Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Bajan schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:52:
Alleen de XP boosters zijn nuttig in de battlepacks. De rest heb je niets aan.
Nou, ik vind t anders wel leuk om regelmatig skins te wisselen van mn wapens en voertuigen :)
Tsurany schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:55:
[...]

Na level 70 heb je aan een XP boost ook echt niks meer.
Oh? Want? Straks bij de release van de DLC gaat de levelcap naar 110.. En dan zal het benodigde voor het levelen van 100-108 weer niet zo veel zijn.. van 108-110 verwacht ik dat wel weer.

[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 11-03-2017 21:01 ]

poor Leno schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 20:58:

Oh? Want? Straks bij de release van de DLC gaat de levelcap naar 110.. En dan zal het benodigde voor het levelen van 100-108 weer niet zo veel zijn.. van 108-110 verwacht ik dat wel weer.
Wat heb je aan die levels? Na level 70 krijg je geen warbonds meer en is het maar een getal. Ook zal je dan overal wel class rank 10 hebben. Met skins kan je nog een beetje customizen, heb je nog iets aan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Tsurany schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 21:09:
[...]

Wat heb je aan die levels? Na level 70 krijg je geen warbonds meer en is het maar een getal. Ook zal je dan overal wel class rank 10 hebben. Met skins kan je nog een beetje customizen, heb je nog iets aan.
Die warbonds kwamen na lvl 30 al mijn strot uit haha. Of ben ik de enige die alleen een wapen koopt als het mij een leuk wapen lijkt?

Het is toch sws meer een simpele bf qua mogelijkheden dan bf 4 enzo. Ik vind dat dikke prima lekker de focus op killen O-)

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Jammer dat je geen warbonds kunt gebruiken om battlepacks te kopen. Skins voor wapens geef ik niets om, maar een toffe skin voor de tanks zou ik zeer waarderen. (Gold skin of zebra strepen)

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Bajan schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:52:
Alleen de XP boosters zijn nuttig in de battlepacks. De rest heb je niets aan.
XP boosters zijn juist poep. Je hoeft maar een game te joinen en je hebt de squads voor het uitkiezen die XP boosters aan hebben staan

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Bij het openen van een battlepack doet het spel niks meer. Net of het vast slaat. Is iets van de laatste tijd. Ook kom je dan veel te laat in een nieuw spel terecht, is namelijk al begonnen.
Tsurany schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 21:09:
[...]

Ah op die fiets.. ik dacht dat je het had over de boosts om te levelen in t algemeen, niet of t daadwerkelijk nut had qua unlocks..

Ja ze hadden idd meer rewards voor x-aantal levels kunnen geven.. zoals bijvoorbeeld de bipod level 100 knife in BF4.

Maar afgezien daarvan, vind ik het leuk om een level up te gaan.. en roep nog steeds heel hard

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 12-03-2017 21:08 ]

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:00
Mon0lith schreef op zondag 12 maart 2017 @ 20:11:
[...]

XP boosters zijn juist poep. Je hoeft maar een game te joinen en je hebt de squads voor het uitkiezen die XP boosters aan hebben staan
Nou nou, nog maar 3x tegen gekomen en 1 squad was gelocked.

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Ari Gold schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:31:
[...]

Conquest zit er vol mee. Met andere gamemodus gaat het niet zo makkelijk omdat bijna elk team op lock zit.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ari Gold schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:31:
[...]

Ik kom er elk potje wel een paar tegen

PSN: Von_Smallhausn

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:35
Toch maar Premium aanschaffen vanavond, ben nu wel overtuigd. :9 Ik hoorde ook "Operation Metro van BF1" dus dat is ook top O+

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• PSYVIRII
Kijken of de fransen mij nu wel helpen... Word waarschijnlijk weer op de grond liggen zonder revive of constant andere gear oppakken omdat niemand ammo neergooit. :P

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Heb gister ook maar de Season Pass gekocht. Nooit eerder in mijn leven zoiets gedaan, maar ik wil de nieuwe maps uiteindelijk vast toch wel spelen, dus ach... Er kwamen ook maar liefst 13 battlepacks bij. In elk geval de Bartek Bludgeon puzzel nu compleet :)

[ Voor 3% gewijzigd door bassGunner op 13-03-2017 16:36 ]

https://forums.battlefiel...ing-out-march-14th#latest

De servers gaan, morgenochtend onze tijd, plat voor de update om:

10.00 - 11.00 voor de PS4
12.00 - 13.00 voor de Xbox

*O*

• PSYVIRII
poor Leno schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:18:
https://forums.battlefiel...ing-out-march-14th#latest

De servers gaan, morgenochtend onze tijd, plat voor de update om:

10.00 - 11.00 voor de PS4
12.00 - 13.00 voor de Xbox

*O*
Iedereen dus rustig aan het werk en hopelijk aan de einde van de middag is alles een beetje stabiel _/-\o_

Verwijderd

Idd. Om 12 uur ga ik los, eerst uitslapen :p

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Is er ook iets bekend of er een DLC zal zijn die zich afspeelt in België, meer bepaald de Westhoek? Genoeg 'memorabele' slagvelden, zoals bij Ieper en Passendale (deze hoort zelfs bij de top bloedigste veldslagen ooit in WI). En het vollopen van de Ijzer zou perfect passen in de game. Voor mij zou dit heel interessant zijn, aangezien ik maar 20 minuutjes verwijderd ben van Ieper en zelfs waar ik woon genoeg restanten van die oorlog zie. Het moet uiteraard niet enkel over de Westhoek gaan, de bombardementen door Dikke Bertha's op de forten van Luik mogen ook eens belicht worden. Of de aanval op Leuven met de verbranding van de bibliotheek van de universiteit. Of de belegering van Brussel door Zeppelin. Kortom, er is genoeg gebeurd in ons kikkerlandje.

Ik vind het vreemd dat EA/DICE een DLC brengt ter hulde van de Franse soldaten, maar met geen woord rept over het slagveld in België.

Ben ik trouwens de enige die sinds het spelen van BF1 opnieuw geïnteresseerd is in WI? Ik was een beetje die hele oorlog moe door de 100ste verjaardag en die hele herdenking (*kuch*marketingsmolen*kuch*) , maar het is BF1 die opnieuw de interesse heeft aangewakkerd. Ik heb zelf zin om naar Verdun te rijden.

Edit: Ik zie nu dat één van de DLC's zich gaat afspelen in Zeebrugge, maar toch vind ik het vreemd dat België zo onderbelicht blijft in deze game.

[ Voor 5% gewijzigd door Le Enfant! op 13-03-2017 19:59 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:19
poor Leno schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:27:
Nou, ik zit om 11.00 klaar hoor :>
Vandaag extra hard gewerkt dus morgen hoef ik niet ;)

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
Le Enfant! schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:53:

Ik vind het vreemd dat EA/DICE een DLC brengt ter hulde van de Franse soldaten, maar met geen woord rept over het slagveld in België.

Edit: Ik zie nu dat één van de DLC's zich gaat afspelen in Zeebrugge, maar toch vind ik het vreemd dat België zo onderbelicht blijft in deze game.
Vreemd? Ja en nee. Het overgrote deel van de gevechten aan het Westelijk front speelden zich nu eenmaal in Frankrijk af. Dat de Fransen dan goed vertegenwoordigd worden vind ik niet meer dan normaal.

Persoonlijk denk ik dat we bij de laatste DLC, Apocalypse, wel maps in de Ieper-saillant gaan zien. Vergeet ook niet dat DICE wat variatie in de maps wil brengen, teveel maps met een desolaat, kapotgebombardeerd landschap speelt wat te eentonig.

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

Gvd.. alle down-tijden zijn 1 uur later en duren nu 2 uur! :(

(We schelen nu 8 ipv 9 uur met Pst trouwens)

PS4 - 11.00 - 13.00
Xbox - 13.00 - 15.00

https://forums.battlefiel...te-rolling-out-march-14th

-O-

[ Voor 33% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2017 09:25 ]

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 08:33
Had nog een xbox giftcard van 50 euro liggen. Net toch maar ff premium aangeschaft. Ik zit er klaar voor :)

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Le Enfant! schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:53:
Is er ook iets bekend of er een DLC zal zijn die zich afspeelt in België, meer bepaald de Westhoek? Genoeg 'memorabele' slagvelden, zoals bij Ieper en Passendale (deze hoort zelfs bij de top bloedigste veldslagen ooit in WI). En het vollopen van de Ijzer zou perfect passen in de game. Voor mij zou dit heel interessant zijn, aangezien ik maar 20 minuutjes verwijderd ben van Ieper en zelfs waar ik woon genoeg restanten van die oorlog zie. Het moet uiteraard niet enkel over de Westhoek gaan, de bombardementen door Dikke Bertha's op de forten van Luik mogen ook eens belicht worden. Of de aanval op Leuven met de verbranding van de bibliotheek van de universiteit. Of de belegering van Brussel door Zeppelin. Kortom, er is genoeg gebeurd in ons kikkerlandje.

Ben ik trouwens de enige die sinds het spelen van BF1 opnieuw geïnteresseerd is in WI? Ik was een beetje die hele oorlog moe door de 100ste verjaardag en die hele herdenking (*kuch*marketingsmolen*kuch*) , maar het is BF1 die opnieuw de interesse heeft aangewakkerd. Ik heb zelf zin om naar Verdun te rijden.

Ben het met je eens!

Ben zelf met een battlefield tour (toen ik als zandhaas bij defensie werkte) dor Ieper en omgeving getrokken, erg interessant.

Boeren die jaarlijks nog diverse bommen en overblijfselen op hun land vinden, een complete fabriek voor het ontmantelen van al die bommen, de menenpoort waar dagelijks nog een herdenking gehouden wordt, amerikaanse/duitse begraafplaatsen, nog een stuk loopgraven wat over is gebleven etc etc.

Het zou zeker de aandacht moeten krijgen die het verdiend, maar wat niet is kan nog komen!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:09:
[...]

Ben het met je eens!

Ben zelf met een battlefield tour (toen ik als zandhaas bij defensie werkte) dor Ieper en omgeving getrokken, erg interessant.

Boeren die jaarlijks nog diverse bommen en overblijfselen op hun land vinden, een complete fabriek voor het ontmantelen van al die bommen, de menenpoort waar dagelijks nog een herdenking gehouden wordt, amerikaanse/duitse begraafplaatsen, nog een stuk loopgraven wat over is gebleven etc etc.

Het zou zeker de aandacht moeten krijgen die het verdiend, maar wat niet is kan nog komen!
Ik denk zeker dat Ypres en Passchendaele in de Apocalypse DLC zullen zitten :)
(En waarschijnlijk ook de Somme)

Ze bewaren de allout trench warfare DLC voor het laatst.. Waarschijnlijk omdat ze op die manier de spelers aan zich weten te binden (de meesten zitten hierop te wachten), maar ook omdat trench warfare waarschijnlijk het moeilijkste is om goed, spannend en gebalanceerd te maken..

Op die manier hebben ze tegen die tijd veel meer ervaring met het spel, en kunnen ze het beste eruit halen :)

En daarbij zullen ze het grondig en met 'respect' willen aanpakken, net zoals dat de Fransen hun eigen DLC krijgen ipv gewoon maar een onderdeeltje te zijn van de rest.

Ik verwacht ook Canada en Australie/NZ voorbij te zien komen..

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2017 10:24 ]

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Ik denk zeker dat Ypres en Passchendaele in de Apocalypse DLC zullen zitten :)
(En waarschijnlijk ook de Somme)

Ze bewaren de allout trench warfare DLC voor het laatst.. Waarschijnlijk omdat ze op die manier de spelers aan zich weten te binden (de meesten zitten hierop te wachten), maar ook omdat trench warfare waarschijnlijk het moeilijkste is om goed, spannend en gebalanceerd te maken..

Op die manier hebben ze tegen die tijd veel meer ervaring met het spel, en kunnen ze het beste eruit halen :)

En daarbij zullen ze het grondig en met 'respect' willen aanpakken, net zoals dat de Fransen hun eigen DLC krijgen ipv gewoon maar een onderdeeltje te zijn van de rest.

Ik verwacht ook Canada en Australie/NZ voorbij te zien komen..
Dat zal ongetwijfeld, ze kunnen er eigenlijk niet omheen.
Na het werk de download maar eens aanzetten, ben echt benieuwd en heb er zin in!
Nieuwe game mode lijkt mij ook erg leuk maar wel chaotisch.

Net filmpje gezien, maar dat slagwerk met die spijkers (Trench.......) lijkt mij wel wat OP, zie gasten er gewoon mee doorrennen terwijl ze flink beschoten worden.

• PSYVIRII
De Turken (Ottoman Empire) waren ook pumpt voor de DLC.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=M0DouiAFxDU]

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 08:33
Hahaha.

• Ricloo86
Komen er eigenlijk nieuwe medals? (zit nu op 32/34, dus mag wel weer wat nieuws)
En rang tot 110? (benieuwd hoeveel punten totaal voor 110 er gehaald moeten worden)

• PSYVIRII
Iemand al bekend met hoe groot de download is ?

Verwijderd

PSYVIRII schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:17:
Iemand al bekend met hoe groot de download is ?
Ja 7,3 gig.

Hij is bij mij net begonnen, over 20 min is ie klaar :)
Patchnotes!

Geschreven door de stagiair van de stagiair.. |:(

Sommige wapens onder andere wapens' kopjes, inspringen/bullets verkeerd geplaatst ipv eigen kopjes te hebben etc etc etc etc.

Maar met een beetje puzzelen kom je er wel uit..

*zucht*

https://www.battlefield.c...hey-shall-not-pass-update

Voorbeeld:

M1903 Experimental:
  • Reduced rate of fire from 450 to 360
  • Increased close range damage, allowing it to kill a healthy soldier with 4 hits within 16 meters
  • Self-Loading Rifles and Pieper M1893:
  • Made recoil decrease smoother
  • Most recoil values were tweaked, but are not comparable to previous releases
  • Updated the way the CONTROL value is calculated to better represent the amount of recoil that players have to compensate for
  • Self-Loading Rifles
  • Fixed an issue where spread would reset too quickly after firing
  • Reduced base spread increase per shot of self-loading rifles from 0.25 to 0.2
  • Decreased base spread decrease per second from 3.75 to 3
  • Decreased the spread increase per shot bonus in ADS that Marksman, Sniper and Optical versions get to maintain the old effective spread increase per shot values of 0.125
  • Added a small bonus to spread decrease per second for Marksman, Sniper and Optical versions
  • Reduced the number of magazines carried by the M97 Trench Gun by 1
*zucht*

Echt schandalig slordig moet ik zeggen.. maar goed :/

De patch kan op PS4 gedownload worden! 7,43 GB

:)

[ Voor 66% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2017 11:44 ]

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:37:
Patchnotes!

Geschreven door de stagiair van de stagiair.. |:(

Sommige wapens onder andere wapens' kopjes, inspringen/bullets verkeerd geplaatst ipv eigen kopjes te hebben etc etc etc etc.

Maar met een beetje puzzelen kom je er wel uit..

*zucht*

https://www.battlefield.c...hey-shall-not-pass-update
Wil jij anders even een goede vertaling hier plaatsen aangezien je nu toch zit te wachten, alvast bedankt!

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:38:
[...]

Wil jij anders even een goede vertaling hier plaatsen aangezien je nu toch zit te wachten, alvast bedankt!
Een Nederlandse vertaling?? 8)7

uhuh.. when tanks fly!

hm.. wait..

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:42:
[...]

Een Nederlandse vertaling?? 8)7

uhuh.. when tanks fly!

hm.. wait..
Maak er wat moois van, graag voor 12.00u, ben erg nieuwsgierig!

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Maak er wat moois van, graag voor 12.00u, ben erg nieuwsgierig!
Als jij een hele week mijn personal medic wordt, doe ik het >:)

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Als jij een hele week mijn personal medic wordt, doe ik het >:)
Is helemaal goed, heb mijn mensen ;)

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Is helemaal goed, heb mijn mensen ;)
Nee jij.

Dus 7 dagen geen kills maken, geen vliegtuigen, geen tanks. Gewoon Leno reviven en healen O-)
Nog zo'n dom slordig voorbeeld..
  • Decreased inner blast radius Light AT Grenades from 2.0 to 1.5
  • Decreased inner blast radius Assault AT Grenades to 1.5 from 2.0
Ja, wat is het nou? Welke klopt? |:(

Als ze daar al zo slordig omgaan met stats/notes e.d, verklaart dat een hele boel over t spel }:|

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2017 11:53 ]

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:47:
[...]

Nee jij.

Dus 7 dagen geen kills maken, geen vliegtuigen, geen tanks. Gewoon Leno reviven en healen O-)
Ja is goed!

Dan spreken we wel af dat bij de eerste @%$&%$%#@$@!#! van jou ik mag stoppen? ;)

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:54:
[...]

Ja is goed!

Dan spreken we wel af dat bij de eerste @%$&%$%#@$@!#! van jou ik mag stoppen? ;)
Nee, natuurlijk niet, want dan klopt onze ruil niet meer. Dan ben ik weer in het nadeel..

Nu is het 1 om 1.. Jij krijgt vertaling, ik een personal medic.

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:57:
[...]

Nee, natuurlijk niet, want dan klopt onze ruil niet meer. Dan ben ik weer in het nadeel..

Nu is het 1 om 1.. Jij krijgt vertaling, ik een personal medic.
Gaat mij erom dat ik dan na 5 minuten alweer mag stoppen ;)
Ik vind het een goede ruil om jou inzicht te geven in wanneer je uit je stekker gaat :P

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:58:
[...]

Gaat mij erom dat ik dan na 5 minuten alweer mag stoppen ;)
Ik vind het een goede ruil om jou inzicht te geven in wanneer je uit je stekker gaat :P
En mij om jou inzicht te geven dat je meer voor het team mag doen >:) :>

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:00:
[...]

En mij om jou inzicht te geven dat je meer voor het team mag doen >:) :>
Ik doe meer dan genoeg voor het team maar dat zie jij niet.

Ik spot (ook spotting flares), ga voorop in de strijd naar de objectives en dus vaker dood, heb echt ontzettend veel tanks al gesloopt etc etc

Dus als assault ben je ook zeker een teamspeler, jammer dat het niet gezien wordt |:(

Verwijderd

Kunnen we al los? Of kunnen we pas om 13:00 online?
Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:02:
[...]

Ik spot (ook spotting flares), ga voorop in de strijd naar de objectives en dus vaker dood, heb echt ontzettend veel tanks al gesloopt etc etc

Dus als assault ben je ook zeker een teamspeler, jammer dat het niet gezien wordt |:(
Hahaha happerdehap :>

Nou vooruit, krijg je van mij straks een medpackje :)

Maar ik heb nu geen tijd voor de vertaling.. te druk met de DLC!

• PSYVIRII
Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:02:
[...]

Assault Masterclass _/-\o_ . Heel de map vol pompen met mines. 8)7 Is altijd leuk als er opeens een zooi kills voorbij vliegen en je was vergeten dat daar nog mines lagen :+ (Vooral met operations als de tegenstander naar het volgende gebied gaat )

Ohja en natuurlijk de paarden die de lucht invliegen :*)

[ Voor 4% gewijzigd door PSYVIRII op 14-03-2017 13:09 ]

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:23

TRK

- Increased Incendiary grenade minimum time before explosion from 0.67 to 1.3 seconds. Beetje jammer, mijn geliefde granaat is wel erg traag geworden totdat het ontbrand :'(
- Similar to some gadgets, all grenades slowly resupply when out of ammo. This resupply is greatly sped up when near an ammo crate. Weet nog niet echt wat ik hiervan moet denken, maakt het spel wat minder realistisch als je granaten automatisch bijgevuld worden.

[ Voor 10% gewijzigd door TRK op 14-03-2017 13:27 ]

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:00:
[...]

Maar ik heb nu geen tijd voor de vertaling.. te druk met de DLC!
Bij mij zijn de servers nog down.

• Ricloo86
Schimanski81 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:31:
[...]

Bij mij zijn de servers nog down.
Ga anders nog even liggen _/-\o_

Verwijderd

hier ook nog steeds down. :(

Verwijderd

Hij is de update aan het installeren dus blijkbaar had ik al premium? Update is voor de Xbox 8,35 GB groot. Heb de gift card dus voor niks gehaald. Iemand interesse voor een leuk prijsje wellicht?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:04:
Hij is de update aan het installeren dus blijkbaar had ik al premium? Update is voor de Xbox 8,35 GB groot. Heb de gift card dus voor niks gehaald. Iemand interesse voor een leuk prijsje wellicht?
Hij installeert het voor iedereen, alleen de premium kunnen er nu al gebruik van maken.
Nee update is voor iedereen.. Alleen kun je m pas spelen zodra je Premium bent.

Het is niet alleen de DLC he, maar ook allerlei patches enzo die worden doorgevoerd.. Daarom moet iedereen dat tegelijk doen..

Verwijderd

Ohhhhhh. Thnx guys.
Hier kan ik echt boos om worden :(
  • Reduced impact damage to planes by 50% for fighters and attack planes and by 40% for bombers
WTF????! Dit slaat echt nergens op.. het beetje wat we nog tegen vliegtiuigen konden doen ALS ze er uberhaupt nog staan..
Dat gehuiliehuilie van de flyboys is echt belachelijk :(

Maar een buff in de cool-down dan, ho maar..

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2017 14:16 ]

SERVERS ZIJN UP!!!!!!! *O*

Hahahhaha bij Operations screen, staat Oil of Empires er niet meer op.. dan moet je naar schuin rechts onder drukken, dan breidt de map zich pas uit 8)7 _O-

[ Voor 75% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2017 14:18 ]

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:14:
  • Reduced impact damage to planes by 50% for fighters and attack planes and by 40% for bombers
WTF????! Dit slaat echt nergens op.. het beetje wat we nog tegen vliegtiuigen konden doen ALS ze er uberhaupt nog staan..

Voor bombers kan ik het nog wel begrijpen, die zijn echt gemakkelijk uit de lucht te halen.

Attack planes maar zeker fighters is dikke onzin.
Nice....have fun! kan vanavond pas :O

Verwijderd

En dubbel xp voor premium tot de 19e lees ik nu.
En idd we zijn online!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2017 14:22 ]

• Ricloo86
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:22:
En dubbel xp voor premium tot de 19e lees ik nu.
En idd we zijn online!
Met boost 3-dubbel dus?

Matchmaking failed matchmaking failed matchmaking failed.. leuk die nieuwe Frontline mode.. :(

edit:

Overal Matchmaking failed :(

Het is nu zo dat je als party-owner een map kan starten zodat iedereen een popup krijgt.. als iemand anders het doet, krijgen de anderen geen popup.. Aan de ene kan fijn, aan de andere kant nu klote omdat ik nu uit mn eigen party moet om iemand anders owner te laten worden, zodat die het kan proberen :(

[ Voor 65% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2017 14:34 ]

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:27
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:25:
Matchmaking failed matchmaking failed matchmaking failed.. leuk die nieuwe Frontline mode.. :(
Haha ik wilde net na een maand (of 2) het spel weer opstarten om de DLC te testen, mja: looks like you're offline.
Nu net weer getest en ook de melding die jij hebt.

Ik test het over een maandje ofzeu wel weer, had er alweer heel snel genoeg van allemaal :D

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:23

TRK

LopendeVogel schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:27:
[...]

Haha ik wilde net na een maand (of 2) het spel weer opstarten om de DLC te testen, mja: looks like you're offline.
Nu net weer getest en ook de melding die jij hebt.

Ik test het over een maandje ofzeu wel weer, had er alweer heel snel genoeg van allemaal :D
Haha idd heel die tent zal vandaag toch wel weer platliggen door al die mensen die gelijk willen spelen. Ik probeer het morgen iig even. ;)

Verwijderd

Lost connection to the ea servers. Pffffff.
Als je nu als partyleader de game later dan de anderen of opnieuw opstart, zegt ie dat je geen partyleader meer bent :(

En dan is de tweede op de lijst, volgens de game, automagisch partyowner (hoewel ie dat niet is) 8)7

Sjeeeeeeez

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:25:

edit:

Overal Matchmaking failed :(

Het is nu zo dat je als party-owner een map kan starten zodat iedereen een popup krijgt.. als iemand anders het doet, krijgen de anderen geen popup.. Aan de ene kan fijn, aan de andere kant nu klote omdat ik nu uit mn eigen party moet om iemand anders owner te latren worden, zodat die het kan proberen :(
Haha, dit zal hopelijk vanavond laat al wel opgelost zijn 8)7
Gewone PS4 gebruikers zijn weer F'd in the A.. de laadtijden voor Non-pro's zijn exorbitant schandalig veel langer :(

Een conquest map is nu nog steeds aan het laden terwijl iemand met een Pro al 5 minuten bezig is..

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:49:
Gewone PS4 gebruikers zijn weer F'd in the A.. de laadtijden voor Non-pro's zijn exorbitant schandalig veel langer :(

Een conquest map is nu nog steeds aan het laden terwijl iemand met een Pro al 5 minuten bezig is..
haha koop dan gewoon een pro man!

En die pro's zitten er wel in maar dan start het spel toch nog niet?

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:52:
[...]

haha koop dan gewoon een pro man!

En die pro's zitten er wel in maar dan start het spel toch nog niet?
Jawel, we joinden een server die al bezig was.

Uit pure ellende wachttijd afgebroken, en nu kom ik er niet in.

Update:

Ok, als er staat matchmaking failed, gewoon wachten.. na een paar minuten start ie toch!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:19
Ik speel op de pro en ondanks dat ik premium premium heb laad hij nu ook heel traag.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:52:
Nog zo'n dom slordig voorbeeld..
  • Decreased inner blast radius Light AT Grenades from 2.0 to 1.5
  • Decreased inner blast radius Assault AT Grenades to 1.5 from 2.0
Ja, wat is het nou? Welke klopt? |:(

Als ze daar al zo slordig omgaan met stats/notes e.d, verklaart dat een hele boel over t spel }:|
Assault heeft andere AT granaten dan de AT granaat die je als normale granaat kunt meenemen (net als incediary of smoke). Dus dat zijn 2 aparte granaten met aparte waardes. Al klopt de tekst bij Assault niet helemaal.

Anyways:

+Nieuwe maps
+Nieuwe wapens
+Minder nadespam
+Enkele wapens generfed (Automatico, Hellriegel, vlammenwerper)
+Reduced suppression by friendly gas and prevented coughing at low levels of gas suppression
+Nieuwe notificaties (geen full screen meer?)
+Server browser limit increase (mochten ze nog niet gefixed hebben dat je friends niet kunt joinen, zijn nu de servers hopelijk wel zichtbaar)
+Reduced the intensity of the fog on Giant's Shadow
+Fixed an issue where players sometimes would be quick matched into a server in the wrong region
+You can now melee takedown opponents who are using stationary weapons/gadgets

-unlock requirements
-crossbow launcher now regenerates all its ammo
-rental servers nog steeds brak
-focus wederom op PC platform met maar handvol items voor PS4 en X1. Zorgen voor stabilteit blijven
-nog geen gedetailleerde UI customization zoals bij BF4 en Battlefront

Nog onzeker:
-AA Nerf (gaat dit vliegtuigen niet nog sterker maken dan nu het geval is?)

Al met al wel positief over de patch, maar eerst ingame maar eens zien of er niks verder in onbalans is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Ricloo86
Martinspire schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:21:
[...]

Assault heeft andere AT granaten dan de AT granaat die je als normale granaat kunt meenemen (net als incediary of smoke). Dus dat zijn 2 aparte granaten met aparte waardes. Al klopt de tekst bij Assault niet helemaal.

Anyways:

+Nieuwe maps
+Nieuwe wapens
+Minder nadespam
+Enkele wapens generfed (Automatico, Hellriegel, vlammenwerper
+Reduced suppression by friendly gas and prevented coughing at low levels of gas suppression
+Nieuwe notificaties (geen full screen meer?)
+Server browser limit increase (mochten ze nog niet gefixed hebben dat je friends niet kunt joinen, zijn nu de servers hopelijk wel zichtbaar)
+Reduced the intensity of the fog on Giant's Shadow
+Fixed an issue where players sometimes would be quick matched into a server in the wrong region
+You can now melee takedown opponents who are using stationary weapons/gadgets

-unlock requirements
-crossbow launcher now regenerates all its ammo
-rental servers nog steeds brak
-focus wederom op PC platform met maar handvol items voor PS4 en X1. Zorgen voor stabilteit blijven
-nog geen gedetailleerde UI customization zoals bij BF4 en Battlefront

Nog onzeker:
-AA Nerf (gaat dit vliegtuigen niet nog sterker maken dan nu het geval is?)

Al met al wel positief over de patch, maar eerst ingame maar eens zien of er niks verder in onbalans is.
Damn he, wordt de hellfriemel alweer generft, gaat echt nergens over zeg.

Ben benieuwd hoe het bevalt vanavond, op een gegeven moment moeten ze ook een keer stoppen met aan alle wapens te zitten.

• Martinspire
Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:27:
[...]

Damn he, wordt de hellfriemel alweer generft, gaat echt nergens over zeg.

Ben benieuwd hoe het bevalt vanavond, op een gegeven moment moeten ze ook een keer stoppen met aan alle wapens te zitten.
Ik snap het wel. Hij was sterk, goed op medium én short range, prima in ADS én hipfire, had een groot magazijn en de reload zelf was acceptabel. Iedereen liep ermee. Nu is dat toch wel wat anders geworden.

Het blijft jammer, maar ergens was het ook niet echt eerlijk, zeker omdat je hem pas na lange tijd unlocked kwamen nieuwelingen in de problemen.

• Ricloo86
Martinspire schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:39:
[...]

Ik snap het wel. Hij was sterk, goed op medium én short range, prima in ADS én hipfire, had een groot magazijn en de reload zelf was acceptabel. Iedereen liep ermee. Nu is dat toch wel wat anders geworden.

Het blijft jammer, maar ergens was het ook niet echt eerlijk, zeker omdat je hem pas na lange tijd unlocked kwamen nieuwelingen in de problemen.
groot magazijn? op de xbox anders ? ;)

Tuurlijk snap het wel, maar vond hoe hij na de laatste patch was prima.
Merk dat ik het nu vaker tegen supports afleg, moeten ze die ook maar eens nerfen.

Martinspire schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:21:
[...]

Haha thnx Sherlock, dat weet ik natuurlijk ;)

Ik bedoelde juist die typfout.. daar moet increase staan.. De hele patch lijst staat vol met slordigheden en typfouten.

De bug met verkeerde namen bij wapens in de killcam is er nog steeds.. De text klopt, maar plaatje van wapen niet.

• donvalentino

donvalentino

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:40:
[...]

groot magazijn? op de xbox anders ? ;)

Tuurlijk snap het wel, maar vond hoe hij na de laatste patch was prima.
Merk dat ik het nu vaker tegen supports afleg, moeten ze die ook maar eens nerfen.
Ja ze moeten wat mij betreft als ze hem nog willem nerven enkel de "long range" nerven
Korte afstanden is het vrijwel gelijkwaardig aan de meeste assaults, behalve natuurlijk dit automatico.

• PSYVIRII
donvalentino schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:56:
[...]

Ja ze moeten wat mij betreft als ze hem nog willem nerven enkel de "long range" nerven
Korte afstanden is het vrijwel gelijkwaardig aan de meeste assaults, behalve natuurlijk dit automatico.
Assault hoort toch ook gewoon korte afstand te zijn. Gewoon lekker rennen en met die 900 RPM iedereen vol blazen.

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:14:

Als ik me goed herinner is dit gedaan zodat de vliegtuigen niet constant heen en weer schudden als ze direct geraakt worden. In vele gevallen werd het vliegtuig dan onbestuurbaar, heeft me al meerdere levens gekost i.p.v. de damage van de AA zelf. De schade die de AA output als de shells ernaast ontploffen is hetzelfde gebleven denk ik.

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Mm die patch ziet er niet helemaal relax uit. Had beter niet kunnen kijken en dan maar gewoon weer gaan spelen.

Hoe zijn de nieuwe maps? Ik wacht nog steeds rustig tot de mappack los te koop is en kan me nog prima ophouden hoe vet BF1 ook is :)

PS: Dat granaat laden is wel zo lelijk zeg ik vond het allemaal wel perfect zo dat gejank van gas en smoke granaten begreep ik echt niet.

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:21

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Geweldige mappen!

Verwijderd

Bevalt prima. Die fort knox ofzo is niet zo mijn map. De eerste sniper al unlockt en die van support ook. Zijn prima te doen.

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Was met Bohemoth medal bezig, is die na de update vervangen door die La Salle medal, verdomme!

motabeatz.com

SebkeClaes schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 17:46:
[...]

Als ik me goed herinner is dit gedaan zodat de vliegtuigen niet constant heen en weer schudden als ze direct geraakt worden. In vele gevallen werd het vliegtuig dan onbestuurbaar, heeft me al meerdere levens gekost i.p.v. de damage van de AA zelf. De schade die de AA output als de shells ernaast ontploffen is hetzelfde gebleven denk ik.
Nee, dat is de patchnote:
  • Removed blast and impact impulse to prevent them from pushing and rotating planes
Dus daarbovenop nog die damage nerf ;w

Verwijderd

Moet zeggen dat ik net al een vliegtuig neerhaalde in 1x dus zonder dat ie overhit raakte.. dus volgens mij is het nog prima te doen?
Met zon aa canon of heet die niet zo? Najah die gun voor vliegtuigen die op de grond staan :p

Edit:
Net de modus frontline gedaan. Leuke game modus maar als het in balans is kan het wel erg lang duren. Net 78 min dezelfde map gedaan omdat er maar geen winnaar kwam..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2017 01:11 ]

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Vind het ook wel gave maps. Intense battles, goed gebalanceerd. Leuk even meppen (en gemept worden) met de Raider class. Als ik ergens over moet zeuren is het wel dat het water van de rivieren en beekjes er vrij lelijk uit ziet. Verder wel mooie omgevingen. Framerate drops blijven toch wel sterk merkbaar, zelfs op de Pro. Nu maar de nieuwe wapens gaan unlocken :)

• Martinspire
Schitterende DLC (menu is wel brakker geworden, vooral battlepacks openen).

Open de game, start Verdun Heights op. Map net begonnen. Spawn. Loop naar de C vlag. Zie daar de die speciale class spawnen met dat melee-wapen. Pak hem op. Sla even wat man dood en haal meteen de achievement "Drei Vier Grenadier" (Kill 4 enemies with trench raider elite class). Geweldig _O_

Serieus, het eerste wat ik doe is iemand keihard in zn gezicht meppen. Toen onder vuur genomen, maar kon ze weglokken met de granaten. Vervolgens achtervolgd, samen met wat nieuw gespawnde friendlies. 1 met granaat gekilled en de rest in het gezicht geslagen. Bril fucking jant!

Verder mooie gevechten op die map. Leent zich wel voor close quarters zonder echte chokepoints te hebben die zwaar wegen op de gevechten. Ook de medic-train ging lekker dus de K/D was niet eens verkeerd. Morgen komt er waarschijnlijk niet veel meer van, maar de rest van de week wordt even genieten. Ook fijn dat de premium-gasten ook lekker kunnen schieten en healen. Maakt de game meteen wat leuker.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 15-03-2017 01:20 ]

Hebben meer mensen toevallig last van enorme PS-menu lag, nadat je BF1 hebt gespeeld en hebt afgesloten? :/

Het menu blijft erg laggen en stotteren, niets aan te doen totdat je de PS opnieuw hebt opgestart.. Alsof ie het spel nog heeft draaien op de achtergrond, of alle files nog in z'n cache heeft staan oid..

Ik zou graag willen checken of dit bij iedereen zo is, heb nu al twee anderen gevonden. Het gaat om de gewone, niet de Pro.

Wel opvallend dat dit gebeurt na de nieuwe patch, nog nooit last van gehad..

Ik weet niet of het vooral gebeurt als je vanuit het (erg laggy) Battlepack scherm, het spel direct afsluit.. maar vooralsnog lijkt het random te zijn.

Ik draai het 'Particles/deeltjes' thema, zwart. (Voor het geval dit er iets mee te maken zou kunnen hebben)

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 15-03-2017 09:32 ]

• Ricloo86
Ontzettend gave DLC!

Als attacker nu echt niet vanzelfsprekend dat je wel even doorramt, moet echt nog meer samen gewerkt worden.

Hebben meer mensen last dat ze geen nieuwe medals krijgen, vind dit wel jammer.
Nu 32/39 maar al weken geen nieuwe gehad :S

• PSYVIRII
Ricloo86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:50:
Ontzettend gave DLC!

Als attacker nu echt niet vanzelfsprekend dat je wel even doorramt, moet echt nog meer samen gewerkt worden.

Jup ik heb nog steeds de oude medals die ik kan kiezen terwijl andere gewoon de nieuwe kregen.

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Ricloo86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:50:
Ontzettend gave DLC!

Ik zit op 28 / 34 (39)
Krijg wekelijks wel nieuwe (deze week zelfs 3 welke nog niet tot de DLC behoren). Eén week gehad waarbij ik ze alle 5 al had. Denk dat je gewoon pech hebt.
NickySantoro schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:12:
Was met Bohemoth medal bezig, is die na de update vervangen door die La Salle medal, verdomme!
Ik heb gewoon dezelfde medals die ik afgelopen maandag (na 01:00 uur) ook had.

• Ricloo86
Kevaai schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:23:
[...]

Ik zit op 28 / 34 (39)
Krijg wekelijks wel nieuwe (deze week zelfs 3 welke nog niet tot de DLC behoren). Eén week gehad waarbij ik ze alle 5 al had. Denk dat je gewoon pech hebt.

[...]

Ik heb gewoon dezelfde medals die ik afgelopen maandag (na 01:00 uur) ook had.
Ja wel bijzonder dan, al ruim 6 weken geen of 1 nieuwe.
Ach we wachten volgende week weer af, maar snap niet waarom je niet gewoon continu nieuwe krijgt.

• PSYVIRII
Heb al in de nieuwe behemoth rond gereden alleen de rest die erin zit heeft er niet echt veel aan :S. Tanks zijn helemaal kansloos tegen dat ding :D. Vijand kwam met 3 tanks aanrijden en dat was gewoon Bye bye bye.

• Ricloo86
PSYVIRII schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:27:
Heb al in de nieuwe behemoth rond gereden alleen de rest die erin zit heeft er niet echt veel aan :S. Tanks zijn helemaal kansloos tegen dat ding :D. Vijand kwam met 3 tanks aanrijden en dat was gewoon Bye bye bye.
Kanon aan de achterzijde is wel erg sterk, zijkanten is beetje hetzelfde als heavy tank boordgeschut.

Vind wel ontzettend lachen om die duif los te laten!

• donvalentino

donvalentino

is het mogelijk om de nieuwe maps in de huidige map rotatie te krijgen?
Ik vermoed van niet?

Gisteren avond 2 van de nieuwe maps gespeeld, ziet er erg goed uit qua 1e indruk.
Wat ik alleen denk is dat je er sneller op uitgekeken bent als je elke keer een playlist hebt van die 4 maps.

• PSYVIRII
donvalentino schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:09:
is het mogelijk om de nieuwe maps in de huidige map rotatie te krijgen?
Ik vermoed van niet?

Gisteren avond 2 van de nieuwe maps gespeeld, ziet er erg goed uit qua 1e indruk.
Wat ik alleen denk is dat je er sneller op uitgekeken bent als je elke keer een playlist hebt van die 4 maps.
Gewoon Operations spelen. 8)

Gisteren de Operation ook gespeeld met Soissons level en die was wel tof als je aan de rechterkant blijft. Alleen de 2de Rupture was echt een clusterf*ck. Constant snipers en granate spam.

[ Voor 17% gewijzigd door PSYVIRII op 15-03-2017 12:25 ]

• Ricloo86
PSYVIRII schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:22:
[...]

Gewoon Operations spelen. 8)

Gisteren de Operation ook gespeeld met Soissons level en die was wel tof als je aan de rechterkant blijft. Alleen de 2de Rupture was echt een clusterf*ck. Constant snipers en granate spam.
Tot nu toe alleen als attacker gespeeld, lijkt mij ook wel keer lekker om als defender die maps te spelen.
Balance is heerlijk (echter wel frustrerend soms :P )

• PSYVIRII
Ricloo86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:27:
[...]

Tot nu toe alleen als attacker gespeeld, lijkt mij ook wel keer lekker om als defender die maps te spelen.
Balance is heerlijk (echter wel frustrerend soms :P )
hahah jup. Ik moet ook een beetje de maps onder de knie krijgen want in dat Fort ben ik nu constant de weg kwijt. Hup B kwijt en ik ben aan het rennen en ik zie dat het hele team al weer aan de andere kant is.

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:21

fruitsla2800

Iemand de chauchat telescopic al vrijgespeeld? Heb al 2 keer 15 kills in 1 ronde gehaald met de benet mercie telescopic maar deze komen er niet bij terwijl het in men potje wel vermeld stond als 15/15

Verwijderd

Nee helaas. Heb gisteren wel de normale versie vrijgespeeld. Meer mensen die het vizier op dat ding bagger vinden?
Pagina: 1 ... 92 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.