Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
MillanO schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:59:
Hebben de mensen hier de laatste tijd ook weer last van gemiste hitmarkers, dood geschoten worden in 1 of 2 schoten, als je al de hoek om ben of als je net achter cover bent gerend? Ik weet niet meer waar het aan ligt.
ja ik had het vanmiddag met vlagen heel erg.. vooral om de hoek neergeschoten worden.. terwijl iedereen lage ping had :(
Ik ben best wel fanatiek als ik aan het spelen ben en kan er echt niet tegen als ik dood gemaakt word zonder dat ik er iets aan kan doen.
Gewoon je rust en geduld bewaren, dat is mijn advies O-) >:)

[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 12-07-2017 21:34 ]

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
poor Leno schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:32:
[...]

ja ik had het vanmiddag met vlagen heel erg.. vooral om de hoek neergeschoten worden.. terwijl iedereen lage ping had :(
In de avond bij Amiens had je teminste wel een medic achter je lopen dus dat om de hoek dood gaan viel wel mee met je K/D :+ . Ik heb het nu steeds vaker tegen een Hellriegel of de Lewis gun dat ik 1 kogel tegen mijn hoofd krijgt die telt voor 30 8)7

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

PSYVIRII schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:11:
[...]

In de avond bij Amiens had je teminste wel een medic achter je lopen dus dat om de hoek dood gaan viel wel mee met je K/D :+ . Ik heb het nu steeds vaker tegen een Hellriegel of de Lewis gun dat ik 1 kogel tegen mijn hoofd krijgt die telt voor 30 8)7
Gisteravond had ik er minder last van, maar nog steeds een aantal wtf momenten :/

Wat een klote pot was dat trouwens :X We kwamen al veel te laat er in en de rest van t team zat met de vinger in de neus in hoekjes te schuilen.. Hadden niet echt veel kans.

En jullie waren ook maar met zn 2en, dus dat zette ook geen doden aan de zeik ;(

• PSYVIRII
poor Leno schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:27:
[...]

Gisteravond had ik er minder last van, maar nog steeds een aantal wtf momenten :/

Wat een klote pot was dat trouwens :X We kwamen al veel te laat er in en de rest van t team zat met de vinger in de neus in hoekjes te schuilen.. Hadden niet echt veel kans.

En jullie waren ook maar met zn 2en, dus dat zette ook geen doden aan de zeik ;(
Krijg je nog 2 man in je squad en die gaan even helemaal achterin het level liggen. En daar gaat A en nog steeds gewoon blijven liggen :? Denk je van ik spawn wel even snel op A en dan word je bij die gasten neergegooid |:(

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:15

BoltYes

This is the Way

Ik pleit voor een systeem om spelers te kicken. Bij genoeg votes gooi je zo de medics eruit die langs je lopen en niet reviven, snipers die bij punt A zitten op suez, terwijl bij punt E gevochten wordt, etc, etc

¯\_(ツ)_/¯

Nieuwe 'Westie' Battlepack revisie..

Weer geen Saber pieces in de pack of exchange :(

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-11 16:52

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://jarllw-am3pap001.files.1drv.com/y4mpVJrqRanCMA-x5OXaw7KidJ6mBUmjEhJyhZJpJNJH4QadSKZooziED5PIKCJasWCQ-USmPYx-4RxGDKanwqhcucXyWiSfnLo47Q0Vdyqaf-lYT1s56o4GycDdq5mry5HHWbG38W5S9ETefssNfAUegNrVFAKUB3v4i0KycURCvPdzchmgNeFMZFAa580MJ2pRwpB26p9vvEZgCwmwFQsNw?width=1024&height=576&cropmode=none

Nog eentje van eergister! d:)b

• PSYVIRII
Mehhh geen medics :+

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:24
Klopt het dat de BF1 file size op de PS4 110GB is? Ik heb de digitale versie en geen premium pass/DLC. Ook Battlefield 4 en Hardline zijn gigantisch op mijn schijf (circa 96 en 78GB), hier heb ik wel alle DLC. Dit kan toch niet kloppen?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
MadDogMcCree schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:50:
Klopt het dat de BF1 file size op de PS4 110GB is? Ik heb de digitale versie en geen premium pass/DLC. Ook Battlefield 4 en Hardline zijn gigantisch op mijn schijf (circa 96 en 78GB), hier heb ik wel alle DLC. Dit kan toch niet kloppen?
BF1 is bij mij 59.48 GB incl. patch 1.10
Ik heb de retail versie maar dat moet geen verschil uitmaken.
MadDogMcCree schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:50:
Hier is BF1 92,37 GB, Digital download.. (PS4)

Dat je geen Premium enzo niet hebt, maakt trouwens niet uit.. Je hebt het wel, het is alleen gelocked. De unlock files zijn ook maar 1 MB ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 13-07-2017 17:18 ]

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:29
100 GB voor 1 game ... dat is wel veel .. maar goed ik ben nog spellen gewent die van floppy s kwamen ... en diskettes .. 40 MB harde schijf :-)

maar inderdaad de game worden wel steeds groter

ik heb ook nu al 2 game en dan 100 GB weg
ook met deze game die inderdaad heel veel vreet aan opslag

nog even dan heb je games van 1 TB :-)

[ Voor 40% gewijzigd door ravw op 13-07-2017 17:22 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• MadDogMcCree
  • Laatst online: 16:24
poor Leno schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:14:
[...]

Hier is BF1 92,37 GB, Digital download.. (PS4)

Dat je geen Premium enzo niet hebt, maakt trouwens niet uit.. Je hebt het wel, het is alleen gelocked. De unlock files zijn ook maar 1 MB ofzo.
Bij Battlefield ligt dat volgens mij wel anders, bij BF4 en Hardline zijn dit apparte downloads van 2 tot 7 GB. Hardline is zonder DLC 21GB kleiner, BF4 circa 24GB. Bij BF1 download je zo te zien wel alles.

BF1 geeft aan 114 GB (dat zal het eerder ook wel zijn geweest, ik deed het daarstraks uit mijn hoofd), BF4 96,66 GB en Hardline 72,91. Hardline zou nog kunnen kloppen, die andere 2 kan toch niet? PSN geeft aan 45,5 GB voor de standaard BF1 versie. Reken daar nog extra ruim 10 GB bij voor de enige DLC te gedownload is, wat is dan de overige 60 GB?

Ik denk dat ik de games er maar af ga gooien en opnieuw download. Gelukkig kan je je instellingen opslaan via de Plus cloud, ow wacht....

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
BoltYes schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:13:
Ik pleit voor een systeem om spelers te kicken.
Luie en eigenwijze spelers uit je eigen squad kicken is een begin. Ik heb ook meegemaakt dat een speler request order vroeg, het ging hem kennelijk niet snel genoeg. Ik heb hem toen naar leader gepromoot, zo van: je zult er wel zin an hebben, bring in the points. (Hij had toen al de meeste punten.) Eenmaal chef geeft hij geen doelen meer aan. Tja.

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Gvd, zit de laatste dagen in een hardnekkige losing streak, laatste 10 potjes conquest verloren ofzo... Hebben jullie dat ook wel eens of ben ik de enige :p Frustrerend, hehe. Merk ook wel dat er de laatste tijd op de PS4 weinig actief squad werk wordt verricht. Ook loopt vaak het halve team weg als er verloren wordt. Irritant gedoe.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:27

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Easymongo
bassGunner schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 00:50:
zit de laatste dagen in een hardnekkige losing streak, laatste 10 potjes conquest verloren ofzo...
Ik ken het gevoel, het lijkt wel iets persoonlijks te worden. Maar het kan ook anders. Paar dagen geleden een aantal winnende potjes CQ achter elkaar waarvan twee heel close eindigden, zoiets als 1000-995. Op XB trouwens. Bij die potjes leek het balancen best goed te gaan.

Ik vraag me af of Dice ook stats moet gaan presenteren voor stoppen of switchen mid game. De eerste is deserting% en de andere treason%. Dat geeft het beoordelen van KD en win% wat meer diepte...

• Easymongo
In andere vid: paardje met Kolibri vermoorden. Slagers...

• PSYVIRII
Community missions kan je nu volgen bij het soldier scherm. Nog niet ingame.

Hopelijk gaat Dice nog wat meer missions erin gooien. Speciale skins of wapens voor missions ofzo :P. Misschien een idee om melee wapens te krijgen van missions want als ik moet wachten op die puzzel stukken dan ben ik na 5 jaar nog bezig.

• Geronimous
PSYVIRII schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:52:
Community missions kan je nu volgen bij het soldier scherm. Nog niet ingame.

Hopelijk gaat Dice nog wat meer missions erin gooien. Speciale skins of wapens voor missions ofzo :P. Misschien een idee om melee wapens te krijgen van missions want als ik moet wachten op die puzzel stukken dan ben ik na 5 jaar nog bezig.
Ja, voor de duidelijkheid;

nu is de Westie Community Mission gaande:
haal 75 revives als Medic.

Tracken en achteraf claimen doe je in het Soldier menu, onderaan.

(lekker aangegeven weer, DICE)

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 14-07-2017 22:18 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11 13:28
ik heb me ook even aan de lijst toegevoegd , misschien vandaag wat spelen met mede tweakers ? ben een aardig hoog level en kan goed overweg met de tank

psn: taker-mart

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hoe kun je eigenlijk de squad naam aanpassen?

• taker1987
Racer89 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:37:
Hoe kun je eigenlijk de squad naam aanpassen?
via de bf app of via de website https://www.battlefield.com/companion

[ Voor 7% gewijzigd door taker1987 op 15-07-2017 12:43 ]

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-11 11:42
Je kan de squad naam niet aanpassen. Je kiest welke squad je gaat, en deze heeft een naam overeenkomend met militair alfabet uit die tijd. Wanneer je met 5 man van hetzelfde platoon in een squad zit zal die squad vernoemt worden naar die platoon.

• Zonnetje83
  • Niet online
Ik pleit voor een systeem om spelers te kicken. Bij genoeg votes gooi je zo de medics eruit die langs je lopen en niet reviven, snipers die bij punt A zitten op suez, terwijl bij punt E gevochten wordt, etc, etc
Je weet toch dat je als medic ook kunt kiezen voor een andere loadout waardoor je bijv. niet KUNT reviven he?

Ik ben een medic en ik revive me rot en ook ik kan me ergeren aan medics die dat niet doen. maar sinds ik weet dat ze het soms niet eens kunnen, ben ik voorzichtiger met m'n oordeel.

• Geronimous
Zonnetje83 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:38:
[...]

Je weet toch dat je als medic ook kunt kiezen voor een andere loadout waardoor je bijv. niet KUNT reviven he?

Ik ben een medic en ik revive me rot en ook ik kan me ergeren aan medics die dat niet doen. maar sinds ik weet dat ze het soms niet eens kunnen, ben ik voorzichtiger met m'n oordeel.
Klopt, maar het systeem is gelukkig wel z slim om te zien of de medic een spuitje bij zich heeft :) In dat geval krijgt de dooie speler geen "medic op 10m" te zien.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Zonnetje83
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:49:
[...]

Klopt, maar het systeem is gelukkig wel z slim om te zien of de medic een spuitje bij zich heeft :) In dat geval krijgt de dooie speler geen "medic op 10m" te zien.
Ok, en dát wist ik niet. I stand corrected _/-\o_

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 14:40
Niet iedere medic heeft dit kit bij zich.
Daarnaast, ik sniper veel (met succes), maar het lijkt mij meer dan logisch dat een sniper niet met de frontline mee naar voren stormt. Okeee, op A zitten en vechten voor punt E is ook niet de bedoeling, maar ik zelf zoek altijd wel een goede spot en dan is het soms met een redelijke afstand.

wijze woorden

• BoltYes

BoltYes

This is the Way

De meds zonder kit zie je ook niet als je gerived moet worden. Degene die je naderen, boven op je gaan staan en vervolgens weer doorlopen zou ik wel een klap willen verkopen. In dat soort gevallen is het jammer dat friendly fire niet aan staat :+

Sniperen is imo alleen leuk als je een beetje agressief PTFO mee speelt. Dat dus met iron sight of carbine varianten, beetje flanken en counter snipen. Tot een tank je neer schiet en dan ga ik tot liever met de assault klasse tanks pesten :)

¯\_(ツ)_/¯

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:36
BoltYes schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:21:
De meds zonder kit zie je ook niet als je gerived moet worden. Degene die je naderen, boven op je gaan staan en vervolgens weer doorlopen zou ik wel een klap willen verkopen. In dat soort gevallen is het jammer dat friendly fire niet aan staat :+

Sniperen is imo alleen leuk als je een beetje agressief PTFO mee speelt. Dat dus met iron sight of carbine varianten, beetje flanken en counter snipen. Tot een tank je neer schiet en dan ga ik tot liever met de assault klasse tanks pesten :)
Je hebt er inderdaad van zulke sukkels bijzitten, maar ik heb ook wel geregeld meegemaakt dat het op de een of andere manier niet mogelijk is om iemand te reviven. Dan ligt iemand bijvoorbeeld op een rare manier of deels door een houten kistje ofzo en dan kan ik die persoon alleen maar reviven door eerst met een granaat dat houten kistje weg te blazen..

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
(verkeerde topic)

[ Voor 94% gewijzigd door dangerpaki op 16-07-2017 20:33 ]

• PSYVIRII
Leuk van die Community missions tracker. Alleen die Summer zooi krijg je er dus niet te zien :(

• BoltYes

BoltYes

This is the Way

Was weer een aardig platoon op de been vanavond. Alfa en Bravo samen in één server. Telde zo 10 tweakers :)

¯\_(ツ)_/¯

Gister avond had ik een prachtige road kills met een paard. Ain't even mad!;

http://xboxdvr.com/gamer/Reefun/video/34195745

Was de eerste keer dat ik met GoT leden ook daadwerkelijk met een mic mee speelde. Moet zeggen dat ik me beetje het spreekwoordelijke lelijke eendje voelde (daar het leek alsof iedereen mekaar goed kende) ; maar ach. Leuk om een keer de stemmen achter iedereen te horen! d:)b

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 16:12
Reefun schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:02:
Gister avond had ik een prachtige road kills met een paard. Ain't even mad!;

http://xboxdvr.com/gamer/Reefun/video/34195745

Was de eerste keer dat ik met GoT leden ook daadwerkelijk met een mic mee speelde. Moet zeggen dat ik me beetje het spreekwoordelijke lelijke eendje voelde (daar het leek alsof iedereen mekaar goed kende) ; maar ach. Leuk om een keer de stemmen achter iedereen te horen! d:)b
Klopt de meesten kennen elkaar al sinds BF3, althans ik ken ze sinds BF3. Volgende keer gewoon weer joinen. Normaal gesproken ben ik de enige die vliegt en het is wel fijn als er iemand anders ook vliegt en via de mic elkaar op de hoogte houden wat er in het luchtruim gebeurd.

En je hebt zeker niet een filmpje van die fantastische pick up die we op Sinai Desert gemaakt hebben ? Even een Attack Plane landen en iemand een lift geven :)

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:00:
[...]

Klopt de meesten kennen elkaar al sinds BF3, althans ik ken ze sinds BF3. Volgende keer gewoon weer joinen. Normaal gesproken ben ik de enige die vliegt en het is wel fijn als er iemand anders ook vliegt en via de mic elkaar op de hoogte houden wat er in het luchtruim gebeurd.

En je hebt zeker niet een filmpje van die fantastische pick up die we op Sinai Desert gemaakt hebben ? Even een Attack Plane landen en iemand een lift geven :)
Hahaha! Ja dat was prachtig. Maar dat ben ik vergeten te filmen.... 8)7

Ik zal in de toekomst ook wel wat vaker joinen. Maar ik heb nog steeds een hekel aan Conquest. Operations blijft toch meer mijn ding uiteindelijk.
BoltYes schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 23:33:
Was weer een aardig platoon op de been vanavond. Alfa en Bravo samen in één server. Telde zo 10 tweakers :)
Zit je op de PS4 en wat is je PSN? Zaten gister idd met 10+ man in die servers :)

Alleen werd onze squad voor de @#@$@# tweede keer gisteren naar defenders overgezet op de 3e map van Oil of Empires, echt wtf? :(

• MRE-Inc
Reefun schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:20:
[...]

Hahaha! Ja dat was prachtig. Maar dat ben ik vergeten te filmen.... 8)7

Ik zal in de toekomst ook wel wat vaker joinen. Maar ik heb nog steeds een hekel aan Conquest. Operations blijft toch meer mijn ding uiteindelijk.
Operations is geen probleem. Spelen wij ook regelmatig. Gewoon voorstellen de volgende keer. De meesten gaan dan wel mee, inclusief mezelf.

Was in het begin wat sceptisch tegenover Operations, maar met die nieuwe mappen is het wel OK.

MRE-Inc schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:41:
[...]

Operations is geen probleem. Spelen wij ook regelmatig. Gewoon voorstellen de volgende keer. De meesten gaan dan wel mee, inclusief mezelf.

Was in het begin wat sceptisch tegenover Operations, maar met die nieuwe mappen is het wel OK.
Ah top! Heel misschien dat mijn vrouw ook dan een keer mee gaat doen! :)
Reefun schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:47:
[...]

Ah top! Heel misschien dat mijn vrouw ook dan een keer mee gaat doen! :)
Ah ok.. jij bent er zo een die haar ook gewoon meeneemt naar een guys night out? :> ;)

• robinh0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-05-2022
poor Leno schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:58:
[...]

Ah ok.. jij bent er zo een die haar ook gewoon meeneemt naar een guys night out? :> ;)
Waarom vind ik dit toch zo raar klinken? O-)

Verwijderd

BoltYes schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 23:33:
Hoe joinen jullie elkaar allemaal dan? Hebben jullie elkaar ook op psn ofzo?
Had me ooit ook eens aangesloten bij die platoon, maar snapte daar nooit ene zak van? Zag er alleen maar wat berichtjes staan, nooit iets van dat mensen in een server zaten..

Is dat veranderd? Of ben ik gewoon een noob en snap ik het weer eens niet :D

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:40

Qu3st

poor Leno schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:23:
[...]

Zit je op de PS4 en wat is je PSN? Zaten gister idd met 10+ man in die servers :)

Alleen werd onze squad voor de @#@$@# tweede keer gisteren naar defenders overgezet op de 3e map van Oil of Empires, echt wtf? :(
Ja dat was echt een f*ck up! Maar de eerste 2 maps vlogen we echt overheen!
Map Suez kan nog wel eens leuk zijn toch? :+

• BoltYes

BoltYes

This is the Way

poor Leno schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:23:
[...]

AnGil1ty ;)

Heb jouw nick volgens mij ook wel voorbij zien komen, dus idd PS4
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:43:
[...]

Hoe joinen jullie elkaar allemaal dan? Hebben jullie elkaar ook op psn ofzo?
Had me ooit ook eens aangesloten bij die platoon, maar snapte daar nooit ene zak van? Zag er alleen maar wat berichtjes staan, nooit iets van dat mensen in een server zaten..

Is dat veranderd? Of ben ik gewoon een noob en snap ik het weer eens niet :D
In het main menu kan je wel zien of er gespeeld wordt en is er de optie om je platoon te joinen.

¯\_(ツ)_/¯

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Na meer dan een half jaar weer een nieuwe compilatie. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Uffeltje op 19-07-2017 20:37 ]

YouTube

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Leuk emblem gemaakt .. Voor de Ajacieden die dit ook spelen, feel free to use ;)

https://emblem.battlefield.com/9TUXFEqdVE

• Miesjh

Miesjh

Vandaag krijgen we een nieuwe update met een nieuwe MAP: Prise de Tahure.
July Battlefield 1 Update Release Date & Time

According to EA, the July Battlefield 1 update will be released on July 20th. This is the confirmed release date for Xbox One, PlayStation 4, and Windows PC.

If you want to play the final version of Prise de Tahure the second it’s release to the public, here’s what to expect from the update’s release time:
◾PC: Multiplayer will be offline for 2h starting 07.00 UTC / 12.00 AM PT.
◾PS4: Multiplayer will be offline for 2h starting 9.00 UTC / 2.00 AM PT.
◾Xbox One: Multiplayer will be offline for 2h starting 11.00 UTC / 4.00 AM PT.

Plan accordingly.
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/www.gottabemobile.com/wp-content/uploads/2017/06/July-Battlefield-1-update.jpg?resize=850%2C478&ssl=1

[ Voor 4% gewijzigd door Miesjh op 20-07-2017 10:50 ]

• Miesjh

Miesjh

MRE-Inc schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:41:
[...]

Ik doe mee! _/-\o_

poor Leno schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:58:
[...]

:D

Ja ik ga dan mee met girls night out. Heeft zo zijn voordelen! :+

Nee maar zonder grappen. Ik speel vrij veel FPS games samen met haar. Begonnen met MW1/2, BO, BF3/4 etc.

Zeker met BF4 waren we goed op mekaar in gespeeld met de chopper bijvoorbeeld ;

In BF1 is het wat lastiger. Zeker als ze bijvoorbeeld mee vliegt met de bomber wordt ze misselijk van me omdat zodra ik flink beschoten wordt meteen evasive manouvres uit haal. Je kan gewoon loopings en kurketrekkers maken met een Bomber :+

Maar ook zij is meer van Operations tegenwoordig :) Alleen de laatste dagen is ze veel bezig met Watchdogs 2.

• Dropkogel
  • Laatst online: 25-10-2023
Voor de kenners hier(ik ben een noob)
Als ik in een vuurgevecht met iemand ben dan komt het geregeld voor dat mijn geweer of pistool verandert in een mes(heb dan nog genoeg munitie in mijn magazijn.
Wie?

• bassGunner
Dropkogel schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:16:
Voor de kenners hier(ik ben een noob)
Als ik in een vuurgevecht met iemand ben dan komt het geregeld voor dat mijn geweer of pistool verandert in een mes(heb dan nog genoeg munitie in mijn magazijn.
Wie?
PS4? Misschien druk je per ongeluk op R3 tijdens het schieten? Overkomt mij helaas ook vaker dan wenselijk...

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Miesjh schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:49:
Vandaag krijgen we een nieuwe update met een nieuwe MAP: Prise de Tahure.

[...]

[afbeelding]
is dit, net als die neville nights, alleen voor premium leden?
greatgonzo schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:36:
[...]

is dit, net als die neville nights, alleen voor premium leden?
Volgens mij wel, en anders kun je m iets van 7 dagen spelen als onderdeel van 'Premium Trials'.. Weet alleen niet of dat over deze map ging of over de komende DLC.. :/

Verwijderd

4,8 gig..

Ben hem nu aan het downloaden. Ben benieuwd, ben wel toe aan nieuwe map(s).

Edit:

Nu is de vraag natuurlijk. Hoe speel ik die nieuwe map.. zie hem nergens staan?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2017 14:23 ]

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 08:33
Is uit op conquest dus volgens mij is het meeste stemmen gelden.

• Abothur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 13:10
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:05:
4,8 gig..

Ben hem nu aan het downloaden. Ben benieuwd, ben wel toe aan nieuwe map(s).

Edit:

Nu is de vraag natuurlijk. Hoe speel ik die nieuwe map.. zie hem nergens staan?
Er zijn prive servers die hem 24/7 draaien dus je kan een van die zoeken.
bassGunner schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:34:
[...]

PS4? Misschien druk je per ongeluk op R3 tijdens het schieten? Overkomt mij helaas ook vaker dan wenselijk...
Je kunt dat oplossen door hem op alternate controls te zetten. Dan is R3 bukken en O melee.

• bassGunner
Reefun schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:47:
[...]

Je kunt dat oplossen door hem op alternate controls te zetten. Dan is R3 bukken en O melee.
Ok, thanks.

Wat vindt men van Prise de Tahure? Ik vind het vooral een beetje een chaos, maar dat is altijd wel als je een map nog niet goed kent... :)
Wel eindelijk Medic naar rank 50 gekregen...

• BoltYes

BoltYes

This is the Way

Is wel oke, maar erg buggy. Je blijft overal achter haken, zit geen recht stukje in de map.

Vandaag 800 in BTR score gezakt in 2,5 uur spelen. WTF :? Dacht dat die score alleen omhoog ging, eerste keer dat ie opeens daalt...

¯\_(ツ)_/¯

• Racer89
  • Niet online
Die map heeft te veel hoeken waar iedereen zit te wachten tot je langs komt. En idd je blijft overal in hangen.
bassGunner schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:22:
[...]

Ok, thanks.

Wat vindt men van Prise de Tahure? Ik vind het vooral een beetje een chaos, maar dat is altijd wel als je een map nog niet goed kent... :)
Wel eindelijk Medic naar rank 50 gekregen...
No problem. Het is even wennen met alternate controls in het begin, maar daarna wil je niet anders meer ;)

Wat betreft de nieuwe map, heb deze gisteren aantal keer gespeeld (Conquest). Moet zeggen dat het ansich wel een mooie map is. Echter is het inderdaad beetje een chaos. Het is letterlijk rondjes gaan.

Uiteindelijk besloot ik maar om continu in een Landship met Squad Support package te nemen. Dit zorgt ervoor dat ik ten alle tijden een medpack/ammocrate kan droppen (indien er friendlies in de buurt zijn), naar achteren kan kijken (én dus makkelijker kan rijden en eventuele vijanden kan spotten welke achter ons zitten) plus track repair.

Vervolgens continu rondjes gereden (letterlijk) door de map. Had bij 1 match wel continu 2 gunners bij me wat heel veel scheelde! Altijd fijn met wat backup! Alleen beetje jammer dat géén van de GoT'ers reageerde op de "Get in""Need backup" ;)

Daarnaast zijn er blijkbaar GoT'ers welke gewoon een revive skippen terwijl ik letterlijk 1 sec (!) van hun verwijderd was en welke totaal niet letten op orders. Iedereen rent maar als een kip zonder kop in rondjes 8)7 . Case in point :

http://xboxdvr.com/gamer/Reefun/video/34266925

Nog een reden waarom Operations simpelweg de betere matchmode is, dan zijn er maar 1 tot 3 overname punten beshcikbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Reefun op 21-07-2017 07:51 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Kreeg een mailtje met diverse BF acties.. BF1 is bij EA in prijs verlaagd... maar helaas blijft voor PS4 het premium pakket nog even duur

linkje

weet niet of er voor jullie wat bij zit

[ Voor 5% gewijzigd door greatgonzo op 21-07-2017 08:10 ]

• taker1987
De nieuwe map vind ik erg lijken op Amiens maar dan in het donker .

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

poor Leno schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:42:
[...]

Volgens mij wel, en anders kun je m iets van 7 dagen spelen als onderdeel van 'Premium Trials'.. Weet alleen niet of dat over deze map ging of over de komende DLC.. :/
helaas:
Prise de Tahure is our second night map and the final map for Battlefield 1 They Shall Not Pass. French raiders and German stormtroopers clash in an urban trench setting as the nights grow colder in the Champagne-Ardennes region. The frontline trench networks cut right through several villages facing obliteration from the constant skirmishing between German and French troops. This content will be available for Battlefield 1 Premium Pass owners and owners of the They Shall Not Pass expansion pack. Non-Battlefield 1 Premium Pass owners will be able to access the content via Premium Friends or Premium Trials.
ik zou het wel prettig vinden dat er een zoekmachine is voor premium friends... of is het handig dit via het platoon te doen?

[ Voor 7% gewijzigd door greatgonzo op 21-07-2017 14:46 ]

Hoe bedoel je helaas :?

"Non-Battlefield 1 Premium Pass owners will be able to access the content via Premium Friends or Premium Trials"

Dan kun je m toch gewoon spelen? :)

[ Voor 38% gewijzigd door poor Leno op 21-07-2017 18:36 ]

• robster19
  • Laatst online: 17-10 12:35
Hoe kom ik met mijn ps4 bij de battlefield 1 premium trial maps?
is dat iets wat je moet activeren? of op een tabblad in battlefield... kan het nergens vinden...

Help iemand :)
Ik vind de nieuwe map maar meh. Tegenstanders spawnen constant in mn rug als ik de vlaggen overneem. Verdedigen is ook haast onmogelijk en met al die laggy bullshit is er in de wegen tussen de vlaggen ook weinig leuks aan. En als je geen shotgun of automatico gebruikt, leg je het gewoon te vaak af. Support en Medic zijn dan ook bijna geen reet aan. En qua capture points vind ik het allemaal vrij inwisselbaar. Sure het ziet er afgewerkt uit, maar het doet me totaal niks. Soort Fort de Vau maar dan boven de grond.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

robster19 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:32:
Hoe kom ik met mijn ps4 bij de battlefield 1 premium trial maps?
is dat iets wat je moet activeren? of op een tabblad in battlefield... kan het nergens vinden...

Help iemand :)
Toggle ze aan bij je server filters.. Dan kun je joinen.

Maar is XP locked.. Dus wel speelbaar.. Maar geen unlocks ed

• BoltYes

BoltYes

This is the Way

Gisteravond een paar keer dezelfde medic voorbij zien komen en weer weg zien lopen zonder revive. Dus ik scheld op de medic dat ie z'n class moet doen en krijg gewoon antwoord via de mic dat ie best wel revives doet :o

Bleek dat ie nieteens in m'n squad zat en blijkbaar wel kan communiceren. Klopt dit?

¯\_(ツ)_/¯

• Mon0lith
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Laat ze nou eens bezig houden om Operations in de sever browser te krijgen ipv zulke ingewikkeld gedoe voor een lullige dogtag

PSN: Von_Smallhausn

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:04

-tom-562

Oliesjeik

Martinspire schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:33:
Ik vind de nieuwe map maar meh. Tegenstanders spawnen constant in mn rug als ik de vlaggen overneem. Verdedigen is ook haast onmogelijk en met al die laggy bullshit is er in de wegen tussen de vlaggen ook weinig leuks aan. En als je geen shotgun of automatico gebruikt, leg je het gewoon te vaak af. Support en Medic zijn dan ook bijna geen reet aan. En qua capture points vind ik het allemaal vrij inwisselbaar. Sure het ziet er afgewerkt uit, maar het doet me totaal niks. Soort Fort de Vau maar dan boven de grond.
Dat idee had ik ook. Ik heb de map nu 3 rondjes o.i.d. gespeeld, en het was eigenlijk continu hetzelfde rondje lopen om vlaggen te capturen

Vaak bu'j te bang!

Mon0lith schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:05:
[...]

Laat ze nou eens bezig houden om Operations in de sever browser te krijgen ipv zulke ingewikkeld gedoe voor een lullige dogtag

[video]
Mee eens hoor, maar dat zijn hele andere mensen die daar mee bezig zijn natuurlijk :/

Maarja er zijn zoveel andere dingen die ze moeten fixen..

mijn top 10 (heb er veel meer):
  1. Ops in serverbrowser en 40-64p quickmatch Ops keuze.
  2. Snap-on ADS, aim-assist insta-hit voor een aantal sniper wapens en te weinig bullet drop. (En heavy MG's hebben te weinig spread)
  3. Rode wounded scherm te rood (als je bijna geen health meer hebt) en telkens daardoor doodgaat door een gaswolk die je niet ziet.
  4. Gas die je 45 damage doet terwijl je m met je kleine teen aanraakt of dat ie nog 0,0001 seconde over heeft. (Daar moet een afstand- en tijd-drop-off op zitten.. zoals bij echt gas)
  5. Delayed spawn.
  6. Bayonet schreeuw pas nadat je bent gespiest.
  7. Bayonet animatie die vanaf 20 meter al begint waardoor je niet kunt reageren. (Zelfde met van voren geknifed worden).
  8. Stille tanks en paarden, terwijl je een sniper van 500 meter afstand hoort, alsof ie naast je staat.
  9. Blooming (overbelichting) en mist-dichtheid
  10. Doodgaan terwijl je gerevived wordt omdat je wordt beschoten wordt in je 'opstaan animatie'.
:(

• Sonnve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-09 06:44
Noob vraag, maar hoe join ik het 'Gathering of Tweakers II' platoon op PS4? Thnx :)

• BoltYes

BoltYes

This is the Way

Gisteren wat potjes hardcore gespeeld. Best tricky, maar ook wel een verademing, weinig zaken die je afleiden en de focus ligt dan echt op alles wat echter maken. Geen hitmarkers, friendly fire staat aan, geen minimap, geen spotting, geen killcam, geen hud en 200% damage. Nadeel daarvan is wel dat sniperen eigenlijk altijd 1 shot = kill maakt, werkt lekker als je de scout klasse wil oefenen, want je bent gewoon onzichtbaar.

Normale modus is meer dom rondrennen en vertrouwen op alle hulpmiddelen, wat ook best leuk is op z'n tijd :+

¯\_(ツ)_/¯

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
BoltYes schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:19:
Gisteravond een paar keer dezelfde medic voorbij zien komen en weer weg zien lopen zonder revive. Dus ik scheld op de medic dat ie z'n class moet doen en krijg gewoon antwoord via de mic dat ie best wel revives doet :o

Bleek dat ie nieteens in m'n squad zat en blijkbaar wel kan communiceren. Klopt dit?
Ik heb soms dat ik als ik met een kameraad in een party zit en een squad join dat ik ook de stemmen hoor van andere squadleden (of teamleden weet ik niet) terwijl die niet in mn party zitten. Maar als wij dan iets zeggen wordt er niet op gereageerd. Net alsof ze ons dan ook niet horen..

PSN id: PENo1

P.E.No.1 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:32:
[...]

Ik heb soms dat ik als ik met een kameraad in een party zit en een squad join dat ik ook de stemmen hoor van andere squadleden (of teamleden weet ik niet) terwijl die niet in mn party zitten. Maar als wij dan iets zeggen wordt er niet op gereageerd. Net alsof ze ons dan ook niet horen..
Dan moet je ergens in de (audio?) instellingen "VoIP" uitzetten :)
Sonnve schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:08:
Noob vraag, maar hoe join ik het 'Gathering of Tweakers II' platoon op PS4? Thnx :)
Zoek bij Platoons op Tweakers. Dan zie je twee platoons. Tweakers II is vrij toegankelijk, Join en represent, klaar :)

[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 24-07-2017 14:13 ]

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
poor Leno schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:11:
[...]

Dan moet je ergens in de (audio?) instellingen "VoIP" uitzetten :)

[...]
Bij mij staat party chat prioritized, volgens mij is dat wat je bedoelt. Het is ook zo dat het niet altijd zo is dat we andere spelers horen...

PSN id: PENo1

P.E.No.1 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:26:
[...]

Bij mij staat party chat prioritized, volgens mij is dat wat je bedoelt. Het is ook zo dat het niet altijd zo is dat we andere spelers horen...
Dat werkt voor de anderen wel, die je dan niet horen als jij in party zit. maar als jij anderen ook niet wilt horen, moet je de VoIP uitzetten :)

Als je die niet uit hebt staan, en je zit niet in een party, maar wel perongeluk je microfoon aan hebt, dan horen zij jou ook.

• Geronimous

Een nieuw aanvalsplan :+

[ Voor 30% gewijzigd door Geronimous op 27-07-2017 00:27 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Van Reddit: De nieuwe wapens en unlock criteria :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/evj53af9lzbz.jpg
Hm de Fedrov Avtomat lijkt wel dezelfde stats als Selbstlader.. 225 rof, 26 kogels..

Ik dacht dat dat ding veel sneller schoot in de filmpjes?

Oeh en de mini-Maxim heeft 81 kogels :D (staat placeholder plaatje van mp18 bij)

[ Voor 22% gewijzigd door poor Leno op 26-07-2017 22:49 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

poor Leno schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:41:
Van Reddit: De nieuwe wapens en unlock criteria :)

[afbeelding]
hoe zit het nu met die unlocks,moet je nu een vaste volgorde hanteren in de doelstellingen?
En moet je premium hebben hiervoor?
greatgonzo schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:26:
[...]

hoe zit het nu met die unlocks,moet je nu een vaste volgorde hanteren in de doelstellingen?
En moet je premium hebben hiervoor?
Nee de volgorde van de unlocks maakt niet uit, je kunt de 1e en 2e unlock gewoon doorelkaar doen..

MAAR: als er eentje bij zit met blabla 'in a round' dan moet je die in als eerste of laatste doen.. Ik weet t nu ff niet uit mn hoofd.

Dit was tenminste bij TNSP zo, voor Tsar weet ik het niet.

En ja dit is alleen voor Premium.. het hoort natuurlijk allemaal bij de Tsar DLC. Ook al heb je wel friends/premium trials, dan kun je nog niet de wapens en voertuigen unlocken als je geen Premium hebt..

(Maar misschien heb je geluk en doen ze de helft voor iedereen en de andere helft voor DLC :) )

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 27-07-2017 10:20 ]

OMG!! Puzzlepiece voor de Saber in Exchange!! *O* *O* *O*

Eindelijk! Hop daar gaan 20.000+ scraps! (moet er nog 4)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yBQUtqe.png

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:04

-tom-562

Oliesjeik

Ooh, die unlock criteria zijn best haalbaar allemaal (zou mij vooral gaan om de Maxim en de Avtomat)

Vaak bu'j te bang!

• MRE-Inc
Note: The A Beginning dogtag is not required to unlock the A Conflict dogtag!
Beetje jammer weer dit.

MRE-Inc schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:09:
[...]

[...]

Beetje jammer weer dit.
Ach ga er maar vanuit dat je voor de ultimate unlock of voor een latere stap sowieso alle 3 (brons zilver goud) nodig hebt :D
(en dan iedereen als een gek nog alles moeten doen omdat de unlock super awesome is die iedereen wil :+ )

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Alle nieuwe DLC wapens in actie:

YouTube: Every DLC weapon in action! - Battlefield 1's in the name of th...

Deze 2e map word trouwens echt chaos. Je kan bijna nergens even stil staan en bij komen.
MillanO schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:32:

Deze 2e map word trouwens echt chaos. Je kan bijna nergens even stil staan en bij komen.
Ook westie gekeken?

• MillanO
Good guess! ;)
Nouja was niet echt een guess, hij is nogal een dramaqueen afentoe, dus ik herkende t gelijk (vanochtend gekeken) _O-

• MillanO
poor Leno schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:12:
[...]

Nouja was niet echt een guess, hij is nogal een dramaqueen afentoe, dus ik herkende t gelijk (vanochtend gekeken) _O-
Je ziet ook wel echt die chaos. Geen moment rust daar. Als je wilt winnen moet je wel heel geconcentreerd zijn denk ik haha.

• MRE-Inc
Nou, even in Italie de YouTube filmpjes van die nieuwe dogtag hunt gekeken. Maar man, dat gaat werkelijk waar nergens meer over. Het hangt van trial en error aan elkaar en als je een beetje pech hebt, wordt je hele zoektocht verneukt als je een paar man extra in je server hebt zitten. Zie wat excel lijstjes voorbij komen waar je dingen moet invullen, op knopjes moet gaan drukken op Soissons en dan maar weer snel naar binnen moet rennen om te kijken of het juiste lampje brandt.

Heb een beetje het idee dat ze zo maar wat aan rommelen bij Dice mbt zo'n easter egg hunt/dog tag hunt om het maar langdradig en ingewikkeld te maken. Voor zover ik kan zien, zit er totaal geen logica in. Dat zo'n hunt ingewikkeld mag zijn, vind ik prima, maar zorg dat het logisch in elkaar zit en niet een en al trial en error is om achter de juiste combo's te moeten achterhalen.

Eens kijken volgende week wat ik er mee ga doen, maar voorlopig heb ik een zwaar vermoeden dat ik deze laat schieten.

MRE-Inc schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:15:
Nou, even in Italie de YouTube filmpjes van die nieuwe dogtag hunt gekeken. Maar man, dat gaat werkelijk waar nergens meer over. Het hangt van trial en error aan elkaar en als je een beetje pech hebt, wordt je hele zoektocht verneukt als je een paar man extra in je server hebt zitten. Zie wat excel lijstjes voorbij komen waar je dingen moet invullen, op knopjes moet gaan drukken op Soissons en dan maar weer snel naar binnen moet rennen om te kijken of het juiste lampje brandt.

Heb een beetje het idee dat ze zo maar wat aan rommelen bij Dice mbt zo'n easter egg hunt/dog tag hunt om het maar langdradig en ingewikkeld te maken. Voor zover ik kan zien, zit er totaal geen logica in. Dat zo'n hunt ingewikkeld mag zijn, vind ik prima, maar zorg dat het logisch in elkaar zit en niet een en al trial en error is om achter de juiste combo's te moeten achterhalen.

Eens kijken volgende week wat ik er mee ga doen, maar voorlopig heb ik een zwaar vermoeden dat ik deze laat schieten.
Hee brompot ;)

probeer t nou maar gewoon, met zn 2en is t binnen een half tot 1 uur makkelijk te doen en is echt wel leuk puzzelen hoor :)

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 10:19

Frans92

VFR800

Heb me ook aangemeld in de lijst met spelers! Hopelijk binnenkort met wat meer Tweakers samen spelen, tot nu toe eigenlijk niet gedaan.

XBL: DonFrans

• MillanO
@ Reefun, een tijdje geleden hadden we het over smoke grenades. Sindsdien heb ik mijn gas granades ingewisseld voor de rook variant en heel veel succes mee gehad. Ik zou zeggen tegen iedereen probeer het eens. Ren naar de vlag, gooi een paar rook granaten, command rose op GO, GO, GO en gaan met die banaan.

• Geronimous
MRE-Inc schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:15:

Er zit wel een rekenkundige of wiskundige logica achter, en voor maar 1 deel (de kaarsen) hebben ze dat NOG niet vertaald naar een makkelijke template voor iedereen.

Ik ben wel blij dat het lastig is, it separates the men geeks from the boys whiners. :+

Ik ben erg benieuwd waar dit naar leid, en hoop dat je voor de laatste stap in ieder geval alle dogtags gehaald moet hebben ze niet later in de DLC het wapen alsnog aan iedereen geven (remember BF4, waar iedereen de boog opeens kon oppikken in de gratis community map)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• MRE-Inc
Jeroenimoes schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:11:
[...]

Er zit wel een rekenkundige of wiskundige logica achter, en voor maar 1 deel (de kaarsen) hebben ze dat NOG niet vertaald naar een makkelijke template voor iedereen.

Ik ben wel blij dat het lastig is, it separates the men geeks from the boys whiners. :+

Ik ben erg benieuwd waar dit naar leid, en hoop dat je voor de laatste stap in ieder geval alle dogtags gehaald moet hebben ze niet later in de DLC het wapen alsnog aan iedereen geven (remember BF4, waar iedereen de boog opeens kon oppikken in de gratis community map)
Je hebt gelijk. Ik ben wel in voor een lastige puzzel. Mijn eerste reactie was gebaseerd op een JackFrags filmpje die ik hortend en stotend half af heb gekeken hier in Italie op een middelmatig wifi netwerk. Gistermiddag had ik ineens goed wifi signaal en meteen een stuk of 8 YouTube filmpjes van deze dogtag hunt gedownload en samen met MRE-Inc junior bekeken en geanalyseerd.

Blijkt idd wel een logica in te zitten. Voor de kandelaars schijnt deze website te kunnen helpen https://candles.herokuapp.com/

Ga hem volgende week iig proberen te halen als we weer thuis zijn uit Italië aangezien Tags NL waar ik bijna elke avond wel BF1 mee speel me vorige week geknived heeft en dus de eerste dogtag hunt dogtag van mijn heeft kunnen pakken. Hij had hem zelf niet, maar nu dus wel. :9 Tijd voor een nieuwe dus.

Overigens zie ik nu dit voorbij komen: Nieuwe BF game in 2018 ???

https://mspoweruser.com/e...ase-new-battlefield-2018/

https://www.windowscentra...me-confirmed-release-2018

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 29-07-2017 12:17 ]

Pagina: 1 ... 102 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.