• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:31
De maps komen in de roulatie en mensen zonder worden als een DLC map begint uit de server gekickt. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12-2025
Potverdikkeme, kan nog steeds niet online. :(

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ricloo86 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:38:
[...]

We hebben het nog steeds harstikke leuk toch? :P
Kom binnenkort ook weer is je squad joinen, laatste tijd steeds weinig tijd en dus geen zin om headset op te doen :P

Verwijderd

Meer mensen die niet op xbox kunnen spelen?

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-01 22:09
Hoe accuraat is deze site eigelijk ? https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/psn/bierka89

• donvalentino

donvalentino

Op het begin redelijk accuraat, de laatste weken / maanden alles behalve.

Snap sowieso niet dat dit in het spel menu gewoon zichtbaar is, kan me herinneren dat ik dit ooit in een oudere Battlefield heb gezien.

Dit motiveert mensen ook meer lijkt me als je vooruitgang ziet b.v. qua rank in je eigen land of per game mode etc.

[ Voor 31% gewijzigd door donvalentino op 23-03-2017 14:44 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-01 15:41
donvalentino schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Op het begin redelijk accuraat, de laatste weken / maanden alles behalve.

Snap sowieso niet dat dit in het spel menu gewoon zichtbaar is, kan me herinneren dat ik dit ooit in een oudere Battlefield heb gezien.

Dit motiveert mensen ook meer lijkt me als je vooruitgang ziet b.v. qua rank in je eigen land of per game mode etc.
Denk dat die van slag is door al die patches enzo :)

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Vandaag een 55 killstreak neergezet terwijl ik met een light tank op emipre's edge (conquest) alles uit de kast trok om levend te blijven bij de vlaggen die ik aan het overnemen was. Wat een tof speelveld is dat met de light tank zeg :)

• To easy
ongewoongewoon schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:28:
Vandaag een 55 killstreak neergezet terwijl ik met een light tank op emipre's edge (conquest) alles uit de kast trok om levend te blijven bij de vlaggen die ik aan het overnemen was. Wat een tof speelveld is dat met de light tank zeg :)
Niemand heeft meer anti tank grenades om je te pakken ;)

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-01 22:09
Mense die graag frontlines spele voeg me maar toe. Psn:bierka89

Score/min 2659 momenteel

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:22
Even wat terug gelezen, maar wat een gekut weer van Dice. Laat ze nou eens dingen patchen die echt nodig zijn.

Gisteren een potje Operations op die Franse map gespeeld. 67-5 score in de attack plane. 1x neergeschoten door vijandelijke attack plane. 1x zelf gecrashed en 3x dood omdat de ronde was afgelopen en je van Dice dus extra gratiesch deaths krijgt omdat je in het vliegtuig dus neerstort :( Ga dat soort dingen eens fixen, Dice !!! ipv die 20x die Hellriegel te nerfen of andere onzinnige dingen aan te passen.

XBL: MRE Inc

Ik weet niet wat er aan de hand is met Battelfieldtracker hoor, maar ik heb gister kennelijk:

- 0,02 kills p/m en - 3,2 miljoen gamescore punten gehaald (of verloren dus).. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 25-03-2017 09:18 ]

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12-2025

TRK

Alleen jammer dat het op een doordeweekse dag is :'(
TRK schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 10:42:
[...]

Alleen jammer dat het op een doordeweekse dag is :'(
Welnee, dat zal wel een week duren :)

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:13
15 minuten in BF1, werkelijk 2 minuten gespeeld. Zo langzaam zijn die menu's. |:( |:(

Zou het met een SSD of SSHD veel schelen?

[ Voor 20% gewijzigd door Ari Gold op 25-03-2017 15:58 ]

• To easy

• MRE-Inc
Omdat mijn zoon nog een psn code had liggen, deze maar geactiveerd. Speel normaal BF1 op de Xbox One, maar had hem met de kerst sale ook voor de PS4 gekocht. Vandaag maar eens mee begonnen. De multiplayer dan wel te verstaan. SP heb ik op de Xbox One al uitgespeeld, dus geen behoefte omdat op de PS4 ook nog eens te gaan doen.

Wel even wennen om met de DS4 BF1 te spelen. Eerste 2 potjes ging dramatisch, maar gelukkig met de attack plane nog weer naar een KD van 1 kunnen trekken. Gelukkig had ik in OneNote al mijn settings staan zoals ik die op de Xbox One heb ingesteld. Binnen 2 minuten stonden ze op de PS4 ook goed en kon dus meteen met de vertrouwde instellingen aan de slag. Voorkeur ligt overigens toch echt wel bij de X1 icm de Elite controller. Als Sony nou ook eens zo'n Elite DS4 maakt.... Verschil DS4 vs Elite Controller is echt mega groot.

Overigens wel weer "leuk" om te zien dat er op de PS4 ook weer genoeg n00bs rondvliegen die het niet kunnen en gewoon plane ramming doen. :(

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-01 11:15
Ari Gold schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:50:
15 minuten in BF1, werkelijk 2 minuten gespeeld. Zo langzaam zijn die menu's. |:( |:(

Ja een SSHD scheelt al veel, ook qua laadtijden tussen menu's etc.

• Geronimous
  • Laatst online: 18-01 08:34
Ik snap niet dat mensen het oneerlijk vinden dat je een tank 'van binnen' kan repareren alsof het vet OP is.

Het heeft lichte voor EN nadelen ten opzichte van van buiten repareren. Ik repareer zelf vaak van binnen omdat ik het een fjne verandering vind ten opzichte van Battlefield 3 en 4: als je repareert kan niemand je tank jatten.
Verder is het erg hetzelfde: je kunt niet schieten of rijden terwijl je repareert. Ja, je hoeft je tank niet meer iut en bent veel minder kwetsbaar en direct klaar voor de actie. Maar er zijn ook kleine nadelen ingebouwd om dat je counteren: het duurt veel langer (timertje vol voor een stukje health); zodra je de minste damage vangt, annuleert dat de timer en kun je voor een korte periode niet weer starten met repairen.

Ik zou zelf graag een lichte buff zien van de light tank; een hele kleine speedboost om het de snelste tank te maken, en alle turrets 360 graden te kunnen laten draaien. Je bent namelijk zo kapot, en merk dat de heavy tank en de nieuwe Franse beiden sneller zijn (onlogisch).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• To easy
MRE-Inc schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 23:24:
Omdat mijn zoon nog een psn code had liggen, deze maar geactiveerd. Speel normaal BF1 op de Xbox One, maar had hem met de kerst sale ook voor de PS4 gekocht. Vandaag maar eens mee begonnen. De multiplayer dan wel te verstaan. SP heb ik op de Xbox One al uitgespeeld, dus geen behoefte omdat op de PS4 ook nog eens te gaan doen.

Wel even wennen om met de DS4 BF1 te spelen. Eerste 2 potjes ging dramatisch, maar gelukkig met de attack plane nog weer naar een KD van 1 kunnen trekken. Gelukkig had ik in OneNote al mijn settings staan zoals ik die op de Xbox One heb ingesteld. Binnen 2 minuten stonden ze op de PS4 ook goed en kon dus meteen met de vertrouwde instellingen aan de slag. Voorkeur ligt overigens toch echt wel bij de X1 icm de Elite controller. Als Sony nou ook eens zo'n Elite DS4 maakt.... Verschil DS4 vs Elite Controller is echt mega groot.

Overigens wel weer "leuk" om te zien dat er op de PS4 ook weer genoeg n00bs rondvliegen die het niet kunnen en gewoon plane ramming doen. :(
Gebruik jij die extra knoppen van de elite ook in BF1 of vind je vooral de controller fijner in je hand liggen?

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:36
Jeroenimoes schreef op zondag 26 maart 2017 @ 10:35:
Ik snap niet dat mensen het oneerlijk vinden dat je een tank 'van binnen' kan repareren alsof het vet OP is.

Het heeft lichte voor EN nadelen ten opzichte van van buiten repareren. Ik repareer zelf vaak van binnen omdat ik het een fjne verandering vind ten opzichte van Battlefield 3 en 4: als je repareert kan niemand je tank jatten.
Verder is het erg hetzelfde: je kunt niet schieten of rijden terwijl je repareert. Ja, je hoeft je tank niet meer iut en bent veel minder kwetsbaar en direct klaar voor de actie. Maar er zijn ook kleine nadelen ingebouwd om dat je counteren: het duurt veel langer (timertje vol voor een stukje health); zodra je de minste damage vangt, annuleert dat de timer en kun je voor een korte periode niet weer starten met repairen.

Ik zou zelf graag een lichte buff zien van de light tank; een hele kleine speedboost om het de snelste tank te maken, en alle turrets 360 graden te kunnen laten draaien. Je bent namelijk zo kapot, en merk dat de heavy tank en de nieuwe Franse beiden sneller zijn (onlogisch).
Door de strategie van DICE zijn steeds meer nieuwe spelers vanuit andere games overgestapt naar BF1. Velen van die spelers hebben een hekel aan alles waar een motor in zit en beginnen daardoor enorm te klagen. :P DICE luistert naar dat soort mensen en op die manier hebben we nu implementaties als 'Ammo 2.0' en voertuigen die met elke patch weer een beetje generfd worden.

YouTube

• MRE-Inc
To easy schreef op zondag 26 maart 2017 @ 10:48:
[...]

Gebruik jij die extra knoppen van de elite ook in BF1 of vind je vooral de controller fijner in je hand liggen?
Ik gebruikte alleen de extra triggers op de achterkant, maar omdat ik dan ook mijn vingers op de onderkant moet verplaatsten, heb ik die er weer afgehaald omdat ik ze per ongeluk gebruikte. Gebruikte het alleen in de attack plane om snel naar achteren te kijken. Maar omdat ik eigenlijk voor 90% in 3rd person view vlieg, is het meestal overbodig. Tevens heb ik de deadzone's aangepast van de triggers en een 2e configuratie voor snipers ingesteld. Als ik het kleine knopje in het midden op setting 2 zet, dan kan ik net iets fijner snipen.

Maar ik vind vooral de controller fijner in de hand liggen en de thumbsticks zijn fijner omdat ik de hogere gebruik en ze meer grip hebben. Op de DS4 glijden mijn duimen er toch vaker van af. Verder is het natuurlijk gewenning. Ik zou ook niet meer terug kunnen naar de standaard Xbox controller.

Heb deze video gebruikt als basics:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GHdsiKsy_zg]

• Geronimous
MRE-Inc schreef op zondag 26 maart 2017 @ 12:09:
[...]

Ik gebruikte alleen de extra triggers op de achterkant, maar omdat ik dan ook mijn vingers op de onderkant moet verplaatsten, heb ik die er weer afgehaald omdat ik ze per ongeluk gebruikte. Gebruikte het alleen in de attack plane om snel naar achteren te kijken. Maar omdat ik eigenlijk voor 90% in 3rd person view vlieg, is het meestal overbodig. Tevens heb ik de deadzone's aangepast van de triggers en een 2e configuratie voor snipers ingesteld. Als ik het kleine knopje in het midden op setting 2 zet, dan kan ik net iets fijner snipen.

Maar ik vind vooral de controller fijner in de hand liggen en de thumbsticks zijn fijner omdat ik de hogere gebruik en ze meer grip hebben. Op de DS4 glijden mijn duimen er toch vaker van af. Verder is het natuurlijk gewenning. Ik zou ook niet meer terug kunnen naar de standaard Xbox controller.

[video]
Ik heb in de dualshock van mijn originele PS4 ook XBONE sticks in zitten, en eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik die ook fijner vind.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

MRE-Inc schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 23:24:
Voorkeur ligt overigens toch echt wel bij de X1 icm de Elite controller. Als Sony nou ook eens zo'n Elite DS4 maakt.... Verschil DS4 vs Elite Controller is echt mega groot.
Nou die zijn er, als je geld wilt uitgeven eraan? O-)

Afbeeldingslocatie: https://c4.staticflickr.com/6/5808/30494474891_28ff280efd_b.jpg

Beiden hebben knoppen op de achter/onderkant :)

Razer is 169,-, de Nacon is 99,-

• To easy
MRE-Inc schreef op zondag 26 maart 2017 @ 12:09:
[...]

[video]
Oke oke thanks. Ik ga er eens naar kijken!

• MRE-Inc
poor Leno schreef op zondag 26 maart 2017 @ 13:34:
[...]

Nou die zijn er, als je geld wilt uitgeven eraan? O-)

[afbeelding]

Beiden hebben knoppen op de achter/onderkant :)

Razer is 169,-, de Nacon is 99,-
Als ik de afbeelding zie, lijkt het wel of beide alleen bedraad zijn aan te sluiten. Dat is een absolute NoGo.

Nou, ik ga maar eens wat vaker Operations spelen en dan vooral die op die nieuwe Franse map. Net een potje waarin ik 69-0 deed in de attack plane. Toen wij als verdedigers de eerste slag gewonnen hadden, kreeg ik van Dice weer een extra gratisch death omdat het vliegtuig natuurlijk weer neerstort als de vijand aan zijn 2e wave begint. Uiteindelijk het potje met 93-3 afgesloten. Van die 3 deaths 1x door de AA truck, de overige 2 dus omdat je na een wave dus neerstort. Had de score wel over de 100 kunnen trekken, maar als de ronde opnieuw start en de enemy dus die Super tank krijgt, dan spawnt mijn soldaat standaard op de B vlag/punt. Je moet dan 3x klikken om bij de voertuigen te komen :( Toen waren de attack planes al weg.

Al met al easy kills. En uiteraard een enemy team wat volkomen n00b is. Als je op het scorebord ziet dat iemand 25-0 staat en je al 3x door een attack plane wordt omgelegd, dan ga je toch of in de AA zitten of je pakt de AA truck. Maar nee hoor, niks van dat alles..... Nou ja....ik vond het prima....

Verwijderd

MRE-Inc schreef op zondag 26 maart 2017 @ 23:24:
[...]

Als ik de afbeelding zie, lijkt het wel of beide alleen bedraad zijn aan te sluiten. Dat is een absolute NoGo.

Nou, ik ga maar eens wat vaker Operations spelen en dan vooral die op die nieuwe Franse map. Net een potje waarin ik 69-0 deed in de attack plane. Toen wij als verdedigers de eerste slag gewonnen hadden, kreeg ik van Dice weer een extra gratisch death omdat het vliegtuig natuurlijk weer neerstort als de vijand aan zijn 2e wave begint. Uiteindelijk het potje met 93-3 afgesloten. Van die 3 deaths 1x door de AA truck, de overige 2 dus omdat je na een wave dus neerstort. Had de score wel over de 100 kunnen trekken, maar als de ronde opnieuw start en de enemy dus die Super tank krijgt, dan spawnt mijn soldaat standaard op de B vlag/punt. Je moet dan 3x klikken om bij de voertuigen te komen :( Toen waren de attack planes al weg.

Al met al easy kills. En uiteraard een enemy team wat volkomen n00b is. Als je op het scorebord ziet dat iemand 25-0 staat en je al 3x door een attack plane wordt omgelegd, dan ga je toch of in de AA zitten of je pakt de AA truck. Maar nee hoor, niks van dat alles..... Nou ja....ik vond het prima....
Koop je deze toch?

http://cronusmax.com/cronusmax-plus/

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ari Gold schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:50:

Is bij mij ook, ligt volgens mij meer aan de laatste patch

PSN: Von_Smallhausn

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-01 09:44
Mon0lith schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:13:
[...]

Is bij mij ook, ligt volgens mij meer aan de laatste patch
Zo hey wat is die game in de menus ontzettend traag geworden inderdaad. Het was al traag in vergelijking met BF4 maar nu slaat het alles. Vraag me af dat DICE dit zelf niet door heeft gehad bij het testen van de patch. Kan toch niet? 8)7

PSN id: PENo1

• To easy
P.E.No.1 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:48:
[...]

Zo hey wat is die game in de menus ontzettend traag geworden inderdaad. Het was al traag in vergelijking met BF4 maar nu slaat het alles. Vraag me af dat DICE dit zelf niet door heeft gehad bij het testen van de patch. Kan toch niet? 8)7
Vraag ik mij bij elke patch af. Ze weten het altijd weer voor elkaar te krijgen om ook dingen te verpesten in een patch wat voorheen gewoon goed was...

• TRK

TRK

To easy schreef op maandag 27 maart 2017 @ 18:57:
[...]

Vraag ik mij bij elke patch af. Ze weten het altijd weer voor elkaar te krijgen om ook dingen te verpesten in een patch wat voorheen gewoon goed was...
Ze moeten toch op één of andere manier werk genereren ;). Nee maar het is inderdaad weer enorm traag.

Wat ik trouwens wel hoop is dat er nog meer maps komen voor Frontlines of dat ze huidige mappen hiervoor geschikt maken ook. Ik vind Frontlines wel een toffe gamemode en genoeg XP mee te behalen, alleen wordt het na die 4 mappen roulatie wel steeds minder beoeiend...

• Niek-panna
  • Laatst online: 30-12-2025
Iemand enig idee wanneer de DLC voor non-premium leden te koop is vandaag?

never-mind, staat online.

[ Voor 19% gewijzigd door Niek-panna op 28-03-2017 13:50 ]

PSN ID: RedrumNL

• To easy
Hehe eindelijk de mappack spelen. 12.50 doordat ik ea acces heb.
Morgen meer info over de Ammo 2.0 implementatie. Zo te zien gaat het toch weer wat teruggeschroefd worden :)

https://www.reddit.com/r/...y_is_against_it_the_most/

Antwoord van DICE Tiggr

Whole thing won't be scrapped, time based balancing is something we want - but the passive part ("the magic") is being removed. Details and testing to be had very soon on CTE.

• donvalentino

donvalentino

Niek-panna schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:27:
Iemand enig idee wanneer de DLC voor non-premium leden te koop is vandaag?

never-mind, staat online.
Dit kan sinds gisteren.
De DICE oplossing (voorlopig?) voor de DLC splitsing:

There is one specific area of feedback that we’ve had our eyes on for a while: the potential friction when playing with friends where some own a Battlefield 1 Premium Pass and some don't. Tied to this is our ambition to make sure all maps of the game have as many players as possible to secure a good experience for everyone.

I am happy to say that after looking at different ways to address this, we have found an approach that we are excited to try out together with you.

We call it Premium Friends. Here’s how it works:

As a player who owns Battlefield 1 Premium Pass you will be able to bring your friends in Battlefield 1 along to play on the new maps!

Meer info over het hoe en wat:
https://www.battlefield.c...-a-word-from-our-producer
Platoons! *O*

https://www.reddit.com/r/...s/626wmh/platoons_update/

Get ready to team up! Today we are introducing the first wave of Platoons features for Battlefield 1 on the Community Test Environment. It’s something a lot of you have been asking for and while it’s still work-in-progress, we want to get it into the hands of our players as soon as possible, so you can help improve it.

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
poor Leno schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:33:
Platoons! *O*

Get ready to team up! Today we are introducing the first wave of Platoons features for Battlefield 1 on the Community Test Environment. It’s something a lot of you have been asking for and while it’s still work-in-progress, we want to get it into the hands of our players as soon as possible, so you can help improve it.
Wat houdt dat precies in?

• Geronimous
Kevaai schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:47:
[...]

Wat houdt dat precies in?
Eigenlijk hetzelfde als in BF3 en 4: Een 'clan' met een clantag en een eigen embleem
Best vreemd dat dit er niet al vanaf het begin in zat, want het is niets nieuws voor Battlefield...

[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 29-03-2017 18:26 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:26:
[...]

Eigenlijk hetzelfde als in BF3 en 4: Een 'clan' met een clantag en een eigen embleem
Best vreemd dat dit er niet al vanaf het begin in zat, want het is niets nieuws voor Battlefield...
Klopt, maar ze hebben gekeken of het hier nodig/leuk/handig was, omdat erg veel spelers geïntimeerd werden door (grote) clans..
Als een server vol zit met clans, lesbisch mensen gelijk omdat ze het niet leuk vinden om tegen te spelen.

Daar zit wel wat in, maar aan de andere kant is het huis voor het groepsgevoel wél leuk :)

• Uffeltje
Ik denk dat ze het straks gaan aankondigen als een 'grote vernieuwing'. Voor velen zal dat ook zo zijn, aangezien zij voor het eerst Battlefield spelen.

YouTube

• TRK

TRK

poor Leno schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:33:
Platoons! *O*

Ik zie een Tweakers platoon al aankomen! :D

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-01 14:55

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

TRK schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 07:14:
[...]

Ik zie een Tweakers platoon al aankomen! :D
Daar ben ik bij! :)

If it aint fixed, it's broken.

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:50
Klinkt tof die platoons. Ik word de laatste tijd echt alleen maar met complete muppets ingedeeld bij de quick matches, zou leuk zijn om af en toe eens een paar potjes te kunnen spelen met mensen die een beetje meer tactisch spelen.
OEH! Ze hebben de Fighter Darts generfed! *O*
  • Increased reload time from 12 to 15 seconds
  • Decreased blast damage from 20 to 16.7
  • Decreased blastradius from 3 to 1.5 meters
  • Direct damage no longer hurts soldiers
:w

Nog wat leuke dingen:
  • Do not let grenades collide with team mates within 10m (!!!!) :7
  • Added a 0.3 s throw delay to all grenades
  • Reduced damage of AT Grenades against standard soldiers by 10%
Reduced the outer blast radius of the following grenades:
  • Frag/Stick: 6.3 from 7.0
  • Impact/Min/Light ATi: 5.6 from 6.0
Increased fuze timings on the following grenades:
  • Mini/Frag/Stick: 1.4 s minimum delay from 1.3 s, 0.85 s fuze from 0.7 s
  • Impact: 1.2 s minimum delay from 1.0 s
  • Incendiary: 1.4 s minimum delay from 1.3 s
  • Rifle Frag: 0.8 s fuze from 0.7 s
https://www.reddit.com/r/...6291h2/march_29th_update/

En granaten replenishen niet zelf meer 8)

[ Voor 60% gewijzigd door poor Leno op 30-03-2017 11:06 ]

• TRK

TRK

poor Leno schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:51:
Goed om te lezen! Hopelijk wordt dit ook uiteindelijk geïmplementeerd. Doen ze ook vast om de nadespam nog meer te beperken.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:46

The_Worst

Unox

Ik ben wel blij dat men nu probeert te voorkomen dat mensen een vlag veroveren en dan direct verder gaan naar de volgende vlag puur voor de capture-bonus. Het aantal punten dat je krijgt is wel lager maar je krijgt een bonus als je meerdere vlaggen bezit.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• To easy
poor Leno schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:51:
OEH! Ze hebben de Fighter Darts generfed! *O*
  • Increased reload time from 12 to 15 seconds
  • Decreased blast damage from 20 to 16.7
  • Decreased blastradius from 3 to 1.5 meters
  • Direct damage no longer hurts soldiers
:w

Nog wat leuke dingen:
  • Do not let grenades collide with team mates within 10m (!!!!) :7
  • Added a 0.3 s throw delay to all grenades
  • Reduced damage of AT Grenades against standard soldiers by 10%
Reduced the outer blast radius of the following grenades:
  • Frag/Stick: 6.3 from 7.0
  • Impact/Min/Light ATi: 5.6 from 6.0
Increased fuze timings on the following grenades:
  • Mini/Frag/Stick: 1.4 s minimum delay from 1.3 s, 0.85 s fuze from 0.7 s
  • Impact: 1.2 s minimum delay from 1.0 s
  • Incendiary: 1.4 s minimum delay from 1.3 s
  • Rifle Frag: 0.8 s fuze from 0.7 s
https://www.reddit.com/r/...6291h2/march_29th_update/

man man kom op man. Doe dan granaten helemaal weg. Ik vind dit echt bullshit elke week die nerf updates enzo. Dan kan ik ook wel klagen dat ik altijd door snipers dood ga. Laat zie die maar nerfen dat je mensen alleen kan killen als je de kleine teen raakt....

Begrijp me niet verkeerd 2 gas granades waren miss te, maar ze gaan nu wel heel ver met alles.

• Uffeltje
De huidige stand van zaken is verschrikkelijk. Je kunt bijna granaten blijven gooien en op sommige maps is de grenade spam gigantisch.

Ik vind het wel mooi, dan worden we weer eens gekilled door normale wapens waar wel een beetje skill voor nodig is.

YouTube

Zo te merken ga ik weer spelen als die patch er is. Vind er momenteel te weinig aan door al die explosie-bullshit en overpowered tanks. Nu nog de voertuig-balans in orde en de game is weer speelbaar.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

greatgonzo

schit-te-rend!

ik vind de SMLE MKIII wel een fijn wapen voor scout... maar is toch echt de zoom mogelijkheid. 4.0x vind ik echt te weinig.

Pas bij de M1903 Sniper heb ik een wapen gevonden wat echt bij me past.

Mis ik ergens een optie/unlock? Of gaat de SMLE echt maar tot 4.0x

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-01 00:24
Martinspire schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 01:33:
Zo te merken ga ik weer spelen als die patch er is. Vind er momenteel te weinig aan door al die explosie-bullshit en overpowered tanks. Nu nog de voertuig-balans in orde en de game is weer speelbaar.
Voertuigen niks mis mee. Probleem is dat iedereen aan het campen is met een tank achterin het level. Heb zo vaak dat een tank gewoon aan het spammen is op een vlag omdat de shell toch wel genoeg splash damage geeft voor een kill.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:55

-tom-562

Oliesjeik

greatgonzo schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:20:
ik vind de SMLE MKIII wel een fijn wapen voor scout... maar is toch echt de zoom mogelijkheid. 4.0x vind ik echt te weinig.

Pas bij de M1903 Sniper heb ik een wapen gevonden wat echt bij me past.

Mis ik ergens een optie/unlock? Of gaat de SMLE echt maar tot 4.0x
SMLE is er alleen als Marksman variant (buiten de scopeless versies om dan), niet als Sniper variant. Sniper varianten hebben een grotere zoom mogelijkheid, maar ook meteen last van scope glare.
Als je meer zoom wilt, zou ik voor de Russian 1895 Sniper gaan, de sweetspot ligt iets verder weg als de SMLE.

Vaak bu'j te bang!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

en tussen Russian Sniper en M1903... daar nog veel verschil in gebruik?
(wapenstatistiek zegt me niet zoveel)

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-01 14:55

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Sjoewe schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:56:
Klinkt tof die platoons. Ik word de laatste tijd echt alleen maar met complete muppets ingedeeld bij de quick matches, zou leuk zijn om af en toe eens een paar potjes te kunnen spelen met mensen die een beetje meer tactisch spelen.
Potje PS4 + fietsen dan maar binnenkort? :+

If it aint fixed, it's broken.

• TRK

TRK

PSYVIRII schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:24:
[...]

Voertuigen niks mis mee. Probleem is dat iedereen aan het campen is met een tank achterin het level. Heb zo vaak dat een tank gewoon aan het spammen is op een vlag omdat de shell toch wel genoeg splash damage geeft voor een kill.
Maak ik ook vaak mee inderdaad. Vooral in de map Soissons met Frontlines als je dan de telegraphs moet vernietigen. Haast niks tegen te doen...

• PSYVIRII
TRK schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:39:
[...]

Maak ik ook vaak mee inderdaad. Vooral in de map Soissons met Frontlines als je dan de telegraphs moet vernietigen. Haast niks tegen te doen...
Jup en dan wil je de tank flanken..... Nope staan nog een landing lensflares naast :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

PSYVIRII schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:24:
[...]

Er is wel degelijk wat mis mee. Vliegtuigen zijn sterk tegen infantry, maar niet tegen voertuigen. Voertuigen zijn sterk tegen zowel infantry als voertuigen en boten zijn nergens goed in. Bovendien ben je zelfs als engineer regelmatig kansloos tegen voertuigen, mede ook vanwege die hoge splashdamage. En dan heb je nog dat een heavy tank zowel veel armor als sterke gun heeft (terwijl de naam suggereert dat het vooral armor heeft en moet draaien om troepen transport), de light tank kan eigenlijk niks goed en de assault tank heeft te zwakke wapens met matige armor. En dan heb je nog de artillery truck die eigenlijk nergens in uitblinkt omdat ie ook te zwakke guns heeft en heel lastig te gebruiken is op range of tegen vliegtuigen.

Vliegtuigen moeten allereerst meer damage doen tegen tanks, net als anti-tank granaten (die overigens tegen infantry geen insta-kill moeten zijn). Verder moet de heavy tank een veel zwakker wapen krijgen om de rol van troeptransport te bevorderen. Idem voor die nieuwe tanks waarbij de nadruk op snelheid moet ipv kracht en armor. Light tank moet weer sterk wapen hebben met zwakke armor en hogere snelheid. En de artillery moet meer damage over range doen dan close. En de assault tank moet de nadruk leggen op teamplay waarbij de guns zelf wat meer damage moeten doen tegen armor (vooral omdat de window klein is en samenwerking een must). Het blijft raar dat tanks de WW1 veldslagen moeten domineren.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

greatgonzo schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:29:
en tussen Russian Sniper en M1903... daar nog veel verschil in gebruik?
(wapenstatistiek zegt me niet zoveel)
De wapenstatistiek ;)
De sweetspot van de M1903 ligt een stuk verder weg qua afstand. Gebruik 'm dus ook zelden.

Vaak bu'j te bang!

• PSYVIRII
Martinspire schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:09:
[...]

Er is wel degelijk wat mis mee. Vliegtuigen zijn sterk tegen infantry, maar niet tegen voertuigen. Voertuigen zijn sterk tegen zowel infantry als voertuigen en boten zijn nergens goed in. Bovendien ben je zelfs als engineer regelmatig kansloos tegen voertuigen, mede ook vanwege die hoge splashdamage. En dan heb je nog dat een heavy tank zowel veel armor als sterke gun heeft (terwijl de naam suggereert dat het vooral armor heeft en moet draaien om troepen transport), de light tank kan eigenlijk niks goed en de assault tank heeft te zwakke wapens met matige armor. En dan heb je nog de artillery truck die eigenlijk nergens in uitblinkt omdat ie ook te zwakke guns heeft en heel lastig te gebruiken is op range of tegen vliegtuigen.

Vliegtuigen moeten allereerst meer damage doen tegen tanks, net als anti-tank granaten (die overigens tegen infantry geen insta-kill moeten zijn). Verder moet de heavy tank een veel zwakker wapen krijgen om de rol van troeptransport te bevorderen. Idem voor die nieuwe tanks waarbij de nadruk op snelheid moet ipv kracht en armor. Light tank moet weer sterk wapen hebben met zwakke armor en hogere snelheid. En de artillery moet meer damage over range doen dan close. En de assault tank moet de nadruk leggen op teamplay waarbij de guns zelf wat meer damage moeten doen tegen armor (vooral omdat de window klein is en samenwerking een must). Het blijft raar dat tanks de WW1 veldslagen moeten domineren.
Bomber kan gewoon een heavy tank in 1 keer slopen. En 1 assault kan een heavy tank makkelijk opblazen met mines omdat de heavy tank gewoon lomp is met draaien en rijden.

Light tanks zijn super goed als je er slim mee speelt. Gebruik de mines, smoke en snelheid in je voordeel. Andere tanks zijn veel langzamer met schieten en dekking zoeken.

Je vergeet nog het campende Landship met mortieren :+

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02-2025
Tijd voor een vraag; ik overweeg een console aan te schaffen. M'n laatste ervaring met een shooter op de console was met MW3.

Zal Battlefield moeilijk voor mij zijn om in te komen? Ik weet dat COD en Battlefield werelden van verschil zijn en dat Battlefield eerder een tactiek eist.

(ir)relevante info: Toendertijd regelmatig in de top 5 gestaan met potjes TDM's.

Once again open up your bag of tricks!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

PSYVIRII schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:25:
[...]

Bomber kan gewoon een heavy tank in 1 keer slopen. En 1 assault kan een heavy tank makkelijk opblazen met mines omdat de heavy tank gewoon lomp is met draaien en rijden.

Light tanks zijn super goed als je er slim mee speelt. Gebruik de mines, smoke en snelheid in je voordeel. Andere tanks zijn veel langzamer met schieten en dekking zoeken.

Ik heb de meeste voertuig kills met de Light Tank in Flanker uitvoering :P Ideaal tegen infantery. Je moet alleen erg oppassen voor geirriteerde tegenstanders, die ineens wel samen gaan werken en er een shitload aan anti-tank grenades op je afkomen (vooral lastig in meer 'urban' maps). Heavy tanks kan je ook wel hebben, alleen je moet tactisch gaan staan en snel dekking zoeken. Leukste is nog om een heavy tank naar je toe te 'lokken' en dan snel wat mines droppen :P

Vaak bu'j te bang!

SwooX schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:28:
Tijd voor een vraag; ik overweeg een console aan te schaffen. M'n laatste ervaring met een shooter op de console was met MW3.

Zal Battlefield moeilijk voor mij zijn om in te komen? Ik weet dat COD en Battlefield werelden van verschil zijn en dat Battlefield eerder een tactiek eist.

(ir)relevante info: Toendertijd regelmatig in de top 5 gestaan met potjes TDM's.
Je gaat de eerste 50(?) uur het misschien niet zo naar je zin hebben :/

Maar als je het snel oppikt misschien wel hoor, dat ligt aan je skill van hoe snel je iets leert.

Elk spel heeft een leercurve, en BF1 is daar geen uitzondering in.
Het is 'easy to learn, hard to master'..

Als jij het niet erg vindt om vaak dood te gaan en niet snel gefrustreerd raakt omdat je door onmogelijke dingen gekilled wordt, dan is het echt een freakkin' awesome spel :)
Het is vooral even door de zure appel heen bijten..

En map-kennis is een van de krachtigste skills die je je eigen kunt maken :Y
(en natuurlijk wapen kennis, probeer alles todat je een wapen hebt gevonden dat op je aansluit als een maatpak!)

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 31-03-2017 12:00 ]

PSYVIRII schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:25:
[...]

Bomber kan gewoon een heavy tank in 1 keer slopen.
Alleen als je heel precies bent en de netcode een beetje mee wil werken. Genoeg gezien dat het niet werkt.
En 1 assault kan een heavy tank makkelijk opblazen met mines omdat de heavy tank gewoon lomp is met draaien en rijden.
Dan moet je mazzel hebben dat ze net daar overheen rijden of zo dichtbij komen dat je ze neer kunt leggen zonder dat er een gunner in zit (of gaat zitten) die je overhoop schiet. Van de hoeveel pogingen die jij doet met mijnen, leiden ook tot een kapotte tank? Als het 10% is, is het veel volgens mij.
Toch schiet iemand met een heavy tank zo'n light tank vrij simpel dood. Tenminste, ik heb er werkelijk nooit moeite mee.
Weinig last van, maar de kans is groot dat ik dan toch al door een tank, sniper of granaat ben gepakt.

• PSYVIRII
Martinspire schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:13:
[...]
Alleen als je heel precies bent en de netcode een beetje mee wil werken. Genoeg gezien dat het niet werkt.

[...]
Dan moet je mazzel hebben dat ze net daar overheen rijden of zo dichtbij komen dat je ze neer kunt leggen zonder dat er een gunner in zit (of gaat zitten) die je overhoop schiet. Van de hoeveel pogingen die jij doet met mijnen, leiden ook tot een kapotte tank? Als het 10% is, is het veel volgens mij.

[...]
Toch schiet iemand met een heavy tank zo'n light tank vrij simpel dood. Tenminste, ik heb er werkelijk nooit moeite mee.

[...]
Weinig last van, maar de kans is groot dat ik dan toch al door een tank, sniper of granaat ben gepakt.
Die 10% maak er maar 80% a 90% van. Plaats er altijd 2 achter en direct 1 aan de voorkant. Als hij er niet over wil rijden gewoon een AT grenade erop gooien en alles gaat de lucht in 8) . Gebruik vaak ook incendiary grenades en dat vinden tanks ook niet chill dus gooien hem gelijk in reverse.

PSYVIRII schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:27:
[...]

Die 10% maak er maar 80% a 90% van. Plaats er altijd 2 achter en direct 1 aan de voorkant. Als hij er niet over wil rijden gewoon een AT grenade erop gooien en alles gaat de lucht in 8) . Gebruik vaak ook incendiary grenades en dat vinden tanks ook niet chill dus gooien hem gelijk in reverse.
Dus jij kunt op 90% van de tanks toestappen, zonder neergeschoten te worden. Uitgebreid je mijnen neerleggen en dan weg gaan? Wat voor map/modus speel je dan in hemelsnaam want dat kan geen serieuze game zijn.

• PSYVIRII
Martinspire schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:32:
[...]

Dus jij kunt op 90% van de tanks toestappen, zonder neergeschoten te worden. Uitgebreid je mijnen neerleggen en dan weg gaan? Wat voor map/modus speel je dan in hemelsnaam want dat kan geen serieuze game zijn.
hahahah zonder zelf dood te gaan maak daar maar 10% van 8)7 . Vaak rijdt hij meteen weg over de mine's en vlieg ik ook naar de hemel. :+. Maar dan hebben we vaak een medic in het team die zijn syringe gebruikt en bijna geen enkel wapen 8)7 .

Maar ik snap jou punt ook wel met de tank en balance. Vaak zijn je teamgenoten nergens te vinden of assault spelers gebruiken AT zooi alleen voor infantry kills. (Sowieso campen met AT-rockets |:( )

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Martinspire schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:13:
[...]

[...]

[...]

[...]
Daarom moet je als light tank altijd goed cover zoeken. Liefst echt achter iets, en dan d.m.v. de 3rd person view over het object heen schieten, richting een andere tank. Of net om de hoek, en dan snel achteruit rijden. Zo heb ik al best veel tanks (bijna) gekilled :+
Maar idd, als je net pech hebt en je rijdt recht tegen een heavy tank in, en er is een fanatieke assault player bij je in de buurt, dan ben je eigenlijk 99% van de tijd de sjaak :(

[ Voor 7% gewijzigd door -tom-562 op 31-03-2017 13:01 ]

Vaak bu'j te bang!

• MRE-Inc
poor Leno schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:37:
[...]

Je gaat de eerste 50(?) uur het misschien niet zo naar je zin hebben :/

Maar als je het snel oppikt misschien wel hoor, dat ligt aan je skill van hoe snel je iets leert.

Elk spel heeft een leercurve, en BF1 is daar geen uitzondering in.
Het is 'easy to learn, hard to master'..

Als jij het niet erg vindt om vaak dood te gaan en niet snel gefrustreerd raakt omdat je door onmogelijke dingen gekilled wordt, dan is het echt een freakkin' awesome spel :)
Het is vooral even door de zure appel heen bijten..

En map-kennis is een van de krachtigste skills die je je eigen kunt maken :Y
(en natuurlijk wapen kennis, probeer alles todat je een wapen hebt gevonden dat op je aansluit als een maatpak!)
Grappig, mapkennis vind ik nou voor BF helemaal niet vereist. Had destijds bij alle COD's veel meer het gevoel om de mappen te moeten kennen om goede scores te halen. Enige wat ik op de nieuwe mappen nog niet helemaal weet, zijn de lokaties van de AA guns.

Nu de darts generfed zijn, is het wachten op de granaten en de main gun van de attack plane.... Blijft zo niks meer van over door al die klagers. Als je niet tegen je verlies kunt, stop dan met spelen....of ga eens wat tactischer spelen. Als ik in een attack plane 93-3 kan doen, dan snap je het als tegenpartij niet helemaal.

MRE-Inc schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:10:
[...]

Grappig, mapkennis vind ik nou voor BF helemaal niet vereist. Had destijds bij alle COD's veel meer het gevoel om de mappen te moeten kennen om goede scores te halen. Enige wat ik op de nieuwe mappen nog niet helemaal weet, zijn de lokaties van de AA guns.

Nu de darts generfed zijn, is het wachten op de granaten en de main gun van de attack plane.... Blijft zo niks meer van over door al die klagers. Als je niet tegen je verlies kunt, stop dan met spelen....of ga eens wat tactischer spelen. Als ik in een attack plane 93-3 kan doen, dan snap je het als tegenpartij niet helemaal.
Het feit dat je na 50-2 nog lekker door gaat, toont aan dat er ook wel wat bij jou te klagen valt. Als ze dan dingen gaan nerfen, dan is het ineens de schuld van het team. Nee, je moet per definitie al niet op zo'n hoge score met een vliegtuig komen. Deze nerf is niet voldoende.

Het is niet alsof je altijd zo makkelijk bij een AA kan komen of genoeg tijd krijgt om iemand neer te schieten. Jij weet ook wel dat die AA op de meest debiele plekken staan en je na spawnen niet meteen kunt kiezen om naar een AA te lopen (waar iemand ook nog eens in de buurt vliegt). Vaak zat dood gegaan om een vliegtuig proberen te pakken. Voor mij houdt het dan op den duur ook op. Dan ga ik anders spelen, maar ik ga geen 10 deaths besteden aan 1 gozer.

• TRK

TRK

PSYVIRII schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:40:
[...]
Vaak zijn je teamgenoten nergens te vinden of assault spelers gebruiken AT zooi alleen voor infantry kills. (Sowieso campen met AT-rockets |:( )
Hier word ik altijd zo beroerd van. Zie je een squad vol met assaut spelers maar wat doen ze... Alles behalve de tanks aanvallen en dan nog afvragen waardoor je het potje verliest. Ze moeten op één of andere manier die assault spelers zien te motiveren de tanks aan te vallen.

[ Voor 4% gewijzigd door TRK op 31-03-2017 13:48 ]

[...]

Dan heb je (misschien?) nog wel iets te leren? Juist met Battlefield is het van enorm belang/voordeel dat je alle hoekjes en gaatjes, aanvoer routes, spawns, schuilplekjes etc leert kennen..
Op die manier kun je mooie flankings uitvoeren, tegenstanders verrassen, tanks op hun favoriete rij-routes in een hinderlaag lokken, vlaggen cappen vanuit een sneaky hoekje, AA's weten te vinden etc. :)

Maarja, als je alleen maar in een vliegtuig zit, dan snap ik wel dat mapkennis niet zo nodig is >:) ;)

Wat de darts betreft, die waren gewoon te sterk. En als tanks bezet zijn, kun je geen AA pakken (en meestal zijn de st.AA's al gesloopt door de vliegtuigen..)
Dan kun je er eigenlijk niets meer aan doen. Dat is voor piloten gewoon met de vinger in hun neus easy kills binnenharken.
En de AA was ook al belachelijk generfed.. toen waren het de piloten die aan het huiliehuile waren omdat ze dan 93-5 gingen ipv 93-3 }:|

• PSYVIRII
[...]

Jup volgende updates komen er geen granaten meer uit maar kussens. Begint ook weer zomer te worden dus de wapens worden vervangen met supersoakers. Granaten zijn waterballonnen. Trench raider loopt ook met een kussen rond om iedereen te slaan. En artillerie truck word een ice-cream van.

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:50
Erg prettig dat ze die darts generft hebben, of ze hadden eindelijk eens moeten fixen dat je vliegtuigen tenminste ook echt hoort komen. Fucking irritant dat je opeens ergens midden op een map ge-instakilled wordt zonder dat je ook maar een milliseconde de tijd hebt gehad om er iets aan te doen.

• MRE-Inc
Martinspire schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:41:
[...]

Het feit dat je na 50-2 nog lekker door gaat, toont aan dat er ook wel wat bij jou te klagen valt. Als ze dan dingen gaan nerfen, dan is het ineens de schuld van het team. Nee, je moet per definitie al niet op zo'n hoge score met een vliegtuig komen. Deze nerf is niet voldoende.

Het is niet alsof je altijd zo makkelijk bij een AA kan komen of genoeg tijd krijgt om iemand neer te schieten. Jij weet ook wel dat die AA op de meest debiele plekken staan en je na spawnen niet meteen kunt kiezen om naar een AA te lopen (waar iemand ook nog eens in de buurt vliegt). Vaak zat dood gegaan om een vliegtuig proberen te pakken. Voor mij houdt het dan op den duur ook op. Dan ga ik anders spelen, maar ik ga geen 10 deaths besteden aan 1 gozer.
Er is altijd wat te klagen over een BF game want Dice..... :+

Niet makkelijk bij een AA kunnen komen ? Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Ik heb nooit moeite om bij die dingen te komen. Je moet er wel wat voor doen namelijk. Dat je niet op die dingen kunt spawnen is logisch, maar meestal zijn die dingen goed bereikbaar en vaak ook nog intact.

Het probleem is dat niemand achter de AA gun wil gaan zitten want iedereen wil zelf zo veel mogelijk kills maken en wachten op een vliegtuig duurt te lang. Waarom denk je dat ik altijd in de party chat moet vragen of er iemand in de AA wil kruipen.
Men gaat liever 10x frontaal de aanval in en 10x afgeknald worden dan dat ze achter de AA gun gaan kruipen om die irritante attack plane aan te pakken.

Ik kan je vertellen dat het als piloot zijnde al klote is als je constant onder vuur genomen wordt door de AA zodra je dichterbij komt, dan hoeven ze je niet eens te raken. Het afschrik effect om het zo te noemen.

Laatst speelde ik met een paar Tweakers en een daarvan (een vrouw notabene) kon zelf ook goed vliegen. Toen zij geen vliegtuig kon pakken, ging ze achter de AA zitten om de fighters die achter mij aanzaten af te schieten, UIT ZICHZELF !!!. Andersom deed ik voor haar hetzelfde. Dat ging perfect. We waren oppermachtig in de lucht. Goede communicatie ook telkens van: Ik zit achter de AA bij vlag C, kom over vliegen en ik knal je achtervolger uit de lucht.
poor Leno schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:49:
[...]

Dan heb je (misschien?) nog wel iets te leren? Juist met Battlefield is het van enorm belang/voordeel dat je alle hoekjes en gaatjes, aanvoer routes, spawns, schuilplekjes etc leert kennen..
Op die manier kun je mooie flankings uitvoeren, tegenstanders verrassen, tanks op hun favoriete rij-routes in een hinderlaag lokken, vlaggen cappen vanuit een sneaky hoekje, AA's weten te vinden etc. :)

Maarja, als je alleen maar in een vliegtuig zit, dan snap ik wel dat mapkennis niet zo nodig is >:) ;)

Wat de darts betreft, die waren gewoon te sterk. En als tanks bezet zijn, kun je geen AA pakken (en meestal zijn de st.AA's al gesloopt door de vliegtuigen..)
Dan kun je er eigenlijk niets meer aan doen. Dat is voor piloten gewoon met de vinger in hun neus easy kills binnenharken.
En de AA was ook al belachelijk generfed.. toen waren het de piloten die aan het huiliehuile waren omdat ze dan 93-5 gingen ipv 93-3 }:|
Hangt van je game mode af. Maar ik speel voornamelijk Conquest. En de meeste spelers zijn zo voorspelbaar qua looprichtingen enzo. Tuurlijk is het van belang dat je de map goed kent, maar het is absoluut geen noodzaak zoals ik dat zelf in COD wel altijd ervoer.

Wat bedoel je met Als tanks bezet zijn, kun je geen AA pakken ? AA truck bedoel je ? Die is er idd ook nog. Wordt ook te weinig gebruik van gemaakt om vliegtuigen op te jagen, maar de gewone AA guns zijn er genoeg. Na een tijdje spawnen ze vanzelf.

• PSYVIRII
MRE-Inc schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:52:
[...]

Er is altijd wat te klagen over een BF game want Dice..... :+

Niet makkelijk bij een AA kunnen komen ? Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Ik heb nooit moeite om bij die dingen te komen. Je moet er wel wat voor doen namelijk. Dat je niet op die dingen kunt spawnen is logisch, maar meestal zijn die dingen goed bereikbaar en vaak ook nog intact.

Het probleem is dat niemand achter de AA gun wil gaan zitten want iedereen wil zelf zo veel mogelijk kills maken en wachten op een vliegtuig duurt te lang. Waarom denk je dat ik altijd in de party chat moet vragen of er iemand in de AA wil kruipen.
Men gaat liever 10x frontaal de aanval in en 10x afgeknald worden dan dat ze achter de AA gun gaan kruipen om die irritante attack plane aan te pakken.

Ik kan je vertellen dat het als piloot zijnde al klote is als je constant onder vuur genomen wordt door de AA zodra je dichterbij komt, dan hoeven ze je niet eens te raken. Het afschrik effect om het zo te noemen.

Laatst speelde ik met een paar Tweakers en een daarvan (een vrouw notabene) kon zelf ook goed vliegen. Toen zij geen vliegtuig kon pakken, ging ze achter de AA zitten om de fighters die achter mij aanzaten af te schieten, UIT ZICHZELF !!!. Andersom deed ik voor haar hetzelfde. Dat ging perfect. We waren oppermachtig in de lucht. Goede communicatie ook telkens van: Ik zit achter de AA bij vlag C, kom over vliegen en ik knal je achtervolger uit de lucht.

[...]

Hangt van je game mode af. Maar ik speel voornamelijk Conquest. En de meeste spelers zijn zo voorspelbaar qua looprichtingen enzo. Tuurlijk is het van belang dat je de map goed kent, maar het is absoluut geen noodzaak zoals ik dat zelf in COD wel altijd ervoer.

Wat bedoel je met Als tanks bezet zijn, kun je geen AA pakken ? AA truck bedoel je ? Die is er idd ook nog. Wordt ook te weinig gebruik van gemaakt om vliegtuigen op te jagen, maar de gewone AA guns zijn er genoeg. Na een tijdje spawnen ze vanzelf.
Whoo whowww whowwwww.. wacht even met verder vertellen. Een vrouw achter het stuur en het ging goed? Weet je zeker dat het geen vent was met een soundboard?

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wat ik ook nog niet snap is dat je eigenlijk helemaal geen unlocks hebt tussen rank 3 en 10 in de verschillende classes... of zie ik dat verkeerd?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

PSYVIRII schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:01:
[...]

Whoo whowww whowwwww.. wacht even met verder vertellen. Een vrouw achter het stuur en het ging goed? Weet je zeker dat het geen vent was met een soundboard?
Tec1979 is zeker geen vent met een soundboard, prima speelster in allerlei shooters :)

https://powershellisfun.com

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:13
Leuk die double XP. Volgens mij nog nooit 2x level up in een game geweest.

Wauw, probeer je even een potje Operations voor de trophy. Zit er een gast die 78-1 gaat in een Light Tank, niemand die hem ook kapot probeert te maken. Die gast wist gewoon elke keer van welke kant je kwam en draaide zich zo snel om..like wtf.

Wat een triest geval. :')

[ Voor 65% gewijzigd door Ari Gold op 01-04-2017 00:02 ]

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-01 09:45
greatgonzo schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:26:
wat ik ook nog niet snap is dat je eigenlijk helemaal geen unlocks hebt tussen rank 3 en 10 in de verschillende classes... of zie ik dat verkeerd?
Heb het spel nu een week en is me inderdaad ook opgevallen. Ben nu met alle classes level 3, maar heb nu dus alle wapens naar mijn gevoel, behalve die van level 10. Sowieso wordt er vanaf dit punt niks meer verdient toch?

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 23:59
greatgonzo schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:26:
Dat zie je goed. Na level 10 komt er tot lvl 50 ook helemaal niks meer, het nut van doorgaan tot 50 ontgaat mij dan ook een beetje.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-01 15:33
Behalve dat als je in de kroeg staat je veel makkelijker chicks tokkelt als je level 50 bent ;)

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-12-2025
SmooK schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:12:
Behalve dat als je in de kroeg staat je veel makkelijker chicks tokkelt als je level 50 bent ;)
Zeker weten! Met mijn hellriegel score ik volop in de kroeg met mijn assault level 30. 😂

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-01 09:45
Haha, ik heb geen kroeg meer gezien sinds de twee weken dat ik dit spel heb. Wel net uitbreiding gekocht, scoor je daarmee ook chicks?

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-01 10:37
Sinds kort een XBO en BF1 aangeschaft. Ziet er wel tof uit. Maar ik mis toch teamwork zoals je in BF2 veel vaker had. Zijn er mensen/groepjes die in teamverband spelen? :) Ik speel zelf eigenlijk altijd Medic of Support.

• To easy
Pff die nieuwe tank behemoth is echt zwaar OP haha. Ze krijgen amper dmg van je af en je 1 shot kleine tanks en 2shot grote tanks. Echt genieten zo'n monster haha!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:48
Ben ik nou de enige op de PS4 (Pro) die continue last heeft van een verbinding die verbreekt? Het komt zelden voor dat ik een potje helemaal uit kan spelen. Op een random moment zie je alle players op dezelfde positie laggen en klapt hij eruit naar het hoofdmenu. Erg frustrerend.

dion.dev

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
diotav schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:17:
Ben ik nou de enige op de PS4 (Pro) die continue last heeft van een verbinding die verbreekt? Het komt zelden voor dat ik een potje helemaal uit kan spelen. Op een random moment zie je alle players op dezelfde positie laggen en klapt hij eruit naar het hoofdmenu. Erg frustrerend.
Heb ik geen last van op de Pro. Maar lees wel op reddit etc dat veel mensen last van lag hebben sinds de laatste system update, dus hopelijk komt daar nog een fix voor.

/edit: zie ook hier o.a.

[ Voor 12% gewijzigd door bassGunner op 02-04-2017 19:20 ]

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03-2025
bassGunner schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:11:
[...]

Heb ik geen last van op de Pro. Maar lees wel op reddit etc dat veel mensen last van lag hebben sinds de laatste system update, dus hopelijk komt daar nog een fix voor.

/edit: zie ook hier o.a.
Over het algemeen heb ik er met de ps4 pro weinig last van. Alleen afgelopen vrijdag kwam ik in een server waar ik een aantal gasten niet kon raken.

[YouTube: https://youtu.be/3T1at2nICp4]

• To easy
Heb er zelf geen last van, maar zie wel mensen die behoorlijk lag hebben ingame. Maar ik heb wel soms dat ik iemand kill zonder hitmarkers. Betreft xbox one!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Komt de DLC ook los te koop of zit je vast aan dat Premium pakket? Als dat zo is dan geen dlc voor mij.

• Uffeltje
Het komt ook los te koop, volgens mij vanaf aanstaande dinsdag. :)

YouTube

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ah top thanks!

• MillanO
  • Laatst online: 24-07-2022
Ik had dit ook gisteren in de middag. Het was zo erg dat ik bijna moest stoppen met spelen. Ik had dit nog nooit mee gemaakt. Het rare er van is dat ik de afgelopen week vond dat BF veel beter draaide dan daar voor. Veel smoother gameplay en de graphics waren ook beter.

Btw, hebben jullie de nieuwe Hellriegel gezien? ;) Met afstand het beste (Assault) wapen als DICE verder niets meer aanpast. Ik heb 7500 kills met de Hellriegel maar de nieuwe vind ik weer overdreven.

[ Voor 13% gewijzigd door MillanO op 03-04-2017 01:13 ]

Jedi Geub schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:55:
Komt de DLC ook los te koop of zit je vast aan dat Premium pakket? Als dat zo is dan geen dlc voor mij.
Uffeltje schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:06:
Het komt ook los te koop, volgens mij vanaf aanstaande dinsdag. :)
Vanaf 28 Maart al ;)
Dat had ik van de week ook, 1 dag.. constant uit party gegooid en uit BF1, na 5 minuten.

Na een rebootje van de PS4 en modem, was er niets meer aan de hand :)

[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 03-04-2017 09:37 ]

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
MillanO schreef op maandag 3 april 2017 @ 01:11:
[...]

Btw, hebben jullie de nieuwe Hellriegel gezien? ;) Met afstand het beste (Assault) wapen als DICE verder niets meer aanpast. Ik heb 7500 kills met de Hellriegel maar de nieuwe vind ik weer overdreven.
Welke nieuwe Hellriegel? :?
And if you're quiet, and listen very very carefully, you can already hear thousands of crying voices, screaming out loud for a nerf :F
Pagina: 1 ... 94 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.