Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

We weten nu wel dat je in Italië zit..

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2017 00:51 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:27
En daar is dan de klassieke, massive, Battlefield map :):

- 7 objectives
- heul veel voertuigen; bootjes en vliegtuigen, geen tanks gezien...
- nieuwe, enorme, trage bommenwerpers.
- spawnen op een grote boot
- twee verschillende behemoths (verschilt per kant, niet tegelijk)
- twee enorme kanonnen

[ Voor 60% gewijzigd door Geronimous op 30-07-2017 10:33 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wanneer komt deze update?

• Geronimous
September pas -O- maar dan wel met 6 nieuwe maps ipv degebruikelijke 4.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:40

Qu3st

Ik heb wel gelezen dat om die kanonnen levend te houden, veel supports moet hebben met een repairtool. Ook de AA guns moeten bemand zijn, want die kanonnen worden continu gebombardeerd.
Edit: in filmpje heeft hij het er ook al over, eerst kijken dan posten :+

[ Voor 17% gewijzigd door Qu3st op 30-07-2017 17:03 ]

Qu3st schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:47:
Ik heb wel gelezen dat om die kanonnen levend te houden, veel supports moet hebben met een repairtool. Ook de AA guns moeten bemand zijn, want die kanonnen worden continu gebombardeerd.
Ha. Ik zie bijna nooit een support class met een repair tool rond lopen. Héél af en toe komt er iemand bij me in een landship erbij instappen om vervolgens uit te stappen als we geraakt zijn om hem te repairen. Maar afgezien daarvan....

Bij bijvoorbeeld Verdun Heights is het cruciaal als verdediger bij de laatste sector omdat je dan een artillery erbij krijgt. Zodra deze stuk is raak je veel vuurkracht kwijt. Hetzelfde geld voor de MG emplacements.

Heb 3 classes support :

1 met repair wrench
1 met he/airburst mortar
1 met limpet/HE launcher

Voor de rest allen met MG15 supressive + ammobox + smoke (afwisselend met incendiary bij CQC mappen).

Maar het is jammer dat de repair wrench simpelweg bijna niet gebruikt wordt. Spawn ook altijd met een repair wrench in een vliegtuig voor het geval de piloot hem smeert (wat 7 van de 10x ook gebeurd).
MillanO schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 20:37:
@ Reefun, een tijdje geleden hadden we het over smoke grenades. Sindsdien heb ik mijn gas granades ingewisseld voor de rook variant en heel veel succes mee gehad. Ik zou zeggen tegen iedereen probeer het eens. Ren naar de vlag, gooi een paar rook granaten, command rose op GO, GO, GO en gaan met die banaan.
Goed om te horen! d:)b

Smoke grenades zijn zó under-rated. Moet wel eerlijk zeggen dat ik steeds meer smokes voorbij zie komen dan bijv. 2 maanden geleden. Ik wordt er echt blij van als ik een order geef op een objective en vervolgens 3+ smoke grenades die kant op gegooid zie worden om onze opmars te maskeren. Brilliant!
Volgens Franse Amazon (is weer verwijderd -O- ) komt op 22 augustus de Base game en Premium en Deluxe samen voor zelfde prijs als de gewone game :D

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/0qTqNX6DRzt-qA4dSnplFbmcRolOFAlBWmPO-upKiSc.jpg?w=542&s=e712312ee6790ff222d835b7170d6476

Dus verkopen die handel (als je m op disc hebt, en deze aanschaffen ;) )

[ Voor 42% gewijzigd door poor Leno op 31-07-2017 15:30 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:12
Verkopen? De game doet nu € 15,00 op Marktplaats.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:56

greatgonzo

schit-te-rend!

ik wacht nog op een losse premium aanbieding :)

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
[quote]Jeroenimoes schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:51:
En daar is dan de klassieke, massive, Battlefield map :):

Ik zou graag een Wake island zien :)

[ Voor 49% gewijzigd door Sambalsmurf op 31-07-2017 16:15 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 16:12
Qu3st schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:47:
Mbt die 2 grote kanonnen: ik zag ik het filmpje van JackFrags dat één van die kanonnen in range stond van een AA gun en er ook daadwerkelijk met de AA gun continu op dat kanon geschoten werd. Dit was in de CTE maar ik hoop toch echt dat de AA daar weg gehaald wordt of iig geen range op dat kanon heeft zodat de AA gewoon als AA gun bediend kan worden dus tegen vliegtuigen. Laat ze dan zo'n normaal klein kanonnetje daar neer zetten om die grote mee te bestoken.

XBL: MRE Inc

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-11 18:01
greatgonzo schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:56:
ik wacht nog op een losse premium aanbieding :)
Ik ook! Maar ik ben bang dat het de komende weken niet zal gebeuren zo vlak voor de release van nieuwe DLC. Dan is het gewoon voor de volle mep Premium passes wegschuiven.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Novarion schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:02:
[...]

Ik ook! Maar ik ben bang dat het de komende weken niet zal gebeuren zo vlak voor de release van nieuwe DLC. Dan is het gewoon voor de volle mep Premium passes wegschuiven.
Net even teruggezocht in het BF4 topic, maar daar kwam de eerste aanbieding pas tegen het einde van de DLC serie.

Ik kijk even in mijn glazen bol, maar verwacht ook niet rond september een aanbieding, tenzij ze meer spelers over de streep willen trekken die anders alleen voor de losse uitbreiding waren gegaan.
Mijn gok zou zijn een black Friday aanbieding in november, maar weet niet of ik zo lang wil wachten. Maar goed, eerst maar eens de reviews afwachten en de bevolking op de servers..

Verwijderd

Ik zie al aardig wat filmpjes op youtube van mensen die de nieuwe dlc al spelen.
Iemand enig idee hoe dat gaat? Is dat alleen voor pc gamers? Is dat een soort beta? Die lui kennen al die maps straks al en dan hebben wij het nog geen 1x geprobeerd.. :(
Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:20:
Ik zie al aardig wat filmpjes op youtube van mensen die de nieuwe dlc al spelen.
Iemand enig idee hoe dat gaat? Is dat alleen voor pc gamers? Is dat een soort beta? Die lui kennen al die maps straks al en dan hebben wij het nog geen 1x geprobeerd.. :(
Dat is de test groep.. alleen op PC. Tzt komt het ook naar de consoles.

Maar de meeste mensen testen/rapporten het niet echt, zij zien het alleen als een mogelijkheid om eerder de dingen te kunnen spelen.

(Persoonlijk probeer ik de filmpjes zoveel mogelijk te mijden, of er een beetje doorheen te skippen, zodat ik verrast word als t wordt gereleased)

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2017 09:09 ]

poor Leno schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:16:
[...]

(Persoonlijk probeer ik de filmpjes zoveel mogelijk te mijden, of er een beetje doorheen te skippen, zodat ik verrast word als t wordt gereleased)
Dit dus! Tuurlijk zal ik wel door mijn dagelijks surf gedrag op Reddit e.d vast wel een screenshot tegen komen of wellicht een kort filmpje. Maar ik ga er niet actief naar op zoek. Ik laat me ook liever verrassen.

Kijk enorm uit naar de nieuwe DLC en ik hoop echt op mooie nieuwe Operations mappen. Beetje jammer dat geen van alle nieuwe gereleasede mappen (afgezien van Verdun/Fort Vaux) dat er geen Operations van beschikbaar is ;(

Maar...... Ik ga niet meer zoals vroeger helemaal hyped lopen doen en dagen aftellen voordat hij gereleased wordt. Ik zie het vanzelf wel verschijnen en zal het kapot spelen zodra hij er daadwerkelijk is!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
CTE voor de XboxOne en PS4 zijn gereleased. Kijk bij settings, registreer je en download de CTE. Daarna kun je de 3 nieuwe maps testen. XP ed worden niet mee genomen met je huidige progressie.
MillanO schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:22:
CTE voor de XboxOne en PS4 zijn gereleased. Kijk bij settings, registreer je en download de CTE. Daarna kun je de 3 nieuwe maps testen. XP ed worden niet mee genomen met je huidige progressie.
Hmmm verleiding is groot.. maar toch wil ik liever wachten :X

edit: Het is trouwens nu nog alleen Lupkow pass, en de wapens niet.. (via reddit) weet niet of dit klopt

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2017 15:28 ]

Verwijderd

Waar kan ik de maps vinden? Heb net CTE geïnstalleerd maar kan de nieuwe mappen nergens vinden.

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:41
Heb je voor CTE premium nodig?

Carpe scrotum

Verwijderd

Yup

• MillanO
Er is iets geks met de CTE map. De wapens zijn niet beschikbaar, resolutie is minder en het ziet er anders uit dan normaal. Je kan ook niet rennen lijkt wel. Controller instellingen zijn ook gereset. Hebben jullie dit ook?

[ Voor 5% gewijzigd door MillanO op 02-08-2017 19:41 ]

Verwijderd

Kan je hier niet bij helpen. Kan de CTE bij mij niet vinden. Geïnstalleerd en al maar geen nieuwe maps.

• MillanO
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:42:
Kan je hier niet bij helpen. Kan de CTE bij mij niet vinden. Geïnstalleerd en al maar geen nieuwe maps.
De CTE is niet in de game van BF1 verstopt. Als je hem hebt gedownload en geïnstalleerd staat ie als een aparte game met icoon tussen je andere spellen.

• Geronimous
Voor alle duidelijkheid:

Wat is de Battlefield 1 Community Test Environment?
De CTE is een Battlefield 1-omgeving waarin spelers ons kunnen helpen met het testen van nieuwe features, verbeterde en gewijzigde content en experimenten die nog niet klaar zijn (en wellicht nooit klaar zullen zijn) voor openbare release.

Wat is het doel van de CTE?
De CTE geeft ons de kans om ons ontwikkelingsproces te delen met onze spelers, zodat we eerder waardevolle feedback kunnen krijgen en de Battlefield 1-ervaring kunnen blijven verbeteren.

Welke Battlefield 1-content zit in de CTE?
De CTE wordt gebruikt voor het testen van en garanderen van de stabiliteit van Battlefield 1-updates, maps en andere content.

Wie kan toegang krijgen tot de CTE?
Je hebt een exemplaar van Battlefield 1 en een Battlefield 1 Premium Pass nodig voor het platform waarvoor je CTE-toegang wilt (als je nog geen toegangscode hebt).

Aanmelden voor de CTE:
Ga in het spel naar het "More" Tabblad > Community Test Environment en volg de stappen.
Je wordt dan doorgeleid naar de CTE versie in de relevante Store.

Je download nu eerst een kale versie van BF1 CTE (2Gb) deze staat als apart spel op je console
.
Bij het starten zal de CTE content worden gedownload (totaal: 52 Gb).

Omdat dit een andere versie van het spel is, telt de XP die je in de CTE opdoet niet voor het reguliere spel.

Je kunt dus eerder content spelen in een vroeg stadium om zaken te testen. Reken op meer bugs en crashes en incomplete maps.

[ Voor 34% gewijzigd door Geronimous op 02-08-2017 21:57 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Thnx Milan0.

• realstiner
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11 11:40
52gb

:| :X

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Cool, ik ga mij vanavond aanmelden.

Punten halen is de lol al niet meer omdat ik rank 110 ben..

Verwijderd

Op ps4 geeft ie bij mij aan dat ze al vol zitten.. kon dus niks downloaden.. :(

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:56
Ik kom al de hele avond niet op vanilla conquest servers via de quickmatch, meer mensen last van? Blijft steeds hangen op matchmaking. :(

• Geronimous
Sjoewe schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:02:
Ik kom al de hele avond niet op vanilla conquest servers via de quickmatch, meer mensen last van? Blijft steeds hangen op matchmaking. :(
In de CTE? Had ik ook, naar tabblad Multiplayer; das een serverbrowser. Nog weinig EU servers, die zitten snel vol.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:56
Nee gewoon in BF1 zelf.

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:33:
Op ps4 geeft ie bij mij aan dat ze al vol zitten.. kon dus niks downloaden.. :(
Dat had ik rond 18:00 uur ook al. Beetje jammer.

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
Het is een vrij oude build van de CTE die nu beschikbaar is, dus buiten Lupkow Pass mis je niet zoveel. Op termijn zullen er meer plaatsen ter beschikking worden gesteld.

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

Moet wel zeggen dat de Lupkow Pass map echt prachtig is. Ik kwam binnen met een sneeuwstorm, voelde net als silent hill (maar niet zo irritant als de mist). 5 min later inene opgeklaard. Prachtig!

De nieuwe calvary class lijkt wel alsof hij beter te besturen is. Alhoewel met de Lupkow Pass map ik meerdere malen vast ben komen te zitten in de beekjes 8)7

Afgezien daarvan mis je vrij weinig als je niet de CTE kan uitproberen. Ik ga gewoon wachten tot het uit komt in het "reguliere" spel d:)b
Vandaag gaan de 'perks' getest worden in CTE :/

Ben benieuwd.. beter kunnen ze t spel eerst goed gaan balancen voordat ze dit soort dingen gaan toevoegen..

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/rHb8qKV46B35eTzNGBjF16kCHLYorMHcVhaKZfo8jos.jpg?w=1024&s=a2d581464f74ed1627e90beac1cb631c

https://www.reddit.com/r/...sted_on_the_cte_tommorow/
  • Flak - incoming dmg from exlposions is reduced by 15%
  • Cover
  • Quick Regen
  • Quick unspot
  • Bayonet training
  • Hasty retreat
  • Camo
  • Juggernout
  • Controller demo
  • Consealed rescue
  • Stimulant syringe - Reviving an ally gives you both a 20% sprint boost for 8 seconds
  • Pin down - The duration an enemy remains spotted is extended via supression
  • Unbreakable
  • Scapegoat
  • Perimeter alarm - When your tripmine is triggered enemies within 15 meter are marked on the minimap
3 selected at any moment

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:11
Sjoewe schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:02:
Is iets met de servers zeker? Kom er nu ook niet in (XBox).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Geronimous

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• MillanO
Specializations

Hier staat alles beschreven wat in het filmpje hier boven word gezegd.

https://www.reddit.com/r/...s/6rmcca/specializations/

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:17
:D :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZYfhIWD.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Uffeltje op 06-08-2017 12:35 ]

YouTube

• MRE-Inc
Zo dogtag 2 is ook binnen :D

Samen met MRE Inc Junior gedaan. Is ongeveer in een kleine 45 minuten te doen. Wel even van te voren een excel sheetje maken met kleurtjes enzo en alles bij houden wat je doet. 1 foutje en je kan overnieuw beginngen, iets wat wij dus moesten doen. Bij mij zag het er zo uit

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Pnjo5U3.png

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-t5001.xboxlive.com/xuid-2533274853209195-private/726aa980-9c62-4218-8aea-cec9466b9a93.PNG?sv=2015-12-11&sr=b&si=DefaultAccess&sig=Z3SrgqvG2R43CZIdA5r8AKECuAqoSAR6Q1th3PKbAfg%3D

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-t3002.xboxlive.com/xuid-2533274853209195-private/2a60fec4-befe-4d1e-9a7d-cc173e07d5fa.PNG?sv=2015-12-11&sr=b&si=DefaultAccess&sig=AunX5abkgVqvqbCH5HZIt%2FI7POHBTJdhMngSUN8FRC4%3D

Dus.... Dit was de eerste keer dat ik bijna mijn onderbroek moest verschonen :+

Verwijderd

Vraagje. Heb sinds eergisteren een nieuwe gaming headset gekocht. Kingston HyperX Cloud 2. Nu is het zo als ik bijvoorbeeld operations speel ik alle geluiden achter me hoor (ontploffingen, voetstappen etc) terwijl alle actie zich voor mij afspeelt. Kan iemand mij helpen want dit is zwaar irritant.

• Abothur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 13:10
Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 15:56:
Vraagje. Heb sinds eergisteren een nieuwe gaming headset gekocht. Kingston HyperX Cloud 2. Nu is het zo als ik bijvoorbeeld operations speel ik alle geluiden achter me hoor (ontploffingen, voetstappen etc) terwijl alle actie zich voor mij afspeelt. Kan iemand mij helpen want dit is zwaar irritant.
Heb je de audio ingesteld: headphones en de betreffende configuratie (stereo/7.1)?

Verwijderd

Ik ga zo ff kijken, ben nu niet thuis. Beetje jammer dat de 7.1 niet op de xbox werkt.

Verwijderd

Opgelost. Thnx Abothur.

• realstiner
@MRE-Inc heb je ook die kandelaars moeten doen? Waar start je eigenlijk mee? Die puzzel voor het kasteel en daarna de kandelaars, of is het enkel 1 van die puzzels die je moet oplossen?
realstiner schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:26:
@MRE-Inc heb je ook die kandelaars moeten doen? Waar start je eigenlijk mee? Die puzzel voor het kasteel en daarna de kandelaars, of is het enkel 1 van die puzzels die je moet oplossen?
De kandelaars moet je sowieso doen, anders trigger je de puzzel niet.. (en de kandelaars kunnen gekloot zijn, maar wel te doen)

• MRE-Inc
realstiner schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:26:
Ja kandelaars moet je doen.

1. Start een lege Soissons map
2. Schiet alle lampen in het kasteel uit en knive alle kandelaars zodat er geen licht meer brandt.
3. Ga naar kandelaar 1, en druk op het knopje. Controleer alle kandelaars en kijk welke branden. Vul dat in op: https://candles.herokuapp.com/
4. Ga naar kandelaar 1 en druk weer op het knopje. Controleer alle kandelaars en kijk welke branden. Vul dat in op https://candles.herokuapp.com/

Herhaal stap 3 (en 4) in totaal 7x en vul elke keer in welke kandelaren branden in op https://candles.herokuapp.com/ Na de laatste keer, zul je in rood een oplossing moeten zien. Ga dan naar de kandelaren die genoemd worden en druk op het knopje van de kandelaren die genoemd zijn. Als het goed is, branden dan alle kandelaren en hoor je een deuntje.

5. Ga naar buiten en bekijk hoe de zandzakken liggen en vul dat in op je excel sheet (zie mijn screenshot hoe die te maken)

Op http://wiki.gamedetectives.net/index.php?title=Battlefield_1 zie je een plaatje van de pilaren die je één voor één moet activeren en controleren. Op het plaatje zijn ze genummerd van 1 tm 16. Ik heb ze zelf letters gegeven omdat ik dat makkelijker vond. Op het plaatje is pilaar 1 bij mij A en 2 is B etc etc en 16 is P.

6. Ga naar de pilaren en zet A en B aan en loop naar binnen om te kijken of er op de grond iets brand en noteer dat in je 2e excel patroon. Zet daarna A en B uit en zet A en C aan om te kijken welke er oplichten op de grond. Ga zo verder totdat je weet waar alle letter komen te staan. Je kan dan op het einde bv A en P aan zetten om de corresponderende zandzak aan te zetten. Wanneer je de laatste combo aanzet, zie je rook verschijnen....

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/34872987

• Uffeltje
En dat allemaal voor een simpele dogtag? Nee dankje. :o

YouTube

Uffeltje schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:22:
En dat allemaal voor een simpele dogtag? Nee dankje. :o
Vet simpel.. binnen 30 min te doen

• MRE-Inc
poor Leno schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:01:
[...]

Vet simpel.. binnen 30 min te doen
:D idd de eerste dogtag kost veel meer tijd. Bijna een halve dag mee bezig geweest.

• realstiner
Dus eerst kandelaars, daarna puzzel? of omgekeerd?
realstiner schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:45:
Dus eerst kandelaars, daarna puzzel? of omgekeerd?
Dat heft ie nét met een flinke lap text uitgelegd.

• MRE-Inc
poor Leno schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:43:
[...]

Dat heft ie nét met een flinke lap text uitgelegd.
:D idd

En met kandelaar 1 bedoel ik de kandelaar zoals die op kandelaar web app plattegrond gemarkeerd zijn met hun eigen nummers van 1 tm 7 op https://candles.herokuapp.com/

Btw, als je dit te veel moeite vind voor een simpele dogtag, dan zijn de rest van de opdrachten in game nog veel meer moeite. Ik bedoel doe 50 knive kills met de US knive voor de nail knive, daar doe ik langer over dan 30 minuten.

• Uffeltje
Het verschil is dat je dat soort dingen tijdens normale potten uit kan voeren, het kost nauwelijks extra tijd of moeite. ;)

YouTube

Uffeltje schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:31:
Het verschil is dat je dat soort dingen tijdens normale potten uit kan voeren, het kost nauwelijks extra tijd of moeite. ;)
Tsja het is maar wat je wil he.. ik weet zeker dat je de 3 (brons zilver goud) tags nodig gaat hebben voor de volgende stappen.. en dat je dan iets awesomes gaat unlocken :D

Ik moet er niet aan denken dat ik dat dan alsnog allemaal achter elkaar ga moeten doen, omdat het natuurlijk iets gaat zijn wat ik perse wil hebben (ik kijk naar jou, phantom bow) :X

Verwijderd

Mijn geluids probleem is nog steeds niet opgelost. Hoor nog steeds het geluid van alle kanten komen behalve de goede. Heb mijn instellingen gecheckt en output staat op stereo en sound preset op headphones.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 19:10
Ik speel dit spel nu een paar dagen op PS4 (pro). Ik heb een paar vragen:
- Wanneer komt iemand nu op de minimap? Is dat na spotten? Schieten? Het lijkt alsof de minimap minder handig dan die van BF4 (pc).
Hoe switchen jullie in de actie naar je gadgets? Met de default controls is dit echt afschuwelijk. Mijn linkerduim zit op de thumbstick (lopen) en dan moet ik extreem spastisch doen om bijvoorbeeld anti tank grenades te pakken. Het resultaat is dat ik hierdoor vaak even stil sta (vinger van stick af) en dat is niet wenselijk. Tips?
- Reviven vind ik erg matig in dit spel vergeleken met bf3 en bf4. Veel mensen skippen zodat je ze niet kan reviven en bovendien is de syringe best traag. Ik sta altijd 3 seconden op een corpse te kutten :D. Is het nog steeds zo dat er een kleine en grote revive kan worden gedaan?

Ik speel trouwens meestal Rush, erg leuk. Alleen jammer dat vergeleken met muis en keyboard ik zo ontzettend spastisch speel
. Vaak alsnog een positieve KD, maar niet zoals ik op PC had vroeger (3+ KD).

• MRE-Inc
TheProf82 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:38:
Hoe switchen jullie in de actie naar je gadgets? Met de default controls is dit echt afschuwelijk. Mijn linkerduim zit op de thumbstick (lopen) en dan moet ik extreem spastisch doen om bijvoorbeeld anti tank grenades te pakken. Het resultaat is dat ik hierdoor vaak even stil sta (vinger van stick af) en dat is niet wenselijk. Tips?
Koop een Elite controller waarbij je op de achterkant 4 extra paddles hebt die je kunt mappen voor bijvoorbeeld switchen van wapen, etc etc. zonder je duimen van je thumbsticks af te halen. Of je moet je controller layout aanpassen.

Edit: je speelt op de PS4.... daar is geen elite controller. Iig geen draadloze....

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 08-08-2017 12:33 ]

• Sonnve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-09 06:44
Valt me op dat er weinig GOT #2 Platoon spelers online zijn in de avonden... Vorige week een paar leuke potjes gehad met medetweakers in de avonduren! Good teamwork!

• TheProf82
MRE-Inc schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

Koop een Elite controller waarbij je op de achterkant 4 extra paddles hebt die je kunt mappen voor bijvoorbeeld switchen van wapen, etc etc. zonder je duimen van je thumbsticks af te halen. Of je moet je controller layout aanpassen.

Edit: je speelt op de PS4.... daar is geen elite controller. Iig geen draadloze....
Sowieso ga ik voor 1 spel (nooit eerder dit probleem bij een game gehad) geen controller kopen. Maar dank voor je tip.

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
MRE-Inc schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:58:
[...]

En met kandelaar 1 bedoel ik de kandelaar zoals die op kandelaar web app plattegrond gemarkeerd zijn met hun eigen nummers van 1 tm 7 op https://candles.herokuapp.com/

Btw, als je dit te veel moeite vind voor een simpele dogtag, dan zijn de rest van de opdrachten in game nog veel meer moeite. Ik bedoel doe 50 knive kills met de US knive voor de nail knive, daar doe ik langer over dan 30 minuten.
Nail Knife heb je wel sneller dan een puzzle knife 8)7

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• realstiner
MRE-Inc schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:58:
[...]

Excuus, pas door nadat ik het ganse verhaal had gelezen. :F

Thanks! Geen last mee, wil die dogtag ook wel hebben na ettelijke uren te hebben zitten klooien met die morsecodes te ontcijferen, en drie keer opnieuw ben moeten beginnen.
TheProf82 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:38:
Ik speel dit spel nu een paar dagen op PS4 (pro). Ik heb een paar vragen:
- Wanneer komt iemand nu op de minimap? Is dat na spotten? Schieten? Het lijkt alsof de minimap minder handig dan die van BF4 (pc).
Wanneer ze gespot worden (hetzij door een teamgenoot hetzij door een flare). Als er iemand bij je in de buurt schiet dan zie je wel een indicatie op je minimap (dan licht het rood op in de richting waar het vandaan kwam). Let op! Smokes zorgen ervoor dat je niet gespot kunt worden.
Ik gebruik zelf de Elite Controller met extra paddles aan de achterkant. Maar dat is enkel voor de XB1 zoals MRE-Inc al aangaf. Geen idee wat voor soort controllers voor de PS4 beschikbaar zijn.

Maar door die paddles kan ik, al zeg ik het zelf, razendsnel switchen tussen syringe/wapen of in een vliegtuig vlug naar achter kijken en tegelijkertijd switchen van primary/secondary, flares gooien etc. allemaal tegelijkertijd. Zonder die paddles zou me dat nooit lukken daar je praktisch twister met je handen speelt zonder.
- Reviven vind ik erg matig in dit spel vergeleken met bf3 en bf4. Veel mensen skippen zodat je ze niet kan reviven en bovendien is de syringe best traag. Ik sta altijd 3 seconden op een corpse te kutten :D. Is het nog steeds zo dat er een kleine en grote revive kan worden gedaan?
Je kunt 2x snel achter mekaar iemand reviven. Daarna moet hij "reloaden". Dat duurt inderdaad iets van 3 tot 5 seconden? "Vroegah" kon je blijven reviven zonder 'reload'. Maar dat hebben ze dus gepatched met een cooldown erin. Dit omdat mensen het misbruikte om sneller punten te scoren.

Vergeet ook niet dat als je rent en vervolgens bukt dat je dan een "slide" doet. Tijdens deze slide kun je ook iemand reviven en daarna vlug terug switchen naar je wapen.

Voorbeeld : http://imgur.com/YrqsjxK ; De t-bag op mijn teamgenoot was omdat hij skipte. Ik doe dat bij iedere teamgenoot die skipped. Ja, Je hebt er niets aan. Maar het is een OCD dingetje als ik een medic ben :+
Ik speel trouwens meestal Rush, erg leuk. Alleen jammer dat vergeleken met muis en keyboard ik zo ontzettend spastisch speel
. Vaak alsnog een positieve KD, maar niet zoals ik op PC had vroeger (3+ KD).
Zelf jaren lang Counter-strike, Quake, Unreal etc. op de PC gespeeld. Het is inderdaad enorm wennen als je switched naar console. Na verloop van tijd wordt je er vanzelf beter in. Het zal nooit hetzelfde worden als met muis/keyboard daar dat simpelweg superieur is (on foot dan in ieder geval) qua mikken/precisie. Maar bedenk wel dat iedereen met wie je speelt óók met een controller zit te spelen. Dus iedereen heeft dezelfde "handicap".

• TheProf82
Reefun schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:32:
[...]

Wanneer ze gespot worden (hetzij door een teamgenoot hetzij door een flare). Als er iemand bij je in de buurt schiet dan zie je wel een indicatie op je minimap (dan licht het rood op in de richting waar het vandaan kwam). Let op! Smokes zorgen ervoor dat je niet gespot kunt worden.

[...]

Ik gebruik zelf de Elite Controller met extra paddles aan de achterkant. Maar dat is enkel voor de XB1 zoals MRE-Inc al aangaf. Geen idee wat voor soort controllers voor de PS4 beschikbaar zijn.

Maar door die paddles kan ik, al zeg ik het zelf, razendsnel switchen tussen syringe/wapen of in een vliegtuig vlug naar achter kijken en tegelijkertijd switchen van primary/secondary, flares gooien etc. allemaal tegelijkertijd. Zonder die paddles zou me dat nooit lukken daar je praktisch twister met je handen speelt zonder.

[...]

Je kunt 2x snel achter mekaar iemand reviven. Daarna moet hij "reloaden". Dat duurt inderdaad iets van 3 tot 5 seconden? "Vroegah" kon je blijven reviven zonder 'reload'. Maar dat hebben ze dus gepatched met een cooldown erin. Dit omdat mensen het misbruikte om sneller punten te scoren.

Vergeet ook niet dat als je rent en vervolgens bukt dat je dan een "slide" doet. Tijdens deze slide kun je ook iemand reviven en daarna vlug terug switchen naar je wapen.

Voorbeeld : http://imgur.com/YrqsjxK ; De t-bag op mijn teamgenoot was omdat hij skipte. Ik doe dat bij iedere teamgenoot die skipped. Ja, Je hebt er niets aan. Maar het is een OCD dingetje als ik een medic ben :+

[...]

Zelf jaren lang Counter-strike, Quake, Unreal etc. op de PC gespeeld. Het is inderdaad enorm wennen als je switched naar console. Na verloop van tijd wordt je er vanzelf beter in. Het zal nooit hetzelfde worden als met muis/keyboard daar dat simpelweg superieur is (on foot dan in ieder geval) qua mikken/precisie. Maar bedenk wel dat iedereen met wie je speelt óók met een controller zit te spelen. Dus iedereen heeft dezelfde "handicap".
Dankje voor je uitgebreide antwoorden!!! Dat wordt toch twisteren dan :). Na lang spelen ben ik nu support level 3 en heb ik de Bar Storm, wat een lekker sfeervol wapen (ken hem natuurlijk uit de oude CoD games).

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:54

Vergis je niet in de hoeveelheid spelers die via een xim of iets dergeleijks gewoon nog shooters op de console met muis en toetsenbord spelen...
Gearloose schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:46:
[...]

Vergis je niet in de hoeveelheid spelers die via een xim of iets dergeleijks gewoon nog shooters op de console met muis en toetsenbord spelen...
Ik denk dat dat aantal echt wel mee valt. Maar inderdaad. Er zullen vast wel een x percentage het op die manier spelen. Maar volgens mij is dat percentage nagenoeg verwaarloosbaar :)

• MRE-Inc

Ik speel eigenlijk sinds ik de Elite controller heb al zonder paddles. Mijn handen zijn te groot zodat ik met paddles de controller te geforceerd vast moet houden. Dat speelt niet lekker. Nu is het switchen, vuren, flares droppen en bommen gooien in de attack plane gewoon een automatisme geworden. Zodra ik erbij ga nadenken, dan gaat het fout bij mij, dus het twisteren lukt me aardig goed. :D

Btw, gamertag change gedaan ? ZeMedicIsComing ?

MRE-Inc schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:20:
[...]

Ik speel eigenlijk sinds ik de Elite controller heb al zonder paddles. Mijn handen zijn te groot zodat ik met paddles de controller te geforceerd vast moet houden. Dat speelt niet lekker. Nu is het switchen, vuren, flares droppen en bommen gooien in de attack plane gewoon een automatisme geworden. Zodra ik erbij ga nadenken, dan gaat het fout bij mij, dus het twisteren lukt me aardig goed. :D

Btw, gamertag change gedaan ? ZeMedicIsComing ?
Het heeft mij een week tot anderhalve week gekost om te wennen aan de paddles. Echter heb ik toch wel een beetje vrouwenhandjes (lees, kleine handen vergeleken met de 'gemiddelde Nederlander'). Kan me goed voorstellen dat als je grote handen heb dat het lastiger is om eraan te wennen.

Enige wat ik wat hierin mee wil geven ; probeer het echt een shot te geven. Als je eenmaal een goede 'flow' heb samen met de paddles dan gaat alles zoveel malen vloeiender. Laatste filmpje wat ik poste zie je me zodra mijn vleugel geraakt worden snel switchen naar secondary en flares gooien tegelijk nabij de AA (waar niemand zat, maar dat terzijde :+) . Had ik nooit kunnen doen zonder de paddles!
En ja, je gaat de eerste dagen heel veel per ongeluk de paddles indrukken en je er dood aan irriteren. Maar daarna.... O+

Maar ik heb geen gamertag change gedaan? ZeMedicIsComing? Hoe kom je daar bij?

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
[b]Reefun schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:32:
Het kan ook helpen om mensen die je wilt gaan reviven te spotten zodat ze zien dat je 'Incoming' bent. Hoewel het voor hardnekkige skippers waarschijnlijk weinig uit zal maken. Dom en irritant gedrag inderdaad!

Enige geldige reden om te skippen wanneer er een medic in de buurt is, is wanneer degene die jou gekilled heeft nog in een hoekje zit te wachten waardoor de medic er waarschijnlijk ook aan gaat bij het reviven (en jij zelf ook nog een keer).

[ Voor 18% gewijzigd door jap85 op 10-08-2017 09:25 ]

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
jap85 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:22:
Enige geldige reden om te skippen wanneer er een medic in de buurt is, is wanneer degene die jou gekilled heeft nog in een hoekje zit te wachten
Tenzij je een andere class wilt spelen, elders wilt spawnen, je ammo op is, je squad wilt switchen...
Ik zit er niet zo mee als iemand skipt. Ook al kost het me m'n kop als ik ren om te reviven, wat me in iedere pot wel een paar keer overkomt. Hoort een beetje bij de game en bij de rol van medic. Je moet de risico's ook zelf goed inschatten. Ik vind het nog steeds de meest dankbare class om te spelen.
Mja sommigen gaan dood, anderen zijn nog te redden. Mij maakt het weinig uit of ze skippen of niet. Ik vind het eerder frustrerend als ze na hun dood koffie zijn gaan halen en dus niks doen na revive.

Het is ook vaak dat mensen geen vertrouwen meer hebben in de medics. Dat ze dus tot dat punt in de pot niet of nauwelijks zijn revived. Dan skip ik ook wel eens. Een medic die op mijn lijk blijft dansen ga ik eerder haten dan dat ik door krijg dat ie dat doet omdat ik skip.

[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 10-08-2017 10:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

jap85 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:22:
[...]

Het kan ook helpen om mensen die je wilt gaan reviven te spotten zodat ze zien dat je 'Incoming' bent. Hoewel het voor hardnekkige skippers waarschijnlijk weinig uit zal maken. Dom en irritant gedrag inderdaad!

Enige geldige reden om te skippen wanneer er een medic in de buurt is, is wanneer degene die jou gekilled heeft nog in een hoekje zit te wachten waardoor de medic er waarschijnlijk ook aan gaat bij het reviven (en jij zelf ook nog een keer).
Meestal doe ik ook hun spotten zodat je inderdaad "Incoming" ziet. Dit zorgt ervoor dat 2 van de 10 stoppen met skippen en nog even wachten. Dat zijn dan ook de mensen waarvoor ik (soms letterlijk) door het vuur heen ga als ik medic ben. Heb ook altijd smoke grenades bij me als medic om ze meer kans te geven om te overleven.

Plus ik ga niet als een kip zonder kop erop af stormen :+

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Ik doe altijd een 360 no-scope mark switch spuitje. Moet wel een beetje een uitdaging blijven om iemand te revive.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

PSYVIRII schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:29:
Ik doe altijd een 360 no-scope mark switch spuitje. Moet wel een beetje een uitdaging blijven om iemand te revive.
360 maar? Dacht dat 720 of 1080 tegenwoordig de norm was? :+

Vreselijk was dat met CoD al die 360 no scopers.... Leken wel ballarinas....

• MRE-Inc
Reefun schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:24:
[...]

Maar ik heb geen gamertag change gedaan? ZeMedicIsComing? Hoe kom je daar bij?
Dacht dat ik 3 weken geleden met jou in een tank zat op die nieuwe nacht map en je een bericht had gestuurd om Joyce uit de squad te kicken. Gisteren zag ik dat diegene naar wie ik dat bericht had gestuurd, zijn gamertag naar ZeMedicIsComing had veranderd. Wellicht dat ik de verkeerde een bericht had gestuurd. Laat maar zitten dus :D

Overigens zijn mijn handen te groot voor de paddles. Ik begin er dus niet meer aan. Het werkt nu goed zo als ik het nu doe, dus ik laat het daar wel bij.

MRE-Inc schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:02:
[...]

Dacht dat ik 3 weken geleden met jou in een tank zat op die nieuwe nacht map en je een bericht had gestuurd om Joyce uit de squad te kicken. Gisteren zag ik dat diegene naar wie ik dat bericht had gestuurd, zijn gamertag naar ZeMedicIsComing had veranderd. Wellicht dat ik de verkeerde een bericht had gestuurd. Laat maar zitten dus :D

Overigens zijn mijn handen te groot voor de paddles. Ik begin er dus niet meer aan. Het werkt nu goed zo als ik het nu doe, dus ik laat het daar wel bij.
Je zat wel bij mij in een tank inderdaad. Maar had geen bericht van jou ontvangen. Anders had ik haar wel gekicked ; al was het maar omdat ze skipped terwijl ik letterlijk boven haar lichaam stond :+

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Ik heb me voorgenomen om actieve medics in team of squad na afloop even n bedankje te sturen. Wie het ook is, gewoon voor de feelgood. Als ze nog niet zo hoog in rank zijn zal het best motiveren, denk ik.
Easymongo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:54:
Ik heb me voorgenomen om actieve medics in team of squad na afloop even n bedankje te sturen. Wie het ook is, gewoon voor de feelgood. Als ze nog niet zo hoog in rank zijn zal het best motiveren, denk ik.
Goed idee, 2 berichtjes per week sturen is een kleine moeite >:)
Easymongo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:54:
The real MVP!

Als ik echt een goede squadspeler heb gehad doe ik hetzelfde. Helemaal geweldig als ze hun rol goed spelen. Goed mee gaan met de command roses etc.

Is weer eens wat anders dan al dat trieste thrashtalking bij CoD bijv.

• MRE-Inc
Reefun schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:24:
[...]

The real MVP!

Als ik echt een goede squadspeler heb gehad doe ik hetzelfde. Helemaal geweldig als ze hun rol goed spelen. Goed mee gaan met de command roses etc.

Is weer eens wat anders dan al dat trieste thrashtalking bij CoD bijv.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de orders nog al eens over het hoofd zie. Antwoorden via de command rose van mij komen dan soms wat vertraagd aan :)

Gisteren overigens heerlijk gevlogen met Reefun. Elkaars wingman in de attack plane. Continu elkaar op de hoogte houden wat er zich in de lucht afspeelt en elkaars backup zijn de hele tijd. Hulp vragen en direct krijgen waardoor je in plaats van neergeschoten wordt, nog net 13% health over hebt om te kunnen repairen om je wingman de achtervolgende attack plane onder vuur neemt.

Potje daarna kwam de andere piloot van GoT in het andere team. Schoot hem 2x uit de lucht. 1x samen met Reefun en de tweede keer zat hij achter Reefun aan en schoot ik hem alsnog neer.

2 tellen later: I Am Revolution has left te party. Kijk ik op het score board, geen I AM Revolution meer....

Oftwel.... ragequit >:) Hij vond het niet leuk dat we met zijn 2-en tegen hem opnamen....Tja, zo is het spel nou eenmaal. Als ik zie dat een andere piloot hulp nodig heeft, dan doe ik dat, iemand van GoT of niet......

MRE-Inc schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:14:
[...]

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de orders nog al eens over het hoofd zie. Antwoorden via de command rose van mij komen dan soms wat vertraagd aan :)

Gisteren overigens heerlijk gevlogen met Reefun. Elkaars wingman in de attack plane. Continu elkaar op de hoogte houden wat er zich in de lucht afspeelt en elkaars backup zijn de hele tijd. Hulp vragen en direct krijgen waardoor je in plaats van neergeschoten wordt, nog net 13% health over hebt om te kunnen repairen om je wingman de achtervolgende attack plane onder vuur neemt.

Potje daarna kwam de andere piloot van GoT in het andere team. Schoot hem 2x uit de lucht. 1x samen met Reefun en de tweede keer zat hij achter Reefun aan en schoot ik hem alsnog neer.

2 tellen later: I Am Revolution has left te party. Kijk ik op het score board, geen I AM Revolution meer....

Oftwel.... ragequit >:) Hij vond het niet leuk dat we met zijn 2-en tegen hem opnamen....Tja, zo is het spel nou eenmaal. Als ik zie dat een andere piloot hulp nodig heeft, dan doe ik dat, iemand van GoT of niet......
:D

Ja we vlogen best goed samen. Heb je nog een tijd gemirrored zodat we nagenoeg tegelijkertijd dezelfde spots onder vuur namen. Die ene keer dat XS bij mij achterin zat en een fighter achter ons aan. Jij kwam met de clutch. Had 8 procent health over en net voordat ik bijna neer stortte had ik hem gerepaired. Prachtig was dat!

• Abothur
  • Laatst online: 20-01 13:10
Reefun schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:37:
[...]

:D
Ja we vlogen best goed samen. Heb je nog een tijd gemirrored zodat we nagenoeg tegelijkertijd dezelfde spots onder vuur namen. Die ene keer dat XS bij mij achterin zat en een fighter achter ons aan. Jij kwam met de clutch. Had 8 procent health over en net voordat ik bijna neer stortte had ik hem gerepaired. Prachtig was dat!
Jullie verdienen een sticker! d:)b

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/a11ebca36670731faf065b2f4945d127/tenor.gif

[ Voor 22% gewijzigd door Abothur op 13-08-2017 03:21 ]

Abothur schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 03:18:
[...]

Jullie verdienen een sticker! d:)b

[afbeelding]
Wauw. 10 reacties op het forum sinds 9 Februari 2010 en dit is er één van. Ik voel me gevleid hoor! Dank je! O+

• MRE-Inc
Op de Xbox One is de BF1 Premium Pass nu 10 euro goedkoper omdat deze in de wekelijkse Deals with Gold zit, dus 39,99 euro ipv 49,99 euro.

https://www.microsoft.com...premium-pass/bp1fnb50905n

Als je deze met vpn in Zuid-Afrika haalt, dan ben je nog eens 6 euro goekoper uit.

http://xbox-store-checker...Premium-Pass/bp1fnb50905n

PS4 spelers hebben nog meer geluk: Daar kost de Premium pass nu 29,99 euro
https://store.playstation...02387_00-PREMIUMPASS00000

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

MRE-Inc schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:09:
Op de Xbox One is de BF1 Premium Pass nu 10 euro goedkoper omdat deze in de wekelijkse Deals with Gold zit, dus 39,99 euro ipv 49,99 euro.

hoppa! Dat wordt scoren (inclusief PS plus verlenging, die is ook in de aanbieding)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:12
MRE-Inc schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:09:

https://www.microsoft.com...premium-pass/bp1fnb50905n

Als je deze met vpn in Zuid-Afrika haalt, dan ben je nog eens 6 euro goekoper uit.

http://xbox-store-checker...Premium-Pass/bp1fnb50905n

Al meer dan 9 maanden niet meer gespeeld, maar nu wordt Premium toch wel interessant. Zeker ook omdat ik COD:WWII waarschijnlijk niets vindt en SW:BFII ook laat voor wat het is, na het eerste deel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:08
Sinds afgelopen week heb ik een rare issue.
Ik speel op de PS4 en ik kan alle soorten quickmatches spelen alleen als ik de conquest will starten (de normale, de TSNP maps conquest werkt wel) krijg ik altijd een melding dat matchmaking faalt.

Wat zou dit kunnen zijn?

• MillanO
Unbreukable schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:34:
Sinds afgelopen week heb ik een rare issue.
Ik speel op de PS4 en ik kan alle soorten quickmatches spelen alleen als ik de conquest will starten (de normale, de TSNP maps conquest werkt wel) krijg ik altijd een melding dat matchmaking faalt.

Wat zou dit kunnen zijn?
Hier hebben wel meer mensen last van. Probeer anders je filters te resetten van de custom servers. Mocht je geen filters hebben ingesteld, probeer vanaf daar een geschikte Conquest server te vinden. Het probleem zal binnenkort wel worden opgelost vermoed ik.
Gister avond mooi gevlogen met MRE en Revolution. Paar keer waren we prachtig in sync toen we bepaalde objectives onder vuur namen! We leken bijna een squadron d:)b /nutteloze info
BF1 Premium Pass tot 25 Augustus 40% korting op PSN :D

(Xbox 20%..)

Doen!

• MRE-Inc
poor Leno schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:05:
BF1 Premium Pass tot 25 Augustus 40% korting op PSN :D

(Xbox 20%..)

Doen!
Kijk eens 6 posts boven je :+
Reefun schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:03:
Gister avond mooi gevlogen met MRE en Revolution. Paar keer waren we prachtig in sync toen we bepaalde objectives onder vuur namen! We leken bijna een squadron d:)b /nutteloze info
Ha, dat was echt mooi gisteravond op St. Quentin Scar. 3 GoT-ers in een Attack Plane welke alle 3 level 50 zijn en compleet het luchtruim beheersen. Vijand had geen schijn van kans en de grond troepen ook niet. Één voor één achter elkaar een strafing run over de vlaggen waar veel enemies waren, tanks uitschakelen met de normale loadout, spot flares droppen.....rinse and repeat. Cabber1969 hielp ook nog flink mee met zijn AA Truck.

Maar die communicatie is echt goed dan onderling:

- Ik heb een attack plane achter me aan boven vlag C
* OK, ik kom er aan...... ik heb hem afgeschoten
- Lekker, bedankt.... Oh, AA bij vlag F
* OK, ik kom laag aanvliegen en drop zo mijn bommen op hem
* Check.... AA op F is uitgeschakeld
- Vlag E vol met enemies
* Check....ga er op af.......Check.....multi kill
* Fighter achter me aan bij vlag D
- Check, zal hem opjagen...... hij springt eruit boven F

en zo ging het nog een tijdje door echter was het weer frappant dat de rest van het team, de GoT members daargelaten, het toch voor elkaar kreeg om 80% van de vlaggen te verliezen. Uiteindelijk nog wel de pot gewonnen. Was qua vlieg ervaring 1 van de mooiste potjes uit mijn BF carriere (dus inclusief BF3 en BF4)

Op een of andere manier vind ik het in deze tragere vliegtuigen toch leuker dan in de jets in BF4. BF3 was dan wel weer leuk met de Frogfoot.

Btw, zie mij seat switchen dan in een allerlaatste poging om jouw af te schudden/knallen :D wat overigens jammerlijk mislukte. Werd zwaar in de pan gehakt :X

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E0Pft8e.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 16-08-2017 09:01 ]

MRE-Inc schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:31:
Was qua vlieg ervaring 1 van de mooiste potjes uit mijn BF carriere (dus inclusief BF3 en BF4)
Inderdaad! Was een pracht potje. Zeker I am Revolution ging toen lekker (30+ kills 0 deaths) d:)b Volgende keer zal ik de party chat ook wel joinen voor betere communicatie.

Volgende keer als we zoiets hebben zou ik het persoonlijk wel heel gaaf vinden als we in formatie gaan vliegen met het aanvallen van objectives. Dus beetje zoals de eenden in een driehoek. Als iedereen zijn "lijn" aan houdt heb je een enorm gebied wat je bestookt in één keer. Op die manier is de vijand kansloos, zeker als alle gebouwen al stuk zijn of op volledig open gebied. Alle shells afschieten, flares en de bommen.

Vervolgens recht door vliegen, de middelste gaat dan in een looping, de buitenste 2 wijken af naar hun kant in een barrelroll, rinse, repeat.

Maar goed, hé. Dat is dan bij een ideale situatie als er geen vijandige vliegtuigen in de buurt zijn :+

En als laatste ; Stel voor dat je met z'n drieën in een vliegtuig zit. Dan zou het ideaal zijn als er 1 iemand uit de squad met een periscope gaat zitten. Dit omdat de vijanden dan volledig rood oplichten. Dan is het al helemaal prijs schieten >:)

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-11 18:01
greatgonzo schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:10:
[...]

Net even teruggezocht in het BF4 topic, maar daar kwam de eerste aanbieding pas tegen het einde van de DLC serie.

Ik kijk even in mijn glazen bol, maar verwacht ook niet rond september een aanbieding, tenzij ze meer spelers over de streep willen trekken die anders alleen voor de losse uitbreiding waren gegaan.
Mijn gok zou zijn een black Friday aanbieding in november, maar weet niet of ik zo lang wil wachten. Maar goed, eerst maar eens de reviews afwachten en de bevolking op de servers..
We hadden ongelijk! Gelukkig! 8)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ook net Premium op de PS4 aangeschaft en ben heeeel blij om zoveel volle servers te zien! :D Ik heb zelfs het idee dat ik meer gevulde servers zie dan zonder Premium, ondanks de nieuwe maps...

Is er trouwens een DLC-map rotation? Was gister een Operations op een DLC map aan t spelen die vervolgens naar Ballroom Blitz ging... :|

En waarschijnlijk heb ik gisteren voor het eerst een Dazzle camo gezien? Ik kon die tank niet eens zien, alleen een leuke lichtflare...

Ben iig blij met Premium! BF1 gaat weer veel gespeeld worden! :)

• bRuud83
  • Laatst online: 17:49
Paar weken terug BS 1 tegen flinke korting via PSN aangeschaft en nu is de seasonpass in prijs gezakt. Ben ik even blij dat ik niet de duurste versie heb aangeschaft.
SqueakyClean schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:01:
Is er trouwens een DLC-map rotation? Was gister een Operations op een DLC map aan t spelen die vervolgens naar Ballroom Blitz ging... :|

En waarschijnlijk heb ik gisteren voor het eerst een Dazzle camo gezien? Ik kon die tank niet eens zien, alleen een leuke lichtflare...
Er is géén DLC Map rotation meer beschikbaar. Dit hebben ze eruit gesloopt. Eerst kon je gewoon óf Verdun/Fort Vaux doen en dan continu die 2 mappen. Maar nu wisselt hij continu tussen mappen.

Ene kant wel goed, want nu hoef je niet iedere keer uit een Operations server zodra de match voorbij is. Andere kant jammer. Persoonlijk hou ik enorm van de combi Monte Grappa/Empires Edge, maar na Empires Edge (of het einde van de match) gaat hij direct door naar St. Quentin Scar/Amien.

Wat betreft de Dazzle Camo ; Deze heb ik nu voor de Landship en de Assault tank. Persoonlijk mijn favoriete camo voor deze 2 vehicles d:)b

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-10 15:06

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

MillanO schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:40:
[...]

Hier hebben wel meer mensen last van. Probeer anders je filters te resetten van de custom servers. Mocht je geen filters hebben ingesteld, probeer vanaf daar een geschikte Conquest server te vinden. Het probleem zal binnenkort wel worden opgelost vermoed ik.
Ik ook inderdaad, bedankt voor de tip ga ff proberen de filters te resetten.

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Pagina: 1 ... 103 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.