Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Mmm dat lvl 10 support wapen valt wel tegen eerlijk gezegd. Hoge spread en ook weer weinig ammo. Dan kies ik toch liever voor de BAR.
OEH!!!!!!!!!! DAAR GAAN WE WEER!!!!!!! *O*

Meer duidelijk over de 'Phantom'

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/Vwc7RWkmjcKi3txHCwo1yI7Qr24SPjzQsMIkeAWTbKM.jpg?w=879&s=5328141d1c3eb627ae8c2fa24b81502a

Hier staan alle nieuwtjes over het hoe en wat..

https://wiki.gamedetectiv...x.php?title=Battlefield_1

Hier nog een klein beetje van Jack Frags erover :)

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 19-02-2017 17:53 ]

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-11 16:12
raro007 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:31:
Recon + bar storm + AA sight = op
AA sight vind ik erg belangrijk.
Het verslaat geen hellriegel maar voor mij komt hij in de buurt.
20 vs 60 kogels :(
Recon? wat bedoel je daarmee? :?

PSN ID: RedrumNL

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
To easy schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:21:
Mmm dat lvl 10 support wapen valt wel tegen eerlijk gezegd. Hoge spread en ook weer weinig ammo. Dan kies ik toch liever voor de BAR.
huot is niet zo fijn ik ben ook terug gegaan naar de bar-storm.
zelfde met de medic sweeper blijft beter en sniper blijf ik de russian 1895 trench gebruiken voor mid combat.
wat blijft over is de hellrieger XD
Niek-panna schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:08:
[...]

Recon? wat bedoel je daarmee? :?
sorry ik bedoelde support class, de andere begrepen mij door de wapen. :P

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Na de update heb ik het idee dat de Battlepacks menu (dus als je battlepack opent) trager is dan voorheen
Je kan niet meteen doorlkikken etc.

Blijf het ook jammer vinden dat iedereen nu moet tegelijk kan kiezen voor tanks :P

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

unfor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 01:07:
[...]Dan kom je in het territorium van de Madsen, een zeer underrated MG.
Tot voor kort speelde ik altijd met de BAR, zo'n 9k kills in totaal mee gemaakt.
Thanks,

Ben nu met de Madsen aan het spelen ipv de BAR, die Madsen speelt idd ook lekker.

XBL: theArthurrrr

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oDcfIaOgNcmatcCOjl1pdXHt/full.jpg

Flink even bezig geweest gosteravond/nacht, maar het is gelukt! Met poorLeno_NL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jnzfaHK1KDZt1rMtbqzltNsg/full.jpg

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Nou, na een avond en nacht puzzelen, zoeken, morse ontcijferen, meer zoeken, vloeken, lol
maken, zoeken, is de (eerste?) Phantom dogtag voor Jeroenimous en mij binnen!! *O* *O* *O*

Wat een ontzettend leuke zoektocht was dat zeg!

Tips:
  • Zorg dat je een zo clean mogelijk geluid hebt opgenomen van de morse, zonder alle achtergrond oorlogsgeluiden e.d.
  • Een MCom die beschut binnen staat is het beste.
  • Gehurkt, met gezicht recht naar MCom geeft mooiste geluid.
  • Geen stapppen naar achter doen, of aan zijkant gaan staan tijdens recorden, dan ontploft ie, en dan kun je weer op zoek naar een nieuwe headphone, in een nieuwe server }:|
  • Het werkt in lege servers (in volle is het niet te doen)
  • Morse 5 en 6 zijn het lastigste.
  • Het hoeft niet perse een Conquest map te zijn.
  • Als je headphone hebt gepakt en perongeluk dood gaat, moet je een nieuwe server zoeken }:|
Stappenplan is als volgt:
  • Server in.
  • Headphone zoeken.
  • Morse recorden (zorg dat je 5 min clips hebt zodat de code zich vaak genoeg herhaalt; bij het decoden op de morse site is het soms best wel gekloot.. Met moeite kun je soms de locatie eruit opmaken.. je hebt bijna nooit een mooie strakke morse.
  • Video kopieren naar usb stick.
  • Video omzetten met tutorial in VLC (nieuwste 2.4.4. versie) naar mp3.
  • Uploaden en decoderen op morse site.
  • Naar map gaan en locatie die in de morse staat.
  • Symbooltje vinden, op je buik met gezicht er bijna tegenaan, op geluidje wachten.
  • Dan kun je: of in die server blijven en op die map de volgende headphone en MCom zoeken, of je kunt naar een andere server waar je de headphones en MComs makkelijk kunt vinden. (ik vond Ballroom Blitz hier makkelijk voor, alleen was het omgevingsgeluid bij de MCom best storend voor je recording.
  • Nieuwe headphone vinden
  • MCom zoeken.
  • Recorden
  • Herhaal totdat je ze allemaal hebt! :>
Ik kan niet wachten op meer! En echt fantastisch hoe ze die allemaal hebben weten in te bouwen EN diegenen die dit hebben weten uit te 'vogelen' (no pun intended - de duif op het einde trouwens moest bij mij 4x langsvliegen voordat ik het geluidje kreeg.. Even paar keer in en uit de molen, en 2 min wachten)

Deze site goed lezen en de links volgen.

*O*

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 20-02-2017 11:34 ]

• Niek-panna
poor Leno schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:18:
Nou, na een avond en nacht puzzelen, zoeken, morse ontcijferen, meer zoeken, vloeken, lol
maken, zoeken, is de (eerste?) Phantom dogtag voor Jeroenimous en mij binnen!! *O* *O* *O*

Tips:
  • Zorg dat je een zo clean mogelijk geluid hebt opgenomen van de morse, zonder alle achtergrond oorlogsgeluiden e.d.
  • Geen stapppen naar achter doen, of aan zijkant gaan staan tijdens tecorden, dan ontploft ie, en dan kun je weer op zoek naar een nieuwe headphone }:|
  • Als je headphone hebt gepakt en perongeluk dood gaat, moet je een nieuwe server zoeken }:|
  • Server in.
  • Headphone zoeken.
  • Morse recorden (zorg dat je 5 min clips hebt zodat de code zich vaak genoeg herhaalt; bij het decoden op de morse site is het soms best wel gekloot.. Met moeite kun je soms de locatie eruit opmaken.. je hebt bijna noit een mooie strakke morse.
  • Video omzetten met tutorial in VLC naar mp3.
  • Symbooltje vinden, op je buik met gezicht er bijna tegenaan, op geluidje wachten.
  • Dan kun je: of in die server blijven en op die map de volgende headphone en MCom zoeken, of je kunt naar een andere server waar je de headphones en MComs makkelijk kunt vinden. (ik vond Ballroom Blitz hier makkelijk voor, alleen was het omgevingsgeluid bij de MCom best storend voor je recording.
  • MCom zoeken.
  • Recorden
Ik kan niet wachten op meer! En echt fantastisch hoe ze die allemaal hebben weten in te bouwen EN diegenen die dit hebben weten uit te 'vogelen' (no pun intended - de duif op het einde trouwens moest bij mij 4x langsvliegen voordat ik het geluidje kreeg.. Even paar keer in en uit de molen, en 2 min wachten)

*O*
Holy fuck waar haal je de tijd en geduld vandaan zeg, respect.

Maar ik laat deze dogtag absoluut even schieten.

Niek-panna schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:23:
[...]

Holy fuck waar haal je de tijd en geduld vandaan zeg, respect.

Maar ik laat deze dogtag absoluut even schieten.
Thnx :)

In eerste instantie dacht ik dat ook, maar als je er eenmaal bezig bent is het echt ontzettend leuk en spannend om te doen! Weer eens wat anders dan een avondje gewoon Battlefielden :D

Ik denk dat we ongeveer 7 uur er mee bezig zijn geweest..

Ik verwacht dat je, net zoals bij Phantom in BF4, deze dogtag nodig hebt om door te kunnen gaan met de zoektocht.. (deze heet tenslotte "The Beginning)

En dan zul je net zien, uiteindelijk krijg je iets heel vets ervoor, en als je dan nog moet gaan beginnen, en alle stages (Begin, midden, einde?) moet doen achter elkaar, dan ben je waarschijnlijk echt heel lang bezig..

Deze morsecode vond ik wel heel intrigerend:
ALLIES CAN BE CLOTHED AS ENEMIES. ENEMIES CAN BE CLOTHED AS ALLIES. ALWAYS USE ID

Misschien is de ultimate reward wel een vijandige uniform-skin die je kunt equippen, zodat je bij de tegenstander kunt infiltreren? :D

Video van Jack Frags erover.. natuurlijk nadat we m al hebben gevonden |:(

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 20-02-2017 11:51 ]

• To easy
poor Leno schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:32:
[...]

Thnx :)

In eerste instantie dacht ik dat ook, maar als je er eenmaal bezig bent is het echt ontzettend leuk en spannend om te doen! Weer eens wat anders dan een avondje gewoon Battlefielden :D

Ik denk dat we ongeveer 7 uur er mee bezig zijn geweest..

Ik verwacht dat je, net zoals bij Phantom in BF4, deze dogtag nodig hebt om door te kunnen gaan met de zoektocht.. (deze heet tenslotte "The Beginning)

En dan zul je net zien, uiteindelijk krijg je iets heel vets ervoor, en als je dan nog moet gaan beginnen, en alle stages (Begin, midden, einde?) moet doen achter elkaar, dan ben je waarschijnlijk echt heel lang bezig..

Deze morsecode vond ik wel heel intrigerend:
ALLIES CAN BE CLOTHED AS ENEMIES. ENEMIES CAN BE CLOTHED AS ALLIES. ALWAYS USE ID

Misschien is de ultimate reward wel een vijandige uniform-skin die je kunt equippen, zodat je bij de tegenstander kunt infiltreren? :D

Video van Jack Frags erover.. natuurlijk nadat we m al hebben gevonden |:(

[video]
Aardig no-life haha, maar wel knap gedaan :)

• To easy
raro007 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:25:
[...]

huot is niet zo fijn ik ben ook terug gegaan naar de bar-storm.
zelfde met de medic sweeper blijft beter en sniper blijf ik de russian 1895 trench gebruiken voor mid combat.
wat blijft over is de hellrieger XD

[...]

sorry ik bedoelde support class, de andere begrepen mij door de wapen. :P
Ja idd alleen de lvl 10 wapen van assault de hellriegel lijkt het echt waard. Opzich wel jammer, maar aan de andere kant heb je zo wel meer soorten wapens die gebruikt worden in een potje!
To easy schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:03:
[...]

Aardig no-life haha, maar wel knap gedaan :)
Haha, achja, zoals ik al zei: Of je nu dit doet of een avondje/twee avondjes (of 3-4-5) gewoon Battlefield speelt.. Dit was een enorm leuke ervaring :)

Trouwens vet dat de initialen C.M. op de dogtag referen naar Charles Masterman (laaste morsecode: Master Man)

Wikipedia: Charles Masterman

• To easy
poor Leno schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:10:
[...]

Haha, achja, zoals ik al zei: Of je nu dit doet of een avondje/twee avondjes gewoon Battlefield speelt.. Dit was een enorm leuke ervaring :)

Trouwens vet dat de initialen C.M. op de dogtag referen naar Charles Masterman (laaste morsecode: Master Man)

Wikipedia: Charles Masterman
Ja dat is ook zo. En wat je zegt je kunt het eigenlijk beter nu doen dan dat alle secrets tegelijk komen enzo. Ben wel benieuwd of je echt wat krijgt aan het einde van de rit!
NIeuw wapen in de CTE uitgerold :)

Deze keer dus niet met warbonds kopen, of gratis, maar unlocken :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/m8E5YyD2ibp03DTqqxd9rrVODH0tQeyxdhimHMZYBi4.jpg?w=458&s=f7ea48faf8b6298504dc608c1b783259

• donvalentino

donvalentino

Man, kan niet wachten op die nieuwe maps, heb er zin in.
Die nieuwe game mode lijkt me overigens ook echt gaaf.

Mensen al meer nieuws over een eventuele release date :)?

• To easy
poor Leno schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:28:
NIeuw wapen in de CTE uitgerold :)

Deze keer dus niet met warbonds kopen, of gratis, maar unlocken :)

[afbeelding]
Oee lijkt wel een early AK. Dan toch maar ff met de automatico gaan spelen. Maar dit komt dus pas met de nieuwe dlc?

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-11 14:23

TRK

Voor de mensen die de Premium Pass nog niet hebben, je krijt nu naast de Battlefield 1 Premium Pass ook de Deluxe Edition Upgrade-bundel erbij voor 49,99. Is tot 15 maart beschikbaar zag ik dus gelijk aangeschaft!

https://store.playstation...02387_00-PREMIUMPASSDELUP

[ Voor 27% gewijzigd door TRK op 20-02-2017 14:08 ]

• Niek-panna
TRK schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:07:
Voor de mensen die de Premium Pass nog niet hebben, je krijt nu naast de Battlefield 1 Premium Pass ook de Deluxe Edition Upgrade-bundel erbij voor 49,99. Is tot 15 maart beschikbaar zag ik dus gelijk aangeschaft!

https://store.playstation...02387_00-PREMIUMPASSDELUP
En als je al de Deluxe Edition hebt :O

• TRK

TRK

Niek-panna schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:11:
[...]

En als je al de Deluxe Edition hebt :O
Dan heb je altijd die premium pass met 2 weken early acces nog ;)

• To easy
TRK schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:14:
[...]

Dan heb je altijd die premium pass met 2 weken early acces nog ;)
Ja extra korting zou dan ook wel fijn zijn...

• Niek-panna
To easy schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:18:
[...]

Ja extra korting zou dan ook wel fijn zijn...
Ik kan mij herinneren dat je eigenlijk nooit korting krijgt op die 49,95,- van Premium :/

Niek-panna schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:32:
[...]

Ik kan mij herinneren dat je eigenlijk nooit korting krijgt op die 49,95,- van Premium :/
Die kortiing komt ergens na de tweede DLC, tegen de 3e aan..

Dit had ik met Battlefront.. had ik eindelijk toch maar besloten om de Premium te kopen ivm de DLC's, ging ie echt 1 DAG!!!! erna voor 40% off.. En ik kreeg mn geld niet terug :( :'(

• To easy
poor Leno schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:47:
[...]

Die kortiing komt ergens na de tweede DLC, tegen de 3e aan..

Dit had ik met Battlefront.. had ik eindelijk toch maar besloten om de Premium te kopen ivm de DLC's, ging ie echt 1 DAG!!!! erna voor 40% off.. En ik kreeg mn geld niet terug :( :'(
Ja dat is echt bad luck. Ik koop geen DLC pass meer ik wacht wel gewoon 2 weken langer want ik heb het premium gedeelte al. En hoe vet ik battlefield 1 ook vind ik denk dat ik mappack 3 niet haal als ik dan nog speel heb ik ook wel voldoende aan de maps die ik dan heb. En anders koop ik ze wel 4 keer los wat mij dan uit eindelijk misschien een 10tje extra kost.
To easy schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:20:
[...]

Ja dat is echt bad luck. Ik koop geen DLC pass meer ik wacht wel gewoon 2 weken langer want ik heb het premium gedeelte al. En hoe vet ik battlefield 1 ook vind ik denk dat ik mappack 3 niet haal als ik dan nog speel heb ik ook wel voldoende aan de maps die ik dan heb. En anders koop ik ze wel 4 keer los wat mij dan uit eindelijk misschien een 10tje extra kost.
Je bedoelt het Deluxe gedeelte neem ik aan?

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 15:04

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Server issues op dit moment.. meer mensen last van?

If it aint fixed, it's broken.

• steefje
  • Laatst online: 22:23
Tjebakka schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:12:
Ja ik ook op de ps4. Kak zooi

PSN ID Binloading_nl

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:08
Tjebakka schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:12:
Enorm. Vooral veel last van hits die niet reggen. :?

• To easy
poor Leno schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:55:
[...]

Je bedoelt het Deluxe gedeelte neem ik aan?
Ja dat bedoelde ik idd :)

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 02:14
Alweer gekloot met die servers. Ben ik een keer vrij.

• To easy
Zelfde hier kom niet eens online....

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 12:39
poor Leno schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:18:

Tips:
  • Geen stapppen naar achter doen, of aan zijkant gaan staan tijdens recorden, dan ontploft ie, en dan kun je weer op zoek naar een nieuwe headphone, in een nieuwe server }:|
  • Server in.
  • Headphone zoeken.
  • Morse recorden (zorg dat je 5 min clips hebt zodat de code zich vaak genoeg herhaalt; bij het decoden op de morse site is het soms best wel gekloot.. Met moeite kun je soms de locatie eruit opmaken.. je hebt bijna nooit een mooie strakke morse.
  • Video omzetten met tutorial in VLC (nieuwste 2.4.4. versie) naar mp3.
  • MCom zoeken.
  • Recorden

*O*
Held Hahaha _/-\o_ _/-\o_ Als je dat dus zonder de tutorial van JF hebt gedaan ben je helemaal een held !!!!

Ik denk dat ik het ook eens ga doen. Even kijken of mijn vriendin hiervoor te porren is om mee te doen. Denk alleen wel dat ik op mijn telefoon de voicerecorder aanzet als ik de morse code moet opnemen. Geluid via de headset en dan de mic van de telefoon ertegen aan en opnemen. Daarna direct op de laptop zetten.

XBL: MRE Inc

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:22
Zag net dit filmpje, deze gast doet het goed met een Artillery Truck:
YouTube: Battlefield 1 - Artillery truck - It's just dirty.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Jumpman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:01:
Zag net dit filmpje, deze gast doet het goed met een Artillery Truck:
YouTube: Battlefield 1 - Artillery truck - It's just dirty.
Saaie speler, neemt geen risico's.
Hier ik in een arty truck, heb zijn filmpje niet helemaal gekeken maar ik vermoed dat ik in deze 2.5 minuten meer kills pak dan hem in een hele game ;)

• To easy
unfor schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:10:
[...]

Saaie speler, neemt geen risico's.
Hier ik in een arty truck, heb zijn filmpje niet helemaal gekeken maar ik vermoed dat ik in deze 2.5 minuten meer kills pak dan hem in een hele game ;)
[video]
Haha maar jij had ook ff vies geluk aan het begin. Dikke multikill van 6 ofzo?

• unfor
To easy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 00:53:
[...]

Haha maar jij had ook ff vies geluk aan het begin. Dikke multikill van 6 ofzo?
Daarom sla ik altijd vlag A en B over en rush ik direct naar het midden.
Dan vang je in de meeste gevallen de armored truck met 5 man er in.
Het team dat het midden eerst veroverd heeft direct al een groot voordeel, ik zie teveel mensen tijd te verdoen op de eerste vlaggen.

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 21-02-2017 01:11 ]

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik ben assault rang 50 (8 miljoen punten ofzo) maar ingame geeft ie aan dat ik nog level met deze class.

Net als de dogtag, rang 50 class assault, heb ik ook niet gekregen terwijl ik dat allang ben.
Weet iemand hoe dit kan?

En blijf het vreemd vinden dat ik voor de zesde week op rij maar 1 nieuwe medal krijg, maar daar heeft iedereen last van volgens mij.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:04
Na het geklooi met controllers (heb ook de nacon controller) heb ik een Xim4 gekregen van een maat van mij. Werkt uitstekend.
Niet dat ik nu supergoed ben want ik ken de mappen nog niet door en door en scoor dus niet veel meer punten in conquest als ervoor maar ik raak toch al eens iets en kan ook wat verdedigen

• donvalentino

donvalentino

Ricloo86 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:44:
Ik ben assault rang 50 (8 miljoen punten ofzo) maar ingame geeft ie aan dat ik nog level met deze class.

Net als de dogtag, rang 50 class assault, heb ik ook niet gekregen terwijl ik dat allang ben.
Weet iemand hoe dit kan?

En blijf het vreemd vinden dat ik voor de zesde week op rij maar 1 nieuwe medal krijg, maar daar heeft iedereen last van volgens mij.
Klopt, dit vind ik ook vreemd. Assault level 47 maar kreeg gister een medal of afbeelding te zien "" Rank 11" ??

• unfor
Iedereen begint vanaf 10 na de patch, ook al had je genoeg xp voor lv50.

• Ricloo86
unfor schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:22:
Oke dat wist ik dus niet, maar slaat dus echt nergens op dat ze dat zo doen.

Bedoel dat hadden ze gewoon moeten stoppen met doortellen van de punten zoals je met je rang doet, daar ga ik niet vanuit dat je punten naar 101 krijgt.
Maar in dit geval had dit gewoon gemoeten.

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:34
unfor schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:22:
Nee toch? Ik ben level 14 met de medic maar heb daar na de patch nog niet mee gespeeld.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Engineer Stewie schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:03:
Na het geklooi met controllers (heb ook de nacon controller) heb ik een Xim4 gekregen van een maat van mij. Werkt uitstekend.
Niet dat ik nu supergoed ben want ik ken de mappen nog niet door en door en scoor dus niet veel meer punten in conquest als ervoor maar ik raak toch al eens iets en kan ook wat verdedigen
Oh oh... je hebt het XIM4 woord gezegd! Nu gaat iedereen je haten!!!

Ik heb er ook 1, heeeeeeerlijk om mee te spelen. Iedereen roept "is cheaten!!!" maar is niet zo. Ik kom van de pc af en wilde niet elk jaar weer 1000 euro aan een nieuwe pc spenderen. Community op de console is gezelliger en groter. Dus als ik dan met mijn muis en kb kan spelen op een console is dat een verademing!!!

En komt bij, hij is voor iedereen beschikbaar. Zelfde als met racegames. Je hebt mensen met controller en mensen met een stuur.

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Jedi Geub schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:15:
[...]

Ik heb er ook 1, heeeeeeerlijk om mee te spelen. Iedereen roept "is cheaten!!!" maar is niet zo. Ik kom van de pc af en wilde niet elk jaar weer 1000 euro aan een nieuwe pc spenderen. Community op de console is gezelliger en groter. Dus als ik dan met mijn muis en kb kan spelen op een console is dat een verademing!!!

En komt bij, hij is voor iedereen beschikbaar. Zelfde als met racegames. Je hebt mensen met controller en mensen met een stuur.
Met een Xim4 of controller maakt het toch niet uit met granaten spammen ? :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Engineer Stewie
Jedi Geub schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:15:
[...]

Ik speel voor mijn plezier en er is zeker voordeel maar ik ben geen goede gamer meer. De 'jeugd' met een controller is beter als ik met muis. Had wel niet verwacht dat het zo goed zou werken als het doet :) .
Zeker nu met de HORI TAC4 onder licentie kan je nog moeilijk van cheaten spreken natuurlijk, het mag :+

• unfor
VFRRijder schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:34:
[...]

Nee toch? Ik ben level 14 met de medic maar heb daar na de patch nog niet mee gespeeld.
Klik eens op customize in het menu, je ziet dan welk level je werkelijk bent.

• harrybeuker
  • Laatst online: 17-11 10:29
hier ook een xim4. Bevalt mij uitstekend! Geen zin om weer een dure videokaart in mijn pc te gooien.
Problem solved en het spelen met KB en muis op de ps4 is gewoon heel prettig. Er zijn veeeeel meer mensen die dit doen dat weet ik gewoon zeker. Alleen nog een 4k en HDR monitor voor op mijn bureau en ik kan er weer een hele tijd tegen aan!.

Wanneer komt die nieuwe DLC nu precies? they shall not pass?

• donvalentino

donvalentino

Zijn er mensen die een custom colour hebben met hun aim mikpunt (crosshair)?

Ben er een beetje mee aan het experimenteren, benieuwd of mensen een fijne kleur hebben voor bv mikpunt / headshots etc.

• Niek-panna
KEYBOARD EN EEN MUIS OP EEN CONSOLE IS CHEATEN!!!

Ik snap absoluut de voordelen dat jullie zijn overgestapt naar Console gaming maar gebruik dan ook zoals iedereen een controller!

• Engineer Stewie
donvalentino schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:22:

Ben er een beetje mee aan het experimenteren, benieuwd of mensen een fijne kleur hebben voor bv mikpunt / headshots etc.
Ik heb oranje mikpunt, met groen voor hit, blauw voor headshot en rood voor kill. Werkt perfect voor mij.
Niek-panna schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:29:

Ik snap absoluut de voordelen dat jullie zijn overgestapt naar Console gaming maar gebruik dan ook zoals iedereen een controller!
Ik had heel graag een nieuwe PC gekocht, maar mijn vriendjes niet.
Ze zouden beter native support geven voor KB/muis want de rest is al een ordinaire PC...
Weet niet of je nog van cheaten kunt spreken met zaken zoals de Hori tac4, sony laat het toe dusja...

• To easy
Engineer Stewie schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:37:
[...]

Ik heb oranje mikpunt, met groen voor hit, blauw voor headshot en rood voor kill. Werkt perfect voor mij.

[...]

Ik had heel graag een nieuwe PC gekocht, maar mijn vriendjes niet.
Ze zouden beter native support geven voor KB/muis want de rest is al een ordinaire PC...
Weet niet of je nog van cheaten kunt spreken met zaken zoals de Hori tac4, sony laat het toe dusja...
Mmm dat klinkt wel intressant met die verschillende kleuren daar ga ik ook eens mee klooien.

Zijn verder de problemen van gisteravond opgelost?

Ik zie zelf het nut niet van een aparte kleur bij het maken van een headshot, die informatie heb je tijdens een vuurgevecht niet nodig. Ik heb zelf een oranje crosshair en gebruik geel voor hit/headshot en rood voor kill.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Fel roze crosshair (want die kleur zie je verder niet in het spel.. oranje bijv. gaat op in vlammen en ontploffingen), wit voor hit, groen voor headshot en rood voor kill :)

• To easy
Lijkt wel of ik hier de enige bent die nog gewoon met normale kleuren speelt haha.

• Ricloo86
To easy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:11:
Lijkt wel of ik hier de enige bent die nog gewoon met normale kleuren speelt haha.
Nee hoor ;)

Zou niet weten waar het zit en zie er de meerwaarde niet echt van in.

• To easy
Ricloo86 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:12:
[...]

Nee hoor ;)

Nee ik ook nog niet echt, maar ben wel nieuwsgierig. Het werkt nu idd ook gewoon prima.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Wanneer krijgen de consoles BF1 CTE?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

[...]

Nee hoor ;)

Ik vind t fijn om mn crosshair altijd te zien.. De meeste kleuren gaan op in het spel, of hectische momenten. Ik vertrouw (helaas in BF1...zou ik wel moeten doen, veel te sterk) niet op de Aimassist, maar juist op de crosshair..
Ik richt deze altijd vol op een enemy, ipv van een paar meter ernaast laten 'snappen' :'(

Als ik een of twee headshots heb (groen) weet ik gelijk dat ie nog maar een klein beetje health heeft.

Als ik met rood een kill heb, dan weet je dat gelijk en kan ik meteen verder naar de volgende vijand.. Als je wacht op de naam-kill in beeld om te weten of je iemand dood hebt, ben je 1 seconde trager dan als je dat van je cosshair kan aflezen :)

• Ricloo86
poor Leno schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:28:
[...]

Ik vind t fijn om mn crosshair altijd te zien.. De meeste kleuren gaan op in het spel, of hectische momenten. Ik vertrouw (helaas in BF1...zou ik wel moeten doen, veel te sterk) niet op de Aimassist, maar juist op de crosshair..
Ik richt deze altijd vol op een enemy, ipv van een paar meter ernaast laten 'snappen' :'(

Als ik een of twee headshots heb (groen) weet ik gelijk dat ie nog maar een klein beetje health heeft.

Als ik met rood een kill heb, dan weet je dat gelijk en kan ik meteen verder naar de volgende vijand.. Als je wacht op de naam-kill in beeld om te weten of je iemand dood hebt, ben je 1 seconde trager dan als je dat van je cosshair kan aflezen :)
Hmm oke, misschien de moeite om eens te bekijken.

Verwijderd

[...]

Nee hoor ;)

Het is wel handig om te weten als je een headshot maakt in een duel, daardoor weet ik soms of ik druk moet zetten of niet.
Zodra ik een headshot maak wordt ie blauw. 2x blauw is ALTIJD druk zetten, want dan is hij al bijna dood.
Dat is "mijn" meerwaarde waarom ik het heb ingesteld.

Overigens is de bug op blitzroom map nog niet verholpen. Ik kan daar schuinomhoog lopen tegen een wand waardoor ik op de buitenste muren van het gebouw kan zitten. Ik loop over al die daken heen etc :D
In Conquest valt het niet op als ik daar zit maar met domination wel. Leuke bugabuse :P

ps.

Stop eens met die operations mode van je :P ik join je bijna nooit want ik vind operations een beetje saai :D

edit: Lees nu pas de reactie van poor leno.. Maar wat hij dus zegt bedoel ik ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2017 12:39 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:38:
[...]

Stop eens met die operations mode van je :P ik join je bijna nooit want ik vind operations een beetje saai :D
Hee, geen kwaad woord over Operations! :(

En continu heen en weer rennen in Conquest is niet saai? :>

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:39:
[...]

Hee, geen kwaad woord over Operations! :(

En continu heen en weer rennen in Conquest is niet saai? :>
Ik ren niet ik lig in bosjes :D

Beetje smoken 8)

Nee maar ik vind de potjes zo irritant, steeds maar die filmpjes tussen door en laden. Conquest is vaak gewoon dik 20 min knallen en dan einde map.
To easy schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:14:
[...]

Nee ik ook nog niet echt, maar ben wel nieuwsgierig. Het werkt nu idd ook gewoon prima.
De witte kleur is in sommige gevallen erg slecht zichtbaar. Door een andere kleur te kiezen kan je beter zien waar je crosshair zit, ook op heel lichte achtergronden. Een aparte kleur voor kills betekent dat je veel sneller visuele confirmatie van je kill krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Niek-panna schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:29:

Lees even hierboven, niet iedereen gebruikt een controller....

daarnaast zijn er ook modded controllers die veel voordelen bieden over het standaard model.

dus...

• To easy
Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:08:
[...]

De witte kleur is in sommige gevallen erg slecht zichtbaar. Door een andere kleur te kiezen kan je beter zien waar je crosshair zit, ook op heel lichte achtergronden. Een aparte kleur voor kills betekent dat je veel sneller visuele confirmatie van je kill krijgt.
Yess duidelijk. Ga het vanavond gelijk eens proberen of het lekker werkt.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 21:44
Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:08:
[...]

Dit klinkt wel interessant ja. Mag ik vragen waar je dat precies in kan stellen?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

dvd-linden schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:42:
[...]

Dit klinkt wel interessant ja. Mag ik vragen waar je dat precies in kan stellen?
Durf het niet uit mijn hoofd te zeggen maar via settings en dan onder gameplay, daar moet het dacht ik bij Advanced staan.

• Engineer Stewie
Opties-->gameplay en dan zelfs bij Basic opties dacht ik.

• donvalentino

donvalentino

Zie dat mijn crosshair vraag toch meer mensen aan het denken heeft gezet, mooi :).
Ik wist tot voor kort ook niet dat je het kon aanpassen, het is echter wel een goed hulpmiddel zoals Leno aangaf, sommige mappen zie je bepaalde kleuren gewoon niet goed.

Verwijderd

De datum van de dlc al bekend? Ja in maart maar wanneer in maart? Weet ik wanneer ik me premium pass moet aanschaffen :d

• Hellmouth
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 18:57:
De datum van de dlc al bekend? Ja in maart maar wanneer in maart? Weet ik wanneer ik me premium pass moet aanschaffen :d
Nieuwe map wordt nu trouwens gespeeld door ; https://www.twitch.tv/rivalxfactor (pc cte) (weetniet of dit al bekend was hier)

Het enige wat hij kon vertellen is dat de dlc op een dinsdag uitkomt. :+

• Niek-panna
Dinsdag 14 maart -The Shall Not Pass- release voor Premium :-)

Hmmm das nog lang wachten :/

Had gehoopt een weekje eerder ofzo.. maar dat betekent dus dat de DLC voor mensen zonder Premium hem pas op 28 maart kunnen spelen..
Technisch gezien is dat in Maart ja.. maar kom op..

Best wel een gmiste kans eigenlijk.. De slag om Verdun begon op 21 Februari.. Als ik game ontwikkelaar was, met zo'n spel, dan zou ik toch proberen dat soort data aan te houden |:(

Nieuwe Locker!!! :>
(Het was niet de bedoeling dat de CTE Operations al konden spelen, en deze map ook niet :p)

Tip: zet m op mute als je geen zin hebt in een blaaskaak ;)
(En wat zn aim betreft, ik vind t allemaal wel iets te makkelijk, en hij zit er een paar keer duidelijk naast, terwijl ie gewon de kill krijgt..)

Leuk filmpje van Jack Frags

Op het einde zegt ie dat gasgranaten in de CTE zijn teruggebracht naar 1 !!!!! *O* *O* *O*
En gewone granaten resupplyen trager.

[ Voor 75% gewijzigd door poor Leno op 22-02-2017 11:43 ]

• To easy
poor Leno schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:33:
Hmmm das nog lang wachten :/

Had gehoopt een weekje eerder ofzo.. maar dat betekent dus dat de DLC voor mensen zonder Premium hem pas op 28 maart kunnen spelen..
Technisch gezien is dat in Maart ja.. maar kom op..

Best wel een gmiste kans eigenlijk.. De slag om Verdun begon op 21 Februari.. Als ik game ontwikkelaar was, met zo'n spel, dan zou ik toch proberen dat soort data aan te houden |:(

Nieuwe Locker!!! :>
(Het was niet de bedoeling dat de CTE Operations al konden spelen, en deze map ook niet :p)

(En wat zn aim betreft, ik vind t allemaal wel iets te makkelijk, en hij zit er een paar keer duidelijk naast, terwijl ie gewon de kill krijgt..)

[video]

Leuk filmpje van Jack Frags

Op het einde zegt ie dat gasgranaten in de CTE zijn teruggebracht naar 1 !!!!! *O* *O* *O*
En gewone granaten resupplyen trager.

[video]
Pff 28 maart is dan nog echt lang wachten idd. Dacht eerder 14 maart voor normale spelers en 1 maart voor de premium lui.

Persoonlijk vind ik het jammer dat die gas grananten naar 1 gaan. Zo veel worden ze al niet meer gebruikt en ze hebben toch een groot aandeel in ww1. Ik denk dat ze hierna helemaal niet meer worden gebruikt.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

To easy schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:59:
[...]

Persoonlijk vind ik het jammer dat die gas grananten naar 1 gaan. Zo veel worden ze al niet meer gebruikt en ze hebben toch een groot aandeel in ww1. Ik denk dat ze hierna helemaal niet meer worden gebruikt.
Je wordt er gewoon nog echt mee doodgegooid hoor op de Xbox One in ieder geval :) Maar goed dat de duration en het aantal naar beneden is gegaan, gebruik ze nu zelf nog om 100 kills mee te halen (zoals ik dat met elke Scout gun, pistol en gadget doe.. (Behalve de Kolibri en de 1903 experimental, pffff) en dan stop ik ermee.. Andere grenades zijn toch effectiever IMHO :)

https://powershellisfun.com

• To easy
GiveMeThoseTags schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:06:
[...]

Je wordt er gewoon nog echt mee doodgegooid hoor op de Xbox One in ieder geval :) Maar goed dat de duration en het aantal naar beneden is gegaan, gebruik ze nu zelf nog om 100 kills mee te halen (zoals ik dat met elke Scout gun, pistol en gadget doe.. (Behalve de Kolibri en de 1903 experimental, pffff) en dan stop ik ermee.. Andere grenades zijn toch effectiever IMHO :)
Speel zelf ook op de xbox one, maar ik merk er weinig van. Alleen af en toe in bunkers, maar daar zijn ze juist voor de kleine ruimtes.

• To easy
poor Leno schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:33:

)

[video]

Ff filmpje bekeken. Die kerel speelt echt alsof het call of duty is haha, maar ik snap niet hoe zijn handgun zo effectief is zonder zoom. Ik gebruik dezelfde maar die van mij is echt niet zo steady als je niet zoomed..
Nou, op de PS4 is het nog steeds gas-fest :/

En in de CTE blijkt nu ook at je na 36 seconden je gewone grenade hebt opgeladen, zonder dat je een ammo pouch of crate krijgt.. WTF? :(
To easy schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:09:
[...]

Ff filmpje bekeken. Die kerel speelt echt alsof het call of duty is haha, maar ik snap niet hoe zijn handgun zo effectief is zonder zoom. Ik gebruik dezelfde maar die van mij is echt niet zo steady als je niet zoomed..
Hij schjint heel goed te zijn, maar ergens klopt er iets niet.. Volgens mij heeft hij allerlei macro's en stabalisators draaien op zn PC.. Maar goed het zal wel.

[ Voor 58% gewijzigd door poor Leno op 22-02-2017 12:11 ]

• To easy
poor Leno schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:10:
Nou, op de PS4 is het nog steeds gas-fest :/

En in de CTE blijkt nu ook at je na 36 seconden je gewone grenade hebt opgeladen, zonder dat je een ammo pouch of crate krijgt.. WTF? :(
Lol das nog erger haha. Geen ammocrate meer nodig en iedereen gwn elke 36 seconden een granaat in de pocket 8)7

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

To easy schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:07:
[...]

Speel zelf ook op de xbox one, maar ik merk er weinig van. Alleen af en toe in bunkers, maar daar zijn ze juist voor de kleine ruimtes.
In Conquest is het echt superveel, alles op de vlaggen en in huisjes. Smoke en gas grenades en dan plus mist :s

https://powershellisfun.com

• TRK

TRK

poor Leno schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:10:
Dat zou echt zo stom zijn. Maakt het gelijk ook minder realistisch + je ammo crate oid wordt gewoon overbodig... Ook ik op de PS4 merk dat het nog wel een gasfestijn is, dus 1 gasgranaat klinkt mij wel goed in de oren. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door TRK op 22-02-2017 13:22 ]

• Niek-panna
1x gas granaat is geweldig nieuws.

Dat van die 36sec en het vanzelf opladen van je granaat snap ik niet zo.

Willen ze juist niet dat "granade spam" indammen?

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:03
Optie 4 in die tank, duifje vliegt weg, bombardement op je nek.... heerlijk :P

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Pff nog 3 week wachten. Ondanks dat ik het veel speel ben ik echt toe aan nieuwe maps!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07:41

Hegeman

Weet van alles wat

Ik heb een vraagje speel met maten op de PS4 en we kijken uit naar de DLC. Maar over de prijs zijn we nogal verdeeld. Is die €50 nu voor de premium (maps, wapens en vroegtijdige toegang) en komt er nog een tweede tarief voor de maps en wapens op een later tijdstip? Of moet iedereen sowieso €50 betalen om de DLC te downloaden?

• To easy
Hegeman schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:17:
Ik heb een vraagje speel met maten op de PS4 en we kijken uit naar de DLC. Maar over de prijs zijn we nogal verdeeld. Is die €50 nu voor de premium (maps, wapens en vroegtijdige toegang) en komt er nog een tweede tarief voor de maps en wapens op een later tijdstip? Of moet iedereen sowieso €50 betalen om de DLC te downloaden?
Nee je kan ook straks de 1ste mappack los kopen voor 15 euro. Daar komt bij dat je het 2 weken later kan spelen dan dat je de hele premium pass haalt en je betaald dan 4x 15 euro wat neer komt op een 10tje meer in totaal dan als je alles in 1 keer koopt nu!

• Hegeman

Hegeman

Weet van alles wat

To easy schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:20:
[...]

Nee je kan ook straks de 1ste mappack los kopen voor 15 euro. Daar komt bij dat je het 2 weken later kan spelen dan dat je de hele premium pass haalt en je betaald dan 4x 15 euro wat neer komt op een 10tje meer in totaal dan als je alles in 1 keer koopt nu!
Het verschil tussen 15 en 45 is toch 30? En wat bedoel je precies met 4x 15€?

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hegeman schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:41:
[...]

Het verschil tussen 15 en 45 is toch 30? En wat bedoel je precies met 4x 15€?
Jip & Janneke:

DLC 1 €15,-
DLC 2 €15,-
DLC 3 €15,-
DLC 4 €15,-

Premium Pass (DLC 1 + DLC 2 + DLC 3 + DLC 4 + 2 weken eerder access etc): €49,99

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Hegeman

Hegeman

Weet van alles wat

Yellowneck schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:45:
[...]

Jip & Janneke:

DLC 1 €15,-
DLC 2 €15,-
DLC 3 €15,-
DLC 4 €15,-

Premium Pass (DLC 1 + DLC 2 + DLC 3 + DLC 4 + 2 weken eerder access etc): €49,99
Zoiets had ik zelf al in gedachten, maar dit betekend dus ook dat er nog 3 andere DLC's aankomen? Genoeg vermaak dus nog in de toekomst!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:51

The_Worst

Unox

Ja, er komen iig 4DLCs.

Premium heeft nog een paar 'voordelen' meer: voorrang bij een wachtrij op de server en elke maand een battlepack.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik kom nu pas achter dat als je gaat liggen de vuur eerder stopt....zulke dingen moeten ze beter uitleggen.
Ben lvl 64 dus had wat leed kunnen besparen.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Wanneer je het spel voor het eerst speelt en geraakt wordt door vuur. Werd het ook verteld rechts in het beeld, tenzij je hem uit heb gezet de tutorial.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik koop DLC voortaan los. Te vaak gebeurt dat ik na 2 DLC's niet meer naar de game omkijk of dat de community minder is op op latere DLC's

• To easy
Jedi Geub schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:47:
Ik koop DLC voortaan los. Te vaak gebeurt dat ik na 2 DLC's niet meer naar de game omkijk of dat de community minder is op op latere DLC's
precies dat. Ook mijn reden en mocht het nog wel lachen zijn dan neem ik mijn verlies wel en betaal ik die laatste ook wel los.

• Dennisdn
  • Laatst online: 06:43
Jedi Geub schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:47:
Om die reden twijfel ik ook nog. Naarmate een game als BF ouder wordt verschuift het spel vaak maar naar enkele hot-games en hoe ouder een game wordt hoe meer die-hards het zijn die de game blijven spelen waardoor het voor mij als casual-gamer steeds minder leuk is. En uiteindelijk worden de DLC's toch bijna weggegeven zoals bij BF4.

Alleen is het dit keer anders omdat BF1 echt door veel vrienden wordt gespeeld dus veel samen online. Zij hebben de premium allemaal al dus blijven nog wel ff doorspelen. En je krijgt het De Luxe-pakket er nu gratis bij, maar zie die meerwaarde nog niet echt.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 23-02-2017 06:36 ]

• LuPo
  • Laatst online: 07:46
Dennisdn schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 06:35:
[...]

Om die reden twijfel ik ook nog. Naarmate een game als BF ouder wordt verschuift het spel vaak maar naar enkele hot-games en hoe ouder een game wordt hoe meer die-hards het zijn die de game blijven spelen waardoor het voor mij als casual-gamer steeds minder leuk is. En uiteindelijk worden de DLC's toch bijna weggegeven zoals bij BF4.

Alleen is het dit keer anders omdat BF1 echt door veel vrienden wordt gespeeld dus veel samen online. Zij hebben de premium allemaal al dus blijven nog wel ff doorspelen. En je krijgt het De Luxe-pakket er nu gratis bij, maar zie die meerwaarde nog niet echt.
Dat is pas sinds kort. Het leuke aan de DLC is dat je nieuwe maps koopt/krijgt terwijl je het spel veel speelt. Ik ben de standaard maps nu wel een beetje zat namelijk. Ken ze wel een keer.

Betaalde DLC vind ik wel jammer.. maar is tegenwoordig the way to go voor ontwikkelaars. Mooie cash-cow.

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 23-02-2017 07:08 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

*evil laugh* >:)

[ Voor 182% gewijzigd door poor Leno op 23-02-2017 09:44 ]

Nieuwe revision, helaas Assault only.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4PAWXU9NoyjeEqhFGq2AAS1l/full.png

Jezus.. anders stop je even een paar skins erin.. |:(

Ik zou t niet erg vinden als je alleen skins krijgt die je nog niet hebt.. Maar op deze manier, en met dubbelen, is t gewoon bijna onmogelijk om uitgerekend die ene skin te krijgen die je wilt..
poor Leno schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:39:
Jezus.. anders stop je even een paar skins erin.. |:(

Ik zou t niet erg vinden als je alleen skins krijgt die je nog niet hebt.. Maar op deze manier, en met dubbelen, is t gewoon bijna onmogelijk om uitgerekend die ene skin te krijgen die je wilt..
En daarom kan je battlepacks kopen voor slechts 2,99 per stuk :+

Pagina: 1 ... 89 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.