Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:31
Je moet eerst die mortar opdracht doen
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 17:28:
Nee helaas. Heb gisteren wel de normale versie vrijgespeeld. Meer mensen die het vizier op dat ding bagger vinden?
Ja :-(

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
fruitsla2800 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 17:18:
Iemand de chauchat telescopic al vrijgespeeld? Heb al 2 keer 15 kills in 1 ronde gehaald met de benet mercie telescopic maar deze komen er niet bij terwijl het in men potje wel vermeld stond als 15/15
Ik dacht dat ik de enige was! Enkele malen de 15 kills gehaald, andere assignment al lang gedaan, maar geen Chauchat. Was DICE al aan het vervloeken voor deze assignment, maar nu helemaal. Nog iemand die er last van heeft?

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
PSYVIRII schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:27:
Heb al in de nieuwe behemoth rond gereden alleen de rest die erin zit heeft er niet echt veel aan :S. Tanks zijn helemaal kansloos tegen dat ding :D. Vijand kwam met 3 tanks aanrijden en dat was gewoon Bye bye bye.
Oe dat klinkt wel erg vet!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-11 19:00
Bij operation speel je meteen de nieuwe mappen. Gisteravond 4 potjes conquest maar helaas alleen de oude maps. Iemand al nieuwe map gehad bij conquest??

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Iemand die problemen ondervindt om de update te downloaden op ps4?

• Nerbarn
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-06-2023
robert22nh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:29:
Bij operation speel je meteen de nieuwe mappen. Gisteravond 4 potjes conquest maar helaas alleen de oude maps. Iemand al nieuwe map gehad bij conquest??
Klik je Conquest aan via quick match? Zo ja, moet je even via Server Browser proberen, kan je zo een DLC rotatie uitzoeken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 17:28:
Nee helaas. Heb gisteren wel de normale versie vrijgespeeld. Meer mensen die het vizier op dat ding bagger vinden?
Heb ze allebei vrijgespeeld. Eerst met mortieren en daarna met die scope erop. Zo gepiept tijdens frontline.

Maar idd wat irriteer ik me aan het vizier..
Heb alle Guns al vrijgespeeld.. op 1 van assault na maar dat is een Shotgun en ik haat Shotguns dus fuck die.

Verwijderd

SebkeClaes schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:06:
[...]

Ik dacht dat ik de enige was! Enkele malen de 15 kills gehaald, andere assignment al lang gedaan, maar geen Chauchat. Was DICE al aan het vervloeken voor deze assignment, maar nu helemaal. Nog iemand die er last van heeft?
Je moet elke x weer opnieuw die 15 kills halen. Staat ook bij maak 15 kills in a round. Daarom dus eerst mortiers doen die onthoud ie gewoon, ook als je eerst 5 kils hebt en dan volgende potje kan je verder gaan. Die 15 kils dus niet, die moet je op 1 map maken. Ik zou frontline doen, speel soms wel een uur dezelfde map, tijd zat dus :p

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39
Gisteren pas voor het eerst kunnen spelen op de nieuwe mappen. Zien er best OK uit. Van die nerf van de AA niet veel gemerkt. Werd op 1 map zo uit de lucht geschoten.

Viel me wel op dat ik op medium range gewoon tig keer dood werd geschoten door de Automatico. Lijkt wel of ineens iedereen met dat ding speelt. Kun je niet tegenop met een machine gun.

Verder op Rupture 2x gevlogen.....Heerlijke strafing runs kunnen doen bij B op de brug. Wist gewoon niet waar ik moest aimen zoveel enemies stonden er een paar keer achter elkaar :D

Verder voelde het allemaal wat laggy aan. Net zo als in BF4 toen met die 2e DLC met die mappen op al die eilanden en die Carrier Assault game mode. Gewoon dat het scherm af en toe blijft hangen.... :(

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 16-03-2017 10:18 ]

XBL: MRE Inc

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
MRE-Inc schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:17:
Gisteren pas voor het eerst kunnen spelen op de nieuwe mappen. Zien er best OK uit. Van die nerf van de AA niet veel gemerkt. Werd op 1 map zo uit de lucht geschoten.

Viel me wel op dat ik op medium range gewoon tig keer dood werd geschoten door de Automatico. Lijkt wel of ineens iedereen met dat ding speelt. Kun je niet tegenop met een machine gun.

Verder op Rupture 2x gevlogen.....Heerlijke strafing runs kunnen doen bij B op de brug. Wist gewoon niet waar ik moest aimen zoveel enemies stonden er een paar keer achter elkaar :D

Verder voelde het allemaal wat laggy aan. Net zo als in BF4 toen met die 2e DLC met die mappen op al die eilanden en die Carrier Assault game mode. Gewoon dat het scherm af en toe blijft hangen.... :(
Mensen spelen nu nog even met de Automatico om die nieuwe wapens vrij te spelen, zal wel minder worden. (het is wel een ideaal wapen voor de trench combats als je er mee overweg kan)
Ik merk dat nu vooral met de Lewis Gun.

Vliegen is in die map echt heerlijk, maar op genoeg punten kun je uit de lucht gehaald worden.

Weet de naam van de map niet, maar dan start de attacker met 6 tanks, echt teveel! die map moet je echt op 32vs32 spelen anders is het bijna niet te doen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• MRE-Inc
Aha, ik heb de patch/release notes niet volledig doorgenomen en weet ook niet wat de assignments zijn. Ik doe ze overigens toch niet....

Verder viel het me weer op dat de darts die de fighter plane kan droppen ook weer werken op attack planes. Dat was er bij de 1e patch uitgehaald, in ieder geval voor fighters vs bombers. Het kwam te vaak voor dat fighters boven een bomber gingen vliegen en die darts dropten waardoor de bomber in 1x down ging. Gisteren 3x door fighter plane darts geraakt terwijl ik in de attack plane zat.....

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Ricloo86 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:26:
[...]

Mensen spelen nu nog even met de Automatico om die nieuwe wapens vrij te spelen, zal wel minder worden. (het is wel een ideaal wapen voor de trench combats als je er mee overweg kan)
Ik merk dat nu vooral met de Lewis Gun.

Vliegen is in die map echt heerlijk, maar op genoeg punten kun je uit de lucht gehaald worden.

Weet de naam van de map niet, maar dan start de attacker met 6 tanks, echt teveel! die map moet je echt op 32vs32 spelen anders is het bijna niet te doen.
Soissons ;)

Ps: 6 tanks waren behoorlijk snel kapot omdat je amper cover hebt. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door PSYVIRII op 16-03-2017 11:24 ]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Gisteren voor het eerst Frontlines gespeeld.

Die potjes duren of 5 minuten of 1,5 tot 2 uur 8)7.

Ik vind het in principe een leuke toevoeging waarbij het gevoel van een tweefrontenoorlog echt naar voren komt. Echter vind ik de tijd die je krijgt om een vlag te veroveren aan de korte kant. Als je een vlag verovert hebt is het vaak zo dat het andere team al bij het andere punt geconcentreerd/gespawnd is. Die timer loopt naar mijn gevoel dan te snel vol waardoor je snel tussen twee vlaggen blijft hangen.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
hoe schatten jullie de kansen in dat de maps over 2 maanden nog gespeeld worden ? is frontline gaaf? zit er over te twijfelen om de dlc aan te schaffen namelijk..

zijn de maps echt gaaf ?

• Ricloo86
shakespeare schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:06:
hoe schatten jullie de kansen in dat de maps over 2 maanden nog gespeeld worden ? is frontline gaaf? zit er over te twijfelen om de dlc aan te schaffen namelijk..

zijn de maps echt gaaf ?
Ik vind de maps erg gaaf en zeker de moeite om nog steeds in combinatie (operations) met de oude maps te spelen.
1 map is infantery only en dat is wel (zoals de bosmap) wel even lekker.

Daarentegen komt het nu nog meer op samenspelen aan, anders kom je er met operations (en een degelijke tegenstander) echt niet door.
Ik persoonlijk hou daar juist van omdat er meer uitdaging in zit.

Frontline is persoonlijk denk ik, ik hou ervan om lange tijd met je team te moeten vechten om er door te komen.

Het spawnen is soms wel een ding, spawn ik bij mijn squad is het vaak gelijk weer tegen de vlakte door nades etc.
Spawn ik bij team spawnpoint is het soms echt een takkeind lopen.

Ik denk dat over een aantal maanden nog steeds gespeeld wordt i.c.m. de oude maps.

• PSYVIRII
Ik vind Operations op Vendun Heights een beetje chaos voor de defenders omdat je constant vijanden achter je krijgt door flanken. Als je niet met een team volledig over het veld staat dan ben je als defender kansloos.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Dat Frontlines zo lang duurt, blijkt een bug. Er hoort 40 min limiet op te zitten..

Qua het battlepack Exchange systeem: Leuk nieuwtje en minder leuk..

Ze updaten de 3 skins pas, tegelijk met een nieuwe revisie, en niet elke 24 uur (wat eerst leek). Dus na 50 weken ofzo, ben je helemaal gerouleerd.. echt fkk dom |:(

Maar, aan de andere kant zitten er ook squadboosts en puzzlepieces in, die je los kunt kopen voor scraps :)

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
poor Leno schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:45:
Dat Frontlines zo lang duurt, blijkt een bug. Er hoort 40 min limiet op te zitten..

Ze updaten de 3 skins pas, tegelijk met een nieuwe revisie, en niet elke 24 uur (wat eerst leek). Dus na 50 weken ofzo, ben je helemaal gerouleerd.. echt fkk dom |:(

Maar, aan de andere kant zitten er ook squadboosts en puzzlepieces in, die je los kunt kopen voor scraps :)
Jammer, hoopte dat the Massoko snel voorbij zou komen...

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35

The_Worst

Unox

Enige echte nadeel aan de uitbreiding is dat het menu zo ontzettend traag reageert. Frustrerend.

Frontlines vind ik erg leuk om te doen, vooral de wisseling in tijd maar ik vind een eventuele tijdslimiet van 40 minuten dan wel weer erg kort.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Wat ze IMO aan frontlines moeten veranderen zijn die 40 tickets die je maar krijgt bij het opblazen van de twee laatste objectives. 1e keer 40 tickets, indien fail terug naar de flag. Kom je voor de tweede keer aan krijg je dit keer 60 tickets, 3e keer 80 tickets en ga zo maar door. Dan is het tenminste straffend voor het op dat moment verdedigende team, want wat mij nu opvalt is dat sommigen zich lekker ingraven en van achteruit lopen te knallen en verder niet echt meer pushen om de flag te pakken. En daarom blijven denk ik de potjes momenteel zeer lang duren.

• PSYVIRII
kidicoke schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:23:
Wat ze IMO aan frontlines moeten veranderen zijn die 40 tickets die je maar krijgt bij het opblazen van de twee laatste objectives. 1e keer 40 tickets, indien fail terug naar de flag. Kom je voor de tweede keer aan krijg je dit keer 60 tickets, 3e keer 80 tickets en ga zo maar door. Dan is het tenminste straffend voor het op dat moment verdedigende team, want wat mij nu opvalt is dat sommigen zich lekker ingraven en van achteruit lopen te knallen en verder niet echt meer pushen om de flag te pakken. En daarom blijven denk ik de potjes momenteel zeer lang duren.
Daar heb ik 2 woorden voor...... SMOKKKKKKKEEEEEEEEE OUTTTTTT

• kidicoke
PSYVIRII schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:36:
[...]

Nu ze de smoke generfed hebben naar 1? Right.... ik speel al met smoke grenades sinds de release voor deze game maar vanaf de laatste patch ga ik dat voor het eerst veranderen.

• Ricloo86
kidicoke schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:39:
[...]

Nu ze de smoke generfed hebben naar 1? Right.... ik speel al met smoke grenades sinds de release voor deze game maar vanaf de laatste patch ga ik dat voor het eerst veranderen.
Die rookgordijnen die je thuis maakt tellen niet mee he!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
PSYVIRII schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:36:
[...]

Ware het niet dat het clientside smoke is met allerlei bugs. Dus echt handig is dat ook niet altijd.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• PSYVIRII
Martinspire schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:42:
[...]

Ware het niet dat het clientside smoke is met allerlei bugs. Dus echt handig is dat ook niet altijd.
Niet echt gemerkt. Het kan niet slechter zijn dan teamgenoten die gewoon de smoke 1 meter voor zich gooien :+ Dan denk je van Chargeeeee en dan staat de hele tegenparty je op te wachten 8)7

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
PSYVIRII schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:47:
[...]

Niet echt gemerkt. Het kan niet slechter zijn dan teamgenoten die gewoon de smoke 1 meter voor zich gooien :+ Dan denk je van Chargeeeee en dan staat de hele tegenparty je op te wachten 8)7
Ik heb gister wel sterk het idee gekregen dat het verdedigen van vlaggen eigenlijk nooit meer gebeurd. Alles loopt naar de volgende, zonder erbij stil te staan dat er misschien nog wel eens wat tegenstanders langs glippen. En de enige anderen die ik zie verdedigen, zitten triest in een hoekje te campen. Wel jammer, want dan blijft er weinig strijd meer over. Dat was overigens de eerste dag wel anders, maar het lijkt erop dat de normale BF spelers alweer in de minderheid zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• PSYVIRII
Martinspire schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:49:
[...]

Ik heb gister wel sterk het idee gekregen dat het verdedigen van vlaggen eigenlijk nooit meer gebeurd. Alles loopt naar de volgende, zonder erbij stil te staan dat er misschien nog wel eens wat tegenstanders langs glippen. En de enige anderen die ik zie verdedigen, zitten triest in een hoekje te campen. Wel jammer, want dan blijft er weinig strijd meer over. Dat was overigens de eerste dag wel anders, maar het lijkt erop dat de normale BF spelers alweer in de minderheid zijn.
Jup ben het helemaal mee eens. Blijf vaak ook nog even hangen bij de vlag die gepakt is want 9/10 keer lopen er al vijanden achterlangs om die weer terug te pakken. Die denken snel even punten pakken..... Jammer

• Ricloo86
Vandaag gehoord dat het ranken tot 110 gaat en iedere rang maar 500k gehaald moet worden.

Dit staat totaal niet in verhouding met 99 tot 10.

Jammer vind ranken altijd wel een leuk doel om te halen.
Medals krijg ik vrijwel nooit meer nieuwe nu ik de meeste heb.
Codex heb ik het gros ook en zijn wapens waar ik gewoon echt geen zin heb 500 kills mee te maken.

Hmm.... welke uitdaging ga ik zoeken he?!

Ricloo86 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:32:

Hmm.... welke uitdaging ga ik zoeken he?!
Nou ik weet wel een goeie.. vechten tegen die @%@$@#@#@! Netcode / tickrates en Out of Region players..

Vanmiddag was t nog erger dan gisteravond, dus dan weet je genoeg.. man man, was echt niet te doen :(

• kidicoke
poor Leno schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 18:19:
[...]

Nou ik weet wel een goeie.. vechten tegen die @%@$@#@#@! Netcode / tickrates en Out of Region players..

Vanmiddag was t nog erger dan gisteravond, dus dan weet je genoeg.. man man, was echt niet te doen :(
Ben je tegenwoordig nog wel eens een dag vrolijk leno? Of stap je tegenwoordig elke dag uit bed en denk je; GVDDDDDDDDD DICE :( :( :( . Doet me denken aan iemand anders :+

[ Voor 3% gewijzigd door kidicoke op 16-03-2017 20:27 ]

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Leuke uitdaging voor Ricloo86:
500 kills with the Kolibri.

Succes. 😀

• To easy
poor Leno schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:45:

Pff 50 weken haha das niet niks.

• shakespeare
vette maps... zitten deze maps ook tussen de normale maps playlist bij conquest ? als dit niet zo is vrees ik voor de houdbaarheid. wat wel zo is is dat je nu bij operations de 2 extra mappen ziet dus de kans dat mensen dit blijven spelen is groter.

ook zie je dat meer ervaren bf spelers de dlc spelen.. hogere levels.
shakespeare schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:40:
vette maps... zitten deze maps ook tussen de normale maps playlist bij conquest ? als dit niet zo is vrees ik voor de houdbaarheid. wat wel zo is is dat je nu bij operations de 2 extra mappen ziet dus de kans dat mensen dit blijven spelen is groter.

Ik denk niet dat ze heel snel tussen de normale mappen komen aangezien niet-premium members dan gekickt zouden worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:23

TRK

Weet iemand hoe het zit met mensen die geen premium hebben op dit moment. Zou vanavond met een maat gaan spelen enkel heeft hij geen premium. Ik neem aan dat hij dan de nieuwe gamemode en mappen nog niet kan spelen?

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 15:37
shakespeare schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:40:

In vorige BF's werden de DLC maps voldoende gespeeld om altijd in volle servers terecht te komen naar mijn idee. Lijkt me niet dat dit ineens verandert..
kidicoke schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 20:26:
[...]

Ben je tegenwoordig nog wel eens een dag vrolijk leno? Of stap je tegenwoordig elke dag uit bed en denk je; GVDDDDDDDDD DICE :( :( :( . Doet me denken aan iemand anders :+
Da's een diepe haat-liefde verhouding Gix, die gewone stervelingen overstijgt :>

Trouwens uit een van de anti-grenade-resupply posts op de CTE Reddit, heeft Dice Tiggr ergens het volgende (o.a.)

New changes incoming for next week on cte - and pending they work and improve even further - quickly out in the next patch scheduled. Which is less far away than you seem to assume as a community.

Dus hopelijk een patch soon™ :)

[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 17-03-2017 09:45 ]

Voor de liefhebber: Hier een 'leuk' docuutje over de slag bij Verdun en Fort Vaux komt ook goed aan bod..

Mooie inleiding voor de DLC :)

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 17-03-2017 10:56 ]

• shakespeare
Pannekoek_NL schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:24:
[...]

In vorige BF's werden de DLC maps voldoende gespeeld om altijd in volle servers terecht te komen naar mijn idee. Lijkt me niet dat dit ineens verandert..
op de ps mischien, op de pc (speelde ik toen) werden de dlc niet meer gespeeld een maand nadat ze uitkwamen.

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 15:37
shakespeare schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:54:
[...]

op de ps mischien, op de pc (speelde ik toen) werden de dlc niet meer gespeeld een maand nadat ze uitkwamen.
Het ging inderdaad over PS4/XBOX aangezien dit ook het topic XBO/PS4 is..
Wat PC betreft kan ik niet oordelen, wel denk ik dat de kans op lege servers daar groter is.

[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek_NL op 17-03-2017 11:47 ]

• shakespeare
ik heb af en toe het idee dat double xp niet werkt ? jullie ook ?

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

shakespeare schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:40:
ik heb af en toe het idee dat double xp niet werkt ? jullie ook ?
Jup, soms ervaar ik ook iets raars. Zet ik Dubbel XP in en zie ik dit symbol wisselen van mij naar een andere speler in de squad terwijl die hem niet aan heeft gezet.
Als hij de squad verlaat komt het tekentje weer bij mij |:(

• shakespeare
nee ik bedoel de double xp die nu tot de 19de geld voor premium members...

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
shakespeare schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:27:
nee ik bedoel de double xp die nu tot de 19de geld voor premium members...
Ah mooi spel. Double XP.. tijdelijk... voor premium. Het is wel begrijpelijk hoezo dit spel nooit E-Sport wordt.

...

• kidicoke
Luxicon schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:31:
[...]

Ah mooi spel. Double XP.. tijdelijk... voor premium. Het is wel begrijpelijk hoezo dit spel nooit E-Sport wordt.
Double XP trek je wel een ontzettend voordeel uit ja 8)7 . Mensen die E-sport spelen maken zich echt niet druk om een cijfer wat voor een naam staat hoor ;)

• shakespeare
Luxicon schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:31:
[...]

wat lul je
Ah, de prachtige poëzie van onze Shakespeare.. ;)

Maar in dit geval zeg je wat ik dacht _O-

Ik vind t een hele rare vergelijking..

Dat daargelaten, Battlefield is dermate complex en dynamisch, dat het bijna e-sports onmogelijk maakt..

Ze hebben dacht ik ook nooit de pretentie gehad om dat te zijn.
TRK schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:18:
Weet iemand hoe het zit met mensen die geen premium hebben op dit moment. Zou vanavond met een maat gaan spelen enkel heeft hij geen premium. Ik neem aan dat hij dan de nieuwe gamemode en mappen nog niet kan spelen?
Helaasch pindakaasch.. hij kan wel als spectator meekijken :)

Maar misschien kun je op zijn PS inloggen, de premium downloaden, en dan evt jouw account daar als primary zetten. Zoiets werkte wel bij BF4 dacht ik.. weet alleen niet precies hoe.

[ Voor 42% gewijzigd door poor Leno op 17-03-2017 18:01 ]

• shakespeare
ja lekker boeiend e-sports met battlefield haha.. net of dat gaat gebeuren.

ik denk dat die dlc's een succes gaan worden icm met operations.. aangezien je er nu 2 meer heb.

• MRE-Inc
TRK schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:18:
Dat klopt, hij kan die mappen niet spelen. Echter kwam ik er vandaag achter dat mijn zoon de nieuwe DLC mappen wel kan spelen ondanks dat hij geen BF Premium heeft. Ik heb wel Premium. Mijn zoon zit dus nu op mijn Xbox One onder zijn eigen gamertag de nieuwe mappen te spelen. Hij kan echter niet de die nieuwe game mode spelen die bij de DLC kwam. Maar hij kreeg wel de melding bij het opstarten van BF1 dat ik eerst moest aanmelden mijn mijn gamertag.....

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:00
Waarom kan je niet gewoon spawnen op een vlag die al in bezit is, maar spawn je er dan 2km vanaf. Zo irritant.

Helemaal als je squad under fire is. :')
Officieel van DICE :)

Grenade timers for most types will be increasing pretty substantially. As an example the timer for Frags will be increasing from 36s to 49s.

Pfiew

https://www.reddit.com/r/...y_ammo_20_and_whats_next/

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
poor Leno schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:45:
[...]

[...]

Helaasch pindakaasch.. hij kan wel als spectator meekijken :)
Helaasch pindakaasch ook dat niet..heb t geprobeerd maar krijg melding dat ik premium moet aanschaffen

PSN id: PENo1

P.E.No.1 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:35:
[...]

Helaasch pindakaasch ook dat niet..heb t geprobeerd maar krijg melding dat ik premium moet aanschaffen
Hmmz, ik had begrepen dat non-premium gewoon konden spectaten :/

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
poor Leno schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:30:
[...]

Hmmz, ik had begrepen dat non-premium gewoon konden spectaten :/
Dat had ik inderdaad ook ergens gelezen..misschien als die twee weken premium only voorbij zijn?

PSN id: PENo1

P.E.No.1 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:36:
[...]

Dat had ik inderdaad ook ergens gelezen..misschien als die twee weken premium only voorbij zijn?
Nja, zou kunnen.. maar ik dacht juist met opzet deze weken zodat mensen nog 'overgehaald' konden worden..

• To easy
poor Leno schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:28:
Officieel van DICE :)

Grenade timers for most types will be increasing pretty substantially. As an example the timer for Frags will be increasing from 36s to 49s.

Pfiew

https://www.reddit.com/r/...y_ammo_20_and_whats_next/
Het word echt steeds meer gungame dus. Nog ff en alle automatische geweren gaan ook weg!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
To easy schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:12:
[...]

Het word echt steeds meer gungame dus. Nog ff en alle automatische geweren gaan ook weg!
Jij vond het dus een goede oplossing? Wat mij betreft gaan we gewoon terug naar het systeem van BF4: één granaat, geen automatische resupply en lange resupplytijden bij een ammocrate. Dice heeft weer een oplossing bedacht die niet nodig was, doen ze wel vaker.

YouTube

• To easy
Uffeltje schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:33:
[...]

Jij vond het dus een goede oplossing? Wat mij betreft gaan we gewoon terug naar het systeem van BF4: één granaat, geen automatische resupply en lange resupplytijden bij een ammocrate. Dice heeft weer een oplossing bedacht die niet nodig was, doen ze wel vaker.
Nee ik vond het gewoon allemaal prima hoe het was. Dit soort veranderingen hadden ze beter vanaf day 1 kunnen doen.

• Uffeltje
  • Nu online
To easy schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:22:
[...]

Nee ik vond het gewoon allemaal prima hoe het was. Dit soort veranderingen hadden ze beter vanaf day 1 kunnen doen.
Inderdaad. Ze hebben weer zaken aangepast die niet aangepast hoefden te worden.

YouTube

The_Worst schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:09:
Enige echte nadeel aan de uitbreiding is dat het menu zo ontzettend traag reageert. Frustrerend.

Frontlines vind ik erg leuk om te doen, vooral de wisseling in tijd maar ik vind een eventuele tijdslimiet van 40 minuten dan wel weer erg kort.
Op de PS4 is de game echt niet vooruit te branden inderdaad. Erg frustrerend.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Uffeltje
  • Nu online
Zag zojuist deze video voorbij komen, ben het er eigenlijk wel mee eens. Game lijkt steeds meer casual te worden en de er is eigenlijk steeds minder skill voor nodig. De laatste patch heeft wat zaken aangepast die helemaal niet aangepast hoefden te worden:
- Auto grenade resupply. Als het systeem zoals we dat in BF4 kenden werd geïmplementeerd zou het volgens mij al opgelost zijn.
- AA nerf. Alsof de vliegtuigen al niet te sterk waren. 8)7
- Tank nerf. Na de laatste patch was het prima gebalanceerd. Nu is een tank met één persoon eenvoudig neer te halen en is teamwork niet meer nodig.

Volgens mij luistert DICE weer als vanoud niet naar de feedback vanuit de community en gebruikt het de CTE enkel om te kijken of een nieuw idee niet totaal kapot is. Als het maar een beetje werkt gaat het door naar de volledige game.

YouTube

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 12:16
bf1EE001

Kijk uit voor vliegende huizen aan grote gekleurde ballonnen :)

[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2017 22:24 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

To easy schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:12:
[...]

Gooi gewoon alle classes eruit, geef iedereen 1 sniper, 1 assault, 1 LMG en en een pistool, probleem opgelost. Geen gadgets meer, geen heal/ammo/repair, gewoon COD quickspawn en dan hebben we casual 2.0

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• shakespeare
zo level 81 nu..:) gave dlc. hopelijk komt de volgende wat sneller. ook de nieuwe wapens zijn oke.
Blijft de beste war game tot nu toe..:)

• To easy
SinergyX schreef op zondag 19 maart 2017 @ 23:01:
[...]

Gooi gewoon alle classes eruit, geef iedereen 1 sniper, 1 assault, 1 LMG en en een pistool, probleem opgelost. Geen gadgets meer, geen heal/ammo/repair, gewoon COD quickspawn en dan hebben we casual 2.0
Haha dan word het volgens mij de game verdun met betere graphics.

• donvalentino

donvalentino

Toch mis ik dat de nieuwe maps niet in de default rotatie meegaat, ondanks dat ik dit snap ivm premium etc.

Ik ben bang dat ik de nieuwe maps, ondanks ze super vet zijn, snel op uitkijk als ik alleen maar die 4 op en rij blijf spelen.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 12:16

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

donvalentino schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:00:
Toch mis ik dat de nieuwe maps niet in de default rotatie meegaat, ondanks dat ik dit snap ivm premium etc.

Ik ben bang dat ik de nieuwe maps, ondanks ze super vet zijn, snel op uitkijk als ik alleen maar die 4 op en rij blijf spelen.
Als de nieuwe maps straks voor iedereen live is moet je gewoon de goede server op zoeken?
Ik heb in elk geval al op een server gezeten waar ik eerst 2 nieuwe maps deed en vervolgens op "oude " map uit kwam.
Nieuwe CTE Update :)

https://www.reddit.com/r/...60j0zt/march_20th_update/

Waaronder nieuwe wapens! De level 10 wapens krijgen nieuwe versies :)
  • Hellriegel 1915 Defensive
  • Selbstlader 1906 Sniper
  • Huot Automatic Optical
  • Martini Henry Sniper
En
  • Medics can now "spot" dead players to let them know they are attempting to come save them. The dead player will see a notification in the bottom left (where nearby medics are listed), and the medic will get an objective-indicator on the corpse. This feature was suggested in a thread here a couple of months ago, and we're very happy to finally test it on the CTE.
En
  • Added advanced gameplay option for adjusting the Stick Aiming Acceleration. Allows setting the soldier aiming when using a stick like Battlefield 4.
*O*
Ik hoop dat we eindelijk af zijn van die rare speedup/slowdown beweging als je wil omdraaien! (Hoewel ik niet weet of dit het verhelpt)

Dat Ammo 2.0 lijkt best wel ok te gaan worden :)

How does it work?
  • Gadgets replenish some of their ammo passively. Usually this is limited to less than the standard maximum amount of ammo. Most of the time it is one magazine.
  • If the passive replenish is limited, the timer will keep running after the limit has been reached, but at the end of the cycle it prepares a magazine for instant resupply when getting near an ammo crate, instead of adding ammo directly to your inventory.
  • Some gadgets allow you to carry more ammo than the standard maximum if actively resupplying on ammo crates. This bonus ammo is lost when you respawn.
  • Ammo crates greatly speed up the replenish rate and allow for full resupplies.
  • When you respawn, most gadgets will come with the same amount of ammo you died with. This also extends across two gadgets of the same type, like HE and Frag rifle grenades. However, most gadgets will have a minimum amount of ammo, preventing you from spawning without any ammo.
  • Most offensive gadgets do not replenish passively when you are under fire. Active replenish is slowed down.
  • Healing gadgets now benefit from nearby ammo crates. They are also not affected by suppression
.

Things to consider
  • Ammo pouches are not supported yet and have been disabled.
  • None of the values have been playtested. Do not expect well-tweaked numbers yet.
  • Especially anti-tank gadgets might end up being too weak for AT purposes. Some gadgets had their damage adjusted already, but it might not be enough.
  • Scoring does not work with gadgets.
  • There are no UI indications for the progress of resupplies yet.
  • Primary and secondary weapons are unchanged.
Voor meer info, check link.

Ben benieuwd! :D
Requirements voor de nieuwe wapens:

Hellriegel defensive (extended mag and bipod):
300 hellriegel factory kills 25 AT mine kills.

Selbstlader sniper:
300 selbstlader factory kills 25 rifle grenade kills

Huot Optical:
300 Huot kills 25 Limpet kills

Martini Henry Sniper:
300 MH kills. 25 Bayonet kills

Dat gaat voor sommigen nog een nachtmerrie worden. Persoonlijk zie ik dat Ammo 2.0 helemaal niet zitten. Het idee dat je kan spawnen als een nutteloze speler (niet genoeg ammo om een tank uit te schakelen) en constant die timers moet gaan managen om te weten wanneer je weer effectief kan zijn is niet hoe een multiplayer shooter hoort te zijn. Dat soort timings hoort in (MMO)RPG's thuis.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:38:

Waaronder nieuwe wapens! De level 10 wapens krijgen nieuwe versies :)
  • Hellriegel 1915 Defensive
  • Selbstlader 1906 Sniper
  • Huot Automatic Optical
  • Martini Henry Sniper
En
  • Medics can now "spot" dead players to let them know they are attempting to come save them. The dead player will see a notification in the bottom left (where nearby medics are listed), and the medic will get an objective-indicator on the corpse. This feature was suggested in a thread here a couple of months ago, and we're very happy to finally test it on the CTE.
En
  • Added advanced gameplay option for adjusting the Stick Aiming Acceleration. Allows setting the soldier aiming when using a stick like Battlefield 4.
*O*
Ik hoop dat we eindelijk af zijn van die rare speedup/slowdown beweging als je wil omdraaien! (Hoewel ik niet weet of dit het verhelpt)

Dat Ammo 2.0 lijkt best wel ok te gaan worden :)

How does it work?
  • Gadgets replenish some of their ammo passively. Usually this is limited to less than the standard maximum amount of ammo. Most of the time it is one magazine.
  • If the passive replenish is limited, the timer will keep running after the limit has been reached, but at the end of the cycle it prepares a magazine for instant resupply when getting near an ammo crate, instead of adding ammo directly to your inventory.
  • Some gadgets allow you to carry more ammo than the standard maximum if actively resupplying on ammo crates. This bonus ammo is lost when you respawn.
  • Ammo crates greatly speed up the replenish rate and allow for full resupplies.
  • When you respawn, most gadgets will come with the same amount of ammo you died with. This also extends across two gadgets of the same type, like HE and Frag rifle grenades. However, most gadgets will have a minimum amount of ammo, preventing you from spawning without any ammo.
  • Most offensive gadgets do not replenish passively when you are under fire. Active replenish is slowed down.
  • Healing gadgets now benefit from nearby ammo crates. They are also not affected by suppression
.

Things to consider
  • Ammo pouches are not supported yet and have been disabled.
  • None of the values have been playtested. Do not expect well-tweaked numbers yet.
  • Especially anti-tank gadgets might end up being too weak for AT purposes. Some gadgets had their damage adjusted already, but it might not be enough.
  • Scoring does not work with gadgets.
  • There are no UI indications for the progress of resupplies yet.
  • Primary and secondary weapons are unchanged.
Voor meer info, check link.

Opzich best aardig, maar Hellriegel defense?? Gaat zeker weer 30x generft worden |:(

Tsurany schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:53:

Dat gaat voor sommigen nog een nachtmerrie worden. Persoonlijk zie ik dat Ammo 2.0 helemaal niet zitten. Het idee dat je kan spawnen als een nutteloze speler (niet genoeg ammo om een tank uit te schakelen) en constant die timers moet gaan managen om te weten wanneer je weer effectief kan zijn is niet hoe een multiplayer shooter hoort te zijn. Dat soort timings hoort in (MMO)RPG's thuis.
Dan moet je misschien verder lezen.. juist support crates worden hierdoor belangrijk.. dus meer teamplay.
Je hoeft niet op de timer te wachten he.

En dit zijn de wapens (rechts in beeld) met wat er op komt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q9kzoEz.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MNS4ZKm.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kfkcUue.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MQwfI0h.png
Ricloo86 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:55:
[...]

Opzich best aardig, maar Hellriegel defense?? Gaat zeker weer 30x generft worden |:(
Vast niet ;) Maar hij zal wel ontzettend instabiel worden, zonder de bipod..

Wat me wel opvalt dat ze meer wapens met bipod en scopjes erbij doen.. willen ze meer het campen promoten? 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 21-03-2017 09:22 ]

poor Leno schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:19:
[...]

Dan moet je misschien verder lezen.. juist support crates worden hierdoor belangrijk.. dus meer teamplay.
Je hoeft niet op de timer te wachten he.
Je moet sowieso op de timer wachten. Support crates kunnen die timers verkorten maar ze blijven er nog steeds. Het blijft dus een kwestie van timer management en zorgen dat je zo snel mogelijk bij een support crate komt na het spawnen om in ieder geval nuttig te kunnen zijn. Een standaard assault spawned immers met te weinig ammo om een tank uit te kunnen schakelen.

Tsurany schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:21:
[...]

Je moet sowieso op de timer wachten. Support crates kunnen die timers verkorten maar ze blijven er nog steeds. Het blijft dus een kwestie van timer management en zorgen dat je zo snel mogelijk bij een support crate komt na het spawnen om in ieder geval nuttig te kunnen zijn. Een standaard assault spawned immers met te weinig ammo om een tank uit te kunnen schakelen.
Ammo crates hebben altijd een timer gehad, alleen nu sneller. Dus ik snap het probleem totaal niet.

En als assault waren twee AT granaten sowieso nooit genoeg.
Je hebt nog steeds 3 mijnen die in 1 keer een tank opblazen.

Als je ook nog een mini AT granaat meeneemt kun je het nog steeds redelijk in je eentje doen.
Er staat trouwens ook bij dat assault class misschien wat underpowered is en dat dat waarschijnlijk opgevoerd gaat worden.
poor Leno schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:26:
[...]

Ammo crates hebben altijd een timer gehad, alleen nu sneller. Dus ik snap het probleem totaal niet.

En als assault waren twee AT granaten sowieso nooit genoeg.
Je hebt nog steeds 3 mijnen die in 1 keer een tank opblazen.

Als je ook nog een mini AT granaat meeneemt kun je het nog steeds redelijk in je eentje doen.
Er staat trouwens ook bij dat assault class misschien wat underpowered is en dat dat waarschijnlijk opgevoerd gaat worden.
Het probleem is heel simpel. Een verse assault speler heeft straks nog maar een enkele AT granaat en een enkele rocket gun. Dat in combinatie met de Light Anti Tank granaat betekent dat je hooguit 60 damage doet tegen een tank. Vervolgens moet je een redelijke tijd wachten. In die tijd kan een tank genoeg repareren om de volgende 60 damage op te vangen nadat al je gadgets weer bruikbaar zijn.

Terwijl in de huidige situatie een assault speler met twee AT granaten, een rocketgun en een light AT granaat genoeg damage kan doen om de tank volledig uit te schakelen.

Je bent zelfs met een verse spawn al enorm afhankelijk van een support speler in de buurt om je timers te kunnen managen. Je kan er zelfs niet meer vanuit gaan dat je bij een verse spawn genoeg munitie hebt om in ieder geval die eerste tank uit te kunnen schakelen.

Tsurany schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:33:
[...]

Het probleem is heel simpel. Een verse assault speler heeft straks nog maar een enkele AT granaat en een enkele rocket gun. Dat in combinatie met de Light Anti Tank granaat betekent dat je hooguit 60 damage doet tegen een tank. Vervolgens moet je een redelijke tijd wachten. In die tijd kan een tank genoeg repareren om de volgende 60 damage op te vangen nadat al je gadgets weer bruikbaar zijn.

Terwijl in de huidige situatie een assault speler met twee AT granaten, een rocketgun en een light AT granaat genoeg damage kan doen om de tank volledig uit te schakelen.

Je bent zelfs met een verse spawn al enorm afhankelijk van een support speler in de buurt om je timers te kunnen managen. Je kan er zelfs niet meer vanuit gaan dat je bij een verse spawn genoeg munitie hebt om in ieder geval die eerste tank uit te kunnen schakelen.
Check die tabel in het linkje dat ik erbij heb gepost.

Een verse assault spawned met 3 Rockets, 2 AT greandes, of 2 Dynamite.

Die '1' waar jij het over hebt is de minimum waar je mee spawned als je in je leven daarvoor alles hebt opgebruikt. Als je dan re-spawned, heb je van alles 1 (mijnen 3).

Dit hebben ze gedaan zodat je niet alles op een tank kunt spammen, dan doodgaat/redeployed en vervolgens weer volle bak alles op de tank kunt spammen. Dit was sneller dan een tank een beetje kan repareren..

Je hoeft dan alleen een crate te vinden, om vervolgens insta-reload te krijgen. Je hoeft dan niet of nauwelijks op de (toch al korte) timer te wachten. Want de timer begint in het volgende leven al, als je alles hebt opgebruikt.

Zodra ammopouches weer 'aangezet' worden, dan gaan die insta resupply doen van degene die je nog mist. Als je alles hebt opgebruikt doet alleen de crate dat.

Het is ook niet de bedoeling dat je als one-man army een volle health tank kan uitschakelen alleen met wat rockets en twee granaten (dat kon sowieso niet) Teamplay komt hiermee dus heel erg naar voren :)
poor Leno schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:45:
[...]

Check die tabel in het linkje dat ik erbij heb gepost.

Een verse assault spawned met 3 Rockets, 2 AT greandes, of 2 Dynamite.

Die '1' waar jij het over hebt is de minimum waar je mee spawned als je in je leven daarvoor alles hebt opgebruikt. Als je dan re-spawned, heb je van alles 1 (mijnen 3).

Dit hebben ze gedaan zodat je niet alles op een tank kunt spammen, dan doodgaat/redeployed en vervolgens weer volle bak alles op de tank kunt spammen. Dit was sneller dan een tank een beetje kan repareren..

Je hoeft dan alleen een crate te vinden, om vervolgens insta-reload te krijgen. Je hoeft dan niet of nauwelijks op de (toch al korte) timer te wachten. Want de timer begint in het volgende leven al, als je alles hebt opgebruikt.

Zodra ammopouches weer 'aangezet' worden, dan gaan die insta resupply doen van degene die je nog mist. Als je alles hebt opgebruikt doet alleen de crate dat.

Het is ook niet de bedoeling dat je als one-man army een volle health tank kan uitschakelen alleen met wat rockets en twee granaten (dat kon sowieso niet) Teamplay komt hiermee dus heel erg naar voren :)
Een verse assault is elke assault die opnieuw spawned. Dat een speler initieel alles heeft is volstrekt irrelevant, dat komt enkel voor zodra de match begint.

Een assault kon altijd al een tank uitschakelen. Met vier rocketguns, twee AT granaten en een light AT granaat kan je een tank uitschakelen nu zijn quick repair maar 10% repareert. Nu is dat niet meer mogelijk en ben je gewoon volstrekt kansloos tegen een tank. Zelfs met twee assaults gaat het al erg lastig worden.

Dit gaat teamwork dan ook helemaal niet bevorderen, dit gaat je spelers nog afhankelijker maken van hun medespelers. Als je met random blueberries zit die geen ammo crates neerleggen kan je het wel vergeten.

Daarnaast blijft het onzin om timers te moeten managen in zo'n spel.

Tsurany schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:58:
[...]

Een verse assault is elke assault die opnieuw spawned. Dat een speler initieel alles heeft is volstrekt irrelevant, dat komt enkel voor zodra de match begint.

Een assault kon altijd al een tank uitschakelen. Met vier rocketguns, twee AT granaten en een light AT granaat kan je een tank uitschakelen nu zijn quick repair maar 10% repareert. Nu is dat niet meer mogelijk en ben je gewoon volstrekt kansloos tegen een tank. Zelfs met twee assaults gaat het al erg lastig worden.

Dit gaat teamwork dan ook helemaal niet bevorderen, dit gaat je spelers nog afhankelijker maken van hun medespelers. Als je met random blueberries zit die geen ammo crates neerleggen kan je het wel vergeten.

Daarnaast blijft het onzin om timers te moeten managen in zo'n spel.
Het is nooit de bedoeling geweest dat je in je eentje een 100% tank kon uitschakelen, (Afgezien van de AT mijnen en Dynamite ism AT grenades) dat was een 'leuke' bijkomstigheid nu ze de quick repair hebben verlaagd.

De keren dat ik een 100% tank heb uitgeschakeld met een rocketgun en wat granaten zijn op 1 hand te tellen, en was puur omdat er een domme driver in zat.

Meestal hebben de tanks al damage, en met twee assaults is het al helemaal goed te doen.

Ik denk dat je beren op de weg ziet en gewoon even moet kijken hoe dit gaat spelen. Ik verwacht eigenlijk geen enkel probleem (Afgezien dat de damage die de assault doet iets wordt verhoogd).

En dit komt van een Assault speler, class level 50, 11,6 miljoen class punten ;)

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 04:35:
[...]

Als de nieuwe maps straks voor iedereen live is moet je gewoon de goede server op zoeken?
Ik heb in elk geval al op een server gezeten waar ik eerst 2 nieuwe maps deed en vervolgens op "oude " map uit kwam.
Ja gisteren toevallig ook een server gevonden die "alle maps" af ging, heeft toch wel mijn voorkeur.

• TRK

TRK

poor Leno schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:38:
Interessant! Hoop dat dit dan ook echt gebruikt gaat worden door medics en natuurlijk de spelers die dood zijn triggered te blijven liggen omdat ze nu weten dat ze "bijna zeker" gerevived zullen worden. Ammo 2.0 ben ik ook wel benieuwd naar. :)

Wat mij btw opvalt is dat bij Frontlines veel meer wordt gerevived en samengewerkt, dan heb ik het over zodra je ammo vraagt het ook snel gedropped wordt en medics ook snel pouches en crates droppen om te healen. Misschien omdat op dit moment de wat meer de hardcore bf1 spelers nu voornamelijk door early access Frontlines spelen?

[ Voor 17% gewijzigd door TRK op 21-03-2017 11:01 ]

Simpele uitleg :)

Hm plaatje weg..

[ Voor 78% gewijzigd door poor Leno op 22-03-2017 09:37 ]

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:27
Ammo 2.0
Allemaal prima, gewoon zorgen dat je een goede support speler in je squad hebt O-)

• kidicoke
Hellriegel met 120 kogels (ook nog eens 30% extra kogels overall), ik hou mijn hart vast...... Leuk dat ze de medic nog meer waardeloze guns geven met 5 kogels, lekker zinvol als je moet reviven @ frontlinie waar de dps van alle guns vele male hoger ligt. Enige wat ik wel positief vindt is dat medic nu personen kan spotten die je wilt reviven, als mensen hier wel wat op uit gaan doen tenminste en niet alsnog wegdrukken. Ik moet het allemaal nog maar eens zien welke weg BF in gaat slaan, mijn indruk met de laatste wijzigen wordt er niet veel beter op.

[ Voor 3% gewijzigd door kidicoke op 21-03-2017 13:19 ]

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Slecht verhaal dat ammo 2.0 om redenen die door levelcap worden uitgelegd in het filmpje van Uffel. Waarom resupplies halen als je toch al automatisch aangevuld krijgt? Haalt een stuk teamplay weg (zie het voorbeeld van zelfhealende tanks, geen noodzaak tot repairs van buitenaf).

Slechte zaak dit. Hoop dat deze versimpeling gaat stoppen en dat de volgende battlefield nog leuk is.

Edit: oja, spotten van medic is wel weer een leuke positieve verandering ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Schimanski81 op 21-03-2017 13:20 ]

• Ricloo86
Schimanski81 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:19:

Slechte zaak dit. Hoop dat deze versimpeling gaat stoppen en dat de volgende battlefield nog leuk is.

Edit: oja, spotten van medic is wel weer een leuke positieve verandering ;)
We hebben het nog steeds harstikke leuk toch? :P

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ricloo86 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:38:
[...]

We hebben het nog steeds harstikke leuk toch? :P
De party is meestal wel gezellig :>

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35

The_Worst

Unox

De nieuwe ontwikkelingen in CTE zien er goed uit. Ben wel benieuwd hoe Ammo 2.0 uit gaat pakken. Ben ook blij om te zien dat ze nog (of weer) met Suez bezig zijn. Nog steeds veruit de meest waardeloze map.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Schimanski81 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:47:
[...]

De party is meestal wel gezellig :>
Ligt eraan of ik een goeie dag heb O-)
kidicoke schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:17:
Hellriegel met 120 kogels (ook nog eens 30% extra kogels overall)
Je hebt altijd al 2x60 gehad hoor :)

[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 21-03-2017 15:24 ]

• kidicoke
poor Leno schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:23:

[...]

Je hebt altijd al 2x60 gehad hoor :)
Huidige hellriegel heeft 60/120 = 180 kogels, die andere variant krijgt 120/120 = 240. Dat was tenminste een soort van balance wat de hellriegel had, dat je snel door je kogels heen was maar nu is dat ook weg. Ik vindt het persoonlijk belachelijk, het is zowat een support class wapen....
kidicoke schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:33:
[...]

Huidige hellriegel heeft 60/120 = 180 kogels, die andere variant krijgt 120/120 = 240. Dat was tenminste een soort van balance wat de hellriegel had, dat je snel door je kogels heen was maar nu is dat ook weg. Ik vindt het persoonlijk belachelijk, het is zowat een support class wapen....
Als je nou eens niet de BF1 Kiddie Edition voor onder de 12jr zou spelen, dan zou je weten dat in onze BF1 de Hellriegel 60+60 heeft :>

In dat scherm is het getal van de Hellriegel, het totale aantal is van alle kogels die je bij je hebt.
Als je in je loadout op het geweer klikt met driehoekje, staat er 60/120 (hoeveel kogels per magazijn/van het totale aantal)
Als je in de lijst bij t geweer kijkt (dus alleen pijltje/stickje naar rechts, zodat je lijst van alle geweren krijgt), staat er 60/60 (2 magazijnen van 60 per stuk)

Dit is met alle wapens zo.. Beetje onlogisch ja :)

Ik denk dat dit een kleine bug is, maar bij de Hellriegel Defensive ook zo, alleen dan omgedraaid.
Kan best zijn dat je maar 1 magazijn van 120 hebt.

• PSYVIRII
Aanpassingen vind ik best als Dice maar van de AT Mines afblijft :D. My best little friends,
Mooi moment als je met een paar Assaults een heavy tank aan het inbouwen bent en its your move boyyyyyyyy.

[ Voor 37% gewijzigd door PSYVIRII op 21-03-2017 15:56 ]

• kidicoke
Ah vandaar, dan heeft dice de boel weer niet op orde (of ik vind het gewoon niet logisch :P ). Het leek al zo f*cking veel.... ;) . Maar blijf erbij dat ik 120 teveel vindt voor een SMG

[ Voor 18% gewijzigd door kidicoke op 21-03-2017 16:32 ]

Verwijderd

Xbox weer offline?

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:01
Jup.. DDOS las ik ergens

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• To easy
Mmm de details van de ammo update bevallen mij ook echt niet. Het spotten van een dooie vind ik dan wel weer een erge goede toevoeging!

• TRK

TRK

YouTube: Ammo 2.0 May Change Battlefield 1 As We Know It

Gisteravond dit filmpje nog even gekeken mbt Ammo 2.0. Ik heb het gevoel dat Ammo 2.0 toch niet ten goeden zal komen van de teamplay op BF1, omdat support naar mijn gevoel minder nodig zal zijn met hun pouches en crates ivm het automatisch resupplyen van gadgets. Misschien dat voor de primaire wapens de pouches en crates nog wel nodig zullen zijn. Sowieso snap ik niet waarom ze dat automatisch granaat resuplien hebben toegevoegd aan het spel (weliswaar met een cooldown)... Maar wat deze gast ook aangeeft in het filmpje is dat ze hebben geanalyseerd dat er maar een afname is van 7% van nadespam. Wat ze wat mij betreft het beste kunnen doen is gewoon als je out of nades bent gewoon naar een crate moet zoeken en als je dood bent dat ze dan wel het stukje van Ammo 2.0 implementeren, zodat nadespam toch iets meer voorkomen kan worden? Laten we gewoon weer lekker het oude BF systeem zodat je echt skills nodig hebt voor het spel...
TRK schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:47:
YouTube: Ammo 2.0 May Change Battlefield 1 As We Know It

Gisteravond dit filmpje nog even gekeken mbt Ammo 2.0. Ik heb het gevoel dat Ammo 2.0 toch niet ten goeden zal komen van de teamplay op BF1, omdat support naar mijn gevoel minder nodig zal zijn met hun pouches en crates. Misschien dat voor de primaire wapens de pouches en crates nog wel nodig zullen zijn. Sowieso snap ik niet waarom ze dat automatisch granaat resuplien hebben toegevoegd aan het spel (weliswaar met een cooldown)... Maar wat deze gast ook aangeeft in het filmpje is dat ze hebben geanalyseerd dat er maar een afname is van 7% van nadespam. Wat ze wat mij betreft het beste kunnen doen is gewoon als je out of nades bent gewoon naar een crate moet zoeken en als je dood bent dat ze dan wel het stukje van Ammo 2.0 implementeren, zodat nadespam toch iets meer voorkomen kan worden? Laten we gewoon weer lekker het oude BF systeem zodat je echt skills nodig hebt voor het spel...
Dat krampachtig samengetrokken billetjes filmpje van Levelcap, was van voordat bekend werd wat er precies werd gedaan. De verduidelijking kwam pas de volgende dag :)

De link die ik hierboven ergens heb gepost, legt beter uit hoe t precies gaat.
Op de Battlefield_live Reddit (CTE) kun je t volgen :)
Een van de 'heetste' onderwerpen is altijd het opsplitsen van de community geweest, dmv. DLC en met name de maps.

Op reddit loopt nu een thread hierover, waar zowel DICE en ook EA zelf (die dat bepalen) hebben gereageerd :)

EA: Communication on some of these plans is going out soon. Looking forward to hearing your thoughts after

DICE: We can't go into details yet, but hopefully you'll appreciate the changes when they're announced.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:31
De maps worden gratis en wij krijgen voor 50 euro aan battlepacks? :P
Pagina: 1 ... 93 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.