en hij is down. En als dat niet lukt is hij wel zo zwak dat je er met gemak een AT-mine voor of achter kunt leggen.
Goede verandering. Er zitten daar echt te veel snipers en te veel open plekken. Zeker nu veel mensen door hebben hoe je de attackers tegen houd. Ik heb deze map 2x gespeeld als attacker en was er al snel klaar mee.kw_nl schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:16:
[video]
Maar komt neer op:
- Meer tickets
Heb dat ook, iets andere tijden, en blijft steken op battlelog..nickdew schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:59:
Mijn time played blijft op 209 uur staan op Ps4... op Bftracker is hij al wel 20 uur verder? Hoe kan dit
[ Voor 17% gewijzigd door Tags NL op 05-04-2017 15:55 ]
https://powershellisfun.com
Uhm.. geen idee..low_n_slow schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:26:
Vraagje en wellicht wat laat...
Maarrrr.. ik had op de ps4 last van een bug dat soms mn rank/level niet werd weergegeven. En dat daarom ook mn wapens als niet gekocht werden geschouwd. Vaak hielp een paar x herstarten wel. Net voor de patch had ik weer zo'n moment en uit frustratie knalde ik het spel uit.
Niet meer gespeeld en later kwam de patch/uitbreiding en je raadt het al. Al mn unlockte wapens weer gelocked. Wel degene die ik dragende was bleven vrij. Ik ben nu dus rank 35 met alleen de standaard wapens en 1 unlockte!!! Zijn er meer die dit hebben? Hierdoor heb ik er eigenlijk geen zin meer in haha. Zwaar frustrerend dit...
Kan niet worden meegenomen van platform naar platform, dus niet van pc naar ps4 of xbox one naar ps4 etcGiovanni76 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:40:
Vraagje..als iemand Battlefield 1 speelt op Xbox One en die wil overgaan naar Ps4 platform, neemt hij zijn opgebouwde BF1 rank en alles mee naar Ps4 ? Of is het echt gekoppeld aan je platform? Wie weet dit of kan dit bevestigen of ontkennen?
Thanks
https://powershellisfun.com
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Bij mij is precies hetzelfde aan de hand. Het probleem is, als ik het goed zeg, dat bepaalde scores van maps niet zijn mee genomen in de berekeningen.AntraXxX schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:24:
Meer mensen waarbij ineens bepaalde stats zoals hun Score per minute en Kills per minute (drastisch) veranderd zijn? 3 dagen geleden ofzo had ik nog een SPM van ± 2140 en een KPM van ± 1.30, en gisteren keek ik eens bij het Soldier tabblad in het main menu en was/is de SPM 1860 en de KPM 1.20. Dat terwijl ik toch gewoon serieus heb gespeeld en o.a. vrienden squad xp boost aan hadden staan.
Op Battlefieldtracker kan ik er ook geen verklaring voor vinden behalve dat daar dingen staan zoals - 4 miljoen XP... Gamertag is AntraXxX NL voor als iemand wél iets kan vinden op bijvoorbeeld Battlefieldtracker.
Hmm raar, en welke scores van welke maps zijn niet meegenomen dat je weet? Is er ook een reden waarom deze niet worden meegenomen? Denk niet dat het er iets mee te maken heeft, maar ik speel altijd gewoon Conquest op de DICE official servers (mix van vanilla en TSNP servers) en heb 1 uurtje doorgebracht op een rented server.MillanO schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:30:
[...]
Bij mij is precies hetzelfde aan de hand. Het probleem is, als ik het goed zeg, dat bepaalde scores van maps niet zijn mee genomen in de berekeningen.
Deze scores waren een week geleden op de tracker al lager dan in-game. Nu hebben ze het ook op de game zelf gecorrigeerd. Ik vind het wel jammer want ik ben constant bezig op mijn score per minuut te verbeteren.
Op een gegeven moment kun je wel elke map MVP worden maar toch elke x maar 1 punt per operatie omhoog gaan. Als je dan opeens iets van 50 tot 100 punten mist doet dat wel een beetje pijn.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Volgens mij ligt het probleem bij de vanilla maps. Zoiets stond er in het vraagteken icoontje bij de SPM op Battletracker. Ik denk dat dit ook zo blijft en dat we ons gewoon weer moeten motiveren om hetzelfde te bereiken.AntraXxX schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:39:
[...]
Hmm raar, en welke scores van welke maps zijn niet meegenomen dat je weet? Is er ook een reden waarom deze niet worden meegenomen? Denk niet dat het er iets mee te maken heeft, maar ik speel altijd gewoon Conquest op de DICE official servers (mix van vanilla en TSNP servers) en heb 1 uurtje doorgebracht op een rented server.
En inderdaad, ook al geeft SPM op den duur met bijvoorbeeld bepaalde double XP events niet het meest betrouwbare beeld, toch is het een leuke persoonlijke challenge om steeds 'beter' te worden en deze met de week te zien stijgen. Maar ook mijn KPM, van 1.35 naar 1.19 zag ik nu zelfs. Wtf DICE/EA.
[ Voor 6% gewijzigd door MillanO op 06-04-2017 20:15 ]
Ziet er toch wel weer echt cool uit.MillanO schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:08:
[...]
Volgens mij ligt het probleem bij de vanilla maps. Zoiets stond er in het vraagteken icoontje bij de SPM op Battletracker. Ik denk dat dit ook zo blijft en dat we ons gewoon weer moeten motiveren om hetzelfde te bereiken.
Mooie screenshots trouwens van de nieuwe uitbreiding. Ik zag ook iets over platoons staan. Ik hoop dat dit ook een succes gaat worden. Nu speel je soms met mensen die er helemaal niets van snappen.
Gisteren had ik alle type spelers die je absoluut niet wil zien op 1 map. In mijn eigen team en in die van de tegenpartij. Shotgun fanaten, snipers die ergens op een heuvel liggen, tankers op de rand van de map, piloten met een hoog level en die alleen maar bommen droppen op mensen die PTFO. Squadmates die niet constructief bezig zijn is nog het ergste. Ik hoop dat de nieuwe update met de platoons optie hier verandering in gaat brengen.
YouTube: ► RUSSIAN MAPS & NEW WEAPON REVEALED! - Battlefield 1 In T...
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Mij viel het in de app op dat het aantal gespeelde uren bij mij ineens van 52h naar 61h is gestegen terwijl ik het niet meer gespeeld heb. Gevolg hiervan is dat mijn SPM en KPM ook gedaald zijn, omdat die totalen natuurlijk hetzelfde zijn gebleven alleen nu door meer uren gedeeld moeten worden waardoor de uiteindelijke cijfers lager worden. Zag dat bij vrienden van mij het totaal aantal gespeelde uren ineens ook een stuk hoger was, dus ik denk dat ze hier een verandering in hebben doorgevoerd.AntraXxX schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:24:
Meer mensen waarbij ineens bepaalde stats zoals hun Score per minute en Kills per minute (drastisch) veranderd zijn? 3 dagen geleden ofzo had ik nog een SPM van ± 2140 en een KPM van ± 1.35, en gisteren keek ik eens bij het Soldier tabblad in het main menu en was/is de SPM 1860 en de KPM 1.20. Dat terwijl ik toch gewoon serieus heb gespeeld en o.a. vrienden squad xp boost aan hadden staan.
Op Battlefieldtracker kan ik er ook geen verklaring voor vinden behalve dat daar dingen staan zoals - 4 miljoen XP... Gamertag is AntraXxX NL voor als iemand wél iets kan vinden op bijvoorbeeld Battlefieldtracker.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Volg mij op: https://wereldreizigers.nl
Ik heb het even opgezocht, de TSNP maps werden niet mee genomen op de BF tracker. Vandaar dat je nu extra in-game uren ziet en dat de SPM lager ligt omdat je waarschijnlijk niet zoveel punten hebt gehaald op die maps.dvd-linden schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:23:
[...]
Mij viel het in de app op dat het aantal gespeelde uren bij mij ineens van 52h naar 61h is gestegen terwijl ik het niet meer gespeeld heb. Gevolg hiervan is dat mijn SPM en KPM ook gedaald zijn, omdat die totalen natuurlijk hetzelfde zijn gebleven alleen nu door meer uren gedeeld moeten worden waardoor de uiteindelijke cijfers lager worden. Zag dat bij vrienden van mij het totaal aantal gespeelde uren ineens ook een stuk hoger was, dus ik denk dat ze hier een verandering in hebben doorgevoerd.
Dat gespeelde aantal uren klopte overigens ook niet, want ik had veel meer uren doorgebracht in de game dan 52. Ik had wel het idee dat enkel de gespeelde uren geteld werden, maar dan weet ik nog steeds niet in hoeverre het nu precies accuraat was/is.
Heel hard DICE, PLEASE! schreeuwen.Wereldreiziger schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:08:
Heeft iemand hier last van die spawn bug in tanks?
Ik heb zo nu en dan dat ik spawn, vooral wanneer er net een nieuwe map geladen is en je snel moet zijn om 1 van de eerste tanks te bemachtigen, dat ik in een landship spawn waarmee ik niet kan schieten. Ook de bijrijders kunnen niet schieten, er worden gewoon geen wapens geladen op de tank. Volledig nutteloze tank dus (alhoewel ik dan maar gewoon roadkills ga maken, wat nog best aardig lukt met zon apparaat wanneer je door gebouwtjes heendenderd)
Het mooiste van alles is dat hij de landship spawned, terwijl ik een light tank of iets heel anders selecteer. Het gebeurd ook lang niet altijd, maar soms wel eens een paar keer achter elkaar. Alle maps ook, ik kan geen trend/oorzaak ontdekken.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar dat filmpje.. Kom op zeg.. 7 min praten over plaatjes die uitgebracht zijn? Ik dacht we krijgen in game beelden te zien.. Dit is echt zo'n filmpje gemaakt om views te scoren.MillanO schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:08:
[...]
Volgens mij ligt het probleem bij de vanilla maps. Zoiets stond er in het vraagteken icoontje bij de SPM op Battletracker. Ik denk dat dit ook zo blijft en dat we ons gewoon weer moeten motiveren om hetzelfde te bereiken.
Mooie screenshots trouwens van de nieuwe uitbreiding. Ik zag ook iets over platoons staan. Ik hoop dat dit ook een succes gaat worden. Nu speel je soms met mensen die er helemaal niets van snappen.
Gisteren had ik alle type spelers die je absoluut niet wil zien op 1 map. In mijn eigen team en in die van de tegenpartij. Shotgun fanaten, snipers die ergens op een heuvel liggen, tankers op de rand van de map, piloten met een hoog level en die alleen maar bommen droppen op mensen die PTFO. Squadmates die niet constructief bezig zijn is nog het ergste. Ik hoop dat de nieuwe update met de platoons optie hier verandering in gaat brengen.
YouTube: ► RUSSIAN MAPS & NEW WEAPON REVEALED! - Battlefield 1 In T...
Alles voor de vieuws en subs helaas.Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:06:
[...]
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar dat filmpje.. Kom op zeg.. 7 min praten over plaatjes die uitgebracht zijn? Ik dacht we krijgen in game beelden te zien.. Dit is echt zo'n filmpje gemaakt om views te scoren.
Ik haat zulke youtubers..
Het was gewoon een filmpje om een impressie te geven. Hij had het wel over een aantal details die misschien wel interessant voor sommige mensem hier waren.Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:06:
[...]
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar dat filmpje.. Kom op zeg.. 7 min praten over plaatjes die uitgebracht zijn? Ik dacht we krijgen in game beelden te zien.. Dit is echt zo'n filmpje gemaakt om views te scoren.
Ik haat zulke youtubers..
Het zijn 4 mappen. Ik speel Conquest verder niet, maar op Operations zijn ze op het moment wat ongebalanceerd. Ze bieden wel even wat anders, evenals de nieuwe wapens. De nieuwe modus is ook een goede toevoeging. Al met al het geld waard voor mij.Turfschipper schreef op maandag 10 april 2017 @ 00:03:
De 1ste DLC is een tijdje uit he? Hoeveel conquest maps zitten daar bij? En hoe bevalt de DLC verder?
[ Voor 8% gewijzigd door Nerbarn op 10-04-2017 00:59 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Landship is ook goed voor support met Smoke mortar alleen niemand gebruikt die dingen omdat het alleen maar gaat om de kills...kills...killsTsurany schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:04:
Ze zullen eerder kijken naar wat meer ammo voor smoke gadgets. Hier kan de support goed een rol spelen met een smoke crossbow.
[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 10-04-2017 20:25 ]
Mmm ben benieuwd. Wel rare actie zo dit ineens.poor Leno schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:19:
Omg, zojuist bekend gemaakt, Nightmap! Totale verrassing!
Straks voor iedereen graits (ook geen Premium, ook al staat daar van wel)
edit: Er is nog niets zeker..
https://www.vg247.com/201...june-for-premium-members/
If it aint fixed, it's broken.
Game al opnieuw opgestart en gecheckt dat er geen update van de game actief staat ?jvdmee schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:08:
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem.
Ik heb gister in de PSN store de dlc van ''they shall not pass'' gekocht.
Nu krijg ik steeds een dezelfde melding bij downloads; bezig met wachten op installeren.
Iemand die dit probleem ook heeft gehad en weet hoe dit verholpen kan worden?
Wat jij zegt. Ik heb er ook een slecht gevoel bij.Martinspire schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:56:
Iets zegt me dat dit geen goed nieuws is voor de volgende DLC. Dat die dan wordt uitgesteld en dit een goedmakertje is. Blijft toch jammer dat die DLC allemaal zo lang moet duren. De game heeft echt dringend updates en content nodig om een gezonde hoeveelheid spelers vast te houden
Haha, we mogen weer ? Heb als een van de weinigen hier wel die speciale dogtag hunt/challenge of hoe het ook heet, gedaan door al die mcoms en headphones te zoeken. ZIe op de X1 maar erg weinig mensen die de dogtag hebben ingesteld. Eigenlijk nog niemand tegen gekomen....poor Leno schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:19:
Klein beetje nieuws/speculaties over de Charles Masterman dogtag hunt
https://forums.battlefiel...gain-discussion-topic/p70
Het wordt nu gelinked aan H.G. Wells (van oa. War of the worlds), ook mbt tijdreizen..
De grammofoonspelers, de hekken en de waterputten, die telkens terugkomen
H orns
G ates
W ells
HIj heeft ook een eigen Twitter, waar rare dingen op komen.. niet zeker of het echt is though..
https://twitter.com/MASTERMANBF1
Hoe dan ook.. spannend!!
XBL: MRE Inc
Die heb ik al lang joh! Kom nog regelmatig in een eerste potje terecht waar ik dus alleen maar zwart beeld hebpoor Leno schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:19:
Omg, zojuist bekend gemaakt, Nightmap! Totale verrassing!
XBL: theArthurrrr
[ Voor 94% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 13-04-2017 15:48 ]
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
De oplossing weet je?DeWaanzin schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:41:
[...]
Die heb ik al lang joh! Kom nog regelmatig in een eerste potje terecht waar ik dus alleen maar zwart beeld heb
Nu wel, thanks!
Bij mij word het ook steeds erger. Het was ook een rare week. Heel de week na 't werk om 12 uur s'nachts inloggen, 2 maps in 30 minuten afmaken en dan in een server terecht komen waar niemand was. Zo ging het elke dag.PSYVIRII schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:40:
man man man... Wat is het een hel om nu een Operation game te vinden. Gisteren 10x met 3 man een game zoeken en 9x in een lege server komen. Hopelijk komt Dice even snel met een patch voor deze zooi.

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 15-04-2017 10:20 ]
WAAT haha. Serieus zo lang. Weet dat frontlines sloom is, maar dit haha.poor Leno schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:20:
Hihi, gisteravond met een aantal mede tweakertjes & co potje Frontlines gespeeld.. Ah vooruit, nog eeeeentje dan..
[afbeelding]
Had het na een uur wel gezien, waardeloos zonder timer. Hoorde later dat ik alsnog meeste heals hadpoor Leno schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:20:
Hihi, gisteravond met een aantal mede tweakertjes & co potje Frontlines gespeeld.. Ah vooruit, nog eeeeentje dan..
[afbeelding]
Ha ja kloptSchimanski81 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:55:
[...]
Had het na een uur wel gezien, waardeloos zonder timer. Hoorde later dat ik alsnog meeste heals had
Ik ben gewoon de beste medic.poor Leno schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:05:
[...]
Ha ja klopt
Maar hoe verrot is dat eigenlijk? Dat na nog een uur spelen er gewoon geen medics waren
Er werd gewoon niet gerevived..
Ho ho, je had de meeste heals he, geen revives.. dus dat betekent med-packjes.. voor jezelf, waar andere mensen toevallig overheen liepen.
Gewoon Devil's Anvil spelen. Nergens last vanMillanO schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:53:
Binnenkort is het afgelopen met die irritante piloten. Buff voor de AA gun en nerf voor de easy killers.
Verwijderd
Probeer is een keer de Sweeper van de medic. is gewoon full-auto. Kan je gewoon die R2 vasthouden inplaats van hem helemaal kapot spammenVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:39:
Ik zou graag meer als medic willen spelen maar op de een of andere manier kan ik moeilijk met die semi-auto rifles overweg. Speel 75% van de tijd als support nu, bevalt me prima maar ik merk wel dat veel potjes meer medics kunnen gebruiken. Soms maak ik een klein uitstapje naar Assault als er weer eens een irritante klootviool in een tank de boel verziekt en heel af en toe speel ik Scout als ik geen zin heb om actief mee te doen![]()
Wat dat betreft nodigt de Scout in BF1 meer uit tot passieve gameplay dan Recon in BF3/4; daar ging ik heel vaak met een DMR + TUGS/MAV en Spawn Beacon op pad om als een soort mobiel spawn point/rear guard te fungeren.
[ Voor 6% gewijzigd door PSYVIRII op 18-04-2017 12:30 ]
Verwijderd
Goede tip van die Sweeper, zal 'em vanavond gelijk proberen!PSYVIRII schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:28:
[...]
Probeer is een keer de Sweeper van de medic. is gewoon full-auto. Kan je gewoon die R2 vasthouden inplaats van hem helemaal kapot spammenAls je maar niet gelijk die grenade launcher erop gooit
. Moeiijk irritant als heel je team als medic met die zooi rondloopt
Daar heb je weer andere problemen. Ik heb liever niet om de seconde een granaat of sniper kogel in of op mijn hoofd. Al zal dit na de volgende update verdwijnen. Misschien dat ik die maps dan weer een kans geef.PSYVIRII schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 07:55:
[...]
Gewoon Devil's Anvil spelen. Nergens last van
Verwijderd
Haha geweldig! C4-jeeps in BF3 waren toch wel mijn favoriete bezigheid
Toch niet een uur lang op de grond gelegen?ongewoongewoon schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:24:
[...]
Haha geweldig! C4-jeeps in BF3 waren toch wel mijn favoriete bezigheid![]()
Gisteren een potje 102-4 gegaan op frontlines, game van een uur. Wat een waanzin die gamemode dat moet ik vaker proberen haha!
Is dat dan 1 ronde? Ik heb nl. nogal moeite om 15 kills in 1 ronde te maken om bepaalde wapens vrij te spelen, in een potje van 2 uur moet me dat (misschien) wel lukken.jap85 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:29:
Ik heb wel eens een pot frontlines van 3u gehad
Nee een uur lang met mijn light tank (flanker spec) op alles aan het maaien geweest dat in de buurt van de vlag kwam. Ik ben redelijk handig met dat apparaat, heb er al meerdere 40+ killstreaks mee gehad. Als ik niet steeds werd lastiggevallen door een heavy en een assault tank had er meer in gezeten, maar dit maakte het wel een extra leuk kat en muis spel.PSYVIRII schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:21:
[...]
Toch niet een uur lang op de grond gelegen?
#f*cksnipers
Toen stopte ik met lezenongewoongewoon schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:36:
[...]
Nee een uur lang met mijn light tank (
Mwah, het komt een beetje door de opzet van frontlines. Ze spawnen niet achter je en dat maakt het imo wel heel erg makkelijk zo. Enige wat je hoeft te doen is een plekje te zoeken waar je een beetje hoger zit en binnen een meter of 20 goede dekking om op terug te vallen om te gaan repareren. En de light tank is gewoon bizar effectief. Daar haalde ik ook mijn 55 killstreak mee een tijd geleden @ conquest.Swizzler24 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:59:
Als je een uur lang in een tank kan zitten dan is de tegenpartij ook niet echt snugger.
Mooi dat kan, maar hier kan je toch niet trots om zijn haha? Dit doe je vast elke potje als je de kans krijgt op een tank? Hoe heb je het geduld er voor!ongewoongewoon schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:23:
[...]
Mwah, het komt een beetje door de opzet van frontlines. Ze spawnen niet achter je en dat maakt het imo wel heel erg makkelijk zo. Enige wat je hoeft te doen is een plekje te zoeken waar je een beetje hoger zit en binnen een meter of 20 goede dekking om op terug te vallen om te gaan repareren. En de light tank is gewoon bizar effectief. Daar haalde ik ook mijn 55 killstreak mee een tijd geleden @ conquest.
Yup, dan moet 15 kills wel lukken ja, ik had er die ronde 210DeWaanzin schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:28:
[...]
Is dat dan 1 ronde? Ik heb nl. nogal moeite om 15 kills in 1 ronde te maken om bepaalde wapens vrij te spelen, in een potje van 2 uur moet me dat (misschien) wel lukken.
Dan moet ik Frontlines ook maar eens proberen, blijf toch teveel Conquest spelen.jap85 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:15:
[...]
Yup, dan moet 15 kills wel lukken ja, ik had er die ronde 210
Battlegrounds?Amdwarrior schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:54:
Nou ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar het is echt heel irritant ik kom met battlegrounds regelmatig in lege servers terecht kan je dus lang wachten soms want elk team moet minimaal 10 spelers hebben.
Ik heb gewoon nat type 2 dus dat moet het niet wezen. en bij browser search vind ie maar paar servers soms op standaard zoeken
Er is geen peil op te trekken.. het gebeurt inderdaad af en toe. De ene avond moet je wachten, de andere avond rol je van de 1 in de ander.
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 20-04-2017 09:12 ]
geen idee, ik kon er toevallig gister ook geen patroon in zien.. Toen kon ik bij mn eerste leven (spel start) de mortar niet gelijk neerleggen.. de levens erna ook niet, maar toen plots wel. En het potje erna ook wel gelijkongewoongewoon schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:24:
Iemand een idee waarom je soms na je spawn geen mortar mag gebruiken? Zit daar nog een cooldown op van je vorige leven of is het een bug?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq