No problem. Het is even wennen met alternate controls in het begin, maar daarna wil je niet anders meer
Wat betreft de nieuwe map, heb deze gisteren aantal keer gespeeld (Conquest). Moet zeggen dat het ansich wel een mooie map is. Echter is het inderdaad beetje een chaos. Het is letterlijk rondjes gaan.
Uiteindelijk besloot ik maar om continu in een Landship met Squad Support package te nemen. Dit zorgt ervoor dat ik ten alle tijden een medpack/ammocrate kan droppen (indien er friendlies in de buurt zijn), naar achteren kan kijken (én dus makkelijker kan rijden en eventuele vijanden kan spotten welke achter ons zitten) plus track repair.
Vervolgens continu rondjes gereden (letterlijk) door de map. Had bij 1 match wel continu 2 gunners bij me wat heel veel scheelde! Altijd fijn met wat backup! Alleen beetje jammer dat géén van de GoT'ers reageerde op de "Get in""Need backup"
Daarnaast zijn er blijkbaar GoT'ers welke gewoon een revive skippen terwijl ik letterlijk 1 sec (!) van hun verwijderd was en welke totaal niet letten op orders. Iedereen rent maar als een kip zonder kop in rondjes

. Case in point :
http://xboxdvr.com/gamer/Reefun/video/34266925
Nog een reden waarom Operations simpelweg de betere matchmode is, dan zijn er maar 1 tot 3 overname punten beshcikbaar.
[
Voor 14% gewijzigd door
Reefun op 21-07-2017 07:51
]