Haha prachtig gemaakt.
de servers waren vanmiddag en zijn op dit moment weer flink kut, of lig dat aan mij? Ik kreeg vanmiddah veel lag en nu krijg ik steeds dat alles zwart is nadat ik een game join...
[ Voor 51% gewijzigd door hotymoty op 24-02-2017 00:38 ]
Ik heb van de week eindelijk die hellriegel vrij kunnen spelen, wat een bazen wapen is dat dan! Zelfs na de nerfs vind ik dat ding nog super lekker spelen.
XBL: theArthurrrr
Veel mensen spelen er nog mee idd maar ik heb dat nooit zo begrepen, geef mij de Automatico of de MP-18 maar.DeWaanzin schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:13:
Ik heb van de week eindelijk die hellriegel vrij kunnen spelen, wat een bazen wapen is dat dan! Zelfs na de nerfs vind ik dat ding nog super lekker spelen.
Daarbij speel ik momenteel veel met de BAR_storm met de support class wat echt heerlijk wegspeelt.
PSN ID: RedrumNL
Tegen grotere groepen enemys legt die Automatico het toch wel af, is inderdaad een heerlijke gun maar zeer weinig kogels.Niek-panna schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:07:
[...]
Veel mensen spelen er nog mee idd maar ik heb dat nooit zo begrepen, geef mij de Automatico maar of de MP-18 maar.
Daarbij speel ik momenteel veel met de BAR_storm met de support class wat echt heerlijk wegspeelt.
Als je als Rambo speelt met de Hellriegel dan zijn je kogels snel op. Gewoon bij je team blijven,zit altijd wel een support dude tussen. Ideaal wapen.
Voor Support moet je eens de Madsen proberen met AA sight. 31 kogels is net iets comfortabeler dan de 21 van de BAR.
Medic class: De 1907 sweeper. Genoeg kogels en blijft automatisch door knallen.
Voor Support moet je eens de Madsen proberen met AA sight. 31 kogels is net iets comfortabeler dan de 21 van de BAR.
Zodra ik thuis ben staat de Madsen hoog op mijn lijstje inderdaad.Bajan schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:22:
Als je als Rambo speelt met de Hellriegel dan zijn je kogels snel op. Gewoon bij je team blijven,zit altijd wel een support dude tussen. Ideaal wapen.
In de CTE heeft de Hellriegel nu een 4e nerf gekregen.. nog meer horizontale recoil en extra hipfire recoil.. HOU OP!!!!!DeWaanzin schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:13:
Verwijderd
Nog meer mensen die problemen met Xbox live hebben? Dacht bij mezelf laat ik ff een ochtendsessie houden aangezien ik vandaag vrij ben. Probeer al anderhalf uur verbinding te maken echter zonder succes.
man man man ze kunnen het ook te gek doen hoor. Het is een lvl 10 wapen beetje OP mag die wel zijn hoor.poor Leno schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:31:
[...]
In de CTE heeft de Hellriegel nu een 4e nerf gekregen.. nog meer horizontale recoil en extra hipfire recoil.. HOU OP!!!!!![]()
![]()
Ik join op het moment alleen maar gamemodes waar niemand of maar een paar man in zitten.. iemand enig idee waardoor dat komt? Gister geen last van gehad op de PS4 (na een lange tijd niet spelen).
Had hier gisteren ook last van, probleem heeft zich verplaats van 'late game' naar lege servers joinen.Batiatus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:33:
Ik join op het moment alleen maar gamemodes waar niemand of maar een paar man in zitten.. iemand enig idee waardoor dat komt? Gister geen last van gehad op de PS4 (na een lange tijd niet spelen).
Matchmaking is sinds de laatste update echt totaal vernacheld lijkt het wel. Heb gisteren 1-2 potjes operations kunnen spelen waarbij ik bij beide +-10 minuten moest wachten tot dat de server vol liep.
Ja dat heb ik ook de laatste dagen. Verschrikkelijk dat wachten in een server. Leaven heeft ook geen zin, want dat duurt net zolang om te rejoinen bij operations.frank131331 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:00:
[...]
Had hier gisteren ook last van, probleem heeft zich verplaats van 'late game' naar lege servers joinen.
Matchmaking is sinds de laatste update echt totaal vernacheld lijkt het wel. Heb gisteren 1-2 potjes operations kunnen spelen waarbij ik bij beide +-10 minuten moest wachten tot dat de server vol liep.
Voordeel is wel dat ik altijd een tank hebTo easy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:35:
[...]
Ja dat heb ik ook de laatste dagen. Verschrikkelijk dat wachten in een server. Leaven heeft ook geen zin, want dat duurt net zolang om te rejoinen bij operations.
Haha ja het heeft zo zijn voordelen haha, maar heb liever een volle serverfrank131331 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:12:
[...]
Voordeel is wel dat ik altijd een tank hebHaha
Vandaar dat ik premium destijds voor 35 eurie kocht... dan zit alsnog alles erin en ben je een stuk minder kwijtTo easy schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 01:40:
[...]
precies dat. Ook mijn reden en mocht het nog wel lachen zijn dan neem ik mijn verlies wel en betaal ik die laatste ook wel los.
Dat was voordat het spel uitkwam of?Zephyer schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:18:
[...]
Vandaar dat ik premium destijds voor 35 eurie kocht... dan zit alsnog alles erin en ben je een stuk minder kwijt
Speel voor het eerst een FPS op een console (xbox one), maar meine liebe wat is dat moeilijk 
Hebben jullie nog tips voor het aimen e.d. ?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Oefenen oefenen oefenen.. Ook met de gevoeligheid spelen en rustige bewegingen maken met de thumbsticks.Christiano007 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:42:
Speel voor het eerst een FPS op een console (xbox one), maar meine liebe wat is dat moeilijk
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Christiano007 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:42:
- Op een voor jou fijne sensitivity instellen, en per dag/paar potjes, de sensitivity steeds met 2 ophogen
- Misbruik maken van de veel te sterke aim-assist/snap on.
- Slowdown aan. Dwz, als je op een target zit
- Algemene ADS op 75% sensitivity instellen van je reguliere sensitivity.
- Per scope/zoom (1x, 1,25x, 1,50x, 2x etc etc) minderen met 5% sensitivity. Hoe sterkere zoom hoe minder sensitivity je nodig hebt.
- FoV op 85 zetten
- Weapon DoF aanzetten
- Deadzone op 10 zetten
- ADS FoV uitzetten
- Motion Blur uitzetten
DoF - Depth of Field
FoV - Field of View
Vanuit sprint naar plots ADS aimen gaat een fractie sneller zonder bayonet.
Je kunt evt. de uniform soldier aiming aanzetten.. dan gaat alles qua scope/zoom verschillen automagisch.. wel cofficient op 1,33 laten.
Je kunt een lege Conquest server joinen en dan evt gaan oefenen met je verschillende instellingen.
Hier kom je een heel eind mee
[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 24-02-2017 17:18 ]
Lol, ik zie hier een paar dingen en denk wtf bedoel jij hiermee hahaha, laat staan een beginnerpoor Leno schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:03:
[...]ADS - Aim down sight (over loop kijken)
- Op een voor jou fijne sensitivity instellen, en per dag/paar potjes, de sensitivity steeds met 2 ophogen
- Per scope/zoom (1x, 1,25x, 1,50x, 2x etc etc) minderen met 5% sensitivity. Hoe sterkere zoom hoe minder sensitivity je nodig hebt.
- FoV op 85 zetten
- Weapon DoF aanzetten
- Deadzone op 10 zetten
- ADS FoV uitzetten
- Motion Blur uitzetten
DoF - Depth of Field
FoV - Field of View
Je kunt evt. de uniform soldier aiming aanzetten.. dan gaat alles qua scope/zoom verschillen automagisch.. wel cofficient op 1,33 laten.
Je kunt een lege Conquest server joinen en dan evt gaan oefenen met je verschillende instellingen.
Hahaha zoals? Alles staat ongeveer zo in het controls menu, ook onder advanced.donvalentino schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:21:
[...]
Lol, ik zie hier een paar dingen en denk wtf bedoel jij hiermee hahaha, laat staan een beginner
De Fov/dof dingen staan onder 'video'
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 24-02-2017 17:23 ]
Ja weet wel dat het bij die instellingen staat maar bedoel, heb het meeste gewoon zoals het is..poor Leno schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:22:
[...]
Hahaha zoals? Alles staat ongeveer zo in het controls menu, ook onder advanced.
De Fov/dof dingen staan onder 'video'
Zal er ook is in gaan duiken
Zou ik zeker doen!donvalentino schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:37:
[...]
Ja weet wel dat het bij die instellingen staat maar bedoel, heb het meeste gewoon zoals het is..
Zal er ook is in gaan duiken
Bedankt voor de info!
Meest vervelende vind ik zelf als je ingezoomd bent en je moet van rechts naar links (of andersom). Dan gaat het soms weer veel te snel. Dus het tracken van een tegenstander is verdomd lastig voor mijn gevoel.
Meest vervelende vind ik zelf als je ingezoomd bent en je moet van rechts naar links (of andersom). Dan gaat het soms weer veel te snel. Dus het tracken van een tegenstander is verdomd lastig voor mijn gevoel.
Wat gaat veel te snel? Je eigen beweging? Of je tegenstander?Christiano007 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:46:
Bedankt voor de info!
Als je eigen beweging in ADS te snel gaat, moet je de ADS (soldier zoom) sensitivity omlaag schroeven.
Als je tegenstander te snel is, moet je de ADS omhoog schroeven.
Je kunt even kijken naar de ADS FoV.. Als je die uit hebt staan heb je in ADS een veel smaller en meer ingezoomd beeld.
Als je die aan hebt staan, volgt je ADS de FoV die je hebt ingesteld (veel breder en minder gezoomed).. Maar dan heb je wel meer sensitivity nodig.
Maak maar eens een screenshot van ADS FoV aan en uit en bekijk ze naast elkaar..
Nogmaals, test dit op lege servers
Ik ben echt een instellingen-sl3tje.. Ik ben rustig een uur bezig om dit zo fijn en precies mogelijk te krijgen, als ik een spel moet leren spelen
Zo een behoorlijke instelling slet ja haha. Ik heb wel een aantal van die settings aangepast, maar als ik dit zo lees loop jij als een automatische terminator over de battlefields haha.poor Leno schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:58:
[...]
Wat gaat veel te snel? Je eigen beweging? Of je tegenstander?
Als je eigen beweging in ADS te snel gaat, moet je de ADS (soldier zoom) sensitivity omlaag schroeven.
Als je tegenstander te snel is, moet je de ADS omhoog schroeven.
Je kunt even kijken naar de ADS FoV.. Als je die uit hebt staan heb je in ADS een veel smaller en meer ingezoomd beeld.
Als je die aan hebt staan, volgt je ADS de FoV die je hebt ingesteld (veel breder en minder gezoomed).. Maar dan heb je wel meer sensitivity nodig.
Maak maar eens een screenshot van ADS FoV aan en uit en bekijk ze naast elkaar..
Nogmaals, test dit op lege servers
Ik ben echt een instellingen-sl3tje.. Ik ben rustig een uur bezig om dit zo fijn en precies mogelijk te krijgen, als ik een spel moet leren spelen
HahahaTo easy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 19:51:
[...]
Zo een behoorlijke instelling slet ja haha. Ik heb wel een aantal van die settings aangepast, maar als ik dit zo lees loop jij als een automatische terminator over de battlefields haha.
Maarja, dat klopt.. als je goed begrijpt wat alle instellingen doen, dan kun je het spelplezier enorm verbeteren!
Sterker nog, ik kom wel eens mensen tegen die er geen hol van kunnen en Fpssen maar frustrerend en onmogelijk vinden.. totdat je ze erop wijst dat ze misschien iets simpels als INVERTED look moeten gebruiken..
Dan gaat er soms een hele wereld voor ze open
Zijn er nog meer mensen die nu nog netwerk issues hebben? (PS4) Ik kom nu wel in een server maar er is bijna niemand.. ook kan ik geen party aanmaken dus lijkt iets met PSN te zijn?
We hebben gister voor de grap weer eens BF4 gespeeld.. OMG! Dan merk je pas hoe goed BF1 eigenlijk inelkaar zit 
Echt een enorme technische vooruitgang, qua bijna alles
Alleen de movement & aim is in BF4 nog steeds beter.. Het gaat alleen zo traag! Als je sprint, heb je constant het gevoel dat je vergeten bent de sprint knop in te drukken, om erachter te komen dat je al sprint
Echt een enorme technische vooruitgang, qua bijna alles
Alleen de movement & aim is in BF4 nog steeds beter.. Het gaat alleen zo traag! Als je sprint, heb je constant het gevoel dat je vergeten bent de sprint knop in te drukken, om erachter te komen dat je al sprint
Wat happened met gaan met die banaan en knallen! ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Hahaha, nog steeds wel-SaveMe- schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:08:
[...]
Wat happened met gaan met die banaan en knallen! ?![]()
Maarja, als je gaat autoracen en met de banaan gaan, stel je toch ook eerst je spiegels en je stoel goed in? En misschien zelfs de motor even goed afstellen?
Ok, je hebt een punt! Maar jouw post was een klein beetje alsof je eerst naar de Uni moet voor dat je kunt gaan knallenpoor Leno schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:25:
[...]
Hahaha, nog steeds wel
Maarja, als je gaat autoracen en met de banaan gaan, stel je toch ook eerst je spiegels en je stoel goed in? En misschien zelfs de motor even goed afstellen?
Hahaha-SaveMe- schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:27:
[...]
Ok, je hebt een punt! Maar jouw post was een klein beetje alsof je eerst naar de Uni moet voor dat je kunt gaan knallen![]()
Geloof me, het is geen rocket science
En voor nieuwe fps spelers, is vooral het testen in een lege server, met evt wat vrienden, een goede oefening!
.. bij het grote gebrek aan een test range in BF1
[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 25-02-2017 11:38 ]
Ach, ik heb makkelijk l#llen, ik speel geen online (competitieve) shooters meer, puur singleplayer en wat coop af en toe.
Vroeger met Quake zat ik ook echt te pielen totdat ik alles perfect had ingesteld
Ik had er zelfs speciaal een isdn-2 aansluiting voor genomen
Vroeger met Quake zat ik ook echt te pielen totdat ik alles perfect had ingesteld
Ah jammer! BF1 is echt wel een pareltje online!.. Moeilijk, frustrerend af en toe, maar echt heel tof-SaveMe- schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:46:
Ach, ik heb makkelijk l#llen, ik speel geen online (competitieve) shooters meer, puur singleplayer en wat coop af en toe.
Vroeger met Quake zat ik ook echt te pielen totdat ik alles perfect had ingesteldIk had er zelfs speciaal een isdn-2 aansluiting voor genomen
Ik kijk wel eens wat op YT. Ziet er wel echt bruut uit allemaal! Maar ik kom al tijd te kort met singleplayer games, dus multi komt er echt niet van. En je moet er wel tijd insteken, want als je casual een online shooter joined lig je meer voor pampus dan dat je rond rent
Ja dan zijn servers met alleen maar beginners wel handig bijvoorbeeld in zo'n situatie als die van jou!-SaveMe- schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:54:
Ik kijk wel eens wat op YT. Ziet er wel echt bruut uit allemaal! Maar ik kom al tijd te kort met singleplayer games, dus multi komt er echt niet van. En je moet er wel tijd insteken, want als je casual een online shooter joined lig je meer voor pampus dan dat je rond rent
Nou ik dacht eens die dogtag hunt te gaan doen die Poor Leno ook gedaan heeft. Server gehuurd voor 1 dag. Map rotatie aangezet en alle mappen toegevoegd. Blijkt dus dat de eerste map die je toevoegd ook de map is die als eerste geladen wordt.
Ik wilde op Suez gaan zoeken omdat je daar ook redelijk makkelijk naar alle spawn punten kan lopen. Dus toen maar weer alle mappen uit de rotatie gehaald en alleen Suez geselecteerd. Na een half uur lang alle spawn locaties afgerent te hebben, heb ik nu het idee dat rented servers niet mee doen in de dogtag hunt.
Iemand die dit kan bevstigen of kan ontkrachten ?
Had ik bijna voor 7 dagen een server gehuurd hiervoor omdat ik eigenlijk vrij weinig tijd heb.....
Ik wilde op Suez gaan zoeken omdat je daar ook redelijk makkelijk naar alle spawn punten kan lopen. Dus toen maar weer alle mappen uit de rotatie gehaald en alleen Suez geselecteerd. Na een half uur lang alle spawn locaties afgerent te hebben, heb ik nu het idee dat rented servers niet mee doen in de dogtag hunt.
Had ik bijna voor 7 dagen een server gehuurd hiervoor omdat ik eigenlijk vrij weinig tijd heb.....
XBL: MRE Inc
Haha dat meen je niet, een server huren om een dogtag te behalen...
Lol, eigenlijk best zielig idd....maar voor die 1,99 euro.....Kan daar nog geen biertje voor kopen in de kroeg....dus dan besteed ik het zo wel.....unfor schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 13:33:
Haha dat meen je niet, een server huren om een dogtag te behalen...
Overigens was ik niet de enige met dat idee. Ik zie ineens tig prive servers in de server browser....
Goede tips, ik ga zeker eens experimenteren met een aantal van die opties.poor Leno schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:03:
- FoV op 85 zetten
- Weapon DoF aanzetten
- Deadzone op 10 zetten
- ADS FoV uitzetten
- Motion Blur uitzetten
DoF - Depth of Field
FoV - Field of View
Sensitivity blijven verhogen ben ik geen voorstander van, als je eenmaal een setting vind die je goed ligt kun je het daar beter bij laten, je hebt namelijk ook te maken met muscle memory.
Nee, je kunt de headphones gewoon vinden op rented servers, is bevestigdMRE-Inc schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 13:30:
Nou ik dacht eens die dogtag hunt te gaan doen die Poor Leno ook gedaan heeft. Server gehuurd voor 1 dag. Map rotatie aangezet en alle mappen toegevoegd. Blijkt dus dat de eerste map die je toevoegd ook de map is die als eerste geladen wordt.
Maar je moet er wel steeds uit, om de map te laten reloaden.. Als iemand anders m heeft gepakt, spawnt ie neit meer. Je moet er voor zorgen dat niemand anders in je server wil.. Bijv alles, incl tanks en vliegtuigen, behalve melee uitzetten..
Nee, juist niet.. Met dat steeds te verhogen, train je natuurlijk die muscle memory he.. je wordt steeds snellerSD5k schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 13:45:
[...]
Sensitivity blijven verhogen ben ik geen voorstander van, als je eenmaal een setting vind die je goed ligt kun je het daar beter bij laten, je hebt namelijk ook te maken met muscle memory.
[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 25-02-2017 15:48 ]
Net op mijn eigen server idd een headset gevonden. Maar man dat opnemen op de console en afspelen, de audio eruit halen etc etc is echt klote werk....poor Leno schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:45:
[...]
Nee, je kunt de headphones gewoon vinden op rented servers, is bevestigd
Maar je moet er wel steeds uit, om de map te laten reloaden.. Als iemand anders m heeft gepakt, spawnt ie neit meer. Je moet er voor zorgen dat niemand anders in je server wil.. Bijv alles, incl tanks en vliegtuigen, behalve melee uitzetten..
En het dan ook nog juist decoden..MRE-Inc schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:49:
[...]
Net op mijn eigen server idd een headset gevonden. Maar man dat opnemen op de console en afspelen, de audio eruit halen etc etc is echt klote werk....
Jepp, succes
Ik ben in een keer al mijn ranks van Assault, medic, support en scout kwijt. Mee mensen last van?? Weet iemand hoe ik dit kan fixen.
Daarom wacht ik nog de tot iemand er een makkelijk tooltje van maakt of dat ie straks gewoon in de map ligt zoals met de crossbow. En de komende taken zullen niet minder lastig worden ben ik bangMRE-Inc schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:49:
[...]
Net op mijn eigen server idd een headset gevonden. Maar man dat opnemen op de console en afspelen, de audio eruit halen etc etc is echt klote werk....
Nee man.. dit is veel leukerMartinspire schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 16:41:
[...]
Daarom wacht ik nog de tot iemand er een makkelijk tooltje van maakt of dat ie straks gewoon in de map ligt zoals met de crisis. En de komende taken zullen niet minder lastig worden ben ik bang
En crisis
Verwijderd
Ik had gisteren wat raars. Speelde campaign in twee delen.
Dus ik als een malle headshots schieten voor de extra ribbons. Ik had er 3 in 1 potje. Daarna door naar de volgende campaign. Nog wat wat headshots gemaakt.
einde van het potje even naar mijn persoonlijke result page gegaan.
Aantal kils 2
Dus ik als een malle headshots schieten voor de extra ribbons. Ik had er 3 in 1 potje. Daarna door naar de volgende campaign. Nog wat wat headshots gemaakt.
Aantal kils 2
Hoe bedoel je bij campaign?Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:32:
Ik had gisteren wat raars. Speelde campaign in twee delen.
Aantal kils 2
En headshots tellen alleen maar als de laatste kogel (de kill) een headshot is, anders telt t niet
Daarnet samen conquest gespeeld met 3 tweakers squads , wat een kanloze potjes voor de tegenstander sjonge sjonge
Zeker nog eens doen !
PSN : Fruitsla379
Yes ook aangemeld voor de tweakerslijst. Hebben jullie gewoon een lading tweakers toegevoegd aan je xbox-account om samen te spelen? Of is er een xbox-tweakersgroep? Ik heb bijzonder weinig ervaring met hoe dit werkt :-).
Heb mij ook aan de lijst toegevoegd.
[ Voor 70% gewijzigd door Christiano007 op 26-02-2017 14:22 ]
Moest ook een keer tegen een clan (allemaal zelfde gamertag bijna) van 8-10 man in operations. Dat maakt al zo'n verschil als 2 van die squads zo samen werken. Op conquest kan je met 1 goeie squad al zoveel verschil maken.fruitsla2800 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 02:10:
Daarnet samen conquest gespeeld met 3 tweakers squads , wat een kanloze potjes voor de tegenstander sjonge sjongeZeker nog eens doen !
Gisteravond uiteindelijk toch nog die dogtag gehaald. Maar wat is dat morse ontcijferen klote zeg. Op verschillende mappen de morse code opgenomen, zowel rustige map qua geluid als wat drukkere map qua geluid. Toch blijft het lastig. Bij de 7e morse code had ik het geluk dat ik de eerste 5 letters goed had ontcijferd (ABBEY) en daaruit de naam van de volgende map kon opmaken. De rest van de tekens sloeg namelijk nergens op. Was leuk om te doen, maar begint op een gegeven moment wel vervelend te worden. Als het volgende gedeelte weer zo klote is met morse code, dan sla ik die over.
Uiteindelijk een uurtje of 9 over gedaan inclusief avondeten en 3x een server opnieuw moeten starten omdat ik per ongeluk bewoog tijdens het opnemen van de morse en de mcom dus ontploft.
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/27552140
Uiteindelijk een uurtje of 9 over gedaan inclusief avondeten en 3x een server opnieuw moeten starten omdat ik per ongeluk bewoog tijdens het opnemen van de morse en de mcom dus ontploft.
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/27552140
[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 26-02-2017 21:18 ]
Ook weer even een compilatie van mijn kant. Enjoy :-)
motabeatz.com
Ik zie dat jouw mikpunt soms wit en soms groen is, is dit bewust?NickySantoro schreef op zondag 26 februari 2017 @ 23:21:
[video]
Ik heb dit probleem namelijk op mijn PS4, mijn crosshair kleur is nu bv roze maar standaard mikpunt blijft wit?
Of mis ik nog ergens een setting ?
@donvalentino Kan je in hetzelfde rijtje aanpassen. Je hebt een hitkleur, headshotkleur en een regular kleurt.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Bedankt, denk dat ik dit dan over het hoofd heb gezien!The_Worst schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:47:
@donvalentino Kan je in hetzelfde rijtje aanpassen. Je hebt een hitkleur, headshotkleur en een regular kleurt.
Haha nice..... ook je vlieg skills.......Over je vliegskills gesproken..... op je website staat: Drop Beats, No Bombs....Klopt niet echt met wat je laat zien in je filmpjeNickySantoro schreef op zondag 26 februari 2017 @ 23:21:
[video]
Nieuw easteregg gevonden op Fort Vaux in de CTE:
en t1gge, een DICE developer liet al een hint los over eventuele eastereggs"
"RED IS A SIGNAL COLOR"
de "shithole"
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gf8CmiKjwlw]
En deze was al een tijdje bekend... freaky "Greg" (koosnaampje
)
"RED IS A SIGNAL COLOR"
de "shithole"
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gf8CmiKjwlw]
En deze was al een tijdje bekend... freaky "Greg" (koosnaampje
[ Voor 24% gewijzigd door Geronimous op 27-02-2017 21:59 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Haha scherpMRE-Inc schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:21:
[...]
Haha nice..... ook je vlieg skills.......Over je vliegskills gesproken..... op je website staat: Drop Beats, No Bombs....Klopt niet echt met wat je laat zien in je filmpje
motabeatz.com
En de rest maar wachten wachten en wachten.........Jeroenimoes schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:20:
"RED IS A SIGNAL COLOR"
de "shithole"
[video]
En deze was al een tijdje bekend... freaky "Greg" (koosnaampje)
[video]
[video]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Zijn de overige DLC datums eigenlijk ook al bekend?
Ben vanuit COD gewend dat dit eigenlijk vaak al bekend is.
Ben vanuit COD gewend dat dit eigenlijk vaak al bekend is.
[ Voor 192% gewijzigd door donvalentino op 28-02-2017 09:36 ]
Ik heb de afgelopen dagen steeds dat de tekst en het plaatje van het wapen waarmee ik gekilled ben niet kloppen (PS4). Meer mensen last van?
haha geniaal weer allemaal. Toch hoop ik stiekem misschien een zombiemode in BF1 zoals COD. Gewoon puur voor de fun haha!Jeroenimoes schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:20:
"RED IS A SIGNAL COLOR"
de "shithole"
[video]
En deze was al een tijdje bekend... freaky "Greg" (koosnaampje)
[video]
[video]
Ja, dat is sinds de laatste patch 'schering ende inslag'bassGunner schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:43:
Ik heb de afgelopen dagen steeds dat de tekst en het plaatje van het wapen waarmee ik gekilled ben niet kloppen (PS4). Meer mensen last van?
Ik weet dat er veel mensen zijn die er geen ruk om geven maar toevallig de Duke of Aosta (Cei-Rigotti) uit een normale battlepack te pakken. Ik ben er blij mee.
Ik scrap eigenlijk alles op de legendary skins (waarvan ik het wapen veel gebruik) na. Heb nu een mooie lijst:
Archduke (Hellriegel 1915)
Riot (Model 10-A)
Capone (1903 Hammerless)
Blue Devil (M1907 SL)
Duke of Aosta (Cei-Rigotti)
Rattlesnake (Lewis Gun)
Doughboy (BAR)
Dane (Madsen MG)
Habsburg (Repieterpistole M1912)
Arditi (Modello 1915)
Beast (Mars Automatic)
Bartek Bludgeon
Sawtooth Knife (4/5 puzzle pieces)
Ik wil nog graag de legendary skin van de Martini Henry, the Russian en de Automatico. Ik ben level 93 en heb geen enkele stuiver aan battlepacks besteed.
Ik scrap eigenlijk alles op de legendary skins (waarvan ik het wapen veel gebruik) na. Heb nu een mooie lijst:
Archduke (Hellriegel 1915)
Riot (Model 10-A)
Capone (1903 Hammerless)
Blue Devil (M1907 SL)
Duke of Aosta (Cei-Rigotti)
Rattlesnake (Lewis Gun)
Doughboy (BAR)
Dane (Madsen MG)
Habsburg (Repieterpistole M1912)
Arditi (Modello 1915)
Beast (Mars Automatic)
Bartek Bludgeon
Sawtooth Knife (4/5 puzzle pieces)
Ik wil nog graag de legendary skin van de Martini Henry, the Russian en de Automatico. Ik ben level 93 en heb geen enkele stuiver aan battlepacks besteed.
DICE hint op Twitter dat de DLC voor Premium op 7 maart komt 
(Ergens had ik dat al voorspeld.. Battlefront kwam ook op 22 maart uit (2 weken later dus, voor non premium.. Ik denk dat ze datzelfde model gewoon aanhouden)
(Ergens had ik dat al voorspeld.. Battlefront kwam ook op 22 maart uit (2 weken later dus, voor non premium.. Ik denk dat ze datzelfde model gewoon aanhouden)
Grappig, ik werd gisteren na een potje conquest bedankt door iemand -> "best medic i ever played with, thanks". Toch wel gaaf dat mensen de moeite nemen om dat naar je te sturen, terwijl ik echt geen goede speler ben.
Ik ben geen goede sniper, maar moest hem nog op leveltje 10 krijgen om wapens vrij te spelen.
Maar deze was wel lekker!
Jammer van die stok in mijn hoofd op het laatst
Hoe voelt het rijden in de jeeps en motorfietsen in Battlefield? 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4d3onSCvMUE]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4d3onSCvMUE]
Prachtig. Gewoon altijd proberen omdat het kan haha dat doe ik ook. En als ie dan lukt dan kun je lekker recorden met je xbox! Wel jammer van die knife death hahanexhil schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:49:
Ik ben geen goede sniper, maar moest hem nog op leveltje 10 krijgen om wapens vrij te spelen.
[video]
Netjes vanuit een hoek. Maar na level 10 gelijk weg van die campingplek anders kom ik even langs met een knuppelnexhil schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:49:
[video]
Rustaagh!PSYVIRII schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:28:
[...]
Netjes vanuit een hoek. Maar na level 10 gelijk weg van die campingplek anders kom ik even langs met een knuppel![]()
Ik ben alweer medic & Support!
Verwijderd
nice!nexhil schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:49:
[video]
Net als mensen die in een beomoth zitten proberen te raken
Lees helaas nog niet erg veel positieve reacties over de nieuwe maps. De potjes schijnen zeer ongebalanceerd te zijn. Veel potjes die eindigen met 1000 - <500. 😐
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik weiger nog eens €60 (of €50) uit te geven voor een game.
Wacht wel tot ze met 50% korting worden verkocht ofzo..
Bij R6: Siege ook de season pass pas gekocht toen hij €18 was. Dat vind ik wel acceptabele bedragen.
Bij R6: Siege ook de season pass pas gekocht toen hij €18 was. Dat vind ik wel acceptabele bedragen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
BF1 is nu dik in de aanbieding op PS, via EA sale
Ik heb 'em vanaf het begin.poor Leno schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:42:
BF1 is nu dik in de aanbieding op PS, via EA sale
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik denk dat het met map kennis te maken heeft. Zo was het ook toen BF1 net gereleased werd. Denk dat het niet iets is om zorgen over te makenThe_Worst schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:15:
Lees helaas nog niet erg veel positieve reacties over de nieuwe maps. De potjes schijnen zeer ongebalanceerd te zijn. Veel potjes die eindigen met 1000 - <500. 😐
https://www.battlefield.c...488301589244&sf52863044=1
pff die andere mappacks worden ook wel dik als ik die tekst zo lees
pff die andere mappacks worden ook wel dik als ik die tekst zo lees
Ik heb er alweer 150 uur in zitten maar deze tips van jou heb ik toch maar even onderzocht! vooral dat FoV is een verademing, alsof ik 2x zoveel kan waarnemen.poor Leno schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:03:
- FoV op 85 zetten
- Weapon DoF aanzetten
- Deadzone op 10 zetten
- ADS FoV uitzetten
- Motion Blur uitzetten
DoF - Depth of Field
FoV - Field of View
Verder heb ik alles gezet zoals jij het hebt neergezet en het bevalt uitstekend.
Wel heb ik nog een vraag: deadzone op 10 zetten?!?! waar kan ik dat vinden en wat doet dat?
En kan jij ook misschien uitleggen wat DoF precies doet?
Als extra tip kan ik nog toevoegen; je minimap op 130% zetten!
Oee minimap groter maken? Klinkt goed!Niek-panna schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:31:
[...]
Ik heb er alweer 150 uur in zitten maar deze tips van jou heb ik toch maar even onderzocht! vooral dat FoV is een verademing, alsof ik 2x zoveel kan waarnemen.
Verder heb ik alles gezet zoals jij het hebt neergezet en het bevalt uitstekend.
Wel heb ik nog een vraag: deadzone op 10 zetten?!?! waar kan ik dat vinden en wat doet dat?
Deadzone zit in het advanced tabje, bij controls.. Het allerbovenste slidertje, makkelijk over het hoofd te zien.Niek-panna schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:31:
[...]
Ik heb er alweer 150 uur in zitten maar deze tips van jou heb ik toch maar even onderzocht! vooral dat FoV is een verademing, alsof ik 2x zoveel kan waarnemen.
Het houdt in dat hoe lager je die zet, hoe eerder je joystickje reageert zodra je m aanraakt. (links rechts etc)
Sommigen willen dat deze gelijk reageert (want = snellere reactie), anderen willen liever bijvoorbeeld eerst een milimeter bewegen voordat de movement begint.
Stel je hebt je duim altijd een beetje wiebelig op het stickje, dan is een te lage deadzone niet fijn, want dan loop je van links naar rechts of boven naar beneden te zwiepen (vooral bij hele hoge sensitivity) , terwijl je eigenlijk probeert gewoon recht vooruit te lopen.
Zie het als een soort buffer
Ik heb m nu op 5 staan.
DoF is Depth of Field.
DoF op je wapen wil zeggen, dat als je ADS'ed (over loop kijkt) en DoF uit hebt staan, dat je wapen van voor naar achter scherp is.. zowel achterste als voorste sights.
Als je de DoF aan hebt staan, dan wordt je hele wapen blurry (onscherp) behalve je voorste sight.
Ik vind het fijner om deze aan te hebben staan, omdat mn eigen focus dan gelijk naar de voorste sight wordt getrokken, ipv afgeleid wordt door de rest van het wapen, en ik een fractie van een seconde nodig heb om te ontcijferen welke van de sights het nou precies is.
Maar dit is een kwestie van gewenning
Als je trouwens je FoV aanpast, dan kun je gelijk ook de sensitivity van je sticks hoger zetten
Huh, kijken jullie nooit naar de intellingen??
[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 28-02-2017 21:37 ]
Weinig ja haha. Bij het begin een keer. en als iets werkt dan werkt het.poor Leno schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:34:
[...]
n kun je gelijk ook de sensitivity van je sticks hoger zetten
[...]
Ik heb het spel gisteren gehaald voor de PS4
Speelt lekker weg.. Mocht iemand mij willen toevoegen (ik heb me al voor de lijst aangemeld maar ik kan niks zien?) mijn naam is: TheDaan91
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Fijn uitgelegd!poor Leno schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:34:
[...]
Deadzone zit in het advanced tabje, bij controls.. Het allerbovenste slidertje, makkelijk over het hoofd te zien.
Het houdt in dat hoe lager je die zet, hoe eerder je joystickje reageert zodra je m aanraakt. (links rechts etc)
Sommigen willen dat deze gelijk reageert (want = snellere reactie), anderen willen liever bijvoorbeeld eerst een milimeter bewegen voordat de movement begint.
Stel je hebt je duim altijd een beetje wiebelig op het stickje, dan is een te lage deadzone niet fijn, want dan loop je van links naar rechts of boven naar beneden te zwiepen (vooral bij hele hoge sensitivity) , terwijl je eigenlijk probeert gewoon recht vooruit te lopen.
Zie het als een soort buffer
Ik heb m nu op 5 staan.
DoF is Depth of Field.
DoF op je wapen wil zeggen, dat als je ADS'ed (over loop kijkt) en DoF uit hebt staan, dat je wapen van voor naar achter scherp is.. zowel achterste als voorste sights.
Als je de DoF aan hebt staan, dan wordt je hele wapen blurry (onscherp) behalve je voorste sight.
Ik vind het fijner om deze aan te hebben staan, omdat mn eigen focus dan gelijk naar de voorste sight wordt getrokken, ipv afgeleid wordt door de rest van het wapen, en ik een fractie van een seconde nodig heb om te ontcijferen welke van de sights het nou precies is.
Maar dit is een kwestie van gewenning
Als je trouwens je FoV aanpast, dan kun je gelijk ook de sensitivity van je sticks hoger zetten
[...]
En heb het gevonden en meteen op 5 gezet! 😊
Verder was ik niet zo van de instellingen maar meer omdat ik niet echt wist wat het allemaal deed.
Mijn dank is groot. Op naar de 2.0 kill/death ratio
Heeft iemand nog meer moeite met het openen van battlepacks vanavond??
yep, misschien komt het door de problemen die nu bij Amazon zijn? (Weet niet waar Dice zijn servers heeft staan) Traag en dan vervolgens niet openen of gekochte battlepacks van scraps die ineens weg zijn..frank131331 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:36:
Heeft iemand nog meer moeite met het openen van battlepacks vanavond??
https://powershellisfun.com
Vandaag ook zoiets raars. Meerdere wapens die niet meer vuren. Het boordkanon van een Landship (verschillende potjes) en een tankhunter kit (dat was erg balen) weigerden dienst
¯\_(ツ)_/¯
Ik heb je instellingen ook overgenomen, enorm bedankt voor het posten, ik kon alleen bovenstaande niet vinden.poor Leno schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:03:
• Slowdown aan. Dwz, als je op een target zit
Aan een andere FoV moest ik even wennen, maar zou nu niet meer terug kunnen.
Dat is de instelling meteen onder 'auto rotation'DeWaanzin schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 07:29:
[...]
Ik heb je instellingen ook overgenomen, enorm bedankt voor het posten, ik kon alleen bovenstaande niet vinden.
Aan een andere FoV moest ik even wennen, maar zou nu niet meer terug kunnen.
Hmmmmmmm zo te zien DLC toch pas op 14 maart.. nog niet officieel, maar anders hadden we gisteren meer info en officiële releasedate gehad..
https://pvplive.net/c/bat...all-not-pass-release-date
Ben echt wel toe aan nieuwe maps en Operations..
[ Voor 25% gewijzigd door poor Leno op 01-03-2017 09:13 ]
EA en DICE hebben de eerste details onthuld van alle vier de expansion packs die inbegrepen zijn in de Battlefield 1 Premium Pass: They Shall Not Pass, In the Name of the Tsar, Turning Tides en Apocalypse.
Spelers kunnen hun moederland verdedigen als het Franse leger en vechten in besneeuwde ravijnen met het Russische leger. Spelers kunnen ook meedoen aan maritieme confrontaties en de geschiedenis naspelen in de meest beruchte gevechten van de Eerste Wereldoorlog. De uitbreidingspakketten bevatten daarnaast zestien nieuwe multiplayer-maps, twintig nieuwe wapens en nieuwe eliteklassen. Verder krijgen Battlefield 1 Premium Pass-leden twee weken eerder toegang tot elk niet-uitgebracht uitbreidingspakket, plus veertien Superior Battlepacks, prioriteitstoegang tot servers en nog veel meer.
De vier thematische digitale uitbreidingspakketten bestaan uit:
They Shall Not Pass: Speel als het Franse leger. Doe mee aan de gevechten in de hel van Verdun, en vecht in Fort de Vaux waar een strijd woedt in de met gas gevulde gangen. Doe mee aan de grootste Franse tankaanval van de oorlog bij de oevers van de Aisne-rivier.
In the Name of the Tsar: Betreed met het Russische leger het grootste front van de Eerste Wereldoorlog. Sluit je aan bij de huzaren tijdens het Broesilov-offensief in Galicië (Oost-Europa). Doe mee aan de schermutselingen van de Albion-aanval in een ijskoude archipel en vecht in de besneeuwde ravijnen van de verraderlijke Łupków-pas.
Turning Tides: Doe mee aan de amfibische oorlogvoering van de Eerste Wereldoorlog. Stort je met de nieuwe torpedojager in maritieme confrontaties. Leer alles over het Coastal Class-luchtschip in de interactie tussen land, lucht en zee. Doe mee aan de aanval op de haven van Zeebrugge en bestorm de stranden in de eerste dagen van de Slag om Gallipoli.
Apocalypse: Ga het gevecht aan in de beruchtste gevechten van de Eerste Wereldoorlog. Verover zwaarbevochten terrein met bruut gereedschap en unieke wapens geboren uit wanhoop en impasses.
Spelers kunnen hun moederland verdedigen als het Franse leger en vechten in besneeuwde ravijnen met het Russische leger. Spelers kunnen ook meedoen aan maritieme confrontaties en de geschiedenis naspelen in de meest beruchte gevechten van de Eerste Wereldoorlog. De uitbreidingspakketten bevatten daarnaast zestien nieuwe multiplayer-maps, twintig nieuwe wapens en nieuwe eliteklassen. Verder krijgen Battlefield 1 Premium Pass-leden twee weken eerder toegang tot elk niet-uitgebracht uitbreidingspakket, plus veertien Superior Battlepacks, prioriteitstoegang tot servers en nog veel meer.
De vier thematische digitale uitbreidingspakketten bestaan uit:
They Shall Not Pass: Speel als het Franse leger. Doe mee aan de gevechten in de hel van Verdun, en vecht in Fort de Vaux waar een strijd woedt in de met gas gevulde gangen. Doe mee aan de grootste Franse tankaanval van de oorlog bij de oevers van de Aisne-rivier.
In the Name of the Tsar: Betreed met het Russische leger het grootste front van de Eerste Wereldoorlog. Sluit je aan bij de huzaren tijdens het Broesilov-offensief in Galicië (Oost-Europa). Doe mee aan de schermutselingen van de Albion-aanval in een ijskoude archipel en vecht in de besneeuwde ravijnen van de verraderlijke Łupków-pas.
Turning Tides: Doe mee aan de amfibische oorlogvoering van de Eerste Wereldoorlog. Stort je met de nieuwe torpedojager in maritieme confrontaties. Leer alles over het Coastal Class-luchtschip in de interactie tussen land, lucht en zee. Doe mee aan de aanval op de haven van Zeebrugge en bestorm de stranden in de eerste dagen van de Slag om Gallipoli.
Apocalypse: Ga het gevecht aan in de beruchtste gevechten van de Eerste Wereldoorlog. Verover zwaarbevochten terrein met bruut gereedschap en unieke wapens geboren uit wanhoop en impasses.
Xbox Live: Miesjh NL
Maar goed, nog geen officiele release date gecommuniceerd wel?
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.