Pre-alpha. Zal wel nog niet helemaal lekker lopen of zo.RoyK schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:56:
ze laten gek genoeg geen first person beelden zien vanuit een vliegtuig of tank
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2016 00:04 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Razor punk op 13-06-2016 00:07 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat dacht ik ook. Hoop zelf dat het een alpha stem isRoyK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 00:16:
ik vind de vrouwelijke stem die doorgeeft hoe je er voor staat niet passen in de hele setting. Een rauwe stem die vol adrenaline schreeuwt dat je A verliest zou wel passen.
Schreeuwen, in het Duits, dat zou inderdaad echt lekker zijn!RoyK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 00:16:
ik vind de vrouwelijke stem die doorgeeft hoe je er voor staat niet passen in de hele setting. Een rauwe stem die vol adrenaline schreeuwt dat je A verliest zou wel passen.

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..
- Geen tickets
- 4 man squads
- Slechte announcer die helemaal niet bij de setting of BF past
- Nog steeds 3D spotting (classic mode please)
- Snoop dog weet niet waar de rechter thumbstick zit
- Time to kill lijkt nog steeds in orde
- Er lijkt meer destructie te zijn dan in BF3/4
Steam/XBL: Avioto
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Precies dit. Die vrouw hadden ze waarschijnlijk over van Mass effect. Gewoon mono stemmen over een krakende radio zou hier veel beter bij passen (of duivenRoyK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 00:16:

Maar eh hadden jullie ook het idee dat de stream (op Twitch zelf) van de ingame beelden soort van versneld leken
Nieuwe trailert!
en de gameplay!
[ Voor 36% gewijzigd door poor Leno op 13-06-2016 06:32 ]
Ziet er dik uit.
copy battlefront? Hoezo?shakespeare schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:18:
Engine hud etc.. Copy battlefront. Nu hopen dat ze wel zaken aanpassen.. Leveling etc..
Ziet er dik uit.
Engine is al jaren Frostbite..
Hud is eerder een copy/update van BF1943.
[ Voor 61% gewijzigd door vinom op 13-06-2016 08:49 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik wordt in ieder geval vrolijk van hetgeen wat ik gezien heb van Battlefield en ik denk dat ik de open beta met veel plezier zal gaan spelen. In ieder geval is dat een perfect moment om de game te testen.
Voor de mensen die Day of Defeat gespeeld hebben (of spelen), ik kreeg een dod_flash gevoel bij het dorpje.
Assault rifles zijn niet accuraat genoeg en verschuiven na paar hits van je crosshair weg.
"Heavy" tanks zijn in deze fase nog te sterk.
Zapline was/is op dit moment moeilijk neer te halen.
Bron:https://youtu.be/PUUyRoDO65o
Het ziet er geweldig uit, maar ik wil weten of ze nog blijven werken met Punkbuster (herinstalleren van Battlefield 4 geeft mij problemen met punkbuster die ik nog niet opgelost krijg + DLC die ik installeer, worden niet herkend. Ga vannacht nog een keer alles aanzetten en morgenavond de zaken testen)
Angelo NL / Global Cargo VTC
De reden dat ik iig deze setting niet verkeerd vind, is omdat ze het modern hebben gemaakt. Het is zo ongeveer BF4 met andere skins. En ik ben daar dus niet ontevreden mee, maar om het nou een WW1 setting te noemen.Remmetje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:26:
Ik had serieus niet verwacht dat ik de WW1 setting zo vet zou vinden maar Dice heeft het weer geflikt. Ik denk ook echt dat deze setting de mensen op dit moment zoveel meer aan zal spreken dat de richting waar COD op gaat (nog meer in de toekomst). Je ziet het al bij COD terug dat de mensen meer zin hebben in de remake van COD:MW dan in de echte nieuwe game.
En daarom of het nou naar het verleden of naar de toekomst gaat, als ze de gameplay niet veranderen is het allemaal leuk voor de afwisseling maar maakt het verder niet veel uit.
Er zitten ook nog wat interessante wapens tussen. Ik hoop alleen dat dit niet ten koste gaat van gewoon een grendelgeweer pakken en ohk schieten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij mij juist andersom, Titanfall 2 kan mij echt niet boeien. Er zijn gewoon teveel games in deze setting de laatste jaren.KS1987 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:00:
Gisteren een kleine tien minuten multiplayer gespeeld bij EA Play na haast drie uur te wachten; het speelt leuk, maar in alle eerlijkheid na de sterke Titanfall 2 trailer / gameplay, vond ik dit wat zwakjes. De authentieke geweren doen het niet onmiddellijk voor mij.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
nu alleen nog maximaal aan content squads leveling etc.. toevoegen.
voor mij is dit juist een pluspunt dat de wapens lekker inaccuraat zijn. Dan heeft het nog zin om eens een sniper te pakken. Nu wordt je door alle dmrs en bipod lmgs gewoon platgewalst, tenzij je een kilometer verderop zit ( en er geen zak meer aan het spel is)Pykow schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:39:
xFactor geeft inderdaad nog een pre-alpha game is.
Assault rifles zijn niet accuraat genoeg en verschuiven na paar hits van je crosshair weg.
Dat heet recoil.Pykow schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:39:
Sniper moeten juist op 200 meter of meer zitten.lordprimoz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:42:
[...]
voor mij is dit juist een pluspunt dat de wapens lekker inaccuraat zijn. Dan heeft het nog zin om eens een sniper te pakken. Nu wordt je door alle dmrs en bipod lmgs gewoon platgewalst, tenzij je een kilometer verderop zit ( en er geen zak meer aan het spel is)
Je wilt geen sniper face to face hebben.
een SMG moet het winnen van een sniper rifle.
ik heb een bloedhekel aan quickscope Call of duty no skill spelers.
Heb je het filmpje bekeken ?
Als je heel langzaam taptfire (zoals hij dat aangeeft), dan gaat het al mis.
Recoil moet optreden, wanneer je meer kogels tegelijk schiet.
De 2e kogel mag al naar boven of andere schieten.
Bestonden assault rifles al in WW1?! volgens mij pas in WW2.Pykow schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:39:
Haha en crosshair dat na een paar hits verschuift?! Heb je wel is met een automatisch geweer geschoten? Elk auto. wapen uit ww2 gaat al alle kanten op.
Het is een WW1 game....
Ben nu weer bezig met bo3, master prestige voor oktober.
Dan BF1.. ik zie alleen nog geen levels bij de players.. ik mag hopen dat deze toegevoegd worden.
In de live stream heb ik meerder spelers rank 1 zien worden, dus er zit gewoon weer een ranking systeem in.shakespeare schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:57:
dit wordt echt meegavet.. ben gestopt met the witcher blood and wine.. te langdradig.
Ben nu weer bezig met bo3, master prestige voor oktober.
Dan BF1.. ik zie alleen nog geen levels bij de players.. ik mag hopen dat deze toegevoegd worden.
een SMG zal het over het algemeen ook wel winnen van een sniper op close range. Dat is ook totaal niet waar ik het over had....Pykow schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:50:
[...]
Sniper moeten juist op 200 meter of meer zitten.
Je wilt geen sniper face to face hebben.
een SMG moet het winnen van een sniper rifle.
ik heb een bloedhekel aan quickscope Call of duty no skill spelers.
Voor mij gaat het over de dmr's en bipod LMG's die gewoon veel te accuraat zijn. doel van een LMG is zorgen dat een bepaalde flank gecovered wordt en veel suppression geeft. Niet een sniper op paar honderd meter overhoop knallen....
En ik vind dat ze dat (voor zover ik kon zien in de gameplay) goed gedaan hebben.
De Bergmann MP 18 en Beretta M1918 zijn SMG's die gebruikt werden in het laatste jaar van de oorlog.baronruud schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:55:
[...]
Bestonden assault rifles al in WW1?! volgens mij pas in WW2.
Maar BF1 is geen simulator, dat is BF nooit geweest. Je zal een aantal dingen zien die gewoon niet kloppen, zoals de machinegeweren op gevechtsvliegtuigen.
Steam/XBL: Avioto
Kijk, het is simpel, Daniël.DaniëlWW2 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:56:
[video]
Er zitten ook nog wat interessante wapens tussen. Ik hoop alleen dat dit niet ten koste gaat van gewoon een grendelgeweer pakken en ohk schieten.
No F2000, no buy.
Nee heb het filmpje nog niet gezien.Pykow schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:52:
[...]
Heb je het filmpje bekeken ?
Als je heel langzaam taptfire (zoals hij dat aangeeft), dan gaat het al mis.
Recoil moet optreden, wanneer je meer kogels tegelijk schiet.
De 2e kogel mag al naar boven of andere schieten.
Idd, SMG niet AR.Avioto schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:05:
[...]
De Bergmann MP 18 en Beretta M1918 zijn SMG's die gebruikt werden in het laatste jaar van de oorlog.
Maar BF1 is geen simulator, dat is BF nooit geweest. Je zal een aantal dingen zien die gewoon niet kloppen, zoals de machinegeweren op gevechtsvliegtuigen.
Moet ook geen simulator worden, maar mag natuurlijk wel enigszins kloppen.
Man, wat ziet dat er goed uit. En dan hebben sommigen het over tegenvallende graphics. Geen last van.
Nee die bestonden niet en iedereen die zegt dat de Fedorov Avtomat een aanvalsgeweer was heeft werkelijk geen flauw idee waar hij het over heeft. Dat wapen voldoet niet aan de criteria aangezien accuraat volautomatisch vuur afgeven vrijwel onmogelijk is met dat ding. Verder was het concept meer richting de Chaucaut en de BAR dan de veel latere en veel betere STG-44.baronruud schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:55:
[...]
Bestonden assault rifles al in WW1?! volgens mij pas in WW2.
Haha en crosshair dat na een paar hits verschuift?! Heb je wel is met een automatisch geweer geschoten? Elk auto. wapen uit ww2 gaat al alle kanten op.
Het is een WW1 game....
F2000 still sucks.Asgaro schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:06:
[...]
Kijk, het is simpel, Daniël.
No F2000, no buy.
Maar ook niet als de Belgische mauser in de game zou zitten?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 4% gewijzigd door Sinus_rhythm op 13-06-2016 11:30 ]
Lijkt mij direct na het orderen.Sinus_rhythm schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:30:
Als er met een creditcard wordt pre-ordered (bij origin) wanneer wordt het bedrag afgeschreven? Bij release of gewoon direct na het orderen?
Is het al october?
44 minuten aan LevelCap gameplay. Vind ik persoonlijk wat rustiger kijken dan de EA stream waar ze continu switchen van speler.
Ben erg onder de indruk van wat ik heb gezien. Zoveel beter en sfeervoller dan die futuristische zooi.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik heb met mijzelf afgesproken niet meer aan pre-orders te doen na een paar zeer slechte ervaringen. Maar, hij kriebelt nu wel echt heel erg!Nickrsd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:59:
ik ga deze gewoon weer lekker pre orderen met alle dlc's erbij. dit is toch genieten man
Je kunt tegenwoordig toch ook gewoon de game op de dag van release digitaal kopen.RoyK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:00:
[...]
Ik heb met mijzelf afgesproken niet meer aan pre-orders te doen na een paar zeer slechte ervaringen. Maar, hij kriebelt nu wel echt heel erg!
Ik snap echt waarom je nu de game nu al zou kopen en niet pas wanneer je De beta hebt gespeeld het is niet zo dat hij straks is uitverkocht of zo.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Zijn alle DLC's al te verkrijgen dan?Nickrsd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:59:
ik ga deze gewoon weer lekker pre orderen met alle dlc's erbij. dit is toch genieten man
Steam/Discord: Flimovic
Vroeg ik me ook af, als je de deluxe edition koopt, zitten daar dan ook meteen alle toekomstige DLC's bij of alleen 3 dagen eerder spelen en wat skins?
spawnscreen is een mooie verbetering, ook de manier van spawnen is beter voor de "immersion", alsook de manier waarop je in een tank gaat is nice (bv. 7:46).superbassie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:46:
[video]
44 minuten aan LevelCap gameplay. Vind ik persoonlijk wat rustiger kijken dan de EA stream waar ze continu switchen van speler.
Ben erg onder de indruk van wat ik heb gezien. Zoveel beter en sfeervoller dan die futuristische zooi.
Je kan nu om een revive vragen als je dood gaat.
Destruction is weer zoals het zou moeten zijn.
(audio)grafisch weer de max.
Dynamisch weer en die zeppelin die gelijk waar neergaat, schade doet en blijft liggen zijn goede voorbeelden van hoe levolution had moeten zijn.
Goed dat je vrij veel punten krijgt om flags te capturen, ook lijkt het langer te duren.
Die vrouwelijke stem past totaal niet in de setting. Wel leuk dat ze de call-outs genomen hebben van die tijd (bv. objective Apples, Butter, ...) al klinkt het wel wat vreemd in de oren.
Prijs gaat meestal omhoog hoe dichter je bij de release komt in online key shops. (bij instant-gaming krijg je bv. geld terug wanneer prijs nog omlaag gaat, laagste prijs telt)beuker19 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:15:
[...]
Je kunt tegenwoordig toch ook gewoon de game op de dag van release digitaal kopen.
Ik snap echt waarom je nu de game nu al zou kopen en niet pas wanneer je De beta hebt gespeeld het is niet zo dat hij straks is uitverkocht of zo.
Pre-orders kan je ook eenvoudig cancelen.
Dat vind ik ook onduidelijk, is er iemand die dat hier weet?Pelkie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:23:
[...]
Vroeg ik me ook af, als je de deluxe edition koopt, zitten daar dan ook meteen alle toekomstige DLC's bij of alleen 3 dagen eerder spelen en wat skins?
Steam/Discord: Flimovic
Voor jou en alle andere pre-order mensen;Nickrsd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:59:

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Oh, now we're talking!DaniëlWW2 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:22:
[...]
F2000 still sucks.![]()
Maar ook niet als de Belgische mauser in de game zou zitten?
Als die Mauser mij even fanatiek blind kan maken, zoals met de F2000 in BF3 het geval was, then... I'm in
Mauser, be praised!

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 13-06-2016 13:36 ]
Gisteren ook de livestream gekeken en echt wel genoten van wat ik zag.
Maar toch ook ben ik wel huiverig.
Zo zag ik gisteren bijvoorbeeld iemand op 1 meter afstand op een tegenstander schieten waarbij de eerste hit raak was en het 2e schot geen hitmarker opleverde terwijl de aim wel on target was.
Dat kan natuurlijk komen doordat het pre-alpha gameplay is, en hopelijk is dat ook zo en ligt het niet aan een slechte hitreg en/of random bullet spread nonsense.
Wat ik ook mis is wat ze met BF icm ESL willen gaan doen.
Maar ach, uiteindelijk zitten we in Oktober weer gezellig met zijn allen op de BuG teamspeak elkaar af te slachten. Hoe goed of misschien slecht de game ook gaat worden.
Sowieso hebben we bij BuG ook al weer bedacht om eigen servers te gaan huren.
Battlefront ziet er op de consoles ook fantastisch uit, mede door de Photogrammetry techniek die DICE gebruikt heeft: http://www.gdcvault.com/p...and-Star-Wars-Battlefront.afca020 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:56:
Ben benieuwd naar de console versies qua prestaties, al denk ik dat het wat dat betreft nog aardig op BF4 in een nieuw jasje gaat lijken. Ben wel onder de indruk van de graphics van wat ik gezien heb, maar ben bang dat het verschil tussen pc en de huidige consoles steeds duidelijker gaat worden.
Op de streams kon/kan ik het niet goed zien vanwege compressie, maar lijkt me dat ze dit in BF1 ook weer toepassen. Omgevingen zien er daardoor een stuk realistischer uit dan in BF4. Daarnaast heb ik er vol vertrouwen in dat DICE de games voor consoles wederom goed optimaliseerd.
Behalve Battlefront, is elke DICE game nog best brak op consoles imo. 720p/900p is gewoon veel te weinig en dan kakt de FPS ook nog vaak in (als ie al de 30 haalt in sommige gevallen). Nee, optimalisatie daar kunnen ze nog veel winnen. Vooral BF4 was echt een gedrocht.dubbeldekkert schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:42:
[...]
Battlefront ziet er op de consoles ook fantastisch uit, mede door de Photogrammetry techniek die DICE gebruikt heeft: http://www.gdcvault.com/p...and-Star-Wars-Battlefront.
Op de streams kon/kan ik het niet goed zien vanwege compressie, maar lijkt me dat ze dit in BF1 ook weer toepassen. Omgevingen zien er daardoor een stuk realistischer uit dan in BF4. Daarnaast heb ik er vol vertrouwen in dat DICE de games voor consoles wederom goed optimaliseerd.
Daarnaast aardig wat bugs gehad die vrij hinderlijk waren. Dat games gingen crashen binnen een minuut met 90% kans dat dat voorkomt. Of dat je zelfs niet eens bij het spawnscherm uitkomt omdat ie al hangt. Ik heb er zelfs een aparte account voor aangemaakt, puur omdat het daar niet (of niet zo vaak) voor leek te komen.
DICE games hebben altijd last van irritante bugs gehad. Alleen Battlefront viel wel mee, maar was ook niet helemaal feilloos.
Aargh ik heb even een minuutje gekeken, maar ben aan het werk. Kan niet wachten om thuis te zijn en de volle 44 minuten te kijkensuperbassie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:46:
[video]
Overall was ik wel erg onder de indruk van wat ik gisteravond heb gezien. Ik denk dat eenieder er wel verstandig aan doet om geen aannames te maken rondom bepaalde elementen die we hebben gezien (bijv. de vrouwen stem die info geeft, vliegtuigen die een boom raken en geen schade krijgen en nog genoeg andere punten).
Het is een pre-alpha versie op het moment, dus daar gaat zeker nog wel goed aan geschroefd worden denk ik. Daarbij komen ze ook met een bèta, dus dat geeft de community ook een goede kans om de boel aan de tand te voelen en feedback te geven.
Ik ben in ieder geval zeeeeer aan het warmlopen voor deze game, zin in!
nou dat ben ik niet met je eens, star wars battlefront loopt gewoon stabiel 60 fps, dat het 900p loopt kan dice ook weinig aan doen, de consoles zijn daarvoor te beperkt kwa kracht. uncharted 4 loopt ook 900@60 online en 1080@30 in de SP. Battlefield hardline draait ook gewoon erg goed, Het is ook niet gek dat bf4 niet goed geoptimaliseerd is voor de consoles, het was een launch titel. We zijn nu bijna 3 jaar verder.Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:45:
[...]
Behalve Battlefront, is elke DICE game nog best brak op consoles imo. 720p/900p is gewoon veel te weinig en dan kakt de FPS ook nog vaak in (als ie al de 30 haalt in sommige gevallen). Nee, optimalisatie daar kunnen ze nog veel winnen. Vooral BF4 was echt een gedrocht.
Daarnaast aardig wat bugs gehad die vrij hinderlijk waren. Dat games gingen crashen binnen een minuut met 90% kans dat dat voorkomt. Of dat je zelfs niet eens bij het spawnscherm uitkomt omdat ie al hangt. Ik heb er zelfs een aparte account voor aangemaakt, puur omdat het daar niet (of niet zo vaak) voor leek te komen.
DICE games hebben altijd last van irritante bugs gehad. Alleen Battlefront viel wel mee, maar was ook niet helemaal feilloos.
ik hoop op een place holder..shakespeare schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:02:
alstublieft... die vrouwelijke stem uit de game zeg.... waar slaat dat op ?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ach ik wacht het allemaal wel af want via een keysite heb je straks weer dat je niet 3 dagen eerder kan spelen.SmokingCrop schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:23:
Prijs gaat meestal omhoog hoe dichter je bij de release komt in online key shops. (bij instant-gaming krijg je bv. geld terug wanneer prijs nog omlaag gaat, laagste prijs telt)
Pre-orders kan je ook eenvoudig cancelen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik krijg echt heerlijke CoD2 gevoelens als ik dit zie en hoor.
Steam ID = Ackerfiets
Inderdaad, er zitten er wel een paar hele lange charges bij...Family Guy schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:36:
Die 'Turbo Turbo!' tijdens de Bajonet charge is wel erg overdreven..
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
True, maar ik ga gewoon een maandje Origin Access nemen om 10 uur op voorhand te kunnen spelen. Samen met die andere games die je daarmee kan spelen, volstaat voor mij om die paar dagen "door te komen".beuker19 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:27:
[...]
Ach ik wacht het allemaal wel af want via een keysite heb je straks weer dat je niet 3 dagen eerder kan spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2016 14:46 ]
Die charge slaat helemaal nergens op. Maar ik vind het wel mooi dat je met een sniper nog "run and gun" kan spelen.RoyK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:35:
Nog toffe snipe gameplay:
[video]
[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2016 14:48 ]
Nou ik krijg toch echt BF gevoelens ... En wat ziet dit er heerlijk uit zegRoyK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:35:
[video]
Bij BF2, heb ik niet de sfeer geproefd die ik wel bij CoD2 had.. het geluid van de close combats etc. Ik heb altijd gehoopt op een CoD2 game in een BF jasje.. nu lijkt dat toch wel te komen via deze variant.Lasteraar schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:53:
[...]
Nou ik krijg toch echt BF gevoelens ... En wat ziet dit er heerlijk uit zeg
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Maar na het zien van deze eerste beelden krijg ik toch de kriebels
Ergens vraag ik me af of men vooral het idee van een WW1-shooter heel tof vindt, maar dat de daadwerkelijke gameplay er eigenlijk helemaal niet zo veel op vooruit gaat als men denkt onder dit thema. Het gevoel te móeten pre-orderen na het zien van deze trailer heb ik niet. Ben ik te kritisch of is men snel tevreden?
Begrijp me verder niet verkeerd; ik zie ook een aantal verbeteringen tov BF4. De hud is een stuk schoner en strakker, de wijze van spawnen geeft een betere immersion en levolution lijkt beter uitgewerkt. Ook lijken de voertuigen wat minder overheersend, waardoor er minder last is van zeer dominante ace pilots/drivers. Al met al moet ik nog zien of het echt aanslaat onder de hardcore BF4 infanteristen/ESL-spelers.
Heeft ook z'n voordelen, komt vaak genoeg voor dat je op iemand schiet en meneer dan net optijd in een voertuig kan springen. Dat voelt oneerlijk.Bee.nl schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:14:
Ligt het aan mij of is de pace een stuk trager dan in BF4? Ik houd wel van een stevig ritme in een potje. De BF1 wapens die ik tot nu toe heb gezien vind ik vrij matig. Allemaal zo traag en veelal single shot. Ook vind ik animaties lang duren, zoals het klimmen in een tank. Ziet er wel chique uit zo, maar in de paar seconden dat het duurt wordt je al 10x neergeschoten. Realisme is leuk maar komt niet altijd ten goede aan de gameplay![]()
Ergens vraag ik me af of men vooral het idee van een WW1-shooter heel tof vindt, maar dat de daadwerkelijke gameplay er eigenlijk helemaal niet zo veel op vooruit gaat als men denkt onder dit thema. Het gevoel te móeten pre-orderen na het zien van deze trailer heb ik niet. Ben ik te kritisch of is men snel tevreden?
Begrijp me verder niet verkeerd; ik zie ook een aantal verbeteringen tov BF4. De hud is een stuk schoner en strakker, de wijze van spawnen geeft een betere immersion en levolution lijkt beter uitgewerkt. Ook lijken de voertuigen wat minder overheersend, waardoor er minder last is van zeer dominante ace pilots/drivers. Al met al moet ik nog zien of het echt aanslaat onder de hardcore BF4 infanteristen/ESL-spelers.
Ook het instappen in een tank zal wel langer duren, maar dan zal je je moeten afvragen is het wel verstandig om nu in te stappen als je in vijandelijk gebied staat.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Verwijderd
In 1942 was het ook veel minder snel allemaal, en ik denk dat 1942 wel het meeste qua clanwars etc. in de BF series is gespeeld. Ik denk dus dat het wel mee zal vallen qua aanslaan.Bee.nl schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:14:
Ligt het aan mij of is de pace een stuk trager dan in BF4? Ik houd wel van een stevig ritme in een potje. De BF1 wapens die ik tot nu toe heb gezien vind ik vrij matig. Allemaal zo traag en veelal single shot. Ook vind ik animaties lang duren, zoals het klimmen in een tank. Ziet er wel chique uit zo, maar in de paar seconden dat het duurt wordt je al 10x neergeschoten. Realisme is leuk maar komt niet altijd ten goede aan de gameplay![]()
Mits de game verder goed werkt qua hitreg enzo.
Hahaha.Meelobee schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:17:
[...]
Voor jou en alle andere pre-order mensen;
[afbeelding]
Ik moest echt even goed luisteren idd naar al die call-outs. Maar ik weet op welke flag ik altijd te vinden ben.SmokingCrop schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:23:
[...]
Wel leuk dat ze de call-outs genomen hebben van die tijd (bv. objective Apples, Butter, ...) al klinkt het wel wat vreemd in de oren.

Laten we gewoon doen wat we moeten doen. Uitbrengen dat spel en wel nu. Gaan we lekker knallen.
Ik kan en wil niet meer wachten en geplaagd worden :-)
Maar hopelijk is er wel weer iets als een premium zoals bij eerdere delen (Hmm, of JUIST niet...)
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nu ik die sniper gameplay zie vraag ik me af of er in BF1 ook scope glint zitRoyK schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:35:
[video]
PSN: Von_Smallhausn
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.