Er zit weer scope glint in, kwam het tegen in een gameplay video.Mon0lith schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:55:
[...]
Nu ik die sniper gameplay zie vraag ik me af of er in BF1 ook scope glint zit
YouTube: Battlefield 1 Multiplayer Gameplay
Er zit weer scope glint in, kwam het tegen in een gameplay video.Mon0lith schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:55:
[...]
Nu ik die sniper gameplay zie vraag ik me af of er in BF1 ook scope glint zit
Ergens is dat wel goed. Het ziet er al ietsje minder zwaar uit dan in BF4 waar je positie wel heel erg wordt weg gegeven.Razor punk schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:00:
[...]
Er zit weer scope glint in, kwam het tegen in een gameplay video.
YouTube: Battlefield 1 Multiplayer Gameplay
Eh, nee. En ook geen DLC 1 week na release svp.steveman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:36:
Maar hopelijk is er wel weer iets als een premium zoals bij eerdere delen (Hmm, of JUIST niet...)
[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 13-06-2016 23:30 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zelf hoop ik dat er geen DLC komt, als er al een DLC komt dan mag dit ook wel weer eens gratis zijn. Tevens zie je bij de deluxe edition ook niet echt een aanwijzing dat er DLC's gaan komen.Awsom schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:08:
[...]
Eh, nee. En ook geen DLC 1 week na release svp.
Wel lekker wijf van wat ik zo zie!Jeroenimoes schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:11:
Zag ik op de livestreams nou Emily Ratajkowski op het scoreboard staan?![]()
![]()
![]()
ja dus:
[afbeelding]
Er deden redelijk wat internationale beroemdheden mee zag ik, heeft ze vast weer een lieve duit gekost. Leuk voor de views ofzo, maar wat moeten luitje als Snoop Dog, Emily, Jamie Foxx, Wizz Khalifa nou in godsnaam op een game-event...
Ja laten we die discussie nog een keer helemaal langs gaan *pakt popcorn*FireBladeX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:23:
Ik ben zo gehypd (sinds 3 jaar al niet meer gehypd op een game tot nu toe) dat ik zelfs overweeg om van de consoles af te stappen. Ik was 8 jaar geleden overgestapt vanwege de gemak en luiheid maar als ik die graphics zie, ben ik zo bang dat het gaat teleurstellen op de consoles. Daarnaast met al die nieuwe geruchten over ps4.5 en xbox one dat met een opvolger zou komen... heb ik hier binnenkort meer consoles staan dan mijn tv aansluitingen heeft.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
[ Voor 22% gewijzigd door dangerpaki op 14-06-2016 09:28 ]
Ze is bekend geworden door haar rol in de clip van Robin Thicke met het nummer Blurred Lines. Het nummer was een grote hit, hoewel ik het zelf een irritant liedje vond, maar de clip heeft diepe indruk op me gemaakt, met name dankzij de rol van Emily Ratajkowski.
[ Voor 29% gewijzigd door Flimovic op 14-06-2016 09:41 ]
Steam/Discord: Flimovic
Is maar hoe je dat bekijkt natuurlijk.shakespeare schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:46:
Al dat gezeik op pc mbt. drivers etc..
[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 14-06-2016 10:45 ]
Vreemd, heb zelf nog heel wat black ops 3 gespeeld toen (had zelf nog een gtx 670) en dat liep heel soepel. Settings op medium en gaan.shakespeare schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:46:
afgezien daarvan draaien de games voor geen meter meer op de pc, alles is custom en voor iedere game moet je alles weer tweaken.
black ops3 als laatst gekocht op de pc, heb een high-end systeem staan. Ben zelf it'er dus heb geen spyware etc.. clean install.
Draaide voor geen meter, beta drivers geinstalleerd nog geen effect.
Toen de keuze gemaakt om ook fps op console te doen.. nooit issues gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 14-06-2016 10:51 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 33% gewijzigd door migeye op 14-06-2016 11:24 ]
Verwijderd
Sorry maar dan denk ik dat er eerder wat mis is met je computerskills. Ik heb trouwens ook gewoon framedrops in bijv. GTA5 op m'n PS4 gezien. En de reden dat je op een console wat minder snel dat soort zaken ziet is omdat je standaard al op een lagere setting speelt dan wat PC's kunnen aanbieden.shakespeare schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:46:
afgezien daarvan draaien de games voor geen meter meer op de pc, alles is custom en voor iedere game moet je alles weer tweaken.
black ops3 als laatst gekocht op de pc, heb een high-end systeem staan. Ben zelf it'er dus heb geen spyware etc.. clean install.
Draaide voor geen meter, beta drivers geinstalleerd nog geen effect.
Toen de keuze gemaakt om ook fps op console te doen.. nooit issues gehad.
Zoals hierboven ook aangegeven zitten parachutes er zeker wel in. Dat was ook wel te zien in de gameplay beelden.shakespeare schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:14:
klopt.. er is heel veel uit battlefront overgenomen als je goed kijkt! Ik denk daarom dat deze battlefield heel soepel loopt.. ook in de menu's etc. dit was namelijk in battlefront ook zo.
Ook de witte lettertype lijkt direct uit battlefront overgenomen te zijn, ik hoop wel een complete make-over voor battlefield.
ik mag hopen dat er wel parachutes in zitten.. miss niet in de alpha.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
[2002]Battlefield 1942Nickrsd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:19:
Zo vet deze game! Dacht dat wo1 me niet zou trekken.. Maar tegendeel is waar!
Stiekem kijk ik nu al uit naar een WO2 battlefield haha blijf deze reeks toch spelen elk jaar
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 14-06-2016 12:34 ]
Gouden eeuw? Klinkt nog best wel vet eigenlijk[b]weszz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:26
Ben nu wel benieuwd wat de volgende stap is? Stone-age? Vikings?
[ Voor 47% gewijzigd door raiders op 14-06-2016 12:55 ]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Verwijderd
De fransen zijn op zich wel een gemis, dat klopt niet geheel. Maar aangezien ze "moderne" wapens en tanks willen kunnen gebruiken, zijn ze aangewezen op een tijdsperiode waar de Russen al druk bezig waren met hun interne strijd.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:06:
Jammer dat ze wel de Yankees erin stoppen, maar zowel Frankrijk als Rusland niet in de MP.
Kan niet begrijpen waarom ze zulke keuzes maken, bij een WW1 game notabene..
Battlefield Rome, met Ballista's, Onager's en scorpio'sweszz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:26:
[...]
\[2002]Battlefield 1942
\[2003]Battlefield 1942: The Road to Rome
\[2003]Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII
\[2009]Battlefield 1943
van 2002 tot 2009 hebben ze voornamelijk WWII games gemaakt, idem dito voor COD. Maar dat waren we toen zat en wilde juist iets futuristisch, en nu weer terug omdat we terug willen. We blijven een lastig publiek
\[2016]Battlefield 1
Ben nu wel benieuwd wat de volgende stap is? Stone-age? Vikings?
Snoop Dogg is toch echt wel een hardcore gamer voor zover ik weet en hoe weet jij dat de rest dat bijvoorbeeld niet doet. Sowieso doet dit overkomen als dat celebrities nooit gamen?Jeroenimoes schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:11:
Zag ik op de livestreams nou Emily Ratajkowski op het scoreboard staan?![]()
![]()
![]()
ja dus:
[afbeelding]
Er deden redelijk wat internationale beroemdheden mee zag ik, heeft ze vast weer een lieve duit gekost. Leuk voor de views ofzo, maar wat moeten luitje als Snoop Dog, Emily, Jamie Foxx, Wizz Khalifa nou in godsnaam op een game-event...
PSN id: PENo1
Ik denk dat we bijna elke fractie wel gaan terug zien. Frankrijk ook, al klopt het dan niet helemaal met de wapens, maar vooral omdat die toch bij een aantal indrukwekkende battles betrokken waren. Het lijkt me raar dat je een WW1 game maakt en dan Frankrijk overslaat?Prosac schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:14:
[...]
De fransen zijn op zich wel een gemis, dat klopt niet geheel. Maar aangezien ze "moderne" wapens en tanks willen kunnen gebruiken, zijn ze aangewezen op een tijdsperiode waar de Russen al druk bezig waren met hun interne strijd.![]()
En de Amerikanen ook opdoken.
Dat is een beetje als een WW2 game maken en dan Amerika niet mee laten doen idd.Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:25:
[...]
Ik denk dat we bijna elke fractie wel gaan terug zien. Frankrijk ook, al klopt het dan niet helemaal met de wapens, maar vooral omdat die toch bij een aantal indrukwekkende battles betrokken waren. Het lijkt me raar dat je een WW1 game maakt en dan Frankrijk overslaat?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Nope...weszz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:26:
[...]
van2002 tot 2009 hebben ze voornamelijk WWII games gemaaktt, idem dito voor COD. Maar dat waren we toen zat en wilde juist iets futuristisch, en nu weer terug omdat we terug willen. We blijven een lastig publiek
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ik denk dat de gemiddelde established entertainer meer tijd voor gamen heeft dan de gemiddelde werkende man lijkt me. vooral als ze net een album afhebben en wat downtime nodig hebben gok ik zoP.E.No.1 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:18:
[...]
Snoop Dogg is toch echt wel een hardcore gamer voor zover ik weet en hoe weet jij dat de rest dat bijvoorbeeld niet doet. Sowieso doet dit overkomen als dat celebrities nooit gamen?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Komt mooi in een DLC...Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:06:
Jammer dat ze wel de Yankees erin stoppen, maar zowel Frankrijk als Rusland niet in de MP.
Kan niet begrijpen waarom ze zulke keuzes maken, bij een WW1 game notabene..
Bron: Reddit"The french army will be in the single player campaign, explained by Julien Wera, strategic director of the swedish studio DICE who is developing the game.
For all that is multiplayer, the french army had such an important role during the first world war that we would like them to receive a special treatment, we would ask more time so they may be playble, but after the launch of the game, in an expansion dedicated to this army."
[ Voor 34% gewijzigd door SuperflipNL op 14-06-2016 15:11 ]
BFV: SuperflipNL [PS4]
afgaand op de beelden en scores die ik zag op de streamP.E.No.1 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:18:
[...]
Snoop Dogg is toch echt wel een hardcore gamer voor zover ik weet en hoe weet jij dat de rest dat bijvoorbeeld niet doet. Sowieso doet dit overkomen als dat celebrities nooit gamen?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 5% gewijzigd door Family Guy op 14-06-2016 15:22 ]
Steam ID = Ackerfiets
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Battlefield 2 ja?InF.Inc schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:42:
Had gedacht dat WW2 me meer zou aanspreken, maar niks mis met deze setting. Dit zal echt wel aanslaan bij de achterban. En eenmaal ervan geproefd willen we meer. Ik durf er nu al wel een wedje om te leggen dat hierna Battlefield 2 (WW2) over 1,5 a 2 jaar wordt aangekondigd. Spitfires en Messcherschmitts..
Lol my bad.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Natuurlijk zal dat zo zijn maar ik had wel vernomen dat Snoop wel graag games speelt. Vooral Madden geloof ikJeroenimoes schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:20:
[...]
afgaand op de beelden en scores die ik zag op de streamZoek op Youtube maar eens op 'snoopdogg plays bf1'
Ik zag er geen hardcore gamer in... hehe
Maar inderdaad, dat zijn aannames. Vind ik zelf wel aannemelijk dat ze er zijn voor de extra coverage
PSN id: PENo1
[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2016 20:31 ]
[ Voor 16% gewijzigd door jagermeister op 14-06-2016 21:11 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
LevelCap zei net het tegenovergestelde. Alleen de videocompressie doet de graphics geen eer aan blijkbaar.jagermeister schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:11:
Nog wat gameplay gekeken, maar valt me wel op dat de game er grafisch eigenlijk maar weinig op vooruit is gegaan sinds BF4. Ziet er niet slecht uit hoor, maar echt veel vernieuwing heb ik niet gezien.
Klopt. Ik heb ook nog geen verhalen gehoord van grote bugs tijdens het spelen. Dat was bij BF4 wel anders. Volgens mij is er zelfs niet 1 pc gecrashed nu. Maar we gaan het gedurende de beurs wel horen. Ik heb ook het idee dat de game al veel verder is nu dan bij BF4 release destijds. Enige is dat we nog geen console-footage hebben gezien, maar dat zal niet veel anders zijn. Ik hoop alleen dat ze hem daar gewoon op 1080p zetten. Of de optie bieden te wisselen tussen mooi en vloeiendpoor Leno schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:57:
Gezien je signature en daarmee je duidelijke mening erover, had ik ook geen positieve reactie verwacht nee..
Maar goed, 'vorige' keer was Battlefront.. Of je er van houdt of niet, qua bugs/netcode etc etc was er eigenlijk totaal niets aan de hand en is het gewoon een solide game
Ik verwacht hier ook geen grote problemen mee..
Ze leren echt wel van hun fouten.. het is niet alsof ze t leuk vinden en met opzet doen om ons brakke games te brengen.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2016 22:26 ]
Dank u! Ik denk persoonlijk ook dat het wel goed komt met de bugs.poor Leno schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:57:
Gezien je signature en daarmee je duidelijke mening erover, had ik ook geen positieve reactie verwacht nee..
Maar goed, 'vorige' keer was Battlefront.. Of je er van houdt of niet, qua bugs/netcode etc etc was er eigenlijk totaal niets aan de hand en is het gewoon een solide game
Ze leren echt wel van hun fouten.. het is niet alsof ze t leuk vinden en met opzet doen om ons brakke games te brengen.
Ja, uiteraard hebben die video's last van een lagere bitrate waardoor het er wat blurry en onscherp uitziet, maar dat is niet helemaal waar ik op doel. De gebouwen, grond en de bomen e.d. die ik in de gameplay video's zie lijken veel op hoe het in bijv BF4 wordt weergegeven. Volgens mij is het ook gewoon in dezelfde engine gemaakt, dus vandaar dat het allemaal "hetzelfde" oogt. Nah... moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.Brilsmurfffje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:02:
Voor iedereen die de graphics niet zo bijzonder vind, kijk deze video even:
[video]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
De pot en de ketel. EA zou jou op de payroll kunnen zetten, zo schiet jij in de verdediging na elke kritische noot die hier voorbij komt.poor Leno schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:57:
Battlefront helaas niet gespeeld / gezien. Alleen wat YouTube vids. Star Wars trekt me totaal niet.Jeroenimoes schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:19:
Denk het wel, jarige jop... Battlefront was wel een flinke stap voorwarts op grfisch vlak, en ik verwacht ongeveer dezelfde kwaliteit in BF1. Het zit m in de details, en die ontbreken door de compressie.
TIP: Indien beschikbaar, kijk altijd de 1440p60 bij gameplay op YouTube. Het verschil met 1080p is immens.
[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 14-06-2016 23:24 ]
Zaken als de spawn map zien er heel dik uit, niet zoals in BF4 oneindig veel aanpasmogelijkheden ook leeft de soldier meer, je hoort hem hijgen en puffen als hij loopt of kreunen als hij ergens af springt, je ziet instap animaties in first person.Jeroenimoes schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:19:
Denk het wel, jarige jop... Battlefront was wel een flinke stap voorwarts op grfisch vlak, en ik verwacht ongeveer dezelfde kwaliteit in BF1. Het zit m in de details, en die ontbreken door de compressie.
TIP: Indien beschikbaar, kijk altijd de 1440p60 bij gameplay op YouTube. Het verschil met 1080p is immens.
Dit ben ik wel met je eens.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:22:
[...]
Behalve de bugs heeft EA/DICE ook met elke release laten zien dat de gameplay elke keer nóg simpeler wordt gemaakt en er nóg meer noobcrutches toegevoegd wordt de games nog makkelijker en nog toegankelijker te maken dan het al is. Dat is een evenzogrote gamebreaker als bugs en stabiliteit.
BF1 lijkt inderdaad veelbelovend, maar dat leek BF4 ook, en Hardline, en Battlefront etc. etc. Laten we eerst even afwachten wat we daadwerkelijk krijgen alvorens het spel de hemel in te prijzen of tot de sokken af te fikken.
[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 14-06-2016 23:25 ]
DICE heeft op Frostbite.com een toffe video staan bij een publicatie over het gebruik van Photogrammetry (nieuwe techniek) om de omgevingen realistischer te maken. Deze MP4 heeft geen last van de youtube compressie en is dus - ondanks dat het Star Wars is - erg indrukwekkendjagermeister schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:22:
[...]
Battlefront helaas niet gespeeld / gezien. Alleen wat YouTube vids. Star Wars trekt me totaal niet.
Zal jouw tip eens in acht nemen en wat video's op die resolutie kijken. Thanks
Edit: Indien beschikbaar... die vids hierboven supporten die resolutie iig niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 15-06-2016 10:26 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2016 10:50 ]
De aanvankelijke geluiden, vroeg in de ontwikkeling, waren voor zowel hardline als battlefront wel positief mijns inziens maar de geschepte verwachtingen zijn nooit waargemaakt. Dat de BF4 CTE verbeteringen bijvoorbeeld nooit naar hardline gebracht zijn is echt onvergeeflijk wat mij betreft.SmokingCrop schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:45:
Hardline en Battlefront zagen er veelbelovend uit?
Vond ik toch wel niet, beta's hadden dit ook onmiddellijk confirmed.
Ik heb ze alleszins nooit gekocht, en maar goed ook.
De gun handling zal overigens nog wel veranderen. Er kwam redelijk wat kritiek op.
XfactorGaming in een reply op een comment onder zijn eigen video:
"I am worried about bullshit bullet deviation and lack of tap gun mechanics"
reply: "They said they were trying something different. A lot of people were vocal about this so it'll get adjusted."
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Wow!Jeroenimoes schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:26:
[...]
DICE heeft op Frostbite.com een toffe video staan bij een publicatie over het gebruik van Photogrammetry (nieuwe techniek) om de omgevingen realistischer te maken. Deze MP4 heeft geen last van de youtube compressie en is dus - ondanks dat het Star Wars is - erg indrukwekkendEn ja - zo ziet het er ingame uit. Ik verwacht hetzelfde niveau bij BF1.
http://frostbite-wp-prd.s...tlefront_FinalResults.mp4
Verwijderd
Het lijkt soms wel alsof we andere spellen spelen als ik tweakers lees. De laatste BF spelen waren gewoon grote faals. Het heeft véél te lang geduurd voordat problemen opgelost waren en de hele pro scene is compleet mislukt daardoor. Heel erg leuk dat je na 10 patches en weken later eindelijk een keertje redelijke hitreg hebt, maar voor veel mensen is dat niet acceptabel.Jeroenimoes schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:32:
Ja ach, mensen moeten altijd wat te azijnpissen hebben en weten zaken niet van elkaar te onderscheiden. Alleen BF4 heeft echt technische problemen gehad bij launch, maar dat hebben ze toch echt netjes rechtgezet. Mirror's Edge, Hardline (andere studio trouwens, jongens) en Battlefont zijn grafisch en technisch uitstekende games. Verder is iedereen altijd lyrisch geweest over Battlefield 2, Bad Comapny 1 & 2, Battlefield 3 (al waren daar ook kleine issues).
De gameplay van de spellen is ook een persoonlijke voorkeur. Wees blij dat ze eens wat anders proberen / doen in andere spellen van tijd tot tijd. Neem Mirror's Edge (waarom vergeet idereen die zo makkelijk?). Battlefront wordt afgevallen om zijn content, maar als je srtict gaat kijken naar het Vanilla-spel en de DLC (die nog niet eens allemaal uit zijn), heeft het evenveel content als BF3 en 4.
Dat Hardline en Battlefront anders spelen is de grootste kritiek. Aan de ene kant zeikt men andere spellen af omdat ze niet hetzelfde zijn als Battlefield, en aan de andere kant is BF4 weer te 'bloated' met alle lockon troep en de oneindige wapen-attachements.
Mijn conslusie is dat veel sentiment een beetje ongerechtvaardigd is. Kritisch zijn is goed, maar kijk dan ook naar de feiten en ga niet af op het onderbuikgevoel van het internet (zeker niet als je veel op Reddit komt). Voorzichtigheid en de launch afwachten is prima en altijd wijs natuurlijk, maar kom niet meer aan met de 'reputatie' van DICE.
PS: startpost wat aangepast.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Zou leuk zijn(kom ook van COD en nu BF4, BF1 gepreordered) maar vrees dat het dan mss tenkoste zou gaan van teamplay/objective base play. Nu al veel te veel mensen die met een tank campen in hun base bv op Zavod en dan van ver gewoon blijven schieten over de kaart zonder in gevaar te komen. Zelfs met het AA machinegeweer gewoon vanuit hun base op alles schieten wat beweegt.Ricloo86 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:20:
Wat mij leuk lijkt, al ben ik 1 van de weinige gok ik is een soort killstreak systeem.
Niet OP maar wel beloond worden voor een serie kills op rij ofzo.
Wat COD vroeger (nu speel ik het niet) ook had, maar dat is hier vloeken in de kerk
Dat past niet in de filosofie van BF Ricloo86. In CoD gaat het om Kills maken. Hoe meer hoe beter. En je Kill Death ratio is ook van belang. In BF wordt er van je verwacht dat je voor de objective gaat. Teamwork, squads, punten / gebieden pakken.Ricloo86 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:20:
Wat mij leuk lijkt, al ben ik 1 van de weinige gok ik is een soort killstreak systeem.
Niet OP maar wel beloond worden voor een serie kills op rij ofzo.
Wat COD vroeger (nu speel ik het niet) ook had, maar dat is hier vloeken in de kerk
Ja een goede balans daarin en niet OP.Rakward schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:26:
[...]
Zou leuk zijn(kom ook van COD en nu BF4, BF1 gepreordered) maar vrees dat het dan mss tenkoste zou gaan van teamplay/objective base play. Nu al veel te veel mensen die met een tank campen in hun base bv op Zavod en dan van ver gewoon blijven schieten over de kaart zonder in gevaar te komen. Zelfs met het AA machinegeweer gewoon vanuit hun base op alles schieten wat beweegt.
Ik herinner me de nukeboosters in COD, man man man....
Dus dan beter een free ammo refill of bv wat dynamite om voertuigen uit te schakelen.
Verwijderd
Wellicht leuk als je bijv. TDM speelt inderdaad. In conquest moet je zaken zoals killstreaks niet willen.Ricloo86 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:39:
[...]
Ja een goede balans daarin en niet OP.
Maar (op ranken na) vind ik een beloning wel leuk en boeit mij ranken ansich niet zozeer.
Er zijn nog steeds tags boven spelers die je spot. Maar dit duurt korter en als ze cover vinden, bijvoorbeeld achter een muur, zou de tag en spot op de map moeten verdwijnen. Ik begreep ook dat de radius kleiner is geworden rondom een gespot persoonlijk. Dus niet iedereen ziet je zomaar lopen.royalt123 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:29:
Ik hoop enorm dat BF1 goed wordt!
Wat ik vooral graag ziet in BF1 is=
Dat iedereen hetzelfde wapen heeft per klasse (hooguit 2-3 variatie)
Geen mods voor wapens
Geen tientallen wapens unlocken....
Geen killstreak,
Geen field upgrade gedoe.
Geen tag's boven hoofd van vijanden
Hopelijk is er een hardcore mode nog steeds mogelijk.
Server lijst zoals bf3, 4 maar niet zoals star wars battlefront.
Liever niet. Al dat soort beloningen zou ik lekker achterwege laten. Iedereen gelijk en skills en teamplay bepaald wie er wint. De beloning is toch de eer dat je iedereen hebt kunnen afmaken zonder dat ze er wat tegen konden doen, meer is toch niet nodig?Ricloo86 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:39:
[...]
Ja een goede balans daarin en niet OP.
Maar (op ranken na) vind ik een beloning wel leuk en boeit mij ranken ansich niet zozeer.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hier ben ik het niet mee eens. Ik wil graag iets hebben om naar toe te streven, nieuwe wapens, nieuwe unlocks, extra's unlocken enz. Enkel spelers afmaken en hier geen vooruitgang mee boeken voor een bepaald wapen/mods o.i.d. vind ik wat saai.royalt123 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:29:
Ik hoop enorm dat BF1 goed wordt!
Wat ik vooral graag ziet in BF1 is=
Dat iedereen hetzelfde wapen heeft per klasse (hooguit 2-3 variatie)
Geen mods voor wapens
Geen tientallen wapens unlocken....
Geen killstreak,
Geen field upgrade gedoe.
Ach ja.. iederen zijn voorkeur. Persoonlijk vind ik het vrijspelen en leren kennen van alle wapens ook leuker dan dat je vanaf het begin alles al hebt. Het customizen van wapens en unlocks wordt hopelijk wel duidelijker.WhiteTiiger schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:12:
[...]
Het hoeft van mij niet zo 'extreem' als in BF4, maar een bepaalde vorm van unlocks is toch wel fijn.
Steam/Discord: Flimovic
Misschien een optie in de game dat je een server aanmaakt met rifle only.Flimovic schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:56:
Wat ik wel jammer vind, is dat nu iedereen lijkt rond te lopen met een soort SMG/LMG. Doet toch af aan het hele WO1-gevoel... 99% liep gewoon rond met een rifle... Tuurlijk moet het beetje speelbaar worden, maar het lijkt nu meer een WO2 game, met experimentele WO1-wapens.
Wat ik wel supervet gedaan vind zijn de vliegtuigen en de tanks overigens.
Dit inderdaad. Ben geen fan van de Call of Dutyreeks, maar dat hebben ze daar toch een stuk beter voor elkaar vind ik.Prozaq schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:22:
[...]
Ach ja.. iederen zijn voorkeur. Persoonlijk vind ik het vrijspelen en leren kennen van alle wapens ook leuker dan dat je vanaf het begin alles al hebt. Het customizen van wapens en unlocks wordt hopelijk wel duidelijker.
Wat ik dan niet begrijp, wat houdt je tegen om wapens en gadgets te leren kennen zonder unlocks? Gewoon 1 voor 1 er mee spelen is toch precies hetzelfde?Prozaq schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:22:
[...]
Ach ja.. iederen zijn voorkeur. Persoonlijk vind ik het vrijspelen en leren kennen van alle wapens ook leuker dan dat je vanaf het begin alles al hebt. Het customizen van wapens en unlocks wordt hopelijk wel duidelijker.
Ik denk dat ze je juist alles laten unlocken omdat menig gamer dan juist meer gaat spelen om alles te kunnen unlocken. Hetzelfde geldt voor die attachements in BF4 nu met battlepacks, niet alles is zo maar te unlocken. Ik snap die gedachte wel, ook al zijn er ook zeker games bij waar je direct alles kunt gebruiken, zelf wil ik liever dingen unlocken. Op die manier heb ik altijd doelen in een game en speel ik ook met dingen die ik normaal nooit zou kiezen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:09:
[...]
Wat ik dan niet begrijp, wat houdt je tegen om wapens en gadgets te leren kennen zonder unlocks? Gewoon 1 voor 1 er mee spelen is toch precies hetzelfde?
Wat mij betreft is gewoon een vinkje in het menu voor of je wel of niet wil grinden ideaal. Ik irriteer me er mateloos aan als je een oneerlijk nadeel hebt doordat mensen beduidend betere gear hebben. Cosmetische dingen, helemaal prima om te unlocken, maar zodra het de game beïnvloed, nee dank je, het leidt alleen maar af van de objective.
Verwijderd
Maar winnen op zich is dus voor jou geen doel begrijp ik? Want volgens mij is dat altijd het doel geweest van BF. Teamplay -> winnen.Pannekoek_NL schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:12:
[...]
Ik denk dat ze je juist alles laten unlocken omdat menig gamer dan juist meer gaat spelen om alles te kunnen unlocken. Hetzelfde geldt voor die attachements in BF4 nu met battlepacks, niet alles is zo maar te unlocken. Ik snap die gedachte wel, ook al zijn er ook zeker games bij waar je direct alles kunt gebruiken, zelf wil ik liever dingen unlocken. Op die manier heb ik altijd doelen in een game en speel ik ook met dingen die ik normaal nooit zou kiezen.
Maar in plaats van dat je squadmates je voorzien van ammo, health of anti tank support, ze 30 deaths oplopen omdat ze met de repair torch een kill moeten halen om een of ander wapen te unlocken terwijl je weer eens alleen op de objective staat, daar heb jij geen last van?Pannekoek_NL schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:12:
[...]
Ik denk dat ze je juist alles laten unlocken omdat menig gamer dan juist meer gaat spelen om alles te kunnen unlocken. Hetzelfde geldt voor die attachements in BF4 nu met battlepacks, niet alles is zo maar te unlocken. Ik snap die gedachte wel, ook al zijn er ook zeker games bij waar je direct alles kunt gebruiken, zelf wil ik liever dingen unlocken. Op die manier heb ik altijd doelen in een game en speel ik ook met dingen die ik normaal nooit zou kiezen.
Bedankt. Hoef ik het niet meer op te schrijven.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:22:
[...]
De pot en de ketel. EA zou jou op de payroll kunnen zetten, zo schiet jij in de verdediging na elke kritische noot die hier voorbij komt.
Battlefront had nul komma nul content juist om het extreem veilig te spelen en veel mogelijk fouten te vermijden (hoogstwaarschijnlijk ook onder enorme druk van Disney). Met als gevolg dat het spel een diepgang en een skillcurve heeft van een zoutvlakte...
Behalve de bugs heeft EA/DICE ook met elke release laten zien dat de gameplay elke keer nóg simpeler wordt gemaakt, er nóg meer noobcrutches toegevoegd worden, de games nog makkelijker en nog toegankelijker worden gemaakt dan ze al zijn. Dat is een evenzogrote gamebreaker als bugs en stabiliteit.
BF1 lijkt inderdaad veelbelovend, maar dat leek BF4 ook, en Hardline, en Battlefront etc. etc. Laten we eerst even afwachten wat we daadwerkelijk krijgen alvorens het spel de hemel in te prijzen of tot de sokken af te fikken.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Nee, dat is niet hetzelfde. Een RPG wil ik ook niet op level 100 beginnen. Verder zijn de wapens in BF zo gebalanceerd dat je slechts in beperkte mate wordt benadeeld.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:09:
[...]
Wat ik dan niet begrijp, wat houdt je tegen om wapens en gadgets te leren kennen zonder unlocks? Gewoon 1 voor 1 er mee spelen is toch precies hetzelfde?
Wat mij betreft is gewoon een vinkje in het menu voor of je wel of niet wil grinden ideaal. Ik irriteer me er mateloos aan als je een oneerlijk nadeel hebt doordat mensen beduidend betere gear hebben. Cosmetische dingen, helemaal prima om te unlocken, maar zodra het de game beïnvloed, nee dank je, het leidt alleen maar af van de objective.
Heeft denk ik niks met leeftijd te maken, ik zit er hetzelfde in. Unlocks behalen geeft mij geen voldoening, echt niet. Geef mij maar gewoon alle wapens met alle unlocks en laat mij zelf lekker aanklooien. In games zoals Battlefield 2 miste je het totaal niet, het plezier werd er echt niet minder om.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:38:
Misschien wordt ik te oud, maar ik kan daar echt helemaal niet bij en het komt de speeluren die ik er in wil steken in elk geval niet ten goede.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zeker is winnen een doel, maar wanneer ik op een gegeven moment van een bepaalde challenge onbewust wat zaken al heb voldaan, dan verander ik indien nodig wel even mijn loadout om die challenge af te maken. Daarbij ga ik ook wel eens wat vaker dood inderdaad maar dat boeit me niet veel, sommige challenges maken het ook wel spannend. Zoals met een defib iemand killen oid.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:16:
[...]
Maar winnen op zich is dus voor jou geen doel begrijp ik? Want volgens mij is dat altijd het doel geweest van BF. Teamplay -> winnen.
In de meeste gevallen speel ik met bekende samen dus dan zijn mijn squadmates het probleem niet. Er zullen vast wel wat gasten zijn die dik negatief gaan vanwege challenges ja maar die zul je er altijd wel bij hebben, ditzelfde geldt voor noobs die gewoon niet kunnen gamen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:38:
[...]
Maar in plaats van dat je squadmates je voorzien van ammo, health of anti tank support, ze 30 deaths oplopen omdat ze met de repair torch een kill moeten halen om een of ander wapen te unlocken terwijl je weer eens alleen op de objective staat, daar heb jij geen last van?
[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek_NL op 15-06-2016 15:41 ]
Dat is het ook. Doet 99% damageProsac schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:32:
Gadget 1 lijkt mij ammobox, gadget 2 doet me denken aan een voorloper van de claymore.
Ik probeer onderscheid te maken tussen de objectieve en subjectieve zaken die invloed hebben of iemand een spel goed vind of niet. Want ik vind te vaak dat de technische, feitelijke problemen die BF4 had in het begin in 1 adem genoemd worden met 'de voorgaande BF games waren allemaal kut'. Misschien dat ik dat niet helemaal helder neerzette.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:52:
[...]
Het lijkt soms wel alsof we andere spellen spelen als ik tweakers lees. De laatste BF spelen waren gewoon grote faals. Het heeft véél te lang geduurd voordat problemen opgelost waren en de hele pro scene is compleet mislukt daardoor. Heel erg leuk dat je na 10 patches en weken later eindelijk een keertje redelijke hitreg hebt, maar voor veel mensen is dat niet acceptabel.
Vergeet ook niet dat veel mensen hier klagen (alhoewel, vooralsnog zie ik alleen wat kritische blikken waar echt niets mis mee is...) omdat ze het juist zo jammer vinden dat BF niet meer is wat het vroeger was. Veel mensen zijn echt diehard battlefield fans.
Tja, ook hier presenteer ook jij weer jouw mening als een lijst feiten. Daar koop ik niks voor.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:22:
[...]
De pot en de ketel. EA zou jou op de payroll kunnen zetten, zo schiet jij in de verdediging na elke kritische noot die hier voorbij komt.
Battlefront had nul komma nul content juist om het extreem veilig te spelen en veel mogelijk fouten te vermijden (hoogstwaarschijnlijk ook onder enorme druk van Disney). Met als gevolg dat het spel een diepgang en een skillcurve heeft van een zoutvlakte...
Behalve de bugs heeft EA/DICE ook met elke release laten zien dat de gameplay elke keer nóg simpeler wordt gemaakt, er nóg meer noobcrutches toegevoegd worden, de games nog makkelijker en nog toegankelijker worden gemaakt dan ze al zijn. Dat is een evenzogrote gamebreaker als bugs en stabiliteit.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of er russen in zitten weet ik niet maar het zou leuk zijn als de russen ook in een aparte dlc zouden zitten.SuperflipNL schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:10:
[...]
Komt mooi in een DLC...
[...]
Bron: Reddit
Zoals ik zeg, we bekijken het vanuit een heel ander standpunt en daar is ook niets mis mee, maar als je het alleen over 'feiten' wil hebben dan sla je elke discussie vakkundig dood in een forum. De singleplayer boeit me totaal niet, ik krijg al hoofdpijn als ik aan DICE singleplayers denk, nog nooit verder gekomen dan t tweede level zo tenenkrommend slecht. Ik kijk nog liever Transformers films.Jeroenimoes schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:34:
Tja, ook hier presenteer ook jij weer jouw mening als een lijst feiten. Daar koop ik niks voor.
Battlefront mist inderdaad een fatsoenlijke single-player, maar bij de multiplayer is er ongeveer evenveel content als bij Battlefield games. En met content bedoel IK maps, wapens, voertuigen, gadgets/starcards.
Dat de gameplay anders is is te verklaren door je te realiseren dat Star Wars als franchise een bredere doelgroep is dan Battlefield spelers. Het is aan jou om te bepalen of je dat leuk genoeg vind, maar je kunt niet eisen dat het aan al jouw verwachten voldoet en het anders maar als een 'faal' te bestempelen.
Ik vind dat je ook nogal een aaname doet door maar even voor DICE en EA te spreken en verklaart dat het allemaal is gedaan om 'het op veilig te spelen om fouten te vermijden'. Bovendien heb IK ervaren dat er in Battlefront echt meer skillcurve is dan ik had verwacht. Wapens moet je net zo goed leren masteren, net als de layouts van de maps en tactieken leren bij de verschillende gamemodussen.
Ik ben het ook niet met je eens dat DICE 'met elke release' de spellen vereenvoudigd en meer 'noobcrutches' toevoegd. Hier moet je toch echt duidelijker zijn. Battlefront kijk ik niet naar als ik Battlefield games ga vergelijken, en ik zou geen 'noobcrutches' kunnen ontdekken. Misschien moet je even duidelijk uitleggen wat jij allemaal 'noobcrutches' vind.
Meer auto-lockon wapens vind ik zelf ook irritant, absoluut, maar die gebruiken 'pro' spelers ook bij het leven. Dus dat kan ik niet als 'noobcrutch' bestempelen.
Dat de BF spellen eenvoudiger worden ben ik ook niet met je eens. Ik vind BF4 zelfs te bloated: teveel gadgets, teveel wapenattachements die je moet vrijspelen. Ik vind dat minder overzichtelijk en maakt mijn inziens de balans vinden erg moeilijk. Wat dat betreft vind ik BF4 veel moeilijker geworden.
En de zin "Dat is een evenzogrote gamebreaker als bugs en stabiliteit." is echt het toppunt van een mening verkondigen als de waarheid.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq