Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-10 15:06

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Uffeltje schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:22:
En dat allemaal voor een simpele dogtag? Nee dankje. :o
Dit dus.

Hopelijk gaan ze niet weer zon Uber overpowered stealth camo in de game verstoppen zoals in BF4.

Dat stootte mij namelijk echt tegen het zere been, een camo waardoor je extreme voordelen kunt behalen tegenover de rest. Dat vergalde voor mij echt de BF4 ervaring, die eikels waren nog nauwelijks te zien in het donker en zelfs niet met thermo/thermal.

Dog tags en shiny things prima, maar ik trek echt de grens bij voordelen hebben in de game zelf. Ik koop de game om te knallen, niet om nachten lang in lege servers te zitten om ingewikkelde puzzeltjes op te lossen, dan koop ik wel een ander spel.

[ Voor 10% gewijzigd door Wereldreiziger op 18-08-2017 12:53 ]

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Wereldreiziger schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Dog tags en shiny things prima, maar ik trek echt de grens bij voordelen hebben in de game zelf. Ik koop de game om te knallen, niet om nachten lang in lege servers te zitten om ingewikkelde puzzeltjes op te lossen, dan koop ik wel een ander spel.
Maarja, iets bijzonders moet het wel zijn.. en als dat wat voordeel oplevert, tja.. Iedereen kan het tenslotte halen, en bij zoveel moeite mag er ook wel iets tegenover staan.

Je kiest er ook zelf voor om van dat wat je wordt aangeboden (een paar puzzels) geen gebruik te maken..

Ik ben het wel eens dat het niet té sterk moet zijn natuurlijk :)

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

poor Leno schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:19:
[...]

Maarja, iets bijzonders moet het wel zijn.. en als dat wat voordeel oplevert, tja.. Iedereen kan het tenslotte halen, en bij zoveel moeite mag er ook wel iets tegenover staan.

Je kiest er ook zelf voor om van dat wat je wordt aangeboden (een paar puzzels) geen gebruik te maken..

Ik ben het wel eens dat het niet té sterk moet zijn natuurlijk :)
Speciale (maar vergelijkbare) wapens, skins, misschien een speciale perk, oke.

Maar een stealth camo?Dat gaat toch wel ver vind je niet, het vergalt voor vele de online ervaring omdat mensen onzichtbaar waren in allerlei verschillende situaties. Het is gewoon niet te counteren en geeft een oneerlijk voordeel, dat is jammer.

De game moet namelijk niet uitdraaien op een pay-to-win, puzzle-to-win, be-werkloos-to-win achtig fenomeen.

You know what I mean :)

[ Voor 12% gewijzigd door Wereldreiziger op 18-08-2017 16:56 ]

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Meer mensen die problemen hebben om een server in te komen? Dingen in het PS menu zelf die internet gebruiken zijn ook traag trouwens, maar BF komt maar met moeite online en vervolgens kun je helemaal niets, zowel via quickmatch als via server browser geprobeerd.

Update: Lijkt aan Ziggo te liggen, na restart PS4 wel kunnen spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door jap85 op 18-08-2017 20:32 ]

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:49
jap85 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:51:
Meer mensen die problemen hebben om een server in te komen? Dingen in het PS menu zelf die internet gebruiken zijn ook traag trouwens, maar BF komt maar met moeite online en vervolgens kun je helemaal niets, zowel via quickmatch als via server browser geprobeerd.

Update: Lijkt aan Ziggo te liggen, na restart PS4 wel kunnen spelen.
Ja bij mij was het de afgelopen twee dagen ook een drama. PSN werkte bijna niet, Youtube wilde niet starten en BF 1 multiplayer was zeer traag. Heb DNS aangepast naar Google en werkt nu weer als een zonnetje
Wereldreiziger schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:47:
[...]

Speciale (maar vergelijkbare) wapens, skins, misschien een speciale perk, oke.

Maar een stealth camo?Dat gaat toch wel ver vind je niet, het vergalt voor vele de online ervaring omdat mensen onzichtbaar waren in allerlei verschillende situaties. Het is gewoon niet te counteren en geeft een oneerlijk voordeel, dat is jammer.

De game moet namelijk niet uitdraaien op een pay-to-win, puzzle-to-win, be-werkloos-to-win achtig fenomeen.

You know what I mean :)
What the f... Ik had geen idee dat zulke camo bestond voor BF4. Even opgezocht en dat is vrij OP idd. Met bijv. Operation Locker gebruikte ik altijd een thermal pre-patch (toen je nog dóór de smoke heen kon kijken).

Gelukkig zijn zulke praktijken niet echt van toepassing nog bij BF1. Binnenkort als die "perks" in de normale game komen dan weer wél. Dan krijg je perks waardoor je niet gespot kan worden door spotflares als je langzaam loopt of stil ligt/staat. Maar dat is alsnog minder OP dan stealth camo.

Verwijderd

Stealth cammo? Heb ik iets gemist? Ik verkoop altijd alles wat ik uit die pakketjes haal?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:12
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:38:
Stealth cammo? Heb ik iets gemist? Ik verkoop altijd alles wat ik uit die pakketjes haal?
Niet in BF1.

In BF4 is de 'Steatlth Camo' toch gepatched?

Dit weekend weer eens aan de BF1 Single Player begonnen om er weer in te komen, maar die is toch ook wel leuk gedaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 21-08-2017 10:13 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Meestal rond de 20e van de maand weer een update... Op de officiële site loopt een countdown tot de gamescon persconferentie..

Wat kunnen we verwachten? Lupkow pass deze week?

En dan rond 20/9 de hele release van de tsar dlc?

Verwijderd

Hij is nu een update aan het downloaden. 6.75 GB groot/klein. battlefield-1-update-gamescom

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2017 14:48 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:46:
Hij is nu een update aan het downloaden. 6.75 GB groot/klein. battlefield-1-update-gamescom
EA DICE has begun rolling out a new Battlefield 1 update and teased a big reveal at the end of EA’s Gamescom 2017 conference.

Announced on the official Battlefield forum, the patch notes will be released at the end of EA’s Gamescom conference livestream. The stream will start at 6:30pm CEST/ 4:30pm UTC/ 9:30am PDT and will likely hold a new trailer for Battlefield 1’s expansion alongside new gameplay presentations on Need for Speed Payback and Star Wars Battlefront 2.

Online servers of Battlefield 1 will also be down for two hours to prepare the update.

No details were announced regarding the update’s contents, but it likely includes the first part of Battlefield 1’s In the Name of the Tsar DLC considering its huge file size. Shared on Reddit, the game’s PC version weighs around 6GB. Announced earlier in June, the snow-covered map Lupkow Pass will be available 30 days ahead of In the Name of the Tsar’s full launch in September.

Aside from Lukpow Pass, Battlefield 1 In the Name of the Tsar DLC has three more maps included: Albion, Galicia, and Brusilov Keep. The expansion will also introduce new weapons and playable female soldiers with the Women’s Battalion of Death.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:44

-tom-562

Oliesjeik

bRuud83 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:50:
[...]

Ja bij mij was het de afgelopen twee dagen ook een drama. PSN werkte bijna niet, Youtube wilde niet starten en BF 1 multiplayer was zeer traag. Heb DNS aangepast naar Google en werkt nu weer als een zonnetje
Ligt dat aan Ziggo? Ik heb (op de PC weliswaar) ook al een paar dagen problemen met o.a. BF1, kon wel naar quickmatch gaan, maar zag daarna geen keuze opties (conquest, operations etc.).
En mijn internet was idd ook trager dan normaal (Ziggo in Arnhem)

Vaak bu'j te bang!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
-tom-562 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:47:
[...]

Ligt dat aan Ziggo? Ik heb (op de PC weliswaar) ook al een paar dagen problemen met o.a. BF1, kon wel naar quickmatch gaan, maar zag daarna geen keuze opties (conquest, operations etc.).
En mijn internet was idd ook trager dan normaal (Ziggo in Arnhem)
Jup, ook hier ziggo. PSN was echt drama afgelopen week.

Het menu was super traag, kon de store niet laden, vriendenlijst niet etc. In BF1 kon ik ook niet online komen.

Ik weet niet wat ze veranderd hebben bij ziggo maar het is er niet beter op geworden!

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

WillieWuks schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 18:23:
[...]

Jup, ook hier ziggo. PSN was echt drama afgelopen week.

Het menu was super traag, kon de store niet laden, vriendenlijst niet etc. In BF1 kon ik ook niet online komen.

Ik weet niet wat ze veranderd hebben bij ziggo maar het is er niet beter op geworden!
Zelfde regio.. Niet alleen PSN, maar alle apps (telefoon), internet op computer, had echt vaak plotselinge drops.. moest pagina's paar keer refreshen, wifi aan/uit voordat ie t weer deed..

Sinds gister weer ok..

• Jumpman
Dacht even BF1 te spelen, patch versie 1.12 van 6.764 GB en hij download niet snel. :(

• NickV1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-12-2023
Ik wou ook spelen, maar patch versie 1.12 wil niet downloaden.. :/ ik start hem en krijg meteen de melding: update kan niet installeren... tips?

Nevermind: systeemopslag was vol |:(

[ Voor 12% gewijzigd door NickV1 op 21-08-2017 19:52 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:36
Geheugen vrij maken?

Edit: had je dus al gezien :)

[ Voor 45% gewijzigd door renzo4000 op 21-08-2017 19:57 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Die nieuwe map die net gereleased is, wat is jullie eerste indruk? Ik vindt er persoonlijk geen reet aan.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:27
ongewoongewoon schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:12:
Die nieuwe map die net gereleased is, wat is jullie eerste indruk? Ik vindt er persoonlijk geen reet aan.
Die van de CTE? Die is inderdaad niet bijzonder.... maar het is Conquest, dus dat is het misschien..

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ongewoongewoon schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:12:
Net een potje rush.. Dat vond ik wel leuk... Nu voor het eerst conquest

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Drie vlaggen lijkt me voor Conquest ook wat weinig. Hoewel je hierdoor wel echt confrontatiegebieden krijgt. Hopelijk niet alleen bij chokepoints, al is dat natuurlijk wel waar BF bekend om staat.

Maar ik heb alleen een video van Jackfrags gezien. Misschien dit weekend even proberen, als de WWII servers down zijn... ;)

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

SqueakyClean schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:16:
Drie vlaggen lijkt me voor Conquest ook wat weinig. Hoewel je hierdoor wel echt confrontatiegebieden krijgt. Hopelijk niet alleen bij chokepoints, al is dat natuurlijk wel waar BF bekend om staat.

Maar ik heb alleen een video van Jackfrags gezien. Misschien dit weekend even proberen, als de WWII servers down zijn... ;)
dan heb je het vast op een small map gespeeld... gisteren had ik er gewoon 6...

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

greatgonzo schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:40:
[...]

dan heb je het vast op een small map gespeeld... gisteren had ik er gewoon 6...
Oh, dat is wel apart. In deze video wordt met 3 vlaggen gespeeld:

Dat is uitgezonden tijdens de Gamescon EA-presentatie en is 64 spelers...

Vanmiddag iig ff proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door SqueakyClean op 22-08-2017 09:54 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Uit mijn hoofd had ik gewoon checkpoints A tm F

die kerk komt me niet bekend voor... kan de video hier niet afspelen, maar is dat wel Lupkow pass?
Ik speelde die map met de overhangende rails, en windmolen als uitkijkpunt, met ook een burcht

[ Voor 44% gewijzigd door greatgonzo op 22-08-2017 10:46 ]

Blijkbaar is nog niet iedereen gewend aan de hoge bomen op de nieuwe map :+ :

http://xboxdvr.com/gamer/Reefun/video/35425440/embed

Ook 1 voordeel van achteruit kijken. Kan je ze mooi zien crashen >:)

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
greatgonzo schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:43:
Uit mijn hoofd had ik gewoon checkpoints A tm F

die kerk komt me niet bekend voor... kan de video hier niet afspelen, maar is dat wel Lupkow pass?
Ik speelde die map met de overhangende rails, en windmolen als uitkijkpunt, met ook een burcht
Jullie hebben het allebei over een andere map. Lupkow Pass is met 6 vlaggen en Tsynogwat is met 3 vlaggen. Imo, de mooiste map van de nieuwe uitbreiding.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

tisnogalwat heb ik niet langs zien komen :) Stond niet bij mijn maps om te filteren trouwens...

• Jumpman
Hebben alle Tweakers in Paltoon I en Platoon II Premium, of zijn er ook squads die alleen maar de basis game spelen?

Jumpman schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:54:
Hebben alle Tweakers in Paltoon I en Platoon II Premium, of zijn er ook squads die alleen maar de basis game spelen?
Pfoe, goeie vraag.. De meesten waar wij mee spelen hebben allemaal Premium.. maar er zitten natuurlijk veel meer mensen in de Platoons..

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Ik heb sinds gister (dus na de update) veel last gehad van shotgun shells die gewoon 0 dmg doen.

Zowel single shot als automatic shotguns en zelf shotgun shells vanuit de light tank!

Er was geen peil op te trekken, de ene keer niets aan de hand, de andere keer 0 dmg. Soms zelfs van heel dichtbij op iemand die stil stond hele magazijnen afgevuurd, maar 0 damage. Snel switchen naar ander wapen, raak ik ze wel. Heel vreemd...

Als ik vandaag of morgen nog een keer een spelen toe kom zal ik de video eens opslaan (schiet me net te binnen, waarom heb ik dat nog niet gedaan)

Heeft iemand soortgelijke issues gehad sinds de update?

[ Voor 4% gewijzigd door Wereldreiziger op 22-08-2017 12:25 ]

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik wil die Chauchat telescopic al een tijdje vrijspelen (gewoon omdat het kan).
Moet daarvoor "15 kills with telescopic benet mercie in a round" maken. Ik heb die andere challenge al gehaald (10 mortar kills).
Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen? Bij mij blijft de teller (1/15 , 2/15 etc) ingame op 1/15 staan. Als ik op m'n BF1 companion kijk staat daar 13/15.
Is dit een bug op de ingame teller? Speel op XBoxOne

XBL: theArthurrrr

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Wereldreiziger schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:25:
Ik heb sinds gister (dus na de update) veel last gehad van shotgun shells die gewoon 0 dmg doen.

Zowel single shot als automatic shotguns en zelf shotgun shells vanuit de light tank!

Er was geen peil op te trekken, de ene keer niets aan de hand, de andere keer 0 dmg. Soms zelfs van heel dichtbij op iemand die stil stond hele magazijnen afgevuurd, maar 0 damage. Snel switchen naar ander wapen, raak ik ze wel. Heel vreemd...

Als ik vandaag of morgen nog een keer een spelen toe kom zal ik de video eens opslaan (schiet me net te binnen, waarom heb ik dat nog niet gedaan)

Sinds welke update ? Dit probleem heb ik al 5 updates terug :+ Hit detectie met ping verschillen zijn een hell nu. Heeft veel te maken met welke server je in zit en wat voor ping de tegenstanders hebben. Ik schiet vaak ook 100 kogels in iemand met 0 damage. Ook neergeschoten worden door een hellriegel of sweeper met 1 kogel constant 8)7

Maar ik stoor mij er niet zo vaak aan (is random zooi). Ik word wel een beetje zuur van dat half uur zoeken voor een Operation constant. en leeg en leeg en leeg en leeg

[ Voor 7% gewijzigd door PSYVIRII op 22-08-2017 15:00 ]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• DeWaanzin

DeWaanzin

PSYVIRII schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:58:
Maar ik stoor mij er niet zo vaak aan (is random zooi). Ik word wel een beetje zuur van dat half uur zoeken voor een Operation constant. en leeg en leeg en leeg en leeg
Ook via Quick match? Speel altijd Operations via Quick Match en heb er dan nooit last van.

• PSYVIRII
DeWaanzin schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:17:
[...]

Ook via Quick match? Speel altijd Operations via Quick Match en heb er dan nooit last van.
Probeer dat maar te doen met 5 man :P. Speel nooit solo.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 08:33
Met quickmatch kom je in een willekeurige map terecht. Sommige mappen vind ik echt niet leuk om te spelen. En 9 van de 10 keer kom je in een 64-player pot terecht.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

DeWaanzin schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:27:
Moet daarvoor "15 kills with telescopic benet mercie in a round" maken. Ik heb die andere challenge al gehaald (10 mortar kills).
Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen? Bij mij blijft de teller (1/15 , 2/15 etc) ingame op 1/15 staan. Als ik op m'n BF1 companion kijk staat daar 13/15.
Ik heb hetzelfde probleem. Je moet sowieso eerst de andere challenge halen voordat je een "Get 15 kills in a round" challenge probeert. Geldt kennelijk voor allemaal. Vervolgens elke keer als je denkt 15 kills te hebben gehaald (in 1 ronde natuurlijk) de unlock checken. Als gelukt selecteer het wapen anders heb je kans dat de volgende ronde het wapen weer gelockt is...
Google het maar 's. Is kennelijk al een oude bug, die kennelijk nog steeds niet is opgelost.

• PSYVIRII
Swizzler24 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:23:
Met quickmatch kom je in een willekeurige map terecht. Sommige mappen vind ik echt niet leuk om te spelen. En 9 van de 10 keer kom je in een 64-player pot terecht.
Je bedoelt dan matches waar jij solo naar voren aan het rushen bent en de rest van het team staat op de camping de tent op te zetten. 8)7

• PSYVIRII
Ik dacht bij mezelf Frontlines op Ballroom Blitz zal wel vet worden. Nou dat pakte even verkeerd uit. Heel het team zat de volledige pot alleen maar bovenop bij C. Maakte geen fuck uit wat er werd over genomen. Ook al werd A gepakt stond het hele team nog steeds te campen boven.

Ik heb het dan ook niet alleen over scouts want assault kan er ook wat van om alleen maar boven te zitten en te wachten tot C weer beschikbaar word om een beetje dynamite naar beneden te gooien.

Beetje kansloos weer.

• DeWaanzin

DeWaanzin

PSYVIRII schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:21:
[...]

Probeer dat maar te doen met 5 man :P. Speel nooit solo.
Aha,

Ik speel altijd solo, maar probeer dan wel als team te spelen.
SqueakyClean schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:01:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Je moet sowieso eerst de andere challenge halen voordat je een "Get 15 kills in a round" challenge probeert. Geldt kennelijk voor allemaal. Vervolgens elke keer als je denkt 15 kills te hebben gehaald (in 1 ronde natuurlijk) de unlock checken. Als gelukt selecteer het wapen anders heb je kans dat de volgende ronde het wapen weer gelockt is...
Google het maar 's. Is kennelijk al een oude bug, die kennelijk nog steeds niet is opgelost.
Dat wordt dus tellen..........

Verwijderd

PSYVIRII schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:57:
Ik dacht bij mezelf Frontlines op Ballroom Blitz zal wel vet worden. Nou dat pakte even verkeerd uit. Heel het team zat de volledige pot alleen maar bovenop bij C. Maakte geen fuck uit wat er werd over genomen. Ook al werd A gepakt stond het hele team nog steeds te campen boven.

Ik heb het dan ook niet alleen over scouts want assault kan er ook wat van om alleen maar boven te zitten en te wachten tot C weer beschikbaar word om een beetje dynamite naar beneden te gooien.

Beetje kansloos weer.
Ik herken dat wel, dan switch ik van team en worden ze mijn targets ;P

• Swizzler24
Misschien een hele domme vraag maar hoe kan je switchen dan?
DeWaanzin schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:27:
Heb deze al een tijdje geleden gedaan. Kwestie van een map met veel "kill zones" opzoeken en achterin blijven hangen. Werkt het beste met Verdun/Fort Vaux. Vergeet niet je bipod goed te gebruiken zodat je loep zuiver kan schieten d:)b
Swizzler24 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:59:
Misschien een hele domme vraag maar hoe kan je switchen dan?
Als je naar de "Squad Selection" scherm gaat kun je van team wisselen. Op de XB1 is dat Y dus zal met de PS4 dan wel driehoekje zijn.

• DeWaanzin

DeWaanzin

En sinds gisteren geen Operations meer via Quick Match, ha ha.

• Swizzler24
Thnx Reefun (wederom).

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 21:44
Gisteren ook nog maar even Premium aangeschaft voor 29,99. Vind dat een nette prijs en ondanks dat ik BF1 nu al een maand of 2 niet meer heb aangeraakt zal ik zodra In the Name of the Tsar uitkomt de game weer oppakken en de tot nu toe uitgekomen DLC eens goed door gaan spelen. Wel weer zin in eigenlijk.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Abothur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 13:10
Wereldreiziger schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:25:

Had er ook last van, was de 15 kills met de m97 in een ronde aan het doen en zo vaak dat ik geen hitmarkers kreeg en een aantal keer echt point blanc in iemands rug en helemaal niks.
Speel normaal nooit met shotguns dus weet niet of het al langer is.

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Gisteren een paar potjes Rush op Lupkow Pass gespeeld en ook problemen met hitmarkers gehad, maar dan met medic rifles. Heel wat kogels op cavalry geschoten, nooit een hit. Uiteindelijk gaat hij wel van het paard, dus kennelijk is er wel damage gedaan. Enfin, het hoort bij de chaos van het gevecht, denk ik dan maar.
Al met al vind ik Lupkow Pass van de Tsar DLC voor conquest een nerveuze map, teveel random-kills door snipers en planes. Ik doe dat niet meer. De kleinere modes als Rush en Pigeons gaan er wel lekker. Iedereen op een kluitje en knallen maar. Flink spotten en reviven en je wint.

Verwijderd

Easymongo schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:03:
Gisteren een paar potjes Rush op Lupkow Pass gespeeld en ook problemen met hitmarkers gehad, maar dan met medic rifles. Heel wat kogels op cavalry geschoten, nooit een hit. Uiteindelijk gaat hij wel van het paard, dus kennelijk is er wel damage gedaan. Enfin, het hoort bij de chaos van het gevecht, denk ik dan maar.
Al met al vind ik Lupkow Pass van de Tsar DLC voor conquest een nerveuze map, teveel random-kills door snipers en planes. Ik doe dat niet meer. De kleinere modes als Rush en Pigeons gaan er wel lekker. Iedereen op een kluitje en knallen maar. Flink spotten en reviven en je wint.
Het is een mooie map Maar weg peuneveu en je wordt van alle kanten beschoten

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 16:12
Reefun schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:02:
Blijkbaar is nog niet iedereen gewend aan de hoge bomen op de nieuwe map :+ :

http://xboxdvr.com/gamer/Reefun/video/35425440/embed

Ook 1 voordeel van achteruit kijken. Kan je ze mooi zien crashen >:)
Oh man, wat een Kilo Utrecht Tango map om op te vliegen. Ja kan geen fatsoenlijke strafing run beginnen met je board canon en afronden met je bommen :(

Kwam zelf 2x aardig goed weg achter elkaar maar ja ik ben dan ook een skilled pilot ;)

In onderstaand filmpje in de 2e run net over de boomtoppen heen en in de 3e run er net tussen door kunnen vliegen. Maar die bomen blijven klote. Hoge bomen vangen veel wind attack planes :(

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/35534686

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 24-08-2017 20:04 ]

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 19:56:
[...]

Oh man, wat een Kilo Utrecht Tango map om op te vliegen. Ja kan geen fatsoenlijke strafing run beginnen met je board canon en afronden met je bommen :(

Kwam zelf 2x aardig goed weg achter elkaar maar ja ik ben dan ook een skilled pilot ;)

In onderstaand filmpje in de 2e run net over de boomtoppen heen en in de 3e run er net tussen door kunnen vliegen. Maar die bomen blijven klote. Hoge bomen vangen veel wind attack planes :(

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/35534686
Je 35/9 k/d was inderdaad belabberd 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:13:
[...]

Je 35/9 k/d was inderdaad belabberd 8)7
Ppff. Newbie is het ook :+

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Die bomen kunnen prachtig vallen als er een granaat ontploft en dan glijdt zo'n immense den langzaam van een helling en moet je aan de kant springen.

Maar wel tof dat ze helpen de piloten te bestrijden. In de volgende update zou ik ze een paar meter laten groeien.

• Geronimous
hoppetee

:Y :Y :Y *O* *O* *O* oOo oOo oOo <3 <3 <3

Kleine sfeerimpressie :P

[ Voor 23% gewijzigd door Geronimous op 26-08-2017 00:45 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Das wel een mooie skin! Leuk gedaan ook met jouw filmpje :)

Wat ik gister mee maakte..... ;

Ik schrok me de ple.... :D

Plus ik heb een bug gevonden. Je kunt in Operations blijkbaar out of bound blijven zo lang je in een stationary blijft :

Reefun schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:11:
[...]

Plus ik heb een bug gevonden. Je kunt in Operations blijkbaar out of bound blijven zo lang je in een stationary blijft :
Kan ik je t nog sterker vertellen, dat is al een poosje bekend en 'leuk' om mee te 'cheaten' als je als defender op Operations, op Ballroom Blitz, een bajonet sprint trekt naar de AA's die nog niet beschikbaar zijn op de eerste sector :X
poor Leno schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:14:
[...]

Kan ik je t nog sterker vertellen, dat is al een poosje bekend en 'leuk' om mee te 'cheaten' als je als defender op Operations, op Ballroom Blitz, een bajonet sprint trekt naar de AA's die nog niet beschikbaar zijn op de eerste sector :X
Ja ik kon er ook best wat mee 'cheaten'. Net voor het filmpje knalde ik een Tank Hunter kapot welke in de AA zat. Die zal wel pissed zijn geweest maar moest het toch testen :+

Inmiddels heb ik het al door gegeven en iemand van het Dev team zou het op gaan pakken. Dus wellicht dat het in 2019 gepatched is :+

• Swizzler24
Thnx Poor Leno, nooit geweten. Ik ga het vanmiddag gelijk ff testen. >:) Lijkt me rete handig voor als de tegenstander de zeppelin krijgt tijdens de 1e sector.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:17
[...]

Kan ook zonder bajonet charge. Houd je wel 0,00001 seconde over. :P

YouTube

Uffeltje schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:27:
[...]

Kan ook zonder bajonet charge. Houd je wel 0,00001 seconde over. :P
Ja joh? Mij lukt dat echt niet.. met bajonet red ik t maar net.. (maar ik loop dan ook als een josti..)
Swizzler24 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 09:07:
Thnx Poor Leno, nooit geweten. Ik ga het vanmiddag gelijk ff testen. >:) Lijkt me rete handig voor als de tegenstander de zeppelin krijgt tijdens de 1e sector.
Als ze bij de 1ste sector al een Zeppelin krijgen dan doen ze toch echt iets fout.

Meestal als dat gebeurd pak ik de MG15/Supressive en knal ik de gunners uit de Gondels. Die zijn het 'gevaarlijkst' op dat moment.

Pro-tip : Je kan dwars door de Zeppelin heen schieten. Dus je kan bij de voorste Gondel beide gunners er zo uit knallen. Zelfs als hij gedraait staat. Plus ook de MG bovenop de Zeppelin maar die doen toch bijna geen schade tegen troepen dus dat scheelt >:)

• DeWaanzin

DeWaanzin

[...]

Dat heb ik dit weekend dus gebruikt om de Newtonian order medal (75 damage to vehicles, disable 10 vehicles, destroy 10 vehicles) te halen, maar dan als aanvallende partij op Fao fortress.
Op de eerste capture zone de AA gun gerepaired bij capture punt B (niet die aan het water maar die andere). Gewacht totdat de 2de zone gecaptured was en daarna met die AA aan de slag, heb toen redelijk wat vliegtuigen neergehaald. Je staat met die AA ook redelijk uit het zicht voor snipers dacht ik.

Van de week voor het eerst een stunt uit gehaald op Sinai Desert. Beetje uit "paniek" omdat er een fighter achter me aan zat. Doorspoelen naar 2 min voor de stunt zelf :) :

Kreeg naderhand nog een bericht van de gunner "I really thought we where going to crash, several times lol". Dacht zelf ook dat we paar keer gingen crashen :D

Kon de attack plane behouden tot de laatste sector aan toe. Met zelfs een aantal road kills op die heuvels :+
Reefun schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:07:
Van de week voor het eerst een stunt uit gehaald op Sinai Desert. Beetje uit "paniek" omdat er een fighter achter me aan zat. Doorspoelen naar 2 min voor de stunt zelf :) :

[video]

Kreeg naderhand nog een bericht van de gunner "I really thought we where going to crash, several times lol". Dacht zelf ook dat we paar keer gingen crashen :D

Kon de attack plane behouden tot de laatste sector aan toe. Met zelfs een aantal road kills op die heuvels :+
Loop jij ook wel eens? :/
Volgens BF tracker heb ik in totaal 24.108 kills. Hiervan zijn er 13.398 kills als infantry. Zullen vást een aantal tussen hebben gezeten terwijl ik liep! :+

Ik ben heel simpel wat vehicles betreft. Monkey see tank or plane? Monkey take tank or plane. Of behemoth uiteraard.

• DeWaanzin

DeWaanzin

Reefun schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:08:
[...]
Ik ben heel simpel wat vehicles betreft. Monkey see tank or plane? Monkey take tank or plane. Of behemoth uiteraard.
Zo grappig, bij mij is het net andersom. Ik loop alleen maar "durf" die classes niet te spelen, omdat ik mezelf daar te slecht voor vind spelen.

• ongewoongewoon
Pff ik ben vervomde jaloers! :P Ruim 20K aan scraps opgeofferd voor een rare light tank skin kans, maar helaas.
DeWaanzin schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:33:
[...]

Zo grappig, bij mij is het net andersom. Ik loop alleen maar "durf" die classes niet te spelen, omdat ik mezelf daar te slecht voor vind spelen.
Ieder zijn ding! Ik hou van vliegtuigen en tanks dus ja, dan is de keuze snel gemaakt :D

Het nadeel van BF1 is dat je geen "Test range" heb zoals in BF4 waarmee je kunt oefenen met voertuigen.

Hierdoor ben je verplicht om te oefenen daadwerkelijk in een game. Enige wat je dan nog kan doen is een lege conquest server zoeken waarin je voertuigen heb waarmee je wilt oefenen en het dan daar proberen.

Enige wat ik wel nog wil zeggen ; Je moet het niet doen omdat je niet "durft" of jezelf te "slecht" ervoor vind. Dat is naar mijn mening geen reden. Als je het echt leuk lijkt om te vliegen moet je het gewoon doen. Bedoel, wat is het ergste wat kan gebeuren? Je kan neer geschoten worden of je kan crashen (met of zonder teammate erbij). Nou, als dat alles is..... ;

Afbeeldingslocatie: https://az616578.vo.msecnd.net/files/2016/05/29/6360009222412551612142371854_shia.jpg

Maar goed. Als je geen interesse heb om te vliegen. Dan natuurlijk niet :+

• Jumpman
Reefun schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:07:

[video]

Haha, sick.

Hoe is het qua aantal spelers op de DLC maps? Goed gevuld of zijn het met name de Vanilla maps waarop iedereen zit? Ben aan het twijfelen om nog de Season Pass of de Revolution versie aan te schaffen. Heb nu enkel de normale base version voor de PS4. Maar als er geen spelers online zijn op de DLC maps dan hoeft het ook weer niet. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 30-08-2017 21:52 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:00
Rivanov schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:51:
Hoe is het qua aantal spelers op de DLC maps? Goed gevuld of zijn het met name de Vanilla maps waarop iedereen zit? Ben aan het twijfelen om nog de Season Pass of de Revolution versie aan te schaffen. Heb nu enkel de normale base version voor de PS4. Maar als er geen spelers online zijn op de DLC maps dan hoeft het ook weer niet. :+
Er zijn op de X1 zeker genoeg servers te vinden met de They Shall Not Pass DLC, maar waar ik met onze groep wel eens tegen aan loop is dat we toch meestal de vanille maps blijven spelen. De vanilla servers bevatten 10 maps en de TSNP servers bevatten 'maar' 6 maps, waardoor het een beetje repetitief kan worden. Helaas zijn er nog geen DICE official servers waarbij gewoon alle maps zitten, dat zou imo perfect zijn.
Maar dadelijk met de Russische DLC in september waar ook weer 6 maps bijzitten zijn er dadelijk toch wel 12 nieuw maps totaal en daarnaast een hoop nieuwe wapens en bijvoorbeeld ook een nieuwe behemoth en elite class van de TSNP DLC. Zeker een goede aankoop dus!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Geronimous
In the Name of the Tsar releasedatums zijn bekend:

PREMIUM: 5 september
DE REST: 19 september

Max rank wordt tevens verhoogd naar 120.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Rivanov schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:51:
Worden best veel gespeeld op de PS4, ik doe nu meestal 'Join any operation' om zoveel mogelijk kans te hebben in een pot te komen die nog ff duurt en kom dan nog best vaak terecht in 1 van de 2 Franse operations, die ook nog best leuk zijn imo.
Jeroenimoes schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:59:

Nice! Nu maar hopen dat er ook nieuwe Operations meteen erbij worden toegevoegd! O+

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:48
Jeroenimoes schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 00:59:

Mooi, heb wel zin om weer te spelen. Heb momenteel alle unlocks vrijgespeeld dus bleef er weinig over om te halen. Nu weer genoeg te doen :)

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Nice! HDR10 support in de komende update op 5 september! 8)
Toch maar Premium Pass aanschaffen!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Stodeh heeft op YouTube een gameplay video staan met alle nieuwe mappen.
Heeft nu trouwens enkel de nieuwe DLC ondersteuning voor HDR10? Of de volledige game?

Rivanov schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:30:
Heeft nu trouwens enkel de nieuwe DLC ondersteuning voor HDR10? Of de volledige game?
Ik mag toch aannemen de volledige game? Zou suf zijn als ze het enkel voor de DLC zouden doen 8)7

• ongewoongewoon
Voor de PS4 fans die graag aan de CTE willen meedoen, er zijn weer slots beschikbaar! Ik kon mij net eindelijk aanmelden =)
ongewoongewoon schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:24:
Voor de PS4 fans die graag aan de CTE willen meedoen, er zijn weer slots beschikbaar! Ik kon mij net eindelijk aanmelden =)
Wel Premium Pass nodig toch?

• ongewoongewoon
Rivanov schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:28:
[...]

Wel Premium Pass nodig toch?
Dat zou goed kunnen. Ik heb altijd de premium pass in de BF serie dus ik let daar niet zo op. :)

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Reefun schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:05:
[...]

Ik mag toch aannemen de volledige game? Zou suf zijn als ze het enkel voor de DLC zouden doen 8)7
Ik heb op de CTE ook met HDR aan gespeeld maar weet niet wat ik er van moet vinden. Ik heb een OLED tv en het beeld was een beetje vaal met HDR aan. Je zag wel wat potentie maar niet dat je zegt wow. Wat is jou ervaring of heb je de CTE niet gespeeld?
MillanO schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:14:
[...]

Ik heb op de CTE ook met HDR aan gespeeld maar weet niet wat ik er van moet vinden. Ik heb een OLED tv en het beeld was een beetje vaal met HDR aan. Je zag wel wat potentie maar niet dat je zegt wow. Wat is jou ervaring of heb je de CTE niet gespeeld?
Heb wel een paar potjes in CTE gespeeld maar heb geen HDR TV dus kan er helaas niets over zeggen. Mijn opmerking was gewoon een observatie :)

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Als we het over beeldkwaliteit gaan hebben,moet je eens de beta gaan spelen van Cod WW2. Wat een verschil zeg.
MillanO schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:14:
[...]

Ben benieuwd dan dinsdag. Heb ook OLED en hoop wel op een verbetering. Niet dat BF1 er standaard slecht uit ziet (tegenovergestelde zelfs) maar sinds ik enkele games in HDR heb gespeeld wil je niet anders meer. :+
Bajan schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:23:
Als we het over beeldkwaliteit gaan hebben,moet je eens de beta gaan spelen van Cod WW2. Wat een verschil zeg.
COD is inderdaad erg outdated. Het ziet er wel aardig uit en het is in HDR, maar t.o.v. BF is het erg simpel.
Maar dit kan ook nog liggen aan het feit dat het de Beta is en dat ze niet alle textures op volle kracht hebben benut om de Beta kleiner te houden, dan de uiteindelijke game.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 02-09-2017 12:56 ]

Oomg.. ongeveer alle wapens worden gebuffed :/

(Ja ook de Hellriegel.. :> )

https://www.reddit.com/r/...er_weapon_balance_update/

Update:

We are aware of the issue with the RSC not damaging at all. This will be fixed in the very next CTE patch.

Hi Everyone,

Today we are introducing a major update where we're tweaking many weapon values to get them to feel more powerful and to slightly reduce the disparity in raw time to kill between fast firing and slow firing weapons.

During the next days, we will be carefully monitoring these changes on the CTE to ensure that they meet balance and our expectations when it comes to overall gunplay.

What does this change means in general?

For most of the automatic weapons like LMGs and SMGs, this typically means you will be required one less bullet to secure a kill.

When it comes to the self loading rifles, their accuracy and effective fire rate are improved. These changes should make these weapons that require multiple hits to kill more effective relative to bolt action rifles, shotguns, and explosives.

This should get most of the weapons to reach a time-to-kill closer to that of Battlefield 4 and allow players with great weapon control and mechanical skills to have a better chance dealing with multiple enemies and coming out victorious of a duel even if they start with a health disadvantage.

We are also tweaking shotguns to reduce the random factor involved in pellets dispersion.

In details:
Light Machine Guns (Support):

The damage of all LMGs has been increased. This should make enemies feel less like "bullet sponges" when targeting them with LMGs, especially for the LMGs that previously could take up to 7 hits to kill. Now most LMGs will kill in 4-5 hits. Also tweaked recoil values of the LMGs that used to have low damage to offset their new damage model that is much closer to the others.

Chauchat (8mm Lebel heavy)

Maximum damage: 35 ⇾ 38
Minimum damage: 23 ⇾ 28
Extended 3 hits kill range

BAR and Benet Mercie (.30-06 heavy)

Maximum damage: 23 ⇾ 26.5
Minimum damage: 19 ⇾ 23

Madsen, MG15nA, MG14/17 (7.92x57 heavy)

Maximum damage: 23 ⇾ 28
Minimum damage: 17.5 ⇾ 21

Lewis, Huot, Perino (.303 heavy and 6.6 carcano heavy)

Minimum damage: 15 ⇾ 20

Since the Lewis, Huot, and Perino will no longer dropoff to a much lower BTK at range than other LMGs, their recoil has been increased slightly to compensate.

Lewis horizontal recoil: 0.34 ⇾ 0.48
Huot horizontal recoil: 0.16 ⇾ 0.28
Perino Horizontal recoil: 0.24 ⇾ 0.3

Submachine guns (Assault):

Increased damage for all SMGs at range, and for most up close. The Automatico did not receive higher close range damage, making its time to kill much closer to the other SMGs in close quarters. To compensate, its vertical recoil has been reduced slightly.

MP18, SMG 08/18 (9x19)

Minimum damage: 13.5 ⇾15

Hellriegel (9x23)

Minimum damage: 13.5 ⇾ 15

Automatico (9mm Gilsenti)

Minimum damage: 12 ⇾ 13.5
Vertical recoil: 0.4 ⇾ 0.36

Ribeyrolles (8x35)

Minimum damage: 15 ⇾ 17.5

M1903 Experimental (.30-18 Auto)yes, it's effectively an SMG

Minimum damage: 13.5 ⇾ 15
Extended 4, 5, and 6 hit kill ranges.

Self Loading Rifles (Medic rifles)

SLRs are getting improvements to accuracy and range. The standing aimed accuracy of all SLRs has been improved, along with increases in damage dropoff ranges for most of their bullets. These changes push the effective range of SLRs slightly farther out to better differentiate them from LMGs. Spread increase per shot has also been halved for all SLRs.

This increases the range at which they can be effectively fired at max rate of fire and reduces the recovery time needed between shots to help SLRs keep up with the decreased time to kill of automatic weapons in this update. As a result, players will now be able to have more consistent hits while keeping a high rate of fire and be stronger challengers on long range.

ALL SLRs

-0.03 to standing ADS minimum spread.
Spread increase per shot (SIPS): 0.2 ⇾ 0.1.
Increased range for most SLR bullets.

RSC (8mm Lebel semi)

increased two hit kill range: 47m ⇾ 70m

SL1906, SL1916, Mondragon, General Liu (7.92x57 semi)

Damage dropoff start distance: +50%
Damage dropoff end distance: +50%

Autoloading 8 (.35)

increased 3 hit kill range: 47m ⇾ 70m

Autoloading 8 Extended (.25)

3 hit kill range: 17m ⇾ 20m
4 hit kill range: 27m ⇾ 30m

m1907 (.351SL)

3 hit kill range: 27m ⇾ 30m
4 hit kill range: 36m ⇾ 45m

Cei Rigotti (6.5 carcano)

3 hit kill range: 36m ⇾ 45m

Shotguns

We have made some changes to how shotgun pellets work to add more consistency to them by reducing how much randomness plays a part in shotgun dispersion.

All shotguns will now fire 12 pellets. The dispersion is now broken down into 12 sectors, 6 in an inner circle, and 6 in an outer ring. Each sector will contain 1 pellet. This ensures that all 12 pellets are more evenly spread over the dispersion cone, and prevents all of the pellets from bunching up in one area which could cause lucky one hit kills at longer distances, or could result in a complete miss.

To compensate for this change, we slightly tuned all shotguns so that they can keep similar damage and range with now 12 pellets for all.

12g Automatic

Pellet count: 11 ⇾ 12
Max damage: 8.4 ⇾ 7.7
Min Damage: 4.2 ⇾ 3.85

Sjögren

Pellet count: 13 ⇾ 12
Max damage: 8.4 ⇾ 9.1
Min Damage: 4.2 ⇾ 4.55

M97 Trench Gun

Pellet count: 15 ⇾ 12
Max damage: 8.4 ⇾ 10
Min Damage: 4.2 ⇾ 5

M97 Sweeper

Pellet count: 22 ⇾ 12
Max damage: 7.2 ⇾ 12.5
Min Damage: 2.4 ⇾ 4.2

Model 10, Model 1900, and Sawed Off

Pellet count: 20 ⇾ 12
Max damage: 8.4 ⇾ 12.56
Min Damage: 4.2 ⇾ 6.25

8)7

[ Voor 94% gewijzigd door poor Leno op 02-09-2017 14:03 ]

Lupkow Pass is al te spelen met Premium Pass?
Ik zie 'm namelijk al in het hoofdmenu als Quick Match erbij staan.

• ongewoongewoon
Rivanov schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:41:
Lupkow Pass is al te spelen met Premium Pass?
Ik zie 'm namelijk al in het hoofdmenu als Quick Match erbij staan.
Klopt!

Ik heb net mijn PS4 ingeruild voor een PS4 pro. De boost modus staat inmiddels aan, ik ben benieuwd of de pro de framerate wel stabiel kan houden in hectische online momenten!
ongewoongewoon schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:36:
[...]

Klopt!

Ik heb net mijn PS4 ingeruild voor een PS4 pro. De boost modus staat inmiddels aan, ik ben benieuwd of de pro de framerate wel stabiel kan houden in hectische online momenten!
Bij mij loopt hij gewoon soepel op de PS4 Pro met Boost.

Zit nog steeds te twijfelen of ik de Premium Pass aan moet schaffen.. of het het helemaal waard is. :+

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Boost mode doet niets bij een game als bf1. Deze heeft namelijk een pro patch gehad.

Stuk stabielere framerate tov de gewone ps4.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:09
Rivanov schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:42:
[...]

Bij mij loopt hij gewoon soepel op de PS4 Pro met Boost.

Zit nog steeds te twijfelen of ik de Premium Pass aan moet schaffen.. of het het helemaal waard is. :+
Zit hier met hetzelfde.. het is wel weer 50 euro. :/
Jup. Maar heb de Vanilla Maps ook wel weer gezien.. Toe aan iets vernieuwends. En die nieuwe levels zien er goed uit!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:00
De Premium Pass levert dadelijk op 5 september al meer content dan de vanilla game (10 maps vanilla vs 12 dlc maps). Daarnaast ook nieuwe voertuigen, hoop wapens, elite classes etc etc. Dus als je BF1 regelmatig speelt kan het gewoon niet misgaan met de Premium Pass. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Geronimous
poor Leno schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:01:
Oomg.. ongeveer alle wapens worden gebuffed :/
...
In de CTE ja :) Dat is nog geen garantie voor retail... maar ben benieuwd.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• ongewoongewoon
Ik heb nu een aantal hele toffe games gehad op de nieuwe Tsaritsyn map (CTE), meteen de nieuwe wapens even aan de tand gevoeld!

De game voelde goed, laat die update maar komen! De nieuwe wapens zijn ook een verademing, eindelijk wat meer opties. Zo is er o.a. een nieuwe full auto rifle voor de medic klasse, een nieuwe high capacity (80+ rounds) voor Assault, een 750 RPM maaimachine voor Support en een aantal nieuwe unieke sniper rifles.

Oh, en een shotgun pistool 8)7.

Tsaritsyn is dolle pret voor de afwisseling. Ik kom er in ieder geval goed uit de voeten.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 16:12
Gister een lucky collateral.... Zag in mijn ooghoek dat een snipertje me weer eens onder vuur nam. Scherpe bocht gemaakt om hem op een bommetje te trakteren, krijg ik er ineens 4 kills bij..... :D

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/35898105

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/b41dgpg.gif

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 03-09-2017 09:56 ]

XBL: MRE Inc

Iemand Lupkow Pass al gespeeld? Is het iets? :)

/edit: Wie bewerkt overigens de Google Docs lijst met de Battlefield spelers? Kan iemand bij mij aanpassen dat ik ook op PlayStation speel? Staat nu enkel Xbox en PC. PC mag weg want daar speel ik niet meer op aangezien ik mijn game PC verkocht heb. Xbox wel laten staan a.u.b. :)

PSN ID: RivanovNL

[ Voor 76% gewijzigd door Rivanov op 03-09-2017 10:52 ]

Premium Pass toch maar aangeschaft. :)
Wil de content toch spelen en heb nu ook toegang tot de CTE.

Pagina: 1 ... 104 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.