Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-11 11:04
EA servers down? (ps4)

Verwijderd

Ja hier ook down. Maar na paar x reconect vroeg die toestemming om een update.. en nu doet ie het weer..

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

In de Exchange eindelijk de War Horse skin waar ik al zo'n tijd op wacht <3

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/53x0ns.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Mon0lith op 30-06-2017 09:26 ]

PSN: Von_Smallhausn

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 08:47
Voor de mensen die aan het wachten zijn op korting voor de Premium Pass: hij is nu € 10,- afgeprijsd als je Gold hebt.

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Battlepack systeem is waardeloos. Highlights zijn verdwdndn. Ze hebben het erger gemaakt. Was weer naïef om te denken dat er een keer iets goeds voort zou komen uit een update. Gisteren 2 uur gespeeld, een paar x MVP, SPM van 2400, K/D 2.20 en 1.20 KPM. In totaal ongeveer afgerond een score van 250.000. Progressie: 35 a 40%. :(

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-11 13:15

BoltYes

This is the Way

K speel ook niet echt voor de Battlepacks, open ze ook niet meer... Heb er nu 50 ofzo, allemaal met flutskins waarschijnlijk...

¯\_(ツ)_/¯

Nou, ze zijn er mee bezig hoor :/

("some cases")

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/GS-Zobjz5Z-hLdeJORP21SejH1fyTH2WJPp6AXe3cfE.jpg?w=431&s=24bf0a0f19f993dd313800c4214bc25e

EDIT:

Het schijnt nu gefixed te zijn..

https://twitter.com/Battlefield/status/880729074095849473

Ben benieuwd! :X

[ Voor 25% gewijzigd door poor Leno op 30-06-2017 13:06 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-11 13:27
poor Leno schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:15:

("some cases")

[afbeelding]

EDIT:

Mooi, want het is ook de YouTubers opgevallen, het krijgt dus genoeg aandacht :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
smoken schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:00:
Voor de mensen die aan het wachten zijn op korting voor de Premium Pass: hij is nu € 10,- afgeprijsd als je Gold hebt.
Niet in de PS4 store of ik kijk verkeerd....?

https://store.playstation...02387_00-PREMIUMPASS00000

[ Voor 19% gewijzigd door Sambalsmurf op 30-06-2017 15:06 ]

Verwijderd

Hij was toch 2 weken terug ipv €60,- voor €39.99? of ben ik nou abuis?
Ben wel benieuwd wat ik anders aangeschaft heb. 8)7

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:48:
[...]

Hij was toch 2 weken terug ipv €60,- voor €39.99? of ben ik nou abuis?
Ben wel benieuwd wat ik anders aangeschaft heb. 8)7
Ik meen dat de Premium altijd EUR 49,99 is geweest.

Verwijderd

Sambalsmurf schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:55:
[...]

Ik meen dat de Premium altijd EUR 49,99 is geweest.
Heb het even terug gezocht maar ik heb hem 2 weken terug voor €39,99 aangeschaft. :)

• smoken
  • Laatst online: 15-11 08:47
Excuses, ik bedoel de xbox variant.
Die was altijd €49,95 met Premium, nu €39,95
Ik heb hem natuurlijk net vorige week gekocht voor €44,95 ;-)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
smoken schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:27:
[...]

Excuses, ik bedoel de xbox variant.
Die was altijd €49,95 met Premium, nu €39,95
Ik heb hem natuurlijk net vorige week gekocht voor €44,95 ;-)
Is altijd zo haha. Zelfde als je iets bij de MM koopt een week later is het namelijk altijd in de aanbieding...

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
poor Leno schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:15:

("some cases")

[afbeelding]

EDIT:

Ik had nu na 3 matige potjes CQ toch al een battlepack verdiend, lijkt me wel ok.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 16:12
Wat een bullshit ook weer. Je die hard fans worden zo genaaid helemaal omdat de DLC ook al te spelen was zonder Premium Pass als je maar met iemand in je friends list speelde die wel Premium was. Je krijgt dan wel geen XP, maar daar speel ik sowieso niet voor. Providing Premium for Friends......

Als ze die Premium for Friends er nou eens uithalen, dan mag er van mij een 10tje af prijstechnisch gezien voor de mensen die hem een half jaar later kopen. Nu hebben die laat komers dubbel voordeel.

Premium was altijd 49,99
Hallo,

Bedankt voor uw aankoop bij ons op dinsdag 31 januari 2017.

Bestelling 31XXX75XXX

Battlefield™ 1 Premium Pass en Deluxe-upgradebundel: Battlefield™ 1 Deluxe Edition
Hoeveelheid 1
Btw: € 8,68 € 49,99

Btw Inbegrepen
Totaal € 49,99

Details van bestelling

Betalingsmethode
Visa **8X7X € 49,99

Ga naar details van bestelling

[ Voor 23% gewijzigd door MRE-Inc op 01-07-2017 10:08 ]

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:04:
[...]

Wat een bullshit ook weer. Je die hard fans worden zo genaaid helemaal omdat de DLC ook al te spelen was zonder Premium Pass als je maar met iemand in je friends list speelde die wel Premium was. Je krijgt dan wel geen XP, maar daar speel ik sowieso niet voor. Providing Premium for Friends......

Als ze die Premium for Friends er nou eens uithalen, dan mag er van mij een 10tje af prijstechnisch gezien voor de mensen die hem een half jaar later kopen. Nu hebben die laat komers dubbel voordeel.

Premium was altijd 49,99

[...]
Nouja zo werkt dat natuurlijk niet helemaal. Als je de DLC niet hebt, krijg je naast de XP, niet de wapens, en de nieuwe tank en skins ook niet.

Ik heb totaal geen probleem met dat Premium Friends. Ik kan me best voorstellen dat mensen het geld er niet voor over hebben als je het spel niet vaak speelt.

Dat de pass goedkoper wordt vind ik ook niet erg.. ik heb maanden langer plezier ervan gehad :)
Algemeen vraagje aan iedereen ;

Hoe vaak gebruiken jullie de command rose? Wordt er actief op gelet? Meerdere malen heb ik met tweakers gespeeld, maar bijna niemand reageert op de command rose acties welke ik deed.

Gebruik zelf geen microfoon omdat ik anders automatisch harder en harder ga praten en daardoor m'n dochter wakker kan worden. Vandaar dat de command rose dan een ideale uitkomst is. Simpele dingen als need ammo/medic, of need backup/follow me maken het dan ideaal.... Mits mensen er daadwerkelijk op reageren i.p.v. alle kanten op rennen ;)

Verwijderd

@Reefun ik probeer er zelf altijd wel op te letten maar vaak genoeg gebeurd er zoveel op het scherm dat het over het hoofd wordt gezien. Zelf maak ik weinig gebruik van de roos want het neemt teveel tijd in beslag.

• MRE-Inc
poor Leno schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:15:
[...]

Nouja zo werkt dat natuurlijk niet helemaal. Als je de DLC niet hebt, krijg je naast de XP, niet de wapens, en de nieuwe tank en skins ook niet.

Ik heb totaal geen probleem met dat Premium Friends. Ik kan me best voorstellen dat mensen het geld er niet voor over hebben als je het spel niet vaak speelt.

Dat de pass goedkoper wordt vind ik ook niet erg.. ik heb maanden langer plezier ervan gehad :)
Je koopt de DLC toch niet voor de wapens en de skins ? Ik koop die voor de nieuwe mappen. Die zijn dus gewoon te spelen voor niet-premium members op kosten van de premium members. Vervolgens kunnen ze maanden lang de DLC mappen spelen en uiteindelijk kunnen ze die ook nog 10 euro goedkoper kopen. Wacht lekker met die korting als de volgende BF game net uit is. Zie het als van die mee rokers die elke keer van jou een sigaret bietsen maar zelf nooit uitdelen of halen. Of van die gasten die na het stappen jouw bord patat half leeg vreten maar zelf niks besteld hebben. Profiteurs noem ik dat.

Van mij mag Dice gewoon iets inbouwen dat je als niet Premium member op je account 10 uur gratis mee mag spelen en daarna is het over en uit.

Hoe vaak gebruiken jullie de command rose? Wordt er actief op gelet? Meerdere malen heb ik met tweakers gespeeld, maar bijna niemand reageert op de command rose acties welke ik deed.

Gebruik zelf geen microfoon omdat ik anders automatisch harder en harder ga praten en daardoor m'n dochter wakker kan worden. Vandaar dat de command rose dan een ideale uitkomst is. Simpele dingen als need ammo/medic, of need backup/follow me maken het dan ideaal.... Mits mensen er daadwerkelijk op reageren i.p.v. alle kanten op rennen
Er gebeurd idd te veel op het scherm om er op te letten. Gebruik het alleen als ik in het vliegtuig zit om een enkele keer een bedankje te geven als de tail gunner een keer wel wat raakt. Het grof van de tail gunners raakt overigens geen pepernoot. Het liefst mogen die gasten er direct uit springen. In een dog fight klim ik zelf wel naar de gunner seat en haal ik de vijand zelf wel neer.

[ Voor 44% gewijzigd door MRE-Inc op 01-07-2017 13:45 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-11 13:27
Reefun schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:22:

Gebruik zelf geen microfoon omdat ik anders automatisch harder en harder ga praten en daardoor m'n dochter wakker kan worden. Vandaar dat de command rose dan een ideale uitkomst is. Simpele dingen als need ammo/medic, of need backup/follow me maken het dan ideaal.... Mits mensen er daadwerkelijk op reageren i.p.v. alle kanten op rennen ;)
Ik gebruik het voornamelijk om orderste vragen en zetten, maar gebruik het ook om ammo / medic te vragen (omdat er dan ook zo'n icoontje boven je gaat knipperen). Zo nu en dan een Thank You.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:22
Ik denk dat we blij mogen zijn dat er geen gevloek en getier gekozen kan worden, want anders zou de chat daar vol mee staan. ;)

YouTube

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Als ik PTO speel dan bijna altijd in de rol van medic. Ik probeer dan een squad te vinden dat samenwerkt. Het is heel bevredigend om via comrose een verzoek te krijgen die je dan meteen kunt helpen met een Thank you erachteraan. Als leader geef ik altijd flags aan en soms Gogogo. Wat mij betreft wordt de comrose wat preciezer en afgestemd op game-mode. Bijvoorbeeld bij War pigeons instructies als Hide & sit still, Cover me etc.
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je bij een platoon speelt en vervolgens elkaars instructies negeert. Zoek dan een goed squad van randoms. Die zijn er best. Spelplezier wordt er groter door.
Op een microfoon heb ik zelden iemand iets zinnigs horen zeggen. Meestal geschreeuw en gescheld in een vreemde taal. Soms lijken het wel zevenjarigen waar je mee speelt. 8)7 Alles direct op mute of wegwezen uit een squad.

De comrose moet meer liefde krijgen. Zo ingewikkeld om te bedienen is hij nu ook weer niet.
Easymongo schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:27:
[...]
De comrose moet meer liefde krijgen. Zo ingewikkeld om te bedienen is hij nu ook weer niet.
Dit dus!

Ja, er gebeurd veel tegelijkertijd, maar het staat relatief duidelijk in beeld!

Ikzelf gebruik altijd de command rose. Altijd een thank you als iemand mij revived of my een medpack/ammo geeft als ik erom heb gevraagd. Als ik een gunner heb in een vliegtuig en ik moet reparen doe ik "request repairs" "sorry" "thanks". Goed, dat laatste heb je weinig aan maar je moet iets doen als je toch al aan het repareren bent :+

Ik sta er gewoon verbaasd van hoe weinig gebruik ervan wordt gemaakt. Dit terwijl het een ideaal middel is om snel met mekaar te communiceren! Hoe vaak ik het wel niet heb mee gemaakt dat ik request ammo/medic doe en er gewoon niemand reageert! Wat voor nut heeft het dan om in "platoon" te spelen als we toch allemaal als een kip zonder kop rond gaan rennen?

Maar, moet er dan wel bij zeggen dat als ik dan iemand tegen kom die er wél gebruik van maakt, de teamplay meteen omhoog gaat. Continu bij mekaar blijven, mekaar complementeren (dus niet 4 scouts en 1 medic bijvoorbeeld), als er 1 iemand over is overleven etc etc.
Dus het feit dat het merendeel de commandrose voor lief neemt zorgt er dan wel voor dat ik extra blij ben als iemand dat wél doet. Ieder nadeel heeft weer zijn voordeel :+
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:41:
@Reefun ik probeer er zelf altijd wel op te letten maar vaak genoeg gebeurd er zoveel op het scherm dat het over het hoofd wordt gezien. Zelf maak ik weinig gebruik van de roos want het neemt teveel tijd in beslag.
Pure onzin als je het mij vraagt. Een "Thank you" kun je letterlijk binnen een seconde eruit gooien. Als je gerevived wordt kun je heel even niet bewegen, in die tijd kun je een "Thank you" eruit gooien met gemak.

Je moet het niet zien als tijdverlies, maar als tijdwinst mits er goed gebruik van wordt gemaakt!

[ Voor 18% gewijzigd door Reefun op 03-07-2017 09:58 ]

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Ik gebruik hem ook wel regelmatig. Maar als ik het goed begrijp kun je er alleen mee binnen je squad communiceren toch? Of is er ook een mogelijkheid om bijvoorbeeld ook iemand te bedanken die niet in je squad zit?

• Easymongo
Een request voor health of ammo is voor het gehele team, niet alleen voor je squad. Bedankjes idem.

(Ik discrimineer niet en revive iedereen. Kost me veel deaths want ik kan niet alle loerende enemies vinden in de korte tijd die er is om iemand te reviven. Maar veel reviven bij een gevecht om een chokepoint kan net het verschil maken. Het beste is dan om met twee medics te zijn om elkaar in leven te houden en dus de assaults ook. Bij die gevechten kun je aan de symbooltjes boven de hoofden zien of iemand laag in health of ammo zit. Meteen een pouch op zijn kop gooien, werkt direct.)

Maar de opdracht om de flag aan te vallen of te verdedigen is alleen voor je squad te zien. Wat wel jammer is, want je weet niet welke doelen de andere squads pikken. Dan moet je op de map kijken waar de blauwe puntjes naartoe rennen.

[ Voor 42% gewijzigd door Easymongo op 03-07-2017 11:22 ]

• jap85
Oja natuurlijk, dat van de requests wist ik wel, goed om te weten dat dat voor bedankjes ook geldt :)

• Racer89
  • Niet online
Ik snap alleen de verhouding in levels niet.. Voordat je level 100 bent moet je behoorlijk wat punten bij elkaar sprokkelen. Echter na 100 is het maar nog 1/5 deel van de punten tot 100...

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Was gisteren weer een potje VERS (beetje GOT) tegen KAAS :P

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Uffeltje
Ik begreep dat de Kaas niet zo vers meer was?

YouTube

Easymongo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:10:
Maar de opdracht om de flag aan te vallen of te verdedigen is alleen voor je squad te zien. Wat wel jammer is, want je weet niet welke doelen de andere squads pikken. Dan moet je op de map kijken waar de blauwe puntjes naartoe rennen.
Als je Squadleader bent kun je deze wél zien! Zodra je een commando geeft om naar A/B/C/etc. te gaan dan zie je eronder een getal staan. Dat getal geeft aan hoeveel andere Squadleaders hun orders op dat punt hebben staan.

Maar als je "gewoon" in een squad zit, dan zie je het inderdaad niet.

• PSYVIRII
Uffeltje schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:49:
Ik begreep dat de Kaas niet zo vers meer was?
KAAS is nooit VERS maar wel altijd de baas :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

PSYVIRII schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:42:
Was gisteren weer een potje VERS (beetje GOT) tegen KAAS :P
Dammit dat mis ik dan weer :(

• Easymongo
Reefun schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:53:
Als je Squadleader bent kun je deze wél zien! Zodra je een commando geeft om naar A/B/C/etc. te gaan dan zie je eronder een getal staan. Dat getal geeft aan hoeveel andere Squadleaders hun orders op dat punt hebben staan.
Thx, nooit zo op gelet, weer wat geleerd!

Verwijderd

Ik word er zo schijt ziek van he. Wordt er om de half uur uit gegooid, lost connection to the EA server.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Reefun schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:53:
[...]

Maar als je "gewoon" in een squad zit, dan zie je het inderdaad niet.
Aha! Ik vroeg me altijd al af waarom die cijfertjes te zien waren 8)7

PSN id: PENo1

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
PSYVIRII schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:17:
[...]

Beetje oude beschimmelde meuk joh....fijn om net genoeg tegenstand te hebben, dan smaakt de overwinning zoeter ;)

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 19:29
PSYVIRII schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:17:
[...]

Behalve gisterenavond. Toen jullie verloren. Van VERS.

• PSYVIRII
ChrisLNFF schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:09:
[...]

Behalve gisterenavond. Toen jullie verloren. Van VERS.
Ik had voip even aan moeten zetten om helemaal los te gaan op het team 8)7 . Iedereen ging ervandoor of werd afgemaakt :P. Maar de rest van KAAS was goed bezig 8)

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 19:29
PSYVIRII schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:49:
[...]

Ik had voip even aan moeten zetten om helemaal los te gaan op het team 8)7 . Iedereen ging ervandoor of werd afgemaakt :P. Maar de rest van KAAS was goed bezig 8)
Eens, jullie waren goed bezig idd. Potjes zoals die van gisteren maken dat spel de moeite waard.

• Racer89
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:52:
Ik word er zo schijt ziek van he. Wordt er om de half uur uit gegooid, lost connection to the EA server.
Ik heb dit probleem ook gehad, uiteindelijk bleek het in mijn switch te zitten. ps4 op een andere poort aangesloten en nu heb ik nergens meer last van.

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
PSYVIRII schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:49:
[...]

KAAS 4 life })

Waren leuke potjes idd, jammer van de rest van ons team, die bakte er echt niks van.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
Hebben jullie ook last van het volgende probleem?

Telkens wanneer ik een Quickmatch Qonquest TSNP selecteer, kom ik in een 24-hour Nivelle Nights. Heb al 3 dagen geen andere map gespeeld.....

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:02
JoostRAW18 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:00:
Hebben jullie ook last van het volgende probleem?

Telkens wanneer ik een Quickmatch Qonquest TSNP selecteer, kom ik in een 24-hour Nivelle Nights. Heb al 3 dagen geen andere map gespeeld.....
Had ik ook, tot ik net speelde kwam toen weer in Verdun Heights en daarna Soisson.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:54
niet op de man spelen...

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 04-07-2017 01:21 ]

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
KW25 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:38:
[...]

Had ik ook, tot ik net speelde kwam toen weer in Verdun Heights en daarna Soisson.
Soisson it is! Problem solved

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-11 16:52

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://hputxa-am3pap001.files.1drv.com/y4mAS7eJ43pXhPzBkaAXr-CcGvKGMIHe47YJqKCoyegbjH-9oUgxAx_xct407mMclGN0zib5z-wECkKaGDjza5O5JqkMGTwO30wh1FiX2STVv-gbo7_SBvcx1jWPzDPTTr8StLSHLLzsXdXBTv0IdTz8uAGmLnwxNFYLKyM0CilJdAjxBVy46CP6qbBIxPW4M9-tVDP4ouaM6eJSyDlxMHr1A?width=660&height=371&cropmode=none

MRE Inc
superlucky luke
TheXS NL
Tags NL
Miesjh NL

_/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Miesjh op 03-07-2017 21:39 ]

Xbox Live: Miesjh NL

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:20
Zojuist een lekker potje operations met medetweakers gespeeld op de PS4. Rare vraag misschien, maar hoe krijgen jullie een GoT-clantag? Ik zit in het platoon, maar blijf clantag-loos.

PSN: xMaurice93

• Abothur
  • Laatst online: 20-01 13:10
Maurice079 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:50:
Zojuist een lekker potje operations met medetweakers gespeeld op de PS4. Rare vraag misschien, maar hoe krijgen jullie een GoT-clantag? Ik zit in het platoon, maar blijf clantag-loos.
Bij je platoontab onder soldier kun je represent selecteren (volgens met vierkant) dan krijg je de tag.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik gebruik hem best wel vaak, ook om te bedanken na revive etc.
Het enige wat ik in de command rose mis is attack/defend behemoth.

XBL: theArthurrrr

DeWaanzin schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:12:
[...]

Ik gebruik hem best wel vaak, ook om te bedanken na revive etc.
Het enige wat ik in de command rose mis is attack/defend behemoth.
Missen nog wel meer commandos. Maar goed, hé. Je kan nu ook al aardig een endje op weg komen!

Hoe meer commandos je kunt geven, hoe meer mensen het kunnen negeren :+

• MRE-Inc
Miesjh schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:36:
[afbeelding]

MRE Inc
superlucky luke
TheXS NL
Tags NL
Miesjh NL

_/-\o_
Wij zijn best wel goed, want dit was een andere map, zelfde spelers :D

Afbeeldingslocatie: https://ddnkqg.bn1303.livefilestore.com/y4m75X49Op6imID2rMSuH4snq1AYF328w0G7xR0eh5L0waALCvppwrJ7KCdsQB7wwZl-9_kMKaPBtmhFN6Wmlq2yfhYEV4EirGOKv2Q25fFdLVvK1hIvHLCEed_NppA9-3jTGfBHylmoFhqrHLatFYoJIMbPBxY_Mz757Sq8xEIhItwRzoh9qfD6pErmy_FF0fnCwuBh3NgyXICC_ew4yM6eQ?width=660&height=371&cropmode=none

• PSYVIRII
MRE-Inc schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:59:
[...]

Wij zijn best wel goed, want dit was een andere map, zelfde spelers :D

[afbeelding]
Afdrukken en op je nachtkastje neerzetten :+

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:54
Gearloose schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:39:
[mbr]niet op de man spelen...[/mbr]
Ja sorry man...
Het valt ook niet mee om de Generaal te zijn van dat zooitje ongeregeld :P ;)

• PSYVIRII
Jup,
squad members die niet revive, alleen maar ploffies roken, Grenades tegen de muur aan gooien, pakken wijn aan het zuipen op het slagveld, klagen over scouts enz :P

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:02
Zo eindelijk alle wapens vrijgespeeld. Duurde even. Alleen de melee weapons nog.

Van mij mag de nieuwe expansion wel komen

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
PSYVIRII schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:43:
Jup,
squad members die niet revive, alleen maar ploffies roken, Grenades tegen de muur aan gooien, pakken wijn aan het zuipen op het slagveld, klagen over scouts enz :P
Je vergeet de belangrijkste! Hebben we eindelijk een Medic in de Squad, zit die in een tank of vliegtuig. Zo irritant dit..

Komen laatste tijd een hoop GOT tegen, gister ook weer, en weer verloren. Zucht!

Was wel vet op Devils Anvil, bij B in de bunker. Geniaal stukje.

[ Voor 6% gewijzigd door WillieWuks op 04-07-2017 18:27 ]

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Gisteren kwam er een GoT'er (sorry, weet niet meer wie) bij mij in de match en spamde continu "Request Ammo". Kon er smakelijk om lachen! :D

Had nog express ruimte gemaakt in de squad waar ik in zat, maar de "request ammo" "get in" thanks" commandos kwamen denk ik niet door ;)
Reefun schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:17:
Gisteren kwam er een GoT'er (sorry, weet niet meer wie) bij mij in de match en spamde continu "Request Ammo". Kon er smakelijk om lachen! :D
Ik had dat kunnen zijn (maar was t nie).. Ik heb ook altijd zo'n logo boven mn hoofd en mn poppetje is constant om ammo of medic aan t schreeuwen.. "Got some ammo? Anyone got ammo? Give me some ammo someone! etc etc :F

En dat komt puur omdat ik continu aan t spotten ben.. Ik vind de mechanic om ammo of medic vragen goed dat het met 1 knop kan, maar dit is wel irri :/

(Althans, ik 'probeer' te spotten, maar omdat t eigenlijk nogal een ruksysteem is, spot je maar 25% ofzo..
Maar weet je wanneer spotten perfect gaat?? Als je net iemand hebt doodgeschoten.. Dan spot je, schiet gelijk, killed hem.. en dan roept je poppetje 'Machine gunner spotted, scout spotted" etc etc.. ja dan wel :( )
poor Leno schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:11:
[...]

Ik had dat kunnen zijn (maar was t nie).. Ik heb ook altijd zo'n logo boven mn hoofd en mn poppetje is constant om ammo of medic aan t schreeuwen.. "Got some ammo? Anyone got ammo? Give me some ammo someone! etc etc :F

En dat komt puur omdat ik continu aan t spotten ben.. Ik vind de mechanic om ammo of medic vragen goed dat het met 1 knop kan, maar dit is wel irri :/
Nee dat is niet hetzelfde. Als je een support guy ziet en je spot dan roep je inderdaad "got some ammo?" en krijg je een icoontje boven je hoofd. maar, maar je ziet jouw request niet terug in de 'chatlog' linksboven. Dat zie je alleen als je daadwerkelijk de command rose ervoor gebruikt.
Reefun schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:17:
[...]

Nee dat is niet hetzelfde. Als je een support guy ziet en je spot dan roep je inderdaad "got some ammo?" en krijg je een icoontje boven je hoofd. maar, maar je ziet jouw request niet terug in de 'chatlog' linksboven. Dat zie je alleen als je daadwerkelijk de command rose ervoor gebruikt.
Als je had gezegd "Ik bedoel in de chatbox" was t al goed geweest hoor, maar bedankt voor de speltip! ;)

Maar even serieus, afgezien daarvan, werkt het spotten gewoon echt voor geen meter.

Ik snap de cooldown/antispam wel, maar soms sta je echt 1 meter van een tank en lukt het gewoon niet om m te spotten :(

Ze moeten een verschil maken tussen verre afstand/random spots, en close directe spots..

• PSYVIRII
poor Leno schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:26:
[...]

Als je had gezegd "Ik bedoel in de chatbox" was t al goed geweest hoor, maar bedankt voor de speltip! ;)

Maar even serieus, afgezien daarvan, werkt het spotten gewoon echt voor geen meter.

Ik snap de cooldown/antispam wel, maar soms sta je echt 1 meter van een tank en lukt het gewoon niet om m te spotten :(

Ze moeten een verschil maken tussen verre afstand/random spots, en close directe spots..
Heb nu en dan ook vaak dat ik gewoon op de knop aan het spammen ben en dat hij gewoon een paar dingen lult en niemand spot 8)7

• Uffeltje
PSYVIRII schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:43:
[...]

Heb nu en dan ook vaak dat ik gewoon op de knop aan het spammen ben en dat hij gewoon een paar dingen lult en niemand spot 8)7
Dan werkt het juist goed. Als je de knop blijft spammen zul je niets spotten. Je moet eerst precies op het poppetje mikken en dan pas spotten. Je zult zien dat het dan in 95% van de gevallen wel werkt. :)

YouTube

Uffeltje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:14:
[...]

Dan werkt het juist goed. Als je de knop blijft spammen zul je niets spotten. Je moet eerst precies op het poppetje mikken en dan pas spotten. Je zult zien dat het dan in 95% van de gevallen wel werkt. :)
Zelfs dan, nog met grote moeite.. eerste keer spotten, recht erop. Nope.

Dubbeltappen lijkt soms wel beter te werken 8)7

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-11 13:15

BoltYes

This is the Way

Vandaag weer een nieuwe update; de highlights zijn terug *O* Verder lijkt het erop dat de snelheid van het battlepacks vergaren ietjes is terug gedraaid. Het was nu bijna elk potje wel raak...

Heb wel even de moeite genomen om mn 61 battlepacks te openen. De oogst was 6x Squad XP Boost, 3 puzzle pieces, een tank, artillery en fighter plane skin. En verder wapenskins, maargoed in hoeverre je dat ziet :+

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Eens. Het spot systeem werkt té onregelmatig in BF1. Maar goed, anderzijds als je BF4 erbij pakt, daar werkte het juist weer té goed. Daar ging ik gewoon random om me heen spotten om inene iemand 2km verderop te spotten :+

Soms als ik zelf zin heb om de 'lame sniper' uit te hangen dan gebruik ik de Periscope erbij. Zeker als iemand van mijn squad dan in de lucht zit in een Bomber/attack plane, ideaal voor ze als ze altijd kunnen zien waar de vijand zit d:)b

Toegegeven, alleen écht werkzaam op bijv. Monte Grappe, Fao Fortress, Empires Edge etc.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:09

-tom-562

Oliesjeik

Dat random spotten werkt nog steeds goed :P Ik doe het eigenlijk altijd, als ik vermoedens heb dat er ergens een poppetje loop, dan begin ik heftig op de spot knop te drukken :P

Het liefste zou ik eigenlijk de commo rose uit BF2 terug willen, daar kon je ook specifieke voertuigen spotten, ook al waren ze er niet. Vond dat wel fijn om zo de aandacht van je teammembers mee te trekken.

Vaak bu'j te bang!

• PSYVIRII
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0aFWWkWYRJYJl8KugFjLkYog/full.jpg?nohitcount=1

:+ Logo valt niet zo op.

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik heb de afgelopen dagen flink wat potjes met de trench raider kit gespeeld @ nivelle, allemachtig wat is dat ding krachtig zeg! 38 killstreak te voet gaat echt nergens over :D :D :D

• Easymongo
[...]
Laatst zat in Nivelle in de kerkruïne die we net hadden veroverd en keek richting vlag B, zie daar vaag iets bewegen, druk 1 keer op spot en floep, er lichten 10, 12 enemies op die op me af razen. Zo efficiënt had ik nog niet eerder gespot. Ik heb geen flare gezien die het zou kunnen verklaren. Of ze gingen allemaal op hetzelfde moment 'over the top', wat dan weer erg WW1 zou zijn...
ongewoongewoon schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:10:
Ik heb de afgelopen dagen flink wat potjes met de trench raider kit gespeeld @ nivelle, allemachtig wat is dat ding krachtig zeg! 38 killstreak te voet gaat echt nergens over :D :D :D
Trench raider kit is verreweg dé beste kit welke je kan hebben. Al helemaal in combinatie met een andere kit door de medkit. Als er vervolgens dan een support guy met je mee gaat voor de ammo (3 grenaten!) dan ben je praktisch onverslaanbaar.

Je bent retesnel, je kan jezelf healen, je kan de batman doen (smoke grenade, welke automatisch bijvult na 45 sec), binnen 1 sec heb je een vijand dood met de knuppel (met een korte animatie!), een gasmask wat de andere kits niet hebben PLUS je hebt een relatief sterke revolver waarmee je tot in ieder geval 100m kills kan maken indien noodzakelijk.

• PSYVIRII
Reefun schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:23:
[...]

Trench raider kit is verreweg dé beste kit welke je kan hebben. Al helemaal in combinatie met een andere kit door de medkit. Als er vervolgens dan een support guy met je mee gaat voor de ammo (3 grenaten!) dan ben je praktisch onverslaanbaar.

Je bent retesnel, je kan jezelf healen, je kan de batman doen (smoke grenade, welke automatisch bijvult na 45 sec), binnen 1 sec heb je een vijand dood met de knuppel (met een korte animatie!), een gasmask wat de andere kits niet hebben PLUS je hebt een relatief sterke revolver waarmee je tot in ieder geval 100m kills kan maken indien noodzakelijk.
Totdat iemand random door de smoke bajonet charged :+ of een AT-Rocket die elke elite one shot.

PSYVIRII schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:57:
[...]

Totdat iemand random door de smoke bajonet charged :+ of een AT-Rocket die elke elite one shot.
Niet eens.. Die Raider hoor je van verre aankomen met zn "wc/constipatie" geluiden _O-

Ik ga dan altijd stilletjes om een hoekje staan, en als ie voorbij komt: hatchet in zn nek :D

• Abothur
  • Laatst online: 20-01 13:10
poor Leno schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:13:
[...]

Niet eens.. Die Raider hoor je van verre aankomen met zn "wc/constipatie" geluiden _O-

Ik ga dan altijd stilletjes om een hoekje staan, en als ie voorbij komt: hatchet in zn nek :D
Ze moeten hem ook gewoon een nieuwe skin geven.

Afbeeldingslocatie: http://oi67.tinypic.com/24bqa2e.jpg

• PSYVIRII
Abothur schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:59:
[...]

Ze moeten hem ook gewoon een nieuwe skin geven.

[afbeelding]
Zijn de shaq vergeten op de foto 8)7

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 08:33
Vraagje. Waarom hebben ze operations na de laatste update gewijzigd. Was gewend om na een verloren of gewonnen pot te switchen van aanvallen naar verdedigen of vice versa.

• PSYVIRII
Swizzler24 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:29:
Vraagje. Waarom hebben ze operations na de laatste update gewijzigd. Was gewend om na een verloren of gewonnen pot te switchen van aanvallen naar verdedigen of vice versa.
Ja dat is aangepast nu kan je in het menu zien welke map erna komt. Sowieso is het een beter idee om een nieuwe operations te starten omdat de Bug met End of Round er nog steeds is. Is vervelend als je lekker bezig bent en je drukt perongeluk op de knop om het overzicht te zien.

Wat me gisteren is overkomen ... heb er geen woorden voor :o

Toen kreeg ik van hem de andere kant op gestuurd :D

_/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Reefun op 08-07-2017 21:25 ]

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 08:33
Haha, you got sniped by one rusty machine. Leuke gameplay heeft ie altijd op YouTube. Ben ik de enige die vind dat matchmaking (operations) sinds de laatste update weer slechter is geworden.

[ Voor 38% gewijzigd door Swizzler24 op 10-07-2017 10:34 ]

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Reefun schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:24:
Wat me gisteren is overkomen ... heb er geen woorden voor :o

[video]

Toen kreeg ik van hem de andere kant op gestuurd :D

[video]

_/-\o_
Zo had ik laatst een vliegtuig uit de lucht geschoten (vehicle disabled) met mn Mandragon...waarschijnlijk het laatste tikje of precies goed geraakt ofzo..geen idee maar t voelde wel lekker :)

PSN id: PENo1

• jap85
Haha dat is wel heel erg! In zo'n geval is 'm de tea bag nog wel vergeven ;)

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:17
Zoek een platoon om is wat samen te spelen op ps4, ne tijd gestopt omdak altijd alleen bezig was.

Speel met de 4 classes eve goed of eve slecht. :p

Psn: bierka89

• To easy
  • Laatst online: 07-11 23:08
P.E.No.1 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:41:
[...]

Zo had ik laatst een vliegtuig uit de lucht geschoten (vehicle disabled) met mn Mandragon...waarschijnlijk het laatste tikje of precies goed geraakt ofzo..geen idee maar t voelde wel lekker :)
Heb ik ook wel eens gehad. Gewoon perfecte timing haha ;). Met een Bar en AA sight kun je serieus planes helemaal kapot maken als ze paar keer goed overvliegen!

• robinh0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-05-2022
Bieren89 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:29:
Zoek een platoon om is wat samen te spelen op ps4, ne tijd gestopt omdak altijd alleen bezig was.

Speel met de 4 classes eve goed of eve slecht. :p

Psn: bierka89
Zoek op "gathering of tweakers II" de 1e groep zit al vol meen ik. Zit zelf pas in de 2e groep, zitten 18 man in? Ik zie altijd wel iemand online in iedergeval.

Edit; heb je toegevoegd :)

[ Voor 3% gewijzigd door robinh0 op 10-07-2017 23:02 ]

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:17
robinh0 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:47:
[...]

Zoek op "gathering of tweakers II" de 1e groep zit al vol meen ik. Zit zelf pas in de 2e groep, zitten 18 man in? Ik zie altijd wel iemand online in iedergeval.

Edit; heb je toegevoegd :)
Jep gejoind. :)

• renzo4000
  • Laatst online: 00:29
Wordt steeds gezelliger in de platoon, volgens mij heb ik gisteren en eergister ook met jou gespeeld @robinh0 :) ... C00L3-P13T hier :w samen met een maatje van mij, Salvator27

**excuus mode** De laatste paar weken is het voor mij een beetje ruk spelen ivm latency problemen bij Ziggo (veel van die geel/oranje icoontjes in beeld en daardoor veel missers)

[ Voor 19% gewijzigd door renzo4000 op 11-07-2017 08:30 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• robinh0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-05-2022
renzo4000 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:29:
Wordt steeds gezelliger in de platoon, volgens mij heb ik gisteren en eergister ook met jou gespeeld @robinh0 :) ... C00L3-P13T hier :w samen met een maatje van mij, Salvator27

**excuus mode** De laatste paar weken is het voor mij een beetje ruk spelen ivm latency problemen bij Ziggo (veel van die geel/oranje icoontjes in beeld en daardoor veel missers)
Ja klopt, eergisteren ging het heel goed volgens mij, plaats 1 en 3 bij 1 ronde 8)

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Hoe zit dat precies met ammo van verschillende wapens in dezelfde klasse.

Wanneer ik bv 4 verschillende Rifles heb gebruiken ze dezelfde ammo hoeveelheid.

Is er niet een wapen die b.v. eigen ammo heeft en dit niet deelt met andere guns?
donvalentino schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:43:
Hoe zit dat precies met ammo van verschillende wapens in dezelfde klasse.

Wanneer ik bv 4 verschillende Rifles heb gebruiken ze dezelfde ammo hoeveelheid.

Is er niet een wapen die b.v. eigen ammo heeft en dit niet deelt met andere guns?
:?

Voorbeeld?

• donvalentino

donvalentino

voorbeeld die carbine rifle, compact rifle.

Wanneer ik 1 van de 2 gebriuk en 200 kogels weg schiet zie ik even later dat de ammo van het andere wapen ook 200 kogels minder heeft.

(misschien niet volledig geurgade ofzo?)
donvalentino schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:31:

Wanneer ik 1 van de 2 gebriuk en 200 kogels weg schiet zie ik even later dat de ammo van het andere wapen ook 200 kogels minder heeft.

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap echt niet wat je bedoelt..

Je kunt toch geen twee rifles tegelijk gebruiken :?

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:20
donvalentino schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:31:

Bedoel je je secondary weapon? Of als je gedurende je leven een nieuwe rifle oppakt van het slagveld ofzo? Ik volg je eerlijk gezegd ook niet helemaal.

PSN: xMaurice93

• PSYVIRII
Volgens mij zit hij in een ander spel met zijn hoofd. Een Carbine met meer dan 200 kogels :P
Komt een scout helemaal niet meer van zijn plek af :D

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Mooi dat die toegevoegd gaat worden aan EA Acces, eens de tijd er voor nemen nu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• donvalentino

donvalentino

poor Leno schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:33:
[...]

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap echt niet wat je bedoelt..

Je kunt toch geen twee rifles tegelijk gebruiken :?
lol lol lol, zat inderdaad in het verkeerde topic _/-\o_

Sorry voor de verwarring

[ Voor 4% gewijzigd door donvalentino op 12-07-2017 14:49 ]

donvalentino schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:40:
[...]

lol lol lol, zat inderdaad in het verkeerde topic _/-\o_

Sorry voor de verwarring
Haha welk spel dan?

• donvalentino

donvalentino

• MillanO
  • Laatst online: 24-07-2022
Hebben de mensen hier de laatste tijd ook weer last van gemiste hitmarkers, dood geschoten worden in 1 of 2 schoten, als je al de hoek om ben of als je net achter cover bent gerend? Ik weet niet meer waar het aan ligt. Ik ben best wel fanatiek als ik aan het spelen ben en kan er echt niet tegen als ik dood gemaakt word zonder dat ik er iets aan kan doen.

Verwijderd

MillanO schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:59:
Hebben de mensen hier de laatste tijd ook weer last van gemiste hitmarkers, dood geschoten worden in 1 of 2 schoten, als je al de hoek om ben of als je net achter cover bent gerend? Ik weet niet meer waar het aan ligt. Ik ben best wel fanatiek als ik aan het spelen ben en kan er echt niet tegen als ik dood gemaakt word zonder dat ik er iets aan kan doen.
Ja! super irritant!
Pagina: 1 ... 101 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.