Xbox Live: Miesjh NL
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Ander tabblad van het bestand aanklikken , had hetzelfde probleemPs3gamer91 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:55:
Mijn excuses maar hoe werkt die lijst met spelers? Ik hem me reeds aangemeld voor de lijst maar zie geen namen o.i.d.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Reuze bedankt! Zie nu inderdaad alle namen.Christiano007 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:03:
[...]
Ander tabblad van het bestand aanklikken , had hetzelfde probleem
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Verwijderd
Hoe worden de nieuwe maps al gespeeld dan? JE kan met premium 2 week eerder spelen maar er zijn kennelijk nu ook al veel spelers die de nieuwe maps NOG EERDER kunnen spelen?The_Worst schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:15:
Lees helaas nog niet erg veel positieve reacties over de nieuwe maps. De potjes schijnen zeer ongebalanceerd te zijn. Veel potjes die eindigen met 1000 - <500. 😐
Met Premium heb je, op de computer, toegang tot de CTE omgeving. Hier hebben drie mappen van de DLC gedraaid in Conquest modus.Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:25:
[...]
Hoe worden de nieuwe maps al gespeeld dan? JE kan met premium 2 week eerder spelen maar er zijn kennelijk nu ook al veel spelers die de nieuwe maps NOG EERDER kunnen spelen?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ps. Sneeuwlevels zullen wel een sneeuwstorm bevatten waar je weer geen meter vooruit kan kijken.
[ Voor 30% gewijzigd door PSYVIRII op 01-03-2017 13:40 ]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Als ik het goed heb, heb je geen premium meer nodig om mee te doen aan de CTE.Tsurany schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:26:
[...]
Met Premium heb je, op de computer, toegang tot de CTE omgeving.
Bij 4 wel, maar geloof dat ze iedereen nu toegang geven, dan zijn er iig spelers op servers.
Bij BF4 was het vaak Find Waldo.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Je hebt premium echt nodig, dat is een juridische verplichting voor DICE. Immers premium spelers hebben het recht gekocht om twee weken eerder de DLC content te krijgen, zouden "gewone" spelers toegang krijgen tot de CTE, waar DLC content draait, verbreekt DICE deze garantie.Albinoraptor schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:44:
[...]
Als ik het goed heb, heb je geen premium meer nodig om mee te doen aan de CTE.
Bij 4 wel, maar geloof dat ze iedereen nu toegang geven, dan zijn er iig spelers op servers.
Bij BF4 was het vaak Find Waldo.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Level is sniper en quickscope party bij mij gewordenThe_Worst schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:59:
Wat blijf ik toch een grafhekel hebben aan Suez. 😖
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Op console quickscope party ja?PSYVIRII schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:17:
[...]
Level is sniper en quickscope party bij mij geworden
Infantry snipers hebben zware auto-aim (correctie: aim assist
[ Voor 5% gewijzigd door PSYVIRII op 01-03-2017 16:02 ]
O zo. ik dacht aan van die cod sniper lui met scope van dichtbij enzo haha.PSYVIRII schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:59:
[...]
Infantry snipers hebben zware auto-aim. In de buurt aimen, ADS en gelijk schieten. 9/10 altijd een hit.
Heerlijke mapThe_Worst schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:59:
Wat blijf ik toch een grafhekel hebben aan Suez. 😖
Ditzelfde geldt voor me medebestuurders.
Is dit een bug oid?
Verwijderd
lijkt me een bug, heb het ook al paar x gehad. Ook die lui bij je inzitten hebben geen "ammo " om te schieten.. heel vaag..donvalentino schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:30:
overigens, na die wijziging dat iedereen tegelijkertijd kan kiezen voor een tank... Het komt nu heel vaak voor dat ik in een tank spawn maar dan in een Landship maar kan er niets mee, niet schieten alleen maar rijden.
Ditzelfde geldt voor me medebestuurders.
Is dit een bug oid?
Wordt echt 90% van de tijd door die gun gekilled.
Heel herkenbaar dit. Is absoluut de gun waar ik verreweg het vaakst door gekilled wordt. Of het nou van dichtbij of van ver is lijkt niet eens veel uit te maken.Ari Gold schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:33:
Is de titel veranderd naar Battlefield 1: Hellriegel?
Ik ben momenteel trouwens bezig om alle codex entries van de singleplayer te halen, maar vanmiddag kwam ik toch een zwaar vervelende uitdaging tegen. Het gaat om Airborne Cannons in Forte et Fidele die weer onder Friends in High Places valt. Heb hem gelukkig nog redelijk snel gehaald, maar de reacties onder de hulpvideo's op Youtube zijn ook niet bepaald mals. Ik ben niet vies van een uitdaging en heb genoeg trophies gehaald waar ik nog veel langer mee bezig ben geweest, maar dit was door de onduidelijkheid echt een zwaar irritante codex entry wat mij betreft.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Schuldig maar de Hunter 10-A komt ook nog vaak voorbij.Ari Gold schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:33:
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Battlepacks trouwens super random, speel nu 8 potjes achter elkaar zonder er 1 te krijgen 😓
PSN ID: RedrumNL
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
De Hunter 10-A zie ik ook regelmatig ja, desondanks deze bij een update een keer generfed is volgens mij. Persoonlijk speel ik het vaakst met de BAR Storm en M1907 SL Sweeper.The_Worst schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:03:
[...]
Schuldig maar de Hunter 10-A komt ook nog vaak voorbij.
Hebben jullie trouwens ook dat na de laatste update die is geweest, dat de wapen waardoor je bent gekillt helemaal niet overeenkomt met de benaming?
Toevallig ook al een datum bekend wanneer je deze DLC los kunt aanschaffen?
Wanneer deze gereleased wordt voor iedereen. Rond de 28steHegeman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:02:
[...]
Ik gok net naardat de mensen een pass kunnen spelen. Dus tussen de 14de en 28ste van maart.Hegeman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:02:
[...]
Verwijderd
Bijkomend effect is dat er dankzij deze gun minder mensen als medic of support rondlopen.Ari Gold schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:33:
Zelf speel ik 90% van de tijd support, Air Burst mortar is veel te leuk om niet te gebruiken.
In BF3 en 4 kon ik aardig meekomen met bolt actions en DMR's maar in BF1 raak ik echt niets.
Ik speel zelf ook met de Lewis Gun Low Weight. Voordeel van dit geweer voor mij is inderdaad de grote hoeveelheid aan kogels, maar ook dat je op een echt grote afstand kills ermee kan maken. Dit is pas de tweede shooter die ik speel (na Battlefront) en sta nu toch op een positieve K/D-ratio. Dus ik ben er best tevreden mee. Bovendien sta ik vaak nog op het eerste scherm met de uitslag, door mijn grote hoeveelheid resuppliesVerwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:14:
[...]
Bijkomend effect is dat er dankzij deze gun minder mensen als medic of support rondlopen.
Zelf speel ik 90% van de tijd support, Air Burst mortar is veel te leuk om niet te gebruiken.Daarnaast is mijn aim in BF1 zo slecht dat ik alleen maar functioneer met de Lewis gun met 97 kogels per magazijn, spray to win!
In BF3 en 4 kon ik aardig meekomen met bolt actions en DMR's maar in BF1 raak ik echt niets.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Verwijderd
Mijn K/D is net geen 1, hecht ook niet zoveel waarde aan mijn levendvd-linden schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:38:
[...]
Ik speel zelf ook met de Lewis Gun Low Weight. Voordeel van dit geweer voor mij is inderdaad de grote hoeveelheid aan kogels, maar ook dat je op een echt grote afstand kills ermee kan maken. Dit is pas de tweede shooter die ik speel (na Battlefront) en sta nu toch op een positieve K/D-ratio. Dus ik ben er best tevreden mee. Bovendien sta ik vaak nog op het eerste scherm met de uitslag, door mijn grote hoeveelheid resupplies.
Wat me goed bevalt aan de support kit is dat hij ook echt te spelen is als support, de combinatie van gun en gadgets maakt het echt een class om je team goed mee te ondersteunen. De medic class vind ik eigenlijk tegenvallen omdat ik echt niet met de guns uit de voeten kan, hier had ik liever een submachinegun gezien. De guns van assault zijn m.i. te licht voor een assault class, hier zou ik eigenlijk een wat zwaardere assault rifle verwachten ipv die proppenschieters. Bij de scout mis ik eigenlijk alleen het spawn beacon
Pistols zijn gewoon compleet ruk in BF1, op de een of andere manier vuurt dat ding de helft van de tijd niet als ik snel achter elkaar schiet.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 14:38 ]
haha die zijn echt spastisch ofzo idd. Je kan er nooit relax meer rijden. Ergste is als je ergens half achter blijft haken dan gaat je beeld door maar je moter blijft nog achter lopen haha.PSYVIRII schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:23:
Wie bij Dice maakt de motoren in elke BF? Word elke BF gekker. Motor met zijspan vliegt echt alle kanten op. Wist ook niet dat een motor tegen een muur aan kon klimmen
Nou, vooruit nog maar een keertje.. Jeeps, auto's en motorfietsen in Battlefield.. zet je geluid aanPSYVIRII schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:23:
Wie bij Dice maakt de motoren in elke BF? Word elke BF gekker. Motor met zijspan vliegt echt alle kanten op. Wist ook niet dat een motor tegen een muur aan kon klimmen
vooral omdat ik hier zelf echt telkens dubbel om lig
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4d3onSCvMUE]
Snelheid van het filmpje moet wel x10poor Leno schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:53:
[...]
Nou, vooruit nog maar een keertje.. Jeeps, auto's en motorfietsen in Battlefield.. zet je geluid aan
[video]
Blijft mooi deze hahapoor Leno schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:53:
[...]
Nou, vooruit nog maar een keertje.. Jeeps, auto's en motorfietsen in Battlefield.. zet je geluid aan
[video]
Stapte gister trots op een motor, wist ik niet hoe hij vooruit ging.PSYVIRII schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:23:
Toen moest ik maar bitch zitten.
Verwijderd
Thanks!poor Leno schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:03:
[...]ADS - Aim down sight (over loop kijken)
- Op een voor jou fijne sensitivity instellen, en per dag/paar potjes, de sensitivity steeds met 2 ophogen
- Misbruik maken van de veel te sterke aim-assist/snap on.
- Slowdown aan. Dwz, als je op een target zit
- Algemene ADS op 75% sensitivity instellen van je reguliere sensitivity.
- Per scope/zoom (1x, 1,25x, 1,50x, 2x etc etc) minderen met 5% sensitivity. Hoe sterkere zoom hoe minder sensitivity je nodig hebt.
- FoV op 85 zetten
- Weapon DoF aanzetten
- Deadzone op 10 zetten
- ADS FoV uitzetten
- Motion Blur uitzetten
DoF - Depth of Field
FoV - Field of View
Vanuit sprint naar plots ADS aimen gaat een fractie sneller zonder bayonet.
Je kunt evt. de uniform soldier aiming aanzetten.. dan gaat alles qua scope/zoom verschillen automagisch.. wel cofficient op 1,33 laten.
Je kunt een lege Conquest server joinen en dan evt gaan oefenen met je verschillende instellingen.
Hier kom je een heel eind mee
Ik weet dat het persoonlijk is, maar waar heb jij op dit moment de sensitivy op ingesteld? En gebruik je verder nog opzetstukjes voor de triggers en/of sticks?
Ik heb de sensitivity nu op 100 staan.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:48:
[...]
Thanks!![]()
Ik weet dat het persoonlijk is, maar waar heb jij op dit moment de sensitivy op ingesteld? En gebruik je verder nog opzetstukjes voor de triggers en/of sticks?
Ja ik gebruik opzetdopjes, heb Xbox stickjes ipv de gewone PS4 sticks, en heb er AAA Shocks omheen zitten

(zelfde voor PS4)
En sinds kort weer mn Avenger Reflex her-ontdekt
Twee weken later.Hegeman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:02:
[...]
Xbox Live: Miesjh NL
14 Maart voor de premium members.
Nice, wat mij betreft terecht.
Mwa.. ik vind 28 maart voor non Premium & de belofte "march release!!" wel aan de krappe kant, maar goed
En daarbij begon de slag voor Verdun op 21 Februari.. Ik vind echt wel dat ze die datum hadden moeten aanhouden voor Premium.. Dan was de gewone release ook in maart geweest
Zo dan dat is ook niet niks. ziet er allemaal hc uit jou instellingen en controllers.poor Leno schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:33:
[...]
Ik heb de sensitivity nu op 100 staan.
Ja ik gebruik opzetdopjes, heb Xbox stickjes ipv de gewone PS4 sticks, en heb er AAA Shocks omheen zitten
[afbeelding]
(zelfde voor PS4)
En sinds kort weer mn Avenger Reflex her-ontdekt![]()
[afbeelding]
Misschien even met een groepje Tweakers afpreken op ene kleine server, even snel de kills halen en voila, wapens unlocked. Kunnen we daarna weer normaal spelen.PSYVIRII schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:40:
Word bij de release wel een MP18 party denk ik. Iedereen wil de nieuwe wapens hebben
Vind het normaal niet zo'n probleem, enkel 20 headshots met een wapen dat zo inaccuraat is gaat aardig wat tijd kosten. En de headshot telt enkel wanneer dat schot ook de kill opleverde dus dat maakt het, vanwege de recoil, nog wat lastiger. Ook nog wel te doen, maar de MP18 is zo'n ruk wapen dat ik daar niet al te lang mee wil spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 03-03-2017 13:39 ]
[ Voor 99% gewijzigd door donvalentino op 03-03-2017 13:54 ]
Tip, probeer niet te veel te focussen op Headshots, aim misschien wel iets hoger dan normaal maar ga er niet steeds op letten. Je zult zien dat het dan best snel gaat.Tsurany schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:39:
[...]
Misschien even met een groepje Tweakers afpreken op ene kleine server, even snel de kills halen en voila, wapens unlocked. Kunnen we daarna weer normaal spelen.
Vind het normaal niet zo'n probleem, enkel 20 headshots met een wapen dat zo inaccuraat is gaat aardig wat tijd kosten. En de headshot telt enkel wanneer dat schot ook de kill opleverde dus dat maakt het, vanwege de recoil, nog wat lastiger. Ook nog wel te doen, maar de MP18 is zo'n ruk wapen dat ik daar niet al te lang mee wil spelen.
Hoezo trouwens "Mp18 party" ?
Verwijderd
Waarom zo snel het willen halen?Tsurany schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:39:
[...]
Misschien even met een groepje Tweakers afpreken op ene kleine server, even snel de kills halen en voila, wapens unlocked. Kunnen we daarna weer normaal spelen.
Bedoel, ik kijk nu al echt een tijdje uit naar de nieuwe dlc. Omdat ik me een klein beetje begin te vervelen.
Ik had ook heel snel alle classes op 10 en dus alle guns. Van mij had dit nog wel iets opgerekt mogen worden.
Natuurlijk ga ik ook proberen zo snel mogelijk de nieuwe dingen te unlocken, maar dat doe ik wel tijdens het gamen zelf, anders heb ik alles over 2 week wel weer gezien.
Omdat het hele "progression" onderdeel van multiplayer shooters mij werkelijk niks kan schelen. Geef mij maar gewoon de nieuwe wapens en dan vind ik het prima. Zo snel mogelijk die unlocks verkrijgen en dan gewoon lekker spelen en niet meer op progression letten en of ik wel de juiste kit gebruik.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:20:
[...]
Waarom zo snel het willen halen?
Bedoel, ik kijk nu al echt een tijdje uit naar de nieuwe dlc. Omdat ik me een klein beetje begin te vervelen.
Ik had ook heel snel alle classes op 10 en dus alle guns. Van mij had dit nog wel iets opgerekt mogen worden.
Natuurlijk ga ik ook proberen zo snel mogelijk de nieuwe dingen te unlocken, maar dat doe ik wel tijdens het gamen zelf, anders heb ik alles over 2 week wel weer gezien.
MP18 Party omdat je met dat wapen headshots moet maken.donvalentino schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:54:
[...]
Tip, probeer niet te veel te focussen op Headshots, aim misschien wel iets hoger dan normaal maar ga er niet steeds op letten. Je zult zien dat het dan best snel gaat.
Hoezo trouwens "Mp18 party" ?
Ja maar wat krijg je ervoor? heb iets gemist volgens mijPSYVIRII schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:57:
[...]
MP18 Party omdat je met dat wapen headshots moet maken.
Requirement om de nieuwe assault SMG uit de DLC vrij te spelen.donvalentino schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:47:
[...]
Ja maar wat krijg je ervoor? heb iets gemist volgens mij
Ben benieuwd of het nieuwe assault wapen wat is!Tsurany schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:48:
[...]
Requirement om de nieuwe assault SMG uit de DLC vrij te spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door jap85 op 03-03-2017 17:39 ]
Je bedoelt afgezien van die kl#te MP18, die me vanaf de andere kant van de map met 3-4 kogels omlegt?jap85 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:38:
Lijkt erop alsof dat het eerste wapen in de assault klasse gaat zijn waarmee je ook op medium range iets kunt, ik ben benieuwd
Waarvoor is dat oranje ding?poor Leno schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:33:
[...]
Ik heb de sensitivity nu op 100 staan.
[afbeelding]
(zelfde voor PS4)
Dat zijn spons-ringetjes die je stickjes wat meer weerstand geven.. Voor als je net zo'n lompe boer bent als ik, die als een malle loopt te trekken en duwen aan die veel te slappe stickies
Ik zou heel graag willen dat er een fabrikant komt met een controller waarbij je met een soort stelschroefje de weerstand ('zwaarheid') van de stickjes kunt instellen
Ik ga vaak dood omdat ik per ongeluk die indruk en zocht dus naar zoiets.poor Leno schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:50:
[...]
Dat zijn spons-ringetjes die je stickjes wat meer weerstand geven.. Voor als je net zo'n lompe boer bent als ik, die als een malle loopt te trekken en duwen aan die veel te slappe stickies
Ik zou heel graag willen dat er een fabrikant komt met een controller waarbij je met een soort stelschroefje de weerstand ('zwaarheid') van de stickjes kunt instellen
Maar 11 euro voor paar plastic ringen (en heb 1 maar nosig) is best veel...
Of heb je die ergens goedkoper gevonden?
Het gaat niet om het indrukken (klikken) he.. Het is bedoeld om het zwiepen (links rechts boven beneden etc) zwaarder te maken, sturen en kijken..raro007 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:04:
[...]
Ik ga vaak dood omdat ik per ongeluk die indruk en zocht dus naar zoiets.
Maar 11 euro voor paar plastic ringen (en heb 1 maar nosig) is best veel...
Of heb je die ergens goedkoper gevonden?
Maar nee ik heb ze niet goedkoper gevonden, besteld via hun site.
tijdens het schieten een melee attack doe en dan het loodje leg....zwaar irritant...
Ik twijfel nog steeds of ik zo dom doe of dat het een bug is....(Assault speel met de hellriegel)
Ik heb dat ook vaak.. Maar je kunt de controls naar 'veteran' zetten, waardoor de melee knop niet meer onder het pookje zit..Sambalsmurf schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:13:
Ik heb het probleem van het indrukken van de rechterstick ontzettend vaak waardoor ik
tijdens het schieten een melee attack doe en dan het loodje leg....zwaar irritant...
Ik twijfel nog steeds of ik zo dom doe of dat het een bug is....(Assault speel met de hellriegel)
Bedankt voor deze tip! Ik zal even gaan kijken waar die melee knop dan naar wordt toe verwezen en of misschien zijn er meerdere knoppen die wijzigen bij de instelling naar veteran? Ik zal het gaan uitzoeken,thx!!poor Leno schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:15:
[...]
Ik heb dat ook vaak.. Maar je kunt de controls naar 'veteran' zetten, waardoor de melee knop niet meer onder het pookje zit..
Zo uit mn hoofd alleen die knop (gewisseld met bukken/kruipen)Sambalsmurf schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:39:
[...]
Bedankt voor deze tip! Ik zal even gaan kijken waar die melee knop dan naar wordt toe verwezen en of misschien zijn er meerdere knoppen die wijzigen bij de instelling naar veteran? Ik zal het gaan uitzoeken,thx!!
Thx, is dit nu al haalbaar of pas na de release?Tsurany schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:48:
[...]
Requirement om de nieuwe assault SMG uit de DLC vrij te spelen.
Pas na de release.donvalentino schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:22:
[...]
Thx, is dit nu al haalbaar of pas na de release?
is de xbox elite controller niks voor jou?poor Leno schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:42:
[...]
Zo uit mn hoofd alleen die knop (gewisseld met bukken/kruipen)
Vreemde is wel dat je zou verwachten nu ik de knoppen heb aangepast je dus tijdens het schieten vaak zou moeten gaan liggen maar dat gebeurt dus niet (gelukkig!). Zou het dan toch een bug zijn
poor Leno schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:42:
[...]
Zo uit mn hoofd alleen die knop (gewisseld met bukken/kruipen)
oja dan houd het op. Nou daar kun je nog al een aantal dingen aan instellen en is steviger en beter afgewerkt. Vind hem zelf nog te duur, maar verschil merk je wel. Ook de extra knoppen onderop zijn best nice.
Ja dat wel, maar ik bedoel de zwaarheid qua beweging van de stickjes.. die kun je op geen enkele controller instellenTo easy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:48:
[...]
oja dan houd het op. Nou daar kun je nog al een aantal dingen aan instellen en is steviger en beter afgewerkt. Vind hem zelf nog te duur, maar verschil merk je wel. Ook de extra knoppen onderop zijn best nice.
Dat weet ik ff niet, maar zal wel niet dan. Maar daar heb jij dus al een mooi oplossing voorpoor Leno schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:46:
[...]
Ja dat wel, maar ik bedoel de zwaarheid qua beweging van de stickjes.. die kun je op geen enkele controller instellen
Als ik met andere games een NL redeem code wil invoeren op mijn US account dan werkt het niet, dus daarom twijfel ik bij Premium als ik deze digitaal wil kopen.
NL spel = PAL-spel = PAL DLCs0kkie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:35:
Even een klein vraagje, ik speel op de PS4 met een in Nederland gekocht spel op een US account. Weet iemand of ik een US Premium moet kopen of een NL Premium?
Als ik met andere games een NL redeem code wil invoeren op mijn US account dan werkt het niet, dus daarom twijfel ik bij Premium als ik deze digitaal wil kopen.
Op EU-account dus, maar NL-account zal wel handiger zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door SqueakyClean op 07-03-2017 12:39 . Reden: Ietsjes duidelijker ]
Nu nog 3 in 1 leven proberen, benieuwd hoelang ik met die bezig ben.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Gewoon een zand level kiezen. Liggen vaak 10 snipers naast elkaar op een bergRicloo86 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:39:
Dacht dat die medal met melee kills erg moeilijk is, maar had gisteren na een 5 potjes domination de eerste 2 al te pakken.
Nu nog 3 in 1 leven proberen, benieuwd hoelang ik met die bezig ben.
Haha idd! met Domantion die map met dat kasteel in het midden liggen er ook vaak genoeg in de randPSYVIRII schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:15:
[...]
Gewoon een zand level kiezen. Liggen vaak 10 snipers naast elkaar op een berg
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Blijft heerlijk. had zo een keer 6 mensen kunnen knifen achter elkaar. 4 snipers die in een duin lagen en toen een stukje doorlopen waar er 2 met een AT rocket lagen.PSYVIRII schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:15:
[...]
Maar toen had ik niet die medal aanstaan helaas. want die medal heb ik nog nooit gehaald/tijd voor gehad
(iedereen moet nu en dan zijn agressie even kwijt)
[ Voor 17% gewijzigd door PSYVIRII op 07-03-2017 14:03 ]
Verwijderd
hahahaha je wilt niet weten hoevaak ik in de party hoor dat me teamm8 weer aan het kniven is ipv schieten en vloeken dat ie doetSambalsmurf schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:13:
Ik heb het probleem van het indrukken van de rechterstick ontzettend vaak waardoor ik
Dat is bij mij nu gelukkig opgelostVerwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:27:
[...]
hahahaha je wilt niet weten hoevaak ik in de party hoor dat me teamm8 weer aan het kniven is ipv schieten en vloeken dat ie doet
Ja dan moet je een microfoon hebben en de optie VoIP aan hebben staan bij audio. EN dan hopen dat de mensen in je squad die optie niet uit hebben staan.. anders horen ze je niet.Hegeman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:36:
Is het mogelijk om te praten tegen je squad zonder dat het je vrienden zijn op de PS4?
Werkt dat andersom ook zo? Wij maken altijd een party buiten het spel om gewoon via de PS. Soms hoor je dan ineens squadgenoten die we niet willen horen, en we willen ook niet dat zij ons horen.poor Leno schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:25:
[...]
Ja dan moet je een microfoon hebben en de optie VoIP aan hebben staan bij audio. EN dan hopen dat de mensen in je squad die optie niet uit hebben staan.. anders horen ze je niet.
VOIP uitzetten in het spel moet dan genoeg zijn?
Inderdaad VOIP uitzetten. Ik heb eerlijk gezegd VOIP regelmatig uit ivm mensen die muziek op de achtergrond hebben aanstaan waardoor je dat constant hoort...Dennisdn schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:27:
[...]
Werkt dat andersom ook zo? Wij maken altijd een party buiten het spel om gewoon via de PS. Soms hoor je dan ineens squadgenoten die we niet willen horen, en we willen ook niet dat zij ons horen.
[ Voor 14% gewijzigd door TRK op 09-03-2017 08:15 ]
Neem aan dat dit gewoon in de instellingen van het spel is terug te vinden is?TRK schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:14:
[...]
Inderdaad VOIP uitzetten. Ik heb eerlijk gezegd VOIP regelmatig uit ivm mensen die muziek op de achtergrond hebben aanstaan waardoor je dat constant hoort...
Ik heb ook nog een vraag over de stats van de game, de score/min wat geeft deze eigenlijk precies weer (Ja, de score per minuut dat snap ik). Maar is dit over alle games die je hebt gespeeld, of over de game mode die je het meest speelt. Tevens de scores 'award en bonus' hoe worden deze opgebouwd?
Ja klopt.. maar als je in een partty zit, overruled dat sowieso de VoIP, dus ookal staat deze functie aan, kunnen anderen je niet horenDennisdn schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:27:
[...]
Werkt dat andersom ook zo? Wij maken altijd een party buiten het spel om gewoon via de PS. Soms hoor je dan ineens squadgenoten die we niet willen horen, en we willen ook niet dat zij ons horen.
Heb je nog ammo nodig voor je knife?PSYVIRII schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:15:
[...]
Dat niet...... maar een ammo crate recht voor zijn scope plaatsen is altijd lache
Volgens mij kan je het onder de optie gameplay of audio terugvinden dacht ik. Wat betreft de score per minute is het gemiddelde van alle games die je hebt en de score awards en bonussen worden gewoon opgeteld.Hegeman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:48:
[...]
Neem aan dat dit gewoon in de instellingen van het spel is terug te vinden is?
Ik heb ook nog een vraag over de stats van de game, de score/min wat geeft deze eigenlijk precies weer (Ja, de score per minuut dat snap ik). Maar is dit over alle games die je hebt gespeeld, of over de game mode die je het meest speelt. Tevens de scores 'award en bonus' hoe worden deze opgebouwd?
Meer mensen die een verschil merken?
Haha je zou echt raar staan te kijken als je je battlepack opent danzlpsycho schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 00:48:
Wat moet je met die battlepacks. Zit alleen maar poep in
Na level 70 heb je aan een XP boost ook echt niks meer.Bajan schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:52:
Alleen de XP boosters zijn nuttig in de battlepacks. De rest heb je niets aan.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.